| Επι τέλους εγκατέστησα Series regulator/rectifier | |
|
|
Συγγραφέας | Μήνυμα |
---|
IKARUS Member
Ηλικία : 54 Τόπος : Καπου ψιλα με θεα Registration date : 26/01/2012
| Θέμα: Απ: Επι τέλους εγκατέστησα Series regulator/rectifier Πεμ Νοε 05 2015, 19:04 | |
| - Χείρων έγραψε:
- IKARUS έγραψε:
- .........
Σ'ευχαριστω Χρήστο! Μια απ'τα ίδια δηλαδή με το δικο μας ετσι! Και εγώ νόμιζα πως κράταγε πιο ψηλά τη τάση και πιο σταθερη! Όλοι οι ανορθωτές κρατάνε σταθερή την τάση πάνω στους πόλους της μπαταρίας. Δεν έχει νόημα να μετράμε αλλού. Επειδη τωρα ευχερισα να ασχολειθω, πανω στη μπαταρια εχουμε ταση 14.4v στο ρελαντι, ανοιγωντας γκαζι 3000 στροφες και πανω πεφτη στα 14v, ανοιγωντας προβολακια και φωτα ακομα πιο κατω! Καταλαβαινω πανω στη φυσα των θερμενομενων να ειναι 0.5v πιο κατω λογικο,και να κανει και διαφορα αλλα κουλα, αλλα πανω στη μπαταρια γιατι εχουμε τετοια πτωση? |
|
| |
Χείρων Member
Ηλικία : 60 Registration date : 30/08/2013
| Θέμα: Απ: Επι τέλους εγκατέστησα Series regulator/rectifier Πεμ Νοε 05 2015, 21:12 | |
| - IKARUS έγραψε:
Επειδη τωρα ευχερισα να ασχολειθω, πανω στη μπαταρια εχουμε ταση 14.4v στο ρελαντι, ανοιγωντας γκαζι 3000 στροφες και πανω πεφτη στα 14v, ανοιγωντας προβολακια και φωτα ακομα πιο κατω! Καταλαβαινω πανω στη φυσα των θερμενομενων να ειναι 0.5v πιο κατω λογικο,και να κανει και διαφορα αλλα κουλα, αλλα πανω στη μπαταρια γιατι εχουμε τετοια πτωση? Γενικά είναι ασυνήθιστη συμπεριφορά να έχουμε τάση κάτω από τα 14 βολτ πάνω στους πόλους. Μπορεί οι πόλοι να μην είναι καλά σφιγμένοι. Μπορεί οι φίσες του ανορθωτή να βρώμισαν να οξειδώθηκαν ή να χαλάρωσαν. Μπορεί ακόμα και ο ανορθωτής ο ίδιος να έχει πάθει κάτι ή να ετοιμάζεται να πάθει… Εγώ θα έλεγχα θα καθάριζα και θα έσφιγγα όλες τις επαφές του κυκλώματος για αρχή. |
|
| |
IKARUS Member
Ηλικία : 54 Τόπος : Καπου ψιλα με θεα Registration date : 26/01/2012
| Θέμα: Απ: Επι τέλους εγκατέστησα Series regulator/rectifier Πεμ Νοε 05 2015, 21:45 | |
| - Χείρων έγραψε:
- IKARUS έγραψε:
Επειδη τωρα ευχερισα να ασχολειθω, πανω στη μπαταρια εχουμε ταση 14.4v στο ρελαντι, ανοιγωντας γκαζι 3000 στροφες και πανω πεφτη στα 14v, ανοιγωντας προβολακια και φωτα ακομα πιο κατω! Καταλαβαινω πανω στη φυσα των θερμενομενων να ειναι 0.5v πιο κατω λογικο,και να κανει και διαφορα αλλα κουλα, αλλα πανω στη μπαταρια γιατι εχουμε τετοια πτωση? Γενικά είναι ασυνήθιστη συμπεριφορά να έχουμε τάση κάτω από τα 14 βολτ πάνω στους πόλους. Μπορεί οι πόλοι να μην είναι καλά σφιγμένοι. Μπορεί οι φίσες του ανορθωτή να βρώμισαν να οξειδώθηκαν ή να χαλάρωσαν. Μπορεί ακόμα και ο ανορθωτής ο ίδιος να έχει πάθει κάτι ή να ετοιμάζεται να πάθει… Εγώ θα έλεγχα θα καθάριζα και θα έσφιγγα όλες τις επαφές του κυκλώματος για αρχή. Ειναι ολα ελεγμενα και ειναι μια χαρα! Και ενα Αφρικα που ειναι διπλα μου τα ιδια εκανε! Αυτος ειναι και ενας λογος που μπορει να αλλαξω ανορθωτη,αλλα αν ειναι να κανει τα ιδια οπως και στο παιδι που εβαλε το συριακο τη να τον κανω! |
|
| |
Χείρων Member
Ηλικία : 60 Registration date : 30/08/2013
| Θέμα: Απ: Επι τέλους εγκατέστησα Series regulator/rectifier Παρ Νοε 06 2015, 00:34 | |
| - IKARUS έγραψε:
- ...
Ειναι ολα ελεγμενα και ειναι μια χαρα! Και ενα Αφρικα που ειναι διπλα μου τα ιδια εκανε! Αυτος ειναι και ενας λογος που μπορει να αλλαξω ανορθωτη,αλλα αν ειναι να κανει τα ιδια οπως και στο παιδι που εβαλε το συριακο τη να τον κανω! Δεν βάζουμε "σειριακούς" μονάχα για σταθερότητα στην τάση. Υπάρχουν σοβαρότεροι λόγοι... Αλλά και πάλι παραξενεύομαι για τις τάσεις σου. Μπορείς με την ευκαιρία του pb να δανειστείς έναν ανορθωτή, σειράς ή παράλληλο, αρκεί να δουλεύει καλά και να τον δοκιμάσεις να δεις τι τάσεις θα σου δώσει πάνω στους πόλους. Υποθέτω η μπαταρία σου είναι καλή... |
|
| |
metallidhs Member
Ηλικία : 42 Τόπος : Σέρρες Registration date : 26/06/2011
| Θέμα: Απ: Επι τέλους εγκατέστησα Series regulator/rectifier Σαβ Νοε 07 2015, 10:03 | |
| ξέχασα να αναφέρω ότι όποιος φοράει healtech gipro θα χρειαστεί να το ξαναρυθμίσει . |
|
| |
gefr
Registration date : 21/10/2015
| Θέμα: Δέστε τί βρήκα Παρ Δεκ 04 2015, 18:14 | |
| Βρήκα στο φόρουμ του Caponord μία συζήτηση και την παραθέτω:
Καλησπέρα. Ούτε να το σκέφτεσαι για τύπου Sx electronics γιατί μετά απο λίγο καιρό χαλάει και υπερφορτίζει με αποτέλεσμα να σκάει η μπαταρία αν δεν έχεις βολτόμετρο να κοιτάς την τάση σου. Εγω δεν έχω εμπειρία απο ανορθωτή τέτοιου τύπου αλλά στο Aprilia Bikers κάποιοι αυτό το αποτέλεσμα είχαν αλλά το πρόλαβαν επειδή η πλειονότητα έχει βολτόμετρο αλλά τους έδινε και κάποια άλλα συμπτώματα η και όχι. Όλοι σε τύπου mosfet το γυρίζουν αν χαλάσει μιας και θεωρείτε η καλύτερη λύση μέχρι τώρα απο τις λίγες γνώσεις που έχω. Μπορείς να διαβάσεις εδώ που έχουν κάνει συζήτηση πάνω στο θέμα κάποιοι φίλοι που σκάμπάζουν πολλά πάραπάνω απο μένα στο ζήτημα : http://www.apriliabikers.gr/portal/etv1000-caponord-rst1000-futura/problhma-sth-mpataria-apo-yperfortish-anoruwth/
Μήπως δεν είναι και τόσο καταπληκτικοί αυτοί οι ανορθωτές τελικά; Ψυχραιμία γιατί σαν να μιλάνε για ένα μόνο περιστατικο...
Έχει επεξεργασθεί από τον/την gefr στις Σαβ Δεκ 05 2015, 08:50, 4 φορές συνολικά |
|
| |
Επισκέπτης Επισκέπτης
| Θέμα: Απ: Επι τέλους εγκατέστησα Series regulator/rectifier Παρ Δεκ 04 2015, 18:22 | |
| Διόρθωσε το link καποιο λάθος εχεις κανει |
|
| |
giorlesvos Member
Ηλικία : 40 Τόπος : ΜΥΤΙΛΗΝΗ Registration date : 18/07/2010
| Θέμα: Απ: Επι τέλους εγκατέστησα Series regulator/rectifier Παρ Δεκ 04 2015, 19:31 | |
| http://www.apriliabikers.gr/portal/etv1000-caponord-rst1000-futura/problhma-sth-mpataria-apo-yperfortish-anoruwth/
|
|
| |
IKARUS Member
Ηλικία : 54 Τόπος : Καπου ψιλα με θεα Registration date : 26/01/2012
| Θέμα: Απ: Επι τέλους εγκατέστησα Series regulator/rectifier Παρ Δεκ 04 2015, 19:45 | |
| Δηλαδή μάπα το καρπούζι! Και του Νακα που είναι και αυτοί σειράς που παράγγειλαν τα παιδιά και αυτοί το ίδιο? |
|
| |
Χείρων Member
Ηλικία : 60 Registration date : 30/08/2013
| Θέμα: Απ: Επι τέλους εγκατέστησα Series regulator/rectifier Παρ Δεκ 04 2015, 21:08 | |
| Αυτοί στο Aprilia forum δεν είναι καλά ενημερωμένοι. Στίς πρώτες 4 σελίδες που διάβασα μπερδεύουν τεχνολογίες shunt-series, mosfet-thyristor.... Δεν έχουν καταλάβει ακριβώς τι παίζει με τους ανορθωτές. Κάποιος χριστιανός ας τους στείλει κανένα λινκ του φορουμ μας. Έχουμε πλέον πολύ και αρκετά πλήρες θεωρητικό υλικό. Για τον ανορθωτή της SX που χάλασε θα παρατηρούσα πως δεν είναι παράλογο ένας στους ....κάποιες χιλιάδες να χαλάσει. Μήπως οι εργοστασιακοί δεν χαλάνε; Δεν ξέρουμε καν τις συνθήκες κάτω από τις οποίες χάλασε για να ρίξουμε κάπου το φταίξιμο. Κάποια στιγμή, ακόμα και το διαστημικό λεωφορείο της ΝΑΣΑ έσκασε στον αέρα... Πάντως η μικρή προσωπική μου εμπειρία, 3 χρόνια με SX ανορθωτή, είναι άψογη! Κατα τα λοιπά, όποιος θέλει να αγοράσει "τελευταίας-τελευταίας" τεχνολογίας ανορθωτή, ας πάρει αυτόν του καινούριου DL1000, ο οποίος είναι series υλοποιημένος με thyristor. Κι αν του φανεί πολύ ακριβός, που είναι!..., τότε ας πάρει αυτόν που πήραμε κι εμείς στο pb. Ίδιας τεχνολογίας είναι. Άλλο τίποτα δεν ξέρω.... |
|
| |
Χείρων Member
Ηλικία : 60 Registration date : 30/08/2013
| Θέμα: Απ: Επι τέλους εγκατέστησα Series regulator/rectifier Παρ Δεκ 04 2015, 21:12 | |
| - gefr έγραψε:
- Βρήκα στο φόρουμ του Caponord μία συζήτηση και την παραθέτω:
..................... Μπορείς να διαβάσεις εδώ που έχουν κάνει συζήτηση πάνω στο θέμα κάποιοι φίλοι που σκάμπάζουν πολλά πάραπάνω απο μένα στο ζήτημα :http://www.apriliabikers.gr/portal/etv1000-caponord-rst1000-futura/problhma-sth-mpataria-apo-yperfortish-anoruwth/
Ε καλά, μην είσαι τόσο βέβαιος! |
|
| |
gefr
Registration date : 21/10/2015
| Θέμα: Απ: Επι τέλους εγκατέστησα Series regulator/rectifier Παρ Δεκ 04 2015, 22:41 | |
| - Χείρων έγραψε:
- gefr έγραψε:
- Βρήκα στο φόρουμ του Caponord μία συζήτηση και την παραθέτω:
..................... Μπορείς να διαβάσεις εδώ που έχουν κάνει συζήτηση πάνω στο θέμα κάποιοι φίλοι που σκάμπάζουν πολλά πάραπάνω απο μένα στο ζήτημα :http://www.apriliabikers.gr/portal/etv1000-caponord-rst1000-futura/problhma-sth-mpataria-apo-yperfortish-anoruwth/
Ε καλά, μην είσαι τόσο βέβαιος!
Οι "φίλοι που σκαμπάζουν πολλά περισσότερα" το έγραψε ένας Aprilliaνός που σκάμπαζε λιγότερα. Έχεις δίκιο για το ανακάτεμα, έκανα ένα ξεκαθάρισμα με αυτά που μας έμαθες εδώ, αλλά εμένα με ενδιέφερε να μάθω πόσες αστοχίες είχαν σε αυτούς οι sx γιατί υποψιάζομαι οτι ήταν μία και έκανε ηχώ. Δεν έδωσαν κανένα λίνκ με περισσότερες μαρτυρίες οπότε πρέπει να ήταν λίγα τα περιστατικά. Γειά χαρά |
|
| |
IKARUS Member
Ηλικία : 54 Τόπος : Καπου ψιλα με θεα Registration date : 26/01/2012
| Θέμα: Απ: Επι τέλους εγκατέστησα Series regulator/rectifier Παρ Δεκ 04 2015, 23:38 | |
| Έχω κάποια στιγμή σκοπό να παραγγείλω κ ' εγώ στο Νακα και με μισό βολτ παραπάνω αφού αντέχει η μπαταρία όπως μου είχε πει σε μια τηλεφωνική κουβέντα μέχρι και 15 βολτ και δεν έχει θέμα! Τι λες να το κάνω έτσι Χειρων? Για να επαναφέρω και το μισό βολτ που χάνεται στην καλωδίωση λόγο ομικης αντίστασης! |
|
| |
Χείρων Member
Ηλικία : 60 Registration date : 30/08/2013
| Θέμα: Απ: Επι τέλους εγκατέστησα Series regulator/rectifier Σαβ Δεκ 05 2015, 01:07 | |
| Από που σου λείπει το μισό βόλτ; Και είναι πράγματι μισό βόλτ; Καλύτερα να έχεις σωστές διατομές καλωδίων εκεί που τις χρειάζεσαι για να μην χάνονται τα βολτ σε θερμότητα. 15 βολτ είναι αρκετά για την μπαταρία. Επίσης είναι οριακά πολλά και για τις καταναλώσεις σου και κυρίως για τα ηλεκτρονικά της μηχανής. Θα σου πρότεινα όχι πάνω από 14,5 βολτ |
|
| |
gefr
Registration date : 21/10/2015
| Θέμα: Η μάθηση συνεχίζεται Σαβ Δεκ 05 2015, 08:49 | |
| Παραθέτω στιχομηθεία με τον Νάκο:
Γιώργος: Ρώτησα σε ιδιοκτήτες Caponord που έχουν βάλει ανορθωτές sxelectronics, που είναι επίσης τεχνολογίας series και έμαθα ότι:
Caponord rider: η πλειοψηφία των capo έχει φορέσει στο παρελθόν sx . Εγώ τον είχα 4 χρόνια χωρίς πρόβλημα . Σε άλλους δεν άντεξε όμως και συνήθως έκανε υπερφόρτιση σε όσους χάλαγε .
Πλεόν οι περισσότεροι αλλάζουμε με τύπου Mosfet προληπτικά.
Γιώργος: Εγώ έχω Shindengen τεχνολογίας mosfet και σκέφτομαι να τον αντικαταστήσω με τον δικό σου (nakos) τον σειριακό. Μήπως δεν είναι καλή ιδέα; Μπορεί να αποφευχθεί η υπερφόρτιση, σε περίπτωση αστοχίας του ανορθωτή; έχω κάψει ηλεκτρονική, και μπαταρία από χαλασμένο ανορθωτή, γι αυτό ψάχνομαι. Γειά χαρά. Γιώργος
Νάκος: Γεια σου φιλε Γιωργο.Για να κανει ο ανορθωτης υπερφοτιση πρεπει να ανεβαση θερμοκρασια 130 με 150 βαθμους κελσιου την ανοχη που εχουν τα υλικα που βαζεις μεσα στον ανορθωτη.Βαζεις μεσα ενα θερμιστορ και σταματας την λειτουργια του μεχρι να ερθει η θερμοκρασια στην ανοχη που εχουν τα υλικα σταματας των ανορθωτη να λειτουργει 30 δευτερολεπτα εως ενα λεπτο μεχρι να κρυοσουν τα υλικα και ερχεται παλι σε λειτουργια χωρις να των καψεις και να σου κανει υπερφορτιση.καλο βραδυ |
|
| |
IKARUS Member
Ηλικία : 54 Τόπος : Καπου ψιλα με θεα Registration date : 26/01/2012
| Θέμα: Απ: Επι τέλους εγκατέστησα Series regulator/rectifier Σαβ Δεκ 05 2015, 16:11 | |
| - Χείρων έγραψε:
- Από που σου λείπει το μισό βόλτ;
Και είναι πράγματι μισό βόλτ; Καλύτερα να έχεις σωστές διατομές καλωδίων εκεί που τις χρειάζεσαι για να μην χάνονται τα βολτ σε θερμότητα. 15 βολτ είναι αρκετά για την μπαταρία. Επίσης είναι οριακά πολλά και για τις καταναλώσεις σου και κυρίως για τα ηλεκτρονικά της μηχανής. Θα σου πρότεινα όχι πάνω από 14,5 βολτ
Έχω το βολτόμετρο στα θερμενωμενα ενωμένο αλλά και στα φώτα να μετρήσω πάλι μισό βόλτ είναι κάτω! Πάνω στη μπαταρία αν μου βγάλει 14.9ν δε θα είναι καλά μιας και η μπαταρία αντέχει να φορτίζει 15ν+? |
|
| |
Χείρων Member
Ηλικία : 60 Registration date : 30/08/2013
| Θέμα: Απ: Επι τέλους εγκατέστησα Series regulator/rectifier Σαβ Δεκ 05 2015, 17:41 | |
| - IKARUS έγραψε:
Έχω το βολτόμετρο στα θερμενωμενα ενωμένο αλλά και στα φώτα να μετρήσω πάλι μισό βόλτ είναι κάτω! Πάνω στη μπαταρία αν μου βγάλει 14.9ν δε θα είναι καλά μιας και η μπαταρία αντέχει να φορτίζει 15ν+?
Τι φώτα έχεις; Για να είναι μισό βολτ κάτω σημαίνει πως έχεις βάλει ρελέ στα φώτα σου. Με την μαμά εγκατάσταση αποκλείεται! Πάντως αν έχεις μόνο μισό βολτ πτώση τάσης όπως λες χαρά στο πράγμα. Δεν χρειάζεσαι πάνω από 14,5 βολτ. Αν ανεβάσεις και άλλο την τάση του κυκλώματος ανεβαίνει και η ισχύς όλων των φορτίων άρα και το ρεύμα. Μικραίνει η ζωή όλων των εξαρτημάτων καθώς στενεύουν ή ξεπερνιούνται τα περιθώρια ασφαλείας κλπ. Πάμε αλλού μετά... Για μένα, αν έχεις όπως λες μισό βόλτ πτώση τάσης και 14,5 πάνω στους πόλους είσαι ΟΚ και μην κάνεις τίποτα. |
|
| |
Χείρων Member
Ηλικία : 60 Registration date : 30/08/2013
| Θέμα: Απ: Επι τέλους εγκατέστησα Series regulator/rectifier Σαβ Δεκ 05 2015, 17:55 | |
| - gefr έγραψε:
- Παραθέτω στιχομηθεία με τον Νάκο:
Γιώργος: Ρώτησα σε ιδιοκτήτες Caponord που έχουν βάλει ανορθωτές sxelectronics, που είναι επίσης τεχνολογίας series και έμαθα ότι:
Caponord rider: η πλειοψηφία των capo έχει φορέσει στο παρελθόν sx . Εγώ τον είχα 4 χρόνια χωρίς πρόβλημα . Σε άλλους δεν άντεξε όμως και συνήθως έκανε υπερφόρτιση σε όσους χάλαγε .
Πλεόν οι περισσότεροι αλλάζουμε με τύπου Mosfet προληπτικά.
Γιώργος: Εγώ έχω Shindengen τεχνολογίας mosfet και σκέφτομαι να τον αντικαταστήσω με τον δικό σου (nakos) τον σειριακό. Μήπως δεν είναι καλή ιδέα; Μπορεί να αποφευχθεί η υπερφόρτιση, σε περίπτωση αστοχίας του ανορθωτή; έχω κάψει ηλεκτρονική, και μπαταρία από χαλασμένο ανορθωτή, γι αυτό ψάχνομαι. Γειά χαρά. Γιώργος
Νάκος: Γεια σου φιλε Γιωργο.Για να κανει ο ανορθωτης υπερφοτιση πρεπει να ανεβαση θερμοκρασια 130 με 150 βαθμους κελσιου την ανοχη που εχουν τα υλικα που βαζεις μεσα στον ανορθωτη.Βαζεις μεσα ενα θερμιστορ και σταματας την λειτουργια του μεχρι να ερθει η θερμοκρασια στην ανοχη που εχουν τα υλικα σταματας των ανορθωτη να λειτουργει 30 δευτερολεπτα εως ενα λεπτο μεχρι να κρυοσουν τα υλικα και ερχεται παλι σε λειτουργια χωρις να των καψεις και να σου κανει υπερφορτιση.καλο βραδυ Το μόνο που μπορώ να παρατηρήσω είναι πως οι mosfet είναι βελτίωση της "παλιάς" τεχνολογίας και όχι "νέα" τεχνολογία. Οι Caponordοι έκαναν ένα βήμα πίσω. Έβαλαν μεν έναν ανθεκτικότερο ανορθωτή από τον μαμά αλλά εκθέτουν και πάλι τα πηνία του σε διαρκή υπερφόρτιση και κίνδυνο καταστροφής. Σε κανα δύο χρόνια που θα αρχίσουν πάλι να τους καίγονται μαζικά τα πηνία θέλω να δω τι θα κάνουν. gefr, τους έχεις δώσει κανένα λινκ από το φόρουμ μας να καταλάβουν επιτέλους τι παίζει και να μην πελαγοδρομούν; Να κάποια που η καταπληκτική μηχανή search του φορουμ δυσκολεύεται να ανακαλύψει: https://www.vstromhellasforum.com/t26732-topichttps://www.vstromhellasforum.com/t29828-topic?highlight=series+regulatorhttps://www.vstromhellasforum.com/t31951-topic?highlight=series+regulatorάμα θυμάστε και κάτι άλλο συμπληρώστε... |
|
| |
gefr
Registration date : 21/10/2015
| Θέμα: Απ: Επι τέλους εγκατέστησα Series regulator/rectifier Σαβ Δεκ 05 2015, 19:04 | |
| Ένα ωραίο στα αγγλικά με υπερυθρη φωτο της μηχανής που ειδα καπου ηταν πολυ καλό. Τους εβαλα το παρόν λινκ. Αυτό γειά σου:
http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?160360-Ricks-Motorsports-Stator-Version-2-Thicker-next-step-wires/page31
Έχει επεξεργασθεί από τον/την gefr στις Σαβ Δεκ 05 2015, 20:14, 1 φορά |
|
| |
gefr
Registration date : 21/10/2015
| Θέμα: Απ: Επι τέλους εγκατέστησα Series regulator/rectifier Σαβ Δεκ 05 2015, 19:34 | |
| Μήπως γίνεται να βάλεις αυτό το θερμίστορ στους ανορθωτές που θα μου φτιάξεις;
Καλησπερα.Εχουν μεσα ολοι η ανορθωτες μου.
|
|
| |
loverdos11 moderator
Ηλικία : 40 Τόπος : ΝΕΑ ΣΜΥΡΝΗ Registration date : 11/03/2012
| Θέμα: Απ: Επι τέλους εγκατέστησα Series regulator/rectifier Σαβ Δεκ 05 2015, 19:40 | |
| Oi SX έχουν μέσα θερμίστορ |
|
| |
gefr
Registration date : 21/10/2015
| Θέμα: Βραχυκυκλώνω δύο φόρουμ σχετικά με τους ανορθωτές SX Δευ Δεκ 07 2015, 23:20 | |
| Παραθέτω από το Aprilia foroum:
http://www.apriliabikers.gr/portal/etv1000-caponord-rst1000-futura/problhma-sth-mpataria-apo-yperfortish-anoruwth/195/
δοκιμαζοντας δυο mosfet (shunt&series) στο ιδιο μηχανακι την ιδια στιγμη( εναλλαγη μεταξυ των) δεν εβλεπα αξιοσημιωτη διαφορα στα αμπερ καταναλωσης που ζητουσαν απο τα πηνια.
Τον Χρηστο (sx electronics) τον γνωρίζω προσωπικά και δεν ξερω αν εχει κανει καπια τελευταια βελτιωση μιας και εχω σταματησει να βαζω ανορθωτες του και ο λογoς ηταν η πτωση τιμης του γνησιου απο rsv mille (90 ευρω περιπου πριν κανα 2 χρονια) και οτι απο υπερφορτιση των sx βρέθηκα αντιμέτωπος με καμένα όργανα σε capo και στοιχίζουν μια περιουσια :pray:
για τον νακος δεν ξερω. μια φορα ενα μελος του forum (Fanis capo) μου εφερε να του περασω ενα mosfet ελληνικο απο κορινθο νομιζω, δεν ξερω αν μιλαμε για τον ιδιο. τον βαλαμε και ολα οκ μεχρι στιγμης, ο χρονος θα δειξει την αξιοπιστια του, βεβαια δεν θα ειναι αμεσα συγκρισιμος γιατι στο εν λογο μηχανακι τοποθετηθηκε χαμηλα στην ποδια για καλυτερη ψυξη και αλλαχτηκαν τα καλωδια των πηνιων και κοντυναμε το μηκος τους.
οι αστοχια που εχω σε sx ειναι πανω απο 35-40 ολα αυτα τα χρονια αλλα λιγοι ηταν εντος 2ετιας (και με καθε επιφυλαξη για το αν θυμαται ο ιδιοκτητης ημερομηνια). το κακο δεν ειναι οτι καιγοντε, λογικο ειναι να καουν καπια στιγμη, το κακο ειναι οτι ο μεσος αναβατης δεν το παιρνει χαμπαρι γιατι το μηχανακι δουλευει και μονο αν ξεπερασει για πολυ τα 16 βολτ αναβει βλάβη το abs αλλα μολις κλεισεις διακοπτη και ξαναβαλεις μπροστα σβηνει. |
|
| |
Χείρων Member
Ηλικία : 60 Registration date : 30/08/2013
| Θέμα: Απ: Επι τέλους εγκατέστησα Series regulator/rectifier Τρι Δεκ 08 2015, 02:41 | |
| - gefr έγραψε:
- Παραθέτω από το Aprilia foroum:
http://www.apriliabikers.gr/portal/etv1000-caponord-rst1000-futura/problhma-sth-mpataria-apo-yperfortish-anoruwth/195/
δοκιμαζοντας δυο mosfet (shunt&series) στο ιδιο μηχανακι την ιδια στιγμη( εναλλαγη μεταξυ των) δεν εβλεπα αξιοσημιωτη διαφορα στα αμπερ καταναλωσης που ζητουσαν απο τα πηνια. Απ όσο γνωρίζω series με mosfet δεν υπάρχει. Για τον Compufire δεν θυμάμαι να έχω διαβάσει πουθενά ότι είναι mosfet. Μπορεί να κάνω και λάθος. Για την παραπάνω μέτρηση δεν γνωρίζουμε απολύτως τίποτα για τις συνθήκες. Πως μετρηθηκε το ρεύμα και με ποια όργανα. Σε ποιό εύρος σαλ; Μετρήθηκε ταυτόχρονα η συχνότητα του ρεύματος της γεννήτριας; Πόσα ήταν τα φορτία σε κάθε περίπτωση; Διοτι πρέπει να γίνουν μετρήσεις με διάφορα φορτία σε ένα εύρος σαλ για να βγει συμπέρασμα. Υπάρχει μία περίπτωση όπου το ρεύμα της γεννήτριας και με τους δύο τύπους ανορθωτών είναι το ίδιο. Και αρκετές περιπτώσεις που είναι σχεδόν το ίδιο. Απλά δεν είναι ο κανόνας στην λειτουργία μιας μηχανής. - gefr έγραψε:
- Τον Χρηστο (sx electronics) τον γνωρίζω προσωπικά και δεν ξερω αν εχει κανει καπια τελευταια βελτιωση μιας και εχω σταματησει να βαζω ανορθωτες του και ο λογoς ηταν η πτωση τιμης του γνησιου απο rsv mille (90 ευρω περιπου πριν κανα 2 χρονια) και οτι απο υπερφορτιση των sx βρέθηκα αντιμέτωπος με καμένα όργανα σε capo και στοιχίζουν μια περιουσια
για τον νακος δεν ξερω. μια φορα ενα μελος του forum (Fanis capo) μου εφερε να του περασω ενα mosfet ελληνικο απο κορινθο νομιζω, δεν ξερω αν μιλαμε για τον ιδιο. τον βαλαμε και ολα οκ μεχρι στιγμης, ο χρονος θα δειξει την αξιοπιστια του, βεβαια δεν θα ειναι αμεσα συγκρισιμος γιατι στο εν λογο μηχανακι τοποθετηθηκε χαμηλα στην ποδια για καλυτερη ψυξη και αλλαχτηκαν τα καλωδια των πηνιων και κοντυναμε το μηκος τους. Έκανε το ίδιο και στην τοποθέτηση των sx το οποίο είναι και αυτονόητο για μία μοτο με μεγάλες καταναλώσεις; Επαρκής ψύξη! Το Α και το Ω! Έλεγξε μετά από ώρα λειτουργίας την θερμοκρασία των ανορθωτών πρίν παραδώσει τις μοτοσυκλέτες στους πελάτες; Μήπως οι δεκάδες αστοχίες που έχει οφείλονται γενικά σε κακή τοποθέτηση; Ο διάολος κρύβεται στη λεπτομέρεια... - gefr έγραψε:
- οι αστοχια που εχω σε sx ειναι πανω απο 35-40 ολα αυτα τα χρονια αλλα λιγοι ηταν εντος 2ετιας (και με καθε επιφυλαξη για το αν θυμαται ο ιδιοκτητης ημερομηνια).
το κακο δεν ειναι οτι καιγοντε, λογικο ειναι να καουν καπια στιγμη, το κακο ειναι οτι ο μεσος αναβατης δεν το παιρνει χαμπαρι γιατι το μηχανακι δουλευει και μονο αν ξεπερασει για πολυ τα 16 βολτ αναβει βλάβη το abs αλλα μολις κλεισεις διακοπτη και ξαναβαλεις μπροστα σβηνει. Πάντως gefr στο σαιτ των Apriliaνων επικρατεί μία σύγχυση για την λειτουργία των ανορθωτών. Ανακρίβειες και αντιφάσεις. Γραφικά παραδείγματα πλην άστοχα... Και μετέφερέ τους επιτέλους ότι το mosfet και το thyristor στην προκειμένη εφαρμογή τόσο στους shunt R/R όσο και στους series R/R κάνουν ακριβώς την ίδια δουλειά: Λειτουργούν σαν διακόπτες! Ο λόγος που το mosfet δεν ζεσταίνεται είναι γιατί έχει μικρότερη εσωτερική αντίσταση και άρα μετατρέπει λιγότερο ποσό της ενέργειας που περνά από μέσα του σε θερμότητα. Αυτό και τίποτε παραπάνω. Και εξηγησέ μας κι εμάς ποιο θέμα ακριβώς κατά την γνώμη σου δεν λύνει η τεχνολογία των ανορθωτών σειράς γιατί σίγουρα δεν είναι πανάκεια. |
|
| |
gefr
Registration date : 21/10/2015
| Θέμα: Θέματα που θα περίμενα να λύσει η τεχνολογία series Τρι Δεκ 08 2015, 08:46 | |
| Το πρώτο και προφανές, θα περίμενα μείωση της κατανάλωσης, εφόσον η παραγωγή ρεύματος θα πέφτει σημαντικά (1hp = 746W θα περίμενα περίπου 0.5hp λιγότερη κατανάλωση ισχύος και δεν ξέρω αν το φρενάρισμα που κάνει κατά το βραχυκύκλωμα των πηνίων απορροφά προσθετη και πόση ισχύ, τη στιγμή που ο κινητήρας δουλεύει στην πόλη αποδίδοντας κάτω από 30-40hp κατ'εκτίμηση) Δεύτερο και σημαντικότερο θα περίμενα σαν προϊόν κατασκευασμένο με τη σημερινή γνώση να λύνει το θέμα της υπερφόρτισης, αφού δεν μπορεί να κατασκευαστεί έτσι ώστε να μην καίγεται ποτέ. να απόδειχτεί μακροβιότερος από τον μαμά, που πήγε 45χιλ χλμ. Να προστατέψει τα πηνία μου.
Στο ότι στο Aprilia επικρατεί κάποια σύγχηση επί του θεωρητικού από μερικά μέλη, θα συμφωνήσω αλλά όταν ο μάστορας λέει οτι έχουν παρατηρηθεί τόσες αστοχίες αυτό το σέβομαι. Τώρα αν και οι άλλοι ανορθωτές που βάζει παρουσιάζουν ίδια προβλήματα, δεν το ξέρω. Θα συμφωνήσω όμως μαζί σου οτι πολλές φορές η διαφορά είναι στη λεπτομέρεια. Γειά χαρά. |
|
| |
gefr
Registration date : 21/10/2015
| Θέμα: Απ: Επι τέλους εγκατέστησα Series regulator/rectifier Τρι Δεκ 08 2015, 09:09 | |
| - Χείρων έγραψε:
Απ όσο γνωρίζω series με mosfet δεν υπάρχει. Για τον Compufire δεν θυμάμαι να έχω διαβάσει πουθενά ότι είναι mosfet. Μπορεί να κάνω και λάθος.
Από το δικό σου thread:
https://www.vstromhellasforum.com/t26732p15-topic
Κύριοι, ο λόγος για τον "Compu-Fire 55402" Τριφασικός series regulator στα 40 Αmperes Θαυμάστε τον:
|
|
| |
| Επι τέλους εγκατέστησα Series regulator/rectifier | |
|