| ναι,ειναι γεγονος,την αλλαξα!! | |
|
|
Συγγραφέας | Μήνυμα |
---|
Marcopolo gold member
Ηλικία : 68 Τόπος : ΑΘΗΝΑ Registration date : 29/01/2008
| Θέμα: Απ: ναι,ειναι γεγονος,την αλλαξα!! Τρι Μάης 12 2015, 19:50 | |
| και για του λογου το αληθες,καπου το μανιουαλ λεει για την αλυσιδα ο,τι μετραμε ...τοσους πειρους και αν το μηκος τους ειναι ....τοσο,μονο τοτε την αλαζουμε.δεν λεει πουθενα οτι την αλαζουμε σε ....τοσα ακριβως χλμ αρα την αλαζουμε μονο αν ξεπερασει ενα συγκεκριμενο μηκος,που σημαινει ο,τι οι πειροι εχουν φαγωθει κ εχουν γινοι πιο λεπτοι κ ....μεγαλωνει το μηκος της αλυσιδας. ας πραξει ο καθενας οπως επιθυμει.
|
|
| |
LORDOS gold member
Ηλικία : 50 Τόπος : Suncity Registration date : 03/08/2010
| Θέμα: Απ: ναι,ειναι γεγονος,την αλλαξα!! Τρι Μάης 12 2015, 20:48 | |
| |
|
| |
Marcopolo gold member
Ηλικία : 68 Τόπος : ΑΘΗΝΑ Registration date : 29/01/2008
| Θέμα: Απ: ναι,ειναι γεγονος,την αλλαξα!! Τρι Μάης 12 2015, 21:22 | |
| πολυπλοκα μας τα λεει δες κτο δικο μου...μετρημα που ειναι πολυ απλο μετρας 17 πειρους. απο τον 1ο εως τον 17ο αν εχουν μηκος 254 χιλ τοτε εχεις φθορα 0%.(την εχω μετρησει κ ειναι 254) αν ειναι 255 χιλ τοτε 25% 256 τοτε 50% 257 τοτε 75% 258 τοτε 100% εκει την αλλαζεις καλο μετρημα κοπελια |
|
| |
todor Member
Ηλικία : 46 Τόπος : Βόλος Registration date : 12/11/2012
| Θέμα: Απ: ναι,ειναι γεγονος,την αλλαξα!! Τρι Μάης 12 2015, 21:51 | |
| την δικιά μου την άλλαξα στα 45000 χλμ...ο μάστοράς μου, είπε ότι έβγαζε αρκετά ακόμα. Ούτε το μισό γρανάζι φαινόταν στο σήκωμα και η μέτρηση ήταν στο 50%. Ωστόσο την άκουγα περίεργα (κάτι που δεν ακούω τώρα) και την έβλεπα με αρκετούς κόμπους... Μπορεί να έβγαζε άλλα 10000, άλλα 20000, μπορεί και άλλα 40000....Όμως την άλλαξα για δικιά μου σιγουριά (και προφανώς ασφάλεια).
ενημερωτικά από την ώρα που την πήρα "έγραψα" κοντά στα 20000 χλμ. Την έχω καθαρίσει πάνω από 30 φορές και την έχω λαδώσει (είτε βαλβολίνη, είτε σπρευ) τουλάχιστον τις διπλάσιες. Οδηγώ γενικά ήρεμα, χωρίς ξεσπάσματα και επιταχύνσεις, αλλά που και που με πιάνει και πάω αρκετά νευρικά και απότομα...
τι θέλω να πω? όλα είναι σχετικά!!! ο καθένας κρίνει και αποφασίζει και φυσικά είναι υπεύθυνος των πράξεών του...(γνωστός μου έσπασε καινούριο μηχανάκι επειδή το πήγαινε συνέχεια στα κόκκινα - ήξερε καλύτερα αυτός - και μετά του έφταιγε η τάδε εταιρεία....)
ο Μάρκος προφανώς είναι η ευχάριστη έκπληξη(??) με τα 150000 χλμ, αλλά νομίζω ότι σαν νούμερο αγγίζει το στατιστικό ¨λαθος" οπότε και δεν το υπολογίζεις στον μέσο όρο (όπως επίσης και κάποιος που θα την αλλάξει στα 2-3000 χλμ) |
|
| |
Χείρων Member
Ηλικία : 60 Registration date : 30/08/2013
| Θέμα: Απ: ναι,ειναι γεγονος,την αλλαξα!! Τετ Μάης 13 2015, 00:44 | |
| Αναπτύχθηκε μία ...πολεμική θα την έλεγα αλλά είναι κάτι συνηθισμένο στα φόρα.... Να πω τώρα τι κάνω εγώ με την αλυσίδα μου: Κάνω ότι περίπου κάνουν όλοι. Την καθαρίζω αραιά και που, (παλαιότερα ακόμα πιο σπάνια...). Την λαδώνω με σπρέι κάθε 500-1000 χλμ ανάλογα σε τι κατάσταση την βλέπω και τέλος την τεντώνω όταν χαλαρώσει δηλαδή πολύ σπάνια. Όταν πρόκειται να φύγω ταξίδι την λαδώνω-τεντώνω πιο σχολαστικά. Σε κάθε λάδωμα ελέγχω την κατάστασή της, και κυρίως όταν αρχίζει να "τελειώνει". Ελέγχω για κόμπους και πόσο σοβαροί μπορεί να είναι, την κίνησή της, αν άρχισε να φαίνεται δόντι στο πίσω γρανάζι, την κατάσταση των γραναζιών κλπ.. Κάπου εκεί η αλυσίδα αρχίζει να ακούγεται περισσότερο. Το πίσω γρανάζι καμιά φορά αρχίζει να ψιλογίνεται οβάλ και η κύλιση γενικά υποβαθμίζεται. Εδώ που ζω οδηγώ αυστηρά συντηρητικά με όριο ταχύτητας αυστηρά διψήφιο! Έτσι δεν ανησυχώ αν χρειαστεί να την κρατήσω κάποιον καιρό ακόμα. Αν προγραμματίσω ταξίδι φροντίζω να την αλλάξω και να την "στρώσω" χαλαρά για 100-200χλμ πριν της ζητήσω να μεταφέρει "πραγματική" δύναμη στον τροχό. Τώρα, πότε έρχεται η ώρα της αλλαγής; Μετά τις 30Κ χλμ έχω το νού μου... Στις 35Κ - 40Κ συνήθως την αλλάζω. Στο στρομ έχω ακόμα της μαμάς με 45Κ. Δεν είναι τέλεια αλλά μέχρι τα 50Κ θα την κρατήσω όπως το βλέπω. Εκτός κι αν δω κάτι που δεν μ αρέσει. Τι δεν κάνω καλά γιατρέ μου; Είναι φαίνεται μεγάλη αμαρτία που θέλω να μπορώ να τεκμηριώσω με μετρήσεις ένα τεχνικό θέμα. Έτσι αντιμετωπίζω την φθορά της αλυσίδας και το δήλωσα! Δεν υποστήριξα καν την πρακτική του Μάρκου! Απλά βρήκα την περίπτωση ενδιαφέρουσα από τεχνικής άποψης. Ένας ας πούμε πείρος σε ένα πχ F16 αλλάζει αφού συμπληρώσει κάποιες ώρες πτήσεις ή αφού περάσει από εξέταση με ακτίνες Χ κλπ. Κανείς πιλότος δεν θα διανοηθεί να ζητήσει αλλαγή του πείρου νωρίτερα με οποιοδήποτε επιχείρημα. Εμείς μπορούμε να έχουμε μία ανάλογη συμπεριφορά; Έχουμε τα τεχνικά στοιχεία και τις μεθόδους μέτρησης; Αυτό προσπαθώ να διερευνήσω. Χωρίς μετρήσεις δεν υπάρχει τεχνολογικός πολιτισμός. Υπάρχει το μπακαλίστικο ή κουτοπόνηρο ή υποχόνδριο ανάλογα την περίπτωση: "άλλαξέ το για να είσαι σίγουρος". Σε κάποιες περιπτώσεις ακόμα κι αυτό είναι αποδεκτό. Εμένα όμως αυτή η προσέγγιση σαν μηχανικό δεν με καλύπτει! Ακούστηκαν και απόψεις ότι νέοι αναβάτες θα διαβάσουν και θα νομίσουν εσφαλμένα και θα κινδυνέψουν κλπ.... Κατηγορείται δηλαδή κανείς για να καταλάβω ότι εισάγει "καινά δαιμόνια" εδώ μέσα στο φόρουμ; Ότι αμφισβητεί εν τέλει κάποιο ιερατείο; Θα πιούμε και κώνειο στο τέλος για να "προστατευτούν" οι νέοι; Κάποιοι από την εκεί μεριά του Ατλαντικού για να "προστατέψουν" τους νέους απαγορεύουν τον Δαρβίνο. Ας είναι τουλάχιστον από την εδώ μεριά ο Δαρβίνος κοινός τόπος... Θα επιστρέψω εδώ ή αλλού επί το τεχνικότερον… |
|
| |
lmb990 vstromhellasforum Enthusiast
Ηλικία : 35 Τόπος : ATHENS GREECE Registration date : 01/06/2013
| Θέμα: Απ: ναι,ειναι γεγονος,την αλλαξα!! Τετ Μάης 13 2015, 00:50 | |
| - Χείρων έγραψε:
Ένας ας πούμε πείρος σε ένα πχ F16 αλλάζει αφού συμπληρώσει κάποιες ώρες πτήσεις ή αφού περάσει από εξέταση με ακτίνες Χ κλπ. Κανείς πιλότος δεν θα διανοηθεί να ζητήσει αλλαγή του πείρου νωρίτερα με οποιοδήποτε επιχείρημα.
πιλότος είσαι????? ή πιστεύεις οτι έτσι θα είναι... |
|
| |
loverdos11 moderator
Ηλικία : 40 Τόπος : ΝΕΑ ΣΜΥΡΝΗ Registration date : 11/03/2012
| Θέμα: Απ: ναι,ειναι γεγονος,την αλλαξα!! Τετ Μάης 13 2015, 00:57 | |
| |
|
| |
Χείρων Member
Ηλικία : 60 Registration date : 30/08/2013
| Θέμα: Απ: ναι,ειναι γεγονος,την αλλαξα!! Τετ Μάης 13 2015, 01:29 | |
| - lmb650 έγραψε:
- Χείρων έγραψε:
Ένας ας πούμε πείρος σε ένα πχ F16 αλλάζει αφού συμπληρώσει κάποιες ώρες πτήσεις ή αφού περάσει από εξέταση με ακτίνες Χ κλπ. Κανείς πιλότος δεν θα διανοηθεί να ζητήσει αλλαγή του πείρου νωρίτερα με οποιοδήποτε επιχείρημα.
πιλότος είσαι????? ή πιστεύεις οτι έτσι θα είναι... Αν ξέρεις κάτι άλλο μη μας το κρατάς κρυφό!... |
|
| |
lmb990 vstromhellasforum Enthusiast
Ηλικία : 35 Τόπος : ATHENS GREECE Registration date : 01/06/2013
| Θέμα: Απ: ναι,ειναι γεγονος,την αλλαξα!! Τετ Μάης 13 2015, 01:41 | |
| ασε τι ξερω εγω.. εγω δεν ειμαι πιλοτος.. ουτε μηχανικος αεροσκαφων... εσυ αυτο που λες το ξερεις ή ετσι το λες?? |
|
| |
Χείρων Member
Ηλικία : 60 Registration date : 30/08/2013
| Θέμα: Απ: ναι,ειναι γεγονος,την αλλαξα!! Τετ Μάης 13 2015, 02:05 | |
| - lmb650 έγραψε:
- ασε τι ξερω εγω.. εγω δεν ειμαι πιλοτος.. ουτε μηχανικος αεροσκαφων... εσυ αυτο που λες το ξερεις ή ετσι το λες??
Το ξέρω! Αλλά το ζήτημα είναι αν συμφωνείς με την ουσία όσων λέω και όχι με το γράμμα! |
|
| |
loverdos11 moderator
Ηλικία : 40 Τόπος : ΝΕΑ ΣΜΥΡΝΗ Registration date : 11/03/2012
| Θέμα: Απ: ναι,ειναι γεγονος,την αλλαξα!! Τετ Μάης 13 2015, 02:19 | |
| - Χείρων έγραψε:
- lmb650 έγραψε:
- ασε τι ξερω εγω.. εγω δεν ειμαι πιλοτος.. ουτε μηχανικος αεροσκαφων... εσυ αυτο που λες το ξερεις ή ετσι το λες??
Το ξέρω!
Αλλά το ζήτημα είναι αν συμφωνείς με την ουσία όσων λέω και όχι με το γράμμα! Κύριοι χαλαρώστε τώρα που είναι αρχή. Ο καθένας έχει τα πιστεύω του |
|
| |
DHMOKRITOS69 moderator
Ηλικία : 43 Τόπος : Θεσσαλονικη Registration date : 18/05/2010
| Θέμα: Απ: ναι,ειναι γεγονος,την αλλαξα!! Παρ Μάης 15 2015, 08:34 | |
| Καλημέρα και πολλά μπράβο στον Μάρκο Εγω στο προηγούμενο vstrom έφτασε της 53000 χλμ ολα είναι στην φθορά την βλέπω οπως και αλλα πανω στην μηχανή μας
|
|
| |
stam gold member
Ηλικία : 40 Τόπος : πάνω στη σέλα... Registration date : 19/11/2009
| Θέμα: Απ: ναι,ειναι γεγονος,την αλλαξα!! Δευ Μάης 18 2015, 16:53 | |
| αυτό είναι από το δικό μου... έχει λίγο ψωμί ακόμα νομίζω... |
|
| |
Marcopolo gold member
Ηλικία : 68 Τόπος : ΑΘΗΝΑ Registration date : 29/01/2008
| Θέμα: Απ: ναι,ειναι γεγονος,την αλλαξα!! Δευ Μάης 18 2015, 17:05 | |
| εσυ ρε θα με ξεπερασεις!!! φτουυυυ!!!μετανιωσα που την αλλαξα τοσο....νωρις!!! |
|
| |
lmb990 vstromhellasforum Enthusiast
Ηλικία : 35 Τόπος : ATHENS GREECE Registration date : 01/06/2013
| Θέμα: Απ: ναι,ειναι γεγονος,την αλλαξα!! Δευ Μάης 18 2015, 17:07 | |
| Εχεις ακόμα..... Μην το σκέφτεσαι καν.... |
|
| |
massai gold member
Ηλικία : 51 Τόπος : Ίλιον Registration date : 03/11/2008
| Θέμα: Απ: ναι,ειναι γεγονος,την αλλαξα!! Δευ Μάης 18 2015, 17:46 | |
| - stam έγραψε:
- αυτό είναι από το δικό μου...
έχει λίγο ψωμί ακόμα νομίζω...
χμμμμ... τελικά το πατινάρισμα που είχες, δεν ήταν από τον συμπλέκτη, ε; |
|
| |
kokkonisant
Ηλικία : 58 Τόπος : Αθήνα-Σεπόλια & Γιάννενα Ζαγόρια Registration date : 16/04/2012
| Θέμα: Απ: ναι,ειναι γεγονος,την αλλαξα!! Δευ Μάης 18 2015, 20:15 | |
| Τώρα είναι έτοιμο... Βάλε ιμάντα και θα είσαι O.K. |
|
| |
Bretsos gold member
Τόπος : Φυλακισμένος στην Αθήνα... Registration date : 06/03/2009
| Θέμα: Απ: ναι,ειναι γεγονος,την αλλαξα!! Δευ Μάης 18 2015, 21:49 | |
| με λιγο τέντωμα θα θα ηταν μια χαρα, δεν νομιζω να το αλλαξες Σταμ?
|
|
| |
Marcopolo gold member
Ηλικία : 68 Τόπος : ΑΘΗΝΑ Registration date : 29/01/2008
| Θέμα: Απ: ναι,ειναι γεγονος,την αλλαξα!! Τρι Μάης 19 2015, 07:05 | |
| |
|
| |
Χείρων Member
Ηλικία : 60 Registration date : 30/08/2013
| Θέμα: Απ: ναι,ειναι γεγονος,την αλλαξα!! Τρι Μάης 19 2015, 11:36 | |
| Με προσοχή το τέντωμα παιδιά! Καινούρια αλυσίδα είναι. Αν παραξεχειλώσει θα φάει τα γρανάζια |
|
| |
DiverStrom Member
Ηλικία : 42 Τόπος : Σέρρες - Ασπροβάλτα Registration date : 02/04/2011
| Θέμα: Απ: ναι,ειναι γεγονος,την αλλαξα!! Τρι Μάης 19 2015, 22:38 | |
| Δλδ για να καταλαβω... Η εικονα δν ειναι fake ???
Ο Χριστος και η Παναγια ! |
|
| |
Bretsos gold member
Τόπος : Φυλακισμένος στην Αθήνα... Registration date : 06/03/2009
| Θέμα: Απ: ναι,ειναι γεγονος,την αλλαξα!! Τετ Μάης 20 2015, 11:40 | |
| - DiverStrom έγραψε:
- Δλδ για να καταλαβω... Η εικονα δν ειναι fake ???
Ο Χριστος και η Παναγια ! Για να καταλαβεις στην εικονα βλεπουμε ενα αλουμινενιο γραναζι. απαγορευονται τα αλουμινενια γραναζια σε τοσο βαριες μοτοσυκλετες. Ο Σταμ ειναι ενας γληγορος καγκουρας και γενικα κανει δοκιμες.... |
|
| |
Man With No Name Member
Ηλικία : 52 Τόπος : Minara City Registration date : 17/01/2008
| Θέμα: Απ: ναι,ειναι γεγονος,την αλλαξα!! Τετ Μάης 20 2015, 19:24 | |
| - Χείρων έγραψε:
- Η δικιά μου η αλυσίδα (μαμά) πάντως μετά από 45000 χλμ δεν δείχνει ακόμα ούτε μισό δόντι στο πίσω γρανάζι.
Τις δυνατές επιταχύνσεις τις αποφεύγω. Και δεν φρενάρω ποτέ με τον κινητήρα!
Το λάδωμα το ψιλοβαριέμαι. Κυρίως με βαλβολίνη! Αγόρασα ένα λίτρο 80-90 γι αυτή τη δουλειά και μάλιστα πανάκριβα 15+ ευρώ. Δεν είναι μόνο που βρωμάει ανυπόφορα, είναι ότι στάζει κιόλας. Όσο και να την σκουπίσω όταν μένει όλη νύχτα μου λερώνει την αυλή με μαύρες απαίσιες σταγόνες που αφήνουν στάμπα για μήνες. Γύρισα σε σπρέι της Βιρθ και ησύχασα! Δεν λερώνει την αλυσίδα ούτε μετά από μήνες. Την καθαρίζω με παραφινέλαιο μία φορά τον χρόνο άντε το πολύ δύο. Και ψέκασμα κάθε 500 - 1000 χλμ όταν θυμάμαι. Ολόκληρο τον χειμώνα που έμεινε κλειστή για 4,5 μήνες δεν ξεράθηκε. Ακόμα είναι υγρή και έτσι την κυκλοφορώ.
Από την άλλη αυτό με το κόψιμο των "μπαγιάτικων" αλυσίδων το θεωρώ λιγάκι "αστικό μύθο". Δεν έχω γνωρίσει στη ζωή μου άνθρωπο που να οδηγάει σοβαρή μοτοσυκλέτα και να μπορεί να αναφέρει ένα παράδειγμα κοψίματος αλυσίδας. Ίσως αν είναι κανείς σούπερ κάγκουρας και οδηγάει ...δεν ξέρω τι και πως! Αλλά και πάλι το strom δύσκολο να κόψει αλυσίδα που αντέχει σε 3-4 τόνους φορτίο.
Έχω δει gs να τρώει τα μούτρα του μπροστά μου στην οδό Γερμανού στη Πάτρα καθώς και tls με σπασμένο κάρτερ εξαιτίας της κομμένης αλυσίδας και τον οδηγό κίτρινο. |
|
| |
Bretsos gold member
Τόπος : Φυλακισμένος στην Αθήνα... Registration date : 06/03/2009
| Θέμα: Απ: ναι,ειναι γεγονος,την αλλαξα!! Τετ Μάης 20 2015, 23:05 | |
| - Man With No Name έγραψε:
- Χείρων έγραψε:
- Η δικιά μου η αλυσίδα (μαμά) πάντως μετά από 45000 χλμ δεν δείχνει ακόμα ούτε μισό δόντι στο πίσω γρανάζι.
Τις δυνατές επιταχύνσεις τις αποφεύγω. Και δεν φρενάρω ποτέ με τον κινητήρα!
Το λάδωμα το ψιλοβαριέμαι. Κυρίως με βαλβολίνη! Αγόρασα ένα λίτρο 80-90 γι αυτή τη δουλειά και μάλιστα πανάκριβα 15+ ευρώ. Δεν είναι μόνο που βρωμάει ανυπόφορα, είναι ότι στάζει κιόλας. Όσο και να την σκουπίσω όταν μένει όλη νύχτα μου λερώνει την αυλή με μαύρες απαίσιες σταγόνες που αφήνουν στάμπα για μήνες. Γύρισα σε σπρέι της Βιρθ και ησύχασα! Δεν λερώνει την αλυσίδα ούτε μετά από μήνες. Την καθαρίζω με παραφινέλαιο μία φορά τον χρόνο άντε το πολύ δύο. Και ψέκασμα κάθε 500 - 1000 χλμ όταν θυμάμαι. Ολόκληρο τον χειμώνα που έμεινε κλειστή για 4,5 μήνες δεν ξεράθηκε. Ακόμα είναι υγρή και έτσι την κυκλοφορώ.
Από την άλλη αυτό με το κόψιμο των "μπαγιάτικων" αλυσίδων το θεωρώ λιγάκι "αστικό μύθο". Δεν έχω γνωρίσει στη ζωή μου άνθρωπο που να οδηγάει σοβαρή μοτοσυκλέτα και να μπορεί να αναφέρει ένα παράδειγμα κοψίματος αλυσίδας. Ίσως αν είναι κανείς σούπερ κάγκουρας και οδηγάει ...δεν ξέρω τι και πως! Αλλά και πάλι το strom δύσκολο να κόψει αλυσίδα που αντέχει σε 3-4 τόνους φορτίο.
Έχω δει gs να τρώει τα μούτρα του μπροστά μου στην οδό Γερμανού στη Πάτρα καθώς και tls με σπασμένο κάρτερ εξαιτίας της κομμένης αλυσίδας και τον οδηγό κίτρινο. Ελα!! ψεματα!! |
|
| |
Marcopolo gold member
Ηλικία : 68 Τόπος : ΑΘΗΝΑ Registration date : 29/01/2008
| Θέμα: Απ: ναι,ειναι γεγονος,την αλλαξα!! Τετ Μάης 20 2015, 23:09 | |
| - Bretsos έγραψε:
- Man With No Name έγραψε:
- Χείρων έγραψε:
- Η δικιά μου η αλυσίδα (μαμά) πάντως μετά από 45000 χλμ δεν δείχνει ακόμα ούτε μισό δόντι στο πίσω γρανάζι.
Τις δυνατές επιταχύνσεις τις αποφεύγω. Και δεν φρενάρω ποτέ με τον κινητήρα!
Το λάδωμα το ψιλοβαριέμαι. Κυρίως με βαλβολίνη! Αγόρασα ένα λίτρο 80-90 γι αυτή τη δουλειά και μάλιστα πανάκριβα 15+ ευρώ. Δεν είναι μόνο που βρωμάει ανυπόφορα, είναι ότι στάζει κιόλας. Όσο και να την σκουπίσω όταν μένει όλη νύχτα μου λερώνει την αυλή με μαύρες απαίσιες σταγόνες που αφήνουν στάμπα για μήνες. Γύρισα σε σπρέι της Βιρθ και ησύχασα! Δεν λερώνει την αλυσίδα ούτε μετά από μήνες. Την καθαρίζω με παραφινέλαιο μία φορά τον χρόνο άντε το πολύ δύο. Και ψέκασμα κάθε 500 - 1000 χλμ όταν θυμάμαι. Ολόκληρο τον χειμώνα που έμεινε κλειστή για 4,5 μήνες δεν ξεράθηκε. Ακόμα είναι υγρή και έτσι την κυκλοφορώ.
Από την άλλη αυτό με το κόψιμο των "μπαγιάτικων" αλυσίδων το θεωρώ λιγάκι "αστικό μύθο". Δεν έχω γνωρίσει στη ζωή μου άνθρωπο που να οδηγάει σοβαρή μοτοσυκλέτα και να μπορεί να αναφέρει ένα παράδειγμα κοψίματος αλυσίδας. Ίσως αν είναι κανείς σούπερ κάγκουρας και οδηγάει ...δεν ξέρω τι και πως! Αλλά και πάλι το strom δύσκολο να κόψει αλυσίδα που αντέχει σε 3-4 τόνους φορτίο.
Έχω δει gs να τρώει τα μούτρα του μπροστά μου στην οδό Γερμανού στη Πάτρα καθώς και tls με σπασμένο κάρτερ εξαιτίας της κομμένης αλυσίδας και τον οδηγό κίτρινο.
Ελα!! ψεματα!! κ σιγουρα κανεις δεν θα τον ρωτησε ,ποτε ηταν η τελευταια φορα που την ..λαδωσε ετσι;(μαλλον πριν 6 μηνες κ 10.000 χλμ!!!) |
|
| |
| ναι,ειναι γεγονος,την αλλαξα!! | |
|