|
|
| ναι,ειναι γεγονος,την αλλαξα!! | |
| |
Συγγραφέας | Μήνυμα |
---|
endurasx vstromhellasforum Enthusiast
Ηλικία : 43 Τόπος : Περιστερι Registration date : 28/11/2012
| Θέμα: Απ: ναι,ειναι γεγονος,την αλλαξα!! Τρι Μάης 12 2015, 07:59 | |
| Θα συμφωνησω με Bretso και koko μιας και ειμαι παθων που ευτηχως κοπηκε σε εκκινηση απο φαναρι λογο αστοχια υλικου και μ@@@@@ια του τοποθετη! Ο μεγαλυτερος εχθρος της αλυσιδας ειναι ο εφελκησμος και ναι εχουν ημερομηνια ληξης αλλιως ολες οι αλυσιδες θα ηταν ιδιες ( βαρεου τυπου ,x ring,o ring) η ημερομηνια ληξης ερχεται μα σωστες μετρησεις και οχι με το ματι! Οσο και να την προσεχεις θεωρω επικυνδηνο ενα κινητο και βασικο για την ασφαλη μεταφορα ανθρωπου μερος να του κανεις δοκιμες αντοχης και να νιωθεις περιφανος που εβγαλε 80-100 -200 χλμ!!! Η προληψη ειναι το παν και ο καθε νοημων ανθρωπος κρινει και αξιολογει το ποτε θελει αλλαγη και το κατα ποσο παιζει το κεφαλι του η την τσεπη του κορωνα γραμματα!!Ουτε εμενα μου περισσευουν αλλα το ποσο ειναι μηδαμινο σε σχεση με τις συνεπειες ειτε αυτες ειναι απλα να μεινω ζτην ακρη του δρομου ειτε να φαω τα μουτρα μου γιατι ηθελα να το παιξω καμποσος!! Επισεις απςραδεκτο θεωρω και ενα τετοιο θεμα ασφαλειας να το λεμε "αστικο μυθο" Φιλικα παντα και με ολη την καλη διαθεση! |
| | | LORDOS gold member
Ηλικία : 50 Τόπος : Suncity Registration date : 03/08/2010
| Θέμα: Απ: ναι,ειναι γεγονος,την αλλαξα!! Τρι Μάης 12 2015, 08:32 | |
| Το ποστ πήρε την ιδανικότερη μορφή ......... Ενας διάλογος για ένα ΤΌΣΟ σοβαρό θέμα δεν μπορεί παρά να αποτελεί ένα ακόμη ενδιαφέρον κομμάτι γνώσης που πρέπει και οφείλουμε να έχουμε.
Τα γρανάζια του Μάρκου τα είδατε ?????
Είχα μια κουβέντα πολύ ενδιαφέρουσα με έναν ειδικό στις αλυσίδες που μου εξήγησε πολλά περι γραναζιών και αλυσίδας. Πόσοι π.χ γνωρίζετε ότι η χρυσή-χρυσή αλυσίδα έχει αντοχή 7 με 10% περισσότερο από την μαύρη ??? Αυτό οφείλετε στο ότι το χρυσό δεν είναι απλά χρώμα αλλά επίστρωση σκλήρηνσης (ας το πούμε) για να μεγαλώνει την ανοχή της αλυσίδας ,γιαυτό κοστίζει και περισσότερο. Παραδείγματα πάρα πολλά από αλυσίδες που έφυγαν λόγω κακής κατάστασης .Στον Σάκη π.χ τον Σερραίο ήταν σταματημένος στο φανάρι και δεν ξεκίνησε ποτέ ..........φαντάζεστε τι θα γινόταν εν κινήση ??? Ότι είναι μεταλλικό και υπάρχει τριβή,ανοχή,πίεση και βρίσκετε συνεχώς σε κίνηση ,ΜΟΙΡΑΊΑ θέλει αλλαγή. Τώρα επειδή το διαβάζουν πολλοί το φόρουμ υπάρχει πάντα ο κίνδυνος κάποιος να κάνει μια λάθος επιλογή ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΙ ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟΝ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΟΥΜΕ !!!!! Παιδιά η αλυσίδα ΔΕΝ είναι ΑΣΤΕΊΟ ,ούτε κάνουμε διαγωνισμό ποιος θα βγάλει πιο πολλά χιλιόμετρα πρέπει να συντηρείτε και να ελέγχετε τακτικότατα και όταν έρθει η ώρα της να αλλάζετε χωρίς δεύτερη σκέψη.
Όλες οι αλυσίδες που είχα αλλάζονται μόλις διαπιστώσω ότι κάνανε κόμπους ή ότι αλλού χαλαρώνουν και αλλού τεντώνουν ή ότι δεν παίρνει άλλο τέντωμα πολλές φορές και πριν την ώρα τους γιατί τις ΘΕΩΡΏ (προσωπικά) επικίνδυνες .Αυτό δεν έγινε ΠΟΤΈ πάνω από τις 20000 βαριά κιόλας χιλιόμετρα ,να μην μιλήσω για το Busa γιατί θα γελάσετε κάθε πότε αλλάζω ....
Η μοτοσυκλέτα είναι ένα ακριβό χόμπυ δυστυχώς ,όμως πρέπει να το αποδεχθούμε και να μην κάνουμε ΚΑΜΊΑ ΕΚΠΤΩΣΗ σε υλικά ,συντήρηση ,εξοπλισμό κ.τ.λ
Ελπίζω να βοήθησα και γω απ την μεριά μου στο να μην ξαναδούμε σπασμένα κάρτερ ή κόκαλα στην άσφαλτο !!!!
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΑΙΔΙΑ ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ ΤΟΝ ΚΟΠΟ !!!!!!!! |
| | | power Member
Τόπος : ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑ Registration date : 15/02/2014
| Θέμα: Απ: ναι,ειναι γεγονος,την αλλαξα!! Τρι Μάης 12 2015, 10:14 | |
| - LORDOS έγραψε:
- Το ποστ πήρε την ιδανικότερη μορφή .........
Ενας διάλογος για ένα ΤΌΣΟ σοβαρό θέμα δεν μπορεί παρά να αποτελεί ένα ακόμη ενδιαφέρον κομμάτι γνώσης που πρέπει και οφείλουμε να έχουμε.
Τα γρανάζια του Μάρκου τα είδατε ?????
Είχα μια κουβέντα πολύ ενδιαφέρουσα με έναν ειδικό στις αλυσίδες που μου εξήγησε πολλά περι γραναζιών και αλυσίδας. Πόσοι π.χ γνωρίζετε ότι η χρυσή-χρυσή αλυσίδα έχει αντοχή 7 με 10% περισσότερο από την μαύρη ??? Αυτό οφείλετε στο ότι το χρυσό δεν είναι απλά χρώμα αλλά επίστρωση σκλήρηνσης (ας το πούμε) για να μεγαλώνει την ανοχή της αλυσίδας ,γιαυτό κοστίζει και περισσότερο. Παραδείγματα πάρα πολλά από αλυσίδες που έφυγαν λόγω κακής κατάστασης .Στον Σάκη π.χ τον Σερραίο ήταν σταματημένος στο φανάρι και δεν ξεκίνησε ποτέ ..........φαντάζεστε τι θα γινόταν εν κινήση ??? Ότι είναι μεταλλικό και υπάρχει τριβή,ανοχή,πίεση και βρίσκετε συνεχώς σε κίνηση ,ΜΟΙΡΑΊΑ θέλει αλλαγή. Τώρα επειδή το διαβάζουν πολλοί το φόρουμ υπάρχει πάντα ο κίνδυνος κάποιος να κάνει μια λάθος επιλογή ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΙ ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟΝ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΟΥΜΕ !!!!! Παιδιά η αλυσίδα ΔΕΝ είναι ΑΣΤΕΊΟ ,ούτε κάνουμε διαγωνισμό ποιος θα βγάλει πιο πολλά χιλιόμετρα πρέπει να συντηρείτε και να ελέγχετε τακτικότατα και όταν έρθει η ώρα της να αλλάζετε χωρίς δεύτερη σκέψη.
Όλες οι αλυσίδες που είχα αλλάζονται μόλις διαπιστώσω ότι κάνανε κόμπους ή ότι αλλού χαλαρώνουν και αλλού τεντώνουν ή ότι δεν παίρνει άλλο τέντωμα πολλές φορές και πριν την ώρα τους γιατί τις ΘΕΩΡΏ (προσωπικά) επικίνδυνες .Αυτό δεν έγινε ΠΟΤΈ πάνω από τις 20000 βαριά κιόλας χιλιόμετρα ,να μην μιλήσω για το Busa γιατί θα γελάσετε κάθε πότε αλλάζω ....
Η μοτοσυκλέτα είναι ένα ακριβό χόμπυ δυστυχώς ,όμως πρέπει να το αποδεχθούμε και να μην κάνουμε ΚΑΜΊΑ ΕΚΠΤΩΣΗ σε υλικά ,συντήρηση ,εξοπλισμό κ.τ.λ
Ελπίζω να βοήθησα και γω απ την μεριά μου στο να μην ξαναδούμε σπασμένα κάρτερ ή κόκαλα στην άσφαλτο !!!!
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΑΙΔΙΑ ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ ΤΟΝ ΚΟΠΟ !!!!!!!! ΚΑΛΑ ΤΑ ΕΙΠΕΣ....εχω μια απορια η μαλλον περιεργεια θα το ελεγα....στο μικρο παπακι που διαθετεις τον 130κυβικων που βαζεις ακομα εναν μηδενικο κ με τα κατι λιγοτερο απο 200αλογα καθε ποτε αλλαζεις αλυσιδα?? |
| | | Marcopolo gold member
Ηλικία : 68 Τόπος : ΑΘΗΝΑ Registration date : 29/01/2008
| Θέμα: Απ: ναι,ειναι γεγονος,την αλλαξα!! Τρι Μάης 12 2015, 10:28 | |
| δηλ ρε παιδια πρεπει να νιωθω ενοχος που την αλλαξα στα 150; ή μηπως ...δινω κακα παραδειγματα στην αλλαγη της!! εγω παντως οταν την καβαλουσα (την μηχανη) ,ηξερα τι ειχα κατω απο τα ποδια μου(για την αλυσιδα μιλαω) και σε τι κατασταση ηταν.κ μετα απο τα 150 ειχε φθαρει μονο κατα 40 αντε 45%.αρα δεν θα εβγαζε αλλα 100;ημουν σιγουρος.απλως θα την λαδωνα οχι σε καθε 200 αλλα σε λιγοτερο.κ τα γραναζια ,ειχαν φθορα,αλλα δεν ηταν κ για πεταμα!! που βλεπετε το κακο δηλ; εδω ο αλλος κανει 1300χλμ ,τα μισα απο αυτα με βροχη κ δεν ριχνει σταγονα λαδακι στην διψασμενη του αλυσιδα.πως λοιπον απορει που του εχει γινει μ@υνι; εν κατακλειδι λοιπον οσοι δεν την λαδωνουν τοσο τακτικα οσο εγω(με λαδακι 90αρι,καθε 500χλμ,το λεει κ η συσκευασια της DID) ,παρακαλω να την αλλαζετε στα 25000 ,οσο λενε κ τα μαστορια δηλ. παντα φιλικα προς ολους
|
| | | endurasx vstromhellasforum Enthusiast
Ηλικία : 43 Τόπος : Περιστερι Registration date : 28/11/2012
| Θέμα: Απ: ναι,ειναι γεγονος,την αλλαξα!! Τρι Μάης 12 2015, 13:30 | |
| - MARKOS-V έγραψε:
- δηλ ρε παιδια πρεπει να νιωθω ενοχος που την αλλαξα στα 150;
ή μηπως ...δινω κακα παραδειγματα στην αλλαγη της!! εγω παντως οταν την καβαλουσα (την μηχανη) ,ηξερα τι ειχα κατω απο τα ποδια μου(για την αλυσιδα μιλαω) και σε τι κατασταση ηταν.κ μετα απο τα 150 ειχε φθαρει μονο κατα 40 αντε 45%.αρα δεν θα εβγαζε αλλα 100;ημουν σιγουρος.απλως θα την λαδωνα οχι σε καθε 200 αλλα σε λιγοτερο.κ τα γραναζια ,ειχαν φθορα,αλλα δεν ηταν κ για πεταμα!! που βλεπετε το κακο δηλ; εδω ο αλλος κανει 1300χλμ ,τα μισα απο αυτα με βροχη κ δεν ριχνει σταγονα λαδακι στην διψασμενη του αλυσιδα.πως λοιπον απορει που του εχει γινει[url=#] μ[/url]@υνι; εν κατακλειδι λοιπον οσοι δεν την λαδωνουν τοσο τακτικα οσο εγω(με λαδακι 90αρι,καθε 500χλμ,το λεει κ η συσκευασια της DID) ,παρακαλω να την αλλαζετε στα 25000 ,οσο λενε κ τα μαστορια δηλ. παντα φιλικα προς ολους
Δηλαδη ρε Μαρκο το θεωρεις λιγο το 45% σε φθορα για την αλυσιδα και ασφαλες |
| | | lmb990 vstromhellasforum Enthusiast
Ηλικία : 35 Τόπος : ATHENS GREECE Registration date : 01/06/2013
| Θέμα: Απ: ναι,ειναι γεγονος,την αλλαξα!! Τρι Μάης 12 2015, 13:46 | |
| ρε παιδια μην κανετε σαν να ειστε δημοτικο... τα 20000 ειναι υπερβολη... και τα 150000 ειναι υπερβολη... καθε 40000 στο περιπου θελει αλλαγη αν την φροντιζεις νορμαλ... αν μου εισαι καθε μερα με το λαδι και το παραφινελαιο αλλαξε την στις 45000-50000, αν προσπαθεις να μαθεις σουζα αλλαξε την στις 30000 (θα θελει σιγουρα) αν την λαδωνεις καθε 5000χλμ που πας για σερβις αλλαξε την στις 30000.... αλυσιδα ειναι μην τρελαινεστε... την λαδωνουμε καθε 400-500χλμ και την καθαριζουμε με παραφινελαιο καθε 1000-1500 και τελειωσε η υποθεση... ουτε πολλα ειναι τα 130 ευρω καθε 40000 ουτε τιποτα... |
| | | LORDOS gold member
Ηλικία : 50 Τόπος : Suncity Registration date : 03/08/2010
| Θέμα: Απ: ναι,ειναι γεγονος,την αλλαξα!! Τρι Μάης 12 2015, 13:53 | |
| Παιδιά δεν δικάζουμε και δεν καταδικάζουμε κανέναν απλά θέτουμε όλοι τους προβληματισμούς μας με σκοπό το κοινό καλό . Συζήτηση κάνουμε όπως συζητάμε και σε ένα τραπέζι πίνοντας καφέ . Προς Θεού μην παρεξηγηθούν τα λεγόμενα μας ,ότι γράφουμε το γράφουμε με φιλική διάθεση και με επιχειρήματα μόνο έτσι τεκμηριωμένα μπορούμε να υποστηρίξουμε ο καθένας την άποψή του. Κανένας μας δεν είναι ειδικός και επίσης κανένας μας δεν είναι ΆΣΦΑΛΤΟΣ !!!
@ioannis d. Στα 14000 χιλιόμετρα που έχω κάνει έχω βάλει ήδη επάνω την δεύτερη.....Ο λόγος ????? Κόμποι,τεντώματα-μαζέματα κ.τ.λ. Την καθαρίζω κάθε 300 με 400 χιλιόμετρα με παραφινέλαιο και στην συνέχεια αφού κανω τον γύρο του τετραγώνου (για να ζεσταθεί λίγο )την ψεκάζω με το σπρέι αλυσίδας. Τον ίδιο τρόπο χρησιμοποιούσα σε ότι μηχανή και να είχα απλά εδώ επειδή η δύναμη είναι τρομακτική τα αναλώσιμα μέρη (αλυσίδα-γρανάζια-λάστιχα) είναι πιο ευάλωτα γιατί τρώνε το ζόρι της αρκούδας. Αντίθετα τα φρένα (τακάκια) κρατάνε όσο κρατούσανε και στο v-strom 1000 που είχα. Το πίσω λάστιχο έχει 6000 χιλιόμετρα με μια μέρα πίστα και είναι για αλλαγή. Αυτά για να έχετε μια ιδέα για την συντήρηση χρειάζεται ο πύραυλος και βέβαια πρέπει να είναι επιμελής και τακτική αυτή η συντήρηση ... |
| | | aris_n gold member
Ηλικία : 43 Τόπος : Άθενς Registration date : 08/04/2008
| Θέμα: Απ: ναι,ειναι γεγονος,την αλλαξα!! Τρι Μάης 12 2015, 13:56 | |
| Παίδες νομίζω οτι το μπερδεύουμε το πράμα. Ο Μάρκος δεν νομίζω να πρότεινε σε κανέναν να κρατήσει την αλυσίδα του 150.000 χλμ. Έκανε ένα πείραμα με εφαρμογή στο δικό του μηχανάκι, με δικό του πρωτόκολλο εφαρμογής και μας έδειξε τα αποτελέσματα. Δηλαδή, με ευλαβική συντήρηση, έλεγχο και λίπανση μια αλυσίδα όντως μπορεί να φτάσει τα 150.000 χλμ με αυτά τα αποτελέσματα. Εγω ας πούμε δεν έχω κρατήσει ποτέ αλυσίδα πάνω απο 40.000 χλμ. Όσο καλός και να ήμουν στην συντήρηση της, κάποια στιγμή θα έλεγα "δε βαριέσαι". Κάποια φορά θα έκανα 200 χλμ σε βροχή και όταν έφτανα, το πρώτο πράμα που θα έκανα θα ήταν να αλλάξω ρούχα και όχι να συντηρήσω αλυσίδα. Οπότε να σου και τα 40.000 χλμ και είσαι για αλλαγή.Συμφωνώ οτι η αλυσίδα είναι βασικό εξάρτημα της μοτοσυκλέτας το οποίο αν αστοχήσει, μπορεί να δημιουργήσει επικύνδυνες καταστάσεις, για την μοτοσυκλέτα και την ακεραιότητα του αναβάτη. Νομίζω ωστόσο οτι ο Μάρκος το γνωρίζει αυτό και επίσης πιστεύω οτι την ζωή του την εκτιμά όσο ο καθένας μας. Άρα επίσης έχω την αίσθηση οτι γινόταν εξονυχιστικός έλεγχος στην κατάσταση της αλυσίδας. Έκανε ένα πείραμα λοιπόν ο άνθρωπος και απέδειξε αυτό που λέει η λογική και η παροιμία "Άμα το προσέξεις θα σε προσέξει". Λάδωνε λοιπόν την αλυσίδα και αυτή κράτησε 150.000 χλμ. Τίποτε περισσότερο τίποτε λιγότερο. |
| | | Bretsos gold member
Τόπος : Φυλακισμένος στην Αθήνα... Registration date : 06/03/2009
| Θέμα: Απ: ναι,ειναι γεγονος,την αλλαξα!! Τρι Μάης 12 2015, 15:03 | |
| Αρη εχεις απολυτο δικιο σε ολα εκτος απο ενα μονο. Το 650 ειναι μια μοτοσυκλετα που απευθύνεται κυριως σε νεους οδηγούς, δεν ειναι λιγοι λοιπον οι πιτσιρικάδες (και οχι μονο) που εν'αγνοία τους ισως παρασυρθούν απο το συγκεκριμενο νημα και δεδομενης της οικονομικης καταστασεις που διανύουμε παιζει να χαλαρωσουν και να την πατησουν. Δεν εχω πρόβλημα με τον πείραμα του Μάρκου, καλα να ειναι ο άνθρωπος να τα 200.000 κιόλας τα χλμ. Προσωπικά αν ήθελα να κανω ενα τέτοιο πείραμα θα απέφευγα να το δημοσιοποιήσω. Αν εντέλει τα κατάφερνα (που δεν νομίζω γιατι παίζει να είμαι απο τους πιο καγκουρες του φόρουμ) εννοείται πως θα καμάρωνα για ολο αυτό αλλά στον καφέ με τους φίλους. Απλά τα πράματα. |
| | | K0k0$ vstromhellasforum Fanatic
Ηλικία : 45 Τόπος : Αθηνα Registration date : 06/06/2011
| Θέμα: Απ: ναι,ειναι γεγονος,την αλλαξα!! Τρι Μάης 12 2015, 15:06 | |
| Ξερω - ή μαλλον εχω διαβασει - για πολλους εδω μεσα που αλλαζουν λαστιχα στα 30,000+ χλμ. Δε λεω οτι δε γινεται, ειδικα αν οδηγεις συνεχεια σε ανοιχτο δρομο , με υψηλες πιεσεις και δεν "το κυνηγας", φυσικα και το λαστιχο θα κρατησει (δεν ξερω φυσικα αν θα φτασει 30,000).Βεβαια ειναι ευκολο να διαπιστωσεις αν εχουν φθαρει και θελουν αλλαγη, αλλα σε καμια περιπτωση δε θα πεις "εχω 25,000χλμ αρα εχω ακομη λαστιχα".
Ξερω - ή μαλλον εχω διαβασει - για πολλους εδω μεσα που αλλαζουν τακακια στα 50,000+ χλμ. Δε λεω οτι δε γινεται, ειδικα αν οδηγεις συνεχεια σε ανοιχτο δρομο και δεν "το κυνηγας", φυσικα και το τακακι θα κρατησει (δεν ξερω φυσικα αν θα φτασει 50,000).Βεβαια ειναι ευκολο να διαπιστωσεις αν εχουν φθαρει και θελουν αλλαγη, αλλα σε καμια περιπτωση δε θα πεις "εχω 25,000χλμ αρα εχω ακομη τακακια".
Ξερω - ή μαλλον εχω διαβασει - για πολλους εδω μεσα που βγαζουν 500+ χλμ με ενα τεποζιτο. Δε λεω οτι δε γινεται, ειδικα αν οδηγεις συνεχεια σε ανοιχτο δρομο και δεν "το κυνηγας", φυσικα και η βενζινη θα κρατησει. Βεβαια ειναι ευκολο να διαπιστωσεις αν θελει γεμισμα, αλλα σε καμια περιπτωση δε θα πεις "εχω κανει 400χλμ αρα εχω ακομη πολλη βενζινη".
Ξερω , λοιπον, - ή μαλλον εχω διαβασει - για καποιον εδω μεσα που αλλαξε αλυσιδα στα 150,000χλμ.
Αναγνωριζω οτι κατω απο ειδικες συνθηκες μπορει και να το πετυχε? Αναγνωριζω οτι μια αλυσιδα δεν εχει θεμα μονο απο την τριβη με τα γραναζια αλλα και με τους κρικους μεταξυ τους, στην οποια περιπτωση μονο βοηθαει το λαδωμα? Αναγνωριζω οτι μια αλυσιδα τεντωνει απο φορτια, αποτομες επιταχυνσεις, κατεβασματα για φρεναρισμα κτλ κτλ, και οτι το λαδωμα και το καθαρισμα ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ σε αυτο το θεμα? Αναγνωριζω οτι καθε αναβατης, μηχανη, συνηθηκες, οδηγικες συνηθειες, ειναι διαφορετικα? Αναγνωριζω οτι ο μονος τροπος για να ξερω τι θελει αλλαγη στη μηχανη μου ειναι ο τακτικος ελεγχος? Αναγνωριζω οτι δεν εχω ιδια αποψη , απλα τα γραφομενα καποιου στο ιντερνετ? (χωρις παρεξηγηση)
Αν τα αναγνωριζω ολα αυτα, τοτε απλα ισχυει ο,τι ισχυει για λαστιχα, τακακια και βενζινη... |
| | | aris_n gold member
Ηλικία : 43 Τόπος : Άθενς Registration date : 08/04/2008
| Θέμα: Απ: ναι,ειναι γεγονος,την αλλαξα!! Τρι Μάης 12 2015, 15:11 | |
| - Bretsos έγραψε:
- Αρη εχεις απολυτο δικιο σε ολα εκτος απο ενα μονο.
Το 650 ειναι μια μοτοσυκλετα που απευθύνεται κυριως σε νεους οδηγούς, δεν ειναι λιγοι λοιπον οι πιτσιρικάδες που εν'αγνοία τους ισως παρασυρθούν απο το συγκεκριμενο νημα και δεδομενης της οικονομικης καταστασεις που διανύουμε παιζει να χαλαρωσουν και να την πατησουν. Δεν εχω πρόβλημα με τον πείραμα του Μάρκου, καλα να ειναι ο άνθρωπος να τα 200.000 κιόλας τα χλμ. Προσωπικά αν ήθελα να κανω ενα τέτοιο πείραμα θα απέφευγα να το δημοσιοποιήσω. Αν εντέλει τα κατάφερνα (που δεν νομίζω γιατι παίζει να είμαι απο τους πιο καγκουρες του φόρουμ) εννοείται πως θα καμάρωνα για ολο αυτό αλλά στον καφέ με τους φίλους. Απλά τα πράματα. Συμφωνώ Χρήστο μπορεί κάποιος άπειρος νέος οδηγός να θεωρήσει οτι τα 20.000 ή τα 40.000 είναι λίγα και να πει "Αφού υπάρχει κάποιος που πήγε 150.000 χλμ, εγώ να μην πάω χαλαρά μέχρι τα 80.000 χλμ;". Ναι υπάρχει και αυτή η περίπτωση, απλά στο δικό μου σκεπτικό, αυτός που θα προσπαθήσει να το κάνει, αν δεν είναι εξαιρετικά τυπικός στην συντήρηση και λίπανση, απλά δεν θα τα καταφέρει ποτέ γιατί η αλυσίδα θα έχει γίνει είτε κομπολόι απο τους κόμπους ή "σώβρακο" απο την βαριά χρήση της. |
| | | Bretsos gold member
Τόπος : Φυλακισμένος στην Αθήνα... Registration date : 06/03/2009
| Θέμα: Απ: ναι,ειναι γεγονος,την αλλαξα!! Τρι Μάης 12 2015, 15:24 | |
| - aris_n έγραψε:
- Bretsos έγραψε:
- Αρη εχεις απολυτο δικιο σε ολα εκτος απο ενα μονο.
Το 650 ειναι μια μοτοσυκλετα που απευθύνεται κυριως σε νεους οδηγούς, δεν ειναι λιγοι λοιπον οι πιτσιρικάδες που εν'αγνοία τους ισως παρασυρθούν απο το συγκεκριμενο νημα και δεδομενης της οικονομικης καταστασεις που διανύουμε παιζει να χαλαρωσουν και να την πατησουν. Δεν εχω πρόβλημα με τον πείραμα του Μάρκου, καλα να ειναι ο άνθρωπος να τα 200.000 κιόλας τα χλμ. Προσωπικά αν ήθελα να κανω ενα τέτοιο πείραμα θα απέφευγα να το δημοσιοποιήσω. Αν εντέλει τα κατάφερνα (που δεν νομίζω γιατι παίζει να είμαι απο τους πιο καγκουρες του φόρουμ) εννοείται πως θα καμάρωνα για ολο αυτό αλλά στον καφέ με τους φίλους. Απλά τα πράματα. Συμφωνώ Χρήστο μπορεί κάποιος άπειρος νέος οδηγός να θεωρήσει οτι τα 20.000 ή τα 40.000 είναι λίγα και να πει "Αφού υπάρχει κάποιος που πήγε 150.000 χλμ, εγώ να μην πάω χαλαρά μέχρι τα 80.000 χλμ;". Ναι υπάρχει και αυτή η περίπτωση, απλά στο δικό μου σκεπτικό, αυτός που θα προσπαθήσει να το κάνει, αν δεν είναι εξαιρετικά τυπικός στην συντήρηση και λίπανση, απλά δεν θα τα καταφέρει ποτέ γιατί η αλυσίδα θα έχει γίνει είτε κομπολόι απο τους κόμπους ή "σώβρακο" απο την βαριά χρήση της. ξερω ανθρωπο με βαραντερο που το πηρε καινουριο και σουλατσαριζε χωρις να προσφερει μεγαλη συντηρηση στην αλυσιδα, οταν το αγορασε του έδωσαν και ενα σπρει και αυτο ηταν ολο. Τωρα εβαζε δεν εβαζε δεν ξερω να σου πω σιγουρα, το μονο σιγουρο ειναι πως η αλυσιδα στις 10.000 χλμ εσπασε και επειδη ηταν σε ταξιδι (αρα με ανοιχτο γκαζι) η αλυσιδα συνεχισε να την τραβαει το μπροστα γραναζι και περασε μεσα στο μοτερ. Η καδενα κατεστρεψε ολο το μοτερ και βρεθηκε τυλιγμενη στον στροφαλο, αυτος δεν επαθε τιποτα αλλα η ζημια κοστισε με ολα κομπλε 4.000?. Οταν τον ρωτησα τι νομιζε και εγινε ολο αυτο, ειπε <<μου ειχαν πει πως η αλυσιδα εχει ο ρινκ και πως δεν χρειαζεται συντηρηση>> Καταλαβες γιατι πραματα μιλαμε????? |
| | | Bretsos gold member
Τόπος : Φυλακισμένος στην Αθήνα... Registration date : 06/03/2009
| Θέμα: Απ: ναι,ειναι γεγονος,την αλλαξα!! Τρι Μάης 12 2015, 15:36 | |
| - K0k0$ tis Aravias έγραψε:
- Ξερω - ή μαλλον εχω διαβασει - για πολλους εδω μεσα που αλλαζουν λαστιχα στα 30,000+ χλμ.
Δε λεω οτι δε γινεται, ειδικα αν οδηγεις συνεχεια σε ανοιχτο δρομο , με υψηλες πιεσεις και δεν "το κυνηγας", φυσικα και το λαστιχο θα κρατησει (δεν ξερω φυσικα αν θα φτασει 30,000).Βεβαια ειναι ευκολο να διαπιστωσεις αν εχουν φθαρει και θελουν αλλαγη, αλλα σε καμια περιπτωση δε θα πεις "εχω 25,000χλμ αρα εχω ακομη λαστιχα".
Ξερω - ή μαλλον εχω διαβασει - για πολλους εδω μεσα που αλλαζουν τακακια στα 50,000+ χλμ. Δε λεω οτι δε γινεται, ειδικα αν οδηγεις συνεχεια σε ανοιχτο δρομο και δεν "το κυνηγας", φυσικα και το τακακι θα κρατησει (δεν ξερω φυσικα αν θα φτασει 50,000).Βεβαια ειναι ευκολο να διαπιστωσεις αν εχουν φθαρει και θελουν αλλαγη, αλλα σε καμια περιπτωση δε θα πεις "εχω 25,000χλμ αρα εχω ακομη τακακια".
Ξερω - ή μαλλον εχω διαβασει - για πολλους εδω μεσα που βγαζουν 500+ χλμ με ενα τεποζιτο. Δε λεω οτι δε γινεται, ειδικα αν οδηγεις συνεχεια σε ανοιχτο δρομο και δεν "το κυνηγας", φυσικα και η βενζινη θα κρατησει. Βεβαια ειναι ευκολο να διαπιστωσεις αν θελει γεμισμα, αλλα σε καμια περιπτωση δε θα πεις "εχω κανει 400χλμ αρα εχω ακομη πολλη βενζινη".
Ξερω , λοιπον, - ή μαλλον εχω διαβασει - για καποιον εδω μεσα που αλλαξε αλυσιδα στα 150,000χλμ.
Αναγνωριζω οτι κατω απο ειδικες συνθηκες μπορει και να το πετυχε? Αναγνωριζω οτι μια αλυσιδα δεν εχει θεμα μονο απο την τριβη με τα γραναζια αλλα και με τους κρικους μεταξυ τους, στην οποια περιπτωση μονο βοηθαει το λαδωμα? Αναγνωριζω οτι μια αλυσιδα τεντωνει απο φορτια, αποτομες επιταχυνσεις, κατεβασματα για φρεναρισμα κτλ κτλ, και οτι το λαδωμα και το καθαρισμα ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ σε αυτο το θεμα? Αναγνωριζω οτι καθε αναβατης, μηχανη, συνηθηκες, οδηγικες συνηθειες, ειναι διαφορετικα? Αναγνωριζω οτι ο μονος τροπος για να ξερω τι θελει αλλαγη στη μηχανη μου ειναι ο τακτικος ελεγχος? Αναγνωριζω οτι δεν εχω ιδια αποψη , απλα τα γραφομενα καποιου στο ιντερνετ? (χωρις παρεξηγηση)
Αν τα αναγνωριζω ολα αυτα, τοτε απλα ισχυει ο,τι ισχυει για λαστιχα, τακακια και βενζινη... Κωστα απλα σε ''ανγνωριζω'' ως μεγαλο αλάνι!! |
| | | aris_n gold member
Ηλικία : 43 Τόπος : Άθενς Registration date : 08/04/2008
| Θέμα: Απ: ναι,ειναι γεγονος,την αλλαξα!! Τρι Μάης 12 2015, 15:48 | |
| - Bretsos έγραψε:
Οταν τον ρωτησα τι νομιζε και εγινε ολο αυτο, ειπε <<μου ειχαν πει πως η αλυσιδα εχει ο ρινκ και πως δεν χρειαζεται συντηρηση>> Καταλαβες γιατι πραματα μιλαμε????? Εδώ παω πάσο δεν μπορώ να πω τίποτα... |
| | | K0k0$ vstromhellasforum Fanatic
Ηλικία : 45 Τόπος : Αθηνα Registration date : 06/06/2011
| Θέμα: Απ: ναι,ειναι γεγονος,την αλλαξα!! Τρι Μάης 12 2015, 15:57 | |
| Kαι σαν μπουσουλα και μονο, καθως ολοι οδηγουμε διαφορετικα σε διαφορετικες συνθηκες, και με διαφορετικα λιπαντικα/διαστηματα λιπανσης, υπαρχουν pοlls στο Stromtroopers.com που δειχνουν καποια πραγματα. Και το καθενα με 200+ δειγματα.
Πχ, στο πρωτο φαινεται ξεκαθαρα οτι το απλο λαδι αλυσιδας (αυτο που βαζουμε και στα αλυσοπριονα) κανει την καλυτερη δουλεια.
Οπως επισης οι περισσοτεροι αλλαζουν αλυσιδα στα περιπου 30.000χλμ.
Απλα ειναι αυτο που ειναι. Ενας μπουσουλας και μονο. Ουτε κανονας, ουτε υποδειξη.
http://www.stromtrooper.com/v-strom-service-maintenance-questions-discussions/40576-when-did-you-replace-your-chain.html
http://www.stromtrooper.com/dl650-dl650a-2004-2011/3763-how-many-miles-did-you-get-out-your-oem-chain-5.html#post363038
Και δε νομιζω οτι ειναι καφροι του Μαλχολαντ... |
| | | stam gold member
Ηλικία : 40 Τόπος : πάνω στη σέλα... Registration date : 19/11/2009
| Θέμα: Απ: ναι,ειναι γεγονος,την αλλαξα!! Τρι Μάης 12 2015, 16:12 | |
| εγώ θα πω το άλλο... είτε είσαι 25 χρονών είτε είσαι 55, είτε είσαι οδηγός με πείρα ενός έτους, είτε με πείρα 30 ετών,
το σίγουρο είναι ότι συγκαταλέγεσαι είτε ανάμεσα σε αυτούς που "καταλαβαίνουν" και "ακουν" τη μηχανή τους, είτε σε αυτούς που δε νιώθουν με τίποτα... Το να ακούς τη μηχανή δεν είναι κανένα κρυφό ταλέντο, έρχεται με το χρόνο, και την εξάσκηση, όμως αν ΔΕΝ θες να ακούσεις, ΔΕΝ θα ακούσεις ποτέ. Αν πάλι δεν ακούς και δεν νιώθεις εκ φύσεως γιατί δεν είναι για σένα αυτές οι δουλειές, βρίσκεις έναν μηχανικό που τον εμπιστεύεσαι και ακούει αυτός για σένα. Και ότι σου πει υπακούς τυφλά.
Το να υποκαταστήσεις όμως το αυτί σου ή τον μηχανικό σου με κάτι που διάβασες σε ένα φόρουμ πρέπει να είναι η μεγαλύτερη βλακεία που μπορείς να κάνεις για τον εαυτό σου και την ασφάλειά σου...
Όσον αφορά αυτά που γράφει ο Μάρκος, από τη στιγμή που τα γράφει δημόσια κρίνονται και αξιολογούνται από τον καθένα μας. Έχετε κατά νου πως ο Μάρκος και ο κάθε Μάρκος οδηγεί διαφορετικά από τον καθένα, και αυτό σημαίνει διαφορετική φθορά αλυσίδας. Καλό θα ήταν όσοι δεν γνωρίζουν αλλά θέλουν να πειραματιστούν με την ασφάλειά τη δική τους αλλά και των τριγύρω, να διαβάσουν λίγα πράγματα, και θα διαπιστώσουν ότι ο εφελκυσμός δεν έχει καμία σχέση με τη λίπανση. Το πιο εύστοχο παράδειγμα ήταν αυτό του koko$ που αφορούσε την καδένα εκκεντροφόρων του η οποία αν και δουλεύει όλη της τη ζωή μέσα σε λάδι, και "γράφει" πολλά περισσότερα χιλιόμετρα με πολύ λιγότερη τάση, αλλά και χωρίς απότομα τεντώματα, παρ' όλα αυτά κάποια μέρα έρχεται το τέλος της.
Η δική μου πρόταση λοιπόν θα ήταν να ΜΗΝ συνδυάσουμε το τέλος της αλυσίδας με το δικό μας, και να συμβουλευτούμε το μάτι και το αυτί μας, να δούμε αν η αλυσίδα χοροπηδάει όταν δουλεύει ελεύθερη, αν ακούγεται να χαρχαλάει αντί να δουλεύει στρωτά, αν σε τράβηγμα στην κορυφή του γραναζιού αποκαλύπτονται δόντια, και τέλοσπάντων αν είμαστε αβέβαιοι και άσχετοι με όλα αυτά (που δεν είναι κακό) ας συμβουλευτούμε έναν μηχανικό για το θέμα... Οι μηχανικοί δεν θέλουν το κακό μας. Ναι, λεφτά βγάζουν από την εργασία τους, αλλά αν είναι σωστοί επαγγελματίες θα μας συμβουλέψουν σωστα. |
| | | mateo1 Member
Ηλικία : 46 Registration date : 06/11/2012
| Θέμα: Απ: ναι,ειναι γεγονος,την αλλαξα!! Τρι Μάης 12 2015, 16:16 | |
| Να κανω εγω μια αλλη προσεγγιση στο θεμα? 150.000 χλμ αν λαδωνει ο Μαρκος στα 200 οπως λεει μιλαμε για 750 λαδωματα Υπαρχει τροπος να υπολογιστει το κοστος για τετοιου ειδους συντηρηση?
Μηπως τελικα οικονομικα τον συνεφερε να την αλλαξει, αν οχι οπως ολοι συνηθως, στα 70-80000χλμ?
Και να την λαδωνει -συντηρει ανα 500 - 1500χλμ? |
| | | SOTHRHS vstromhellasforum Enthusiast
Registration date : 01/06/2008
| Θέμα: Απ: ναι,ειναι γεγονος,την αλλαξα!! Τρι Μάης 12 2015, 16:28 | |
| - Χείρων έγραψε:
- Όλοι τις απόψεις μας λέμε!
Και σε ένα τόσο σοβαρό θέμα όπως η αλυσίδα καλό είναι να λέμε τι απόψεις μας αλλά και τι εμπειρία-γνώση έχει ο καθένας. Επειδή οι περισότεροι δεν είμαστε "λαρτζ τύποι" αλλά και επειδή κάποιους από εμάς μας ενδιαφέρει και σαν τεχνικό θέμα η υπόθεση της φθοράς της αλυσίδας κίνησης γι αυτό επιμένω. Ίσως το θέμα να έχει συζητηθεί ξανά. Δεν έκανα, και κακώς, μία αναζήτηση.
Σοβαρή μοτό εννοώ όχι κανένα παράξενο παπί, όχι καμία μοτό ταλαιπωρημένη με αγωνστικές ώρες ή κόντρες ή κανένα χρέπι 30 ετίας. Εννοώ μοτοσυκλέτες ανάλογες του στρομ που οι αναβάτες τους τις φροντίζουν έστω και τυπικά.
Ο Markos-V άλλαξε την αλυσίδα του βάσει μετρήσεων και όχι όποτε γούσταρε. Οι αλυσίδες δεν έχουν ημερομηνία λήξης. "Στα τρία χρόνια οπωσδήποτε αλλαγή". Ούτε χιλιομετρικό όριο. "Κάθε 40Κ χλμ αντικατάσταση". Σίγουρα όμως έχουν όριο φθοράς το οποίο πρέπει να σεβόμαστε.
Δεν οδηγάμε όλοι με τον ίδιο τρόπο. Δεν συντηρούμε όλοι την αλυσίδα μας με τον ίδιο τρόπο. Αλλά ούτε και οι αλυσίδες είναι όλες ίδιες. Έτσι είναι δυνατόν μία αλυσίδα να φθαρεί στα 20Κ χλμ ή να αντέξει ενδεχομένως και 200Κ χλμ. Αυτό μόνο με μέτρηση το διαπιστώνει κανείς.
Αλλά νομίζω αυτά λίγο πολύ τα ξέρουμε όλοι μας. Αυτό που δεν ξέρουμε και που διερευνούμε είναι τα τυπικά όρια vs πραγματικά όρια αντοχής μιας αλυσίδας και τι συμβαίνει εκεί αλλά και πως συμβαίνει.
Θα κάνω επι τη ευκαιρία και μία αναζήτηση σε παλαιότερα θέματα γιατί το θέμα παρουσιάζει ενδιαφέρον....
- SOTHRHS έγραψε:
το να κρατας μια αλυσιδα οσο γουσταρεις η οσο λεει ο κατασκευαστης βασει μετρησεων κλπ οκ δικαιωμα του καθενος και σεβαστο δεν αποτελει ομως τον κανονα κατα βαση δεν ειμαι ο large τυπος που του τρεχουν απο τα πατζακια ομως το τομαρι μου δε το παιζω για 130 ευρω......λεω οτι αξιζει λιγο παραπανω,μπορει και να κανω λαθος
Θα μου επιτρέψεις εδώ να ρωτήσω ποιος είναι ο κανόνας αλλαγής μιας αλυσίδας; Γιατί όπως το θέτεις το πράγμα δεν συμφωνώ. Ο κανόνας δεν μπορεί παρά να είναι κάποιες τεχνικές προδιαγραφές που επαληθεύονται με μετρήσεις. Γιατί αλλιώς αν αντιμετωπίζουμε το θέμα με φοβίες για το τομάρι μας κλπ κλπ τότε μόνο "η κυρά μας η μαμή" μπορεί να μας πει ποτε θα αλλάξουμε αλυσίδα. Με συγχωρείς, μπορεί κάτι να μην κατάλαβα...
απο οτι φαινεται πολλα δεν καταλαβες, αλλα εμενα με καλυψες με την απαντηση σου μιας και εγω καταλαβα αυτο που ηθελα καλα και ασφαλη χλμ να χεις φιλε |
| | | Marcopolo gold member
Ηλικία : 68 Τόπος : ΑΘΗΝΑ Registration date : 29/01/2008
| Θέμα: Απ: ναι,ειναι γεγονος,την αλλαξα!! Τρι Μάης 12 2015, 17:01 | |
| - endurasx έγραψε:
- MARKOS-V έγραψε:
- δηλ ρε παιδια πρεπει να νιωθω ενοχος που την αλλαξα στα 150;
ή μηπως ...δινω κακα παραδειγματα στην αλλαγη της!! εγω παντως οταν την καβαλουσα (την μηχανη) ,ηξερα τι ειχα κατω απο τα ποδια μου(για την αλυσιδα μιλαω) και σε τι κατασταση ηταν.κ μετα απο τα 150 ειχε φθαρει μονο κατα 40 αντε 45%.αρα δεν θα εβγαζε αλλα 100;ημουν σιγουρος.απλως θα την λαδωνα οχι σε καθε 200 αλλα σε λιγοτερο.κ τα γραναζια ,ειχαν φθορα,αλλα δεν ηταν κ για πεταμα!! που βλεπετε το κακο δηλ; εδω ο αλλος κανει 1300χλμ ,τα μισα απο αυτα με βροχη κ δεν ριχνει σταγονα λαδακι στην διψασμενη του αλυσιδα.πως λοιπον απορει που του εχει γινει[url=#] μ[/url]@υνι; εν κατακλειδι λοιπον οσοι δεν την λαδωνουν τοσο τακτικα οσο εγω(με λαδακι 90αρι,καθε 500χλμ,το λεει κ η συσκευασια της DID) ,παρακαλω να την αλλαζετε στα 25000 ,οσο λενε κ τα μαστορια δηλ. παντα φιλικα προς ολους
Δηλαδη ρε Μαρκο το θεωρεις λιγο το 45% σε φθορα για την αλυσιδα και ασφαλες δεν ειναι το 45% η πραγματικη φθορα στους πειρους.δεν εχουν γινει οι μισοι στο παχος!!!!αλλα ειναι ενα νουμερο μεχρι το 100.στο 100% τοτε πρεπει να γινει αλλαγη.δηλ θελω να πω οτι κ στο 100 δεν παει να πει οτι με την 1η στροφη που θα κανει θα κοπει,αλλα τοτε πρεπει να αλλαχτει. |
| | | Marcopolo gold member
Ηλικία : 68 Τόπος : ΑΘΗΝΑ Registration date : 29/01/2008
| Θέμα: Απ: ναι,ειναι γεγονος,την αλλαξα!! Τρι Μάης 12 2015, 17:06 | |
| - Bretsos έγραψε:
- Αρη εχεις απολυτο δικιο σε ολα εκτος απο ενα μονο.
Το 650 ειναι μια μοτοσυκλετα που απευθύνεται κυριως σε νεους οδηγούς, δεν ειναι λιγοι λοιπον οι πιτσιρικάδες (και οχι μονο) που εν'αγνοία τους ισως παρασυρθούν απο το συγκεκριμενο νημα και δεδομενης της οικονομικης καταστασεις που διανύουμε παιζει να χαλαρωσουν και να την πατησουν. Δεν εχω πρόβλημα με τον πείραμα του Μάρκου, καλα να ειναι ο άνθρωπος να τα 200.000 κιόλας τα χλμ. Προσωπικά αν ήθελα να κανω ενα τέτοιο πείραμα θα απέφευγα να το δημοσιοποιήσω. Αν εντέλει τα κατάφερνα (που δεν νομίζω γιατι παίζει να είμαι απο τους πιο καγκουρες του φόρουμ) εννοείται πως θα καμάρωνα για ολο αυτό αλλά στον καφέ με τους φίλους. Απλά τα πράματα. δεν εκανα πειραμα με την αλυσιδα. ηξερα με σιγουρια τι ειχα στα ποδια μου.καταλαβαινετε οτι την λαδωνω καθε το πολυ 200 κ σε περιπτωσεις βροχης εχει τυχει να την λαδωσω στα 15 μονο χλμ.οσο εκανα δηλ να παω στη δουλεια μου. πειτε μου ποσοι το κανουν αυτο;ουτε 5 απο τα 7000 ατομα που ειμαστε εδω μεσα. ηξερα τι εκανα κ το κανω κ στην καινουργια που φοραω. αρα δεν συμβουλευω κανενα να την κρατησει τοσο πολυ αν δεν την λαδωνει οσο εγω. παντως κανενα μανιουαλ δεν λεει αλλαγη στα τοσα χλμ.απλως μετρημα του μηκους της.αν κανω λαθος παρακαλω διορθωστε με
Έχει επεξεργασθεί από τον/την MARKOS-V στις Τρι Μάης 12 2015, 17:13, 1 φορά |
| | | Marcopolo gold member
Ηλικία : 68 Τόπος : ΑΘΗΝΑ Registration date : 29/01/2008
| Θέμα: Απ: ναι,ειναι γεγονος,την αλλαξα!! Τρι Μάης 12 2015, 17:12 | |
| - mateo1 έγραψε:
- Να κανω εγω μια αλλη προσεγγιση στο θεμα?
150.000 χλμ αν λαδωνει ο Μαρκος στα 200 οπως λεει μιλαμε για 750 λαδωματα Υπαρχει τροπος να υπολογιστει το κοστος για τετοιου ειδους συντηρηση?
Μηπως τελικα οικονομικα τον συνεφερε να την αλλαξει, αν οχι οπως ολοι συνηθως, στα 70-80000χλμ?
Και να την λαδωνει -συντηρει ανα 500 - 1500χλμ? 3.5 με 4 ευρω το λιτρο το 90 λαδακι κ η ποσοτητα ,ενα κουταλακι του γλυκου περιπου σε καθε λαδωμα κ ο χρονος το πολυ 5 δευτερα με σηκωμα της μηχανης ή 3 δευτερα κινουμενος με 1η στο κιβωτιο αυτα . καλα κ ευχαριστα χλμ να εχουμε ολοι μας. |
| | | Επισκέπτης Επισκέπτης
| Θέμα: Απ: ναι,ειναι γεγονος,την αλλαξα!! Τρι Μάης 12 2015, 17:28 | |
| Σωστά. Κανένα μανουαλ δεν δίνει αλλαγή σε συγκεκριμένο αριθμο χλμ. Εγώ σε χαίρομαι πάντως που την κρατησες τόσα χλμ, με την ανάλογη βέβαια περιποίηση.
Εγώ μετάνιωσα που αλλαξα τα πίσω μαμα τακάκια στα 24.000 χλμ και τα μπροστά μαμα τακάκια πριν μια εβδομάδα στα 32.000 χλμ, καθώς είχαν πολύ ψωμί ακόμα, αλλα παρασύρθηκα από άλλους για λόγους "ασφαλειας". Τα λάστιχα Michelin pilot 3 που έχουν φτάσει τα 22.000, όμως δεν θα τα αλλάξω, αν δεν τα νιωσω να γλιστράνε ή αν δεν μπούνε στον δείκτη φθοράς τους. Η μαμά αλυσίδα τώρα στις 32.000 δεν φαίνεται να έχει φθορές ή κόμπους, αλλα μέχρι τα 40.000 χλμ θα την αλλάξω μιας και δεν της εχω κάνει καλή περιποίηση.
Α ... εχω και κατανάλωση 4,95 λ/100χλμ εντός κέντρου Αθηνών, μένω Παγκράτι, ήτοι 450 χιλιόμετρα με ένα τεποζιτο. |
| | | Marcopolo gold member
Ηλικία : 68 Τόπος : ΑΘΗΝΑ Registration date : 29/01/2008
| Θέμα: Απ: ναι,ειναι γεγονος,την αλλαξα!! Τρι Μάης 12 2015, 17:34 | |
| ολα τα ειπες σε 10 γραμμες. τακακια;εχουμε κ μπροστα τακακια;εγω τα αλλαξα στα 114 τα μπροστα,τα πισω καθε 20. κ παλι για την ιστορια ολα αυτα !!! |
| | | Miskin Member
Τόπος : ΑΘΗΝΑ Registration date : 25/05/2008
| Θέμα: Απ: ναι,ειναι γεγονος,την αλλαξα!! Τρι Μάης 12 2015, 18:03 | |
| Νομίζω ότι όσο "ριψοκίνδυνο" είναι να συντηρεί την αλυσίδα του ο Μάρκος για 150.000 χλμ, τό ίδιο είναι και για όλους εμάς που συντηρούμε τα μηχανάκια μόνοι μας για 10, 20, 50 ή 100.000 χλμ. Έφοσον ο Μάρκος έχει τη εμπειρία να διακρίνει αν τα ρουλεμάν ή οι αναρτήσεις θέλουν ή δε θέλουν άλλαγμα και επισκευή, γιατί να μην έχει και την εμπειρία να διακρίνει αν χρήζει αλλαγής η αλυσίδα; Γιατί είναι πιο επικίνδυνη η αλυσίδα από τη τάδε εργασία που κάνουμε όλοι μόνοι μας εδώ μέσα. Τις προάλλες έγραψα σε ένα παιδί εδώ μέσα για το πως θα μαζέψει τα μπόσικα στον συμπλέκτη, κατασκευάζοντας νέο πείρο συγκράτησης της ντίζας. Αν το παιδί αυτό (δε θυμαμαι ποιος είναι) του κοπεί η ντίζα και τσακιστεί θα φταίω εγώ ή το φόρουμ που το διαβάζουν νέοι αναβάτες και τσακίζονται; Καλά έκανε ο Μάρκος και κράτησε την αλυσίδα του 150.000χλμ και μετά το πόσταρε εδώ. Καλά έκανε για ένα και μοναδικό λόγο. Γιατί εγώ (ο οποιοσδήποτε "εγώ") θα ήθελα να το μάθω και να το σχολιάσω. Και με ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΕΥΘΥΝΗ να κάνω το ίδιο. |
| | | DiverStrom Member
Ηλικία : 42 Τόπος : Σέρρες - Ασπροβάλτα Registration date : 02/04/2011
| Θέμα: Απ: ναι,ειναι γεγονος,την αλλαξα!! Τρι Μάης 12 2015, 19:22 | |
| Ωραιες οι Γνωμες δε λεω...
..αλλα ειναι πολυ κριμα να χωριζομαστε σε στρατοπεδα.
Αυτο ενιωσα εγω σε καποια ποσταρισματα |
| | | | ναι,ειναι γεγονος,την αλλαξα!! | |
|
Παρόμοια θέματα | |
|
Παρόμοια θέματα | |
| |
Σελίδα 3 από 6 | Μετάβαση στη σελίδα : 1, 2, 3, 4, 5, 6 | |
| Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή | Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
| |
| |
| |
|