| ναι,ειναι γεγονος,την αλλαξα!! | |
|
|
Συγγραφέας | Μήνυμα |
---|
Bretsos gold member
Τόπος : Φυλακισμένος στην Αθήνα... Registration date : 06/03/2009
| Θέμα: Απ: ναι,ειναι γεγονος,την αλλαξα!! Τετ Μάης 20 2015, 23:12 | |
| Μαρκο ημουνα σιγουρος πως αυτο θα εγραφες.... |
|
| |
Marcopolo gold member
Ηλικία : 68 Τόπος : ΑΘΗΝΑ Registration date : 29/01/2008
| Θέμα: Απ: ναι,ειναι γεγονος,την αλλαξα!! Τετ Μάης 20 2015, 23:17 | |
| - Bretsos έγραψε:
- Μαρκο ημουνα σιγουρος πως αυτο θα εγραφες....
εισαι στο μυαλο μου μα πες μου δεν ειναι σωστη ερωτηση σε καποιον που του σπαει η αλυσιδα; τι να τον ρωτησει καποιος ,ποσο καιρο την ειχες πανω ή ποτε την λαδωσες; |
|
| |
DiverStrom Member
Ηλικία : 42 Τόπος : Σέρρες - Ασπροβάλτα Registration date : 02/04/2011
| Θέμα: Απ: ναι,ειναι γεγονος,την αλλαξα!! Τετ Μάης 20 2015, 23:32 | |
| - Bretsos έγραψε:
- DiverStrom έγραψε:
- Δλδ για να καταλαβω... Η εικονα δν ειναι fake ???
Ο Χριστος και η Παναγια ! Για να καταλαβεις στην εικονα βλεπουμε ενα αλουμινενιο γραναζι. απαγορευονται τα αλουμινενια γραναζια σε τοσο βαριες μοτοσυκλετες. Ο Σταμ ειναι ενας γληγορος καγκουρας και γενικα κανει δοκιμες.... Κατατοπιστικοτατος ! |
|
| |
Man With No Name Member
Ηλικία : 52 Τόπος : Minara City Registration date : 17/01/2008
| Θέμα: Απ: ναι,ειναι γεγονος,την αλλαξα!! Πεμ Μάης 21 2015, 01:46 | |
| - MARKOS-V έγραψε:
- Bretsos έγραψε:
- Man With No Name έγραψε:
- Χείρων έγραψε:
- Η δικιά μου η αλυσίδα (μαμά) πάντως μετά από 45000 χλμ δεν δείχνει ακόμα ούτε μισό δόντι στο πίσω γρανάζι.
Τις δυνατές επιταχύνσεις τις αποφεύγω. Και δεν φρενάρω ποτέ με τον κινητήρα!
Το λάδωμα το ψιλοβαριέμαι. Κυρίως με βαλβολίνη! Αγόρασα ένα λίτρο 80-90 γι αυτή τη δουλειά και μάλιστα πανάκριβα 15+ ευρώ. Δεν είναι μόνο που βρωμάει ανυπόφορα, είναι ότι στάζει κιόλας. Όσο και να την σκουπίσω όταν μένει όλη νύχτα μου λερώνει την αυλή με μαύρες απαίσιες σταγόνες που αφήνουν στάμπα για μήνες. Γύρισα σε σπρέι της Βιρθ και ησύχασα! Δεν λερώνει την αλυσίδα ούτε μετά από μήνες. Την καθαρίζω με παραφινέλαιο μία φορά τον χρόνο άντε το πολύ δύο. Και ψέκασμα κάθε 500 - 1000 χλμ όταν θυμάμαι. Ολόκληρο τον χειμώνα που έμεινε κλειστή για 4,5 μήνες δεν ξεράθηκε. Ακόμα είναι υγρή και έτσι την κυκλοφορώ.
Από την άλλη αυτό με το κόψιμο των "μπαγιάτικων" αλυσίδων το θεωρώ λιγάκι "αστικό μύθο". Δεν έχω γνωρίσει στη ζωή μου άνθρωπο που να οδηγάει σοβαρή μοτοσυκλέτα και να μπορεί να αναφέρει ένα παράδειγμα κοψίματος αλυσίδας. Ίσως αν είναι κανείς σούπερ κάγκουρας και οδηγάει ...δεν ξέρω τι και πως! Αλλά και πάλι το strom δύσκολο να κόψει αλυσίδα που αντέχει σε 3-4 τόνους φορτίο.
Έχω δει gs να τρώει τα μούτρα του μπροστά μου στην οδό Γερμανού στη Πάτρα καθώς και tls με σπασμένο κάρτερ εξαιτίας της κομμένης αλυσίδας και τον οδηγό κίτρινο.
Ελα!! ψεματα!! κ σιγουρα κανεις δεν θα τον ρωτησε ,ποτε ηταν η τελευταια φορα που την ..λαδωσε ετσι;(μαλλον πριν 6 μηνες κ 10.000 χλμ!!!)
Εγώ σίγουρα δε ρώτησα όμως με την ευκαιρία θα σου πω τη δική μου οπτική. Την δική μου τη λαδώνω με ότι καλύτερο βρίσκω κάθε φορά που ψωνίζω. Belrey και άλλα τέτοια. Συνήθως κάθε 400-500 χλμ. Η 1η παρέδωσε πνεύμα στα 22-23000 με το μπροστινό γρανάζι να είναι γεμάτο ρινίσματα. Η δεύτερη πάλι στα ίδια περίπου χλμ. ξεχειλωμένη κλπ. Μάλιστα η συγκεκριμένη στη μισή της διαδρομή ήταν σαν να μην χρειάζεται καθόλου ρεγουλάρισμα ενώ η υπόλοιπη μισή κρέμαγε. Από τις φωτογραφίες που είδα στο νήμα καθώς και την δική μου εμπειρία σε σχέση με το αντικείμενο αρνούμαι κατηγορηματικά να δεχθώ ότι η αλυσίδα που αναφέρεται στο παρόν νήμα ήταν ασφαλής. Επίσης κατά την αποψή μου το 90 λάδι είναι πολύ παχύρευστο για να μπορεί να εισχωρήσει ανάμεσα στα orings. Είναι άλλωστε και ο λόγος που οι παλιοί μηχανόβιοι τις ζέσταιναν πριν τις πασαλείψουν με λάδι και άλλα τέτοια. Επίσης αναρωτιέμαι αν μπορούν και τα οrings πέρα από τα μέταλλα να είναι λειτουργικά μετά από τόσα πολλά χλμ. Ακόμα όμως και λάθος να κάνω στην εκτίμηση μου καθαρά και μόνο για προληπτικούς λόγους, δεν θα δεχόμουν το όχημα με το οποίο βρίσκομαι στο δρόμο ανά πάσα στιγμή έως και με 200+ να έχει αλυσίδα και γρανάζια φορτωμένα με τόση χρήση. Προσέχω για να έχω. Δεν μπορώ δηλ. να είμαι ακριβός στα πίτουρα και φθηνός στο αλεύρι. Όλα αυτά βέβαια αφορούν το πως βλέπω εγώ τα πράγματα, οπότε περί ορέξεως κολοκυθόπιτα. |
|
| |
Χείρων Member
Ηλικία : 60 Registration date : 30/08/2013
| Θέμα: Απ: ναι,ειναι γεγονος,την αλλαξα!! Πεμ Μάης 21 2015, 01:48 | |
| Πριν χρόνια πήρα την τότε μηχανή μου από service. Μηχανικός χρόνια στην πιάτσα που κανείς δεν θα αμφισβητούσε. "Άριστη" μου λέει!... Ανεβαίνω πάνω και την ξεκινάω. Δεν μπορούσα να πατήσω τις πατούσες στα μαρσπιέ! Γαργαλητό και βρρρρρρ μέχρι το τιμόνι! Διάβολε λέω θα μου φούσκωσε πάρα πολύ τα λάστιχα. Φορούσα τότε τα Sahara που κάναν θόρυβο. Κατεβαίνω, κοιτάω από δω, κοιτάω από κει. Τελικά ανακαλύπτω πως η αλυσίδα ήταν τεντωμένη σαν χορδή πιάνου! Τέτοιο πράγμα δεν είχα ξαναδεί και ούτε μπορούσε να πάει το μυαλό μου! Κατάλαβα την πατάτα. Ο μάστορας αφού έφτιαξε τα σοβαρά είπε του πιτσιρικά: "τέντωσε την αλυσίδα να φύγει..." κι ο πιτσιρικάς το πήρε τοις μετρητοίς! Ντράπηκα να γυρίσω πίσω..... Πήγα αργά ως το σπίτι όπου και έφερα την αλυσίδα στα συγκαλά της. Άλλος μάστορας παλαιότερα είχε σφίξει την μπροστά δαγκάνα με τα δάχτυλα και ξέχασε να βάλει κλειδί. Παραλίγο να την δω εκρεμμές στο γόνατό μου. Άλλα μαστόρια περτσινώνουν αλυσίδες με σφυρί και ζουμπά. Ότι νάνε!..... Αλυσίδες βρίσκονται "τυχαία" είτε υπερβολικά τεντωμένες ή υπερβολικά χαλαρές και κατάξερες, ξεχασμένες εδώ και χιλιάδες χλμ.... Ε ναι ρε πούστη σπάνε και κάποιες τέτοιες αλυσίδες! Δεν θα σπάσουν; Αλλά δεν εννοούσα αυτές τις περιπτώσεις όταν έγραφα για "σοβαρή μοτοσυκλέτα". Προφανώς και δεν εννοούσα αυτές! Οι αλυσίδες θέλουν μια στοιχειώδη συντήρηση και η μοτοσυκλέτα έναν στοιχειώδη σεβασμό όταν την οδηγάμε. Και όταν την έχουν δεν σπάνε ή πάρα πολύ δύσκολα θα σπάσουν ή θα εκτροχιαστούν ακόμα κι αν έχουν γράψει πολλά πολλά χιλιόμετρα! Απόδειξη η αλυσίδα του Μάρκου που ενώ το μπροστινό γρανάζι του δείχνει αλυσίδα και γρανάζια υπερβολικά φθαρμένα από καιρό, αυτά συνέχισαν πιστά να γράφουν χιλιόμετρα και θα συνέχιζαν ενδεχομένως και πέρα από τα 200Κ αν δεν τα άλλαζε ο Μάρκος. Είχαν κάθε ευκαιρία να σπάσουν ή να εκτροχιαστούν εδώ και 100 - 120 χιλιάδες χιλιόμετρα αλλα δεν το έκαναν. Και ούτε θα το έκαναν όσο ο Μάρκος σέβεται την μοτοσυκλέτα του. Θα ήταν εκεί μέχρι τελικής και θεαματικής ενδεχομένως κατάρευσης. Αν οι αλυσίδες έσπαγαν ή έφευγαν έτσι στο χαλαρό οι εταιρίες δεν θα πρόφταιναν να πληρώνουν εκατομμύρια αποζημιώσεις στα Αμερικανάκια... Πολλοί περισσότεροι μοτοσυκλετιστές βρέθηκαν ανάσκελα κάτω από νταλίκες παρά από πρόβλημα αλυσίδας. Πολλοί περισσότεροι μοτοσυκλετιστές έπεσαν από δικιά τους καγκουριά παρά από πρόβλημα αλυσίδας. Καβαλάω μηχανή από τα χρόνια του βραστού γράσου και του βενζινόγρασου. Δεν ξέρω πάρα πολλά πράγματα. Αλλά κάποια λίγα τα ξέρω! Και έχω πια αναπτύξει την "έκτη μοτοσυκλετιστική αίσθηση" . Και για να μην παρεξηγηθώ να σας θυμίσω να ανατρέξετε λίγα ποστ παραπάνω που γράφω κάθε πότε αλλάζω εγώ αλυσίδα. Αλυσίδα γενικά αλλάζουμε όχι για να μην μας σπάσει ή να μην μας βγει. Αλλάζουμε για να έχουμε καλύτερη ποιότητα κύλισης, λιγότερο θόρυβο και να μπορούμε να "σπάμε" το μηχανάκι όταν μας την δίνει με μεγαλύτερη ασφάλεια. Γι αυτό είναι οι μηχανές. Και ο νοών πάντα ορθός! |
|
| |
endurasx vstromhellasforum Enthusiast
Ηλικία : 43 Τόπος : Περιστερι Registration date : 28/11/2012
| Θέμα: Απ: ναι,ειναι γεγονος,την αλλαξα!! Πεμ Μάης 21 2015, 07:26 | |
| - Man With No Name έγραψε:
- Χείρων έγραψε:
- Η δικιά μου η αλυσίδα (μαμά) πάντως μετά από 45000 χλμ δεν δείχνει ακόμα ούτε μισό δόντι στο πίσω γρανάζι.
Τις δυνατές επιταχύνσεις τις αποφεύγω. Και δεν φρενάρω ποτέ με τον κινητήρα!
Το λάδωμα το ψιλοβαριέμαι. Κυρίως με βαλβολίνη! Αγόρασα ένα λίτρο 80-90 γι αυτή τη δουλειά και μάλιστα πανάκριβα 15+ ευρώ. Δεν είναι μόνο που βρωμάει ανυπόφορα, είναι ότι στάζει κιόλας. Όσο και να την σκουπίσω όταν μένει όλη νύχτα μου λερώνει την αυλή με μαύρες απαίσιες σταγόνες που αφήνουν στάμπα για μήνες. Γύρισα σε σπρέι της Βιρθ και ησύχασα! Δεν λερώνει την αλυσίδα ούτε μετά από μήνες. Την καθαρίζω με παραφινέλαιο μία φορά τον χρόνο άντε το πολύ δύο. Και ψέκασμα κάθε 500 - 1000 χλμ όταν θυμάμαι. Ολόκληρο τον χειμώνα που έμεινε κλειστή για 4,5 μήνες δεν ξεράθηκε. Ακόμα είναι υγρή και έτσι την κυκλοφορώ.
Από την άλλη αυτό με το κόψιμο των "μπαγιάτικων" αλυσίδων το θεωρώ λιγάκι "αστικό μύθο". Δεν έχω γνωρίσει στη ζωή μου άνθρωπο που να οδηγάει σοβαρή μοτοσυκλέτα και να μπορεί να αναφέρει ένα παράδειγμα κοψίματος αλυσίδας. Ίσως αν είναι κανείς σούπερ κάγκουρας και οδηγάει ...δεν ξέρω τι και πως! Αλλά και πάλι το strom δύσκολο να κόψει αλυσίδα που αντέχει σε 3-4 τόνους φορτίο.
Έχω δει gs να τρώει τα μούτρα του μπροστά μου στην οδό Γερμανού στη Πάτρα καθώς και tls με σπασμένο κάρτερ εξαιτίας της κομμένης αλυσίδας και τον οδηγό κίτρινο. Ελπιζω να εννωεις 650 gs γιατι τα αλλα δεν χρησιμοποιουν αλυσιδα!! |
|
| |
andreasp vstromhellasforum Fanatic
Ηλικία : 47 Τόπος : Αθήνα Registration date : 29/01/2010
| Θέμα: Απ: ναι,ειναι γεγονος,την αλλαξα!! Πεμ Μάης 21 2015, 08:00 | |
| - Χείρων έγραψε:
Αν οι αλυσίδες έσπαγαν ή έφευγαν έτσι στο χαλαρό οι εταιρίες δεν θα πρόφταιναν να πληρώνουν εκατομμύρια αποζημιώσεις στα Αμερικανάκια...
Είναι γενικό φαινόμενο ότι σε ένα Forum, γράφουν άνθρωποι που το συγκεκριμένο αντικείμενο είναι χόμπι τους, είναι αγάπης τους. Δεν είναι κακό! Απλά πολλές φορές θα ακούσεις υπερβολικά πράγματα. Αν τα ακούσεις της μετρητοίς, και ιδιαίτερα όλα αυτά μαζί, τότε το vstrom θα σου κοστίσει Porsche Boxter (να μην σου πω και Carrera!) Και η δικιά μου αλυσίδα, 40.000χιλιόμετρα έχει. Μία φορά την τέντωσα και αυτό ελάχιστο. Ουτε με τα γράσα στα χέρια είμαι όλη μέρα, αλλά απλά όποτε το θυμηθώ ρίχνω σπρέυ αλυσίδας της Coral που το παίρνω τσάμπα με τους πόντους της Shell. Να μην συζητήσω ότι είμαι σίγουρος πως υπάρχουν χιλιάδες Vstrom έξω, που δεν έχουν λαδώσει ποτέ αλυσίδα. Οπως και οτι τα Vstrom της ΔΙΑΣ κάνουν πολλες χιλιαδες χιλιομετρα, χωρίς καμία συντήρηση, δικάβαλο και πλακωμένο όλη μέρα. |
|
| |
massai gold member
Ηλικία : 51 Τόπος : Ίλιον Registration date : 03/11/2008
| Θέμα: Απ: ναι,ειναι γεγονος,την αλλαξα!! Πεμ Μάης 21 2015, 11:06 | |
| - Χείρων έγραψε:
- Άλλα μαστόρια περτσινώνουν αλυσίδες με σφυρί και ζουμπά. Ότι νάνε!.....
Συμφωνώ με τα περισσότερα που λες, τα θεωρώ αυτονόητα μάλιστα. Την παράθεση, τη θέτω υπό συζήτηση όμως. Που είναι το κακό; (όταν γίνει σωστά φυσικά!) |
|
| |
Χείρων Member
Ηλικία : 60 Registration date : 30/08/2013
| Θέμα: Απ: ναι,ειναι γεγονος,την αλλαξα!! Πεμ Μάης 21 2015, 12:23 | |
| - andreasp έγραψε:
- Χείρων έγραψε:
Αν οι αλυσίδες έσπαγαν ή έφευγαν έτσι στο χαλαρό οι εταιρίες δεν θα πρόφταιναν να πληρώνουν εκατομμύρια αποζημιώσεις στα Αμερικανάκια...
Είναι γενικό φαινόμενο ότι σε ένα Forum, γράφουν άνθρωποι που το συγκεκριμένο αντικείμενο είναι χόμπι τους, είναι αγάπης τους. Δεν είναι κακό! Απλά πολλές φορές θα ακούσεις υπερβολικά πράγματα. Αν τα ακούσεις της μετρητοίς, και ιδιαίτερα όλα αυτά μαζί, τότε το vstrom θα σου κοστίσει Porsche Boxter (να μην σου πω και Carrera!) ....
Πράγματι δεν είναι κακό να έχει κανείς το μεράκι του. Κι εγώ εξ αιτίας του φόρουμ έχω "παρασυρθεί" σε πράγματα που δεν θα τα έκανα από μόνος μου. Έχω "χώσει" κάποιες εκατοντάδες ευρώ.... Δεν λέω πως μετάνοιωσα! Απλά κάθε φορά που γίνεται δηλώνω πως θα είναι η τελευταία! Όσο για το αποτέλεσμα; Σίγουρα είμαστε κάπως καλύτερο μετά τις πατέντες! Εγώ ψυχολογικά και το μηχανάκι μηχανολογικά. Συνεχίζει όμως ακόμα να είναι ένα V-strom. |
|
| |
Χείρων Member
Ηλικία : 60 Registration date : 30/08/2013
| Θέμα: Απ: ναι,ειναι γεγονος,την αλλαξα!! Πεμ Μάης 21 2015, 12:36 | |
| - massai έγραψε:
- Χείρων έγραψε:
- Άλλα μαστόρια περτσινώνουν αλυσίδες με σφυρί και ζουμπά. Ότι νάνε!.....
Συμφωνώ με τα περισσότερα που λες, τα θεωρώ αυτονόητα μάλιστα. Την παράθεση, τη θέτω υπό συζήτηση όμως. Που είναι το κακό; (όταν γίνει σωστά φυσικά!) Και το "σωστά" είναι μία μεγάλη κουβέντα!... Εγώ αν έβλεπα δύο μηχανικούς, άγνωστους. Τον έναν με το εργαλείο της DID, και τον άλλον με τον ματρακά στο χέρι, σε ποιόν θα με συμβούλευες να πάω την μηχανή μου; Καλό είναι να ξέρει κανείς ζογκλερικά κόλπα αλλά καλύτερα την αλυσίδα μου να την δω να περτσινώνεται με ειδικό εργαλείο. Ακόμα και υδραυλικό αν υπάρχει... Θα με πει κανείς υποχόνδριο; Πάντως ακόμα και για λόγους ίματζ θα έπρεπε ένας μηχανικός να έχει ειδικά εργαλεία. |
|
| |
massai gold member
Ηλικία : 51 Τόπος : Ίλιον Registration date : 03/11/2008
| Θέμα: Απ: ναι,ειναι γεγονος,την αλλαξα!! Πεμ Μάης 21 2015, 15:20 | |
| Το ειδικό εργαλείο της DID, έχει τύχει να το χρησιμοποιήσω (δανεικό από φίλο) και κατά τη διάρκεια της σύσφιξης μου έμεινε η ''ακίδα'' στο χέρι Προφανώς, το μέταλο του πύρρου είναι σκληρότερο από αυτό της ακίδας... Κατέληξα να το κάνω όπως περιγράφεις, με πόντα και βαριοπουλίτσα (με κόντρα από την πίσω μεριά) και όλα καλά! |
|
| |
Bretsos gold member
Τόπος : Φυλακισμένος στην Αθήνα... Registration date : 06/03/2009
| Θέμα: Απ: ναι,ειναι γεγονος,την αλλαξα!! Πεμ Μάης 21 2015, 15:33 | |
| Ενα καλο εργαλειο που πρεσαρει την αλυσιδα και δεν σπαει εχει 170-200? Η ποντα λοιπον για ολους εμας που ασχολουμαστε με την μοτοσυκλετα ειναι μονοδρομος, οσον αφορα τωρα τα μαστορια που το κανουν με ποντα ή ειναι συνεργεια της γειτονιας ή ειναι στη φαση του ''η ελπιδα ερχεται''
edit. Και για εγκυκλοπαιδικους λογους μονο & μονο το πλακακι της αλυσιδας να μπει απλα αρκει, για τον φοβο των ιουδαίων απλα εκτονωνεις λιγο και τους πίρους. ελαχιστα ειναι το σωστο ή υπερβολη σκιζει τους πιρους.
|
|
| |
Χείρων Member
Ηλικία : 60 Registration date : 30/08/2013
| Θέμα: Απ: ναι,ειναι γεγονος,την αλλαξα!! Παρ Μάης 22 2015, 10:10 | |
| - Bretsos έγραψε:
- .....
edit. Και για εγκυκλοπαιδικους λογους μονο & μονο το πλακακι της αλυσιδας να μπει απλα αρκει, για τον φοβο των ιουδαίων απλα εκτονωνεις λιγο και τους πίρους. ελαχιστα ειναι το σωστο ή υπερβολη σκιζει τους πιρους.
Αυτό δεν το ήξερα και το διάβασα με κάποια επιφύλαξη είναι αλήθεια. Αλλά όσο το σκέφτομαι τόσο πιο σωστό το βρίσκω: Το πλακάκι μπαίνει εφαρμοστά και με αρκετή πίεση μέχρι να εφαρμόσει σωστά στα ο-ρινγκ. Για να σπρώξουν οι εσωτερικοί κρίκοι, ο μπροστά και ο πίσω, το πλακάκι και να το ξεσφηνώσουν πρέπει πρώτα να τσακίσουν τα ο-ρινγκ. Πράγμα που γενικά δεν συμβαίνει... Σημαντική πληροφορία! |
|
| |
Χείρων Member
Ηλικία : 60 Registration date : 30/08/2013
| Θέμα: Απ: ναι,ειναι γεγονος,την αλλαξα!! Παρ Μάης 22 2015, 10:20 | |
| - massai έγραψε:
- Το ειδικό εργαλείο της DID, έχει τύχει να το χρησιμοποιήσω (δανεικό από φίλο) και κατά τη διάρκεια της σύσφιξης μου έμεινε η ''ακίδα'' στο χέρι
Προφανώς, το μέταλο του πύρρου είναι σκληρότερο από αυτό της ακίδας... Κατέληξα να το κάνω όπως περιγράφεις, με πόντα και βαριοπουλίτσα (με κόντρα από την πίσω μεριά) και όλα καλά! Στο περτσίνωμα; Υποτίθεται ότι αυτό είναι το "εύκολο" μέρος της δουλειάς. Μέ βάζεις σε σκέψεις γιατί είχα υπ όψη να αγοράσω έναν κλώνο του εργαλείου στα 50 ευρώ περίπου. Ε ναι! την επόμενη αλυσίδα μου φιλοδοξώ να την περάσω μόνος. Η μέχρι τώρα εμπειρία μου με κλειστές αλυσίδες, κόφτες και περτσινώματα περιορίζεται σε αλυσίδες ποδηλάτου. Σε μοτό έχω να ασχοληθώ από την προ ο-ρινγκ εποχή.... Σκέφτηκα λοιπόν να πάρω προαγωγή. |
|
| |
Marcopolo gold member
Ηλικία : 68 Τόπος : ΑΘΗΝΑ Registration date : 29/01/2008
| Θέμα: Απ: ναι,ειναι γεγονος,την αλλαξα!! Παρ Μάης 22 2015, 11:48 | |
| συμφωνω κ εγω σχετικα με το πλακακι με μπιμπισε να μπει ολο μεσα κ να εχει το σωστο παχος,οπως τα αλλα.εβαλα καβουρα κ μονο ετσι εγινε η δουλεια. να θυμισω παλι οτι η 525 ,η αλυσιδα μας ,κουμπωνει κ με ασφαλεια.η κλασικη που βαζουμε στα ..παπακια. |
|
| |
Miskin Member
Τόπος : ΑΘΗΝΑ Registration date : 25/05/2008
| Θέμα: Απ: ναι,ειναι γεγονος,την αλλαξα!! Παρ Μάης 22 2015, 12:10 | |
| |
|
| |
Marcopolo gold member
Ηλικία : 68 Τόπος : ΑΘΗΝΑ Registration date : 29/01/2008
| Θέμα: Απ: ναι,ειναι γεγονος,την αλλαξα!! Παρ Μάης 22 2015, 14:08 | |
| εγω παλι ειχα φτιαξει πολυ...παλια ,οταν ελεγα να την αλλαξω στα 60.000,ενα παπαρακι για το πριτσινωμα κ τελικα το χρησιμοποιησα με επιτυχια στην ...νεα μου αλυσιδα ειναι πολυ απλο στην κατασκευη του 2 πλακακια απο 5 χιλιοστα λαμαριννα,2 βιδες ,2 παξιμαδια κ ενας πειρος απο ατσαλοκαρφο τροχισμενος να κανει ενα οβαλ ..κεφαλι σιγα μην δωσω 50 κ 100 για της DID το εργαλειο να λοιπον το ..εργαλειο μου με πολυ ...γρασο |
|
| |
Bretsos gold member
Τόπος : Φυλακισμένος στην Αθήνα... Registration date : 06/03/2009
| Θέμα: Απ: ναι,ειναι γεγονος,την αλλαξα!! Παρ Μάης 22 2015, 15:34 | |
| - Χείρων έγραψε:
- Bretsos έγραψε:
- .....
edit. Και για εγκυκλοπαιδικους λογους μονο & μονο το πλακακι της αλυσιδας να μπει απλα αρκει, για τον φοβο των ιουδαίων απλα εκτονωνεις λιγο και τους πίρους. ελαχιστα ειναι το σωστο ή υπερβολη σκιζει τους πιρους.
Αυτό δεν το ήξερα και το διάβασα με κάποια επιφύλαξη είναι αλήθεια. Αλλά όσο το σκέφτομαι τόσο πιο σωστό το βρίσκω: Το πλακάκι μπαίνει εφαρμοστά και με αρκετή πίεση μέχρι να εφαρμόσει σωστά στα ο-ρινγκ. Για να σπρώξουν οι εσωτερικοί κρίκοι, ο μπροστά και ο πίσω, το πλακάκι και να το ξεσφηνώσουν πρέπει πρώτα να τσακίσουν τα ο-ρινγκ. Πράγμα που γενικά δεν συμβαίνει... Σημαντική πληροφορία! στην αλυσιδα δεν ασκουνται εγκαρσιες δυναμεις αλλα μονο καθετες το πλακακι (οχι ειναι δυσκολο) ειναι ακατορθωτο να ξεκουμπωσει ειδικα με την πιεση που μπαινει. Αρα ξεκολλα με τους πρεσαδόρους για εμενα ειναι πεταμενα λεφτα. Για οσον αφορα το ποδηλατο επειδη η βαφη του μεταλλου ειναι C49 θες οπως και δηποτε πρεσαδορο-εξωλκεα για να κανεις δουλεια. |
|
| |
Χείρων Member
Ηλικία : 60 Registration date : 30/08/2013
| Θέμα: Απ: ναι,ειναι γεγονος,την αλλαξα!! Παρ Μάης 22 2015, 15:49 | |
| - Bretsos έγραψε:
στην αλυσιδα δεν ασκουνται εγκαρσιες δυναμεις αλλα μονο καθετες το πλακακι (οχι ειναι δυσκολο) ειναι ακατορθωτο να ξεκουμπωσει ειδικα με την πιεση που μπαινει. Αρα ξεκολλα με τους πρεσαδόρους για εμενα ειναι πεταμενα λεφτα. Για οσον αφορα το ποδηλατο επειδη η βαφη του μεταλλου ειναι C49 θες οπως και δηποτε πρεσαδορο-εξωλκεα για να κανεις δουλεια. Για το ποδήλατο έχω αρκετά ειδικά εργαλεία. Είναι και φτηνότερα. Ώστε πρέπει τώρα στα γεράματα να μάθω σφυρί ζουμπά κι αμόνι; Και δεν έχει και κανένα youtube να δούμε πως γίνεται.... |
|
| |
Χείρων Member
Ηλικία : 60 Registration date : 30/08/2013
| Θέμα: Απ: ναι,ειναι γεγονος,την αλλαξα!! Παρ Μάης 22 2015, 15:52 | |
| - MARKOS-V έγραψε:
- εγω παλι ειχα φτιαξει πολυ...παλια ,οταν ελεγα να την αλλαξω στα 60.000,ενα παπαρακι για το πριτσινωμα κ τελικα το χρησιμοποιησα με επιτυχια στην ...νεα μου αλυσιδα
ειναι πολυ απλο στην κατασκευη του 2 πλακακια απο 5 χιλιοστα λαμαριννα,2 βιδες ,2 παξιμαδια κ ενας πειρος απο ατσαλοκαρφο τροχισμενος να κανει ενα οβαλ ..κεφαλι σιγα μην δωσω 50 κ 100 για της DID το εργαλειο να λοιπον το ..εργαλειο μου με πολυ ...γρασο
Απλό και ωραίο! Αλλά η δημοσιότητα σε έφαγε! Το είδε η Αφαμ και στο αντέγραψε! https://www.youtube.com/watch?v=skX2GhrB2Oc |
|
| |
Bretsos gold member
Τόπος : Φυλακισμένος στην Αθήνα... Registration date : 06/03/2009
| Θέμα: Απ: ναι,ειναι γεγονος,την αλλαξα!! Παρ Μάης 22 2015, 15:58 | |
| - Χείρων έγραψε:
- Bretsos έγραψε:
στην αλυσιδα δεν ασκουνται εγκαρσιες δυναμεις αλλα μονο καθετες το πλακακι (οχι ειναι δυσκολο) ειναι ακατορθωτο να ξεκουμπωσει ειδικα με την πιεση που μπαινει. Αρα ξεκολλα με τους πρεσαδόρους για εμενα ειναι πεταμενα λεφτα. Για οσον αφορα το ποδηλατο επειδη η βαφη του μεταλλου ειναι C49 θες οπως και δηποτε πρεσαδορο-εξωλκεα για να κανεις δουλεια. Για το ποδήλατο έχω αρκετά ειδικά εργαλεία. Είναι και φτηνότερα.
Ώστε πρέπει τώρα στα γεράματα να μάθω σφυρί ζουμπά κι αμόνι;
Και δεν έχει και κανένα youtube να δούμε πως γίνεται....
αδιάβαστος εισαι..... https://www.vstromhellasforum.com/t17935-topic |
|
| |
Χείρων Member
Ηλικία : 60 Registration date : 30/08/2013
| Θέμα: Απ: ναι,ειναι γεγονος,την αλλαξα!! Παρ Μάης 22 2015, 16:36 | |
| - Bretsos έγραψε:
αδιάβαστος εισαι..... https://www.vstromhellasforum.com/t17935-topic Να έρθω ξανά τον Σεπτέμβρη; Μπράβο πάντως. Εξαιρετική δουλειά! Δε μου λες, κανένα σάιλεντ μπλόκ αλλάζουμε ποτέ στη γραναζιέρα του στομ; Μια που θα το λύσω λέω να είμαι έτοιμος... |
|
| |
Bretsos gold member
Τόπος : Φυλακισμένος στην Αθήνα... Registration date : 06/03/2009
| Θέμα: Απ: ναι,ειναι γεγονος,την αλλαξα!! Παρ Μάης 22 2015, 17:33 | |
| - Χείρων έγραψε:
- Bretsos έγραψε:
αδιάβαστος εισαι..... https://www.vstromhellasforum.com/t17935-topic Να έρθω ξανά τον Σεπτέμβρη;
Μπράβο πάντως. Εξαιρετική δουλειά!
Δε μου λες, κανένα σάιλεντ μπλόκ αλλάζουμε ποτέ στη γραναζιέρα του στομ; Μια που θα το λύσω λέω να είμαι έτοιμος...
και βεβαια αλλαζουμε οταν υπαρχει εντονη κινητικοτητα, ετσι αυξανεται και η ζωη του ρουλεμαν της γραναζιερας. Τα χλμ. ειναι σχετικα διοτι εχει να κανει καθαρα με το πως οδηγαμε, επιθετικα, νορμαλ, ή σαν τον Μαρκο |
|
| |
Marcopolo gold member
Ηλικία : 68 Τόπος : ΑΘΗΝΑ Registration date : 29/01/2008
| Θέμα: Απ: ναι,ειναι γεγονος,την αλλαξα!! Παρ Μάης 22 2015, 17:42 | |
| |
|
| |
Marcopolo gold member
Ηλικία : 68 Τόπος : ΑΘΗΝΑ Registration date : 29/01/2008
| Θέμα: Απ: ναι,ειναι γεγονος,την αλλαξα!! Παρ Μάης 22 2015, 17:44 | |
| - Bretsos έγραψε:
- Χείρων έγραψε:
- Bretsos έγραψε:
αδιάβαστος εισαι..... https://www.vstromhellasforum.com/t17935-topic Να έρθω ξανά τον Σεπτέμβρη;
Μπράβο πάντως. Εξαιρετική δουλειά!
Δε μου λες, κανένα σάιλεντ μπλόκ αλλάζουμε ποτέ στη γραναζιέρα του στομ; Μια που θα το λύσω λέω να είμαι έτοιμος...
και βεβαια αλλαζουμε οταν υπαρχει εντονη κινητικοτητα, ετσι αυξανεται και η ζωη του ρουλεμαν της γραναζιερας. Τα χλμ. ειναι σχετικα διοτι εχει να κανει καθαρα με το πως οδηγαμε, επιθετικα, νορμαλ, ή σαν τον Μαρκο
δηλ πως οδηγαει ο ..μαρκος; |
|
| |
| ναι,ειναι γεγονος,την αλλαξα!! | |
|