Η φιλοσοφική προσέγγιση του θέματος είναι οτι η φθορά έρχεται απο την έκθεση στον πράγοντα που την προκαλεί. Όταν λαμβάνονται μέτρα ελαχιστοποίησης ή και εκμηδενισμού των παραγόντων αυτών, τότε ελαχιστοποιείται ή και εκμηδενίζεται η φθορά. Με λίγα λόγια, αν λαδώνεις συστηματικά, τότε το μέταλλο δεν θα έρθει σε επαφή ποτέ με το νερό και τον ατμοσφιαρικό αέρα και κατ' επέκταση δεν θα οξειδωθεί ποτέ. Ο Μάρκος νομίζω κάνει πολύ συστηματική δουλειά στην φροντίδα της αλυσίδας γι' αυτό και έχει αυτά τα αποτελέσματα. Δείτε το και αλλιώς, αν ζεις στην Αλάσκα και τον χειμώνα κάθε φορά που βγαίνεις απο το σπίτι φοράς μπουφάν (ή ζακέτα) τότε έχεις πολλές πιθανότητες να βγάλεις τον χειμώνα χωρίς να αρρωστήσεις. Αν όμως λες μια στο τόσο "Δε βαριέσαι, που να βάζω μπουφάν, θα βγώ με κοντομάνικο", τότε ίσως αρρωστήσεις. Έ το αντίστοιχο είναι να αλλάξεις αλυσίδα...(μιλάμε τέτοια φιλοσοφική ανάλυση, ούτε ο Μαέβιους Παχατουρίδης...)
terino gold member
Ηλικία : 43 Τόπος : Athens Registration date : 15/01/2008
Η φιλοσοφική προσέγγιση του θέματος είναι οτι η φθορά έρχεται απο την έκθεση στον πράγοντα που την προκαλεί. Όταν λαμβάνονται μέτρα ελαχιστοποίησης ή και εκμηδενισμού των παραγόντων αυτών, τότε ελαχιστοποιείται ή και εκμηδενίζεται η φθορά. Με λίγα λόγια, αν λαδώνεις συστηματικά, τότε το μέταλλο δεν θα έρθει σε επαφή ποτέ με το νερό και τον ατμοσφιαρικό αέρα και κατ' επέκταση δεν θα οξειδωθεί ποτέ. Ο Μάρκος νομίζω κάνει πολύ συστηματική δουλειά στην φροντίδα της αλυσίδας γι' αυτό και έχει αυτά τα αποτελέσματα. Δείτε το και αλλιώς, αν ζεις στην Αλάσκα και τον χειμώνα κάθε φορά που βγαίνεις απο το σπίτι φοράς μπουφάν (ή ζακέτα) τότε έχεις πολλές πιθανότητες να βγάλεις τον χειμώνα χωρίς να αρρωστήσεις. Αν όμως λες μια στο τόσο "Δε βαριέσαι, που να βάζω μπουφάν, θα βγώ με κοντομάνικο", τότε ίσως αρρωστήσεις. Έ το αντίστοιχο είναι να αλλάξεις αλυσίδα...(μιλάμε τέτοια φιλοσοφική ανάλυση, ούτε ο Μαέβιους Παχατουρίδης...)
ευχαριστω φιλε αρις-ν
K0k0$ vstromhellasforum Fanatic
Ηλικία : 45 Τόπος : Αθηνα Registration date : 06/06/2011
Η φιλοσοφική προσέγγιση του θέματος είναι οτι η φθορά έρχεται απο την έκθεση στον πράγοντα που την προκαλεί. Όταν λαμβάνονται μέτρα ελαχιστοποίησης ή και εκμηδενισμού των παραγόντων αυτών, τότε ελαχιστοποιείται ή και εκμηδενίζεται η φθορά. Με λίγα λόγια, αν λαδώνεις συστηματικά, τότε το μέταλλο δεν θα έρθει σε επαφή ποτέ με το νερό και τον ατμοσφιαρικό αέρα και κατ' επέκταση δεν θα οξειδωθεί ποτέ. Ο Μάρκος νομίζω κάνει πολύ συστηματική δουλειά στην φροντίδα της αλυσίδας γι' αυτό και έχει αυτά τα αποτελέσματα. Δείτε το και αλλιώς, αν ζεις στην Αλάσκα και τον χειμώνα κάθε φορά που βγαίνεις απο το σπίτι φοράς μπουφάν (ή ζακέτα) τότε έχεις πολλές πιθανότητες να βγάλεις τον χειμώνα χωρίς να αρρωστήσεις. Αν όμως λες μια στο τόσο "Δε βαριέσαι, που να βάζω μπουφάν, θα βγώ με κοντομάνικο", τότε ίσως αρρωστήσεις. Έ το αντίστοιχο είναι να αλλάξεις αλυσίδα...(μιλάμε τέτοια φιλοσοφική ανάλυση, ούτε ο Μαέβιους Παχατουρίδης...)
Mr. Μαεβιους, στην Αλασκα και καθε μερα μπουφαν να φορας, μπορει να μην κρυωσεις αλλα παιζει να πας απο Γκριζλυ, απο χιονοστιβαδα, απο φορτηγο που παει με 200, απο χιλια αλλα πραγματα που επηρεαζουν τη ζωη σου.
Το ιδιο και η αλυσιδα.
DiverStrom Member
Ηλικία : 42 Τόπος : Σέρρες - Ασπροβάλτα Registration date : 02/04/2011
Η δικιά μου η αλυσίδα (μαμά) πάντως μετά από 45000 χλμ δεν δείχνει ακόμα ούτε μισό δόντι στο πίσω γρανάζι. Τις δυνατές επιταχύνσεις τις αποφεύγω. Και δεν φρενάρω ποτέ με τον κινητήρα!
Το λάδωμα το ψιλοβαριέμαι. Κυρίως με βαλβολίνη! Αγόρασα ένα λίτρο 80-90 γι αυτή τη δουλειά και μάλιστα πανάκριβα 15+ ευρώ. Δεν είναι μόνο που βρωμάει ανυπόφορα, είναι ότι στάζει κιόλας. Όσο και να την σκουπίσω όταν μένει όλη νύχτα μου λερώνει την αυλή με μαύρες απαίσιες σταγόνες που αφήνουν στάμπα για μήνες. Γύρισα σε σπρέι της Βιρθ και ησύχασα! Δεν λερώνει την αλυσίδα ούτε μετά από μήνες. Την καθαρίζω με παραφινέλαιο μία φορά τον χρόνο άντε το πολύ δύο. Και ψέκασμα κάθε 500 - 1000 χλμ όταν θυμάμαι. Ολόκληρο τον χειμώνα που έμεινε κλειστή για 4,5 μήνες δεν ξεράθηκε. Ακόμα είναι υγρή και έτσι την κυκλοφορώ.
Από την άλλη αυτό με το κόψιμο των "μπαγιάτικων" αλυσίδων το θεωρώ λιγάκι "αστικό μύθο". Δεν έχω γνωρίσει στη ζωή μου άνθρωπο που να οδηγάει σοβαρή μοτοσυκλέτα και να μπορεί να αναφέρει ένα παράδειγμα κοψίματος αλυσίδας. Ίσως αν είναι κανείς σούπερ κάγκουρας και οδηγάει ...δεν ξέρω τι και πως! Αλλά και πάλι το strom δύσκολο να κόψει αλυσίδα που αντέχει σε 3-4 τόνους φορτίο.
K0k0$ vstromhellasforum Fanatic
Ηλικία : 45 Τόπος : Αθηνα Registration date : 06/06/2011
Mακαρι το προβλημα στις αλυσιδες να ηταν οτι κοβονται. Θα την επιανε το μπροστινο γραναζι και θα την εφτυνε ολη στο δρομο.
Το προβλημα ειναι οτι τεντωνονται, χαλαρωνουν ΣΗΜΕΙΑΚΑ και πηδανε εξω απο το γραναζι, μπλοκαροντας στην καλυτερο το μπροστινο/κινητηρα, στη χειροτερη το πισω γραναζι/τροχο.
Οταν ερθει η ωρα να σηκωνει το μισο ή παραπανω δοντι πισω, εισαι απλα τυχερος που δεν επεσες ακομα. Το οτι δεν εχει φτασει στη μεση, αλλα παρολα αυτα σηκωνεται, σημαινει οτι ειναι στο οριο της. Και φυσικα, αν θελουμε να ειμαστε σωστοι, δεν κοιταμε μονο ενα σημειο τυχαιο... Σιγα σιγα την κανεις εναν πληρη κυκλο, τσεκαροντας σε ολο της το μηκος κατα ποσο σηκωνεται. Γιατι ξαναλεω, καμια αλυσιδα δεν ξεχυλωνει ολοκληρη, συνηθως το προβλημα περιοριζεται σε 1-2 κρικους.
Από την άλλη αυτό με το κόψιμο των "μπαγιάτικων" αλυσίδων το θεωρώ λιγάκι "αστικό μύθο". Δεν έχω γνωρίσει στη ζωή μου άνθρωπο που να οδηγάει σοβαρή μοτοσυκλέτα και να μπορεί να αναφέρει ένα παράδειγμα κοψίματος αλυσίδας. Ίσως αν είναι κανείς σούπερ κάγκουρας και οδηγάει ...δεν ξέρω τι και πως! Αλλά και πάλι το strom δύσκολο να κόψει αλυσίδα που αντέχει σε 3-4 τόνους φορτίο.
δεν ειναι κοθολου αστικος μυθος αγαπητε εχω τρια παραδειγματα και οχι απο μ@λ@κες καγκουρες η δε ξερω γω τι αλλο τωρα σοβαρη μοτο τι εννοεις??? το να κρατας μια αλυσιδα οσο γουσταρεις η οσο λεει ο κατασκευαστης βασει μετρησεων κλπ οκ δικαιωμα του καθενος και σεβαστο δεν αποτελει ομως τον κανονα κατα βαση δεν ειμαι ο large τυπος που του τρεχουν απο τα πατζακια ομως το τομαρι μου δε το παιζω για 130 ευρω......λεω οτι αξιζει λιγο παραπανω,μπορει και να κανω λαθος
Όλοι τις απόψεις μας λέμε! Και σε ένα τόσο σοβαρό θέμα όπως η αλυσίδα καλό είναι να λέμε τι απόψεις μας αλλά και τι εμπειρία-γνώση έχει ο καθένας. Επειδή οι περισότεροι δεν είμαστε "λαρτζ τύποι" αλλά και επειδή κάποιους από εμάς μας ενδιαφέρει και σαν τεχνικό θέμα η υπόθεση της φθοράς της αλυσίδας κίνησης γι αυτό επιμένω. Ίσως το θέμα να έχει συζητηθεί ξανά. Δεν έκανα, και κακώς, μία αναζήτηση.
Σοβαρή μοτό εννοώ όχι κανένα παράξενο παπί, όχι καμία μοτό ταλαιπωρημένη με αγωνστικές ώρες ή κόντρες ή κανένα χρέπι 30 ετίας. Εννοώ μοτοσυκλέτες ανάλογες του στρομ που οι αναβάτες τους τις φροντίζουν έστω και τυπικά.
Ο Markos-V άλλαξε την αλυσίδα του βάσει μετρήσεων και όχι όποτε γούσταρε. Οι αλυσίδες δεν έχουν ημερομηνία λήξης. "Στα τρία χρόνια οπωσδήποτε αλλαγή". Ούτε χιλιομετρικό όριο. "Κάθε 40Κ χλμ αντικατάσταση". Σίγουρα όμως έχουν όριο φθοράς το οποίο πρέπει να σεβόμαστε.
Δεν οδηγάμε όλοι με τον ίδιο τρόπο. Δεν συντηρούμε όλοι την αλυσίδα μας με τον ίδιο τρόπο. Αλλά ούτε και οι αλυσίδες είναι όλες ίδιες. Έτσι είναι δυνατόν μία αλυσίδα να φθαρεί στα 20Κ χλμ ή να αντέξει ενδεχομένως και 200Κ χλμ. Αυτό μόνο με μέτρηση το διαπιστώνει κανείς.
Αλλά νομίζω αυτά λίγο πολύ τα ξέρουμε όλοι μας. Αυτό που δεν ξέρουμε και που διερευνούμε είναι τα τυπικά όρια vs πραγματικά όρια αντοχής μιας αλυσίδας και τι συμβαίνει εκεί αλλά και πως συμβαίνει.
Θα κάνω επι τη ευκαιρία και μία αναζήτηση σε παλαιότερα θέματα γιατί το θέμα παρουσιάζει ενδιαφέρον....
SOTHRHS έγραψε:
το να κρατας μια αλυσιδα οσο γουσταρεις η οσο λεει ο κατασκευαστης βασει μετρησεων κλπ οκ δικαιωμα του καθενος και σεβαστο δεν αποτελει ομως τον κανονα κατα βαση δεν ειμαι ο large τυπος που του τρεχουν απο τα πατζακια ομως το τομαρι μου δε το παιζω για 130 ευρω......λεω οτι αξιζει λιγο παραπανω,μπορει και να κανω λαθος
Θα μου επιτρέψεις εδώ να ρωτήσω ποιος είναι ο κανόνας αλλαγής μιας αλυσίδας; Γιατί όπως το θέτεις το πράγμα δεν συμφωνώ. Ο κανόνας δεν μπορεί παρά να είναι κάποιες τεχνικές προδιαγραφές που επαληθεύονται με μετρήσεις. Γιατί αλλιώς αν αντιμετωπίζουμε το θέμα με φοβίες για το τομάρι μας κλπ κλπ τότε μόνο "η κυρά μας η μαμή" μπορεί να μας πει ποτε θα αλλάξουμε αλυσίδα. Με συγχωρείς, μπορεί κάτι να μην κατάλαβα...
Το προβλημα ειναι οτι τεντωνονται, χαλαρωνουν ΣΗΜΕΙΑΚΑ και πηδανε εξω απο το γραναζι, μπλοκαροντας στην καλυτερο το μπροστινο/κινητηρα, στη χειροτερη το πισω γραναζι/τροχο. .
Τι ακριβώς εννοείς "ΣΗΜΕΙΑΚΑ" γιατί δεν μπορώ να το φανταστώ.
fottzam
Ηλικία : 43 Τόπος : athens Registration date : 12/05/2014
Πως γινεται και την κρατατε τοσα χλμ??? Και εγω την φροντιζω καθε 300 χλμ σε ταξιδι ,400/500 μες την πολη καλο λαδωμα και αμα την βγαλω σε βροχη την λαδωνω στα 200χλμ. Εγω την αλλαξα πριν 15.000 χλμ περιπου (afam) και απο τις 12.000 εχει κανει 2 κομπους και τωρα βουιζει μ@λ@κισμεν@ και σιγουρα πριν φυγω διακοπες θα την αλλαξω ,δεν θα πω ελα μωρε εχω αλλες 10.000 χλμ ,δεν υπαρχει λογος να παρω κανενα ρισκο... Maximum να με εχει βγαλει αλυσιδα γενικα μεχρι 20.000 χλμ και να ειναι και σωβρακο..... Και μιλαω για οτι μηχανη και αν ειχα. Προσωπικα πιστευω δεν ειναι ''μαγκια'' να περνεται τετοια ρισκα. Υπαρχει πιθανοτητα να κοπει να σου φυγει στο δρομο και να την πατησει καποιος αλλος αναβατης πισω σου... Να την μαζεψει το μπροστινο γραναζι και να κλαις το καρτερ... Να σου κοντραρει την ροδα σε στροφη η' απλα να φυγει και να δεις τα ραδικια αναποδα.... Μιλαω σαν παθων την μια ημουν τυχερος με 40 χλμ στην πολη μου κοπηκε και απλως μου ''εσκασε'' μια καλη στην πλατη.... Σε αλλο μηχανακι (χωματινο) απο λαθος εκτιμηση μου, ευτυχως στην αρχη της βολτας μου λαδωσα αλυσιδα τσεκ και εφυγα μετα απο λιγα χλμ ενιωσα οτι καπου πατιναρει αμαν δισκοι λεω σταματαω και βλεπω αυτο.... οπου και το κρατησα ενθυμιο . Δεν θα ηθελα να το παθαινα στο στρωμα παντως με μεγαλη ταχυτητα ....
Bretsos gold member
Τόπος : Φυλακισμένος στην Αθήνα... Registration date : 06/03/2009
Δεν καταλαβαίνω τον λογο να προσπαθει καποιος να μας αποδειξει τις αντοχες αλλα και τα ορια ενος κινητου-μεταλλικου εξαρτηματος της μοτοσυκλετας με κίνδυνο την σωματικη ακεραιοτητα του αναβατη. Ειδικα οταν αυτο γινετε σε δημοσιο φορουμ θα ελεγα πως ειναι ακρως επικίνδυνο, αν ημουν νεος οδηγος θα ψαρωνα πολυ ασχημα και πολυ πιθανον να το ετρωγα το κεφαλι μου. Την αστοχια σε καποιο λινκ της αλυσιδας δεν μπορει να την αποκλεισει κανενας. Εχω δει αλυσιδες να σπανε και να φευγουν στο δρομο, εχω δει αλυσιδες να σπανε και να περνανε μεσα στον κινητηρα, εχω επισης δει τραυματισμενους ανθρωπους απο αλυσιδες που βγαινουν και μαγκωνουν στο πισω γραναζι. Δεν ειναι κατι αγνωστο, δεν ειναι κατι το οποιο δεν μπορει να συμβει στον οποιοδηποτε. Η συντηρηση οντως βοηθαει στην σωστη λειτουργεια αλλα και στην μακροζωια της αλυσιδας κινησης αυτο ειναι το μονο σιγουρο. Λαστιχα, αλυσιδα κινησης και φρενα ειναι απο τις προτεραιοτητες που δεν πρεπει να αμελει κανενας, καταλαβαινω πως οι εποχες αλλαξαν και τα χρηματα της συντηρησης σε καποιους απο εμας φανταζουν βουνο αλλα δεν ειναι κριμα να φας το κεφαλι σου απο ενα τοσο σοβαρο λογο? Χωρις παπουτσια ποτε δεν περπαταω ξυπόλητος χωρις λαστιχα γιατι ειναι ασφαλες να οδηγαω μοτοσυκλετα? Μια φορα θα γινει και το κοστος θα ειναι πολυ βαρυ.... Μαρκο ολα τα παραπανω τα γραφω με πολυ φιλική διαθεση και χωρις να θελω να σε προσβαλω αλλωστε μεγαλα παιδια ειμαστε. θα παρακαλουσα την ομαδα διαχείρισης να λαβει σοβαρα το συγκεκριμένο θεμα.
K0k0$ vstromhellasforum Fanatic
Ηλικία : 45 Τόπος : Αθηνα Registration date : 06/06/2011
Οταν λεω σημειακα, εννοω μονο σε μερικα σημεια της, οχι σε ολο το μηκος της. Δεν ξεχειλωνουν ολοι οι κρικοι ταυτοχρονα. Ανεβασε τη μηχανη σου στο διπλο, και γυρνα τον πισω τροχο σιγα σιγα. Θα δεις οτι η αλυσιδα σου σε αλλα σημεια ειναι χαλαρη, σε αλλα σφιγγει.
Δεν υπαρχει μετρο συγκρισης. Το οριο μηκους που δινει ο κατασκευαστης στο μανιουαλ ειναι πολυ γενικο. Μια αλυσιδα μπορει να μην εχει τεντωσει αρκετα για να περασει αυτο το μηκος, αλλα να εχει τεντωσει μονο σε ενα σημειο τοσο πολυ, που να μπορει να πεταχτει απο το γραναζι. Αυτο την κανει επικινδυνη.
Δεν καταλαβαίνω τον λογο να προσπαθει καποιος να μας αποδειξει τις αντοχες αλλα και τα ορια ενος κινητου-μεταλλικου εξαρτηματος της μοτοσυκλετας με κίνδυνο την σωματικη ακεραιοτητα του αναβατη. Ειδικα οταν αυτο γινετε σε δημοσιο φορουμ θα ελεγα πως ειναι ακρως επικίνδυνο, αν ημουν νεος οδηγος θα ψαρωνα πολυ ασχημα και πολυ πιθανον να το ετρωγα το κεφαλι μου. .....
Εδώ πάμε και βάζουμε αποστάτες στις μπροστινές δαγκάνες που τις έφτιαξε ένας μάστορας με το μάτι. Τι μου λέτε τώρα; Τι άκρως επικίνδυνο δηλαδή; Να αμφισβητήσω την Suzuki ή την DID? που λένε "έτσι θα μετράς την αλυσίδα και αυτά είναι τα όρια ασφαλείας"!
K0k0$ vstromhellasforum Fanatic
Ηλικία : 45 Τόπος : Αθηνα Registration date : 06/06/2011
Στο βιντεο, η αλυσιδα ειναι φθαρμενη μεχρι αηδιας. Το R6 δεν ειναι κανα τερας γκαζιου, αλλα εχει 50+ αλογα παραπανω απο το Στρομ. Παρ'ολα αυτα δεν την εκοψε, απλα οπως φαινεται απο το 0:20 του εφυγε απο το γραναζι, του το μπλοκαρε, και τον εριξε...
Bretsos gold member
Τόπος : Φυλακισμένος στην Αθήνα... Registration date : 06/03/2009
Δηλαδή με ποιο κριτήριο αλλάζουμε αλυσίδα; Κάθε χρόνο; Κάθε μήνα; Όσο πιο συχνά αντέχει κανείς;
Κι αν πέσουμε και σε αστοχία υλικού και σπάσει καινούρια;
Άσε μωρέ, δεν ξανακαβαλάω μηχανή για να είμαι σίγουρος!
ειναι πολυ ευαίσθητο το θεμα και νομίζω πω θα επρεπε να αντιμετωπιζεται με τη σοβαροτητα που αρμόζει. λεω εγω τωρα...... Χειρων ποσα χρονια καβαλας μοτοσυκλετα?
K0k0$ vstromhellasforum Fanatic
Ηλικία : 45 Τόπος : Αθηνα Registration date : 06/06/2011
Δηλαδή με ποιο κριτήριο αλλάζουμε αλυσίδα; Κάθε χρόνο; Κάθε μήνα; Όσο πιο συχνά αντέχει κανείς;
Κι αν πέσουμε και σε αστοχία υλικού και σπάσει καινούρια;
Άσε μωρέ, δεν ξανακαβαλάω μηχανή για να είμαι σίγουρος!
Σου ξαναλεω, δεν υπαρχει μετρο συγκρισης. Διαβασε τα μανιουαλ και θα δεις οτι λενε
α) Αν εχει κανει πολλους κομπους β) Αν δεν παιρνει αλλο τεντωμα γ) Αν εχει περασει το Χ μηκος που ειναι το οριο
Φεξε μου και γλυστρησα... Θες την προσωπικη μου αποψη?
α) τσεκαρεις τα δοντια για μισοφεγγαρα και την αλυσιδα σε ολο το μηκος της να μην σηκωνει απο το γραναζι β) ακους την αλυσιδα σου σε πορεια, αν ακους να χοροπηδαει ενω την εχεις τεντωσει, ειναι ακριβως εκεινο το ενα σημειο που σου ελεγα οτι εχει χαλαρωσει, εκει πεφτει και πηδαει. Με μαθηματικη ακριβεια στα επομενα χιλιομετρα θα σε αφησει...
Αλλο την πλενω, την γρασαρω, την λαδωνω, της κανω και ευχελαιο και αλλο την τσεκαρω για φθορα.
BTW, η καδενα των εκκεντροφορων μου ειναι για πεταμα στα 160,000χλμ. Η καδενα ειναι σχεδον μασιφ, μονιμα εμποτισμενη σε λαδι, δεν τη βαρανε νερα- λασπες- σκατα, σηκωνει λιγοτερα φορτια απο την κινησης και φυσικα, στα 10χλμ που εχεις κανει με μια αλυσιδα κινησης η καδενα εχει κανει τα δεκαπλασια, γιατι δουλευει 100% , ακομη και στο ρελαντι. Κι ομως, στα 160.000χλμ ειναι ΓΙΑ Π Ε Τ Α Μ Α. Γιατι? Γιατι σε ενα σημειο εχει ξεχειλωσει τοσο που παιζει να πηδηξει δοντια στον εκκεντροφορο... ΜΟΝΟ ΣΕ ΕΝΑ ΣΗΜΕΙΟ 5εκ μηκος.
Έχει επεξεργασθεί από τον/την K0k0$ tis Aravias στις Τρι Μάης 12 2015, 02:49, 1 φορά
Δηλαδή με ποιο κριτήριο αλλάζουμε αλυσίδα; Κάθε χρόνο; Κάθε μήνα; Όσο πιο συχνά αντέχει κανείς;
Κι αν πέσουμε και σε αστοχία υλικού και σπάσει καινούρια;
Άσε μωρέ, δεν ξανακαβαλάω μηχανή για να είμαι σίγουρος!
ειναι πολυ ευαίσθητο το θεμα και νομίζω πω θα επρεπε να αντιμετωπιζεται με τη σοβαροτητα που αρμόζει. λεω εγω τωρα...... Χειρων ποσα χρονια καβαλας μοτοσυκλετα?
35 πάνω κάτω...
Καληνύχτα λέμεεεεε!!!
Bretsos gold member
Τόπος : Φυλακισμένος στην Αθήνα... Registration date : 06/03/2009