Θέμα: Απ: Το "πως" και το "γιατί" των πηνίων των ανορθωτών κλπ... Σαβ Ιαν 25 2014, 14:56
IKARUS έγραψε:
Σπανιο αλλα μπορει να συμβει! Αν τη δουλευες λιγο ακομα όμως θα την ειχες κανει τη ζημια,γι'αυτο βαζουμε βολτομετρακι! Τεσπα αφου θα πας σε ηλεκτρολογο πεστου να στο μετρησει και μια ακομα το πηνιο, 5000 στροφες 60v πρεπει,και μια με τη γειωση το κάθε καλοδιο του πηνιου ξεχωριστα μην τυχον και κανει σωμα Και βρες τη φταιει που βραχυκικλωσε η φισα.
Θα γίνουν και τα δύο!
Χείρων Member
Ηλικία : 60 Registration date : 30/08/2013
Θέμα: Απ: Το "πως" και το "γιατί" των πηνίων των ανορθωτών κλπ... Σαβ Ιαν 25 2014, 17:02
Δεν νομίζω να βραχυκύκλωσε η φίσα. Το πιθανότερο είναι να χαλάρωσαν και να οξειδώθηκαν οι επαφές σαν συνέπεια της υπερθερμανσης. Είσαι τυχερός! Θα την βγάλεις φτηνά και χωρίς το δυσάρεστο σοκ που προκαλεί κάθε καταστροφή εξαρτήματος.
Να αλλάξεις την φίσα με καινούρια καλής ποιότητας. Αυτή η τριπολική δεν φαντάζομαι να είναι δύσκολο να βρεθεί. Αλλιώς, "Sumitomo LOCK Type .250” Connectors": http://www.easternbeaver.com/Main/Elec__Products/Connectors/250_Connectors/250_connectors.html "Connector Set 3P250-L $4.95/set"
Και ακόμα καλύτερα να χρησιμοποιήσεις την εξαπολική με τις επαφές ανά δύο: "Connector Set 6P250-L $5.95/set" ή τώρα που το σκέφτομαι, αν αλλάξεις την φίσα με άλλου τύπου εξαπολική, είναι καλύτερα να βάλεις μία στεγανή σαν αυτή: "Sumitomo MT Sealed Series - 6P090WP-MT Connector Set $7.95 ea" ή κάποια άλλη αντίστοιχη
Το κάνει και η Suzuki αυτό το κόλπο στην δεύτερη φίσα του ανορθωτή που στέλνει το + και - στην μπαταρία. Χρησιμοποιεί τετραπολική για δύο επαφές "Sumitomo MT Sealed Series": http://www.easternbeaver.com/Main/Elec__Products/Connectors/Sealed/SM-MT/sm-mt.html 4P090WP-MT Connector Set $5.95 ea
Επί τη ευκαιρία περιποιήσου και αυτήν. Ή άλλαξέ την ή πρεσάρισε καινούρια θηλυκά ακροδεκτάκια. Ή τουλάχιστον κάνε της ένα καλό καθάρισμα και σφίξιμο των επαφών
Αν βρεις τις φίσες κάπου από Ελλάδα ενημέρωσέ μας!
Miskin Member
Τόπος : ΑΘΗΝΑ Registration date : 25/05/2008
Θέμα: Απ: Το "πως" και το "γιατί" των πηνίων των ανορθωτών κλπ... Σαβ Ιαν 25 2014, 19:35
Δηλαδή αν το πάω σε έναν ηλεκτρολόγο (ας πούμε στον sxelectronics), δε θα μου βάλει τέτοιες φίσες ή κάτι παρόμοιο; Όπως έχω ξαναπεί τα ηλεκτρικά είναι το αδύνατό μου σημείο, δεν τα ξέρω και γενικώς φοβάμαι να τα πειράξω. Εξάλλου το μηχανάκι χρειάζεται ένα πλήρη έλεγχο πλεξούδας και συνδέσμων μιας και έχω 2-3 καμμένες φίσες.
Το πράσινο χρώμα είναι οξείδωση. Το καλώδιο έχει κοπεί...
Αυτή την έχω ξαναβάλει, είναι από μπροστά, που πάει στα φώτα, όργανα, κλπ
Χείρων Member
Ηλικία : 60 Registration date : 30/08/2013
Θέμα: Απ: Το "πως" και το "γιατί" των πηνίων των ανορθωτών κλπ... Σαβ Ιαν 25 2014, 20:42
Miskin έγραψε:
Δηλαδή αν το πάω σε έναν ηλεκτρολόγο (ας πούμε στον sxelectronics), δε θα μου βάλει τέτοιες φίσες ή κάτι παρόμοιο; Όπως έχω ξαναπεί τα ηλεκτρικά είναι το αδύνατό μου σημείο, δεν τα ξέρω και γενικώς φοβάμαι να τα πειράξω. Εξάλλου το μηχανάκι χρειάζεται ένα πλήρη έλεγχο πλεξούδας και συνδέσμων μιας και έχω 2-3 καμμένες φίσες.
Θα πρέπει κανονικά να σου βάλει τις ιδιες. Αυτή είναι η δουλειά του. Πόσο μάλλον ο SX ο οποίος φτιάχνει και πουλάει τέτοιους ανορθωτές που είναι plug n play. Απλά εγώ δεν ξέρω που τις πουλάνε επειδή δεν είναι η δικιά μου δουλειά και επειδή μένω μακριά από την αγορά αυτών των ειδών και δεν έχω πρόσβαση. Αν πας λοιπόν και το θυμηθείς, ρώτησέ τον από που μπορούμε να τις αγοράσουμε γιατί ο "Γιαπωνέζος" χρεώνει ένα σωρό μεταφορικά και έχουμε και τελωνεία κλπ...
Miskin Member
Τόπος : ΑΘΗΝΑ Registration date : 25/05/2008
Θέμα: Απ: Το "πως" και το "γιατί" των πηνίων των ανορθωτών κλπ... Τρι Ιαν 28 2014, 17:10
Αφού λοιπόν ο ανορθωτής δεν είχε καεί, αποφάσισα να μη το πάω στον sxelectronics. Μετά από ψάξιμο και γνώμες το πήγα σε άλλον ηλεκτρολόγο που έχει εξαιρετική φήμη. Μου περιποιήθηκε τη πλεξούδα, έβγαλε τα εξαρτήματα του συναγερμού, μου άλλαξε τις καμμένες φίσες, μου τράβηξε νέα γραμμή για τα φώτα με ρελέ και ασφάλεια και μια αναμονή για θερμενόμμενα ή μπριζάκι 12V μιας και το Κ4 δεν έχει από τη μάνα του. Το φισάκι των πηνίων αντικαταστάθηκε με πορσελάνινη κλέμα και η καμμένη φίσα των φώτων-οργάνων αντικαταστάθηκε (μερικώς) από νέα. Τα φώτα ζωηρέψανε και γενικώς το κύκλωμα θα δουλεύει πιο ξεκούραστα μιας και τα 20 Α των φώτων (όταν ανάβει και η μεγάλη σκάλα) δε θα περνάνε πια από τη πλεξούδα αλλά από ανεξάρτητη γραμμή κατευθείαν από τη μπαταρία. Επίσης μου είπε ότι δε θυμάται να έχει αλλάξει ανορθωτές σε vstrom (1-2 φορές το πολύ) αλλά φίσες και πηνία πολύ συχνά. Για 10 χρονών μηχανάκι η φθορά ήταν φυσιολογική.
IKARUS Member
Ηλικία : 54 Τόπος : Καπου ψιλα με θεα Registration date : 26/01/2012
Θέμα: Απ: Το "πως" και το "γιατί" των πηνίων των ανορθωτών κλπ... Τρι Ιαν 28 2014, 17:53
Και ναι! οι ανορθωτες σπανια την ακουνε τελικα.
Χείρων Member
Ηλικία : 60 Registration date : 30/08/2013
Θέμα: Απ: Το "πως" και το "γιατί" των πηνίων των ανορθωτών κλπ... Τρι Ιαν 28 2014, 18:17
Miskin έγραψε:
Αφού λοιπόν ο ανορθωτής δεν είχε καεί, αποφάσισα να μη το πάω στον sxelectronics. Μετά από ψάξιμο και γνώμες το πήγα σε άλλον ηλεκτρολόγο που έχει εξαιρετική φήμη. Μου περιποιήθηκε τη πλεξούδα, έβγαλε τα εξαρτήματα του συναγερμού, μου άλλαξε τις καμμένες φίσες, μου τράβηξε νέα γραμμή για τα φώτα με ρελέ και ασφάλεια και μια αναμονή για θερμενόμμενα ή μπριζάκι 12V μιας και το Κ4 δεν έχει από τη μάνα του. Το φισάκι των πηνίων αντικαταστάθηκε με πορσελάνινη κλέμα και η καμμένη φίσα των φώτων-οργάνων αντικαταστάθηκε (μερικώς) από νέα. Τα φώτα ζωηρέψανε και γενικώς το κύκλωμα θα δουλεύει πιο ξεκούραστα μιας και τα 20 Α των φώτων (όταν ανάβει και η μεγάλη σκάλα) δε θα περνάνε πια από τη πλεξούδα αλλά από ανεξάρτητη γραμμή κατευθείαν από τη μπαταρία. Επίσης μου είπε ότι δε θυμάται να έχει αλλάξει ανορθωτές σε vstrom (1-2 φορές το πολύ) αλλά φίσες και πηνία πολύ συχνά. Για 10 χρονών μηχανάκι η φθορά ήταν φυσιολογική.
Στα βαπόρια αλλάζουμε καλωδίωση κάθε πέντε χρόνια. Άρα καλά τα πήγε!
Τέλος καλό λοιπόν όλλα καλά!
Σχόλιο: Το ότι ο μάστορας "δε θυμάται να έχει αλλάξει ανορθωτές σε vstrom (1-2 φορές το πολύ) αλλά φίσες και πηνία πολύ συχνά" είναι μάλλον κακό! Τα πηνία κοστίζουν πολύ και είναι μεγάλη μανούρα η επισκευή τους. Και μόνο το λάδι του κινητήρα να υπολογίσετε επιπλέον φτάνει..... Απεναντίας οι ανορθωτές είναι φτηνότεροι και η τοποθέτησή τους παιχνιδάκι μπροστά σ αυτή των πηνίων. Εγώ θα επιμείνω πως μία άλλη τεχνολογία ανορθωτών, όπως οι series RR, ή ίσως κάποιοι υβριδικοί RR, αλλά πάντως όχι οι shunt RR που χρησιμοποιούνται, θα προστάτευαν και θα διέσωζαν τα πηνία "εφ όρου ζωής". Ακόμα και τα "δεύτερης" ποιότητας πηνία κάποιων κακών εσοδειών.
Παράκληση προς την διαχείριση: Αν δεν είναι πρόβλημα, και με την σύμφωνη γνώμη του φίλου Miskin, θα παρακαλούσα να μεταφερθούν τα ποστ που αφορούν το παραπάνω πρόβλημά του, σε καινούριο ανεξάρτητο θέμα. Έτσι και δεν υπάρχει περίπτωση θα "θαφτεί" αυτή η αναφορά βλάβης εδώ μέσα αλλά και το παρόν θέμα δεν χάνει την εστίασή του. Ευχαριστώ!
Miskin Member
Τόπος : ΑΘΗΝΑ Registration date : 25/05/2008
Θέμα: Απ: Το "πως" και το "γιατί" των πηνίων των ανορθωτών κλπ... Τρι Ιαν 28 2014, 18:43
Χείρων έγραψε:
Στα βαπόρια αλλάζουμε καλωδίωση κάθε πέντε χρόνια. Άρα καλά τα πήγε!
Μηχανικός Γ' έχω τελειώσει! Που αλλάζετε καλωδίωση;
Χείρων έγραψε:
Σχόλιο: Το ότι ο μάστορας "δε θυμάται να έχει αλλάξει ανορθωτές σε vstrom (1-2 φορές το πολύ) αλλά φίσες και πηνία πολύ συχνά" είναι μάλλον κακό! Τα πηνία κοστίζουν πολύ και είναι μεγάλη μανούρα η επισκευή τους. Και μόνο το λάδι του κινητήρα να υπολογίσετε επιπλέον φτάνει..... Απεναντίας οι ανορθωτές είναι φτηνότεροι και η τοποθέτησή τους παιχνιδάκι μπροστά σ αυτή των πηνίων. Εγώ θα επιμείνω πως μία άλλη τεχνολογία ανορθωτών, όπως οι series RR, ή ίσως κάποιοι υβριδικοί RR, αλλά πάντως όχι οι shunt RR που χρησιμοποιούνται, θα προστάτευαν και θα διέσωζαν τα πηνία "εφ όρου ζωής". Ακόμα και τα "δεύτερης" ποιότητας πηνία κάποιων κακών εσοδειών.
130 ? κοστίζει η περιέλιξη αν του πας το πηνίο εσύ, όχι να το λύσει αυτός από το μηχανάκι.
Χείρων έγραψε:
Παράκληση προς την διαχείριση: Αν δεν είναι πρόβλημα, και με την σύμφωνη γνώμη του φίλου Miskin, θα παρακαλούσα να μεταφερθούν τα ποστ που αφορούν το παραπάνω πρόβλημά του, σε καινούριο ανεξάρτητο θέμα. Έτσι και δεν υπάρχει περίπτωση θα "θαφτεί" αυτή η αναφορά βλάβης εδώ μέσα αλλά και το παρόν θέμα δεν χάνει την εστίασή του. Ευχαριστώ!
Συμφωνώ και συγνώμη για τη κατάχρηση του νήματος αλλά πίστεψα ότι η αλλαγή ανορθωτή στον sxelectronics θα κολλούσε σε αυτό το νήμα σαν πράξη στη θεωρία.
Χείρων Member
Ηλικία : 60 Registration date : 30/08/2013
Θέμα: Απ: Το "πως" και το "γιατί" των πηνίων των ανορθωτών κλπ... Τρι Ιαν 28 2014, 19:29
Μάλλον οι PMA (μόνοι, αλλά και σε συνδυασμό με έναν shunt R/R) δεν είναι τόσο πρωτόγονοι και αγροίκοι...
Πολύ ενδιαφέρον! Οποιαδήποτε πληροφορία συλλέγουμε πάνω στις PMA είναι χρήσιμη. Προσωπικά δεν μπορώ να ισχυριστώ πως κατανοώ πλήρως την λειτουργία τους. Δεν καταλαβαίνω επίσης τι ακριβώς διαβάζει ο γράφων στο παλμογράφο του. Αν κάποιος έχει καμιά ιδέα ας μας εξηγήσει.
Οι PMA πράγματι έχουν διαδοθεί πολύ τα τελευταία χρόνια κυρίως λογω της χρήσης τους στις ανεμογεννήτριες. Όμως όπως σωστά παρατηρεί και ο γράφων δεν υπάρχει καμία απολύτως σχέση ανάμεσα σε μία ανεμογεννήτρια μερικών μεγαβάτ ή σε μία στροβιλογεννήτρια ΡΜΑ που χρησιμοποιείται σε κάποιο πυρηνοκίνητο αεροπλανοφόρο του πολεμικού ναυτικού των ΗΠΑ. Και κυρίως κυρίως κυρίως δεν χρησιμοποιούνται shunt regulators στην ρύθμιση της τάσης αυτών των συστημάτων. Αυτή την πρωτοτυπία μάλλον την έχει αποκλειστικά ο χώρος των μοτοσυκλετών ή και κάποιων μικρών παρεμφερών οχημάτων.
Θα κάνω εδώ δύο παρατηρήσεις: 1ο. Ότι και αν ισχυριζόμαστε εμείς, τα πηνία μας συνεχίζουν να έχουν μεγάλη ανάγκη το καυτό λάδι του κάρτερ για να "δροσιστούν" και μ αυτόν τον τρόπο στην κυριολεξία να επιβιώσουν. Κάποιος μπορεί να το βρίσκει αυτό φυσιολογικό, έξυπνο ή δεν ξέρω τι. Εγώ προς το παρόν όχι!
2ο. Στον ταλαίπωρο πλανήτη μας κυκλοφορούν αυτή την στιγμή περισσότερα από 500 εκατομμύρια οχήματα. Τις τελευταίες 4-5 δεκαετίες μπορεί να έχουν κατασκευαστεί και ανακυκλωθεί ακόμα και περί τα 2 δις οχήματα συνολικά. Όλα αυτά τα οχήματα ξέρετε τι γεννήτρια είχαν, έχουν και θα συνεχίσουν να έχουν; Το γνωστό μας alternator με το λουρί. Εκτεθειμένο στις καιρικές συνθήκες και στη σκόνη, το οποίο συνεχίζει να λειτουργεί υποδειγματικά για πολλά πολλά χρόνια. Και ούτε "μου κάηκαν τα πηνία" , ούτε "μου ξεκόλλησαν οι μαγνήτες" ούτε "μου κάηκε ο ανορθωτής" κι όλα αυτά τα φαιδρά!... Μα αν ήταν "σωστό" ή "ανώτερο" το σύστημα PWA + shunt regulator, αναρωτιέμαι, δεν θα το είχε υιοθετήσει και η αυτοκινητοβιομηχανία τόσες δεκαετίες; Αν μη τι άλλο είναι απλούστερο, πιο συμπαγές, πιο εύκολο στην συναρμολόγηση και άρα και πιο φτηνό από τον κλασικό εναλλακτήρα. Κι όμως αυτοί εκεί!... Συνεχίζουν επίμονα με τον παλιομοδίτικο τρόπο. Κι άντε να κυκλοφορείς τώρα με το καλσόν στην τσέπη μην τυχόν και σου κοπεί το λουρί!
Χείρων Member
Ηλικία : 60 Registration date : 30/08/2013
Θέμα: Απ: Το "πως" και το "γιατί" των πηνίων των ανορθωτών κλπ... Τρι Ιαν 28 2014, 19:42
Miskin έγραψε:
Χείρων έγραψε:
Στα βαπόρια αλλάζουμε καλωδίωση κάθε πέντε χρόνια. Άρα καλά τα πήγε!
Μηχανικός Γ' έχω τελειώσει! Που αλλάζετε καλωδίωση;
"Αλλάζουμε"..., σχήμα λόγου είναι βρέ! Η ανθρωπότητα τα αλλάζει!..
Κάποτε που έψαχνα για δουλειά στο Πέραμα γνώρισα ένα συνεργείο ηλεκτρολόγων. Όταν λοιπόν ανέβηκα στο βαπόρι, ένα ποστάλι ήταν δεν θυμάμαι πιο, του έκαναν πλήρη ανακατασκευή. Κάποιος λοιπόν ηλεκτρολόγος από αυτούς που με ξεναγούσε μου είπε πως οι κανονισμοί απαιτούν αλλαγή της καλωδίωσης κάθε πέντε χρόνια λόγω των κραδασμών. Μου φάνηκε υπερβολικό αλλά το πίστεψα. Τελικά δεν έπιασα δουλειά εκεί και ποτέ δεν χρειάστηκε να το διασταυρώσω.... Αν ξέρεις κάτι διαφορετικό μας το αναφέρεις.
Χείρων Member
Ηλικία : 60 Registration date : 30/08/2013
Θέμα: Απ: Το "πως" και το "γιατί" των πηνίων των ανορθωτών κλπ... Τρι Ιαν 28 2014, 19:56
Miskin έγραψε:
Χείρων έγραψε:
Σχόλιο: Το ότι ο μάστορας "δε θυμάται να έχει αλλάξει ανορθωτές σε vstrom (1-2 φορές το πολύ) αλλά φίσες και πηνία πολύ συχνά" είναι μάλλον κακό! Τα πηνία κοστίζουν πολύ και είναι μεγάλη μανούρα η επισκευή τους. Και μόνο το λάδι του κινητήρα να υπολογίσετε επιπλέον φτάνει..... Απεναντίας οι ανορθωτές είναι φτηνότεροι και η τοποθέτησή τους παιχνιδάκι μπροστά σ αυτή των πηνίων. Εγώ θα επιμείνω πως μία άλλη τεχνολογία ανορθωτών, όπως οι series RR, ή ίσως κάποιοι υβριδικοί RR, αλλά πάντως όχι οι shunt RR που χρησιμοποιούνται, θα προστάτευαν και θα διέσωζαν τα πηνία "εφ όρου ζωής". Ακόμα και τα "δεύτερης" ποιότητας πηνία κάποιων κακών εσοδειών.
130 ? κοστίζει η περιέλιξη αν του πας το πηνίο εσύ, όχι να το λύσει αυτός από το μηχανάκι.
Ο ανορθωτής γενικά είναι φτηνότερος και κυρίως πολύ απλούστερος στην τοποθέτηση. Δύο βίδες και δύο φίσες όλο κι όλο! "Χλατς-χλουτς"! Δεν λύνεις μοτέρ ότι κι αν αυτο συνεπάγεται, δεν λαδώνεις τα χέρια σου κλπ.... Έτσι κι αλλιώς τις φίσες θα τις βγάλεις και θα τις περιποιηθείς. Αυτό δεν το γλυτώνεις!
Χείρων έγραψε:
Παράκληση προς την διαχείριση: Αν δεν είναι πρόβλημα, και με την σύμφωνη γνώμη του φίλου Miskin, θα παρακαλούσα να μεταφερθούν τα ποστ που αφορούν το παραπάνω πρόβλημά του, σε καινούριο ανεξάρτητο θέμα. Έτσι και δεν υπάρχει περίπτωση θα "θαφτεί" αυτή η αναφορά βλάβης εδώ μέσα αλλά και το παρόν θέμα δεν χάνει την εστίασή του. Ευχαριστώ!
Συμφωνώ και συγνώμη για τη κατάχρηση του νήματος αλλά πίστεψα ότι η αλλαγή ανορθωτή στον sxelectronics θα κολλούσε σε αυτό το νήμα σαν πράξη στη θεωρία.
Κατάχρηση δεν είναι, καλά το σκέφτηκες. Απλά όπως εξελίχτηκε νομίζω είναι καλύτερα να γίνει ανεξάρτητο. Αλλιώς θα το φάει η "μαρμάγκα" κρυμμένο εδώ κάτω στο "μηχανοστάσιο"
tuscani7
Ηλικία : 51 Τόπος : Νυρεμβεργη - Γερμανια Registration date : 09/05/2014
Θέμα: Απ: Το "πως" και το "γιατί" των πηνίων των ανορθωτών κλπ... Παρ Αυγ 24 2018, 11:49
Καλημέρα και από εμένα προσπάθησα να αλλάξω τον ανορθωτη αλλά δεν έχω πρόσβαση στην φίσες θα πρέπει να βγάλω και ντεπόζιτο ? Έλυσα της δυο βίδες αλλά εκεί πλέον κόλλησα .
metallidhs Member
Ηλικία : 42 Τόπος : Σέρρες Registration date : 26/06/2011
Θέμα: Απ: Το "πως" και το "γιατί" των πηνίων των ανορθωτών κλπ... Παρ Αυγ 24 2018, 12:32
tuscani7 έγραψε:
Καλημέρα και από εμένα προσπάθησα να αλλάξω τον ανορθωτη αλλά δεν έχω πρόσβαση στην φίσες θα πρέπει να βγάλω και ντεπόζιτο ? Έλυσα της δυο βίδες αλλά εκεί πλέον κόλλησα .
ναι . και λίγο ζόρι στο ξεκούμπωμα της φύσας για να μη βγάλεις και το φιλτροκουτι .
tuscani7
Ηλικία : 51 Τόπος : Νυρεμβεργη - Γερμανια Registration date : 09/05/2014
Θέμα: Απ: Το "πως" και το "γιατί" των πηνίων των ανορθωτών κλπ... Παρ Αυγ 24 2018, 12:41
Σ ευχαριστώ για την άμεση απάντηση . Αρα πρέπει να μάθω και πως γίνεται για να βγάλω το ντεπόζιτο . Γιατί και μέχρι εδώ ήταν θαύμα
rafel vstromhellasforum Enthusiast
Ηλικία : 35 Τόπος : Άγιοι Ανάργυροι - Σαλαμίνα Registration date : 19/09/2014
Θέμα: Απ: Το "πως" και το "γιατί" των πηνίων των ανορθωτών κλπ... Παρ Αυγ 24 2018, 18:37
tuscani7 έγραψε:
Σ ευχαριστώ για την άμεση απάντηση . Αρα πρέπει να μάθω και πως γίνεται για να βγάλω το ντεπόζιτο . Γιατί και μέχρι εδώ ήταν θαύμα
ΠΡΟΣΟΧΗ στη βιδα στο 7:30!
tuscani7
Ηλικία : 51 Τόπος : Νυρεμβεργη - Γερμανια Registration date : 09/05/2014
Θέμα: Απ: Το "πως" και το "γιατί" των πηνίων των ανορθωτών κλπ... Παρ Αυγ 24 2018, 19:14
Και πάλη Σ ευχαριστώ αυτό το βίντεο θα έχω για οδηγό
loverdos11 moderator
Ηλικία : 40 Τόπος : ΝΕΑ ΣΜΥΡΝΗ Registration date : 11/03/2012
Θέμα: Απ: Το "πως" και το "γιατί" των πηνίων των ανορθωτών κλπ... Παρ Αυγ 24 2018, 20:14
καλό θα είναι όταν το επιχειρήσεις να μην το έχεις γεμάτο βενζίνη γιατί θα σε δυσκολέψει λόγο βάρους
_________________ Αντώνης DL 650 L0 Black
tuscani7
Ηλικία : 51 Τόπος : Νυρεμβεργη - Γερμανια Registration date : 09/05/2014
Θέμα: Απ: Το "πως" και το "γιατί" των πηνίων των ανορθωτών κλπ... Παρ Αυγ 24 2018, 20:21
Δυο κουτάκια και λιγότερο έχω μέσα Είναι αγγούρι για κάποιον που δεν έχει ασχοληθεί ποτε με μηχανικά θέματα Αλλά η ανάγκη σε κάνει μάστορα καλός ή κακός
loverdos11 moderator
Ηλικία : 40 Τόπος : ΝΕΑ ΣΜΥΡΝΗ Registration date : 11/03/2012
Θέμα: Απ: Το "πως" και το "γιατί" των πηνίων των ανορθωτών κλπ... Παρ Αυγ 24 2018, 21:03
tuscani7 έγραψε:
Δυο κουτάκια και λιγότερο έχω μέσα Είναι αγγούρι για κάποιον που δεν έχει ασχοληθεί ποτε με μηχανικά θέματα Αλλά η ανάγκη σε κάνει μάστορα καλός ή κακός
Δεν είναι δύσκολο , μην αγχώνεσαι. 10 λεπτά δουλειά είναι , ίσως να λέω και πολύ
_________________ Αντώνης DL 650 L0 Black
tuscani7
Ηλικία : 51 Τόπος : Νυρεμβεργη - Γερμανια Registration date : 09/05/2014
Θέμα: Απ: Το "πως" και το "γιατί" των πηνίων των ανορθωτών κλπ... Παρ Αυγ 24 2018, 21:18
Ευχαριστώ για το κουραγιο
metallidhs Member
Ηλικία : 42 Τόπος : Σέρρες Registration date : 26/06/2011
Θέμα: Απ: Το "πως" και το "γιατί" των πηνίων των ανορθωτών κλπ... Παρ Αυγ 24 2018, 21:18
loverdos11 έγραψε:
tuscani7 έγραψε:
Δυο κουτάκια και λιγότερο έχω μέσα Είναι αγγούρι για κάποιον που δεν έχει ασχοληθεί ποτε με μηχανικά θέματα Αλλά η ανάγκη σε κάνει μάστορα καλός ή κακός
Δεν είναι δύσκολο , μην αγχώνεσαι. 10 λεπτά δουλειά είναι , ίσως να λέω και πολύ
Έτσι ακριβώς
tuscani7
Ηλικία : 51 Τόπος : Νυρεμβεργη - Γερμανια Registration date : 09/05/2014
Θέμα: Απ: Το "πως" και το "γιατί" των πηνίων των ανορθωτών κλπ... Τρι Σεπ 18 2018, 08:00
Καλημέρα , τελικά πηνία ...... Πήγα στον Αργυρίου στους Αγ.Αναργυρους .
Το "πως" και το "γιατί" των πηνίων των ανορθωτών κλπ...