| Η λυση για τον θορυβο που κανουν τα Intiminators και το ιδανικο setup | |
|
|
Συγγραφέας | Μήνυμα |
---|
MILT vstromhellasforum Fanatic
Ηλικία : 60 Τόπος : Αθηνα Registration date : 06/06/2009
| Θέμα: Η λυση για τον θορυβο που κανουν τα Intiminators και το ιδανικο setup Κυρ Σεπ 19 2010, 00:05 | |
| Εχοντας ασχοληθει αρκετα και σοβαρα με την βελτιωση του μπροστινου με τις εν λογω βαλβιδες και εχοντας εφαρμοσει καποιες αλλαγες στο δικο μου μπορω πλεον να πω οτι υπαρχει πλεον αρκετη γνωση στο θεμα.
Εχουμε και λεμε:
Αν και καλη σαν συλληψη, η βαλβιδα ΔΕΝ λειτουργει οπως προεβλεψε ο κατασκευαστης. 1. Ειναι τετοια η σχεδιαση που οσο κι αν προσθεσουμε η αφαιρεσουμε shims δεν αλλαζει η προφορτιση της βαλβιδας reed. Πραγματικα δεν ξερω πως βλεπουν διαφορα οι ξενοι αλλαζοντας τα. 2. Η λειτουργια της αδρανειακης βαλβιδας δεν επιτρεπει την ικανοποιητικη ροη λαδιου κατα το bound με αποτελεσμα να μην περναει ποσοτητα λαδιου να ρυθμιστει το rebound. Κοντολογης, αν δεν περασει λαδι επανω απο την βαλβιδα κατα το bound η αναρτηση ειναι σχετικα σκληρη και επιστρεφει στην αρχικη της θεση αμεσα (κλωτσαει). 3. Η βαλβιδα θα επρεπε με καποιον τροπο να εχει μηχανικη συζευξη με το damping rod για να δουλευει σωστα. Ο κατασκευαστης υπολογισε οτι η πιεση του ελατηριου και το βαρος του μπροστινου θα κρατουσε την βαλβιδα επανω στο damping rod. Στην πραξη ομως η υδραυλικη πιεση που προκαλειται απο το bound των χαμηλων ταχυτητων την ανασηκωνει στιγμιαια απο αυτο. Το αποτελεσμα ειναι να μην λειτουργει ως μηχανισμου αποσβεσης αλλα ως μηχανισμος προφορτισης, ενω ακουμε και τον χαρακτηριστικο ηχο οταν η βαλβιδα ξαναχτυπαει κατω.
Τι λυση εδωσα:
1. Amsoil πεταμα. Τρια μηχανακια που εχω ανοιξει και αδειασει το Amsoil εφαγα το ξενερωμα της ζωης μου. Το λαδι μεσα στο γρεζι, πραγμα που σημαινει πως δεν λιπαινει και στα κινουμενα μερη προκαλειται φθορα.
2. Ελυσα την αδρανειακη βαλβιδα και μεγαλωσα ακομη περισσοτερο τις θυριδες μεχρι το σημειο που να μπορει το μπρουτζινο βαριδι να τις σφραγιζει.
3. Κοψιμο του ελατηριου ωστε το βαριδι να στεκεται με το βαρος του και μονο στη θεση ηρεμιας.
4. Μονταρισμα της αλουμινενιας ροδελας αναποδα ωστε να ευνοειται η ροη λαδιου στο στο ελαχιστο ανοιγμα της αδρανειακης.
5. Motul 5-10SAE (multigrade). Μιας που διασφαλιστηκε η απαιτουμενη ενδοτικοτητα του μπροστινου μπορουμε πλεον να βαλουμε κανονικη ποσοτητα λαδιου. 20ml αντιτριβικο Super Dynamic για τις τριβες σε καθε καλαμι και συμπληρωμα Motul μεχρι τα 500ml. (Θωμα σκασε!)
Το μπροστνο πλεον απορροφα υπεροχα τις ανωμαλιες και σε χαμηλες ταχυτητες χωρις να σου σπαει τα χερια, παρουσιαζει προοδευτικοτατη συμπεριφορα, ενω διατηρει τα χαρακτηριστικα αντιβυθισης στο φρεναρισμα. Χτυπηματα βαλβιδας, παρελθον. Η συμερινη βολτα εγινε με ενα ηλιθιο χαμογελο στο προσωπο ενω μονιμως σκεφτομουν το αν τα Matris που εχω παραγγειλει θα ειναι τοσο καλα. Κριμα, πανω που τελειοποιησα το μπροστινο φτου κι απο την αρχη...
Εντυπωσεις, γνωμες Apopsis21 και Grasshopper που εκαναν test ride. Το επομενο μπροστινο που θα ανοιξω θα το κανω φωτορεπορταζ για να ειναι απολυτως κατανοητο. Αυτα. |
|
| |
Grasshopper Member
Ηλικία : 54 Τόπος : Αθήνα Registration date : 13/11/2008
| Θέμα: Απ: Η λυση για τον θορυβο που κανουν τα Intiminators και το ιδανικο setup Κυρ Σεπ 19 2010, 00:42 | |
|
Έχει επεξεργασθεί από τον/την Grasshopper στις Τετ Σεπ 22 2010, 09:12, 1 φορά |
|
| |
Grasshopper Member
Ηλικία : 54 Τόπος : Αθήνα Registration date : 13/11/2008
| Θέμα: Απ: Η λυση για τον θορυβο που κανουν τα Intiminators και το ιδανικο setup Κυρ Σεπ 19 2010, 00:43 | |
|
Έχει επεξεργασθεί από τον/την Grasshopper στις Τετ Σεπ 22 2010, 09:13, 1 φορά |
|
| |
ghostrider Member
Ηλικία : 54 Τόπος : Πειραιας-Μεγαρα Registration date : 27/09/2009
| Θέμα: Απ: Η λυση για τον θορυβο που κανουν τα Intiminators και το ιδανικο setup Κυρ Σεπ 19 2010, 01:16 | |
| Ελα ρε παιδια για γραψτε εντυπωσεις...απο το ..πληκτρολογιο σας κρεμωμαστε !!!!!! Μιλτε αν δεν ..εχετε μοντελο για το φωτορεπορταζ....σας δινω το δικο μου...
τρεχοντας κιολας θα ελεγα...
|
|
| |
Dimis gold member
Ηλικία : 50 Τόπος : Stuttgart- Κατερινη Registration date : 27/02/2009
| Θέμα: Απ: Η λυση για τον θορυβο που κανουν τα Intiminators και το ιδανικο setup Κυρ Σεπ 19 2010, 01:32 | |
| Εγω απο την ημερα που εβαλα τα intiminators, βλεπω σαμαρακι και τρεμω. Κουτσουρο, τελειως, το μπροστινο. Περναω απο δρομο με ανωμαλιες λακουβες και σαμαρακια και παιδευομαι για να κρατηθω πανω στο μηχανακι. Λες και κανω Ροντεο. Απορω πως καποιοι ειναι ικανοποιημενοι με αυτα που βαλαμε στα καλαμια. Το μηχανακι εχει παψει να ειναι ον οφ.
|
|
| |
V.Stratos moderator
Ηλικία : 42 Τόπος : Βόλος Registration date : 19/08/2008
| Θέμα: Απ: Η λυση για τον θορυβο που κανουν τα Intiminators και το ιδανικο setup Κυρ Σεπ 19 2010, 01:56 | |
| Χμμ..Ετσι όπως το λέει ο Μίλτος πρέπει όλα τα μηχανάκια να το κάνουν αυτό..Προσωπικά θεωρώ ότι έχω καλή απόσβεση αφού το μηχανάκι έχει μπεί πολλές φορές και χώμα.. Τόσο αναίσθητος είμαι ή μήπως έχουμε φαινόμενο ελλατωματικών βαλβίδων ή κακής τοποθέτησης ? Η ποσότητα του λαδιού παίζει τρελλό ρόλο στην όλη φάση..40-50μλ πάνω-κάτω = περισσότερος αέρας για συμπίεση ή λιγότερος αέρας για συμπίεση = πιο μαλακό ή πιο σκληρό.. Μίλτο αυτό το είχες κάνει από την αρχή στα δικά σου από όσο θυμάμαι..Είχες βγάλει και φωτό.. Πόσο ψιλοδουλειά είναι ώστε να το κάνει κάποιος μόνος του ?? _________________ ''Ride slower than your guardian angel can fly''Reveka Project |
|
| |
man_OS gold member
Ηλικία : 47 Τόπος : Αγ. Παρασκευή Registration date : 23/08/2008
| Θέμα: Απ: Η λυση για τον θορυβο που κανουν τα Intiminators και το ιδανικο setup Κυρ Σεπ 19 2010, 12:14 | |
| ψιτ! Ναι ναι εσύ ο πρώτος πρώτος που έγραψες... πέρα από κάτι ρήματα και κανα "και", δεν κατάλαβα τίποτα |
|
| |
Bretsos gold member
Τόπος : Φυλακισμένος στην Αθήνα... Registration date : 06/03/2009
| Θέμα: Απ: Η λυση για τον θορυβο που κανουν τα Intiminators και το ιδανικο setup Κυρ Σεπ 19 2010, 12:53 | |
| Και εγώ αν δεν το έβλεπα με τα μάτια μου εννοείται πως δεν θα καταλάβαινα τίποτα!
Πως τα λες έτσι...πως τα λες!!
Ύστερα πάλι μου την σπάει πάρα πολύ που σχεδόν ότι αξεσουάρ έχουμε ΑΓΟΡΑΣΕΙ δέχεται περεταίρω βελτίωση.... βαρέθηκα!! |
|
| |
Επισκέπτ Επισκέπτης
| Θέμα: Απ: Η λυση για τον θορυβο που κανουν τα Intiminators και το ιδανικο setup Κυρ Σεπ 19 2010, 14:00 | |
| Αν και καινούργιος στο club των Intiminators έχω ακριβώς τα ίδια προβλήματα και δεν μπορώ να πω ότι ξετρελάθηκα με την αλλαγή αυτή.
Αν πάντως θέλετε πειραματώζωα μηχανάκια για να φωτογραφίσουμε ή να είμαστε βέβαιοι πως κάνει δουλειά αυτή η αλλαγή (άσχετα αν όπως λέει ο Μάνος δεν κατάλαβα ούτε εγώ τίποτα) μετά τον φίλο Ghostrider εννοείται πως προσφέρω και το δικό μου
'Ολα στον βωμό της εξέλιξης. Τι να κάνω? Θυσία να γίνω άντε Για εσάς να σας το δώσω να πειραματιστούμε. Πλάκα κάνω μακάρι να βρεθεί λύση και να ηρεμίσουμε |
|
| |
gmavrid gold member
Ηλικία : 44 Τόπος : Σέρρες-Θεσσαλονίκη Registration date : 20/02/2008
| Θέμα: Απ: Η λυση για τον θορυβο που κανουν τα Intiminators και το ιδανικο setup Κυρ Σεπ 19 2010, 19:50 | |
| Μα από τη στιγμή που βάλαμε μία διάταξη που περιορίζει την ροή του λαδιού, σε σχέση με τον αρχικό νέτο-σκέτο συνδυασμό λάδι ελατήριο, δεχόμαστε και ισχύει πως το μπροστινό έχει "σφίξει".
Παρόλα αυτά, θεωρώ πως το αποτέλεσμα είναι καλύτερο από το χάρχαλο μπροστινό που είχαμε... Πριν είτε με μεγάλη είτε με μικρή ταχύτητα σε ανωμαλία κοπανούσε... Τώρα το κοπάνημα το εντοπίζω μόνο στις μικρές ταχύτητες...
EDIT_1: Να προσθέσω και την αισθητή διαφορά που υπάρχει στο φρενάρισμα?
Δεν είναι το καλύτερο δυνατό, αλλά είναι καλύτερο από το σκέτο... Κι επειδή έχει περάσει καιρός, θεωρώ πως έχει περάσει η επίδραση "placebo" και δεν θα είχα πρόβλημα να ομολογούσα πως ήταν πεταμένα 100 ευρώ... Δεν ισχύει όμως...
Αυτό που αναφέρει ο Μίλτος για την "ένωση" της βαλβίδας με το rod με αποσχόλησε κι εμένα ως ιδέα κι αναρωτιέμαι αν η racetech με τις τρύπες που ζητάει στα rod έχει ως στόχο την αποφυγή του φαινομένου της αναδήδησης... Μήπως με κάποιο τρόπο οι racetech πιάνουν πάνω στο rod? Δεν τις έχω δει καθόλου...
EDIT_2: Από ό,τι είδα στο site τους, κι αυτές "κάθονται" πάνω στα rod απλά με την πίεση των ελατηρίων.
Για την 1η παρατήρησή σου, δεν έχω εμπειρία... Ως μέσος οδηγός αυτό έχω καταλάβει... Παρακαλώ, ειλικρινά, διαφωτίστε με...
Έχει επεξεργασθεί από τον/την gmavrid στις Κυρ Σεπ 19 2010, 23:19, 1 φορά |
|
| |
John The Son vstromhellasforum Enthusiast
Τόπος : Ξανθη Registration date : 27/04/2009
| Θέμα: Απ: Η λυση για τον θορυβο που κανουν τα Intiminators και το ιδανικο setup Κυρ Σεπ 19 2010, 20:42 | |
| Ωραιος Μιλτο.. Μεχρι να ερθουν τα δικα μου λογικα θα υπαρχουν και φωτο για την τροποποιηση τους οποτε τα κανω μια και εξω.. |
|
| |
Επισκέπτ Επισκέπτης
| Θέμα: Απ: Η λυση για τον θορυβο που κανουν τα Intiminators και το ιδανικο setup Κυρ Σεπ 19 2010, 21:46 | |
| |
|
| |
apopsi21 Member
Ηλικία : 51 Τόπος : Ν.ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΑΤΤΙΚΗΣ Registration date : 07/01/2010
| Θέμα: Απ: Η λυση για τον θορυβο που κανουν τα Intiminators και το ιδανικο setup Κυρ Σεπ 19 2010, 23:40 | |
| επειδη σημερα ειδα το ποσταρισμα του Μιλτου (γιατι διαβαζα για τις εξετασεις των ραδιοσυτεχνων, και ημουν στην εκδρομη της λεσχης) και επιδη ειμαι λιγακι κομματια, και επισης ημουν ενας απο αυτους, που εκανε δοκιμη-βολτα την μοτο του Μιλτου, τις εντυπωσεις μου, αν δεν σας πειραζει, θα τις γραψω αυριο. Ενα εχω να σας πω ΜΕΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΝΥΚΤΑ. Συγνωμη για την καθυστερηση, αυριο ερχονται οι εντυπωσεις |
|
| |
MILT vstromhellasforum Fanatic
Ηλικία : 60 Τόπος : Αθηνα Registration date : 06/06/2009
| Θέμα: Απ: Η λυση για τον θορυβο που κανουν τα Intiminators και το ιδανικο setup Δευ Σεπ 20 2010, 15:15 | |
| Γιωργο τα emulators της racetech ακουμπουν κι αυτα πανω στα damping rods με την ιδια φιλοσοφια. Ο λογος που ανοιγουν τις τρυπες ειναι γιατι χρησιμοποιουν πιο χοντρο λαδι και φυσικα η μετατροπη ειναι μη αναστρεψιμη. Σαν αποτελεσμα ειναι υποδεεστερο αυτου των intiminators, το μπροστινο γινεται νταμαρι ενω δεν υπαρχει η εξυπνη λειτουργια της αδρανειακης βαλβιδας. Ειναι ενα απλο reed. |
|
| |
TomK8ww vstromhellasforum Enthusiast
Ηλικία : 63 Τόπος : Αθήνα Registration date : 03/05/2009
| Θέμα: Απ: Η λυση για τον θορυβο που κανουν τα Intiminators και το ιδανικο setup Δευ Σεπ 20 2010, 17:25 | |
| - MILT έγραψε:
- Εχοντας ασχοληθει αρκετα και σοβαρα με την βελτιωση του μπροστινου με τις εν λογω βαλβιδες και εχοντας εφαρμοσει καποιες αλλαγες στο δικο μου μπορω πλεον να πω οτι υπαρχει πλεον αρκετη γνωση στο θεμα.
Εχουμε και λεμε:
Αν και καλη σαν συλληψη, η βαλβιδα ΔΕΝ λειτουργει ........................... Έκατσα και διάβασα με προσοχή την εργασία σου και έχω να πω πως διαφωνώ.Δεν θα μπω σε λεπτομέρειες του τύπου, πως ανασηκώνονται τα shim,η πως γίνετε η ζωή δύσκολη του υδραυλικού περνώντας μέσα απ αυτά, η όταν ξεχειλώνεις τρύπες-αναγκαστικά θα βάλεις πιο χοντρό υδραυλικό(αλλιώς δεν θα δουλέψει το σύστημα),η το τελικό αποτέλεσμα να είναι μαλακό......... Εχω τα παλιά ιντιμινέιτορ 0,66 shim,500 μλ(περ καλάμι)-λάδι,ελατήρια πολύ καλύτερα απ τα μαμά,και σε φρενάρισμα πανικού με 160 κμ,απλά ΤΕΡΜΑΤΙΖΕΙ η ανάρτηση !!! ............. .....για μπροστά μιλάμε πάντα εεεεεε ΑΝ ΚΑΝΩ αυτό που λές,με 0,62 shim και μαμά ελατήριο,και φρενάρω με 160κμ,απλά η τιμονόπλακα θα βρεθεί κάτω απ τις .......................................δισκόπλακες |
|
| |
MILT vstromhellasforum Fanatic
Ηλικία : 60 Τόπος : Αθηνα Registration date : 06/06/2009
| Θέμα: Απ: Η λυση για τον θορυβο που κανουν τα Intiminators και το ιδανικο setup Δευ Σεπ 20 2010, 18:21 | |
| Ενω με το μαμισιο setup τι εκανε; Σου ερχοταν ο τροχος στην πλατη;
Κανεις δεν ειπε οτι μπορουμε να προσομοιωσουμε ενεργητικη αναρτηση. Κανουμε απλα μια βελτιωση που φτιαχνει αρκετα τη συμπεριφορα του μπροστινου. Αυτο σαφως και εχει επιπτωση στην ανεση που για πολλους ειναι σημαντικη. Μαλιστα ειναι τετοια η θυσια που μερικοι νοσταλγουν την μαμισια σουπα αναζητωντας κατι καλυτερο σε aftermarket ελατηρια.
Επειδη κι εμενα με απασχολησε το θεμα το εψαξα με το δικο μου και κατεληξα σε ενα setup που πιστευω οτι θα ικανοποιησει τους περισσοτερους αν οχι ολους. Τιποτε δεν ειναι απολυτο και τιποτε δεν ειναι ιδανικο. Μαλιστα η συγκεκριμενη ρυθμιση επιτρεπει και τη χρηση 500ml λαδιου. |
|
| |
TomK8ww vstromhellasforum Enthusiast
Ηλικία : 63 Τόπος : Αθήνα Registration date : 03/05/2009
| Θέμα: Απ: Η λυση για τον θορυβο που κανουν τα Intiminators και το ιδανικο setup Δευ Σεπ 20 2010, 21:20 | |
| - MILT έγραψε:
- Ενω με το μαμισιο setup τι εκανε; Σου ερχοταν ο τροχος στην πλατη;
Ακριβώς !!!..............μέχρι σημάδι στο κράνος έκανε |
|
| |
hargoul vstromhellasforum Enthusiast
Ηλικία : 46 Τόπος : Χαλάνδρι Registration date : 14/07/2008
| Θέμα: Απ: Η λυση για τον θορυβο που κανουν τα Intiminators και το ιδανικο setup Τρι Σεπ 21 2010, 10:35 | |
| Ξεκινοντας απο τα βασικα, εψαξα να βρω λαδι Motul 5-10SAE (multigrade). Αυτο το φερνει ο Λαμπριανιδης ο οποιος δεν εχει και δεν ξερει ποτε θα φερει. Γενικοτερα δεν βρισκω πουθενα (ουτε και στο οντερνετ απο εξωτερικο). Ψαχνω και σε αλλη αλλη μαρκα για 5w10 τζιφος και εκει. Αλλα το θεμα μου ειναι οτι δεν βρισκω τιποτα και στο ιντερνετ σε οποιαδηποτε μαρκα. κατι 20w30 κτλ βρισκω (για αναρτηση μιλαμε παντα).
Εχει κανεις καμια ιδεα; |
|
| |
MILT vstromhellasforum Fanatic
Ηλικία : 60 Τόπος : Αθηνα Registration date : 06/06/2009
| Θέμα: Απ: Η λυση για τον θορυβο που κανουν τα Intiminators και το ιδανικο setup Τρι Σεπ 21 2010, 11:23 | |
| |
|
| |
Grasshopper Member
Ηλικία : 54 Τόπος : Αθήνα Registration date : 13/11/2008
| Θέμα: Απ: Η λυση για τον θορυβο που κανουν τα Intiminators και το ιδανικο setup Τρι Σεπ 21 2010, 12:12 | |
|
Έχει επεξεργασθεί από τον/την Grasshopper στις Τετ Σεπ 22 2010, 09:11, 5 φορές συνολικά |
|
| |
ghostrider Member
Ηλικία : 54 Τόπος : Πειραιας-Μεγαρα Registration date : 27/09/2009
| Θέμα: Απ: Η λυση για τον θορυβο που κανουν τα Intiminators και το ιδανικο setup Τρι Σεπ 21 2010, 12:20 | |
| - Grasshopper έγραψε:
- apopsi21 έγραψε:
- επειδη σημερα ειδα το ποσταρισμα του Μιλτου (γιατι διαβαζα για τις εξετασεις των ραδιοσυτεχνων, και ημουν στην εκδρομη της λεσχης) και επιδη ειμαι λιγακι κομματια, και επισης ημουν ενας απο αυτους, που εκανε δοκιμη-βολτα την μοτο του Μιλτου, τις εντυπωσεις μου, αν δεν σας πειραζει, θα τις γραψω αυριο.
Ενα εχω να σας πω ΜΕΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΝΥΚΤΑ. Συγνωμη για την καθυστερηση, αυριο ερχονται οι εντυπωσεις Επειδή και γω διαβάζω και ο χρόνος είναι πολύ περιορισμένος θα πω προς στιγμήν τα εξής, αφού του έκανα μια ΜΙΚΡΗ ΒΟΛΤΑ (ότι σημαίνει αυτό) :
1. το μπροστινό του Μίλτου είναι τώρα ΕΝΑ ΣΩΜΑ (για όσους έχουν inti και καταλαβαίνουν τι εννοώ). Το ελατηριοσύστημα, το λάδι, ΟΛΑ δουλέουν πια μαζί συγχρονισμένα (αυτό αφορά του "λειτουργικούς θορύβους") - ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ (5/5) 2. Κατά το Bound (βύθιση) συνεχίζει να είναι όπως πρίν ελάχιστα ενδοτικό - όπως σε όλους όσους έχουν inti ΜΗΔΕΝΙΚΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ (0/5) - ίσως δε παίρνει και άλλο έτσι? 3. To Rebound έγινε κάπως πιο γρήγορο επιτρέποντας στο μπροστινό να διαβάζει και να αποσβαίνει λίγο καλύτερα ανωμαλίες στις μεσαίες ταχύτητες 50-70 χλμ (ειδικότερα συνεχόμενες) πριν τις μεταφέρει ΑΥΤΟΥΣΙΕΣ στα χέρια ή στο πλαίσιο. ΜΕΤΡΙΑ ΒΕΛΤΙΩΣΗ (2/5).
Συμπέρασμα: αν το προβλημα σας ήταν το 1 τότε αξίζει το κόπο, αλλιώς ζηστε με αυτο που εχετε και ας το παρουμε απόφαση: Telelever είναι μόνο ένα
@Bretsos: Και εγώ μετά από αρκετά χρόνια κατάλαβα ότι είναι ελάχιστοι (έως κανένας) αυτοί που λένε ότι βγάζουν βελτιώσεις εδικά για κάποια μηχανάκια έχοντας διασφαλίσει σε όλες τις συνθήκες ΚΑΙ τη συμβατότητα ΚΑΙ τη πραγματική βελτίωση.
ΟΛΟΙ ΒΓΑΖΟΥΝ ΚΑΤΙ που κάνει και για τον απο δω και για τον απο 'κει. Άλλωστε στο όνομα της μεγιστοποίησης του κέρδους το Universal Design (λιγότερες εξειδικευμένες γραμμές παραγωγής) είναι η πανάκεια στη σημερινή αγορά. Για να μην αναφέρω το κόστος να διαθέτει κανείς test facilities ειδικά για το εν λόγω προιόν. Η σημερινή φιλοσοφία ανάπτυξης προιόντων επιτάσσει την ανάπτυξη με χαμηλό κόστος, άμεση διάθεση στην αγορά και παρακολούθηση του μέσω social media (φτηνό και γρήγορο feedback). Τώρα αν μετα πο αυτό βγεί και Mk.2 πάλι καλά αλλιώς cherchez la femme. Παυλο καλημερα,ευχαριστουμε για τον κοπο σου εν ωρα εργασιας Μονο και μονο για το 1 πιστευω οτι αξιζει τον κοπο να μπεις στο "κοπο" Εσυ ρε κιτρινομαυρο σπουργιτι ποτε θα γραψεις τις εντυπωσεις σου εεεε τι περιμενεις |
|
| |
TomK8ww vstromhellasforum Enthusiast
Ηλικία : 63 Τόπος : Αθήνα Registration date : 03/05/2009
| Θέμα: Απ: Η λυση για τον θορυβο που κανουν τα Intiminators και το ιδανικο setup Τρι Σεπ 21 2010, 13:45 | |
| - Grasshopper έγραψε:
- και ας το παρουμε απόφαση: Telelever είναι μόνο ένα
.............μακράν !!!......εγώ πάντως το έχω πάρει απόφαση |
|
| |
painterakis gold member
Ηλικία : 49 Τόπος : Ο Δρόμος ... Registration date : 18/01/2008
| Θέμα: Απ: Η λυση για τον θορυβο που κανουν τα Intiminators και το ιδανικο setup Τρι Σεπ 21 2010, 13:54 | |
| |
|
| |
Snakeye Member
Ηλικία : 52 Τόπος : Πατήσια, ΑΘΗΝΑ Registration date : 19/01/2008
| Θέμα: Απ: Η λυση για τον θορυβο που κανουν τα Intiminators και το ιδανικο setup Τρι Σεπ 21 2010, 14:02 | |
| Μιλτο προτείνω να στείλεις την λύση σου στην Ricor και να περιμένουμε την επίσημη απάντηση. Με λίγο ψάξιμο στο νετ βρήκα αυτό : Ricor Intiminators - wheel bounce Εκεί προτείνει μια μικρή τρύπα 0,05'' στο πάνω μέρος It sounds to me like you need a free bleed to get the bike to work the way you want it to. You can get this by drilling a small hole .062right down the middle of the INTIMINATOR. This will reduce the nervous feeling at lower speeds but you will experience increased brake dive and less stability in the turns but it will work close to the same when dealing with big bumps. Ενδιαφέρον όμως έχει η παρατηρησή του σχετικά σχετικά με αυτή την τροποποίηση : By adding the bleed hole you will loose some stability but add some comfort on the fairly smooth roads. It will also increase brake dive, depending on how big of a bleed hole you use.Και το τελικό συμπέρασμα του είναι : We designed this system by first laying out the problems with a conventional damper rod system and designing a product to fix that. A typical damper rod has little to no low speed control then very little damping until the system has a high speed spike. So the bike tends to be mushy in the corners and bad brake dive but is at the same time harsh on the bumps and larger events. To me those are major problems and I believe our system addressed those problems.
While addressing the problems we picked up a negative. The nervous front end at lower speed, I was able to replicate the nervous front end at about 35mph, gone at 50mph. This to me was more of an annoyance rather than a major problem and only reported by a very small % of customers. For the amount of people that read these forums very few actually post.
Drilling the hole is not a band aid actually it is more of a tuning element, the same as you would adjust the bleed hole on a cartridge. At this stage we are fine tuning fo rider preference. As far as changing to a cartridge fork many of the lower end cartridges feel and perform worse than the stock damper rod. High end performance wise we have a SV650 guy that races with our INTIMINATORS against high end cartridge guys and is beating them by seconds a race. Βασικά όταν αγοράζουμε ένα αξεσουάρ για να βελτιώσουμε κάτι πρέπει να ξέρουμε τι ζητάμε ακριβώς. Τα intiminators δεν είναι πανάκεια και σχεδιάστηκαν για να λύσουν συγκεκριμένα προβλήματα των damper rod. Επειδή όλες οι μετατροπές και οι πατέντες πρέπει να δοκιμαστούν σε βάθος χρόνου δεν θα βιαστώ να υιοθετήσω τα παραπάνω. Αντίθετα με την ευκαιρία δοκιμής των cartridge περιμένω μια σύγκριση με τα ιντιμινια για να δούμε αν ισχύει αυτό που λέει για τον τύπο με το sv650. |
|
| |
TomK8ww vstromhellasforum Enthusiast
Ηλικία : 63 Τόπος : Αθήνα Registration date : 03/05/2009
| Θέμα: Απ: Η λυση για τον θορυβο που κανουν τα Intiminators και το ιδανικο setup Τρι Σεπ 21 2010, 14:47 | |
| - Grasshopper έγραψε:
3. To Rebound έγινε κάπως πιο γρήγορο επιτρέποντας στο μπροστινό να διαβάζει και να αποσβαίνει λίγο καλύτερα ........ααααααα ξέχασαααα,απ ότι θυμάμαι Παύλε,η ολινς δεν σου άρεσε γιατί έκανε γρήγορο ριμπάουν. Σνέικ........ΚΑΡΑΤΟΥΜΠΑΝΕ.......ψιτ εσύ από πάνωωωωωωω............. καλή η δουλειά σου,αλλά μετάφρασέ το κι όλας και για μας τους αδαείς..... ......άντε και με πέτυχες με το τρυπάνι στο χέρι |
|
| |
| Η λυση για τον θορυβο που κανουν τα Intiminators και το ιδανικο setup | |
|