|
|
| ΚΙΤ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΩΝ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ | |
| |
Συγγραφέας | Μήνυμα |
---|
nikolasr200 vstromhellasforum Fanatic
Τόπος : Αθήνα Registration date : 10/10/2010
| Θέμα: Απ: ΚΙΤ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΩΝ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ Τρι Αυγ 09 2011, 13:23 | |
| Σωστός, απλά στο postage description λέει Free P&P Greece Standard Int'l Postage οπότε σ'αυτή την περίπτωση εννοούν την πιο οικονομική μέθοδο που είναι το κλασσικό ταχυδρομείο (Hong Kong post στην περίπτωση αυτού..) αν και εγώ θα προτιμούσα μήπως βρω κάποιον Αγγλο πωλητή τουλάχιστον τα πάρεδώσε να είναι εντός ΕΕ |
| | | mavras vstromhellasforum Enthusiast
Registration date : 16/06/2010
| Θέμα: Απ: ΚΙΤ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΩΝ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ Σαβ Αυγ 13 2011, 19:11 | |
| το βαζω εδω αν και δεν εχει να κανει με τα φωτα, αλλα με τα προβολακια κατα λαθος σημερα ειδα αυτο εχω χρησιμοποιησει την ασφαλειοθηκη FZ1 και εχω ασφαλεια 10Α, ενω εχει χρησιμοποιηθει συνδεσμολογια με ρελε τι κανω λαθος? αρχικα εκοψα λιγο το καλωδιο και το ξανασυνδεσα (το κομμενο κομματι ειναι στην δευτερη φωτο), αλλα αυτο φανταζομαι ειναι μονο προσωρινη λυση. καμια ιδεα??? |
| | | bandit vstromhellasforum Fanatic
Ηλικία : 59 Τόπος : θεσσαλονικη Registration date : 09/01/2011
| Θέμα: Απ: ΚΙΤ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΩΝ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ Σαβ Αυγ 13 2011, 19:18 | |
| το κόκκινο καλώδιο που πάει για να στο λιώσει έτσι σημαίνει ότι τραβούσε περισσότερο φορτίο από ότι έπρεπε αλλά δεν έφτασε τα 10 αμπέρ για να και η ασφάλεια |
| | | Hypersonic vstromhellasforum Enthusiast
Ηλικία : 47 Τόπος : Πετρουπολη, Καλλιθεα Registration date : 12/04/2010
| Θέμα: Απ: ΚΙΤ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΩΝ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ Σαβ Αυγ 13 2011, 20:24 | |
| Χαλαρη επαφη με την κλεμα... δεν ηταν καλα σφιγμενη η βιδα της..... |
| | | everg Member
Ηλικία : 52 Τόπος : ΓΑΛΑΤΑΣ ΤΡΟΙΖΗΝΙΑΣ-ΑΙΓΑΛΕΩ CITY Registration date : 30/01/2009
| Θέμα: Απ: ΚΙΤ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΩΝ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ Σαβ Αυγ 13 2011, 20:31 | |
| - Hypersonic έγραψε:
- Χαλαρη επαφη με την κλεμα... δεν ηταν καλα σφιγμενη η βιδα της.....
ακριβως καμμια φορα απο τους κραδασμους χαλαρωνουν οι συνδεσεις......... |
| | | mavras vstromhellasforum Enthusiast
Registration date : 16/06/2010
| Θέμα: Απ: ΚΙΤ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΩΝ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ Κυρ Αυγ 14 2011, 03:09 | |
| - bandit έγραψε:
- το κόκκινο καλώδιο που πάει
για να στο λιώσει έτσι σημαίνει ότι τραβούσε περισσότερο φορτίο από ότι έπρεπε αλλά δεν έφτασε τα 10 αμπέρ για να και η ασφάλεια το κοκκινο καλωδιο παει απο την ασφαλειοθηκη στον ρελε των Hella και στην ουσια ειναι το 12v. αν καει το καλωδιο λογικα θα πρεπει να εχει καει πρωτα η ασφαλεια...10Α ειναι οποτε δεν μπορει να αντεξε... - everg έγραψε:
- Hypersonic έγραψε:
- Χαλαρη επαφη με την κλεμα... δεν ηταν καλα σφιγμενη η βιδα της.....
ακριβως καμμια φορα απο τους κραδασμους χαλαρωνουν οι συνδεσεις......... σπινθηρας δλδ? απλα σφιγγω καλα την κλεμα και τελος ή να κανω και κατι αλλο? επισης, αν βαλω xenon θα βοηθησει καθολου την κατασταση λογω μειωμενης καταναλωσης ή ειναι εντελως ασχετο αυτο? παιδια, ευχαριστω για τις απαντησεις σας!! |
| | | Hypersonic vstromhellasforum Enthusiast
Ηλικία : 47 Τόπος : Πετρουπολη, Καλλιθεα Registration date : 12/04/2010
| Θέμα: Απ: ΚΙΤ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΩΝ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ Κυρ Αυγ 14 2011, 22:39 | |
| - mavras έγραψε:
- Hypersonic έγραψε:
- Χαλαρη επαφη με την κλεμα... δεν ηταν καλα σφιγμενη η βιδα της.....
σπινθηρας δλδ? απλα σφιγγω καλα την κλεμα και τελος ή να κανω και κατι αλλο? Δεν το λες και σπινθηρα, γιατι θα ανεβαζε περισσοτερη θερμοκρασια το arc... Επειδη βλεπω οτι το καλωδιο εχει καμμενη μονωση, οχι απλα λιωμενη και μονο κοντα στο σημειο της συνδεσης (και οχι σε ολο το μηκος), υποθετω (επειδη το εχω δει πολλες φορες, ακομα και με λιωμενες κλεμες) οτι ειναι απο κακη συνδεση... τα πολυκλωνα καλωδια το εχουν αυτο... οπως τα βιδωνεις φαινεται οτι εχουν σφιξει καλα, αλλα αν μετακινηθουν λιγο... αποκτουν μποσικα... Οποτε σφιγγεις, και κατα διαστηματα ελεγχεις οπτικα τη συνδεση... |
| | | mavras vstromhellasforum Enthusiast
Registration date : 16/06/2010
| Θέμα: Απ: ΚΙΤ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΩΝ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ Δευ Αυγ 15 2011, 00:46 | |
| - Hypersonic έγραψε:
- mavras έγραψε:
- Hypersonic έγραψε:
- Χαλαρη επαφη με την κλεμα... δεν ηταν καλα σφιγμενη η βιδα της.....
σπινθηρας δλδ? απλα σφιγγω καλα την κλεμα και τελος ή να κανω και κατι αλλο? Δεν το λες και σπινθηρα, γιατι θα ανεβαζε περισσοτερη θερμοκρασια το arc...
Επειδη βλεπω οτι το καλωδιο εχει καμμενη μονωση, οχι απλα λιωμενη και μονο κοντα στο σημειο της συνδεσης (και οχι σε ολο το μηκος), υποθετω (επειδη το εχω δει πολλες φορες, ακομα και με λιωμενες κλεμες) οτι ειναι απο κακη συνδεση... τα πολυκλωνα καλωδια το εχουν αυτο... οπως τα βιδωνεις φαινεται οτι εχουν σφιξει καλα, αλλα αν μετακινηθουν λιγο... αποκτουν μποσικα...
Οποτε σφιγγεις, και κατα διαστηματα ελεγχεις οπτικα τη συνδεση... σε ευχαριστω παρα πολυ!! |
| | | gmavrid gold member
Ηλικία : 44 Τόπος : Σέρρες-Θεσσαλονίκη Registration date : 20/02/2008
| Θέμα: Απ: ΚΙΤ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΩΝ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ Δευ Σεπ 19 2011, 13:48 | |
| - nikolasr200 έγραψε:
- Hypersonic έγραψε:
- Απο ο,τι εχω δει στο parts book παντως, ρελε (εργοστασιακο) για τα φωτα δεν εχω βρει....
Κατευθειαν απο το διακοπτη παει....
Τώρα που το λες, έτρεξα να δω και εγώ το manual, και όντως δεν βρήκα αναφορά για ρελέ στα μπροστά φώτα (θεωρούσα δεδομένο ότι έχει), που μου κάνει ιδιαίτερη εντύπωση..!!!! Οπότε σαφώς με αυτά τα δεδομένα, φαίνεται πιο σωστή η κίνηση του "gmavrid" να φτιάξει μια πλεξούδα έτσι ο ώστε ο διακόπτης να οπλίζει μόνο το ρελέ.. Νίκο, τώρα είδα τα δύο μηνύματά σου, οπότε απαντώ ετεροχρονισμένα: Σου κάνει ιδιαίτερη εντύπωση αφού η πρακτική των ρελέ για τη λειτουργία των προβολέων είναι διαδεδομένη στα αυτοκίνητα και μάλιστα εδώ και χρόνια... Στα αυτοκίνητα δηλαδή δεν έχουμε τα μεγάλα ρεύματα να κόβουν βόλτες στο τιμόνι... Στις μοτοσυσκλέτες, όμως, η ιστορία είναι πολύ πονεμένη... Στην πλειοψηφία των μοτοσυκλετών τα ρεύματα για τους προβολείς κάνουν ΟΝΤΩΣ βόλτες από το τιμόνι... Μπορεί να θεωρείς πως το κόστος είναι μικρό για τους κατασκευαστές (δυο ρελέ και κάποια μέτρα καλώδια), αλλά όταν μιλάμε για μεγάλες γραμμές παραγωγής τα ποσά ανεβαίνουν... Το θέμα είναι πως αυτό συμβαίνει και σε μοτοσυκλέτες της τάξης των 15000 κι όχι μόνο των 7000, όπως είναι το δικό μας... ΥΓ. Κάτι αντίστοιχο συμβαίνει και στα αυτοκίνητα μικρού κυβοσμού από τα οποία τώρα τελευταία "κόβουν" τους δείκτες θερμοκρασίας... |
| | | nikolasr200 vstromhellasforum Fanatic
Τόπος : Αθήνα Registration date : 10/10/2010
| Θέμα: Απ: ΚΙΤ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΩΝ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ Τρι Σεπ 20 2011, 16:28 | |
| Γιώργο, τελικά επέλεξα μια "μεσοβέζικη" λύση, επιρρεασμένος και από το δικό σου feedback αλλά και από τις όποιες δικές μου ερασιτεχνικές γνώσεις, σε συνδυασμό με συμβουλές του φίλου μου και μηχανικού μου στο αυτοκίνητο.. Από το καλώδιο του jeffakh με την ασφάλεια, θεωρώντας ότι η διατομή του είναι ικανοποιητική, τροφοδότησα στο Pin 30 του ρελέ ρεύμα, και ταυτόχρονα πήρα από εκεί ρεύμα για την πρίζα του Jeffakh.. έτσι την πρίζα του jeffakh την τροφοδότησα με ρεύμα, παρεμβάλλοντας όμως έναν διακόπτη κάτω από τη σέλα, ώστε να παρέχω ρεύμα μόνο όταν το χρειάζομαι.. Για τα προβολάκια, ακολουθήθηκε το εξής.. πήγε στον διακόπτη για τα προβολάκια στο τιμόνι εντολή για οπλισμό, και γείωση κοινή με το αλουμινάκι του jeffakh..και η τροφοδοσία των προβολέων, έγινε άκρη άκρη, κοντά με την πλεξούδα για τα φώτα και περιμετρικά απο τη μόύρη στην άλλη μεριά για το δεξί προβολάκι... εντολή πήρα από την ασφάλεια "signal" που έχει ρεύμα με άνοιγμα διακόπτου, ενώ τόσο τα προβολάκια όσο και το αλουμινάκη του jefakh μοιράζονται την ασφάλεια που έδινε ο jeffakhs από κοινού, 15A οπότε αν κάτι πάει στραβά στην λειτουργία είτε του ενός είτε του άλλου, θα την "πληρώσει" η ασφάλεια..(δοκιμάσμένο)
μου γεννήθηκαν βέβαια κάτι απορίες, για τον διακόπτη που έχουν στη συσκευασία τα hella micro de αλλά δεν ξέρω αν κάποιος τον έχει, ώστε να μου την λύσει..
edit..τον διακόπτη των hella τον χρησιμοποίησα για την πρίζα του jeffakh, ενώ για τα προβολάκια πήρα έναν διακόπτη φωτών on/off από ebay για "atv" |
| | | LARRY Member
Ηλικία : 49 Τόπος : ΧΑΛΑΝΔΡΙ Registration date : 15/01/2009
| Θέμα: Απ: ΚΙΤ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΩΝ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ Τρι Σεπ 20 2011, 17:22 | |
| Άλλη ερώτηση:έχοντας αγορόσει από τον κάστορα αυτό http://www.easternbeaver.com/Main/Products/Aux_Lights/auxkit-new1.jpg ώστε να το βάλω στα hella de (αφού πρώτα τα μετατρέψω σε xenon), δεν μπορώ να καταλάβω ο κλέφτης που έχει, με ποιο καλώδιο θα συνδεθεί. Αν βοηθάει έχω αγοράσει από τον ίδιο, το έτοιμο σετ που έχει για τους προβολείς μας με διακόπτη ώστε να κλείνουν http://www.easternbeaver.com/Main/Products/H4_Kits/h4dual-full-switching_0018.jpg και την επιλογή τροφοδοσίας τριών θέσεων http://www.easternbeaver.com/Main/Products/Fuseboxes/3_Circuit/3cs-full-time_1790.jpg Καμιά ιδέα;
edit: Άκυρο,το βρήκα. |
| | | nikos147 vstromhellasforum Enthusiast
Registration date : 06/08/2010
| Θέμα: Απ: ΚΙΤ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΩΝ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ Τρι Νοε 08 2011, 12:28 | |
| - Hypersonic έγραψε:
- Hypersonic έγραψε:
- ....Δε μπορω να δωσω αλλη εξηγηση (για την ωρα...)
Η ωρα ομως ηρθε για την εξηγηση/αιτια και τη λυση....
Η εξηγηση/αιτια (τεχνικο, αλλα ετσι ειναι....) αντιγραφη απο το γουίκι...
"Εάν το πηνίο διεγείρεται με συνεχές (DC) ρεύμα, ανεξάρτητα από το ηλεκτρικό ρεύμα που ρέει διαμέσου των επαφών, μια δίοδος μπαίνει συνήθως παράλληλα με το πηνίο. Όταν το πηνίο διεγείρεται, δημιουργειται ένα μαγνητικό πεδίο. Όταν το πηνίο αποδιεγείρεται, το καταρρέον μαγνητικό πεδίο δημιουργεί μια αιχμή ηλεκτρικού ρεύματος που θα μπορούσε να βλάψει το υπόλοιπο κύκλωμα."
Οποτε η λυση ειναι να μπει μια διοδος παραλληλα με το πηνιο του ρελε της μεγαλης σκαλας. Διαδους στα ρελε βαζω παντα, αλλα αυτη τη φορα δεν που μερασε αποτο μυαλο, επειδη δεν οδηγειται απο κυκλωμα, αλλα απο εναν απλο διακοπτη....
Επειδη ομως δεν ειναι ευκολο να μπει στο ρελε πανω, εχουμε ελευθερη τη μια φισα απο τις λαμπες, οποτε μπαινει εκει, κουμπωνει στις επαφες Γειωσης και Μεγαλης σκαλας, που στην ουσια ειναι παραλληλα με τις επαφες του πηνιου του ρελε.... Δε χρειαζεται κολλητηρι, και μπορει να βγει ευκολα απο το φισακι. Μετα την τοποθετηση βεβαια περναμε ενα θερμοσυστελλομενο πανω στο φισακι και το δενουμε και με δεματικο....
Μπαινει οπως φαινεται στην αθλια φωτο που εβγαλε το κινητο μου.....
Το διοδακι να ειναι ενα για 3-4 Αμπερ (που εχει και χοντρα ποδαρακια) και ΠΡΟΣΟΧΗ μπαινει αναποδα.... ο αρνητικος του ακροδεκτης (γραμμουλα) στα 12V της φισας μεγαλης σκαλα και ο θετικος του στη γειωση της φισας. Για τη μεσαια σκαλα δε χρειαζεται, αν και εκει παρατηρειται το φαινομενο. Η μεγαλη σκαλα ομως "συνδεεται" με την ενδειξη της στον πινακα οργανων και περναει η ηψηλη ταση που δημιουργειται και διεγειρει τα led των φλας.... Eβαλα και εγω σημερα, επιτελους, την εν λόγω δίοδο και σταματησε το φαινομενο με τα led των φλάς που τρεμοέπαιζαν καθε φορα που εσβηνε η μεγαλη σκαλα! Η διαδικασια ειναι πολυ απλή μιας και η διοδος μπαινει απλά σφηνωτα μεσα στην φυσα των φωτων και απλά βαζεις μια μονωτικη γυρω γυρω απο την φυσα για εξτρα ασφαλεια!! Thanks Hypersonic!!!! |
| | | hargoul vstromhellasforum Enthusiast
Ηλικία : 46 Τόπος : Χαλάνδρι Registration date : 14/07/2008
| Θέμα: Απ: ΚΙΤ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΩΝ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ Κυρ Απρ 15 2012, 19:33 | |
| Εμενα δεν διορθωνεται βαζοντας την διοδο στην φισα, προφανως επειδη εχω χρησιμοποιησει 4 ρελε (και οταν αναβοσβηνω την μεγαλη σκαλα ανοιγοκλεινουν 2 απο αυτα). Οοοοοταν ξαναλυσω την μηχανη μπροστα θα βαλω διοδους και στα 4 ρελε (εαν και στα 2 μονο χρειαζεται μαλλον) και λογικα θα διορθωθει. |
| | | loverdos11 moderator
Ηλικία : 40 Τόπος : ΝΕΑ ΣΜΥΡΝΗ Registration date : 11/03/2012
| Θέμα: Απ: ΚΙΤ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΩΝ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ Τρι Ιουν 19 2012, 17:00 | |
| Μια έρωτηση. Που μπορώ να το βρω έτοιμο καθως σε αυτά τα πράγματα ειμαι κουλός... Θέλω όμως να το πάρω μαζί με την μόντα με την χρονοκαθυστέρηση ανάματος των φώτων. και με λυμένο το πρόβλημα του ανάματος των αλάρμ. Πολλά ζητάω ε?
Ευχαριστώ πολύ.
|
| | | gmavrid gold member
Ηλικία : 44 Τόπος : Σέρρες-Θεσσαλονίκη Registration date : 20/02/2008
| Θέμα: Απ: ΚΙΤ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΩΝ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ Τρι Ιουν 19 2012, 17:04 | |
| - loverdos11 έγραψε:
Που μπορώ να το βρω έτοιμο καθως σε αυτά τα πράγματα ειμαι κουλός... http://www.easternbeaver.com - loverdos11 έγραψε:
- Θέλω όμως να το πάρω μαζί με την μόντα με την χρονοκαθυστέρηση ανάματος των φώτων.
Δυστυχώς, DIY... - loverdos11 έγραψε:
- και με λυμένο το πρόβλημα του ανάματος των αλάρμ.
Αυτό λύνεται απλούστατα με μία δίοδο, δεν θα σε παιδέψει...
Έχει επεξεργασθεί από τον/την gmavrid στις Τρι Ιουν 19 2012, 17:08, 1 φορά |
| | | loverdos11 moderator
Ηλικία : 40 Τόπος : ΝΕΑ ΣΜΥΡΝΗ Registration date : 11/03/2012
| Θέμα: Απ: ΚΙΤ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΩΝ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ Τρι Ιουν 19 2012, 17:07 | |
| Τόσο δύσκολη είναι η μόντα για την χρονοκαθυστέρηση??? Απλά ρωράω δεν γνωρίζω. Το link βγαζει σφάλμα. Ευχαριστώ. |
| | | gmavrid gold member
Ηλικία : 44 Τόπος : Σέρρες-Θεσσαλονίκη Registration date : 20/02/2008
| Θέμα: Απ: ΚΙΤ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΩΝ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ Τρι Ιουν 19 2012, 17:09 | |
| Τώρα δεν βγάζει... Δύσκολο δεν είναι, αλλά αν δεν ξέρεις θέλει ηλεκτρολόγο... |
| | | loverdos11 moderator
Ηλικία : 40 Τόπος : ΝΕΑ ΣΜΥΡΝΗ Registration date : 11/03/2012
| Θέμα: Απ: ΚΙΤ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΩΝ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ Τρι Ιουν 19 2012, 17:11 | |
| - gmavrid έγραψε:
- Τώρα δεν βγάζει...
Δύσκολο δεν είναι, αλλά αν δεν ξέρεις θέλει ηλεκτρολόγο... Ξέρεις κανένα που να το αναλάμβάνει??? |
| | | Χείρων Member
Ηλικία : 60 Registration date : 30/08/2013
| Θέμα: Απ: ΚΙΤ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΩΝ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ Κυρ Σεπ 01 2013, 16:19 | |
| - gmavrid έγραψε:
- .....
......... 1. Το kit δοκιμάστηκε και μετρήθηκαν τάσεις, αντιστάσεις κτλ. με τη βοήθεια τροφοδοτικού, πολυμέτρου κι ενός set Η4 λαμπών. Οι δοκιμές έγιναν. Λειτουργεί όπως αναμενόταν.
2. Δεν κόβουμε τίποτα από τη μαμά καλωδίωση. Αν για κάποιο λόγο θελήσουμε να το αφαιρέσουμε (που δε θα θελήσουμε) απλά ξεκουμπώνουμε τα Η4 socket του kit από τις λάμπες, κουμπώνουμε τα μαμά Η4 socket και τελειώσαμε.
3. Φυσικά, αν επιλέξετε να το συναρμολογήσετε μόνοι σας θα σας βγει πολύ φθηνότερα από το να το αγοράσετε έτοιμο... Εκτός από τον κάστορα δεν γνωρίζω κάποιον άλλον να πουλάει κάτι τέτοιο έτοιμο plug n' play... Κι έτοιμο να το αγοράσετε όμως, είναι λεφτά που δεν πάνε χαμένα για τους λόγους που αναφέρω στο πρώτο μου post.
IV. FUTURE WORK
1. Ένα χρονοκύκλωμα 555 που θα καθυστερεί να ανάψει τη μικρή σκάλα ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΜΟΝΟ είναι μία καλή σκέψη.
2. Κάποιος θα μπορούσε να συμπεριλάβει κι ένα διακόπτη που θα σβήνει την μικρή σκάλα. ΔΕΝ ΤΟ ΣΥΝΙΣΤΩ!!!
3. Δυνατότητα να δουλεύουν κι οι δύο σκάλες μαζί... ΔΕΝ ΤΟ ΣΥΝΙΣΤΩ!!! Πρέπει να υπάρξει αύξηση της διατομής στα καλώδια τροφοδοσίας των relay. Συγχρόνως, έχουμε αύξηση του θερμικού φορτίου που πρέπει να αντέξει το γενικότερο housing των λαμπών... Για να μην πούμε για την τύφλωση αυτών που θα έχουν την ατυχία να διασταυρωθούν μαζί μας...
Αυτά προς το παρόν... Κι εις άλλα με υγεία! Μπράβο! επαγγελματική δουλειά! Είναι κάτι που έχω κάνει κι εγώ σε μερικά οχήματα που κατείχα μέχρι τώρα. Με καλά αποτελέσματα πάντα αν και με κατώτερης ποιότητας υλικά. Και τώρα που ήρθε η σειρά του V-strom χαίρομαι που ανακάλυψα αυτό το θέμα, μα τον κάστορα! Κατ αρχήν θα ήθελα να ρωτήσω αν μπορείς να ανεβάσεις τις μετρήσεις που αναφέρεις παραπάνω πως έκανες. Μπορούν βέβαια να υπολογιστούν ρεύματα και πτώσεις τάσης με προσέγγιση. Αλλά η μέτρηση είναι μέτρηση! Δεύτερον, θα ήθελα να σε ρωτήσω γιατί εχεις αντιρήσεις για την τοποθέτηση διακόπτη στη μικρή σκάλα; Υπάρχει κάποιο τεχνικό πρόβλημα ή απλά είναι θέμα οδηγικής ασφάλειας; Τα ξαναλέμε λοιπόν.... |
| | | gmavrid gold member
Ηλικία : 44 Τόπος : Σέρρες-Θεσσαλονίκη Registration date : 20/02/2008
| Θέμα: Απ: ΚΙΤ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΩΝ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ Τρι Σεπ 03 2013, 14:57 | |
| - Χείρων έγραψε:
- Κατ αρχήν θα ήθελα να ρωτήσω αν μπορείς να ανεβάσεις τις μετρήσεις που αναφέρεις παραπάνω πως έκανες. Μπορούν βέβαια να υπολογιστούν ρεύματα και πτώσεις τάσης με προσέγγιση. Αλλά η μέτρηση είναι μέτρηση!
Οι μετρήσεις αφορούσαν στις τάσεις που φτάνουν στις λάμπες και στην αντίσταση που ενδεχομένως να παρουσίαζε το όλο κύκλωμα (με αποτέλεσμα την πτώση τάσης). Δυστυχώς από το 2010 δε θυμάμαι τα ακριβή αποτελέσματα και δεν τα κατέγραψα, αφού δεν το θεώρησα απαραίτητο. Θυμάμαι όμως ότι μέτρησα τάσεις στι λάμπα πριν και μετά το kit και υπήρχε βελτίωση... - Χείρων έγραψε:
- Δεύτερον, θα ήθελα να σε ρωτήσω γιατί εχεις αντιρήσεις για την τοποθέτηση διακόπτη στη μικρή σκάλα; Υπάρχει κάποιο τεχνικό πρόβλημα ή απλά είναι θέμα οδηγικής ασφάλειας;
Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια... |
| | | Χείρων Member
Ηλικία : 60 Registration date : 30/08/2013
| Θέμα: Απ: ΚΙΤ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΩΝ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ Τρι Σεπ 03 2013, 15:49 | |
| Δεν πειράζει. Από αύριο θα κοιτάξω να κάνω κι εγώ κάποιες μετρήσεις. Εκτός από την περιέργειά μου να δω σε ποια ακριβώς τάση οι λάμπες αποδίδουν την ονομαστική τους ισχύ, με ενδιαφέρει και η δυνατότητα να τις "dimάρω". Πιστεύω πως λάμπες τύπου extreme vision +100% δεν υπάρχει λόγος να δουλεύουν συνεχώς στην μέγιστη ή και παραπάνω τάση-ισχύ. Πρώτον πιθανά θα ενοχλούν σε αστικό περιβάλλον και ημερήσια χρήση και δεύτερον θα "πεθάνουν" πριν την ώρα τους. Όμως την τοποθέτηση ρελέ την θεωρώ απαραίτητη για να ελαφρώσω τους διακόπτες και την καλωδίωση της μηχανής. Και φυσικά για να παίξω λίγο σαν παιδί κι εγώ... Θα πειραματιστώ λιγάκι και βλέπουμε... Ότι προκύψει θα το αναρτήσω. |
| | | Χείρων Member
Ηλικία : 60 Registration date : 30/08/2013
| Θέμα: Απ: ΚΙΤ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΩΝ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ Δευ Σεπ 09 2013, 01:13 | |
| Έκανα μερικές μετρήσεις που έχουν ενδιαφέρον. Θα ήθελα όμως πρωτα να ρωτήσω τον συνάδελφο gmavrid που είναι ο δημιουργός αυτού του θέματος αν θα υπήρχε κάποιο πρόβλημα να τις ανεβάσω εδώ και να γεμίσω την σελίδα με σχόλια κλπ... Αν υπάρχει πρόβλημα θα μπορούσαμε να συνεχίσουμε σε καινούριο θέμα. |
| | | terino gold member
Ηλικία : 43 Τόπος : Athens Registration date : 15/01/2008
| Θέμα: Απ: ΚΙΤ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΩΝ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ Δευ Σεπ 09 2013, 14:53 | |
| - Χείρων έγραψε:
- Έκανα μερικές μετρήσεις που έχουν ενδιαφέρον.
Θα ήθελα όμως πρωτα να ρωτήσω τον συνάδελφο gmavrid που είναι ο δημιουργός αυτού του θέματος αν θα υπήρχε κάποιο πρόβλημα να τις ανεβάσω εδώ και να γεμίσω την σελίδα με σχόλια κλπ... Αν υπάρχει πρόβλημα θα μπορούσαμε να συνεχίσουμε σε καινούριο θέμα.
Εφόσον αυτά που θα γράψεις αφορούν το θέμα συζήτησης του παρόντος τόπικ τότε χτυπάς αβέρτα... όλα τίθενται επί τάπητος εδώ μέσα! |
| | | Χείρων Member
Ηλικία : 60 Registration date : 30/08/2013
| Θέμα: Απ: ΚΙΤ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΩΝ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ Δευ Σεπ 09 2013, 16:01 | |
| ΟΚ λοιπόν: Εδώ και δέκα μέρες είμαι κάτοχος μίας πανέμορφης Κ6 η οποία αξίζει να σημειώσω πως φοράει ακόμα τις "στοκ" Η4 λάμπες στα φανάρια της και παρ όλα αυτά έχει επαρκέστατο φως για νυχτερινές περιπλανήσεις. Αυτό αποδεικνύει την εξαιρετική ποιότητα των κατόπτρων της. Πράγματι αν κοιτάξει κανείς μέσα στα φανάρια μπορεί με λίγη προσπάθεια ακόμα και να ...ξυριστεί! Είναι όμως κοινή πρακτική, όπως έχει αναφερθεί και στην αρχή αυτού του θρεντ, σε όλους τους κατασκευαστές να "παραμελούν" το κύκλωμα των φώτων και κάποια βολτ να χάνονται στην διαδρομή από την μπαταρία στο φανάρι και πάλι πίσω. Αυτά τα χαμένα βολτ αντιστοιχούν και σε χαμένα lumens ή αλλιώς σε χαμένη φωτεινή ένταση ή μάλλον φωτεινή ροή που είναι το πιο σωστό. Και έρχεται η ώρα των μετρήσεων για να δείξει τι ακριβώς συμβαίνει σε κάθε περίπτωση. Στην περίπτωση της δικιάς μου Σούζης το βολτόμετρο έδειξε μία υγιέστατη τάση 14,55 Volts πάνω στους πόλους της μπαταρίας με το μοτέρ να λειτουργεί περιστρεφόμενο από 2 χιλ. σαλ και πάνω. Πόσα όμως από αυτά τα 14,55 βολτ φτάνουν στις λάμπες της; Και με τα δύο φανάρια να λειτουργούν ταυτόχρονα στις παραπάνω συνθήκες μετρήθηκαν πάνω στο ντουί της μεγάλης σκάλας 11,70 βολτ!!! Δηλαδή κάπου ανάμεσα στα μεγάλα μήκη λεπτών καλωδίων, επαφές ασφαλειοθηκών, επαφές διακοπτών κλπ χάθηκαν 2,85 ολόκληρα βολτ! Αυτό αντιστοιχεί σε μία αντίσταση, που μπορεί εύκολα να υπολογιστεί με τον νόμο του Ωμ, και υπολογίζεται σε περίπου 0,30 Ωμ. Η αντίσταση αυτή μοιάζει μεν πολύ μικρή αλλά μην ξεχνάμε πως και το ρεύμα είναι πολύ μεγάλο. Μέτρησα περίπου 4,75 Αμπερ ανά λαμπτήρα σ' αυτά περίπου τα βολτ. Δηλαδή μία ένταση τουλάχιστον 9,50 Αμπερ συνολικά. Αποτέλεσμα; Αυτή η γενναία βουτιά στην τάση τροφοδοσίας των φώτων μας. Ένα ρελέ ρε παιδιά! Ένα ρελέ κατεπειγόντος! Τα πράγματα είναι ελαφρώς καλύτερα για τη μεσαία σκάλα λόγω ελαφρώς μικρότερων ρευμάτων αλλά η διαφορά είναι ανάξια λόγου. Για να καταλάβετε πόσο σημαντική είναι αυτή η πτώση τάσης πάνω στην "μικρή" φαινομενικά αντίσταση του κυκλώματος και τι αποτελέσματα έχει θα σας πω το εξής που έπαθα προσωπικά: Μετά τις μετρήσεις ξέχασα να κουμπώσω το ντουί στον ένα προβολέα. Αυτό σημαίνει πως άναψε μόνος του ο δεύτερος προβολέας. Το ρεύμα μειώθηκε στο μισό και άρα στο μισό περίπου μειώθηκε και η πτώση τάσης πάνω στον προβολέα που άναψε. Δηλαδή άναψε ο ένας προβολέας στα περίπου 1,3-1,4 περισσότερα βολτ. Από τα 11,70 η τάση πήγε στα 13 βόλτ. Καβάλησα την μηχανή να πάω βόλτα, είχε ήδη βραδυάσει καλά, και δεν κατάλαβα καμία διαφορά στα φώτα της!!! Εντάξει, την έχω λίγες μέρες και δεν έχω ακόμα συνηθίσει τα φώτα της. Ήμουν και λίγο αφηρημένος και ανηποψίαστος. Ήμουν ....δεν ξέρω τι να πω! Μα... καμιά διαφορά; Ίσως λίγο στο πλάτος της δέσμης... Αλλά από την άλλη το φως του μοναδικού αλλά "πουσαρισμένου" προβολέα ήταν και πιο λευκό! Και στην μεγάλη σκάλα χτύπαγε πιο μακρυά!!! Κάποια στιγμή μάλιστα είπα μέσα μου: "πω πω φωτάρες!" Μόλις σήμερα το πρωί κατάλαβα τι έγινε βλέποντας το ένα και μοναδικό φωτεινό ίχνος σε κοντινό τοίχο... Σκεφτείτε! Ο ένας προβολέας στα 13 βολτ έφεξε καλύτερα από τους δύο στα 11,70 βόλτ. Έ, ρε τι έχει να γίνει άμα βάλω τα ρελέ και τροφοδοτηθούν και οι δύο όχι με 13 αλλά με 14+ βόλτ Και άμα αλλάξω και τις "στοκ" λάμπες με τις extreme vision +100% που περιμένω!!!.... Έχω και άλλες μετρήσεις που αφορούν λάμπες αλλά να μην τα πούμε όλα μαζί. Εγώ προσωπικά κουράστικα! Συγνώμη για την φλυαρία! |
| | | Χείρων Member
Ηλικία : 60 Registration date : 30/08/2013
| Θέμα: Απ: ΚΙΤ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΩΝ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ Τρι Σεπ 10 2013, 00:27 | |
| Επιστροφή λοιπόν με κάποια "λίγα" στοιχεία για τις λάμπες: Είχα ανέκαθεν την απορία στα πόσα βόλτ βγάζουν την μέγιστη ισχύ τους οι λάμπες των προβολέων μας. Να ξέρω δηλαδή πόσο υπολειτουργούν ή πόσο υπεροδηγούνται σε κάθε περίπτωση. Η υπολειτουργία είναι "ένοχη" για μέτριο και πιο κιτρινωπό φωτισμό. Δίνει όμως μεγάλη ζωή στις λάμπες. Τις βάζεις και τις ξεχνάς... Η υπεροδήγηση από την άλλη δίνει μεγαλύτερη ένταση πιο λευκού φωτισμού αλλά επιταχύνει την γήρανση των νημάτων και το κάψιμο. Επίσης φορτίζει θερμικά τα κάτοπτρα που με τον καιρό μαυρίζουν ή κιτρινίζουν. Η "επίσημη" τάση δοκιμών είναι 12,8 βολτ για τις ΗΠΑ και 13,2 βολτ για την Ευρώπη. Κάποιοι ισχυρίζονται πως οι 12 βολτ λάμπες αντέχουν μέχρι και τα 16 βολτ. Μπορεί ναι αλλά νομίζω έτσι η ζωή τους θα μειωθεί σε μερικές δεκάδες ώρες. Στα 11,70 βολτ που λειτουργούν οι λάμπες της Σούζης μου, αποδίδουν μόλις το 65% της ονομαστικής τους "φωτεινότητας" ας το πω έτσι, σε σχέση με αυτό που θα απέδιδαν στα 13,2 βόλτ. Και στα 14 βολτ η "ένταση" του φωτός περίπου διπλασιάζεται. Και φυσικά αλλάζει και η απόχρωση προς το λευκότερο. Παρακάτω επισυνάπτω ένα χρήσιμο πινακάκι που το έκλεψα από το σαιτ του Daniel Stern: 10.5V : 510 lumens 11.0V : 597 lumens 11.5V : 695 lumens 12.0V : 803 lumens 12.5V : 923 lumens 12.8V : 1000 lumens ←Rated output voltage 13.0V : 1054 lumens 13.5V : 1198 lumens 14.0V : 1356 lumens ←Rated life voltage 14.5V : 1528 lumens Χρήσιμο σαιτ. Επισκεφθείτε το! Μετρήσεις: Χρησιμοποίησα ένα ρυθμιζόμενο τροφοδοτικό 30 βολτ / 5 Αμπερ και τρία ψηφιακά πολύμετρα καλής τυπικής ακρίβειας για να μετρήσω την ονομαστική τάση λειτουργίας κάποιων λυχνιών. Την τάση δηλαδή στην οποία αποδίδουν ή μάλλον καταναλώνουν την ονομαστική ηλεκτρική ισχύ τους. Κάθε στιγμή μετρούσα τάση στους ακροδέκτες της λάμπας, ρεύμα και πτώση τάσης πάνω στα καλώδια. Μέτρησα αρχικά δύο Osram bilux 64193 που είναι ΟΕΜ λάμπες σαν αυτές που φοράει η Σούζη. Στην μεγάλη σκάλα: Στα 12,1 βολτ είχα ρεύμα 4,95 Αμπερ που αντιστοιχεί ήδη σε 59,8 βατ. Στα 13 βολτ είχα ρεύμα 5,18 Αμπερ που αντιστοιχεί σε 67,3 βατ. Στην μικρή σκάλα: Στα 13 βολτ είχα ρεύμα 4,2 Αμπερ που αντιστοιχεί σε 54,6 βατ. Στα 14 βολτ είχα ρεύμα 4,38 Αμπερ που αντιστοιχεί σε 61,3 βατ. Δηλαδή την ονομαστική της ισχύ η μεγάλη σκάλα την δίνει ήδη από τα 12,1 βολτ! Η μικρή είναι πιο εντός προδιαγραφών και δίνει την ονομαστική της ισχύ στα 13 βολτ. Πάντως και οι δύο σκάλες υπεροδηγούνται εύκολα. Εν τω μεταξύ ανακάλυψα πως η Osram στο σαιτ της δίνει πλήρη στοιχεία για της λάμπες. Και πράγματι παρ όλο που αυτές οι λάμπες είναι τυπικά 60/55 βατ η Osram τις περιγράφει σαν 75/68 W maximum Ακόμα και για τις NIGHT BREAKER PLUS +90% δίνει παρόμοια Watt, Lumens κλπ ??? Μόνο η θερμοκρασία του χρώματος από τα 3200 Κ αυξάνεται στα 3600 Κ. Και ο χρόνος ζωής τους φευ, μειώνεται δραματικά!!! Οι σχολαστικοί μπορούν να ρίξουν μια ματιά: http://www.osram.com/osram_com/products/lamps/automotive-lamps/automotive-cars/halogen-headlight-lamps-for-cars/osram-original-line/index.jsp?productId=ZMP_61180 Τρωγόμουν όμως να μετρήσω αυτές τις πιο σπεσιαλ λάμπες για να δω τι τις κάνει πιο ισχυρές ενώ έχουν ίδια ονομαστική ισχύ ακόμα και ίδια Lumens με τις απλές. Έχω ανα χείρας ένα ζεύγος Philips Extrme Vision +100% ρεζέρβα για το αυτοκίνητο. Στον πάγκο λοιπόν: Στην μεγάλη σκάλα: Στα 11,9 βολτ είχα ρεύμα 5,07 Αμπερ που αντιστοιχεί ήδη σε 60,33 βατ. Στα 12,45 βολτ είχα ρεύμα 5,18 Αμπερ που αντιστοιχεί σε 64,5 βατ. Στην μικρή σκάλα: Στα 11,6 βολτ είχα ρεύμα 4,76 Αμπερ που αντιστοιχεί σε 55,2 βατ. Στα 13,5 βολτ είχα ρεύμα 5,18 Αμπερ που αντιστοιχεί σε 69,9 βατ. (Τα 5,18 Αμπέρ ήταν το όριο ρεύματος του τροφοδοτικού και έτσι δεν κατάφερα να κάνω μετρήσεις σε μεγαλύτερες τάσεις). Βλέπουμε δηλαδή πως η Philips σ'αυτό τον τύπο λάμπας (+100%) έχει την τάση να "κλέβει". Να κατασκευάζει δηλαδή την λάμπα ώστε να είναι πιο αποδοτική σε μικρότερες τιμές τάσης τρφοδοσίας. Κυρίως στη μικρή σκάλα. Δεν χρειάζεται δηλαδή καμία τροποποίηση στο ηλεκτρικό κύκλωμα της Σούζης προκειμένου να πάρει κανείς την ονομαστική απόδοση της λάμπας. Παρεμπιπτόντως η Philips στο σαιτ της δεν αναφέρει τεχνικά χαρακτηριστικά εκτός από κάποιες αυτονόητες κοινοτυπίες. Έτσι εξηγείται εν μέρει η αυξημένη απόδοση αυτής της λάμπας. Φυσικά το (+100%) είναι σχήμα λόγου, εκτός και αν κάποιος "πειραγμένος" σαν εμένα πάει και της ρίξει 14,5 βολτ απευθείας από την μπαταρία με ρελέ! Στο ερώτημα τώρα "ρελέ ή όχι", η απάντηση είναι φυσικά και ναι! Αυτό είναι και το θέμα μας από την αρχή αυτού του θρεντ. Ναι, γιατί κατ αρχήν προστατεύουμε τους διακόπτες μας που είναι πανάκριβοι. Έπειτα έτσι είναι πιο σωστή και ασφαλής η ηλεκτρική μας εγκατάσταση, αν φυσικά γίνει σωστά και κατά τις οδηγίες που έχουν ήδη δοθεί από τον συνάδελφο gmavrid στην αρχή αυτής της παρουσίασης. Στο ερώτημα "ρελέ για την αύξηση της απόδοσης των φώτων μας" η δική μου λογική γέρνει μάλλον προς το όχι. Οι λόγοι συγκεκριμένοι: Με 14,5 βολτ η λάμπα θα αποροφά ισχύ γύρω στα 75 - 80 βατ. Υπερβολή! Φοβάμαι λιγάκι για την θερμική καταπόνηση των κατόπτρων. Έπειτα δεν θέλω να αλλάζω λάμπες κάθε χρόνο. Και τελευταίο και πολύ σημαντικό, δεν θέλω να σκάω μύτη στην "πιάτσα" φωταγωγημένος σαν ούφο! Αυτή η ισχύς είναι μάλλον ενοχλητική, τουλάχιστον το βράδυ. Και για τα άριστα διπλά κάτοπτρα της Σούζης δύο φορές υπερβολή. Στο Παλιό μου KLE το είχα κάνει. Εκεί χρειαζόταν. Εκεί βρήκα πραγματικά το φως μου. Μα τώρα; Χρειάζεται πραγματικά κάτι τέτοιο; Τι θα κάνω λοιπον; Αυτό που σκέφτηκα και το θέτω υπό την κρίση σας, είναι να προσθέσω εν σειρά με το κύκλωμα μία αντίσταση ισχύος 0,1Ω . Κάτι τέτοιο έχω στο νού μου: http://www.amazon.co.uk/Chassis-Mounted-Aluminum-Wirewound-Resistors/dp/B00899WK0C/ref=sr_1_2?s=diy&ie=UTF8&qid=1378761166&sr=1-2&keywords=chassis+mounted+w+0.+ohm Θα έχω έτσι μία πτώση τάσης περίπου 1 βολτ και στα νήματα θα φτάνουν περίπου 13,5 βολτ. Τάση πιο λογική και επαρκέστατη για μία καλή βελτίωση της απόδοσης των φωτιστικών. Η αντίσταση αυτή θα μπορεί να παρακαμφθεί "bypass" με ένα ρελέ και ένα διακοπτάκι, σε περίπτωση που και εάν θα χρειαστεί κάπου η πλήρης ισχύ... Επίσης μία σκέψη είναι να περάσω από την αντίσταση μόνο την μικρή σκάλα. Η μεγάλη ούτως ή άλλως σπάνια ανάβει και εκεί που ανάβει δεν ενοχλεί κανέναν. Και θα έχω και ...εκρηκτικό σινιάλο! Θα δω... Η λύση του ηλεκτρονικού dimer σε αυτή τη ισχύ μου φαίνεται ασύμφορη και υπερβολική. Τα υλικά έχουν παραγγελθεί. Σίγουρα πάντως την εγκατάσταση θα την τελειώσω σε λιγότερο χρόνο απ όσον χρειάστηκα για να σας ζαλίσω εδώ! Καλή σας μέρα!
Έχει επεξεργασθεί από τον/την Χείρων στις Πεμ Μάης 08 2014, 02:14, 1 φορά |
| | | | ΚΙΤ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΩΝ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ | |
|
Παρόμοια θέματα | |
|
Παρόμοια θέματα | |
| |
Σελίδα 4 από 9 | Μετάβαση στη σελίδα : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 | |
| Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή | Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
| |
| |
| |
|