| ΛΑΔΙΑ ΚΑΘΕ 3500ΚΜ???..........ΩΧ ΤΟ ΜΑΤΙ ΜΟΥ | |
|
|
Συγγραφέας | Μήνυμα |
---|
obelix Member
Ηλικία : 52 Τόπος : Αθήνα Registration date : 13/02/2008
| Θέμα: Απ: ΛΑΔΙΑ ΚΑΘΕ 3500ΚΜ???..........ΩΧ ΤΟ ΜΑΤΙ ΜΟΥ Τρι Μάης 19 2009, 10:31 | |
| [quote="jim1900dz"] - ovelix έγραψε:
- Συμφωνώ με όλους αλλά εγώ προσωπικά έχω το δικό μου "κάλο", στη μηχανή τα αλλάζω κάθε 2000χλμ,μαζί με φίλτρο(κυκλοφορεί μόνο σε ταξιδάκι-βόλτα και πάντα τάπα και με 2 άτομα) και στο παπί κάθε 1000χλμ.
Δε θέλω "ωχ"!! Ώχ δεν θα πώ τρελο-οβελίξ, αλλά θα πώ...... το μάτι μου Έχεις τρέλα που αλλάζεις τα λάδια κάθε τόσο. Υ.Γ. Εννοείται οτι δεν με παρεξηγείς ε;;[/quote Δε παρεξηγώ κανέναν, τι κάνω εγώ προσωπικα έγραψα και δεν εχω την απαίτηση να δεχτεί κάποιος τα γραφωμενά μου. Και ξαναλέω γιατί άνοιξα πάλι τους Ασκούς του Αιόλου, στο v-strom αλλάζω κάθε 2000χλμ γιατί είμαι 135κιλά(εξου και το δικάβαλο), όταν τη βγάζω βόλτα η μικρότερη θα είναι τουλάχιστον μέχρι χαλκίδα-λουτράκι για καφέ, δε θα πω το χλμ που πηγαίνω αλλά ο χρονος αυτών των διαδρομών είναι 15 με 25 λεπτά(και για να μην αρχίσετε πάντα από την ώρα που περνώ τα πρώτα διόδια)άρα καταλαβαίνεις πως πηγαίνω... Στα όρια μου. Αν και από τις ελάχιστες γνώσεις που εχω γνωρίζω ότι δεν είναι και ότι το καλύτερο αυτή η αλλαγή πάραυτα τη κάνω κάθε 2000χλμ και κάθε 2η το φίλτρο. Τα λάδια που βάζω τέλος είναι τα motul και στη χειρότερη των περιπτώσεων σε όσες μοτοσυκλέτες το εχω δοκιμάσει βία να φτάσω τα 3000χλμ για αλλαγή. Αυτή ήταν η άποψη μου και η απολογία μου "σύντροφοι"... |
|
| |
tazakos gold member
Ηλικία : 44 Τόπος : Καλλιθέα ,από Καβαλα Registration date : 22/05/2008
| Θέμα: Απ: ΛΑΔΙΑ ΚΑΘΕ 3500ΚΜ???..........ΩΧ ΤΟ ΜΑΤΙ ΜΟΥ Τρι Μάης 19 2009, 10:44 | |
| Το δικαστήριο βρίσκει τον γαλάτη γίγαντα στις κατηγορίες: -για κατασπατάληση φυσικών πόρων -για ρύπανση του περιβάλλοντος μέσω συχνής απόρριψης ευτυχως καινούργιων ακόμη λαδιών -για αναίτια σπατάλη χρημάτων εν καιρό κρίσης -για πρόκληση ζήλειας XL-τζιλικιού από τους συμφορουμίτες -για εναντίωση στο κατεστημένο Ε Ν Ο Χ Ο, πάρτε τον στην στενή, τέρμα τα αγριογούρουνα, λαπά μια εβδομάδα! |
|
| |
Rory moderator
Ηλικία : 59 Τόπος : Χανια Registration date : 25/01/2009
| |
| |
Nik_Strom
Ηλικία : 45 Τόπος : ΑΘΗΝΑ Registration date : 07/03/2009
| Θέμα: Απ: ΛΑΔΙΑ ΚΑΘΕ 3500ΚΜ???..........ΩΧ ΤΟ ΜΑΤΙ ΜΟΥ Τρι Μάης 19 2009, 12:09 | |
| - Rory έγραψε:
- Θα σας κουρασω παλι αλλα εκανα αυτο ακριβως που λεει ο τιτλος του topic εχω ακριβως κανει3500 χλμ πριν απο λιγο σιγα σιγα (βλεπετε εχω και το ποδι )αλλαξα τα λαδια της καλης μου , παιδια ηταν ΝΕΡΑΚΙ ,γιαυτο λοιπον συνιστω αναλογα με την χρηση που κανεις στην μηχανη σου ,ετσι πρεπει να της φερεσαι , σκληρη χρηση αλλαγη στις 3500 με 4000 κανονικη χρηση καθε 6000 οπως λεει και το μανουαλ
Δεν ειναι υπερβολη αλλαγη καθε 3500χλμ....... εγω το αγορασα με 2000χλμ στο κοντερ και το λαδι ηταν ξανθο στο τζαμακι ο προηγουμενος ειχε κανει την αλλαγη κανονικα στα 1000χλμ Τωρα ειμαι στα 3900 και αλλαξα αυτα τα λαδια τα οποια ηταν καταμαυρα στο λεκανακι που σημαινει οτι δουλεψαν και μαλιστα το χρωμα τους δειχνει οτι δουλεψαν καλα.... |
|
| |
obelix Member
Ηλικία : 52 Τόπος : Αθήνα Registration date : 13/02/2008
| Θέμα: Απ: ΛΑΔΙΑ ΚΑΘΕ 3500ΚΜ???..........ΩΧ ΤΟ ΜΑΤΙ ΜΟΥ Τρι Μάης 19 2009, 18:07 | |
| - tazakos έγραψε:
- Το δικαστήριο βρίσκει τον γαλάτη γίγαντα στις κατηγορίες:
-για κατασπατάληση φυσικών πόρων -για ρύπανση του περιβάλλοντος μέσω συχνής απόρριψης ευτυχως καινούργιων ακόμη λαδιών -για αναίτια σπατάλη χρημάτων εν καιρό κρίσης -για πρόκληση ζήλειας XL-τζιλικιού από τους συμφορουμίτες -για εναντίωση στο κατεστημένο
Ε Ν Ο Χ Ο, πάρτε τον στην στενή, τέρμα τα αγριογούρουνα, λαπά μια εβδομάδα! Μ'αρέσεις.... Και μη ξεχνάτε ορε παλικάρια... Μικρός είχα πέσει... στο καζάνι! |
|
| |
TomK8ww vstromhellasforum Enthusiast
Ηλικία : 63 Τόπος : Αθήνα Registration date : 03/05/2009
| Θέμα: Απ: ΛΑΔΙΑ ΚΑΘΕ 3500ΚΜ???..........ΩΧ ΤΟ ΜΑΤΙ ΜΟΥ Πεμ Μάης 21 2009, 16:39 | |
| |
|
| |
kalamaria gold member
Ηλικία : 60 Τόπος : ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ(ΚΑΛΑΜΑΡΙΑ) Registration date : 18/01/2008
| Θέμα: Απ: ΛΑΔΙΑ ΚΑΘΕ 3500ΚΜ???..........ΩΧ ΤΟ ΜΑΤΙ ΜΟΥ Πεμ Μάης 21 2009, 18:18 | |
| |
|
| |
TomK8ww vstromhellasforum Enthusiast
Ηλικία : 63 Τόπος : Αθήνα Registration date : 03/05/2009
| Θέμα: Απ: ΛΑΔΙΑ ΚΑΘΕ 3500ΚΜ???..........ΩΧ ΤΟ ΜΑΤΙ ΜΟΥ Πεμ Μάης 21 2009, 18:53 | |
| |
|
| |
GIANNHS1967 Member
Τόπος : ΑΘΗΝΑ ΣΕΡΡΕΣ Registration date : 28/05/2008
| Θέμα: Απ: ΛΑΔΙΑ ΚΑΘΕ 3500ΚΜ???..........ΩΧ ΤΟ ΜΑΤΙ ΜΟΥ Πεμ Μάης 21 2009, 20:43 | |
| +1 στα λεγόμενα του φίλου TomK8ww.
Ο ελληνικός όρος για το delaval είναι φυγοκεντρικός διαχωριστήρας (δηλαδή το λάδι καθαρίζεται με φυγοκεντρισμό όπου τα κατάλοιπα διαχωρίζονται από το λάδι και ξαναχρησιμοποιήται στη λίπανση της μηχανής.
Επίσης να πω οτι όντως γίνεται ανακύκλωση των χρησιμοποιημένων λαδιών αφού εχω την εμπειρία από πρώτο χέρι (ο πεθερός φίλου μου εχει ενα μικρο διυληστήριο) |
|
| |
spyrosk58 vstromhellasforum Enthusiast
Ηλικία : 66 Τόπος : Αθήνα - Νότια Registration date : 17/04/2009
| Θέμα: Απ: ΛΑΔΙΑ ΚΑΘΕ 3500ΚΜ???..........ΩΧ ΤΟ ΜΑΤΙ ΜΟΥ Παρ Μάης 22 2009, 08:37 | |
| δεν είμαι ναυτικός, αλλά υποθέτω ότι τα λάδια μηχανών πλοίων δεν έχουν καμία απολύτως σχέση με τα λάδια μηχανών αυτοκινήτων και μοτοσυκλετών. Άρα σίγουρα αντέχουν περισσότερο. ok, το ότι γίνεται καθαρισμός και ανακύκλωση λαδιών για μερική επαναχρησιμοποίησή τους δεν το ακούω πρώτη φορά και το θεωρώ φυσιολογικό. Εξ άλλου τι τα κάνουν αυτά που μαζεύουν στα συνεργεία στους ειδικούς κάδους ; Το ουσιαστικό ερώτημα νομίζω είναι το "σπάσιμο" του λαδιού, το ότι γίνεται "νεράκι" όπως άλλοι αναφέρουν πριν. Το ότι αλλάζει το ιξώδες τους, η πυκνότητά τους και άρα η ικανότητά τους να προστατεύουν αποτελεσματικά τα μεταλλικά μέρη του κινητήρα στις θερμοκρασίες που λειτουργεί. Αυτό το ρόλο δεν παίζουν εξ άλλου και τα χαρακτηριστικά 15-40, 20-50 κλπ ; Αυτό δεν υποτίθεται πως κάνουν τα συνθετικά (και ακριβότερα) λάδια (αντέχουν περισσότερο στην καταπόνηση), ενώ τα ημισυνθετικά λιγότερο ;;; Άρα το θέμα δεν είναι τόσο η καθαρότητα του λαδιού (που σ' ένα νέο κινητήρα "βρωμίζει" γρηγορότερα), αλλά η αντοχή του. Τι λέτε για αυτά ; |
|
| |
Nik_Strom
Ηλικία : 45 Τόπος : ΑΘΗΝΑ Registration date : 07/03/2009
| Θέμα: Απ: ΛΑΔΙΑ ΚΑΘΕ 3500ΚΜ???..........ΩΧ ΤΟ ΜΑΤΙ ΜΟΥ Παρ Μάης 22 2009, 10:30 | |
| |
|
| |
mes Member
Ηλικία : 44 Τόπος : αθηνα Registration date : 05/04/2009
| Θέμα: Απ: ΛΑΔΙΑ ΚΑΘΕ 3500ΚΜ???..........ΩΧ ΤΟ ΜΑΤΙ ΜΟΥ Παρ Μάης 22 2009, 13:34 | |
| ΟΛΑ τα λαδια που κυκλοφορουν ειναι ανακατασκευασμενα ακομα και τα 100% συνθετικα.Ελαχιστες εταιριες οπως η Belray βγαζουν καποια Πρωτογενες ορυκτελαια και φυσικα κανουν 45ευρω το μπουκαλι.Εχω δουλεψει σε διυλιστηρια αλλα δεν ειναι και κανενα μυστικο!! |
|
| |
WWW Member
Ηλικία : 47 Τόπος : Πάτρα Registration date : 25/10/2008
| Θέμα: Απ: ΛΑΔΙΑ ΚΑΘΕ 3500ΚΜ???..........ΩΧ ΤΟ ΜΑΤΙ ΜΟΥ Παρ Μάης 22 2009, 14:10 | |
| Δεν είμαι γνώστης του αντικειμένου αλλά επιστρατεύοντας την βασική χημεία που κάναμε στο γυμνάσιο αλλά και λιγάκι από την τεχνολογία του ελαιολάδου (μη γελάτε γιατί σας βλέπω), θα ήθελα να ακούσω από κάποιον ίσως χημικό ή ευρύτερα ειδικό στα ορυκτέλαια για το εξής: α) όταν αλλάζει το ιξώδες του λαδιού από την πολύ χρήση, οφείλεται σε πιθανή ανάμειξή του με βαρύτερα ίσως κλάσματα που παράγονται από το ίδιο το λάδι επειδή αυτό υποβάλλεται στις υψηλές θερμοκρασίες και τριβές ? β) Και αν αυτό συμβαίνει και ΜΕΡΟΣ του λαδιού αλλάζει "μορφή" αυτό οφείλεται σε πιθανή διαφοροποίηση των μοριακών δεσμών?? Εφόσον οι μοριακοί δεσμοί διαφοροποιούνται, τότε σίγουρα αλλάζει το μοριακό βάρος, επομένως ίσως κάποια κατάλοιπα, εν στάση του κινητήρα, να αιωρούνται μέσα στο κάρτερ ή να καθιζάνουν ή να πάνε πάνω πάνω, ανάλογα αν είναι μικρότερο ή μεγαλύτερο το Μοριακό τους βάρος απ' ότι του υγιούς λαδιού. Αν ισχύει κάτι τέτοιο τότε με μία διάταξη οριζόντιου και κάθετου ελαιοδιαχωριστήρα, μπορεί να γίνει 100 % αφαίρεση των "προβληματικών" μορίων, εκμεταλλευόμενοι το διαφορετικό μοριακό τους βάρος από το υπόλοιπο υγιές λάδι. Αν το παραπάνω είναι σωστό, τότε το υπόλοιπο λάδι (χωρίς τα προβληματικά μόρια) είναι "υγιές" και μπορεί να δουλευτεί όπως και πριν, μέχρις ότου και αυτό "μεταπέσει" σε κάτι άλλο. Αν το παραπάνω είναι λάθος, τότε κάτι άλλο παίζει που, τουλάχιστον εμένα, θα με ενδιέφερε να μάθω. Κανα σχόλιο (από γνώστες και μη ) ??? |
|
| |
TomK8ww vstromhellasforum Enthusiast
Ηλικία : 63 Τόπος : Αθήνα Registration date : 03/05/2009
| Θέμα: ΛΑΔΙΑ ΚΑΘΕ 3500ΚΜ???.........ΩΧ ΤΟ ΜΑΤΙ ΜΟΥ Σαβ Μάης 23 2009, 22:40 | |
| - mes έγραψε:
- ΟΛΑ τα λαδια που κυκλοφορουν ειναι ανακατασκευασμενα ακομα και τα 100% συνθετικα.Ελαχιστες εταιριες οπως η Belray βγαζουν καποια Πρωτογενες ορυκτελαια και φυσικα κανουν 45ευρω το μπουκαλι.Εχω δουλεψει σε διυλιστηρια αλλα δεν ειναι και κανενα μυστικο!!
Ότι και να λες δεν σακούνε.Τους παραμυθιάζουν τα μηχανικάκια......Να έλεγαν τουλάχιστον αντί για 6000ΚΜ αλλάξτε τα στις 5000ΚΜ να το καταπιώ,αλλά στις 3500???????????? Εαν κάναμε 1γράμμα στη μαμμα Ιαπωνία,τότε θα έβλεπες τις φάτσες τους(εξουσιοδοτημένοι).ΞΥΠΝΑΤΕ .......ΔΟΥΛΙΤΣΑ ΘΕΛΟΥΝ .............ΟΙ .........ΑΝΘΡΩΠΟΙ..... |
|
| |
TomK8ww vstromhellasforum Enthusiast
Ηλικία : 63 Τόπος : Αθήνα Registration date : 03/05/2009
| Θέμα: Απ: ΛΑΔΙΑ ΚΑΘΕ 3500ΚΜ???..........ΩΧ ΤΟ ΜΑΤΙ ΜΟΥ Σαβ Μάης 23 2009, 22:49 | |
| |
|
| |
TomK8ww vstromhellasforum Enthusiast
Ηλικία : 63 Τόπος : Αθήνα Registration date : 03/05/2009
| Θέμα: Απ: ΛΑΔΙΑ ΚΑΘΕ 3500ΚΜ???..........ΩΧ ΤΟ ΜΑΤΙ ΜΟΥ Σαβ Μάης 23 2009, 22:56 | |
| - spyrosk58 έγραψε:
- δεν είμαι ναυτικός, αλλά υποθέτω ότι τα λάδια μηχανών πλοίων δεν έχουν καμία απολύτως σχέση με τα λάδια μηχανών αυτοκινήτων και μοτοσυκλετών. Άρα σίγουρα αντέχουν περισσότερο.
ok, το ότι γίνεται καθαρισμός και ανακύκλωση λαδιών για μερική επαναχρησιμοποίησή τους δεν το ακούω πρώτη φορά και το θεωρώ φυσιολογικό. Εξ άλλου τι τα κάνουν αυτά που μαζεύουν στα συνεργεία στους ειδικούς κάδους ; Το ουσιαστικό ερώτημα νομίζω είναι το "σπάσιμο" του λαδιού, το ότι γίνεται "νεράκι" όπως άλλοι αναφέρουν πριν. Το ότι αλλάζει το ιξώδες τους, η πυκνότητά τους και άρα η ικανότητά τους να προστατεύουν αποτελεσματικά τα μεταλλικά μέρη του κινητήρα στις θερμοκρασίες που λειτουργεί. Αυτό το ρόλο δεν παίζουν εξ άλλου και τα χαρακτηριστικά 15-40, 20-50 κλπ ; Αυτό δεν υποτίθεται πως κάνουν τα συνθετικά (και ακριβότερα) λάδια (αντέχουν περισσότερο στην καταπόνηση), ενώ τα ημισυνθετικά λιγότερο ;;;
Άρα το θέμα δεν είναι τόσο η καθαρότητα του λαδιού (που σ' ένα νέο κινητήρα "βρωμίζει" γρηγορότερα), αλλά η αντοχή του.
Τι λέτε για αυτά ;
Εαν έχεις το 650 και του βάλεις συνθετικά πιθανον την έβαψες(έτσι λένε οι ειδικοί........) |
|
| |
Αntonios
Τόπος : ΣΠΑΡΤΗ Registration date : 04/11/2008
| Θέμα: Απ: ΛΑΔΙΑ ΚΑΘΕ 3500ΚΜ???..........ΩΧ ΤΟ ΜΑΤΙ ΜΟΥ Δευ Μάης 25 2009, 08:58 | |
| - TomK8ww έγραψε:
- spyrosk58 έγραψε:
- δεν είμαι ναυτικός, αλλά υποθέτω ότι τα λάδια μηχανών πλοίων δεν έχουν καμία απολύτως σχέση με τα λάδια μηχανών αυτοκινήτων και μοτοσυκλετών. Άρα σίγουρα αντέχουν περισσότερο.
ok, το ότι γίνεται καθαρισμός και ανακύκλωση λαδιών για μερική επαναχρησιμοποίησή τους δεν το ακούω πρώτη φορά και το θεωρώ φυσιολογικό. Εξ άλλου τι τα κάνουν αυτά που μαζεύουν στα συνεργεία στους ειδικούς κάδους ; Το ουσιαστικό ερώτημα νομίζω είναι το "σπάσιμο" του λαδιού, το ότι γίνεται "νεράκι" όπως άλλοι αναφέρουν πριν. Το ότι αλλάζει το ιξώδες τους, η πυκνότητά τους και άρα η ικανότητά τους να προστατεύουν αποτελεσματικά τα μεταλλικά μέρη του κινητήρα στις θερμοκρασίες που λειτουργεί. Αυτό το ρόλο δεν παίζουν εξ άλλου και τα χαρακτηριστικά 15-40, 20-50 κλπ ; Αυτό δεν υποτίθεται πως κάνουν τα συνθετικά (και ακριβότερα) λάδια (αντέχουν περισσότερο στην καταπόνηση), ενώ τα ημισυνθετικά λιγότερο ;;;
Άρα το θέμα δεν είναι τόσο η καθαρότητα του λαδιού (που σ' ένα νέο κινητήρα "βρωμίζει" γρηγορότερα), αλλά η αντοχή του.
Τι λέτε για αυτά ;
Εαν έχεις το 650 και του βάλεις συνθετικά πιθανον την έβαψες(έτσι λένε οι ειδικοί........) τι εννοεις?Γιατι οχι συνθετικα? |
|
| |
TomK8ww vstromhellasforum Enthusiast
Ηλικία : 63 Τόπος : Αθήνα Registration date : 03/05/2009
| Θέμα: Απ: ΛΑΔΙΑ ΚΑΘΕ 3500ΚΜ???..........ΩΧ ΤΟ ΜΑΤΙ ΜΟΥ Δευ Μάης 25 2009, 21:12 | |
| - adonis έγραψε:
- TomK8ww έγραψε:
- spyrosk58 έγραψε:
- δεν είμαι ναυτικός, αλλά υποθέτω ότι τα λάδια μηχανών πλοίων δεν έχουν καμία απολύτως σχέση με τα λάδια μηχανών αυτοκινήτων και μοτοσυκλετών. Άρα σίγουρα αντέχουν περισσότερο.
ok, το ότι γίνεται καθαρισμός και ανακύκλωση λαδιών για μερική επαναχρησιμοποίησή τους δεν το ακούω πρώτη φορά και το θεωρώ φυσιολογικό. Εξ άλλου τι τα κάνουν αυτά που μαζεύουν στα συνεργεία στους ειδικούς κάδους ; Το ουσιαστικό ερώτημα νομίζω είναι το "σπάσιμο" του λαδιού, το ότι γίνεται "νεράκι" όπως άλλοι αναφέρουν πριν. Το ότι αλλάζει το ιξώδες τους, η πυκνότητά τους και άρα η ικανότητά τους να προστατεύουν αποτελεσματικά τα μεταλλικά μέρη του κινητήρα στις θερμοκρασίες που λειτουργεί. Αυτό το ρόλο δεν παίζουν εξ άλλου και τα χαρακτηριστικά 15-40, 20-50 κλπ ; Αυτό δεν υποτίθεται πως κάνουν τα συνθετικά (και ακριβότερα) λάδια (αντέχουν περισσότερο στην καταπόνηση), ενώ τα ημισυνθετικά λιγότερο ;;;
Άρα το θέμα δεν είναι τόσο η καθαρότητα του λαδιού (που σ' ένα νέο κινητήρα "βρωμίζει" γρηγορότερα), αλλά η αντοχή του.
Τι λέτε για αυτά ;
Εαν έχεις το 650 και του βάλεις συνθετικά πιθανον την έβαψες(έτσι λένε οι ειδικοί........)
τι εννοεις?Γιατι οχι συνθετικα? Αυτο λέει η μαμμά για το 650.Εσύ για αλλο ρισκάρεις??? |
|
| |
TomK8ww vstromhellasforum Enthusiast
Ηλικία : 63 Τόπος : Αθήνα Registration date : 03/05/2009
| Θέμα: Απ: ΛΑΔΙΑ ΚΑΘΕ 3500ΚΜ???..........ΩΧ ΤΟ ΜΑΤΙ ΜΟΥ Δευ Μάης 25 2009, 21:57 | |
| - spyrosk58 έγραψε:
- δεν είμαι ναυτικός, αλλά υποθέτω ότι τα λάδια μηχανών πλοίων δεν έχουν καμία απολύτως σχέση με τα λάδια μηχανών αυτοκινήτων και μοτοσυκλετών. Άρα σίγουρα αντέχουν περισσότερο.
ok, το ότι γίνεται καθαρισμός και ανακύκλωση λαδιών για μερική επαναχρησιμοποίησή τους δεν το ακούω πρώτη φορά και το θεωρώ φυσιολογικό. Εξ άλλου τι τα κάνουν αυτά που μαζεύουν στα συνεργεία στους ειδικούς κάδους ; Το ουσιαστικό ερώτημα νομίζω είναι το "σπάσιμο" του λαδιού, το ότι γίνεται "νεράκι" όπως άλλοι αναφέρουν πριν. Το ότι αλλάζει το ιξώδες τους, η πυκνότητά τους και άρα η ικανότητά τους να προστατεύουν αποτελεσματικά τα μεταλλικά μέρη του κινητήρα στις θερμοκρασίες που λειτουργεί. Αυτό το ρόλο δεν παίζουν εξ άλλου και τα χαρακτηριστικά 15-40, 20-50 κλπ ; Αυτό δεν υποτίθεται πως κάνουν τα συνθετικά (και ακριβότερα) λάδια (αντέχουν περισσότερο στην καταπόνηση), ενώ τα ημισυνθετικά λιγότερο ;;;
Άρα το θέμα δεν είναι τόσο η καθαρότητα του λαδιού (που σ' ένα νέο κινητήρα "βρωμίζει" γρηγορότερα), αλλά η αντοχή του.
Τι λέτε για αυτά ;
Φίλε μου καλέ,για την αντοχή ήδη έχει βγεί Β Ρ Ω Μ Α ότι οι περισότερες εταιρείες τα λιπαντικά για AUTO τα πακετάρουν για ΜΟΤΟ (στην ΔΙΠΛΑΣΙΑ+ τιμή βέβαια),και δεν ΑΝΤΙΔΡΑ ΚΑΝΕΙΣ Οπότε καταλαβαίνεις ότι οι θεωρίες περί πολύστροφων κινητήρων(μοτο),λίπανση συμπλέκτη κ.λ.π πάνε .....κατά διαόλου.Έχω ακούσει επίσης ότι το ΜΟΝΑΔΙΚΟ ινστιτουτο για ΠΛΗΡΗ έλεγχο του ορυκτελαίου είναι στο ΒΕΛΓΙΟ....σε προβληματίζει καθόλου αυτό?Εμένα πάντως με προβληματίζει που στο μηχανάκι μου(mod. 2008),προτείνουν ΤΟ ΙΔΙΟ ΛΑΔΙ με παπάκια του 1988 και σε καμμιά 30αρια μοντέλα ακόμη...................Μιας και ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ότι κάνουν έρευνα στο θέμα λίπανσης κινητήρα......ΠΡΙΝ ένας καινούργιος κινητήρας βγει στην ΠΑΡΑΓΩΓΗ!!!!!!!!!!!!! |
|
| |
aris_n gold member
Ηλικία : 43 Τόπος : Άθενς Registration date : 08/04/2008
| Θέμα: Απ: ΛΑΔΙΑ ΚΑΘΕ 3500ΚΜ???..........ΩΧ ΤΟ ΜΑΤΙ ΜΟΥ Δευ Μάης 25 2009, 22:10 | |
| - TomK8ww έγραψε:
- Αυτο λέει η μαμμά για το 650.Εσύ για αλλο ρισκάρεις???
+650 Απλά θα προσθέσω οτι σε εμένα το έχουν γράψει και χειρόγραφα στην πρώτη σελίδα του βιβλίου εγγύησης και για την ακρίβεια γράφουν "Προσοχή, απαγορεύεται η χρήση full συνθετικών λαδιών στο μοτέρ". Όταν ρώτησα γιατί, πήρα μια απάντηση που δεν μπορώ ούτε να την επιβεβαιώσω ούτε και να την απορρίψω γιατί δεν έχω ειδικές γνώσεις. Η απάντηση ήταν οτι τα full συνθετικά λάδια ενδέχεται να καίγονται και να αφήσουν το μοτέρ ξερό...... |
|
| |
kalamaria gold member
Ηλικία : 60 Τόπος : ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ(ΚΑΛΑΜΑΡΙΑ) Registration date : 18/01/2008
| Θέμα: Απ: ΛΑΔΙΑ ΚΑΘΕ 3500ΚΜ???..........ΩΧ ΤΟ ΜΑΤΙ ΜΟΥ Δευ Μάης 25 2009, 22:41 | |
| εγω εβαλα δυο φορε full και ουτε εκαψε ουτε επαθε τιποτα τωρα γιατι το λενε αυτο δεν μπορω να το καταλαβω |
|
| |
gabadoo
Registration date : 08/04/2008
| Θέμα: Απ: ΛΑΔΙΑ ΚΑΘΕ 3500ΚΜ???..........ΩΧ ΤΟ ΜΑΤΙ ΜΟΥ Δευ Μάης 25 2009, 23:04 | |
| Πιθανον να το εχετε διαβασει,αλλα ειναι ΠΑΝΤΑ επικαιρο....
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?threadid=14087
οι περιφημες "Λαδολογιες".....για να γνωριζουμε τι μας γινεται |
|
| |
TomK8ww vstromhellasforum Enthusiast
Ηλικία : 63 Τόπος : Αθήνα Registration date : 03/05/2009
| Θέμα: Απ: ΛΑΔΙΑ ΚΑΘΕ 3500ΚΜ???..........ΩΧ ΤΟ ΜΑΤΙ ΜΟΥ Κυρ Μάης 31 2009, 14:00 | |
| - WWW έγραψε:
- Δεν είμαι γνώστης του αντικειμένου αλλά επιστρατεύοντας την βασική χημεία που κάναμε στο γυμνάσιο αλλά και λιγάκι από την τεχνολογία του ελαιολάδου (μη γελάτε γιατί σας βλέπω), θα ήθελα να ακούσω από κάποιον ίσως χημικό ή ευρύτερα ειδικό στα ορυκτέλαια για το εξής:
α) όταν αλλάζει το ιξώδες του λαδιού από την πολύ χρήση, οφείλεται σε πιθανή ανάμειξή του με βαρύτερα ίσως κλάσματα που παράγονται από το ίδιο το λάδι επειδή αυτό υποβάλλεται στις υψηλές θερμοκρασίες και τριβές ?
β) Και αν αυτό συμβαίνει και ΜΕΡΟΣ του λαδιού αλλάζει "μορφή" αυτό οφείλεται σε πιθανή διαφοροποίηση των μοριακών δεσμών?? Εφόσον οι μοριακοί δεσμοί διαφοροποιούνται, τότε σίγουρα αλλάζει το μοριακό βάρος, επομένως ίσως κάποια κατάλοιπα, εν στάση του κινητήρα, να αιωρούνται μέσα στο κάρτερ ή να καθιζάνουν ή να πάνε πάνω πάνω, ανάλογα αν είναι μικρότερο ή μεγαλύτερο το Μοριακό τους βάρος απ' ότι του υγιούς λαδιού.
Αν ισχύει κάτι τέτοιο τότε με μία διάταξη οριζόντιου και κάθετου ελαιοδιαχωριστήρα, μπορεί να γίνει 100 % αφαίρεση των "προβληματικών" μορίων, εκμεταλλευόμενοι το διαφορετικό μοριακό τους βάρος από το υπόλοιπο υγιές λάδι.
Αν το παραπάνω είναι σωστό, τότε το υπόλοιπο λάδι (χωρίς τα προβληματικά μόρια) είναι "υγιές" και μπορεί να δουλευτεί όπως και πριν, μέχρις ότου και αυτό "μεταπέσει" σε κάτι άλλο.
Αν το παραπάνω είναι λάθος, τότε κάτι άλλο παίζει που, τουλάχιστον εμένα, θα με ενδιέφερε να μάθω.
Κανα σχόλιο (από γνώστες και μη ) ???
Μας έστειλες μεγάλε με την ανάλυση σου........Δεν μορώ να σου πω για τον ελαιοδιαχωριστήρα,αλλά ΙΣΩΣ..........έχεις δίκιο.Το υγιές λάδι που θα προκύψει(εαν προκύψει δεν γνωρίζω) απο την εργασία σου,του χώσεις πρόσθετα(πόσα άραγε?),ΝΑΙ θα έχεις 1 πολύ καλό λάδι.Με ανθρώπους που έχω συζητησει πιο ειδικούς λένε ότι τα ΠΡΟΣΘΕΤΑ είναι αυτά που καταστρέφονται.Μακάρι να βρισκόταν ένας ΧΕΙΜΙΚΟΣ(οχι λαμόγιο), να μας ξεγκαβώσει...........γιατί μην ξεχνας πάνω στην ιστορία OIL.....παίζονται πολλά.............ΑΝΑ ΤΗΝ ΥΦΗΛΙΟ....... |
|
| |
TomK8ww vstromhellasforum Enthusiast
Ηλικία : 63 Τόπος : Αθήνα Registration date : 03/05/2009
| Θέμα: Απ: ΛΑΔΙΑ ΚΑΘΕ 3500ΚΜ???..........ΩΧ ΤΟ ΜΑΤΙ ΜΟΥ Κυρ Σεπ 27 2009, 19:11 | |
| - spyrosk58 έγραψε:
- δεν είμαι ναυτικός, αλλά υποθέτω ότι τα λάδια μηχανών πλοίων δεν έχουν καμία απολύτως σχέση με τα λάδια μηχανών αυτοκινήτων και μοτοσυκλετών. Άρα σίγουρα αντέχουν περισσότερο.
ok, το ότι γίνεται καθαρισμός και ανακύκλωση λαδιών για μερική επαναχρησιμοποίησή τους δεν το ακούω πρώτη φορά και το θεωρώ φυσιολογικό. Εξ άλλου τι τα κάνουν αυτά που μαζεύουν στα συνεργεία στους ειδικούς κάδους ; Το ουσιαστικό ερώτημα νομίζω είναι το "σπάσιμο" του λαδιού, το ότι γίνεται "νεράκι" όπως άλλοι αναφέρουν πριν. Το ότι αλλάζει το ιξώδες τους, η πυκνότητά τους και άρα η ικανότητά τους να προστατεύουν αποτελεσματικά τα μεταλλικά μέρη του κινητήρα στις θερμοκρασίες που λειτουργεί. Αυτό το ρόλο δεν παίζουν εξ άλλου και τα χαρακτηριστικά 15-40, 20-50 κλπ ; Αυτό δεν υποτίθεται πως κάνουν τα συνθετικά (και ακριβότερα) λάδια (αντέχουν περισσότερο στην καταπόνηση), ενώ τα ημισυνθετικά λιγότερο ;;;
Άρα το θέμα δεν είναι τόσο η καθαρότητα του λαδιού (που σ' ένα νέο κινητήρα "βρωμίζει" γρηγορότερα), αλλά η αντοχή του.
Τι λέτε για αυτά ;
Ωπ............Σπυράκο...............δεν το είχα δει αυτό!!!!!!!!!!!!!!!Τι λέω γι αυτά??????Ναι ..... η..αντοχή του.Μήπως γι αυτό οι Αμερικάνοι v-stromers(σε μεγάλο αριθμό), χρησιμοποιούν λάδια για DIESEL??? (έβαζα παλιά σε ένα 400 χωρίς πρόβλημα).Για μπες V-strom International και ψάξτο λίγο........άντε που είσαι καλός στα ...............άντε,βγάλε μας καμμιά είδηση......... |
|
| |
spyrosk58 vstromhellasforum Enthusiast
Ηλικία : 66 Τόπος : Αθήνα - Νότια Registration date : 17/04/2009
| Θέμα: Απ: ΛΑΔΙΑ ΚΑΘΕ 3500ΚΜ???..........ΩΧ ΤΟ ΜΑΤΙ ΜΟΥ Κυρ Σεπ 27 2009, 20:33 | |
| Καλά ρε, το Μάιο το γραψα, τώρα το είδες ????? Ου γαρ έρχεται μόνον, Θωμάααα Λέω να ρωτήσω ένα φίλο μου ειδικό ......, ίσως να ξέρει καλύτερα ( ) |
|
| |
| ΛΑΔΙΑ ΚΑΘΕ 3500ΚΜ???..........ΩΧ ΤΟ ΜΑΤΙ ΜΟΥ | |
|