Έχω βάλει στην μπροστινή ανάρτηση ελατήρια HyperPro εδώ και καμιά 10αρια χρόνια και φυσικά έχουν αρχίσει να τα παίζουν λίγο. Να τα αλλάξω δεν παίζει αφού δεν υπάρχει φράγκο...
Επειδή όμως μου έσκασε η μία η τσιμούχα και θα κάτσω να την αλλάξω, τι λάδια μου προτείνετε να βάλω; 5αρι, 7,5αρι ή 10αρι; Με 10αρι που έχω τώρα και 500ml ανα καλάμι και τέρμα κάτω την προφόρτιση είναι πάντως εντελώς κούτσουρο.
Επίσης έχω μπερδευτεί διαβάζοντας και τα υπόλοιπα post, τελικά πόσο λάδι πρέπει να βάλουμε μέσα; Η suzuki λέει 524ml. Η HyperPro νομίζω 500ml άλλοι λένε 400-450ml. Τελικά τι λειτουργεί καλύτερα και ποια μάρκα να προτιμήσω;
Σας ευχαριστώ.
Ni_Tza Member
Ηλικία : 43 Τόπος : SERRES Registration date : 03/10/2010
Στην διάρκεια των 10 αυτών χρόνων , έχεις αλλάξει τσιμούχες και Λάδια? Εφόσον άλλαξες ελατήρια , θα βάλεις την ποσότητα που λέει η Hyperpro για την μηχανή σου. Οι περισσότεροι που δεν άλλαξαν ελατήρια βάζουν 15άρι 500ml. σε κάθε καλάμι. Επίσης τα λάδια στις εμπρός μπουκάλες θέλουν αλλαγή κάθε 2 χρόνια.
Στην διάρκεια των 10 αυτών χρόνων , έχεις αλλάξει τσιμούχες και Λάδια? Εφόσον άλλαξες ελατήρια , θα βάλεις την ποσότητα που λέει η Hyperpro για την μηχανή σου. Οι περισσότεροι που δεν άλλαξαν ελατήρια βάζουν 15άρι 500ml. σε κάθε καλάμι. Επίσης τα λάδια στις εμπρός μπουκάλες θέλουν αλλαγή κάθε 2 χρόνια.
Είχα αλλάξει πριν 2 χρόνια σχεδόν τα λάδια με 10αρια αλλά το αποτέλεσμα δεν με ικανοποίησε. Δεν ξέρω αν φταίει το ότι έβαλα 500ml ανά μπουκάλα ή αν το 10αρι είναι χοντρο και ήθελε κάτι πιο ψιλό.
barbacool
Τόπος : Αθήνα (ex Μεσολόγγι) Registration date : 07/04/2008
Είχα αλλάξει πριν 2 χρόνια σχεδόν τα λάδια με 10αρια αλλά το αποτέλεσμα δεν με ικανοποίησε. Δεν ξέρω αν φταίει το ότι έβαλα 500ml ανά μπουκάλα ή αν το 10αρι είναι χοντρο και ήθελε κάτι πιο ψιλό.
To 10αρι είναι πιο λεπτό από το 15άρι. Όσο ανεβαίνεις, τόσο πιο παχύρευστο!
K0k0$ vstromhellasforum Fanatic
Ηλικία : 45 Τόπος : Αθηνα Registration date : 06/06/2011
Έχω βάλει στην μπροστινή ανάρτηση ελατήρια HyperPro εδώ και καμιά 10αρια χρόνια και φυσικά έχουν αρχίσει να τα παίζουν λίγο. Να τα αλλάξω δεν παίζει αφού δεν υπάρχει φράγκο...
Επειδή όμως μου έσκασε η μία η τσιμούχα και θα κάτσω να την αλλάξω, τι λάδια μου προτείνετε να βάλω; 5αρι, 7,5αρι ή 10αρι; Με 10αρι που έχω τώρα και 500ml ανα καλάμι και τέρμα κάτω την προφόρτιση είναι πάντως εντελώς κούτσουρο.
Επίσης έχω μπερδευτεί διαβάζοντας και τα υπόλοιπα post, τελικά πόσο λάδι πρέπει να βάλουμε μέσα; Η suzuki λέει 524ml. Η HyperPro νομίζω 500ml άλλοι λένε 400-450ml. Τελικά τι λειτουργεί καλύτερα και ποια μάρκα να προτιμήσω;
Σας ευχαριστώ.
Ποσα κιλα εισαι? Ταξιδευεις συχνα δικαβαλος ή/και φορτωμενος? Τι χρηση κανεις? Κυριως πολη και χαλαρες βολτες ή στροφιλικια με καθε ευκαιρια?
Τα ελατηρια που εβαλες πριν 10 χρονια αποκλειεται να τα εχουν παιξει.
Έχω βάλει στην μπροστινή ανάρτηση ελατήρια HyperPro εδώ και καμιά 10αρια χρόνια και φυσικά έχουν αρχίσει να τα παίζουν λίγο. Να τα αλλάξω δεν παίζει αφού δεν υπάρχει φράγκο...
Επειδή όμως μου έσκασε η μία η τσιμούχα και θα κάτσω να την αλλάξω, τι λάδια μου προτείνετε να βάλω; 5αρι, 7,5αρι ή 10αρι; Με 10αρι που έχω τώρα και 500ml ανα καλάμι και τέρμα κάτω την προφόρτιση είναι πάντως εντελώς κούτσουρο.
Επίσης έχω μπερδευτεί διαβάζοντας και τα υπόλοιπα post, τελικά πόσο λάδι πρέπει να βάλουμε μέσα; Η suzuki λέει 524ml. Η HyperPro νομίζω 500ml άλλοι λένε 400-450ml. Τελικά τι λειτουργεί καλύτερα και ποια μάρκα να προτιμήσω;
Σας ευχαριστώ.
Ποσα κιλα εισαι? Ταξιδευεις συχνα δικαβαλος ή/και φορτωμενος? Τι χρηση κανεις? Κυριως πολη και χαλαρες βολτες ή στροφιλικια με καθε ευκαιρια?
Τα ελατηρια που εβαλες πριν 10 χρονια αποκλειεται να τα εχουν παιξει.
90 κιλά Ταξίδι δικάβαλος σπάνια. Η χρήση είναι 100% μικτή από εθνική με ταχύτητες 150χλμ/ω μέχρι χωμάτινες διαδρομές και πήξιμο στη κίνηση του κέντρου.
K0k0$ vstromhellasforum Fanatic
Ηλικία : 45 Τόπος : Αθηνα Registration date : 06/06/2011
Έχω βάλει στην μπροστινή ανάρτηση ελατήρια HyperPro εδώ και καμιά 10αρια χρόνια και φυσικά έχουν αρχίσει να τα παίζουν λίγο. Να τα αλλάξω δεν παίζει αφού δεν υπάρχει φράγκο...
Επειδή όμως μου έσκασε η μία η τσιμούχα και θα κάτσω να την αλλάξω, τι λάδια μου προτείνετε να βάλω; 5αρι, 7,5αρι ή 10αρι; Με 10αρι που έχω τώρα και 500ml ανα καλάμι και τέρμα κάτω την προφόρτιση είναι πάντως εντελώς κούτσουρο.
Επίσης έχω μπερδευτεί διαβάζοντας και τα υπόλοιπα post, τελικά πόσο λάδι πρέπει να βάλουμε μέσα; Η suzuki λέει 524ml. Η HyperPro νομίζω 500ml άλλοι λένε 400-450ml. Τελικά τι λειτουργεί καλύτερα και ποια μάρκα να προτιμήσω;
Σας ευχαριστώ.
Ποσα κιλα εισαι? Ταξιδευεις συχνα δικαβαλος ή/και φορτωμενος? Τι χρηση κανεις? Κυριως πολη και χαλαρες βολτες ή στροφιλικια με καθε ευκαιρια?
Τα ελατηρια που εβαλες πριν 10 χρονια αποκλειεται να τα εχουν παιξει.
90 κιλά Ταξίδι δικάβαλος σπάνια. Η χρήση είναι 100% μικτή από εθνική με ταχύτητες 150χλμ/ω μέχρι χωμάτινες διαδρομές και πήξιμο στη κίνηση του κέντρου.
Εγω θα σου προτεινα αφου δεν εισαι πολυ βαρυς -κι αφου λες και χωμα- να βαλεις 5w και να ξεκινησεις με 450ml στα καλαμια. Αν στην πορεια σου φαινεται να "τραμπαλιαζει" λιγο το μπροστινο σε λακουβες ή χωμα, προσθεσε αλλα 25ml σε καθε καλαμι. Αν παλι σου φαινεται το ιδιο, προσθεσε ξανα αλλα 25 κτλ κτλ, μεχρι να το φερεις εκει που σου καθεται καλα. Αν αρχισει να "τεμπελιαζει" , δηλαδη να ειναι αργο στην εκτονωση του ή στη συμπιεση τοτε βαλε μια συριγγα με ενα μακρυ σωληνακι μεσα και βγαλε 10ml απο καθε καλαμι. Ολα αυτα γινονται χωρις να το ξαναλυσεις το μπροστινο, απλα ανοιγεις απο πανω τις ταπες της προφορτισης και κανεις δουλεια. Μην πας παραπανω απο 550 ανα καλαμι, ειδικα αν εχεις βαλει αποστατες απο PVC/Teflon (πιο παχυ τοιχωμα).
Έχω βάλει στην μπροστινή ανάρτηση ελατήρια HyperPro εδώ και καμιά 10αρια χρόνια και φυσικά έχουν αρχίσει να τα παίζουν λίγο. Να τα αλλάξω δεν παίζει αφού δεν υπάρχει φράγκο...
Επειδή όμως μου έσκασε η μία η τσιμούχα και θα κάτσω να την αλλάξω, τι λάδια μου προτείνετε να βάλω; 5αρι, 7,5αρι ή 10αρι; Με 10αρι που έχω τώρα και 500ml ανα καλάμι και τέρμα κάτω την προφόρτιση είναι πάντως εντελώς κούτσουρο.
Επίσης έχω μπερδευτεί διαβάζοντας και τα υπόλοιπα post, τελικά πόσο λάδι πρέπει να βάλουμε μέσα; Η suzuki λέει 524ml. Η HyperPro νομίζω 500ml άλλοι λένε 400-450ml. Τελικά τι λειτουργεί καλύτερα και ποια μάρκα να προτιμήσω;
Σας ευχαριστώ.
Ποσα κιλα εισαι? Ταξιδευεις συχνα δικαβαλος ή/και φορτωμενος? Τι χρηση κανεις? Κυριως πολη και χαλαρες βολτες ή στροφιλικια με καθε ευκαιρια?
Τα ελατηρια που εβαλες πριν 10 χρονια αποκλειεται να τα εχουν παιξει.
90 κιλά Ταξίδι δικάβαλος σπάνια. Η χρήση είναι 100% μικτή από εθνική με ταχύτητες 150χλμ/ω μέχρι χωμάτινες διαδρομές και πήξιμο στη κίνηση του κέντρου.
Εγω θα σου προτεινα αφου δεν εισαι πολυ βαρυς -κι αφου λες και χωμα- να βαλεις 5w και να ξεκινησεις με 450ml στα καλαμια. Αν στην πορεια σου φαινεται να "τραμπαλιαζει" λιγο το μπροστινο σε λακουβες ή χωμα, προσθεσε αλλα 25ml σε καθε καλαμι. Αν παλι σου φαινεται το ιδιο, προσθεσε ξανα αλλα 25 κτλ κτλ, μεχρι να το φερεις εκει που σου καθεται καλα. Αν αρχισει να "τεμπελιαζει" , δηλαδη να ειναι αργο στην εκτονωση του ή στη συμπιεση τοτε βαλε μια συριγγα με ενα μακρυ σωληνακι μεσα και βγαλε 10ml απο καθε καλαμι. Ολα αυτα γινονται χωρις να το ξαναλυσεις το μπροστινο, απλα ανοιγεις απο πανω τις ταπες της προφορτισης και κανεις δουλεια. Μην πας παραπανω απο 550 ανα καλαμι, ειδικα αν εχεις βαλει αποστατες απο PVC/Teflon (πιο παχυ τοιχωμα).
Σε ευχαριστώ για την απάντηση! Θα το δοκιμάσω!
loverdos11 moderator
Ηλικία : 40 Τόπος : ΝΕΑ ΣΜΥΡΝΗ Registration date : 11/03/2012
K0k0$ σε matris μπροστινό Fs116se80 παρόλο που τα έχω τα κιλά μου μου φαίνεται σκληρό ειδικά από τότε που άλλαξα και πίσω ανάρτηση με EMC τι λάδι λες να βάλω 5αρι ή 10αρι Α την προφόρτιση την έχω στο μηδέν στα matris
_________________ Αντώνης DL 650 L0 Black
K0k0$ vstromhellasforum Fanatic
Ηλικία : 45 Τόπος : Αθηνα Registration date : 06/06/2011
K0k0$ σε matris μπροστινό Fs116se80 παρόλο που τα έχω τα κιλά μου μου φαίνεται σκληρό ειδικά από τότε που άλλαξα και πίσω ανάρτηση με EMC τι λάδι λες να βάλω 5αρι ή 10αρι Α την προφόρτιση την έχω στο μηδέν στα matris
Tα λεγαμε και σε αλλο θεμα, ειτε Matris, ειτε μαμα, ειτε Ohlins πισω, ειτε ΕΜC ειτε οτιδηποτε ξερω γω,
ΠΡΩΤΑ ΡΥΘΜΙΖΟΥΜΕ ΠΡΟΦΟΡΤΙΣΗ ΚΑΙ SAG
Ρυθμισε πρωτα την προφορτιση σου σωστα, στα μετρα σου , και μετα δες αν εξακολουθει να ειναι σκληρο, γιατι αν μου λες μηδεν προφορτιση με τα κιλα σου, μαλλον απλα τερματιζει το μπροστινο.
loverdos11 moderator
Ηλικία : 40 Τόπος : ΝΕΑ ΣΜΥΡΝΗ Registration date : 11/03/2012
K0k0$ σε matris μπροστινό Fs116se80 παρόλο που τα έχω τα κιλά μου μου φαίνεται σκληρό ειδικά από τότε που άλλαξα και πίσω ανάρτηση με EMC τι λάδι λες να βάλω 5αρι ή 10αρι Α την προφόρτιση την έχω στο μηδέν στα matris
Tα λεγαμε και σε αλλο θεμα, ειτε Matris, ειτε μαμα, ειτε Ohlins πισω, ειτε ΕΜC ειτε οτιδηποτε ξερω γω,
ΠΡΩΤΑ ΡΥΘΜΙΖΟΥΜΕ ΠΡΟΦΟΡΤΙΣΗ ΚΑΙ SAG
Ρυθμισε πρωτα την προφορτιση σου σωστα, στα μετρα σου , και μετα δες αν εξακολουθει να ειναι σκληρο, γιατι αν μου λες μηδεν προφορτιση με τα κιλα σου, μαλλον απλα τερματιζει το μπροστινο.
το εχω ψάξει με την προφόρτιση και μπροστα και πίσω αλλά δεν έβγαλα άκρη
_________________ Αντώνης DL 650 L0 Black
K0k0$ vstromhellasforum Fanatic
Ηλικία : 45 Τόπος : Αθηνα Registration date : 06/06/2011
Πολυ απλοϊκη επεξηγηση αλλα μια χαρα εχει αποτελεσμα για το 95% των αναβατων.
Αν λοιπον εχεις ρυθμισει sag στα 4-5εκ μπροστα πισω, τοτε ρυθμιζεις τις αποσβεσεις. Tα Matris δεν δεχονται ρυθμισεις αποσβεσεων, ερχονται ετοιμα απο το εργοστασιο. Εξαρταται λοιπον απο τι ιξωδους λαδι εβαλες στην τοποθετηση. Αν ηταν 15αρι, τοτε δοκιμσε 10αρι, αν ηταν 10αρι δοκιμασε 5αρι ή μιξη 50-50 5αρι με 10αρι που το κανει 7.5.
Η ποσοτητα εχει να κανει με τον θυλακα αερα μεσα στα καλαμια (air chamber). Οσο μεγαλυτερος, τοσο πιο "ελευθερα" ας το πουμε κινειται το λαδι μεσα απο τις βαλβιδες, οταν το πιρουνι ειναι συμπιεσμενο. Αν δεν υπαρχει αρκετος κενος χωρος για τον αερα οταν συμπιεστει το πιρουνι, το λαδι βρισκει αντισταση και δεν μπορει να κυκλοφορησει τοσο ελευθερα.
Αρα, χονδρικα και πολυ γενικα, και χωρις σε καμια περιπτωση να φτανουν την αποδοση ρυθμισης ενος πληρως ρυθμιζομενου μπροστινου, το ιξωδες του λαδιου επηρεαζει αποσβεση συμπιεσης σε μεγαλο βαθμο , αλλα και της εκτονωσης σε μικροτερο, και το υψος (ποσοτητα) του λαδιου επηρεαζει αποσβεση εκτονωσης (αλλα και της συμπιεσης σε μικροτερο βαθμο). Και τα δυο βλεπεις οτι επηρεαζουν και τις δυο ρυθμισεις.
Δοκιμασε πρωτα με αλλο λαδι χαμηλοτερου ιξωδους και αν ακομη θες ρυθμιση, παιξε με συριγγα με την ποσοτητα του λαδιου.
loverdos11 moderator
Ηλικία : 40 Τόπος : ΝΕΑ ΣΜΥΡΝΗ Registration date : 11/03/2012
Aπλα διπλοτσεκαρε -επειδη δεν εχω ιδεα τι ειναι τα Ματρις και πως δουλευει το καθε μοντελο- αν εχουν δικο τους cartridge/ φυσιγγιο κλειστο, με δικο του λαδι για την αποσβεση, τοτε οτι και να κανεις στο λαδι του πιρουνιου δεν θα επηρεασει σχεδον καθολου το τελικο αποτελεσμα.
loverdos11 moderator
Ηλικία : 40 Τόπος : ΝΕΑ ΣΜΥΡΝΗ Registration date : 11/03/2012
Aπλα διπλοτσεκαρε -επειδη δεν εχω ιδεα τι ειναι τα Ματρις και πως δουλευει το καθε μοντελο- αν εχουν δικο τους cartridge/ φυσιγγιο κλειστο, με δικο του λαδι για την αποσβεση, τοτε οτι και να κανεις στο λαδι του πιρουνιου δεν θα επηρεασει σχεδον καθολου το τελικο αποτελεσμα.
Aπλα διπλοτσεκαρε -επειδη δεν εχω ιδεα τι ειναι τα Ματρις και πως δουλευει το καθε μοντελο- αν εχουν δικο τους cartridge/ φυσιγγιο κλειστο, με δικο του λαδι για την αποσβεση, τοτε οτι και να κανεις στο λαδι του πιρουνιου δεν θα επηρεασει σχεδον καθολου το τελικο αποτελεσμα.
Σε εργοστασιακό μπροστινό, τοποθέτησα λάδια 15W στην ποσότητα που προτείνει το manual. Χωρίς καθόλου προφόρτιση μπροστά (τέρμα έξω, σωστά?), κατεβασμένη τιμονόπλακα 15χιλ. και τέρμα προφόρτιση πίσω σε εργοστασιακό αμορτισέρ έχω αρκετά ωραίο μπροστινό σαν αίσθηση, ειδικά στα φρένα, αλλά σαν σύνολο πλέον νιώθω το μηχανάκι χάλια, καθώς το πίσω δείχνει πάρα πολύ μαλακό. Στατικά, το πίσω βυθίζεται πάρα πολύ και το μπροστινό σχεδόν καθόλου. Τα ίδια και ακόμα χειρότερα ανεβαίνοντας πάνω στο μηχανάκι και πατώντας στα μαρσπιέ. Δεδομένου ότι αυτή τη στιγμή δεν έχω την οικονομική δυνατότητα να αλλάξω αμορτισέρ, αξίζει να δοκιμάσω να αφαιρέσω λίγο λάδι από την κάθε μπουκάλα ή να ξανααλλάξω απευθείας λάδι σε 10w ή κάτι άλλο; Όλα αυτά σε Κ9, αν παίζει κάποιο ρόλο. Ευχαριστώ.
K0k0$ vstromhellasforum Fanatic
Ηλικία : 45 Τόπος : Αθηνα Registration date : 06/06/2011
Σε εργοστασιακό μπροστινό, τοποθέτησα λάδια 15W στην ποσότητα που προτείνει το manual. Χωρίς καθόλου προφόρτιση μπροστά (τέρμα έξω, σωστά?), κατεβασμένη τιμονόπλακα 15χιλ. και τέρμα προφόρτιση πίσω σε εργοστασιακό αμορτισέρ έχω αρκετά ωραίο μπροστινό σαν αίσθηση, ειδικά στα φρένα, αλλά σαν σύνολο πλέον νιώθω το μηχανάκι χάλια, καθώς το πίσω δείχνει πάρα πολύ μαλακό. Στατικά, το πίσω βυθίζεται πάρα πολύ και το μπροστινό σχεδόν καθόλου. Τα ίδια και ακόμα χειρότερα ανεβαίνοντας πάνω στο μηχανάκι και πατώντας στα μαρσπιέ. Δεδομένου ότι αυτή τη στιγμή δεν έχω την οικονομική δυνατότητα να αλλάξω αμορτισέρ, αξίζει να δοκιμάσω να αφαιρέσω λίγο λάδι από την κάθε μπουκάλα ή να ξανααλλάξω απευθείας λάδι σε 10w ή κάτι άλλο; Όλα αυτά σε Κ9, αν παίζει κάποιο ρόλο. Ευχαριστώ.
Η ολη ρυθμιση ειναι εντελως λαθος.
Την τιμονοπλακα γιατι την κατεβασες? Και μαλιστα χωρις καθολου προφορτιση. Ασ'την κατεβασμενη για αρχη και ρυθμισε μπροστα πισω σωστα το sag. Οχι τερμα πισω προφορτιση-καθολου μπροστα, αυτο ειναι 1000% ενας τεραστιος λογος που το μηχανακι ειναι χαλια. Το 15αρι λαδι στο καλαμι δεν ερχεται στα ισα του με την προφορτιση πισω, αλλα με τη μοναδικη ρυθμιση αποσβεσης που εχει πισω το αμορτισερ, την αποσβεση επαναφορας. Αυτη ειναι που σχετιζεται με το λαδι στα καλαμια, που επηρεαζει την αποσβεση, οχι την προφορτιση.
Πρώτον, ευχαριστώ για την άμεση απάντηση. Μάλλον η κλεισούρα από τον κορωνοϊό έχει και τα θετικά της. Την τιμονόπλακα την κατέβασα κυρίως επειδή είμαι κοντοπούτ@νος, για να φτάνω καλύτερα. Όμως μου φάνηκε και λογικό, λόγω του πιο χοντρού λαδιού, ότι θα συμπιέζεται πιο εύκολα ρίχνοντας περισσότερο βάρος μπροστά. Για τον ίδιο λόγο δεν έχω καθόλου προφόρτιση μπροστά και τέρμα πίσω. Για να συμπιέζεται πιο εύκολα μπροστά και πιο δύσκολα πίσω με σκοπό να φτιάξω κάπως το sag ίδιο μπρος-πίσω. Μάλλον τα έχω εντελώς λάθος στο μυαλό μου.
K0k0$ vstromhellasforum Fanatic
Ηλικία : 45 Τόπος : Αθηνα Registration date : 06/06/2011
Πρώτον, ευχαριστώ για την άμεση απάντηση. Μάλλον η κλεισούρα από τον κορωνοϊό έχει και τα θετικά της. Την τιμονόπλακα την κατέβασα κυρίως επειδή είμαι κοντοπούτ@νος, για να φτάνω καλύτερα. Όμως μου φάνηκε και λογικό, λόγω του πιο χοντρού λαδιού, ότι θα συμπιέζεται πιο εύκολα ρίχνοντας περισσότερο βάρος μπροστά. Για τον ίδιο λόγο δεν έχω καθόλου προφόρτιση μπροστά και τέρμα πίσω. Για να συμπιέζεται πιο εύκολα μπροστά και πιο δύσκολα πίσω με σκοπό να φτιάξω κάπως το sag ίδιο μπρος-πίσω. Μάλλον τα έχω εντελώς λάθος στο μυαλό μου.
Το λαδι σε πηρουνι/αμορτισερ ρυθμιζει την αποσβεση συμπιεσης/επαναφορας. Τα ελατηρια/προφορτιση ρυθμιζουν το sag. Eιναι εντελως ανεξαρτητα μεταξυ τους.
Εαν εριξες την τιμονοπλακα για θεμα υψους, σε συμβουλευω να ισορροπησεις και το πισω με μακρυτερους αποστατες μοχλικου ωστε να χαμηλωσεις και το πισω μερος.
Ήδη έχω αγοράσει λαμάκια για πίσω χαμήλωμα, αλλά δεν τα έχω βάλει ακόμα γιατί φοβάμαι ότι ρίχνοντας κι άλλο βάρος πίσω θα έχει ακόμα περισσότερο sag πίσω και ακόμα λιγότερο μπροστά. Τι μπορώ να πειράξω, εκτός από ελατήριο πίσω, για να ισορροπήσω το sag μπρος - πίσω και να μη βυθίζεται σχεδόν αποκλειστικά πίσω όπως τώρα;
K0k0$ vstromhellasforum Fanatic
Ηλικία : 45 Τόπος : Αθηνα Registration date : 06/06/2011
Μην είσαι αδιάκριτος! 95 κιλά και επειδή το μηχανάκι το έχω μόνο για ταξίδια είμαι σχεδόν πάντα φορτωμένος πίσω ή κάποιες φορές και δικάβαλος (60 κιλά).
K0k0$ vstromhellasforum Fanatic
Ηλικία : 45 Τόπος : Αθηνα Registration date : 06/06/2011
Μην είσαι αδιάκριτος! 95 κιλά και επειδή το μηχανάκι το έχω μόνο για ταξίδια είμαι σχεδόν πάντα φορτωμένος πίσω ή κάποιες φορές και δικάβαλος (60 κιλά).
Ε οκ, στα 95 κιλα τα μαμα ελατηρια με αρκετη προφορτιση σου φτανουν, αλλα αν ειναι για παντα φορτωμενος και σχεδον παντα δικαβαλος ξεκινα να ψαχνεσαι για σκληροτερα ελατηρια μπρος/πισω. Δεν υπαρχει τιποτε αλλο που μπορεις να κανεις.
Προς το παρον μετρα sag μπρος πισω με εσενα μονο και βλεπεις. Για τα κιλα σου να σου πω οτι θες περιπου 3 στροφες προφορτιση μπροστα και το μισο πισω αν θυμαμαι καλα. Τερμα πισω και μηδεν μπροστα ειναι ΤΕΛΕΙΩΣ λαθος. Παρε μετρο και καντο σωστα.