|
|
| Περι αναρτησεων και φρενων gια το 650 | |
| |
Συγγραφέας | Μήνυμα |
---|
hargoul vstromhellasforum Enthusiast
Ηλικία : 46 Τόπος : Χαλάνδρι Registration date : 14/07/2008
| Θέμα: Απ: Περι αναρτησεων και φρενων gια το 650 Παρ Μάης 07 2010, 09:23 | |
| - gabadoo έγραψε:
- Παντως οδηγησα ενα 650 '08 (σαν το δικο μου) με Tokico αντι των Brembo (που εχω συνηθισει απο τον Μαρτιο του '09 που τα εχω βαλει στο δικο μου...) και τολμω να πω οτι....δεν εχουν καμμια σχεση σε αποδοση και κυριως διαρκεια δυναμης πεδησης......
Σε γνωστο,κατηφορικο και επιπονο για τα φρενα κομματι,επιστρεφοντας απο Παυλιανη (Μπραλος....)και προσπαθωντας να μεινω κοντα στα υπολοιπα μηχανακια της παρεας (VFR 800 V-tec,R 1200 gs,R1150 gs,Fazer 600,SV 650,και το δικο μου μηχανακι στα χερια εκεινου του οποιου οδηγουσα το δικο του...)φρεναροντας απο πολλα χλμ,απανωτα και πολυ δυνατα,τα φρενα εχαναν την δυναμη πεδησης τους.....
Μετα τις πρωτες 3-4 στροφες και τα αντιστοιχα φρεναρισματα,η δυναμη που εβαζα (για να φρεναρω στα-ηδη γνωστα απο αλλα περασματα-σημεια)αυξανοταν συνεχως,μεχρι που σε καποια φαση......δυναμη γιοκ-στους ρυθμους που επιθυμουσα να παω...
Με περασε-στα φρενα μαλιστα- ο φιλος με το ΔΙΚΟ μου μηχανακι!!!!!!!
Κατεβηκα καμποσα κλικ σε απαιτησεις,και οι Tokico επανηλθαν σε δυναμη,μεχρι να ξαναζεσταθουν,εωοσω οι υπολοιποι απομακρυνθηκαν,μαζι και ο δικος μου....
Εκατσα,εκ των υστερων,και διαβασα καμποσα τεστ με μηχανακια που εχουν τα (περιπου) ιδια φρενα,τουλαχιστον τις δαγκανες, και ειδα οτι ΚΑΙ στο συγκριτικο που εκανε το ΜΟΤΟ με τα BMW S 1000RR-GSXR 1000 K10-CBR 1000 C ABS,οι δοκιμαστες διαπιστωσανε τα ιδια για τις δαγκανες της TOKICO σε ενα τερας οπως το Κ10.......ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ στα φρενα!!!!!
Και σαφως σαφεστατα το μετρησανε στα μειον,εν αντιθεσει με τα Νissin του CBR με το ηλεκτρονικο ABS εξαιρετικα και η απολυτη χρυση μεση λυση για δρομο-πιστα....Το δε BMW ειχε (οπως λενε οι συντακτες....) ΦΡΕΝΟΥΚΛΕΣ ΤΕΡΑΤΑ ,που σταματουσαν το κακασχημο (υποκειμενικο δικο μου ,αυτο..)απο οπουδηποτε και απο οποιαδηποτε χιλιομετρα και αν ειχε......Brembo φοραγε....
Ειναι τυχαιο;
Τεσπα,δεν εχω κατι με τις Tokico,απλα μια διαπιστωση δικη μου καταθεσα εδω..... Και στην τελικη,δεν ειμαι και σιγουρος ποσο χρειαζεται ενα μηχανακι με τον χαρακτηρα του Strom,διαρκειες σε απανωτα φρεναρισματα σε Μπραλλους και Επιδαυρους.....
Απλα τα κατεταξα ως επαρκεστατη και σαφως καλυτερη επλογη απο τα μαμισια,ασφαλεστατα και αξιοπρεπη οσο οι απαιτησεις ειναι αναλογες του χαρακτηρα της μοτοσυκλετας,και ελαφρως φθηνοτερα σε κοστη (αρχικη αγορα μεταχειρισμενων δαγκανων και κοστων τακκακιων σε μελλοντικη αλλαγη λογω φθορας..)σε σχεση με τα Brembo....
Παντως ο φιλος αρχισε να ψαχνει για Brembo..... Τα Τοκικο του φιλου που δεν φρεναραν ηταν τα μαμα η τα 4πιστονα; Παντως απο οσο ξερω αν ζεσταθουν τα φρενα και δεν πιανουν ειναι θεμα υγρων. Αυτο το προβλημα ειχα στο ΤΤ που ειχα (το οποιο φορουσε brembo και το μπροστινο ηταν φρεναρα, σε αντιθεση με το πισω που ηταν ανυπαρκτο). Σε καταβαση απο βουνο εχασα τελειως τα φρενα (αφου τα ειχα πυρωσει). Αλλαξα υγρα φρενων και ολα ηταν τελεια μετα... |
| | | gabadoo
Registration date : 08/04/2008
| Θέμα: Απ: Περι αναρτησεων και φρενων gια το 650 Παρ Μάης 07 2010, 09:45 | |
| - hargoul έγραψε:
Τα Τοκικο του φιλου που δεν φρεναραν ηταν τα μαμα η τα 4πιστονα; Παντως απο οσο ξερω αν ζεσταθουν τα φρενα και δεν πιανουν ειναι θεμα υγρων. Αυτο το προβλημα ειχα στο ΤΤ που ειχα (το οποιο φορουσε brembo και το μπροστινο ηταν φρεναρα, σε αντιθεση με το πισω που ηταν ανυπαρκτο). Σε καταβαση απο βουνο εχασα τελειως τα φρενα (αφου τα ειχα πυρωσει). Αλλαξα υγρα φρενων και ολα ηταν τελεια μετα... Θα ημουν παντελως ηλιθιος εαν εκανα συγκρισεις μεταξυ των 4πιστονων Brembo που φοραω στο δικο μου με μαμισια.... Ο φιλος φοραγε 4πιστονες Tokico απο καποιο GSXR ή SV Εξ αυτων ηταν η γνωμη μου Τα υγρα του ηταν DOT 4 , στο δικο μου μηχανακι επισης (εχω βαλει και 5.1,αλλα δεν αξιζει το παραπανω κοστος..) Αλλη διαφορα ειναι οτι ο φιλος ειχε μαμα τρομπα,εγω απο SS 600 16αρα(5/8 αλλιως) Θεωρω ομως οτι τα υγρα δεν παιζουν τον ρολο που ειπες Δηλαδη ενα μηχανακι οπως το Κ10,το οποιο σε σχεση με τα αλλα του τεστ,χαντακωθηκε στις κρισεις για τα φρενα,με μια αλλαγη υγρων φρενων θα ειναι ΟΚ; Θα το ειχε κανει εξ αρχης η Σουζουκι.... |
| | | hargoul vstromhellasforum Enthusiast
Ηλικία : 46 Τόπος : Χαλάνδρι Registration date : 14/07/2008
| Θέμα: Απ: Περι αναρτησεων και φρενων gια το 650 Παρ Μάης 07 2010, 09:54 | |
| Σιγουρα θα παιζει ρολο και το ποσο ζεσταινει τα υγρα η δαγκανα. Εγω στην θεση του φιλου σου παντως θα δοκιμαζα τα 5,1 (αυτα εχω βαλει αλλωστε) τα οποια αντεχουν σε μεγαλυτερες θερμοκρασιες, μπας και μειωθει το προβλημα. |
| | | tazakos gold member
Ηλικία : 44 Τόπος : Καλλιθέα ,από Καβαλα Registration date : 22/05/2008
| Θέμα: Απ: Περι αναρτησεων και φρενων gια το 650 Παρ Μάης 07 2010, 10:45 | |
| 1.το μέγεθος των πιστονιών είναι ίδιο σε μπρέμπο-τοκικο-νισσίν
2.η τρομπα ίδια
3.τα σωληνάκια ίδια
Αυτό που καθόρισε ποιος φρέναρε καλύτερα κ με περισσότερη διάρκεια είναι
α. τακάκια - δίσκοι β. βάρος γ. ταχύτητα δ. ανάρτηση
Για μένα όλα είναι ίδια, τετραπίστονα να είναι. |
| | | Snakeye Member
Ηλικία : 52 Τόπος : Πατήσια, ΑΘΗΝΑ Registration date : 19/01/2008
| Θέμα: Απ: Περι αναρτησεων και φρενων gια το 650 Παρ Μάης 07 2010, 12:28 | |
| η τρόμπα δεν ήταν ίδια ο ένας μαμα 14αρα και ο άλλος 5/8 . Σημαντική διαφορά κατά την γνώμη μου οπότε δεν μπορείς να συγκρίνεις τις δύο δαγκάνες. |
| | | Επισκέπτ Επισκέπτης
| Θέμα: Απ: Περι αναρτησεων και φρενων gια το 650 Σαβ Μάης 08 2010, 20:30 | |
| Μίλησα σήμερα με τον μηχανικό μου και τον ρώτησα τι μπορούμε να κάνουμε για τα φρένα. Να γίνουν πιο αποδωτικά και να αρχήσω να τα εμπιστεύομαι.
Τακάκια έχω αλλάξει πριν 5.000χλμ. και μου πρότεινε για αρχή να αλλάξουμε την μανέτα του φρένου. Ίσχύει κάτι τέτοιο? Θα δώ διαφόρα? η μπαρούφα μου είπε? Δεν το έχω ξανα ακούσει αυτο.
Η αλήθεια είναι πως μου είπε ότι "για αρχή" να αλλάξουμε αυτό και βλέπουμε ανάλογα το τι ζητας?
Τι λέτε? |
| | | geo vstromhellasforum Enthusiast
Ηλικία : 51 Τόπος : ΗΡΑΚΛΕΙΟ Registration date : 11/04/2009
| Θέμα: Απ: Περι αναρτησεων και φρενων gια το 650 Σαβ Μάης 08 2010, 20:44 | |
| - onastrom έγραψε:
- Μίλησα σήμερα με τον μηχανικό μου και τον ρώτησα τι μπορούμε να κάνουμε για τα φρένα. Να γίνουν πιο αποδωτικά και να αρχήσω να τα εμπιστεύομαι.
Τακάκια έχω αλλάξει πριν 5.000χλμ. και μου πρότεινε για αρχή να αλλάξουμε την μανέτα του φρένου. Ίσχύει κάτι τέτοιο? Θα δώ διαφόρα? η μπαρούφα μου είπε? Δεν το έχω ξανα ακούσει αυτο.
Η αλήθεια είναι πως μου είπε ότι "για αρχή" να αλλάξουμε αυτό και βλέπουμε ανάλογα το τι ζητας?
Τι λέτε? Σου απαντάω μέσα από τα λόγια σου φιλε μου |
| | | MILT vstromhellasforum Fanatic
Ηλικία : 60 Τόπος : Αθηνα Registration date : 06/06/2009
| Θέμα: Απ: Περι αναρτησεων και φρενων gια το 650 Σαβ Μάης 08 2010, 21:19 | |
| Αλλαξα προσφατα ενα ζευγαρι μανετες και τοποθετησα CNC που ειναι πιο εργονομικες και ρυθμιζομενες. Στη δοκιμη που εκανα στα πρωτα δυο φρεναρισματα μπηκε το ABS επι τοπου. Μετα συνειδητοποιησα οτι χρειαζεται πολυ μικροτερη πιεση η μανετα για να φρεναρεις. |
| | | geo vstromhellasforum Enthusiast
Ηλικία : 51 Τόπος : ΗΡΑΚΛΕΙΟ Registration date : 11/04/2009
| Θέμα: Απ: Περι αναρτησεων και φρενων gια το 650 Κυρ Μάης 09 2010, 11:36 | |
| Αυτό το καταλαβαίνω βρε Μίλτο αλλά ο φίλος του ζήτησε πιο αποδοτικά αυτό δεν βελτιώνει τα φρένα λοιπών απλά την αίσθηση . |
| | | tassos... Member
Ηλικία : 38 Τόπος : Αθήνα Registration date : 03/04/2008
| Θέμα: Απ: Περι αναρτησεων και φρενων gια το 650 Κυρ Μάης 09 2010, 13:44 | |
| - gabadoo έγραψε:
- hargoul έγραψε:
Τα Τοκικο του φιλου που δεν φρεναραν ηταν τα μαμα η τα 4πιστονα; Παντως απο οσο ξερω αν ζεσταθουν τα φρενα και δεν πιανουν ειναι θεμα υγρων. Αυτο το προβλημα ειχα στο ΤΤ που ειχα (το οποιο φορουσε brembo και το μπροστινο ηταν φρεναρα, σε αντιθεση με το πισω που ηταν ανυπαρκτο). Σε καταβαση απο βουνο εχασα τελειως τα φρενα (αφου τα ειχα πυρωσει). Αλλαξα υγρα φρενων και ολα ηταν τελεια μετα...
Θα ημουν παντελως ηλιθιος εαν εκανα συγκρισεις μεταξυ των 4πιστονων Brembo που φοραω στο δικο μου με μαμισια....
Ο φιλος φοραγε 4πιστονες Tokico απο καποιο GSXR ή SV
Εξ αυτων ηταν η γνωμη μου
Τα υγρα του ηταν DOT 4 , στο δικο μου μηχανακι επισης (εχω βαλει και 5.1,αλλα δεν αξιζει το παραπανω κοστος..)
Αλλη διαφορα ειναι οτι ο φιλος ειχε μαμα τρομπα,εγω απο SS 600 16αρα(5/8 αλλιως)
Θεωρω ομως οτι τα υγρα δεν παιζουν τον ρολο που ειπες Δηλαδη ενα μηχανακι οπως το Κ10,το οποιο σε σχεση με τα αλλα του τεστ,χαντακωθηκε στις κρισεις για τα φρενα,με μια αλλαγη υγρων φρενων θα ειναι ΟΚ;
Θα το ειχε κανει εξ αρχης η Σουζουκι.... ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ παίζουν ρόλο τα υγρά, οι θερμοκρασίες που αναπτήσοντε σε αυτού του ίδους τα φρεναρίσματα είναι τεράστιες... Αν ξεπεράσουν τα όρια ενός DOT 4 είναι λογικό και φυσικό επόμενο να χάσουν σε δύναμη... Όπως είπες έχεις αλλάξει και τρόμπα, κάτι το οποίο συμβάλει συμαντικά στον τρόπο και στην δύναμη του φρεναρίσματος... Επίσεις έχει σημασία και αν έχετε και τα ίδια τακάκα. Είναι και αυτό ένας παράγοντας που καταπονεί τα υγρά(DOT 4 vs DOT 5.1) Αν θές να συγκρίνεις ΜΟΝΟ τις δαγκάνες τότε θα πρέπει να βρείς δύο μηχανάκια που να έχουν αλλάξει ΜΟΝΟ δαγκάνες με ΙΔΙΑ τακάκια και υγρά... Όσο για το Κ10 που είπες... Πέραν ΟΛΩΝ των άλλων σημασία έχει και η θέση που βρίσκοντε οι δαγκάνες, κατα πόσο αερίζοντε καλά, το υλικό του δίσκου, το σετ απ των αναρτήσεων κτλ... Τα suzuki δεν έχουν και την καλύτερη ποιότητα δίσκων με αποτέλεσμα να καταπονούντε και τα υγρά περισότερο... Οπότε ΙΣΩΣ και με μια αλλαγή υγρών σε 5.1 να αποδωσει καλύτερα/μακρήτερα... Στην ερώτησή σου γιατί δεν το κάνανε εξ αρχής... Ένας αγοραστής πληρώνει για να πάρει κάτι και να το χαρεί χωρίς όμως να χρειαστεί να ασχολιθεί και πολύ μαζί του, πόσο μάλλον με το κεφάλαιο φρένα... Αν μας έλεγε η suzuki κάθε 10 μήνες να είμαστε σε ένα εξουσιοδοτιμένο και να αλλάζουμε υγρά φρένων DOT5.1 δεν θα ήμασταν και οι πιο ευτυχείς αγοραστές... Απεναντίας μας λέει να τα αλλάζουμε κάθε 2 χρόνια με DOT4... Έτσι ασχολούμαστε όλο και λιγότερο με θέματα σαν και αυτό και είμαστε και πιο ευτυχείς αγοραστές που δεν χρειάζεται να τα ακουμπάμε συχνά στα λαμόγια... Αν είχαμε τους δίσκους του βέρσις να είσαι σύγουρος ότι δεν θα είχε ανοιχτεί το θέμα περι φρένων, παρα μόνο των αναρτήσεων...
Έχει επεξεργασθεί από τον/την tassos... στις Δευ Μάης 10 2010, 02:15, 1 φορά |
| | | daddy cool
Ηλικία : 44 Τόπος : ΑΘΗΝΑ Registration date : 02/10/2009
| Θέμα: Απ: Περι αναρτησεων και φρενων gια το 650 Κυρ Μάης 09 2010, 15:33 | |
| παιδες θα καταθεσω κ γω την αποψη μου....μετα απο βοηθεια του γνωστου κ μη εξαιρεταιου tazakou,εβαλα κ γω στο μηχανακι μου δαγκανες nissin....ειπα να δοκιμασω κ την τελευταια λυση αφου ειχα ηδη βαλει σωληνακια κ τρομπα απο B-King χωρις καποιο ιδιαιτερο αποτελεσμα παρα μονο λιιιγο καλυτερο φρεναρισμα...ενα θα πω μονο....ΤΩΡΑ ΕΧΩ ΦΡΕΝΑ!!!Φ Ρ Ε Ν Α !!!!!το μηχανακι σταματαει φοβερα!!!!πολυ δυναμη κ αισθηση!!!δεν το πιστευω οτι σταματαει ετσι!!!υπ οψην οτι τα φοραω μονο 2 μερες κ με τα τακακια που ειχαν πανω οι δαγκανες οποτε παιζει να βελτιωθουν κ αλλο...απορω πως οδηγουσαμε το 1000 πριν με τα απαραδεκτα φρενα...αλλο αξιοπροσεκτο μονο μια αισθηση στρεβλωσης του μπροστινου(οχι κατι σοβαρο,απλη αισθηση) σε δυνατα φρεναρισματα...αλλα αυτο θα φτιαξει με μια γεφυρα πιστευω...για το τελος θελω να ευχαριστησω κ δημοσια το γιαννη που ασχοληθηκε να βρει δαγκανες κλπ... (αν κ ειναι λιγο) |
| | | gabadoo
Registration date : 08/04/2008
| Θέμα: Απ: Περι αναρτησεων και φρενων gια το 650 Τρι Μάης 11 2010, 10:47 | |
| - onastrom έγραψε:
- Μίλησα σήμερα με τον μηχανικό μου και τον ρώτησα τι μπορούμε να κάνουμε για τα φρένα. Να γίνουν πιο αποδωτικά και να αρχήσω να τα εμπιστεύομαι.
Τακάκια έχω αλλάξει πριν 5.000χλμ. και μου πρότεινε για αρχή να αλλάξουμε την μανέτα του φρένου. Ίσχύει κάτι τέτοιο? Θα δώ διαφόρα? η μπαρούφα μου είπε? Δεν το έχω ξανα ακούσει αυτο.
Η αλήθεια είναι πως μου είπε ότι "για αρχή" να αλλάξουμε αυτό και βλέπουμε ανάλογα το τι ζητας?
Τι λέτε? Η μανετα του φρενου ειναι υπευθυνη (περα απο την γνωστη σε ολους αισθηση στο χερι..) και για την μοχλικη σχεση και που δεν οριζεται μονο απο το μηκος της αλλα και απο αλλες διαστασεις της (που ειναι σχετικα δυσκολο να δειξω εαν δεν εχω φωτο-σχεδια)και μπορω να πω οτι συμβαλει αρκετα στην δυναμη (πολλαπλασιαζομενη σαφως λογω της αυτης μοχλικης σχεσης..) που λαμβανει το εμβολο της τρομπας... Για αρχη,ειναι μια βελτιωση,ειδικα εαν "παντρευτει" και με μια τρομπα απο χιλιαρι (που ειναι ΗΔΗ 5/8 δηλαδη 16 χιλιοστα) Αυτα για οσους εχουν μαμα δαγκανες... Επισης μια αλλαγη με πιο καλα τακακια,θα βοηθουσε,αν και πιστευω οτι η Suzuki -τουλαχιστον στα μαμισια-εχει βρει την χρυση τομη αποδοσης-διαρκειας σε χιλιομετρα-φθορα δισκων.. Ενδεχομενως μια αλλαγη,με καλυτερης ποιοτητας, τακακιων να επιφερει μια πιο γρηγορη φθορα των δισκων,χωρις να μπορω να πω με ακριβεια (γιατι δεν εχω δοκιμασει..)εαν εχει τα πολυποθητα αποτελεσματα.... Εν πασει περιπτωσει το κοστος αλλαγης των δαγκανων δεν ειναι απαγορευτικο και μετα την αλλαγη εχεις ΦΡΕΝΑ λεμε,ειτε με Brembo ειτε με Tokico.... |
| | | gabadoo
Registration date : 08/04/2008
| Θέμα: Απ: Περι αναρτησεων και φρενων gια το 650 Τρι Μάης 11 2010, 11:18 | |
| - tassos... έγραψε:
ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ παίζουν ρόλο τα υγρά, οι θερμοκρασίες που αναπτήσοντε σε αυτού του ίδους τα φρεναρίσματα είναι τεράστιες... Αν ξεπεράσουν τα όρια ενός DOT 4 είναι λογικό και φυσικό επόμενο να χάσουν σε δύναμη... Όπως είπες έχεις αλλάξει και τρόμπα, κάτι το οποίο συμβάλει συμαντικά στον τρόπο και στην δύναμη του φρεναρίσματος... Επίσεις έχει σημασία και αν έχετε και τα ίδια τακάκα. Είναι και αυτό ένας παράγοντας που καταπονεί τα υγρά(DOT 4 vs DOT 5.1)
Αν θές να συγκρίνεις ΜΟΝΟ τις δαγκάνες τότε θα πρέπει να βρείς δύο μηχανάκια που να έχουν αλλάξει ΜΟΝΟ δαγκάνες με ΙΔΙΑ τακάκια και υγρά...
Όσο για το Κ10 που είπες... Πέραν ΟΛΩΝ των άλλων σημασία έχει και η θέση που βρίσκοντε οι δαγκάνες, κατα πόσο αερίζοντε καλά, το υλικό του δίσκου, το σετ απ των αναρτήσεων κτλ... Τα suzuki δεν έχουν και την καλύτερη ποιότητα δίσκων με αποτέλεσμα να καταπονούντε και τα υγρά περισότερο... Οπότε ΙΣΩΣ και με μια αλλαγή υγρών σε 5.1 να αποδωσει καλύτερα/μακρήτερα...
Στην ερώτησή σου γιατί δεν το κάνανε εξ αρχής... Ένας αγοραστής πληρώνει για να πάρει κάτι και να το χαρεί χωρίς όμως να χρειαστεί να ασχολιθεί και πολύ μαζί του, πόσο μάλλον με το κεφάλαιο φρένα... Αν μας έλεγε η suzuki κάθε 10 μήνες να είμαστε σε ένα εξουσιοδοτιμένο και να αλλάζουμε υγρά φρένων DOT5.1 δεν θα ήμασταν και οι πιο ευτυχείς αγοραστές... Απεναντίας μας λέει να τα αλλάζουμε κάθε 2 χρόνια με DOT4... Έτσι ασχολούμαστε όλο και λιγότερο με θέματα σαν και αυτό και είμαστε και πιο ευτυχείς αγοραστές που δεν χρειάζεται να τα ακουμπάμε συχνά στα λαμόγια...
Αν είχαμε τους δίσκους του βέρσις να είσαι σύγουρος ότι δεν θα είχε ανοιχτεί το θέμα περι φρένων, παρα μόνο των αναρτήσεων... Θα μου επιτρεψεις να εχω ΠΑΝΤΕΛΩΣ αντιθετη αποψη,αλλωστε και οι διαφωνιες ειναι υγεια,και σιγουρα κατι βγαινει και ολοι μαθαινουμε μερικα πραματακια.... Τα υγρα φρενων ΠΑΙΖΑΝΕ ρολο,δεν παιζουν πια... Σχεδον ολα τα τακακια,οι πλατες τους(εκει που ακουμπαει το τακακι,το σωμα δηλαδη..) κατασκευαζονται απο νεα πυριμαχα υλικα συν οτι ορισμενα εργοστασια βαζουν ενα προσθετο λαμαρινακι που σκοπο εχει,αφενος να κατανειμει την δυναμη πεδησης απο τα εμβολα στα τακακια,αφετερου ειναι και θερμικη ασπιδα.... Επομενως τα υγρα στα ΣΥΓΧΡΟΝΑ μηχανακια δεν θερμαινονται και αυτο εχει αντικτυπο στο οτι δεν δημιουργουνται πλεον φυσαλιδες και "αφρισμα" και ετσι δεν επηρεαζεται η αποδοση Εδω στο κατακαινουργιο YAMAHA R1 με τον Cross Plane στροφαλο,που 300αριζει και μπανει πιστα και,και ,και ,και... και εχει και ΦΡΕΝΟΥΚΛΕΣ,ΕΧΕΙ ΥΓΡΑ DOT3 ουτε καν 4..... Οι ευρωπαικες οδηγιες ειναι σαφεστατες... Για οποιον εχει αμφιβολιες μπορει να κανει μια ερωτηση στα σερβις της Μοτοδυναμικης στην Αγ.Παρασκευη (210.600 32 41 και μετα πατατε το 3 για να συνδεθειτε με το σερβις..).Πιστευω οτι αντιστοιχα θα κανουν και οι αλλες εταιρειες,παντως σε καμμια περιπτωση ΚΑΝΕΝΑ εργοστασιο δεν χρησιμοποιει-συνιστα Dot 5.1.... Αρα στην περιπτωση μου,και στην εν λογω "ατυπη" συγκριση-αισθηση του παραδειγματος μου που γραφω πιο πανω,μπορω να δεχτω μια διαφορα μεταξυ των τακακιων που φοραγαν οι δυο τυποι δαγκανων (Brembo-Tokico) Eπισης μια διαφορα υπαρχει και στις τρομπες,οκ,το δεχομαι.... Ομως,συνεχιζω να υποστηριζω,οτι η αποδοση στο φρεναρισμα ειναι σχεση αλλων παραμετρων,οπως διαμετροι αυλων που ρεει το υγρο μεσα στην δαγκανα,παρα τι τακακι φοραει ή τι υγρα εχει.....ποια η γνωμη σου για ενα τετοιο ενδεχομενο; Προς Θεου δεν θελω με τιποτα να μειωσω την αξια των Τοκικο,αντιθετα συμβαλλουν τα μεγιστα στην βελτιωση των φρενων της μηχανης μας.....απλα καταγραφω μια παρατηρηση μου... Εδω θα ειμαστε για να κανουμε κουβεντουλα και να ομορφαινει και το θρεντ... |
| | | tassos... Member
Ηλικία : 38 Τόπος : Αθήνα Registration date : 03/04/2008
| Θέμα: Απ: Περι αναρτησεων και φρενων gια το 650 Πεμ Μάης 13 2010, 02:51 | |
| Και χαίρομαι που έχει αντίθετη άποψη και τη υποστηρίζεις.... Τα υγρά των φρένων παίζανε ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ σήμαντικό ρόλο σε μηχανάκια του 80φεύγα... Δυστυχώς ή ευτυχώς εξακολουθούν και παίζουν ακόμα και σήμερα σημαντικό ρόλο... Τα μεταλικά πλακάκια έχουν μεταξύ αυτών και του τακακίου και άλλο ένα πλακάκι (δεν ξέρω το υλικό του) και δεν είναι μόνο για την επαγωγή της θερμότητας αλλά και για να μην κάνουν το φρένο τόσο απόλυτο και να μπορεί να φρενάρει και ένας 80χρονος με την ίδια ευκολία και λιγότερο τρόμο... Τα πλακάκια αυτά είναι χάλκινα και ο χαλκός είναι ένας πάρα πολύ καλός αγωγός θερμότητας... Αν και ή σύγκρισή σόυ με το εν λόγω μηχανάκι είναι λάθος καθ ότι έχει διπλάσια τιμή για κάποιο λόγο, και είναι ΤΕΛΕΙΩΣ διαφορετικής φιλοσοφίας... Δεν θα μου έκανε εντύπωση αν αντι για υγρα φρένων είχε νεράκι βρύσης... Το ότι μπαίνει πίστα όπως είναι δεν μου λεει κάτι, και το v strom μπαίνει πίστα όπως έιναι αρκεί να ξέρει κάποιος να το παει... Αν κάποιος θελήσει να το τρέξει επαγγελματικά τότε τα DOT 3 θα του φανούν απλά απαράδεκτα... Το υλικό και ο σχεδιασμός τον τακακίων, το υλικό,το μέγεθος, ο σχεδιασμός, ο τρόπος και το σημείο που θα μπεί η δαγκάνα, το υλικό,το μέγεθος,το πάχος και το σχήμα της δυσκόπλακας, το μήκος και το υλικό των σωλινακίων, ο σχεδιασμός και το μέγεθος της τρόμπας, το στήσιμο της μηχανής συμβάλουν πάρα πολύ στο σύνολο φρένα και συνάμα στα υγρά τους... Αν λοιπόν όλα αυτά είναι σε ένα πάρα πολύ καλό επίπεδο είναι πάρα πολύ λογικό να πουν ότι μπορεί να δουλέψει ακόμη και με DOT 3... Εμείς όμως έχουμε Vstrom... Όσο για το "ΚΑΝΕΝΑ εργοστάσιο..." μην είσαι τόσο σίγουρος... Η χάρλευ χρισημοποιεί DOT 5 σιλικονούχα και κάνα δυο εταιρίες σε κάποια μηχανάκια DOT 5.1(δεν θυμάμαι ποιες και σε ποια, θα το βρώ όμως) - gabadoo έγραψε:
- Ομως,συνεχιζω να υποστηριζω,οτι η αποδοση στο φρεναρισμα ειναι σχεση αλλων παραμετρων,οπως διαμετροι αυλων που ρεει
το υγρο μεσα στην δαγκανα,παρα τι τακακι φοραει ή τι υγρα εχει.....ποια η γνωμη σου για ενα τετοιο ενδεχομενο; Μου αρέσει το σκεπτικό σου αλλά κατ εμε κάτι τέτοιο δεν ισχύει... Δηλαδή για τα δικά μας δεδόμενα αν ο αυλός της δαγκάνας είναι π.χ 5mm έναντι 4.8mm θες να μου πείς ότι ρήχνει δραματικά την απόδωση του φρεναρίσματος αυτό το πράγμα... Και όχι τόσο το υλικό από το τακάκι... Να μου έλεγες για το πως κατανέμει η κάθε δαγκάνα τη δύναμη... που και πάλι κάτι τέτιο θα το συζητούσαμε σε αγωνιστικό επίπεδο... |
| | | gabadoo
Registration date : 08/04/2008
| Θέμα: Απ: Περι αναρτησεων και φρενων gια το 650 Πεμ Μάης 13 2010, 08:34 | |
| - tassos... έγραψε:
Τα πλακάκια αυτά είναι χάλκινα και ο χαλκός είναι ένας πάρα πολύ καλός αγωγός θερμότητας... Στα δικα μου Brembo παντως ειναι επινικελωμενο ατσαλακι και οχι χαλκος η μπρουντζος... Και πιστευω οτι σκοπο εχει να διανειμει τις δυναμεις απο τα πιστονια της δαγκανας ομοιομορφα ωστε και το υλικο τριβης να φθαρει αναλογα..... - tassos... έγραψε:
- Αν και ή σύγκρισή σόυ με το εν λόγο μηχανάκι είναι λάθος καθ ότι έχει δυπλάσια τιμή για κάποιο λόγο, και είναι ΤΕΛΙΟΣ διαφορετικής φιλοσοφίας...
Μα δεν εκανα συγκριση μεταξυ V-Strom και R1...Δεν χανω λαδια ακομα Στα τετραπιστονα Tokico Brembo και αυτων του R1 υπαρχουν παααααραααα πολλες νομιζω Τα δικα μου Brembo ειναι απο αναλογης φιλοσοφιας μοντελο,και ετσι εκανα την συγκριση,παντα σε επιπεδο ΦΡΕΝΩΝ...Σε ερασιτεχνικο επιπεδο,το γεγονος οτι ενα μηχανακι σαν το R1 μπαινει πιστα,φρεναρει ικανοποιητικοτατα σε πολυ μικρες αποστασεις,επαναλαμβανομενα και συνεχως σε γυρολογια(με δρομισια λαστιχα..)και το ευχαριστιεται ο αναβατης του,και ολα αυτα με DOT3 υγρα,κατι λεει αυτο απο μονο του για την τεχνολογικη εξελιξη σε δαγκανες και τακακια.... Σαφως και σε αγωνιστικη χρηση θα αλλαξουν υγρα και τακκακια,αλλα εδω δεν μας απασχολει... - tassos... έγραψε:
- Δεν θα μου έκανε εντύπωση αν αντι για υγρα φρένων είχε νεράκι βρύσης...
Το ότι μπένει πίστα όπως είναι δεν μου λεει κάτι, και το v strom μπένει πίστα όπως έιναι αρκεί να ξέρει κάποιος να το παει... Ενταξει,για το νερακι...το παρακανες,αλλα το λαμβανω ως πλακα,καλαμπουρι Και σαφως το Strom μπαινει πιστα οπως ειναι(με μαμα δαγκανες εννοειται),και πολλοι εδω μεσα το εχουν κανει... Ειναι προφανες ομως οτι ΕΣΥ δεν εχεις μπει...Γιατι θα ηξερες τοτε (εαν ειχες μπει..)τι σημαινει να σημαδευεις τις φυστικιες στην πισω ευθεια των Μεγαρων,μενοντας απο ...φρενα... - tassos... έγραψε:
- Εμείς όμως έχουμε Vstrom...
Ειπαμε,η συγκριση ειναι μεταξυ δαγκανων και οχι μοτοσυκλετων - tassos... έγραψε:
- Μου αρέσει το σκεπτικό σου αλλά κατ εμε κάτι τέτιο δεν ισχύει...
Δηλαδή για τα δικά μας δεδόμενα αν ο αυλός της δαγκάνας είναι π.χ 5mm έναντι 4.8mm θες να μου πείς ότι ρήχνει δραματικά την απόδωση του φρεναρίσματος αυτό το πράγμα... Και όχι τόσο το υλικό από το τακάκι... Να μου έλεγες για το πως κατανέμει η κάθε δαγκάνα τη δύναμη... που και πάλι κάτι τέτιο θα το συζητούσαμε σε αγωνιστηκό επίπεδο... Μα η χωρητικοτητα και η διαμετρος των αυλων μεσα σε μια δαγκανα ειναι αυτη που διαφοροποιει τα χαρακτηριστικα αποδοσης της.....Και η διαμετρος των πιστονιων,στο κατα ποσο δηλαδη μεταφερεται η υδραυλικη δυναμη πεδησης στην επιφανεια του τακακιου...Tα Brembo εχουν ανομοιομορφα τακακια,32 χιλιοστα το ενα,34 το αλλο.....κατα την φορα περιστροφης του δισκου...Δεν γνωριζω τα Tokico ποσο εχουν,σε διαστασεις και τοποθετηση πανω στον δισκο..... Και ΝΑΙ,οι διαφοροποιησεις στην διαμετρο ενος αυλου,εχει δραματικες επιδρασεις στην πιεση που αναπτυσεται στο υγρο που μετραμε...Να μην επεκταθουμε σε θεωρηματα Reynolds και ροες μεσα απο αυλους και εξειδικευσουμε,αλλα κρατα αυτο,οτι ναι παιζει ρολο.....Διαφοροι συμφορουμιτες με Φυσικες γνωσεις θα στο επιβεβαιωσουν,αν δεν αρκεισαι στην αποψη μου... Και για να καταληξω,δεν ειναι τιποτα τυχαιο......Αλλο Brembo-αλλο Tokico σε ολες τις μορφες μοτοσυκλετισμου (ειτε χρηση δρομου-ειτε αγωνες..) Βεβαια και τα δυο αποτελουν εξαιρετικη επιλογη ως βελτιωση για ενα μηχανακι σαν το δικο μας και το μονο που διαφοροποιειται ειναι η αποδοση τους σε κανιβαλλιστικες τασεις του εκαστοτε αναβατη.Ποσοι ειναι καννιβαλοι ομως;;;;;;;Λιγοι.... |
| | | hargoul vstromhellasforum Enthusiast
Ηλικία : 46 Τόπος : Χαλάνδρι Registration date : 14/07/2008
| Θέμα: Απ: Περι αναρτησεων και φρενων gια το 650 Πεμ Μάης 13 2010, 08:39 | |
| Ε ναι αλλα αν ηταν ετσι οπως τα λες και εχουν διαφορετικους αυλους κτλ, οι τοκικο δεν θα ειχαν δυναμη να φρεναρουν απο την αρχη, δεν θα εχαναν την δυναμη τους οπως λες οσο ζεσταινονταν! Εγω πιστευω οτι κατι αλλο παιζει (υγρα-τακακια-δισκοι)! |
| | | gabadoo
Registration date : 08/04/2008
| Θέμα: Απ: Περι αναρτησεων και φρενων gια το 650 Πεμ Μάης 13 2010, 08:55 | |
| - hargoul έγραψε:
- Ε ναι αλλα αν ηταν ετσι οπως τα λες και εχουν διαφορετικους αυλους κτλ, οι τοκικο δεν θα ειχαν δυναμη να φρεναρουν απο την αρχη, δεν θα εχαναν την δυναμη τους οπως λες οσο ζεσταινονταν! Εγω πιστευω οτι κατι αλλο παιζει (υγρα-τακακια-δισκοι)!
Εγω μια παρατηρηση διαπιστωσα και καταθεσα,εδω στο φορουμ μας.... Γιαυτο και το "ψαχνω",ασε που την βρισκω να ψαχνομαι γενικοτερα στα τεχνικα.. Για ολα υπαρχει μια εξηγηση... Ποια ειναι ομως; Αυτο ειναι το θεμα!!!!! Βεβαια ολοι μας θα "επιβιωσουμε" μετα απο τετοιες ανησυχιες,αλλα το "ψαξιμο" εχει την γοητεια του βρε παιδι μου.... Μακαρι να μπορουσαμε να βρουμε περισσοτερα τεχνικα στοιχεια για το θεμα Θα ριξω μια ματια παντως.... |
| | | hargoul vstromhellasforum Enthusiast
Ηλικία : 46 Τόπος : Χαλάνδρι Registration date : 14/07/2008
| Θέμα: Απ: Περι αναρτησεων και φρενων gια το 650 Πεμ Μάης 13 2010, 08:58 | |
| Ε μα γιαυτο σου κανω την επισημανση για να προσπαθησουμε να βρουμε το τι φταιει. Δεν σου λεω οτι λες ψεμματα και εισαι πληρωμενος απο την μπρεμπο!!! |
| | | tassos... Member
Ηλικία : 38 Τόπος : Αθήνα Registration date : 03/04/2008
| Θέμα: Απ: Περι αναρτησεων και φρενων gια το 650 Πεμ Μάης 13 2010, 17:41 | |
| - gabadoo έγραψε:
- Στα δικα μου Brembo παντως ειναι επινικελωμενο ατσαλακι και οχι χαλκος η μπρουντζος...
Και πιστευω οτι σκοπο εχει να διανειμει τις δυναμεις απο τα πιστονια της δαγκανας ομοιομορφα ωστε και το υλικο τριβης να φθαρει αναλογα..... Δεν το γνωρίζω 100% οπότε δεν θα επιμείνω πάνω σε αυτό... - gabadoo έγραψε:
- Μα δεν εκανα συγκριση μεταξυ V-Strom και R1...Δεν χανω λαδια ακομα
Στα τετραπιστονα Tokico Brembo και αυτων του R1 υπαρχουν παααααραααα πολλες νομιζω Τα δικα μου Brembo ειναι απο αναλογης φιλοσοφιας μοντελο,και ετσι εκανα την συγκριση,παντα σε επιπεδο ΦΡΕΝΩΝ...Σε ερασιτεχνικο επιπεδο,το γεγονος οτι ενα μηχανακι σαν το R1 μπαινει πιστα,φρεναρει ικανοποιητικοτατα σε πολυ μικρες αποστασεις,επαναλαμβανομενα και συνεχως σε γυρολογια(με δρομισια λαστιχα..)και το ευχαριστιεται ο αναβατης του,και ολα αυτα με DOT3 υγρα,κατι λεει αυτο απο μονο του για την τεχνολογικη εξελιξη σε δαγκανες και τακακια.... Σαφως και σε αγωνιστικη χρηση θα αλλαξουν υγρα και τακκακια,αλλα εδω δεν μας απασχολει... Τα δικά σου/δικά μας φρένα δεν έχουν σχέση σε φιλοσοφία με κανένα νέο στριτ... Όλα τα στριτ πλέον έχουν ακτηνικές δαγκάνες και τρόμπες και η φιλοσοφία τους είναι διαφορετική... Μόνο και μόνο που είναι άλλου ίδους μηχανή δεν θα έπρεπε να κάνεις τέτια σύγκρηση, ούτε καν για το παραφλου που χρισημοποιεί(χαριτολογόντας παντα) πόσο μάλλον για τα φρένα... Όχι απλά κάτι αλλά πάρα πολλά λέει για την τεχνολογική εξέλιξη των φρένων ΤΟΥ R1 ... Για αυτό το λόγο σου είπα χαριτολογόντας ότι και νεράκι βρύσης να είχε δεν θα μου έκανε εντύπωση.. - gabadoo έγραψε:
- Ενταξει,για το νερακι...το παρακανες,αλλα το λαμβανω ως πλακα,καλαμπουρι
Και σαφως το Strom μπαινει πιστα οπως ειναι(με μαμα δαγκανες εννοειται),και πολλοι εδω μεσα το εχουν κανει... Ειναι προφανες ομως οτι ΕΣΥ δεν εχεις μπει...Γιατι θα ηξερες τοτε (εαν ειχες μπει..)τι σημαινει να σημαδευεις τις φυστικιες στην πισω ευθεια των Μεγαρων,μενοντας απο ...φρενα... ΕΓΩ είχα την τύχη να μπω πίστα με άλλου είδους μηχανάκια... Και την ατυχία να χάσω τα φρένα από το Vstrom σημαδεύοντας έναν γκρεμό κάπου στο νομο ευρυτανίας... - gabadoo έγραψε:
- Ειπαμε,η συγκριση ειναι μεταξυ δαγκανων και οχι μοτοσυκλετων
Είπαμε ότι η σύγκριση είναι λάθος από τη στιγμή που είναι δύο τελείως διαφορετικά μηχανάκια... - gabadoo έγραψε:
- Μα η χωρητικοτητα και η διαμετρος των αυλων μεσα σε μια δαγκανα ειναι αυτη που διαφοροποιει τα χαρακτηριστικα αποδοσης της.....Και η διαμετρος των πιστονιων,στο κατα ποσο δηλαδη μεταφερεται η υδραυλικη δυναμη πεδησης στην επιφανεια του τακακιου...Tα Brembo εχουν ανομοιομορφα τακακια,32 χιλιοστα το ενα,34 το αλλο.....κατα την φορα περιστροφης του δισκου...Δεν γνωριζω τα Tokico ποσο εχουν,σε διαστασεις και τοποθετηση πανω στον δισκο.....
Η διαφορά αυτή που αναφέρεις ισχύει, αλλά σε επαγγελματικό επίπεδο και σε μια πίστα όπου μια στροφή θα την περάσεις πάνω απο μία φορα και την κάθε φορά θα θές το ίδιο αποτέλεσμα από τα φρένα σου... Σε εμάς, σε ένα στροφιλήκι από εδώ μέχρι εκέι θα περάσεις την κάθε στροφή από μία φορά και το φρενάρισμά της θα είναι με έναν και μοναδικό τρόπο και διαφορετικό από την προηγούμενη στροφή... Αυτό που ΙΣΩΣ διαφέρει μεταξί των δύο δαγκανών να είναι η διάμετρος των εμβόλων και ο τρόπος που κάθοντε πάνω στη δυσκόπλακα/καλάμι... - gabadoo έγραψε:
- Και ΝΑΙ,οι διαφοροποιησεις στην διαμετρο ενος αυλου,εχει δραματικες επιδρασεις στην πιεση
που αναπτυσεται στο υγρο που μετραμε...Να μην επεκταθουμε σε θεωρηματα Reynolds και ροες μεσα απο αυλους και εξειδικευσουμε,αλλα κρατα αυτο,οτι ναι παιζει ρολο.....Διαφοροι συμφορουμιτες με Φυσικες γνωσεις θα στο επιβεβαιωσουν,αν δεν αρκεισαι στην αποψη μου... - gabadoo έγραψε:
- Και για να καταληξω,δεν ειναι τιποτα τυχαιο......Αλλο Brembo-αλλο Tokico σε ολες τις μορφες
μοτοσυκλετισμου (ειτε χρηση δρομου-ειτε αγωνες..) Βεβαια και τα δυο αποτελουν εξαιρετικη επιλογη ως βελτιωση για ενα μηχανακι σαν το δικο μας και το μονο που διαφοροποιειται ειναι η αποδοση τους σε κανιβαλλιστικες τασεις του εκαστοτε αναβατη.Ποσοι ειναι καννιβαλοι ομως;;;;;;;Λιγοι.... Και για να καταλήξω μαζι με εσένα κι εγώ... Σαφώς και δεν είναι τίποτα τυχαίο, όταν όμως έχει πρώτα μελετηθεί όπως στο εν λόγο R1 και όχι όπως στην προσπάθεια βελτίωσης του vstrom από εμάς...
Έχει επεξεργασθεί από τον/την tassos... στις Σαβ Μάης 15 2010, 22:53, 1 φορά |
| | | TomK8ww vstromhellasforum Enthusiast
Ηλικία : 63 Τόπος : Αθήνα Registration date : 03/05/2009
| Θέμα: Απ: Περι αναρτησεων και φρενων gια το 650 Πεμ Μάης 13 2010, 19:30 | |
| - tazakos έγραψε:
- 1.το μέγεθος των πιστονιών είναι ίδιο σε μπρέμπο-τοκικο-νισσίν
2.η τρομπα ίδια
3.τα σωληνάκια ίδια
Αυτό που καθόρισε ποιος φρέναρε καλύτερα κ με περισσότερη διάρκεια είναι
α. τακάκια - δίσκοι β. βάρος γ. ταχύτητα δ. ανάρτηση
Για μένα όλα είναι ίδια, τετραπίστονα να είναι. το μαστρο-Τομά λέει μνισίν........... .3mm+ πιό μεγκάλο τακάκι. |
| | | σαλιγκάρι gold member
Ηλικία : 50 Τόπος : Περιστέρι Registration date : 11/09/2008
| Θέμα: Απ: Περι αναρτησεων και φρενων gια το 650 Πεμ Μάης 13 2010, 19:32 | |
| λοιπον λοιπον ........................ μετα την τοποθετηση των τετραπιστονων εχω ενα θεματακι με το μπροστινο. επειδη εχει γινει πολυ πιο αμμεσο το φρεναρισμα(και πολυ καλυτερο βεβαιως βεβαιως) το μπροστινο βουταει σαν ταναπου. πριν αρχισετε με ιντιμινειτορς ελατηρια και τα συναφη να σας προλαβω και να σας πω οτι λογω.................. οικονομικης κρισης δεν προβλεπονται τετοιες αγορες. εχω κοντα στα 34000χλμ και η προφορτιση των ελατηριων ειναι οπως το πηρα μαμα. αν αλλαξω λαδια στις μπουκαλες και σφιξω την προφορτιση θα αλλαξει κατι προς το καλυτερο? το χει κανει κανεις? ευχαριστω. |
| | | Kevin Tas vstromhellasforum Enthusiast
Ηλικία : 50 Τόπος : ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ Registration date : 14/05/2009
| Θέμα: Απ: Περι αναρτησεων και φρενων gια το 650 Παρ Μάης 14 2010, 15:51 | |
| Ποιό παλικάρι ξέρει να μου επιβεβαιώσει αν κάνουν αυτές οι τετραπίστονες δαγκάνες για το μοτόρι μας ? Για να μην κάνω καμμία λαλακία
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/04-05-SUZUKI-GSXR-750-600-FRONT-BRAKE-CALIPERS-gsxr750-/390195408964?cmd=ViewItem&pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item5ad9757044
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/04-05-GSXR-600-GSX-R-FRONT-BRAKE-CALIPERS-/250555908799?cmd=ViewItem&pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item3a564bc2bf
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/05-Suzuki-GSXR-GSX-R-600-Front-Brake-Calipers-70J-/140403790785?cmd=ViewItem&pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item20b0b7d3c1
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/01-02-03-SUZUKI-GSXR-600-FRONT-CALIPERS-39100-35F40-/150367467231?cmd=ViewItem&pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item23029976df
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/2003-04-GSXR-600-FRONT-CALIPERS-/170384059806?cmd=ViewItem&pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item27abae6d9e
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=140401809902&ssPageName=ADME:B:BODO:MOT:1 |
| | | hargoul vstromhellasforum Enthusiast
Ηλικία : 46 Τόπος : Χαλάνδρι Registration date : 14/07/2008
| Θέμα: Απ: Περι αναρτησεων και φρενων gια το 650 Παρ Μάης 14 2010, 16:19 | |
| - Kevin Tas έγραψε:
- Ποιό παλικάρι ξέρει να μου επιβεβαιώσει αν κάνουν αυτές οι τετραπίστονες δαγκάνες για το μοτόρι μας ? Για να μην κάνω καμμία λαλακία
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/04-05-SUZUKI-GSXR-750-600-FRONT-BRAKE-CALIPERS-gsxr750-/390195408964?cmd=ViewItem&pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item5ad9757044
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/04-05-GSXR-600-GSX-R-FRONT-BRAKE-CALIPERS-/250555908799?cmd=ViewItem&pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item3a564bc2bf
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/05-Suzuki-GSXR-GSX-R-600-Front-Brake-Calipers-70J-/140403790785?cmd=ViewItem&pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item20b0b7d3c1
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/01-02-03-SUZUKI-GSXR-600-FRONT-CALIPERS-39100-35F40-/150367467231?cmd=ViewItem&pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item23029976df
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/2003-04-GSXR-600-FRONT-CALIPERS-/170384059806?cmd=ViewItem&pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item27abae6d9e
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=140401809902&ssPageName=ADME:B:BODO:MOT:1 Συμφωνα με ασφαλεστατες πληροφοριες κανουν μονο αυτες και αυτες. Αλλα περιμενε να επιβεβαιωσει και κανενας αλλος. |
| | | pulsar Member
Ηλικία : 58 Τόπος : Πετρουπολη Registration date : 30/03/2008
| Θέμα: Απ: Περι αναρτησεων και φρενων gια το 650 Παρ Μάης 14 2010, 16:35 | |
| αυτες που λεει ο Χαρης νομιζω και εγω,βαλε μια φωνη στο Tazakoooooooooooooooooooooooooo θα τι κανεις τελικα την ¨λαλακια¨ καλα ιντιμι 212 ειναι αυτα πρεπει να εχεις φρεναρες |
| | | LARRY Member
Ηλικία : 49 Τόπος : ΧΑΛΑΝΔΡΙ Registration date : 15/01/2009
| Θέμα: Απ: Περι αναρτησεων και φρενων gια το 650 Παρ Μάης 14 2010, 17:29 | |
| Από nissin δεν ξέρω.Από tociko αυτές του gsxr 600 01,02,03.Βέβαια τις έχει βάψει κόκκινες ο τύπος,αλλά πιστεύω ότι θα φαίνονται ωραίες στο strom. |
| | | | Περι αναρτησεων και φρενων gια το 650 | |
|
Παρόμοια θέματα | |
|
Παρόμοια θέματα | |
| |
Σελίδα 4 από 17 | Μετάβαση στη σελίδα : 1, 2, 3, 4, 5 ... 10 ... 17 | |
| Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή | Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
| |
| |
| |
|