Καταρχας νομιζω ότι στη Σουζου πεζει πιο φθεινα,και κατά δευτερον εάν δεν σου κανει θεματα μεσα στην πολη παρα μονο σε μεγαλες διαδρομες νομιζω ότι με αντισκοριακο αν του ριξεις μεσα σωνεται. Εγω το εχω κανει και εδώ και δυο χρονια δεν εχω κανενα θεμα!
Που μέσα? Δεν είναι στεγανό? Πως εισχώρησε μέσα στο tps το καθαριστικό?
IKARUS Member
Ηλικία : 54 Τόπος : Καπου ψιλα με θεα Registration date : 26/01/2012
δεν ανοίγει οντως...αλλα σπαει..! πραγμα το οποιο εκανα κατα λαθος προσπαθώντας να το βγάλω. Έσπασε στα δυο! Απο οτι θυμαμε (δεν το εβγαλα μια φωτο ρε μαμωτο) ειχε μεσα κατι σαν κύκλωμα-αισθητήρα. Περίπου ιδιο με το φλοτερ της τρομπας. Το κόλλησα με γερη κόλα και το στεγανοποίησα με σιλικόνη γύρο γύρο... δουλεύει εδω και 6 μήνες καλύτερα απο καινουργιο!
Αν με αφήσει στο προσεχές μέλλον...θα γίνει το ποντίκι μας!
τώρα την βρήκα...έτσι ακριβώς ειναι μέσα... Αυτό είναι από GSXR
Συνήθως τα ποτενσιόμετρα τα καθαρίζουμε ψεκάζοντας και από τον άξονα που τα περιστρέφει. Έκεί έχει αποτέλεσμα. Εδώ δεν ξέρω αν παίζει κάτι με καμία δύσκολη τσιμούχα. Σπρέι με λάδι για ποτενσιόμετρα. Αλλά αν έχει φθαρεί η επίστρωση άνθρακα συνήθως δεν επισκευάζεται.
Και προσοχή στα "τικ" του καρπού. Οι άσκοπες γκαζιές και το πολύ παίξιμο με το γκάζι τα στέλνουν πριν την ώρα τους αυτά τα ρημάδια. Το ίδιο και στα αυτοκινητα.
Οι τιμές είναι σκανδαλωδώς τεράστιες. Γιατί όχι; Αφού πολλοι από μας όχι μόνο τα χώνουμε αλλά νοιώθουμε και "ευγνωμοσύνη" μετά που το μηχανάκι δουλεύει σωστά .
Man With No Name Member
Ηλικία : 52 Τόπος : Minara City Registration date : 17/01/2008
Καλημέρα! Να υποθέσω πως αυτό που λείπει είναι το τέταρτο πιν που χρησιμοποιεί το stps; Η πλακέτα αυτή είναι δυνατόν να βγει? Θα μπορούσαμε άραγε να ζωγραφίσουμε μια ίδια με γραφίτη ή κάπως τέλος πάντων και να την αλλάξουμε; [img][/img]
Marcopolo gold member
Ηλικία : 68 Τόπος : ΑΘΗΝΑ Registration date : 29/01/2008
δηλ για να καταλαβω,φθιρονται τα 2 ημικυκλικα χαλκινα απο την τριβη των 2 αλλων ..ακιδων,που ειναι σε επαφη;
Δεν είναι χάλκινα αλλά από άνθρακα. Στα hi end ποτενσιόμετρα είναι από αγώγιμο πλαστικό που πρακτικά είναι άφθαρτο. Αλλά τα δικά μας είναι από τα ...φτηνιάρικα.
Man With No Name Member
Ηλικία : 52 Τόπος : Minara City Registration date : 17/01/2008
δηλ για να καταλαβω,φθιρονται τα 2 ημικυκλικα χαλκινα απο την τριβη των 2 αλλων ..ακιδων,που ειναι σε επαφη;
Δεν είναι χάλκινα αλλά από άνθρακα. Στα hi end ποτενσιόμετρα είναι από αγώγιμο πλαστικό που πρακτικά είναι άφθαρτο. Αλλά τα δικά μας είναι από τα ...φτηνιάρικα.
Ωραία, τι μπορούμε να κάνουμε από τη πλευρά μας προκειμένου να το συνεφέρουμε-διορθώσουμε; Απότι καταλαβαίνω είσαι της δουλειάς οπότε..
δηλ για να καταλαβω,φθιρονται τα 2 ημικυκλικα χαλκινα απο την τριβη των 2 αλλων ..ακιδων,που ειναι σε επαφη;
Δεν είναι χάλκινα αλλά από άνθρακα. Στα hi end ποτενσιόμετρα είναι από αγώγιμο πλαστικό που πρακτικά είναι άφθαρτο. Αλλά τα δικά μας είναι από τα ...φτηνιάρικα.
Ωραία, τι μπορούμε να κάνουμε από τη πλευρά μας προκειμένου να το συνεφέρουμε-διορθώσουμε; Απότι καταλαβαίνω είσαι της δουλειάς οπότε..
Δυστυχώς δεν έχω λύση φίλε μου! Όταν ένα ποτενσιόμετρο χαλάσει όσο και να το καθαρίσεις είναι μία λύση προσωρινή. Σύντομα θα χρειαστεί αντικατάσταση.
Πάντα υπάρχει όμως η περίπτωση να έχει μαζέψει βρώμα ο "δρομέας" και ο άνθρακας και να μην έχουν επαρκή επαφή. Υπάρχει και το "DeoxIT" ένα σπρέι που όπως λένε ανασταίνει και νεκρά ποτενσιόμετρα αλλά δεν το έχω δοκιμάσει. Δεν υπάρχει απ όσον γνωρίζω στην Ελλάδα. Ίσως μόνο από Αμερική.
Υπάρχουν και συσκευές καθαρισμού με υπέρηχους. Και μάλιστα σχετικά φτηνές
Αν μπορεί να ανοιχτεί το εργαλείο σίγουρα καθαρίζεται εσωτερικά. Καλό μπάνιο με σπρέι λαδιού για ποτενσιόμετρα με ταυτόχρονο δούλεμα του δρομέα. Ξέπλυμα με σπρέι επαφων χωρίς λάδι και τελικό πέρασμα με το σπρέι λαδιού. Αν η βρώμα είναι το πρόβλημά του ή αν η βρώμα επιδεινώνει το πρόβλημά του, ίσως έτσι κερδίσει αρκετή ζωή. Αρκεί να μπορεί να ξανακλείσει αποτελεσματικά.
Δεν ξέρω τι άλλο να πω. Δεν έχω πιάσει ποτέ στα χέρια μου TPS.
Αυτό που θα έπρεπε να κάνουμε σαν οργανωμένη ομάδα καταναλωτών είναι να έρθουμε σε επαφή με τις λέσχες μοτοσυκλέτας και τα αντίστοιχα φόρα Ελλάδας και εξωτερικού και να απαιτήσουμε από τις αντιπροσωπείες φτηνά ανταλλακτικά. Να ξυπνάμε σιγά σιγά και σε Ελληνικό αλλά και σε παγκόσμιο επίπεδο.Μπορούμε να κηρύξουμε εμπάργκο στις αγορές νέων μοντέλων για έξι μήνες; Μπορούμε να μην αλλάξουμε μοτο τους επόμενους 6 μήνες ή ένα χρόνο; Ας έχουμε αυτές που έχουμε σήμερα για άλλον ένα χρόνο. Να τους μείνουν τα νέα μοντέλα να τα καμαρώνουν στις βιτρίνες. Μέχρι να ρίξουν τις τιμές ανταλλακτικών στο μισό. Και 50 μοτοσυκλέτες λιγότερες να πουλήσουν γι αυτούς είναι θέμα! Και να φτάσει ο αποηχος στην Ιαπωνία. Και δεν θα είναι απλά απόηχος αν βγουν μερικές εκατοντάδες λέσχες παγκόσμια και εκδώσουν μία συντονισμένη "εμπορική οδηγία" προς καταναλωτές.
Αυτή πιστεύω πως είναι η ουσία του ζητήματος!....
Δεν έχουν μόνο οι έμποροι την ευθύνη των τιμών. Την έχουμε κι εμείς στο βαθμό που με την καταναλωτική συμπεριφορά μας τους δικαιώνουμε.
AkisKs
Τόπος : Athens - Serres Registration date : 27/06/2013
Καλημέρα! Να υποθέσω πως αυτό που λείπει είναι το τέταρτο πιν που χρησιμοποιεί το stps; Η πλακέτα αυτή είναι δυνατόν να βγει? Θα μπορούσαμε άραγε να ζωγραφίσουμε μια ίδια με γραφίτη ή κάπως τέλος πάντων και να την αλλάξουμε; " />
Και να μπορουσαμε απο που θα παιρνει τιμες το τεταρτο πιν?? Η ταπεινή μου αποψη είναι οτι εκτος του τέταρτου πιν η διαφορα βρισκεται και εδώ
AkisKs
Τόπος : Athens - Serres Registration date : 27/06/2013
θα μπορουσαμε να καθαρισουμε ας πουμε το TPS με σπρει επαφών και ενα μικρο γυαλόχαρτο...καπως έτσι... .......
Πάντως αυτό το "tps" στο βιντεάκι δεν είναι σαν το δικό μας. Αυτό είναι ένας απλός διακόπτης με δύο επαφές που σε κάποιες μοίρες ανοιγοκλείνει. Το δικό μας είναι μία συνεχώς μεταβαλόμενη αντίσταση. Γιαλόχαρτο δεν θα το πρότεινα πάνω σε επαφές και μάλιστα Νο 220. Ίσως 2000.... Αλλά με τίποτα πάνω σε γραφίτη!
Marcopolo gold member
Ηλικία : 68 Τόπος : ΑΘΗΝΑ Registration date : 29/01/2008
Όπως τα λεει ο χειρων είναι,επιστρωση ανθρακα που αμα φαγωθεί μετα είναι για πεταμα,και τρωγεται εκει συνηθως στην αρχη. Αλλα μπορει να πιασει και βρωμια που εκει πιστευω μας κανει και τα μικρα προβληματάκια αμα ζεσταινεται παραπανω γι'αυτο κανει και δουλεια το W-40!
Ο ΙΚΑRUS είπε παραπάνω ότι το tps έχει τρύπα. Αυτό σημαίνει πως από εκεί μπαίνει σκόνη η οποία εσωτερικά και με την βοήθεια κάποιου λαδιού που θα έχει ο μηχανισμός μετατρέπεται σε βρώμα κλπ... Από αυτή την τρύπα, αν είναι έτσι, μπορεί επίσης να καθαρίζεται το εσωτερικό του tps με σπρέι για ποτενσιόμετρα. Και μάλιστα προληπτικά για συντήρηση, κάθε χρόνο πχ, πρίν χαλάσει.Το WD40 στην ανάγκη κάνει δουλειά αλλά δεν είναι φτιαγμένο γι αυτό. Καλύτερα ένα ειδικό προϊόν. Μπορεί επίσης η τρύπα μετά να καλύπτεται με κάτι ώστε να μην μπαίνει σκόνη. Μονωτική ταινία πχ...
Έχει όμως τρύπα; Κι αν δεν έχει μπορούμε να ανοίξουμε μία τρύπα. Τι στην ευχή. Έχω αρίδες μέχρι 0,3mm. 1mm πουλάνε και τα μανάβικα.
IKARUS Member
Ηλικία : 54 Τόπος : Καπου ψιλα με θεα Registration date : 26/01/2012
Όχι τρυπα αλλα μια χαραμαδα γυρο απ'το στρογγυλο πλαστικο που πιανει πανω στην πεταλουδα, εκει που μπαινει και το στεγανοποιητικο λαστιχακι και συναμα και καποιο συλικονουχο γρασο για να μην περναει η βρωμα μεσα.
Α, έχει και γράσο σιλικόνης μέσα! Χωράει από την χαραμάδα να μπεί το κόκκινο σωληνάκι του σπρέι; Αν όχι, το τρυπάμε κανονικά. Το ψεκάζουμε με αφθονο σπρέι να πλυθεί και τέλος το μπουκώνουμε με γράσο σιλικόνης πάλι σε σπρέι. Κλείνουμε με κάποιο τρόπο την τρύπα και ...τάζουμε το βάρος του tps σε ασήμι στην παναγία της Τήνου αν δουλέψει!
IKARUS Member
Ηλικία : 54 Τόπος : Καπου ψιλα με θεα Registration date : 26/01/2012
Α καλα! Όχι μεσα αλλα εξωτερικα στο λαστιχακι. Οσο για το αντισκοριακο, αν κωλισουμε μια χαρτοτενια περιμετρικα του κυκλου θα γινει σαν χωνακι και θα παει αρκετο υγρο μεσα, μετα το κουναμε να παει παντου και μετα τουμπα να στραγγισει, δεν θελουμε να κολυμπαει στο υγρο όταν το βαλουμε πανω μην εχουμε αλλα.
Dimis gold member
Ηλικία : 50 Τόπος : Stuttgart- Κατερινη Registration date : 27/02/2009
Λοιπόν κύριοι, (ειδικότερα των Πατρών) με 79? στο MonsterBike από KLV και τέλος. Ούτε προκαταβολές και άλλες τέτοιες τρίχες. Χρόνος παράδοσης 10 ημέρες. (από Ολλανδία)
Dimis gold member
Ηλικία : 50 Τόπος : Stuttgart- Κατερινη Registration date : 27/02/2009
Λοιπόν κύριοι, (ειδικότερα των Πατρών) με 79? στο MonsterBike από KLV και τέλος. Ούτε προκαταβολές και άλλες τέτοιες τρίχες. Χρόνος παράδοσης 10 ημέρες. (από Ολλανδία)
79 ευρώ βγάλε το φπα μένουν 60. Ο Ολλανδός του τα πουλάει 40 και τα αγοράζει 20 από κάποιον κεντρικό Ιάπωνα εξαγωγέα ο οποίος τα αγοράζει 10 από την Suzuki ή την Kawasaki. Οι οποίες τα αγοράζουν 1 ευρώ από την Denso η οποία τα αγοράζει 0,25 ευρώ από τον Κινέζο που τα φτιάχνει φασόν για πάρτη της. Πόσο στοιχίζουν στον Κινέζο;... Χμ, εσείς πόσο λέτε όταν ένα κινητό τηλέφωνο έχει κόστος παραγωγής από 3 -15 ευρώ....
Τα 79 ευρώ λοιπόν είναι ευκαιρία! Ούτε του παπά να μην το πείτε!....