- panikoslio έγραψε:
- καλημερα απο κυπρο.ειμαι κατοχος μιας κ7 650 abs και σημερα θα την παω συνεργειο για αλλαγη τζουβαδων μπροστα στα ελατηρια γιατι εχει διαρροη εδω και καιρο.ρωτησα τον μηχανικο τι γινεται αν βαλω ενα τελικο remus ,του ειπα οτι δεν θελω ιπποδυναμη μονο να λειτουργει σωστα ο κινητηρας χωρις προβληματα και οτι θελω μονο ωραιο ηχο.μου ειπε οτι θα αφαιρεση τον λαιμο απο την ενωση θα κανει αλλο θα βαλει το τελικο με το μαμα φιλτρο αερα και αφου κανει ρυθμισεις (δεν μου ειπε τι και πως) θα μου την παραδοση να δουλευει ρολοι.
που ειναι ο καταλυτης στην μοτοσυκλετα θα αφαιρεθει?
τι ρυθμισεις και πως πρεπει να γινουν χωρις power commander για να δουλευει σωστα?
αν καποιος ξερει τι να προσεξω πριν του πω να κανει κατι για να μην εχει αρυθμιες υπερκαταναλωση κτλ.
πρωτη φορα παω στο συνεργειο αυτο εινα και ελληνας ο ανθρωπος και μου τον συστησαν.
τι ειναι το yoshi box ρε παιδια που ολοι λετε με 20 ευρω γινεται ρυθμιση?καποιο προγραμμα της αντιπροσωπειας η κατι που το εχουν και ιδιωτες?
Ο καταλυτης βρισκεται στον θερμοσιφωνα που εχουμς για τελικο!
Θα βγαλει την εξατμιση απο διχαλο και πισω εκει δηλαδη που ειναι και η μαμα ενωση και θα ροσαρμοση το σωληνα με τις αναλογες κουρμπες και το τελικο που επιθυμεις!!
Το yioshibox κατα κυριο λογο το εχουν οι αντιπροσωπειες και ειναι ενα προγραμμα καυσαναλυσεις!!!!
Αν θες την γνωμη μου βαλε αλλα φιλτο pipercross , kn δεν έχει σημασια γιατι το πιο σωστο ειναι απο την στιγμη που ελευθερωνης τα καυσαερια πρεπει να ελευθερωνεις και το αερα εισαγωγης!