|
|
| |
Συγγραφέας | Μήνυμα |
---|
Kostas-DL 650 ADVENTURE
Τόπος : Αθηνανιστάν Registration date : 31/05/2010
| Θέμα: Απ: Κώτσος ο τετραΜπίστονος! Τρι Φεβ 05 2013, 13:16 | |
| Update: Μετά από μια 2η εξαέρωση την περασμένη βδομάδα, και αφού πράγματι βγήκαν φυσαλίδες μικρές και μεγάλες και απ' τις δύο δαγκάνες, το φρένο απέκτησε ακόμα καλύτερη αίσθηση από το ήδη πάρα πολύ καλό πριν. Η μανέτα έσφιξε κι άλλο, οπότε την έβαλα στο Νο2 και πάλι σφιχτή είναι, δεν τερματίζει με τίποτα πλέον πάνω στο γκριπ, ενώ και η αποτελεσματικότητα του φρένου είναι απίστευτη. Χαρακτηριστικά μάλιστα, φεύγοντας από Κατεχάκη κουτάκιας έκοψε κάθετα το δρόμο σε διακοπτόμενη νησίδα για να περάσει απέναντι, σε σημείο που λόγω κατηφορικής κούρμπας δε φαινότανε, και αντίκρισα 2 ΙΧ κοκαλωμένα μπροστά μου την ώρα που επιτάχυνα..... το φρένο όχι μόνο έφτασε, αλλά μου περίσσεψαν και πάρα πολλά μέτρα πριν τους προφυλακτήρες τους. Πολύ άνετα μιλάμε. Με τα παλιά φρένα μάλλον θα έκανα επίσκεψη στο πορτπαγκάζ τους και θα τα λέγαμε από κοντά. Είμαι πλέον σίγουρος 101% στο να πω ότι όντως ήταν η καλύτερη "επένδυση" που έκανα στη μηχανή (μαζί με τα μπροστινά ελατήρια φυσικά). Όχι απλώς δε μετάνοιωσα που το έκανα, αλλά στενοχωριέμαι που δεν τό ΄κανα και νωρίτερα. Δεν ήξερα τί έχανα απλά. Και όχι μόνο απέκτησα τα φρένα που θα έπρεπε να έχει ως μηχανή, αλλά αυτό με έκανε και να τη συμπαθήσω (επιτέλους) και να επικεντρωθώ στα θετικά που έχει........ Γιατί μέχρι τώρα ήθελα να το βάψω μπλε και να το πετάξω στη θάλασσα. Όσοι έχετε ήδη μπλε, γλιτώνετε το βάψιμο. |
| | | apogt moderator
Ηλικία : 46 Τόπος : Άνοιξη Registration date : 19/03/2011
| Θέμα: Απ: Κώτσος ο τετραΜπίστονος! Τρι Φεβ 05 2013, 13:25 | |
| |
| | | Kostas-DL 650 ADVENTURE
Τόπος : Αθηνανιστάν Registration date : 31/05/2010
| Θέμα: Απ: Κώτσος ο τετραΜπίστονος! Τρι Φεβ 05 2013, 13:29 | |
| |
| | | albertstrom Member
Ηλικία : 36 Τόπος : Αθήνα Registration date : 24/09/2011
| Θέμα: Απ: Κώτσος ο τετραΜπίστονος! Παρ Φεβ 22 2013, 16:44 | |
| ωραιος ο Κωστας!!!!!!!! |
| | | sv1hkl Member
Ηλικία : 55 Τόπος : αγρινιο Registration date : 25/03/2012
| Θέμα: Απ: Κώτσος ο τετραΜπίστονος! Δευ Ιουλ 08 2013, 14:47 | |
| - Kostas-DL 650 ADVENTURE έγραψε:
- Η σκέση μου με τον tweety μπαίνει πλέον σε νέα βάση.
Δυστυχώς μ' εκνεύριζε τα μάλλα η ασάφεια του μπροστινού συστήματος και η ανεπάρκεια των φρένων. Σε σημείο που είχα αποφασίσει: "ή θα πουληθεί ή θα το φτιάξω".
Τελικά (ευτυχώς) δεν πουλήθηκε και απορώ λιγάκι..... αν και δεν ήμουν και ο καλύτερος διαφημιστής του πρέπει να παραδεχτώ.
Αφού λοιπόν έμεινε στα χέρια μου, και με τη βοήθεια του Johnny (δεν υπάρχουν λόγια για την υποχρέωση που τού 'χω γενικώς) ενημερώθηκα ότι υπάρχει τυποποιημένη και με σίγουρη επιτυχία μετατροπή-βελτίωση των φρένων, με 4πίστονες δαγκάνες Brembo από Ducatti 900ss, που τις βρίσκεις μεταχείρω στον θείο απ' την Αμερική (e-bay.com)
- Ξεψαχνίζοντας το σχετικό θέμα απ' το forum των V-Strom (ευχαριστώ Χρήστο περιπτέραρχε για τον πλήρη οδηγό κι ας μην γνωριζόμαστε), και αφού δοκίμασα ένα φτιαγμένο Stroma του φίλτατου Αποστόλη (Aposgt) - thanks man - προχώρησα άμεσα στη παραγγελία δαγκανών και αποστατών μέσω του φίλου Νίκου (δυστυχώς δεν τα πάω μ' αυτά τα μπλιμπλίκια, δαγκάνες θα έψαχνα και πιπίλες θα παράγγελνα, οπότε η βοήθεια ενός φίλου γνώστη ήταν απαραίτητη και σωτήρια). Τα παρήγγειλε για λογαριασμό μου κι εγώ του πλήρωσα άμεσα το αντίτιμο...... και μετά η γλυκιά γεύση αναμονής για την άφιξη. Νικολή (sailing) σ' ευχαριστώ πάρα πολύ για τη μεσολάβηση.
Οι δαγκάνες ήρθαν πριν λίγες μέρες από Florida-USA και οι αποστάτες από Taiwan. Ιδού τα πράγματα που κείτονται με προσμονή στην αποθήκη μου: (1η φωτό)
- Λόγω των δαγκανών έπρεπε όπως έχει ειπωθεί εδώ στο forum να αλλαχτεί και η μαμίσια τρόμπα του φρένου (14άρα), επειδή η απαιτούμενη πίεση που έχει δεν αρκεί για τις απαιτήσεις των 4πίστονων. Ευτυχώς η μετατροπή σήκωνε ως ιδανική λύση την ίδια σε σχήμα-διαστάσεις πιο ισχυρή 16άρα από το 1000άρι Stroma. Μεταχείρω από εδώ Ellada σε άριστη κατάσταση και μια χαρά. Κάποιοι προτείνουν ακτινική δαγκάνα από ZX10, που όμως εκτός του ότι για μένα προσωπικά μάλλον είναι μια υπερβολική λύση, δημιουργεί και κάποια προβληματάκια μια και μετά δεν ταιριάζει η μανέτα του φρένου και η χούφτα, οπότε θέλει κι εκεί αλλαγές και πατέντες......... και δεν είμαι άτομο για τέτοια. Η άγνοια σε κάνει άτολμο.
- Απ' την "έρευνα" που έκανα προέκυπτε και η ανάγκη (λόγω πιο ισχυρών δαγκανών πλέον) να τοποθετηθούν νέα πιο σκληρά και σοβαρά ελατήρια απ' τα σούργελα που έχει από μαμά. Κανένα πρόβλημα, μ' ένα σμπάρο δυο τρυγόνια, αφού ούτως ή άλλως το ήθελα κι εγώ να τ' αλλάξω γιατί αυτή τη σωβρακοειδή συμπεριφορά τους δεν την άντεχα. Ειδικά σε σαμαράκια και λακούβες νόμιζα πως οδηγούσα σκούνα! Έτσι αγοράστηκαν τα HyperPro με λαδάκι 15άρι σετ. Γιατί επέλεξα αυτά? Απλά γιατί τα έχουν βάλει αρκετοί απο εδώ μέσα και είναι ευχαριστημένοι σε σχέση πάντα με τον χαρακτήρα της μηχανής. Τα WP & Ohlins πχ θεωρούνται κάπως σκληρά για το Stroma. Υποκειμενικές απόψεις, αλλά αν το πολυζαλίσεις μόνο να μπερδευτείς θα καταφέρεις για το τί είναι καλύτερο. Έτσι κι αλλιώς, όποιο κι αν έπαιρνα θα απείχε έτη φωτός απ' τα μαμίσια και αυτό αποδείχτηκε πριν ακόμα τα βάλω πάνω, όταν είδα τα βγαλμένα πλέον και τα σύγκρινα με τα καινούργια (βλέπε παρακάτω).
Βρήκα και συνεργείο που λειτουργεί και Σάββατα για όσους δυσκολεύονται (σαν εμένα) να λείψουν καθημερινή και χτες Σάββατο 09:00 νταν ήμουν απ' έξω απ' το μαγαζί (Moto RR) με τα συμπράγκαλα στα χέρια.
Οι μπροστινές 2πίστονες δαγκάνες Tokico ποζάρουν για μια τελευταία φορά 2η φωτό
Και μετά την "εγχείριση", βουαλά: 3η & 4η φωτό
Στη 2η φωτογραφία πάνω-πάνω δεξιά διακρίνεται ένα ασημί λαμάκι που φτιάχτηκε επί τόπου και χρησιμοποιήθηκε ως αποστάτης για το σωληνάκι φρένου, επειδή η νέα θέση της δαγκάνας (λίγο πιο χαμηλά και πιο έξω) απομάκρυνε 2-3 ποντάκια το όλο σύστημα και δεν έφτανε να κουμπώσει επάνω στο καλάμι όπως πριν. Αστεία υπόθεση η ανάγκη αυτή και totally safe.
Οδηγικές Εντυπώσεις:
1) Αναρτήσεις: Απ' τα πρώτα χιλιόμετρα φάνηκε η διαφορά στην ανάρτηση. "Έσφιξε", δίνει πλέον την εντύπωση στιβαρούς κατασκευής ενώ δεν χαζοψαρεύει στις ανωμαλίες του δρόμου. Ο λόγος? Όπως είδα και ιδίοι όμασι κατά την αλλαγή, το πυκνό σπείρωμα στα παλιά ήταν μικρού εύρους (λίγα σπειρώματα δηλαδή πυκνά) και το περισσότερο ελατήριο ήταν αραιό. Σε συνδυασμό με τα μακριά καλάμια και το βάρος της μηχανής, δεν είναι δύσκολο να φανταστούμε γιατί πήγαινε βάρκα-γυαλό. Τα HyperPro είχαν υπερδιπλάσιο σε μήκος πυκνό σπείρωμα (ίσως και τριπλάσιο) των μαμίσιων, το πυκνό σπείρωμα εκτείνεται στο 1/3 ή και περισσότερο (δεν το μέτρησα κιόλας) του συνολικού μήκους του ελατηρίου σε σχέση με το 1/5-1/6 περίπου του μαμίσιου, ενώ και το ελατήριο ως μέταλλο ήταν αισθητά παχύτερο. Έχω την αίσθηση ότι και το ενοχλητικό μεταλλικό "τακ" που έκανε η ανάρτηση σε κάμποσες λακούβες εξαφανίζεται πλέον, ίσως όχι εντελώς αλλά πάντως σε μια σημερινή βόλτα μέχρι Ραφήνα το άκουσα μόλις μία φορά, έναντι αρκετών που θα το άκουγα με τα παλιά. Για να μην είναι "παράταιρο" το μπροστά με το πίσω, ζήτησα και σφίξαμε λίγο την προφόρτιση του πίσω ελατηρίου και μπορώ να πω ότι είναι πλέον πιο ευχάριστο οδηγικά και δείχνει να συμβαδίζει μια χαρά με το μπροστινό.
2) Φρένα Μέχρι να κάτσουν καλά στις δισκόπλακες τα τακάκια (άφησα αυτά που είχαν επάνω οι δαγκάνες αφού είχαν πολύ ψωμί ακόμα και δεν είχαν φαγωθεί άτσαλα αλλά πολύ ομοιόμορφα), χρειάζεται λίγη υπομονή από μέρους μου, αν και η αίσθηση στη μανέτα έχει αλλάξει δραματικά! Πριν, στο δυνατό πάτημα και με τη μανέτα στη σκληρή θέση 1, πολύ συχνά αισθανόμουν αυτή να τερματίζει πάνω στο γκριπ, χωρίς ωστόσο να έχουν κάνει τη δουλειά τους τα φρένα. Τώρα η απόσταση μίκρυνε κατά πολύ, "γέμισε" σε αίσθηση στο πάτημα, ενώ είναι ενδεικτικό ότι το κατέβασα κιόλας στη θέση 2 (λίγο πιο μαλακή). Το φρενάρισμα - ακόμα και με μόλις 50 μόλις χλμ που πρόλαβα να κάνω, είναι δυνατό και με διάρκεια χωρίς να νοιώθεις ότι το χάνεις κάποιες φορές, αν και δεν τα κούρασα όντας δικάβαλος και οδηγώντας ήρεμα. Όταν στρώσουν τα τακάκια προσεχώς, ίσως χρειαστεί να επανέλθω για περισσότερες και πιο ακριβείς πληροφορίες.
Κόστος: (στο περίπου μια και μπορείτε να βρείτε και λίγο φτηνότερα αν έχετε υπομονή και επιμονή στο e-bay, εγώ ήθελα να τελειώνω μ' αυτήν την εκκρεμότητα) - Δαγκάνες (μεταχείρω) & αποστάτες (καινούργιοι) 260 ευρώ με τα μεταφορικά (180+80) - Τρόμπα 16άρα από 1000άρι 60 ευρώ (μεταχείρω) - Ελατήρια μπροστά Hyperpro 130 ευρώ - Τοποθέτηση τα πάντα όλα σε συνεργείο μαζί με την εργασία για ολοκληρωμένο service (αλλαγή λάδια & φίλτρο λαδιού, καθάρισμα φίλτρου αέρα, αλλαγή μπουζί, αλλαγή ελατηρίων και δαγκανών, εξαέρωση) 90 ευρώ.
Απαιτούμενος Χρόνος: Στο συνεργείο και με 2 άτομα αποκλειστικά πάνω στον Tweety (μόνο με το δικό μου ασχολήθηκαν) 2,5+ ώρες γεμάτες-γεμάτες χωρίς χαζοδιαλείμματα.
Συμπερασματικά: Για όσους έχουν Stroma, και ΑΝ ενοχλούνται απ' τα υπάρχοντα φρένα και την ανάρτηση (υπάρχουν πάρα πολλοί που δεν συμμερίζονται τις δικές μου απόψεις και τα θεωρούν μια χαρά), η παραπάνω μετατροπή θα τους δικαιώσει και θα πιάσει τόπο το τρέξιμο και τα χρήματα που θα διαθέσουν. Προσωπικά τη συνιστώ ανεπιφύλακτα και θέλω να ευχαριστήσω για άλλη μία φορά όσα παιδιά συνέβαλαν με τις γνώσεις και την όρεξή τους για προσφορά για να μπορούμε όλοι να γευτούμε ένα άλλο Stroma.
Κι επειδή την είδα με άλλο μάτι πλέον, της έριξα σήμερα κι ένα ξεγυριμένο πλύσιμο στο σπίτι μαζί με γυάλισμα που είχα να της κάνω από τότε που την πήρα (2,5 χρόνια). Πάρτε μια γεύση 5η & 6η φωτό
καλο μεσημερη απο το αγρινιο ..πηρες αποστατες απο ταιβαν ειδα μηπος εχεις το λινκ να τους δω και εγω ,,και κατι αλλο ειναι στανταρ η πρεπει να βρω συγγεκριμενους .εδω στο φορουμ που κοιταξα παιρνουν απο καποιον μπλερ ,μαλλον ειναι το χαιδευτικο του αυτο αν μπορεις να με βοηθεισης ,,,,,,ευχαριστω |
| | | Kostas-DL 650 ADVENTURE
Τόπος : Αθηνανιστάν Registration date : 31/05/2010
| Θέμα: Απ: Κώτσος ο τετραΜπίστονος! Κυρ Ιουλ 21 2013, 22:52 | |
| - sv1hkl έγραψε:
καλο μεσημερη απο το αγρινιο ..πηρες αποστατες απο ταιβαν ειδα μηπος εχεις το λινκ να τους δω και εγω ,,και κατι αλλο ειναι στανταρ η πρεπει να βρω συγγεκριμενους .εδω στο φορουμ που κοιταξα παιρνουν απο καποιον μπλερ ,μαλλον ειναι το χαιδευτικο του αυτο αν μπορεις να με βοηθεισης ,,,,,,ευχαριστω
Κατ' αρχήν πολλά συγνώμη φίλε μου για την τόσο αργοπορημένη απάντησή μου, αλλά μόλις είδα το ποστ σου, αφού αφενός μπαίνω πολύ σπάνια και αφετέρου έχουν αρχίσει και τα "μπάνια του λαού", οπότε το pc έχει παραμεριστεί κάπως...... - Link για τους αποστάτες δεν έχω, αλλά αν μελετήσεις το υπεράρτιο θέμα του Χρήστου: https://www.vstromhellasforum.com/t15508-topic για τις δαγκάνες και τους αποστάτες, θα κατατοπιστείς πλήρως. Κι εγώ αυτό μελέτησα και τα βρήκα όλα από κει. Δεν χρειάζεται και δεν πρέπει να προσθέσω κάτι σ' ένα θέμα που άλλος έψαξε και κατέχει τόσο καλά. Μόνο κακό θα μπορούσα να (σου) κάνω. - Αυτό που σ' ενδιαφέρει είναι να είναι οι συγκεκριμένοι αποστάτες. Μετά από τόσο καιρό δε θυμάμαι όνομα πωλητή, ούτε δυστυχώς μπορώ να ανατρέξω κάπου να το βρώ, αφού όντας άσχετος με αγορές από e-bay και τέτοια, το ανέθεσα σε φίλο να τα κλείσει για μένα και απλά του τα πλήρωσα. Σου εύχομαι καλό καλοκαίρι και καλές αγορές για τη Στρωματάρα σου. Είπαμε, αν σ' ενοχλεί το θέμα φρένα-αναρτήσεις, η λύση υπάρχει και είναι 100% εγγυημένη. (Αν έχεις τα μαμά ελατήρια θα σου συνιστούσα να τ' αλλάξεις κι αυτά. Είναι χάρχαλα και θα δεις ιλιγγιώδη διαφορά που αξίζει τα ευρώ που θα δώσεις). |
| | | |
Σελίδα 2 από 2 | Μετάβαση στη σελίδα : 1, 2 | |
| Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή | Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
| |
| |
| |
|