- stam έγραψε:
μία σημείωση: ο πελάτης δεν είναι χαζός. ο πελάτης δεν είναι έξυπνος. ο πελάτης είναι ένας τοιχος με ένα αυτί στο κέντρο: δεν αισθάνεται, δεν νιώθει, δεν μιλάει. Μόνο ακούει. Αν ο πελάτης δεν κατάλαβε φταίει ο πωλητής. Αν ο πελάτης δυσαρεστηθεί με αυτό που αγόρασε, φταίει ο πωλητής. Ο πελάτης δεν φταίει ποτέ αν δεν αντιλήφθηκε αυτό που του είπες. Εσύ φταις που δεν του το εξήγησες καλύτερα.
Και πάλι δεν θα συμφωνήσω.
Οι πελάτες δεν ειναι τιποτα αλλο εκτός απο άνθρωποι.
Υπάρχουν άνθρωποι που εξηγείς πράγματα, με τέτοιον τρόπο λες και μιλάς σε παιδάκι δημοτικού, και μάλιστα πράγματα που θα έπρεπε να μπορεί να τα αντιληφθεί απο μόνος του, απο την στιγμή που ειναι μέλος αυτής της κοινωνίας και δεν κατέβηκε απο τον Αρη, και παρόλα αυτά πάλι αδυνατεί να τα καταλάβει.
Το να έχει ένας άνθρωπος την δυνατότητα κριτικής σκέψης και λογικής, ειναι κάτι σπάνιο την σημερινή εποχή.
Πώς αλλιώς μπορώ να εξηγήσω σε έναν πελάτη, ο οποίος μετά απο τρακάρισμα πήγε για ολική καταστροφή το Ford Scorpio του 1985 αξίας χαριστικός 1000ευρω, και ζητάει να επισκευαστεί με κόστος 4000ευρω, επειδή με αυτό μεγάλωσε τα παιδιά του?
Η ατάκα που άκουσα ηταν ακριβώς αυτή! "Με αυτό μεγάλωσα τα παιδιά μου".
Οσο και να προσπαθείς να του εξηγήσεις ότι το Ford Scorpio που καταστράφηκε, δεν ήταν τίποτα παραπάνω απο 1 τόνο σίδερα, δεν γίνεται να το καταλάβει ένα άνθρωπος που εμπλέκετε συναισθηματικά με λαμαρίνες.
Οσο και να προσπαθείς να του εξηγήσεις ότι με 4000ευρω σήμερα, αγοράζει αυτοκίνητο 5ετίας με 4 αερόσακους, aircondition, abs και cd που παίζει mp3, πάλι δεν μπορεί να το καταλάβει.
Αυτός ο πελάτης ειναι ένας δυσαρεστημένος πελάτης ο οποίος κάθεται στο καφενείο και βρίζει την Χ ασφαλιστική εταιρία.
Επίσης δυσαρεστημένος πελάτης, ειναι ο πελάτης με το scooter που πέφτοντας κάνει μια γρατζουνιά μισού πόντου στο Arai κράνος του.
Ζητάει να αποζημιωθεί γιατι, κράνος που έπεσε δεν ξαναφοριέται. Ομορφα!
Ελα μου ντε όμως, που η αντιπροσωπεία της Arai στην Ελλαδα, τα λέει διαφορετικά?!
Πιστοποιεί ότι δεν υπάρχει ρήγμα, το ίδιο δείχνουν και οι ακτινογραφίες που κάνει στο κράνος ο ίδιος ο πελάτης , και πάλι ζητάει να αντικατασταθεί.
Να αποζημιωθεί με 50 ευρώ για την μείωση αξίας που έγινε στο κράνος με την γρατζουνιά μισού πόντου (και light γρατζούνια γιατί έτυχε και την είδα) το καταλαβαίνω.
Δεν γίνεται να πληρωθεί 600ευρω χωρίς λόγος!
Εξάλλου ειναι βασική αρχή νόμου του Υπουργείου Εμπορίου.
Δεν μπορεί να επέλθει πλουτισμός απο αποζημίωση ασφαλιστικής εταιρίας.
Και στις 2 παραπάνω περιπτώσεις, αυτό ακριβώς θα γινόταν αν το αυτοκίνητο επισκευαζόταν και το κράνος αγοραζόταν καινούργιο.
Δεν γίνεται ρε παιδιά! Δεν χαρίζει κανείς λεφτά για πλάκα. Πρέπει να το πάρουμε απόφαση αυτό το πράγμα. Ειδικά με τα ασφάλιστρα που πληρώνουμε για τα οχήματα μας. Τα οποία μπορεί να ειναι πολλά για την τσέπη μας, είναι λίγα όμως σε σχέση με αυτά που μας προσφέρουν οι ασφαλιστικές εταιρίες. Και αυτό φαίνεται στον λογαριασμό!
- Παράθεση :
Έλα όμως τώρα που δεν σε νοιάζει να το εξηγήσεις καλύτερα γιατί έχεις κέρδος από τα σκοτεινά σημεία που δεν εξηγείς... στα οποία ο πελάτης όταν πέσει μέσα δεν θα τον βρίσκουν με τίποτα.... και κρύβεσαι μετά πίσω από τον τοίχο που λέγεται "Εταιρία" με το πολυδύναμο νομικό της τμήμα, και ο πελάτης παλεύει με τους δικηγόρους....
Κάνεις ΤΕΡΑΣΤΙΟ λάθος!
Το μοναδικό κέρδος που έχει ενας ασφαλιστής ειναι να έχει πιστούς πελάτες. Υπάρχουν κάποιες λίγες εξαιρέσεις απο λαμόγια, αλεξιπτωτιστές, που μοναδικό σκοπό έχουν το πρόσκαιρο κέρδος. Βρείτε τους! και αποφύγετε τους!
Καλοί και κακό επαγγελματίες υπάρχουν σε όλους τους κλάδους.
Εχω 98% διατηρησιμότητα πελατολογείου, και κάθε χρόνο (μέχρι πέρυσι) έπαιρνα bonus για αυτό ακριβώς το λόγο! Το τι ιδρώτα , και το τι "μάθημα" έχω ρίξει σε πελάτες δεν περιγράφεται.
- Παράθεση :
Έχει δίκιο ο Vezouvios, στην Ελλάδα η εξυπηρέτηση του πελάτη είναι σε επίπεδα υπανάπτυκτης χώρας που μόλις έχει βγει από εμφύλιο....
και στην τελική, κανείς δεν θα νοιαστεί για τις τετραπίστονες brembo που έχεις βάλει επάνω, η για τη θερμαινόμενη σέλα... Χέστηκαν. Σου κάνουν ένα ακριβοπληρωμένο συμβόλαιο κουστούμι το οποίο φοράνε ίδιο σε όλους, και αυτό ήταν, άντε τρέχα μετά....
Εχεις την εντύπωση ότι μία ασφαλιστική εταιρία δεν θα ήθελε να σου παίρνει παραπάνω ασφάλιστρα για να σου καλύπτει και τις 4πίστονες brembo που έχεις στη μηχανή σου?
Γιατί να μην το ήθελε?
Το γιατί δεν το κάνει, έχει σχέση με τις διαδικασίες που τηρούνται και τα προιόντα που πωλούνται άμεσα σχετιζόμενα με τις αντασφάλειες.
Αν ο ασφαλιστης ενημερώσει και ο πελάτης έχει την δυνατότητα να αντιληφθεί ότι σε περίπτωση π.χ κλοπής, θα αποζημιωθεί την εμπορική αξία του οχήματος , συμφωνα με το autotriti και την Χρυσή Ευκαιρία, χωρίς να πάρει κανείς υπόψιν ότι έχει τους τάδε προφυλακτήρες και την τάδε ανάρτηση, τότε είναι όλοι ευτυχισμένοι.
Το ότι η Ελληνική (αλλά και η Ευρωπαική) ασφαλιστική αγορά , θέλει πολύ δρόμο για να φτάσει την Αμερικάνικη , είναι γεγονός.
Γεγονός είναι πάλι όμως, ότι στην Ουασινγκον DC ένα Rav4 αξίας 19.000δολλαρίων, πληρώνει 360δολλάρια τον μήνα ασφάλιση! Στην Ελλάδα θέλουμε εξυπηρέτηση Αμερικάνικη με 360ευρω τον χρόνο! εεε απλά δεν γίνεται!