Ηλικία : 40 Τόπος : πάνω στη σέλα... Registration date : 19/11/2009
Θέμα: βελτίωση πίσω δαγκάνας και τρόμπας φρένου Παρ Νοε 26 2010, 16:34
καλησπέρα σας.
όπως αναγράφεται και στον τίτλο, εξετάζω το κόστος αλλαγής πίσω δαγκάνας και τρόμπας. Παρακαλώ όποιος γνωρίζει, να προτείνει τιμές και προϊόντα ώστε να κάνω έναν προϋπολογισμό... ευχαριστώ
Bretsos gold member
Τόπος : Φυλακισμένος στην Αθήνα... Registration date : 06/03/2009
Θέμα: Απ: βελτίωση πίσω δαγκάνας και τρόμπας φρένου Παρ Νοε 26 2010, 21:27
Σταμέλο γιατί θες να κάνεις κάτι τέτοιο?
σαλιγκάρι gold member
Ηλικία : 50 Τόπος : Περιστέρι Registration date : 11/09/2008
Θέμα: Απ: βελτίωση πίσω δαγκάνας και τρόμπας φρένου Παρ Νοε 26 2010, 21:28
ελα ντε? το πισω ουσιαστικα ειναι βοηθητικο ρε μουτρο και νομιζω οτι κανει μια χαρα την δουλεια του.
stam gold member
Ηλικία : 40 Τόπος : πάνω στη σέλα... Registration date : 19/11/2009
Θέμα: Απ: βελτίωση πίσω δαγκάνας και τρόμπας φρένου Σαβ Νοε 27 2010, 12:02
παιδιά έχω αλλάξει πίσω δισκόπλακα και αυτό που κατάλαβα είναι πως ναι μεν είναι ανώτερη σε θέμα ψύξης και σε θέμα τριβης με το τακάκι, αλλά λόγω, (δεν ξέρω...μεγαλύτερη επιφάνεια τριβής...?) μου έχει χαλάσει την αίσθηση της τρόμπας και του ποδόφρενου γενικότερα... δεν αισθάνομαι τόσο προοδευτική την πίεση που ασκείται στη δαγκάνα, αυξάνεται με απότομη κορύφωση δηλαδή η πίεση στην δακάνα. θέλω λοιπόν να βάλω μια μεγαλύτερη να μου δώσει μια καλύτερη αίσθηση, καθώς λόγω μεγαλύτερης ικανότητας πίεσης θα είναι και πιο άνετη και προοδευτική η λειτουργία της... σημειωτέον: δεν θέλω απλά να αλλάξω σωληνάκια υψηλής, το μόνο που θα αλλάξει θα είναι να είναι πιο απότομο το μπλοκάρισμα της δαγκάνας. Αν, και όταν αλλάξω τρόμπα και δαγκάνα (αν βρω κάτι να ταιριάζει), τότε θα αλλάξω και σωληνάκια.
Bretsos gold member
Τόπος : Φυλακισμένος στην Αθήνα... Registration date : 06/03/2009
Θέμα: Απ: βελτίωση πίσω δαγκάνας και τρόμπας φρένου Σαβ Νοε 27 2010, 22:14
stam έγραψε:
παιδιά έχω αλλάξει πίσω δισκόπλακα και αυτό που κατάλαβα είναι πως ναι μεν είναι ανώτερη σε θέμα ψύξης και σε θέμα τριβης με το τακάκι, αλλά λόγω, (δεν ξέρω...μεγαλύτερη επιφάνεια τριβής...?) μου έχει χαλάσει την αίσθηση της τρόμπας και του ποδόφρενου γενικότερα... δεν αισθάνομαι τόσο προοδευτική την πίεση που ασκείται στη δαγκάνα, αυξάνεται με απότομη κορύφωση δηλαδή η πίεση στην δακάνα. θέλω λοιπόν να βάλω μια μεγαλύτερη να μου δώσει μια καλύτερη αίσθηση, καθώς λόγω μεγαλύτερης ικανότητας πίεσης θα είναι και πιο άνετη και προοδευτική η λειτουργία της... σημειωτέον: δεν θέλω απλά να αλλάξω σωληνάκια υψηλής, το μόνο που θα αλλάξει θα είναι να είναι πιο απότομο το μπλοκάρισμα της δαγκάνας. Αν, και όταν αλλάξω τρόμπα και δαγκάνα (αν βρω κάτι να ταιριάζει), τότε θα αλλάξω και σωληνάκια.
αχ! ρε Σταμέλο.....το πρόβλημα σου λέγετε συντήρηση και εξαέρωση δαγκάνας πίσω φρένου. Άλλαξε υγρά, γράσαρε τα πλευστά μέρη της δαγκάνας και αν η αίσθηση και το αποτέλεσμα του φρένου δεν γίνει όπως ήταν καινούργιο..... εγώ θα σκίσω ολα τα πτυχία!!
mavras vstromhellasforum Enthusiast
Registration date : 16/06/2010
Θέμα: Απ: βελτίωση πίσω δαγκάνας και τρόμπας φρένου Κυρ Νοε 28 2010, 23:12
για την λιπανση των κινουμενων μερών χρησιμοποιούμε καποιο ιδιαιτερο γρασσο?
Bretsos gold member
Τόπος : Φυλακισμένος στην Αθήνα... Registration date : 06/03/2009
Θέμα: Απ: βελτίωση πίσω δαγκάνας και τρόμπας φρένου Κυρ Νοε 28 2010, 23:19
safe for o ring και όχι βάσης λιθίου.
mavras vstromhellasforum Enthusiast
Registration date : 16/06/2010
Θέμα: Απ: βελτίωση πίσω δαγκάνας και τρόμπας φρένου Κυρ Νοε 28 2010, 23:22
Bretsos K2 έγραψε:
safe for o ring και όχι βάσης λιθίου.
οκ, αναμενομενο! υποχρεωτικα γρασσο ή και λαδι? (πχ λαδι για την αλυσιδα?)
Bretsos gold member
Τόπος : Φυλακισμένος στην Αθήνα... Registration date : 06/03/2009
Θέμα: Απ: βελτίωση πίσω δαγκάνας και τρόμπας φρένου Κυρ Νοε 28 2010, 23:27
μόνο το γράσο θα μείνει εκεί για αρκετό διάστημα.
SOTHRHS vstromhellasforum Enthusiast
Registration date : 01/06/2008
Θέμα: Απ: βελτίωση πίσω δαγκάνας και τρόμπας φρένου Κυρ Νοε 28 2010, 23:30
κανε αυτο που λεει ο Χρηστος και θα δεις διαφορα απο το πρωτο πατημα του φρενου
stam gold member
Ηλικία : 40 Τόπος : πάνω στη σέλα... Registration date : 19/11/2009
Θέμα: Απ: βελτίωση πίσω δαγκάνας και τρόμπας φρένου Κυρ Νοε 28 2010, 23:32
χρήστο ευχαριστώ για τη συμβουλή απλά είχα κάνει εξαέρωση και έλεγψο υγρών όταν την εγκατέστησα....
τι να πω... θα ξαναδοκιμάσω....
Bretsos gold member
Τόπος : Φυλακισμένος στην Αθήνα... Registration date : 06/03/2009
Θέμα: Απ: βελτίωση πίσω δαγκάνας και τρόμπας φρένου Κυρ Νοε 28 2010, 23:47
Σταμελο κανε οτι εχει ειπωθει μεχρι στιγμης και ειμαι σιγουρος πως τα πραγματα θα αλλαξουν πολυ προς το καλυτερο. ποσα χλμ.εχεις? Ρωταω γιατι καποια στιγμη παιζει και η συντηρηση αντλιας, καθαρισμος,γρασαρισμα αλλαγη ισως τσιμουχακι πιεσης δλδ. ή 3 χρονια ή 50.000-60.000χλμ.
stam gold member
Ηλικία : 40 Τόπος : πάνω στη σέλα... Registration date : 19/11/2009
Θέμα: Απ: βελτίωση πίσω δαγκάνας και τρόμπας φρένου Δευ Νοε 29 2010, 00:08
προς θεού ρε συ! καινούρια είναι! πέρυσι την πήρα!!! πάντως θα το κάνω αυτό που λές και θα ποστάρω εντυπώσεις! με την ευκαιρία αφού πλησιάζω την αλλαγή τακακιών... ευχαριστώ για τη συμβουλή Χρήστο.
EKEINOS gold member
Τόπος : Θεσσαλονικη Registration date : 17/01/2008
Θέμα: Απ: βελτίωση πίσω δαγκάνας και τρόμπας φρένου Δευ Νοε 29 2010, 15:08
Αν δεν πιασουν τα οσα ειπε ο Χρηστος 2 λυσεις. Βαλε τριπιστονη 'η μηχανικο ΑΒΣ μια βαλβιδα που ρυθμιζεται.
stam gold member
Ηλικία : 40 Τόπος : πάνω στη σέλα... Registration date : 19/11/2009
Θέμα: Απ: βελτίωση πίσω δαγκάνας και τρόμπας φρένου Δευ Νοε 29 2010, 15:15
Αν δεν πιάσουν όσα είπε ο Χρήστος έχεις να προτείνεις κάποια τριπίστονη που να κομπλάρει επάνω στις βάσεις ή να θέλει κάποιον μικρό αποστάτη? και σε τι τιμή το πακέτο? και ρίξε και κανένα χιντ για το μηχανικό ΑΒΣ, τι παίζει...?
dimitrisv vstromhellasforum Enthusiast
Ηλικία : 50 Τόπος : Ηρακλειο ΚΡΗΤΗΣ Registration date : 15/04/2009
Θέμα: Απ: βελτίωση πίσω δαγκάνας και τρόμπας φρένου Δευ Νοε 29 2010, 19:44
Παντως εχω την εντυπωση οτι ή τριπιστονη βαλεις ή μεγαλωσεις την τρομπα το αποτελεσμα θα ειναι αντιστροφο απο αυτο που θες. Δηλαδη θα μεγαλωσεις την δυναμη του φρενου αρα για ιδια κινηση μανετας θα εχεις μεγαλυτερη δυναμη, οποτε θα ειναι ακομα πιο αποτομη η κορυφωση. Κανε τα του Μπρετσου και ισως να αλλαζες και να εβαζες πιο μαλακα τακακια? Λεω εγω τωρα!!!