|
Συγγραφέας | Μήνυμα |
---|
Ταξιδευτής
Registration date : 30/11/2009
| Θέμα: Αλλαγή τελικής μετάδοσης Κυρ Απρ 11 2010, 23:59 | |
| Καλησπέρα!Σκέφτομαι να μακρύνω την τελική σχέση μετάδοσης γιατί την μοτοσυκλέτα τη χρησιμοποιώ πλέον μόνο για ταξίδια και μακρυνές βόλτες και ελάχιστα στην Αθήνα.Πιστευω πως το γρανάζωμα του 650 είναι κοντό αλλα΄δεν ξέρω πόσα δοντια μικρότερο γρανάζι να βάλω.Υπάρχει κάποιος που να το έχει κάνει να μου πεί εντυπώσεις και μήπως γνωρίζεται αν υπάρχει γρανάζι suzuki γνήσιο απο αλλο μοντέλο 2-3 δοντια μικρότερο που να ταιριάζει στο vstrom πχ απο sv.Ευχαριστώ. |
|
| |
tazakos gold member
Ηλικία : 44 Τόπος : Καλλιθέα ,από Καβαλα Registration date : 22/05/2008
| Θέμα: Απ: Αλλαγή τελικής μετάδοσης Δευ Απρ 12 2010, 03:05 | |
| με ένα 45ρι πισινό αντί για 47 θα έχεις περίπου 300στροφές λιγότερο στα ίδια χιλιόμετρα στο ταξίδι κ παράλληλα μεγαλύτερη τελική 8χλμ αν μπορέσεις να την φτάσεις. Τώρα σουζούκι γνήσιο όταν λες τι εννοείς? JT γρανάζι 525-45 αν πας για κανονικό ή κάνα ρένθαλ-αφαμ κτλ αν θες πιο ελαφρύ.γρανάζι μάρκας σουζούκι δεν έχει... |
|
| |
MILT vstromhellasforum Fanatic
Ηλικία : 60 Τόπος : Αθηνα Registration date : 06/06/2009
| Θέμα: Απ: Αλλαγή τελικής μετάδοσης Δευ Απρ 12 2010, 09:36 | |
| http://www.gearingcommander.com/ |
|
| |
mes Member
Ηλικία : 44 Τόπος : αθηνα Registration date : 05/04/2009
| Θέμα: Απ: Αλλαγή τελικής μετάδοσης Δευ Απρ 12 2010, 09:59 | |
| |
|
| |
MILT vstromhellasforum Fanatic
Ηλικία : 60 Τόπος : Αθηνα Registration date : 06/06/2009
| Θέμα: Απ: Αλλαγή τελικής μετάδοσης Δευ Απρ 12 2010, 21:53 | |
| Να ειναι καλα ο Snakeye. |
|
| |
TomK8ww vstromhellasforum Enthusiast
Ηλικία : 63 Τόπος : Αθήνα Registration date : 03/05/2009
| Θέμα: Απ: Αλλαγή τελικής μετάδοσης Δευ Απρ 12 2010, 22:13 | |
| - MILT έγραψε:
- Να ειναι καλα ο Snakeye.
........ ..............να είναι καλά ο άλλος......................που πάει με 235 !!! καλά...........το 5,τι τόθελε ??? |
|
| |
Apache vstromhellasforum Enthusiast
Ηλικία : 44 Τόπος : Αχαρναί Καρπενήσι Registration date : 20/06/2009
| Θέμα: Απ: Αλλαγή τελικής μετάδοσης Δευ Απρ 12 2010, 22:15 | |
| - tazakos έγραψε:
- με ένα 45ρι πισινό αντί για 47 θα έχεις περίπου 300στροφές λιγότερο στα ίδια χιλιόμετρα στο ταξίδι κ παράλληλα μεγαλύτερη τελική 8χλμ αν μπορέσεις να την φτάσεις. Τώρα σουζούκι γνήσιο όταν λες τι εννοείς? JT γρανάζι 525-45 αν πας για κανονικό ή κάνα ρένθαλ-αφαμ κτλ αν θες πιο ελαφρύ.γρανάζι μάρκας σουζούκι δεν έχει...
για καθημερινη χρηση πως ειναι αυτο το γραναζωμα? κρεμαει χαμηλα? |
|
| |
V.Stratos moderator
Ηλικία : 42 Τόπος : Βόλος Registration date : 19/08/2008
| |
| |
apopsi21 Member
Ηλικία : 51 Τόπος : Ν.ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΑΤΤΙΚΗΣ Registration date : 07/01/2010
| Θέμα: Απ: Αλλαγή τελικής μετάδοσης Δευ Απρ 12 2010, 23:24 | |
| - tazakos έγραψε:
- με ένα 45ρι πισινό αντί για 47 θα έχεις περίπου 300στροφές λιγότερο στα ίδια χιλιόμετρα στο ταξίδι κ παράλληλα μεγαλύτερη τελική 8χλμ αν μπορέσεις να την φτάσεις. Τώρα σουζούκι γνήσιο όταν λες τι εννοείς? JT γρανάζι 525-45 αν πας για κανονικό ή κάνα ρένθαλ-αφαμ κτλ αν θες πιο ελαφρύ.γρανάζι μάρκας σουζούκι δεν έχει...
με αυτο το γραναζι και συμφωνα με το οτι μπορει να κρεμμασει δεν θα ηταν ενας καλος συνδυασμος με εξατμιση + με ενα μπροστινο γραναζι?? |
|
| |
tazakos gold member
Ηλικία : 44 Τόπος : Καλλιθέα ,από Καβαλα Registration date : 22/05/2008
| Θέμα: Απ: Αλλαγή τελικής μετάδοσης Τρι Απρ 13 2010, 00:56 | |
| - V.Stratos έγραψε:
- 16 μπροστά και 45 πίσω !!! Τα σπάει..Σούζες,μπαντιλίκια χαμός..Και αλυσίδα 530
εγώ δοκιμάζω αυτές τις μέρες 520 με 14-45 κ ελαφρωμένα ρένθαλ, άλλο μηχανάκι! |
|
| |
Apache vstromhellasforum Enthusiast
Ηλικία : 44 Τόπος : Αχαρναί Καρπενήσι Registration date : 20/06/2009
| Θέμα: Απ: Αλλαγή τελικής μετάδοσης Τρι Απρ 13 2010, 01:17 | |
| - tazakos έγραψε:
- V.Stratos έγραψε:
- 16 μπροστά και 45 πίσω !!! Τα σπάει..Σούζες,μπαντιλίκια χαμός..Και αλυσίδα 530
εγώ δοκιμάζω αυτές τις μέρες 520 με 14-45 κ ελαφρωμένα ρένθαλ, άλλο μηχανάκι! για πες λεπτομεριες pls |
|
| |
@lex_73 vstromhellasforum Enthusiast
Ηλικία : 51 Τόπος : Αθήνα Registration date : 29/01/2009
| Θέμα: Απ: Αλλαγή τελικής μετάδοσης Τρι Απρ 13 2010, 10:48 | |
| - V_GOURLIACE έγραψε:
- tazakos έγραψε:
- εγώ δοκιμάζω αυτές τις μέρες 520 με 14-45 κ ελαφρωμένα ρένθαλ, άλλο μηχανάκι!
για πες λεπτομεριες pls Ένα θα πω, στην επόμενη αλλαγή ελαστικών δε θα πάρει σετ...!!! |
|
| |
Apache vstromhellasforum Enthusiast
Ηλικία : 44 Τόπος : Αχαρναί Καρπενήσι Registration date : 20/06/2009
| Θέμα: Απ: Αλλαγή τελικής μετάδοσης Τρι Απρ 13 2010, 11:01 | |
| θα του δινουμε εμεις τα δικα μας τα πισω μιασ και δεν θα τα κραταει βδομαδα ε??? |
|
| |
kimonas gold member
Ηλικία : 50 Τόπος : Αθηνα Registration date : 01/04/2008
| Θέμα: Απ: Αλλαγή τελικής μετάδοσης Τρι Απρ 13 2010, 11:38 | |
| Εχω βαλεο εδω και 3 χρονια 16 μπροστα και 47 πισω Το εκανα για τον ιδιο λογο,για να ειναι πιο ανετο το μοτερ στις μεγαλες διαδρομες. Θεωρητικα χανεις 7% απο ροπη στρεψης. Στην πραξη σχεδον δεν ειναι αντιληπτο. Για να πιασεις 100 θα εισαι στις 4200ρπμ αντι για 4700ρπμ Εφοσον κανεις ταξιδακια πολλα,θα σου προτεινα αυτο.. Μεσα στην πολη δεν εχεις κανενα προβλημα. |
|
| |
mes Member
Ηλικία : 44 Τόπος : αθηνα Registration date : 05/04/2009
| Θέμα: Απ: Αλλαγή τελικής μετάδοσης Τρι Απρ 13 2010, 12:28 | |
| Κιμωνα φαωταζομαι οτι με το δικο σου δεν εχεις προβλημα σε πολη οχι με το μαμα γραναζωμα - kimonas έγραψε:
- Εχω βαλεο εδω και 3 χρονια 16 μπροστα και 47 πισω
Το εκανα για τον ιδιο λογο,για να ειναι πιο ανετο το μοτερ στις μεγαλες διαδρομες. Θεωρητικα χανεις 7% απο ροπη στρεψης. Στην πραξη σχεδον δεν ειναι αντιληπτο. Για να πιασεις 100 θα εισαι στις 4200ρπμ αντι για 4700ρπμ Εφοσον κανεις ταξιδακια πολλα,θα σου προτεινα αυτο.. Μεσα στην πολη δεν εχεις κανενα προβλημα. |
|
| |
V.Stratos moderator
Ηλικία : 42 Τόπος : Βόλος Registration date : 19/08/2008
| Θέμα: Απ: Αλλαγή τελικής μετάδοσης Τρι Απρ 13 2010, 12:41 | |
| _________________ ''Ride slower than your guardian angel can fly''Reveka Project |
|
| |
kimonas gold member
Ηλικία : 50 Τόπος : Αθηνα Registration date : 01/04/2008
| Θέμα: Απ: Αλλαγή τελικής μετάδοσης Τρι Απρ 13 2010, 13:31 | |
| - mes έγραψε:
- Κιμωνα φαωταζομαι οτι με το δικο σου δεν εχεις προβλημα σε πολη οχι με το μαμα γραναζωμα
- kimonas έγραψε:
- Εχω βαλεο εδω και 3 χρονια 16 μπροστα και 47 πισω
Το εκανα για τον ιδιο λογο,για να ειναι πιο ανετο το μοτερ στις μεγαλες διαδρομες. Θεωρητικα χανεις 7% απο ροπη στρεψης. Στην πραξη σχεδον δεν ειναι αντιληπτο. Για να πιασεις 100 θα εισαι στις 4200ρπμ αντι για 4700ρπμ Εφοσον κανεις ταξιδακια πολλα,θα σου προτεινα αυτο.. Μεσα στην πολη δεν εχεις κανενα προβλημα. Οχι,κανενα προβλημα. Το 7% που χανεις δεν ειναι μεγαλο ποσοστο.Θα το καταλαβεις μονο αν κατεβεις απο το δικο σου και ανεβεις αμεσως σε ενα με μαμισιο γραναζωμα. Αν μενει καποιος επαρχια η κανει μεγαλες διαδρομες, ειναι μονοδρομος για μενα. |
|
| |
Ταξιδευτής
Registration date : 30/11/2009
| Θέμα: Απ: Αλλαγή τελικής μετάδοσης Τρι Απρ 13 2010, 17:53 | |
| Ευχαριστώ πολύ όλους για τις απαντήσεις.Νομίζω οτι το καλύτερο είναι αυτο που λέει ο Κίμωνας γιατί είναι ποιο εύκολο και έχει μικρότερο κόστος.Χρειάζεται όμως για να βάλω μπροστινό 16 να αλλάξω αλυσίδα?,εχω τη μαμά ακόμα πάνω με 17500χλμ και είναι σε καλή κατάσταση,αν δεν χρειάζεται αλλαγή τότε είναι μικρό το κόστος και εύκολα αναστρέψιμο αν τελικά δεν μου αρέσει.. |
|
| |
kimonas gold member
Ηλικία : 50 Τόπος : Αθηνα Registration date : 01/04/2008
| Θέμα: Απ: Αλλαγή τελικής μετάδοσης Τρι Απρ 13 2010, 18:36 | |
| Οχι δεν χρειαστηκε να αλλαξω αλυσιδα οταν το εκανα.Υπαρχουν αρκετα μποσικα. Μην ανησυχεις.. |
|
| |
|