|
|
| Περι αναρτησεων και φρενων gια το 650 | |
| |
Συγγραφέας | Μήνυμα |
---|
nikos147 vstromhellasforum Enthusiast
Registration date : 06/08/2010
| Θέμα: Απ: Περι αναρτησεων και φρενων gια το 650 Σαβ Νοε 19 2011, 20:46 | |
| - σαλιγκάρι έγραψε:
- nikos147 έγραψε:
- Ειναι κανεις από τα παιδια που έχουν βάλει hyperpro για να πούνε καμια συμβουλη?? Μάλλον θα προχωρήσω και εχω σε hp και θα ήθελα να ξέρω εαν όσοι τα βάλατε μείνατε ευχαριστημένοι με το αποτέλεσμα..
τι συμβουλη να σου δωσω ρε Νικολη? η δουλεια τους ειναι πολυ καλη (kshock) , εγω προσωπικα ειμαι πολυ ευχαριστημενος απο το αποτελεσμα , ειδικα η πισω αναρτηση μετα το revalving εγινε σουπερ. αλλα ολα ειναι θεμα γουστου και οδηγικης συμπεριφορας του καθενος , δεν ταιριαζουν ολα σε ολους. προχωρα το θα δεις μια μοτο βελτιωμενη κατα 35-40% τουλαχιστον. Πήγα μια βόλτα απο εκει και μου άρεσε πολυ η συμπεριφορά του...μου είπε απλά ότι στα 25.000km που είμαι τώρα δεν χρειάζομαι revolving στην πίσω ανάρτηση και καλύτερο θα ήταν να αλλάξω μόνο ελατηρια εμπρός-πίσω. Είναι στα 270+60 ελατηρια και εργασία και είμαι σε σκέψη! Υ.γ: μου είπε να κοιτάξω και για ρουλεμαν τιμονιου...μπορεί με τόσα λιγα άσφαλτινα χιλιόμετρα; |
| | | kostas Member
Ηλικία : 37 Τόπος : Peristeri Registration date : 20/09/2008
| Θέμα: Απ: Περι αναρτησεων και φρενων gια το 650 Σαβ Νοε 19 2011, 21:58 | |
| Στους ελληνικους δρομους ναι οντος μπορει. |
| | | σαλιγκάρι gold member
Ηλικία : 50 Τόπος : Περιστέρι Registration date : 11/09/2008
| Θέμα: Απ: Περι αναρτησεων και φρενων gια το 650 Σαβ Νοε 19 2011, 23:15 | |
| - nikos147 έγραψε:
- σαλιγκάρι έγραψε:
- nikos147 έγραψε:
- Ειναι κανεις από τα παιδια που έχουν βάλει hyperpro για να πούνε καμια συμβουλη?? Μάλλον θα προχωρήσω και εχω σε hp και θα ήθελα να ξέρω εαν όσοι τα βάλατε μείνατε ευχαριστημένοι με το αποτέλεσμα..
τι συμβουλη να σου δωσω ρε Νικολη? η δουλεια τους ειναι πολυ καλη (kshock) , εγω προσωπικα ειμαι πολυ ευχαριστημενος απο το αποτελεσμα , ειδικα η πισω αναρτηση μετα το revalving εγινε σουπερ. αλλα ολα ειναι θεμα γουστου και οδηγικης συμπεριφορας του καθενος , δεν ταιριαζουν ολα σε ολους. προχωρα το θα δεις μια μοτο βελτιωμενη κατα 35-40% τουλαχιστον. Πήγα μια βόλτα απο εκει και μου άρεσε πολυ η συμπεριφορά του...μου είπε απλά ότι στα 25.000km που είμαι τώρα δεν χρειάζομαι revolving στην πίσω ανάρτηση και καλύτερο θα ήταν να αλλάξω μόνο ελατηρια εμπρός-πίσω. Είναι στα 270+60 ελατηρια και εργασία και είμαι σε σκέψη!
Υ.γ: μου είπε να κοιτάξω και για ρουλεμαν τιμονιου...μπορεί με τόσα λιγα άσφαλτινα χιλιόμετρα; ετσι ειναι , 25000 ειναι λιγα για revolving , αυτο δειχνει και το ποσο ειλικρινεις ειναι και οι δυο τους σαν επαγγελματιες. θα μπορουσε αν ηταν λαμογιο να σε ψησει ωστε να τσιμπησει αλλο ενα ογδονταρι αλλα δεν το εκανε. οσο για το ρουλεμαν ναι δεν ειναι απιθανο. |
| | | mounodoulos vstromhellasforum Fanatic
Ηλικία : 56 Registration date : 07/08/2009
| Θέμα: Απ: Περι αναρτησεων και φρενων gια το 650 Σαβ Νοε 19 2011, 23:51 | |
| - nikos147 έγραψε:
- σαλιγκάρι έγραψε:
- nikos147 έγραψε:
- Ειναι κανεις από τα παιδια που έχουν βάλει hyperpro για να πούνε καμια συμβουλη?? Μάλλον θα προχωρήσω και εχω σε hp και θα ήθελα να ξέρω εαν όσοι τα βάλατε μείνατε ευχαριστημένοι με το αποτέλεσμα..
τι συμβουλη να σου δωσω ρε Νικολη? η δουλεια τους ειναι πολυ καλη (kshock) , εγω προσωπικα ειμαι πολυ ευχαριστημενος απο το αποτελεσμα , ειδικα η πισω αναρτηση μετα το revalving εγινε σουπερ. αλλα ολα ειναι θεμα γουστου και οδηγικης συμπεριφορας του καθενος , δεν ταιριαζουν ολα σε ολους. προχωρα το θα δεις μια μοτο βελτιωμενη κατα 35-40% τουλαχιστον. Πήγα μια βόλτα απο εκει και μου άρεσε πολυ η συμπεριφορά του...μου είπε απλά ότι στα 25.000km που είμαι τώρα δεν χρειάζομαι revolving στην πίσω ανάρτηση και καλύτερο θα ήταν να αλλάξω μόνο ελατηρια εμπρός-πίσω. Είναι στα 270+60 ελατηρια και εργασία και είμαι σε σκέψη!
Υ.γ: μου είπε να κοιτάξω και για ρουλεμαν τιμονιου...μπορεί με τόσα λιγα άσφαλτινα χιλιόμετρα; αλλαζει και ρουλεμαν εκει η οχι? ........δεν πιστευω αλλα ετσι ρωταω σε δουλεια να βρισκομαστε |
| | | nikos147 vstromhellasforum Enthusiast
Registration date : 06/08/2010
| Θέμα: Απ: Περι αναρτησεων και φρενων gια το 650 Κυρ Νοε 20 2011, 02:07 | |
| Δεν αλλάζει εκει το ρουλεμαν...απλά ειναι τόσο επαγγελματιας (σπάνιο στις μερες μας...) που μου πρότεινε να πάω στον μηχανικό μου να βάλω τα ελατηρια ετσι ωστε οταν λυθει το μπροστινο να δει ο μηχανικός εαν χρειαζεται ρουλεμαν και να τα αλλάξει ώστε να μην ξαναπληρωνω διπλά εργατικά! |
| | | K0k0$ vstromhellasforum Fanatic
Ηλικία : 45 Τόπος : Αθηνα Registration date : 06/06/2011
| Θέμα: Απ: Περι αναρτησεων και φρενων gια το 650 Παρ Δεκ 30 2011, 20:32 | |
| Για να μην ανοιγω καινουριο θρεντ ρε παιδες, ξερει κανεις αν η πισω δαγκανα απο R1, R6, FMX, Fazer, Z750, TA700 κτλ κτλ που ειναι ολοιδια με τη δικη μας, και παιρνει και τα ιδια τακακια, μπαινει κουτι χωρις μετατροπες πανω στο δικο μας? |
| | | terino gold member
Ηλικία : 43 Τόπος : Athens Registration date : 15/01/2008
| Θέμα: Απ: Περι αναρτησεων και φρενων gια το 650 Παρ Δεκ 30 2011, 21:44 | |
| Τη συγκεκριμένη πίσω δαγκάνα την έχω δει σε ΠΟΛΛΑ μηχανάκια και οπτικά τουλάχιστον φαίνεται ολόιδια. Λογικά θα είναι η ίδια, με την κάθε εταιρεία να την προσαρμόζει κατασκεύαζοντας τον αντίστοιχο αποστάτη για τα μηχανάκια της. Έχεις δυνατότητα να την κουμπώσεις για μια πρόβα δίχως να τη συνδέσεις? Από που θα την ψωνίσεις? |
| | | K0k0$ vstromhellasforum Fanatic
Ηλικία : 45 Τόπος : Αθηνα Registration date : 06/06/2011
| Θέμα: Απ: Περι αναρτησεων και φρενων gια το 650 Παρ Δεκ 30 2011, 21:49 | |
| Ακριβως αυτο σκεφτηκα κι εγω. Οι μπροστινες μας πχ ειναι κοινες με Versys, Tiger 800 και αλλα. Θεωρησα οτι επειδη ακριβως ειναι ενα "δευτερευον" πισω φρενο, για λογους οικονομιας, ειναι ολα κοινα, και απλα αλλαζουν αποστατες αναλογα το μοντελο. Απο ebay θα γινει η αγορα, μιας και εχω βρει μια απο FMX 650 σε αριστη κατασταση, πολυ φθηνη, και χρυσαφι για να ειναι ασορτι με τις μπροστα... |
| | | dimitrisv vstromhellasforum Enthusiast
Ηλικία : 50 Τόπος : Ηρακλειο ΚΡΗΤΗΣ Registration date : 15/04/2009
| Θέμα: Απ: Περι αναρτησεων και φρενων gια το 650 Παρ Ιαν 06 2012, 08:31 | |
| Αν μπορει ρε παιδια καποιος ας ξεχωρισει αναρτησεις απο φρενα, γιατι ειναι και οι δυο πολυ σημαντικες βελτιωσεις και χανεσαι ψαχνωντας για το ενα ή το αλλο. Επισης στις αναρτησεις προσθεστε και αυτο και χωριστε μπρος αναρτηση και πισω. Απο προσωπικη πειρα δεν βγαινει ακρη ετσι, τουλαχιστον αν καποιος ψαχνει για αναρτησεις πισω! Ξερω ειναι χωσιμο αλλα θα βοηθησει πολλους που ψαχνουν και αλλους τοσους που εχουν αλλαξει, να μας γραψουν τις εμπειριες τους αλλα και ρυθμισεις! Και αυτο πρεπει να μπει μαζι!!! |
| | | nikolasr200 vstromhellasforum Fanatic
Τόπος : Αθήνα Registration date : 10/10/2010
| Θέμα: Tokico 4 pot Κυρ Ιαν 15 2012, 04:42 | |
| Επειδή μάλλον ο Κώστας, δεν προλάβαινε, να ανοίξει το θέμα, και επειδή η αναζήτηση δε μου έβγαλε συμβατά αποτελέσματα, γράφω κάποια πράγματα εδώ, και αν υπάρχει ήδη θέμα, ας συγχωνευθεί..
Είχα παραγγείλει 4πίστονες Tokico, και αποστάτες από τον Αμερικάνο τον Blair..
Οι δαγκάνες φτάσαν έγκαιρα, οι αποστάτες χρειάστηκε κάποιος επιπλέον χρόνος..αλλά έφτασαν και αυτοί. Πριν κανά δυο μέρες τις τοποθετήσαμε με τον Κώστα, (για την ακρίβεια ο Κώστας τοποθετούσε και εγώ έκανα παρατηρήσεις σε ρόλο σπασοκλαπάνια) Όπως πιθανόν να έχει γραφτεί, το θέμα το να βιδωθούν οι αποστάτες και οι δαγκάνες δεν είναι big deal. Το πραγματικό θέμα-πρόβλημα που είχαμε, ήταν όταν μέτρησε ο Κώστας το κεντράρισμα.. Η δεξιά δαγκάνα έδειχνε διαφορά αρχικά 2 χιλιοστά προς τα μέσα και η αριστερή 1 χιλιοστό πάλι προς τα μέσα.. Ξεσφίξαμε τη γέφυρα, χαλαρώσαμε τον άξονα της ρόδας και έκανε κάτι κανιβαλισμούς ο Κώστας, ώστε να δούμε αν έπαιζε και θέμα με τον τροχό.. Σφίξαμε και η διαφορά μετρήθηκε στην δεξιά 1.5 χιλιοστό και στην αριστερή 0.8-1 χιλιοστό.. Δεν ήθελα να βάλω ροδέλες, και επειδή δεν είχαμε και πρόχειρες (χρειαζόμασταν από τη μία μεριά min 0.75-0.8 χιλιοστά και από την άλλη 0.4 χιλιοστά), μετά την εξαέρωση, το αφήσαμε σαν εκκρεμότητα, ώστε να ανοίξουμε θέμα εδώ για γνώμες και ταυτόχρονα να ρώταγα και εγώ τον Blair..
Από την μεριά του ο Blair, που του γνωστοποίησα το θέμα, μου είπε να μην βάλω ροδέλες (ωστόσο έχω μια μικρή ένσταση γιατί του έγραψα spacers, ενώ νομίζω μεταφράζονται washers) αλλά ωστόσο είπε ότι οι αποστάτες είναι δοκιμασμένοι, και η διαφορές που του ανέφερα δεν αξίζουν να ασχοληθώ και να προβληματιστώ..(Βέβαια, κάποιος καχύποπτος ίσως δικαιολογημένα σκεφτεί, ότι σιγά μην παραδεχόταν ο Blair ότι χρειάζονται extra ροδέλες).
Ωστόσο, παρόλη την εξαέρωση, η μανέτα είχε αρκετά σπογγώδη αίσθηση, και απ'ότι θυμόταν ο Κώστας, κάποιος το είχε αναφέρει και ότι διορθώθηκε μετά την τοποθέτηση των ροδελών.. Για καλή μου τύχη, η αίσθηση στην μανέτα βελτιώθηκε αρκετά με ένα τρικ που συμβούλεψε ο Κώστας να δοκιμάσω, οπότε πλέον δεν ξέρω αν χρειάζεται τελικά να προσθέσω ροδέλες..
Στο θέμα των 4πίστονων γενικότερα, και το αν αξίζει ή όχι.. Προσωπική γνώμη, ότι δεν υπάρχει ένα ξερό ναι ή όχι..Κερδίζεις και χάνεις πράγματα ταυτόχρονα.. Στα θετικά βάζω ότι όντως, το φρενάρισμα νιώθεις ότι γίνεται με περισσότερη δύναμη, το οποίο ίσως γίνει αισθητό με φορτωμένη κυρίως μηχανή όπου λόγω μεγαλύτερης μάζας χρειάζεσαι και μεγαλύτερη δύναμη για την ακινητοποίηση.. Στα αρνητικά ωστόσο, απ'όσο παρατήρησα τις πρώτες μέρες "συμβίωσης", βάζω το γεγονός ότι εξαιτίας της μεγαλύτερης δύναμης, υπάρχει τάση για πιο συχνό μπλοκάρισμα του τροχού και το abs φαίνεται να παρουσιάζει "διαφορετική" αντίδραση και όχι πάντα "επιθυμητή" σε σχέση με τα "μαμά" φρένα..Φαίνεται δηλαδή να "μαγκώνει" τον τροχό για περισσότερη ώρα απ'όσο θα έπρεπε μέχρι να τον ξαναφήσει..
|
| | | tarammass vstromhellasforum Enthusiast
Ηλικία : 45 Τόπος : θεσσαλονικη Registration date : 06/03/2011
| Θέμα: Απ: Περι αναρτησεων και φρενων gια το 650 Κυρ Ιαν 15 2012, 08:28 | |
| Τις τεραπιστονες και εγω τις σκεφτομαι αλλα. 4 εμβολα πατανε και οχι 2 οπως τα μαμα και το προβλημα που λες με το ABS μπορει να ειναι η ταχυτητα του φωτοκυταρου που εχει το συστημα.Ειναι ρυθμισμενο να πιανει το μπλοκαρισμα με καποια ταχυτητα και τωρα που πιανει πιο γρηγορα μαλλον δε προλαβαινει να το πιασει και θα θελει αλλο αισθητηριο. Το φρεναρισμα ομως ειναι και μια συνεργασια αναρτησης φρενα που δυστηχως στο δικο μας μηχανακι οταν το δαγκωνεις ακαριαια ασχημα το μηχανακι βουταει αποτομα μπροστα τοσο που χανεται η ευσταθεια πισω και δεν μπορεις για δευτερολεπτα να το ελενγχεις. Γιαυτο πολοι αλαζουν τα ελατηρια του πηρουνιου. Ειναι ενα μεγαλο θεμα.Σιγουρα εχεις πετυχει κατι παραπανω αλλα θελει δουλεια ακομα |
| | | terino gold member
Ηλικία : 43 Τόπος : Athens Registration date : 15/01/2008
| Θέμα: Απ: Περι αναρτησεων και φρενων gια το 650 Κυρ Ιαν 15 2012, 12:48 | |
| Καθάρισα 10 σελίδες σπαμ... τα μάτια μου κάνουν πουλάκια... η συνέχεια αργότερα... Συγκρατηθείτε με το σπαμ, σε τέτοια τοπικ καλό είναι να μένουν ποστ με πληροφορίες! |
| | | mavras vstromhellasforum Enthusiast
Registration date : 16/06/2010
| Θέμα: Απ: Περι αναρτησεων και φρενων gια το 650 Κυρ Ιαν 15 2012, 15:00 | |
| - nikolasr200 έγραψε:
- το αφήσαμε σαν εκκρεμότητα, ώστε να ανοίξουμε θέμα εδώ για γνώμες και ταυτόχρονα να ρώταγα και εγώ τον Blair..
καλη τυχη με αυτον, αλλα ακρη δεν θα βγαλεις! - nikolasr200 έγραψε:
-
Από την μεριά του ο Blair, που του γνωστοποίησα το θέμα, μου είπε να μην βάλω ροδέλες (ωστόσο έχω μια μικρή ένσταση γιατί του έγραψα spacers, ενώ νομίζω μεταφράζονται washers) αλλά ωστόσο είπε ότι οι αποστάτες είναι δοκιμασμένοι, και η διαφορές που του ανέφερα δεν αξίζουν να ασχοληθώ και να προβληματιστώ..(Βέβαια, κάποιος καχύποπτος ίσως δικαιολογημένα σκεφτεί, ότι σιγά μην παραδεχόταν ο Blair ότι χρειάζονται extra ροδέλες). σε ολους τα ιδια λεει ρε παιδια...οτι δεν υπαρχει προβλημα, οτι ειναι δοκιμαμενοι κλπ, κλπ. Προβλημα ΥΠΑΡΧΕΙ και η λυση ειναι οι αποστατικες ροδελες. σταματω εδω με το θεμα του blair γιατι θα ξεφυγουμε παλι. - nikolasr200 έγραψε:
Για καλή μου τύχη, η αίσθηση στην μανέτα βελτιώθηκε αρκετά με ένα τρικ που συμβούλεψε ο Κώστας να δοκιμάσω, οπότε πλέον δεν ξέρω αν χρειάζεται τελικά να προσθέσω ροδέλες.. ε δεν γραφεις και το τρικ για να υπαχει για καποιον αλλον? - nikolasr200 έγραψε:
Στα αρνητικά ωστόσο, απ'όσο παρατήρησα τις πρώτες μέρες "συμβίωσης", βάζω το γεγονός ότι εξαιτίας της μεγαλύτερης δύναμης, υπάρχει τάση για πιο συχνό μπλοκάρισμα του τροχού και το abs φαίνεται να παρουσιάζει "διαφορετική" αντίδραση και όχι πάντα "επιθυμητή" σε σχέση με τα "μαμά" φρένα..Φαίνεται δηλαδή να "μαγκώνει" τον τροχό για περισσότερη ώρα απ'όσο θα έπρεπε μέχρι να τον ξαναφήσει..
το ιδιο ειχα παρατηρησει και εγω μεχρι που αλλαξα ελατηρια και εβαλα καλα λαστιχα. Απο τοτε σπααααανια μπαινει το abs. Μπορει να σου φανει υπερβολη αυτο που γραφω, αλλα βαζοντας μονο φρενα "ανοιγεις πληγες" και για να δεσει το γλυκο θες αναρτηση και καλα/φρεσκα λαστιχα. με τα "μπαγιατικα" BW501-502 ηταν αστειο το καθε ποτε εμπαινε το ABS, με τα "φρεσκα" Pilot Road 3 δεν θυμαμαι να εχει μπει ποτε... - tarammass έγραψε:
- Τις τεραπιστονες και εγω τις σκεφτομαι αλλα.
4 εμβολα πατανε και οχι 2 οπως τα μαμα και το προβλημα που λες με το ABS μπορει να ειναι η ταχυτητα του φωτοκυταρου που εχει το συστημα.Ειναι ρυθμισμενο να πιανει το μπλοκαρισμα με καποια ταχυτητα και τωρα που πιανει πιο γρηγορα μαλλον δε προλαβαινει να το πιασει και θα θελει αλλο αισθητηριο. δεν υπαρχει κανενα τετοιο θεμα. Επισης δεν μιλαμε για φωτοκυτταρο αλλα για επαγωγικό/μαγνητικο αισθητηρα. σκεψου τι γινεται στα αυτοκινητα που βαζουμε γαιδουροδαγκανες και δισκους σαφεστατα μεγαλυτερους απο τους μαμα χωρις να αγγιξουμε το ABS - tarammass έγραψε:
- Το φρεναρισμα ομως ειναι και μια συνεργασια αναρτησης φρενα που δυστηχως στο δικο μας μηχανακι οταν το δαγκωνεις ακαριαια ασχημα το μηχανακι βουταει αποτομα μπροστα τοσο που χανεται η ευσταθεια πισω και δεν μπορεις για δευτερολεπτα να το ελενγχεις.
Γιαυτο πολοι αλαζουν τα ελατηρια του πηρουνιου. παντα μα παντα φρεναρεις και με τα δυο φρενα ωστε να μην σηκωνει την ουρα και να ισορροπει το μηχανακι. Με τα μαμα ελατηρια πηρουνιου θα ειναι εντονοτερο το φαινομενο της "βουτιας" και αυτο ειναι και ο λογος που αλλαζουμε ελατηρια. προσωπικα, οπως λεω και παραπανω, ειδα μεγαλη διαφορα οταν αλλαξα ελατηρια, και ειδα και αλλη διαφορα οταν αλλαξα λαστιχα |
| | | nikolasr200 vstromhellasforum Fanatic
Τόπος : Αθήνα Registration date : 10/10/2010
| Θέμα: Απ: Περι αναρτησεων και φρενων gια το 650 Κυρ Ιαν 15 2012, 16:03 | |
| - mavras έγραψε:
- nikolasr200 έγραψε:
- το αφήσαμε σαν εκκρεμότητα, ώστε να ανοίξουμε θέμα εδώ για γνώμες και ταυτόχρονα να ρώταγα και εγώ τον Blair..
καλη τυχη με αυτον, αλλα ακρη δεν θα βγαλεις!
- nikolasr200 έγραψε:
-
Από την μεριά του ο Blair, που του γνωστοποίησα το θέμα, μου είπε να μην βάλω ροδέλες (ωστόσο έχω μια μικρή ένσταση γιατί του έγραψα spacers, ενώ νομίζω μεταφράζονται washers) αλλά ωστόσο είπε ότι οι αποστάτες είναι δοκιμασμένοι, και η διαφορές που του ανέφερα δεν αξίζουν να ασχοληθώ και να προβληματιστώ..(Βέβαια, κάποιος καχύποπτος ίσως δικαιολογημένα σκεφτεί, ότι σιγά μην παραδεχόταν ο Blair ότι χρειάζονται extra ροδέλες). σε ολους τα ιδια λεει ρε παιδια...οτι δεν υπαρχει προβλημα, οτι ειναι δοκιμαμενοι κλπ, κλπ. Προβλημα ΥΠΑΡΧΕΙ και η λυση ειναι οι αποστατικες ροδελες. σταματω εδω με το θεμα του blair γιατι θα ξεφυγουμε παλι.
- nikolasr200 έγραψε:
Για καλή μου τύχη, η αίσθηση στην μανέτα βελτιώθηκε αρκετά με ένα τρικ που συμβούλεψε ο Κώστας να δοκιμάσω, οπότε πλέον δεν ξέρω αν χρειάζεται τελικά να προσθέσω ροδέλες.. ε δεν γραφεις και το τρικ για να υπαχει για καποιον αλλον?
- nikolasr200 έγραψε:
Στα αρνητικά ωστόσο, απ'όσο παρατήρησα τις πρώτες μέρες "συμβίωσης", βάζω το γεγονός ότι εξαιτίας της μεγαλύτερης δύναμης, υπάρχει τάση για πιο συχνό μπλοκάρισμα του τροχού και το abs φαίνεται να παρουσιάζει "διαφορετική" αντίδραση και όχι πάντα "επιθυμητή" σε σχέση με τα "μαμά" φρένα..Φαίνεται δηλαδή να "μαγκώνει" τον τροχό για περισσότερη ώρα απ'όσο θα έπρεπε μέχρι να τον ξαναφήσει..
το ιδιο ειχα παρατηρησει και εγω μεχρι που αλλαξα ελατηρια και εβαλα καλα λαστιχα. Απο τοτε σπααααανια μπαινει το abs. Μπορει να σου φανει υπερβολη αυτο που γραφω, αλλα βαζοντας μονο φρενα "ανοιγεις πληγες" και για να δεσει το γλυκο θες αναρτηση και καλα/φρεσκα λαστιχα. με τα "μπαγιατικα" BW501-502 ηταν αστειο το καθε ποτε εμπαινε το ABS, με τα "φρεσκα" Pilot Road 3 δεν θυμαμαι να εχει μπει ποτε... θα τα πάρω ένα-ένα.. α) συμφωνώ και εγώ ότι ίσως να μην είναι 100% ειλικρινής ο Blair στις απαντήσεις του.. β) πως το ορίζεις εσύ το πρόβλημα? εννοώ, με χρήση ροδελών, τι "διαφορά" αναμένεται να δώ? γ) το τρικ δεν είναι μυστικό απλά παρέλειψα να το γράψω.. λοιπόν, η μανέτα μου, ενώ κάναμε συνέχεια εξαερισμό, στο πρώτο πάτημα σχεδόν τερμάτιζε, και στο δεύτερο σκλήραινε περισσότερο..οπότε σ'αυτό το σημείο, προέκυψε το "ερώτημα" αν φταίνε οι ροδέλες, ή έχει εγκλωβιστεί κάπου αέρας που δεν "μπορεί" να φύγει..επειδή ροδέλες, δεν μπορούσαμε και να θέλαμε να βρούμε εκείνη την ώρα, ο Κώστας, μου είπε να δοκιμάσω το εξής.. όταν πλέον η μηχανή θα έμενε σπίτι για "νάνι" μου είπε να πρεσάρω την μανέτα, και με ένα λάστιχο, ή όχι έχει ο καθένας, τέλος πάντων να "πιάσω" την μανέτα πατημένη και να την αφήσω πατημένη μέχρι την επόμενη μέρα που θα χρησιμοποιούσα την μηχανή.. επίσης, συμβούλεψε, να κάνω και μικρά ελαφρά χτυπηματάκια σε διάφορα σημεία, (δαγκάνες, σωληνάκια) ώστε αν υπάρχουν φυσαλίδες, να βοηθήσουμε την κίνησή τους προς τα πάνω.. (αυτό ξέχασα να το κάνω.. την άλλη μέρα το πρωί, αφαιρούμε, ό,τι έχουμε χρησιμοποιήσει για συγκράτηση της μανέτας, αλλά δεν αφήνουμε την μανέτα ελεύθερη, την κρατάμε πιεσμένη με το χέρι..και αφού αφαιρέσουμε ό,τι την συγκρατούσαμε, σχετικά αργά, την απελευθερώνουμε με το χέρι.. ιδανικά, οι συμβουλές έλεγαν, να περάσει και κανά 15λεπτο πριν την χρησιμοποιήσουμε, αλλά επειδή είχα δουλειά ούτε αυτό το έκανα.. ήμουν αρκετά επιφυλακτικός για τα αποτελέσματα, αλλά δεν έχανα και τίποτα να δοκιμάσω, και σύμφωνα με τον Κώστα, λόγω της "ιδιότητας" του αέρα να κινείται προς τα πάνω, με αυτόν τον τρόπο, θα τον διευκολύναμε ακόμα παραπάνω να κινηθεί.. το αποτέλεσμα, δικαίωσε τελικά τον Κώστα, γιατί οι αίσθηση άλλαξε αισθητά..η μανέτα σκλήρυνε αρκετά ήδη από το πρώτο πρεσάρισμα, και ο Χρήστος (hristos13gr) που την δοκίμασε, και αυτός είπε ότι η αίσθηση ήταν αρκετά καλή (με δεδομένο πάντα ότι η τρόμπα παραμένει ίδια).. δ) δεν μου φαίνεται καθόλου υπερβολή αυτό που λες, ίσα ίσα, συμφωνώ και νομίζω πως θα έπρεπε να το τονίζουμε και ιδιαίτερα, για να ξέρει όποιος θέλει να προχωρήσει στη βελτίωση, τι μέτωπα ανοίγει. Γενικά οι βελτιώσεις, σε ένα υποσύστημα, (είτε αυτοκίνητο είτε μηχανή) σπάνια μένουν μόνο εκεί, και συνήθως επιρρεάζουν και άλλα υποσυστήματα, ή αναδεικνύουν εντονότερα τις αδυναμίες των υποσυστημάτων.. οπότε θα συμφωνήσω, για την ανάρτηση, γιατί κάτι που δεν έγραψα, αλλά με την παρατήρησή σου, επιβεβαιώνεται, είναι πως πλέον πολύ πιο έντονα, και με μικρότερη προσπάθεια, γονατίζει μπροστά η μηχανή.. Σχετικά με τα λάστιχα, έχω trailmax από το καλοκαίρι, οπότε τα θεωρώ σχετικά φρέσκα, οπότε, η όποια βελτίωση μπορεί να παρατηρηθεί στην εμπλοκή του abs, ίσως εξασφαλιστεί με την αλλαγή ανάρτησης, γιατί πλέον το βάρος δεν θα μετατοπίζεται τόσο βίαια μπροστά, αλλά με την κατάλληλη χρήση μπροστά/πίσω φρένου, ώστε να φρενάρει ισορροπημένα η μηχανή.. |
| | | K0k0$ vstromhellasforum Fanatic
Ηλικία : 45 Τόπος : Αθηνα Registration date : 06/06/2011
| Θέμα: Απ: Περι αναρτησεων και φρενων gια το 650 Κυρ Ιαν 15 2012, 16:03 | |
| - mavras έγραψε:
- nikolasr200 έγραψε:
Για καλή μου τύχη, η αίσθηση στην μανέτα βελτιώθηκε αρκετά με ένα τρικ που συμβούλεψε ο Κώστας να δοκιμάσω, οπότε πλέον δεν ξέρω αν χρειάζεται τελικά να προσθέσω ροδέλες.. ε δεν γραφεις και το τρικ για να υπαχει για καποιον αλλον? Εδω ειναι λαθος ο Νικος. Η αισθηση που του ελεγα εγω ηταν , μαλακο πρωτο πατημα, πιο σφηχτα τα επομενα. Καπου ειχα διαβασει οτι ο Παναγιωτης ειχε το ιδιο θεμα στην αρχη, και δε θυμαμαι αν το ελυσε με τις ροδελες. Το τρικ που λεμε, ειναι το κλασσικο αρχαιο κολπο που δενεις τη μανετα πατημενη για ενα βραδυ, χτυπας λιγο τις σωληνωσεις ελαφρα και την επομενη μερα οτι λιγος αερας ειχε μεινει στο κυκλωμα, εχει φυγει - mavras έγραψε:
- tarammass έγραψε:
- Τις τεραπιστονες και εγω τις σκεφτομαι αλλα.
4 εμβολα πατανε και οχι 2 οπως τα μαμα και το προβλημα που λες με το ABS μπορει να ειναι η ταχυτητα του φωτοκυταρου που εχει το συστημα.Ειναι ρυθμισμενο να πιανει το μπλοκαρισμα με καποια ταχυτητα και τωρα που πιανει πιο γρηγορα μαλλον δε προλαβαινει να το πιασει και θα θελει αλλο αισθητηριο. δεν υπαρχει κανενα τετοιο θεμα. Επισης δεν μιλαμε για φωτοκυτταρο αλλα για επαγωγικό/μαγνητικο αισθητηρα. σκεψου τι γινεται στα αυτοκινητα που βαζουμε γαιδουροδαγκανες και δισκους σαφεστατα μεγαλυτερους απο τους μαμα χωρις να αγγιξουμε το ABS Πολυ κακως κατα τη γνωμη μου. Εδω απλα διασταση στα ζαντολαστιχα αλλαζεις και σου περνανε στην αντιπροσωπεια τις νεες διαστασεις στον εγκεφαλο για να κανει σωστους υπολογισμους το ABS. Γενικα το ABS μας εχει ξεχωριστη θυρα διαγνωστικου, και θα ηθελα πολυ να ξερω αν μπορουμε να προγραμματισουμε αυτες τις νεες παραμετρους στη μοναδα του. Το εχω ξαναγραψει και αλλου, κατα τη γνωμη μου παντα, γιατι μπορει να λεω και αρλουμπες. Μπορει να μην αλλαξαν τα κινητικα χαρακτηριστικα του συστηματος (πχ μεγαλυτερη διαμετρος δισκου ή τροχου,αρα επεμβαση στους υπολογισμους ταχυτητας) αλλα αλλαξαν τα δυναμικα. Πλεον εχουμε συνολο 4 πιστονια των 34χιλ και 4 των 30χιλ, ενω πριν ειχαμε 4 πιστονακια των 27χιλ. Μερικοι εχουμε και μεγαλυτερη τρομπα απο εκεινη που "βλεπει" το ABS. Λογικο ειναι λοιπον η μοναδα να επεμβαινει με βαση τις πιεσεις που ειχε προγραμματιστει για το μαμα κυκλωμα, και αυτες οι πιεσεις (ή μαλλον αποσυμπιεσεις) πλεον στη μοναδα του χρονου να μην ειναι αρκετες. - mavras έγραψε:
- tarammass έγραψε:
- Το φρεναρισμα ομως ειναι και μια συνεργασια αναρτησης φρενα που δυστηχως στο δικο μας μηχανακι οταν το δαγκωνεις ακαριαια ασχημα το μηχανακι βουταει αποτομα μπροστα τοσο που χανεται η ευσταθεια πισω και δεν μπορεις για δευτερολεπτα να το ελενγχεις.
Γιαυτο πολοι αλαζουν τα ελατηρια του πηρουνιου. παντα μα παντα φρεναρεις και με τα δυο φρενα ωστε να μην σηκωνει την ουρα και να ισορροπει το μηχανακι. Με τα μαμα ελατηρια πηρουνιου θα ειναι εντονοτερο το φαινομενο της "βουτιας" και αυτο ειναι και ο λογος που αλλαζουμε ελατηρια. προσωπικα, οπως λεω και παραπανω, ειδα μεγαλη διαφορα οταν αλλαξα ελατηρια, και ειδα και αλλη διαφορα οταν αλλαξα λαστιχα Συμφωνω στο θεμα των ελατηριων, ηδη με αλλαγη σε Wirth μπροστα και με τακακια ΗΗ στις μαμα δαγκανες το φρεναρισμα ειχε βελτιωθει κατα πολυ. Επιμενω, οτι αν μπορουσαμε να κανουμε μια δοκιμη με την ιδια μηχανη, με τον ιδιο αναβατη, στο ιδιο σημειο, πριν και μετα την αλλαγη σε 4πιστονες, ισως να μη βλεπαμε και καμια διαφορα στα μετρα ακινητοποιησης... Το κερδος ειναι καθαρα στην αισθηση του φρενου και ισως και σε συνθηκες "βαρυ φορτωμα/μεγαλη ταχυτητα" |
| | | mavras vstromhellasforum Enthusiast
Registration date : 16/06/2010
| Θέμα: Απ: Περι αναρτησεων και φρενων gια το 650 Κυρ Ιαν 15 2012, 16:13 | |
| - k0k0$ έγραψε:
- mavras έγραψε:
- tarammass έγραψε:
- Τις τεραπιστονες και εγω τις σκεφτομαι αλλα.
4 εμβολα πατανε και οχι 2 οπως τα μαμα και το προβλημα που λες με το ABS μπορει να ειναι η ταχυτητα του φωτοκυταρου που εχει το συστημα.Ειναι ρυθμισμενο να πιανει το μπλοκαρισμα με καποια ταχυτητα και τωρα που πιανει πιο γρηγορα μαλλον δε προλαβαινει να το πιασει και θα θελει αλλο αισθητηριο. δεν υπαρχει κανενα τετοιο θεμα. Επισης δεν μιλαμε για φωτοκυτταρο αλλα για επαγωγικό/μαγνητικο αισθητηρα. σκεψου τι γινεται στα αυτοκινητα που βαζουμε γαιδουροδαγκανες και δισκους σαφεστατα μεγαλυτερους απο τους μαμα χωρις να αγγιξουμε το ABS Πολυ κακως κατα τη γνωμη μου. Εδω απλα διασταση στα ζαντολαστιχα αλλαζεις και σου περνανε στην αντιπροσωπεια τις νεες διαστασεις στον εγκεφαλο για να κανει σωστους υπολογισμους το ABS. Γενικα το ABS μας εχει ξεχωριστη θυρα διαγνωστικου, και θα ηθελα πολυ να ξερω αν μπορουμε να προγραμματισουμε αυτες τις νεες παραμετρους στη μοναδα του. Το εχω ξαναγραψει και αλλου, κατα τη γνωμη μου παντα, γιατι μπορει να λεω και αρλουμπες. Μπορει να μην αλλαξαν τα κινητικα χαρακτηριστικα του συστηματος (πχ μεγαλυτερη διαμετρος δισκου ή τροχου,αρα επεμβαση στους υπολογισμους ταχυτητας) αλλα αλλαξαν τα δυναμικα. Πλεον εχουμε συνολο 4 πιστονια των 34χιλ και 4 των 30χιλ, ενω πριν ειχαμε 4 πιστονακια των 27χιλ. Μερικοι εχουμε και μεγαλυτερη τρομπα απο εκεινη που "βλεπει" το ABS. Λογικο ειναι λοιπον η μοναδα να επεμβαινει με βαση τις πιεσεις που ειχε προγραμματιστει για το μαμα κυκλωμα, και αυτες οι πιεσεις (ή μαλλον αποσυμπιεσεις) πλεον στη μοναδα του χρονου να μην ειναι αρκετες.
σε ποια εταιρια/μαρκα αλλαζουν παραμετρους στον εγκεφαλο μετα απο αλλαγη διαστασεων ελαστικου?!?!?! σε ολο το VAG παντως δεν υπαρχει κατι σχετικο, και δεν εχου ακουσει κατι αναλογο. προσωπικη εμπειρια απο το αυτοκινητο μετα απο 2 σετ τετραπιστονων μπροστινων φρενων (APGalfer 312mm και Bremo 323mm), αλλα και μεγαλυτερων πισω φρενων (ΟΕΜ απο S3) δεν εχουμε αγγιξει το ABS, οπως δεν εχει κανει ποτε κανει μιας και δεν υπαρχει κατι σχετικο. οντως τα δυναμικα αλλαξαν χαρακτηριστικα αλλαξαν, μιας και εξ αρχης αυτο ηταν το ζητουμενο με την τοποθετηση των 4πιστονων, αλλα για αυτο υπαρχει και εγκεφαλος ωστε να βλεπει τα δεδομενα (χωρις να ξερει βεβαια γιατι αλλαξαν) και να εμπλεκει κατα το δοκουν το ABS. η δοκιμη που λες παντως Νικο ειναι πολυ χρησιμο να γινει, αν και στο παρελθον σε αλλο φορουμ ειχαμε κανει κατι αναλογο και τελικα τα αποτελεσματα μας μπερδεψαν περισσοτερο απο οτι μας βοηθησαν...πχ εβλεπες βαρυτερο/μεγαλυτερο αυτοκινητο να φρεναρει 5 μετρα νωριτερα στο 100-0 απο οτι ενα ελαφρυτερο με 4πιστονες. Ισως να ειναι και σωστα αυτα, αλλα μιας και εχω ασχοληθει στο παρελθον με data collection για scientific research εχω μαθει να μην δεχομαι τα δεδομενα μου αμασητα, αλλα να εχω και ενα καλο statistical error στο τελος της συναρτησης μου... |
| | | mavras vstromhellasforum Enthusiast
Registration date : 16/06/2010
| Θέμα: Απ: Περι αναρτησεων και φρενων gια το 650 Κυρ Ιαν 15 2012, 16:18 | |
| επισης στο θεμα του πρωτου αδυναμου πατηματος και του δευτερου δυνατου το ειχα παρατησει και εγω και το ειχα αναφερει κιολας και ειναι καθαρα θεμα ευθυγραμμισης της δαγκανας. στο πρωτο πατημα βγαινουν ολα τα πιστονακια και ερχονται σε επαφη και τα δυο τακακια και στο δευτερο πατημα απλα στραγκαλιζουν τον δισκο. μονο με ροδελλες θα το φτιαξετε αυτο παιδια... και θελει αρκετο ψαξιμο για να βρειτε τις σωστες και εδω ειναι το προβλημα που υπαρχει και για το οποιο ο Blair πουλαει τρελλιτσα |
| | | K0k0$ vstromhellasforum Fanatic
Ηλικία : 45 Τόπος : Αθηνα Registration date : 06/06/2011
| Θέμα: Απ: Περι αναρτησεων και φρενων gια το 650 Κυρ Ιαν 15 2012, 16:19 | |
| Πχ η ταπεινη και καταφρονεμενη Ford εκανε τετοια επεμβαση στον εγκεφαλο... Αυτο ακριβως ειναι το θεμα της μονοδας ABS. Τα μονα στοιχεια που βλεπει ειναι ΔΙΑΦΟΡΑ στις ταχυτητες περιστροφης των 2 τροχων. Ουτε κλιση μετραει, ουτε πιεση στη μανετα, ουτε πιεση συστηματος , ουτε τιποτα. Βλεπει διαφορα μεταξυ καποιων συγκεκριμενων msec στην ταχυτητα, κατα την επιβραδυνση. Αν αυτη η διαφορα ειναι μεγαλυτερη απο εκεινη που εχει προγραμματιστει, θα ανοιγοκλεισει τα δικα της πιστονακια για ΠΡΟΚΑΘΟΡΙΣΜΕΝΟ χρονο, και θα απελευθερωσει ΠΡΟΚΑΘΟΡΙΣΜΕΝΗ πιεση απο το κυκλωμα. Η προκαθορσμενη αυτη πιεση ειναι με βαση τη δυναμικη του κυκλωματος 4 δαγκανες 27χιλ και μια τρομπα 14αρα, και οχι αυτες που πλεον εχει πανω η μηχανη. |
| | | nikolasr200 vstromhellasforum Fanatic
Τόπος : Αθήνα Registration date : 10/10/2010
| Θέμα: Απ: Περι αναρτησεων και φρενων gια το 650 Κυρ Ιαν 15 2012, 16:20 | |
| Παναγιώτη, αν μπορείς εξήγησέ μου σε παρακαλώ τη διαφορά που είδες πριν και μετά τις ροδέλες, και τι αποστάσεις είχες μετρήσει εσύ σχετικά με το κεντράρισμα..
Θα συμφωνήσω και εγώ πως για εξαγωγή συμπερασμάτων χρειάζονται μετρήσεις..άλλωστε οι εταιρείες, κάνουν R&D πριν βγάλουν κάποιο προϊόν, οπότε και η όποια μετατροπή, και τα αποτελέσματά της, θα πρέπει να βασίζονται σε μετρήσιμα μεγέθη, και όχι μόνο στο τι "νομίζουμε" |
| | | mavras vstromhellasforum Enthusiast
Registration date : 16/06/2010
| Θέμα: Απ: Περι αναρτησεων και φρενων gια το 650 Κυρ Ιαν 15 2012, 16:24 | |
| - k0k0$ έγραψε:
- Πχ η ταπεινη και καταφρονεμενη Ford εκανε τετοια επεμβαση στον εγκεφαλο...
Αυτο ακριβως ειναι το θεμα της μονοδας ABS. Τα μονα στοιχεια που βλεπει ειναι ΔΙΑΦΟΡΑ στις ταχυτητες περιστροφης των 2 τροχων. Ουτε κλιση μετραει, ουτε πιεση στη μανετα, ουτε πιεση συστηματος , ουτε τιποτα. Βλεπει διαφορα μεταξυ καποιων συγκεκριμενων msec στην ταχυτητα, κατα την επιβραδυνση. Αν αυτη η διαφορα ειναι μεγαλυτερη απο εκεινη που εχει προγραμματιστει, θα ανοιγοκλεισει τα δικα της πιστονακια για ΠΡΟΚΑΘΟΡΙΣΜΕΝΟ χρονο, και θα απελευθερωσει ΠΡΟΚΑΘΟΡΙΣΜΕΝΗ πιεση απο το κυκλωμα. Η προκαθορσμενη αυτη πιεση ειναι με βαση τη δυναμικη του κυκλωματος 4 δαγκανες 27χιλ και μια τρομπα 14αρα, και οχι αυτες που πλεον εχει πανω η μηχανη. δεν εχω παρα να συμφωνησω και να παραδεχτω την ταπεινη (??) ford... (θα τριζουν τα κοκκαλα του Henry Ford με το "ταπεινη"-χεχε) - nikolasr200 έγραψε:
- Παναγιώτη, αν μπορείς εξήγησέ μου σε παρακαλώ τη διαφορά που είδες πριν και μετά τις ροδέλες, και τι αποστάσεις είχες μετρήσει εσύ σχετικά με το κεντράρισμα..
αν θυμαμαι καλα, γιατι εχει περασει και ενας χρονος πια, η δεξια δαγκανα ηταν 2mm προς τον τροχο και η αριστερη 1,5mm, οποτε επρεπε να τις μετατοπισω προς τα εξω. Αυτο εγινε με αποστατικες ροδελες. Εκει ηταν το πακετο γιατι επρεπε να συνδιασω ροδελες και να μετραω με παχυμετρο τις αποστασεις. τελικα ειχα ερθει πολυ κοντα στο κεντρο και η διαφορα ηταν οτι εξαφανιστηκε αυτο το "πρωτο αδυναμο-δευτερο δυνατο πατημα"
Έχει επεξεργασθεί από τον/την mavras στις Κυρ Ιαν 15 2012, 16:47, 1 φορά |
| | | K0k0$ vstromhellasforum Fanatic
Ηλικία : 45 Τόπος : Αθηνα Registration date : 06/06/2011
| Θέμα: Απ: Περι αναρτησεων και φρενων gια το 650 Κυρ Ιαν 15 2012, 16:37 | |
| To ταπεινη κολλαει στο οτι οταν το VAG εβγαζε μοτερ 1.8 με 225 αλογα, εκεινοι επεμεναν στα 1.6 με 100 ψοφιμια σε 1500κιλα αμαξια.
Αυτο ακριβως ειδα και στου Νικου, συγκλιση προς το εσωτερικο του τροχου, και του ειπα οτι θυμομουν οτι ειχες αντιστοιχο θεμα με μανετα, και οτι μαλλον το ειχες λυσει με τις ροδελες.
Καλο ψαξιμο λοιπον. |
| | | mavras vstromhellasforum Enthusiast
Registration date : 16/06/2010
| Θέμα: Απ: Περι αναρτησεων και φρενων gια το 650 Κυρ Ιαν 15 2012, 16:48 | |
| |
| | | nikos147 vstromhellasforum Enthusiast
Registration date : 06/08/2010
| Θέμα: Απ: Περι αναρτησεων και φρενων gια το 650 Κυρ Ιαν 15 2012, 17:45 | |
| Τοσο λεπτες αποστατικες ροδελες που μπορουμε να βρουμε?? Θελω να κανω και εγω επιτέλους την τοποθέτηση των 4πιστονων στην δικια μου και λέω να έχω μήπως χρειαστουν...
Αλήθεια οι αποστατες των brembo εχουν αντιστοιχο θέμα με το κεντραρισμα ή να μην φοβαμαι?? |
| | | K0k0$ vstromhellasforum Fanatic
Ηλικία : 45 Τόπος : Αθηνα Registration date : 06/06/2011
| Θέμα: Απ: Περι αναρτησεων και φρενων gια το 650 Κυρ Ιαν 15 2012, 17:46 | |
| No problemo με Brembo |
| | | nikos147 vstromhellasforum Enthusiast
Registration date : 06/08/2010
| Θέμα: Απ: Περι αναρτησεων και φρενων gια το 650 Κυρ Ιαν 15 2012, 17:50 | |
| - k0k0$ έγραψε:
- No problemo με Brembo
Ωραιος ο Ταιβανεζος.... |
| | | | Περι αναρτησεων και φρενων gια το 650 | |
|
Παρόμοια θέματα | |
|
Παρόμοια θέματα | |
| |
Σελίδα 16 από 17 | Μετάβαση στη σελίδα : 1 ... 9 ... 15, 16, 17 | |
| Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή | Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
| |
| |
| |
|