|
|
| |
Συγγραφέας | Μήνυμα |
---|
lmb990 vstromhellasforum Enthusiast
Ηλικία : 35 Τόπος : ATHENS GREECE Registration date : 01/06/2013
| Θέμα: Απ: Τ είναι η Sharp? Τετ Σεπ 30 2015, 14:03 | |
| Πιστευεις οτι το τελευταιο ειναι σε ιδιο επιπεδο ασφαλειας με το πρωτο??
Καλα απο ποιοτητα δεν το συζητω καν....
Αυτο που θελω να πω ειναι οτι για το agv αν κανει πχ 500? τα 100-150 θα ειναι για το ονομα και τα αλλα για ασφαλεια ποιοτητα σχεδιασμο κτλ... για το rocc θα πληρωσεις και εκει κατι για το ονομα... ας πουμε 30-40???? Οποτε μενουν 100 για ολα τα υπολοιπα... αρα θα υστερει σε ποιοτητα αχεδιασμο και ασφαλεια... |
| | | K0k0$ vstromhellasforum Fanatic
Ηλικία : 45 Τόπος : Αθηνα Registration date : 06/06/2011
| Θέμα: Απ: Τ είναι η Sharp? Τετ Σεπ 30 2015, 15:38 | |
| Σε τι ασφαλεια μιλαμε? Σε ασφαλεια κρουσης?
Οχι, πιστευω οτι ΔΕΝ υστερει.
Το AGV εχει 300. Και εχει 300 γιατι ειναι απο κραμα ανθρακονηματων/κεβλαρ κτλ και ζυγιζει μονο 1200γραμμαρια. Γιαυτο το πληρωσα, για να ειναι πιο ξεκουραστο στα ταξιδια, γιατι πασχω απο αυχενικο. Επισης εχει αντιθαμβωτικη ζελατινα και εξαερισμο που κανει δουλεια. Φυσικα συμβαλλουν κι αυτα στην ασφαλεια μου, μιας και οσο πιο ξεκουραστο μου ειναι το κρανος τοσο καλυτερα για εμενα, ή για να το θεσω αλλιως, αν δεν εχω κατι να με ζοριζει απο το κρανος, εχω περισσοτερες πιθανοτητες να ειμαι πιο συγκεντρωμενος στο δρομο και στην οδηγηση. Και φυσικα λογω σχεδιασμου ειναι πολυ πιο αθορυβο απο το Rocc.
Για να σου απαντησω λοιπον, θεωρω οτι τα 150 παραπανω ευρω του AGV ειναι κυριως στα εξωτικα υλικα του ωστε να ειναι παναλαφρο, στην καλυτερη μελετη αεροδυναμικης, στον λιγο πιο εξελιγμενο εξαερισμο του και φυσικα στο ονομα. ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ. Ποιοτικα ναι, βλεπω διαφορες στη ζελατινα, στα κουμπακια του, και στη βαφη του. Κατα τα αλλα η εσωτερικη επενδυση αλλα και η ανεση του κρανους ειναι εξισου καλες.
Δεν μιλαμε για κατι κρανακια κινεζικα με 20?. Εχω αγορασει κρανος κλειστο LS2 με 70? και ηταν τουμπανο. Δεν ειναι η LS2 μεγαλη εταιρεια? Δεν ειναι η Lazer και η Grex μεγαλες εταιρειες που ειναι 20+ χρονια στο χωρο? Απλα οι βαφες τους ειναι πιο φθηνες και φαινονται, ειναι θερμοπλαστικα και συνηθως οι ζελατινες δεν ειναι αντιθαμβωτικες.
Επιμενω, μεχρι ενα ποσο απλα αγοραζεις ενα ασφαλες κρανος. Μετα πας στην κατηγορια ασφαλεια ΚΑΙ ανεση. Και μετα πας στην κατηγορια πουλ-μουρ...
Τρανο παραδειγμα τα κρανη UVEX enduro & BMW GS. Καποτε η UVEX ειχε βγαλει αυτο το σουπερ κρανακι με 150? περιπου, και η BMW εβγαλε το κρανος GS με ακριβως το ιδιο στυλ και ποιοτητα. Και τα 2 made in Germany. To ΒΜW ειχε 300+ και καποιοι λεγανε οτι τα εφτιαχνε η UVEX για τη ΒΜW. Αυτο δεν ισχυε, αλλα ισχυε το οτι ειχε αντιγραψει σε τετοιο βαθμο το σχεδιο που οι ζελατινες που τους εβαζε ηταν οι ιδιες nanotech της Uvex που φοραγε στα δικα της, πληρως συμβατες μεταξυ τους...
|
| | | lmb990 vstromhellasforum Enthusiast
Ηλικία : 35 Τόπος : ATHENS GREECE Registration date : 01/06/2013
| Θέμα: Απ: Τ είναι η Sharp? Τετ Σεπ 30 2015, 15:49 | |
| Το θεμα μου δεν ειναι μονο η εταιρεια σν ειναι γνωστη η αγνωστη.... και η agv ειναι γνωστη και εβγαλε το κ3 που ειναι θερμοπλαστικο κτλ κτλ στα 150... αυτο ναι να το συγκρινω με το rocc... αν το rocc εκανε 300 θα το συγκρινα με ενα επωνυμο των 300...
Της bmw το κρανος πολυ πιθανον να το εφτιαξε η uvex.. βασικα ειναι εντελως απιθανο να το δφτιαξε η bmw... πχ.. ζελατινα vstrom με φρυδακι, την βγαζει η mra... λαμπες, τις βγαζει πχ η bosch.. αλυσιδα, την βγαζει πχ η did... η εταιρια παραγει μοτερ και οχι ολοκληρο λογικα, σχεδιασμο, πλαισιο κτλ... για ολα τα αλλα συνεργαζεται με αλλες εταιριες... |
| | | K0k0$ vstromhellasforum Fanatic
Ηλικία : 45 Τόπος : Αθηνα Registration date : 06/06/2011
| Θέμα: Απ: Τ είναι η Sharp? Τετ Σεπ 30 2015, 16:39 | |
| Oχι, δεν τα εφτιαχνε η BMW, φημολογειται η Schuberth, αλλα δεν ειναι εκει το νοημα, αν η ιδια εφτιαχνε τα κρανη ή οχι.
Το νοημα ειναι οτι απο τη στιγμη που ειχαν σταμπα την ελικα πανω, η τιμη πηγαινε στα υψη. Και απο χρηστες η γενικη αποψη ηταν οτι τα Uvex ηταν καλυτερα ποιοτικα...
Τεσπα, για να το δουμε αλλιως, οποιο κρανος εχει σταμπα ECE R22.05 γνησια - οχι πηραμε ενα αυτοκολλητο και το βαλαμε πανω και το δινουμε 10?- θελουμε δε θελουμε ειναι ασφαλες με βαση Ευρωπαικες οδηγιες και νορμες.
Aυτο που μετραει η Sharp ειναι κατα ποσο το καθε κρανος ειναι καλυτερο απο το διπλανο του ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΜΙΝΙΜΟΥΜ της ECE R22.05. Η Ευρωπαικη οδηγια θετει το χαμηλοτερο στανταρ (1 αστερακι στο sharp) και απο εκει και περα σου δειχνει ποιο κρανος ειναι καλυτερο απο το αλλο, προς τα πανω.
Το αν θα ξεκολλησουν οι αεραγωγοι στο 6μηνο ή αν θα αρχισει να γινεται κουρελι το λουρακι στο λαιμο σε 2 μηνες ειναι ΑΣΧΕΤΟ με τις μετρησεις της Sharp. Εκει ειναι το ολο νοημα της συζητησης. Ουτε λεω οτι το AGV και τα Shoei ειναι κατωτερα απο τα φθηνα, ουτε τιποτε αλλο.
Οταν ερθει η ωρα να πεταξεις το ακριβο κρανος που εχεις τωρα, κανε ενα κοπο και ανοιξε το, βγαλε εξω το φελιζολ προστασιας και συγκρινε το με ενα κρανος των 80-100?... Ε, εκει θα πιστεις. |
| | | todor Member
Ηλικία : 46 Τόπος : Βόλος Registration date : 12/11/2012
| Θέμα: Απ: Τ είναι η Sharp? Τετ Σεπ 30 2015, 17:10 | |
| καταρχήν και μόνο που συμφωνούν για πρώτη φορά (όσο καιρό διαβάζω το φόρουμ) ο κοκός (συγνώμη, δε ξέρω/θυμάμαι το όνομά σου) και ο ανδρέας, τότε δεν έχω παρά να αποδεχτώ τα λεγόμενά τους (εκτός κι αν φταίει η σουπερ ντουπερ μοναδική ανεπανάλλητπη υπερπασνέλληνος!!!!) τώρα, σχετικά με το αν πληρώνεις παραπάνω την φίρμα, θυμάμαι στα 90s έλεγαν για ένα εργοστάσιο ρούχων στην Κατερίνη, το οποίο έκανε σχεδόν εξ ολοκλήρου κουστούμια...αν το έπερνες από εκεί πριν μπει η ετικέτα είχε 100.000 δρχ (ας πούμε)...όταν έμπαινε η ετικέτα (στο αμέσως επόμενο στάδιο διάθεσης του ΙΔΙΟΥ κουστουμιού) έπιανε κοντά στα 500.000δρχ...γιατί έγραφε BOSS...μπορεί να ήταν φήμες, μπορεί και όχι, αλλά προσωπικά το επόμενο κράνος μου ΔΕΝ θα είναι scuberth των 500 ?.... και το βασικότερο όλων.... ΠΑΝΤΑ ΚΡΑΝΟΣ ΦΟΡΕΜΕΝΟ ΣΩΣΤΑ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ και όχι στο χέρι, στο τεπόζιτο, στη μπαγκαζιέρα, πάνω από το κεφάλι, χωρίς κούμπωμα... |
| | | V-Giannak
Ηλικία : 34 Τόπος : Αττική Registration date : 19/04/2012
| Θέμα: Απ: Τ είναι η Sharp? Τετ Σεπ 30 2015, 17:13 | |
| Αν μη τι άλλο εποικοδομητική συζήτηση!! Το δεύτερο σχόλιο είναι πάρα πολύ κατατοπιστικό! Απλά το καλύτερο θα ήταν και για τουν μεν που το υποστηρίζουν και για τους δε που δεν το εμπιστεύονται να ξέραμε ΟΛΟΙ ακριβώς τον λόγο ύπαρξης του sharp. Δηλαδή το euroNcup που συγκρίνει ασφαλεια κατα την ΚΡΟΥΣΗ του οχήματος ασχολήθηκε ποτέ με τις πολυτέλειες (ηλεκτρικά παράθυρα, διζωνικό κλιματισμό ή θερμαινόμενους καθρέπτες). Μπορούμε να πούμε ότι το sharp κανει κατι απλο και αυτο το απλο που κάνει εμάς μας βοηθάει.. Σίγουρα κάποιους θα τους επηρεάσει στην αγορά κράνους κι άλλοι δεν θα το υπολογίσουν καν.. Απλά ίσως κάποιος που είναι ανάμεσα σε δύο κράνη ίδιας αξίας να επηρεαστεί λίγο παραπάνω.. Εγώ αγόρασα το shoei x-spirit II που τότε κοστολογείτο με 699? μόνο και μόνο γιατί πίστευα ότι μόνο η τιμή κρίνει την ασφάλεια του κράνους. ΟΚ, είμαι ευχαριστημένος, ανταποκρίνεται άψογα, αλλά πλέον όταν πάω να ξαναπάρω κράνος θα το σκεφτώ διαφορετικά.. Και όχι ΜΟΝΟ του sharp, αλλά σε ένα ποσοστό επηρεάζει και αυτό.. |
| | | lmb990 vstromhellasforum Enthusiast
Ηλικία : 35 Τόπος : ATHENS GREECE Registration date : 01/06/2013
| Θέμα: Απ: Τ είναι η Sharp? Τετ Σεπ 30 2015, 19:23 | |
| Φιλε φορουσες ότι καλύτερο μπορούσε να βγάλει η shoei πριν κανά 2-3 χρονια... Και σε ασφάλεια και σε ποιότητα και σε όλα.,, πιστεύεις ότι αν πάρεις ένα κρανος των 100-150 θα εισαι οκ;; Δεν νομίζω.., άτιμο πράγμα η συνήθεια!!!! |
| | | NASOS_p vstromhellasforum Enthusiast
Ηλικία : 44 Τόπος : Πυργος Ηλειας Registration date : 07/05/2011
| Θέμα: Απ: Τ είναι η Sharp? Πεμ Οκτ 01 2015, 22:46 | |
| Εγώ νομίζω ότι η λύση ειναι καπου στη μέση.Το κράνος των 60 ευρώ μπορέι να θεωρειται ασφαλες αλλά σίγουρα χάνει σε άλλους τομείς σημαντικούς επίσης.Διότι πέρα από την ασφάλεια παίζει ρόλο ο θόρυβος, τα υλικό, το βάρος κλπ., σημαντικά πράγματα για έναν αναβάτη που δεν κινείται μόνο πόλη. Στην τιμή νομίζω από ένα σημείο κ μετά πληρώνεις σχέδιο κι όνομα. Εγώ για παράδειγμα έχω ένα μαύρο (άνευ σχεδίου) HJC FG15 από Fiberglass ελαφρύ, ξεκούραστο και με 4/5 αστέρια Sharp.Το πλήρωσα πρίν 4 χρόνια 210 ευρώ. Όπως δε θα δώσω 60 ευρώ για κράνος, έτσι δε θα δώσω και 500 |
| | | Apsixos
Ηλικία : 44 Registration date : 09/11/2012
| Θέμα: Απ: Τ είναι η Sharp? Παρ Οκτ 02 2015, 13:18 | |
| Μάλλον θα συμφωνήσω με τον Nasos_p Όποτε καταλήγουμε ότι θεωρείται έγκυρο το sharp ως προς την ασφάλεια του κράνους κατα την κρούση. Αλλά ασφάλεια είναι κ τα υπόλοιπα που έχουν αναφερθεί. Κοιτάμε αστέρια για την κρούση και ποιότητα κράνους για ορατότητα, ηχομόνωση, θάμπωμα κλπ. Σας ευχαριστώ πολύ όλους για τις απόψεις σας. |
| | | K0k0$ vstromhellasforum Fanatic
Ηλικία : 45 Τόπος : Αθηνα Registration date : 06/06/2011
| Θέμα: Απ: Τ είναι η Sharp? Κυρ Οκτ 04 2015, 17:48 | |
| Για οποιον εχει λιγη ορεξη να διαβασει λεπτομερειες για την τεχνολογια και την ασφαλεια των κρανων, αλλα και για τις αγαπημενες σας μαρκες ARAI & SHOEI και το σκανδαλο με τη SNELL Αμερικης, το παρακατω αρθρο ειναι ο,τι καλυτερο εχει γραφτει.
http://lanesplitter.jalopnik.com/everything-you-ever-wanted-to-know-about-motorcycle-hel-1733731498
Ξεχωριζω επιγραμματικα τα παρακατω κομματια:
"There is no correlation between helmet price and safety. Thatʼs probably because thereʼs been virtually no technical safety innovation in helmets since about 1968. Since that first Bell Star, theyʼve all been some styrofoam stuck in a shell with a hole cut in the front so you can see. Helmets have gotten much safer over time, but they still follow that same formula, so itʼs not hard to do the safety thing right. Buy a brand new helmet from a reputable manufacturer being sold by a reputable retailer made to Snell M2015 or ECE 22.05 and youʼll be getting as much safety as anyone dropping $900 on an Arai. "
"The helmetʼs liner is made from styrofoam. Yes, the exact same material you get Chinese takeout in and which wraps stuff you order from Amazon. No oneʼs invented a better energy absorber thatʼs cost-effective yet. In your helmet, its densities are precisely varied to slow the deceleration of your head to a survivable level."
"In the UK, thereʼs an organization called SHARP that independently tests helmets. They donʼt so so inline with either of the above standards and their methodology is a bit questionable. I donʼt include it as a reference when determining a helmet purchase."
Με το τελευταιο, ο αρθρογραφος εκφραζει την αποψη του για το SHARP. Κανει διαφορετικα τεστς απο DOT, Snell, ECE , με αλλη μεθοδολογια, που πολλοι δεν συμμεριζονται (και μαζι τους κι εγω, ποτε δεν κοιταξα το SHARP πριν αγορασω κρανος, καθως τα Uvex Enduro και ΑGV AX8 Dual που φοραω εναλλαξ τα τελευταια χρονια δεν υπαρχουν καν στις λιστες του). Αυτο ομως δεν αλλαζει σε τιποτα την αληθεια που περιγραφεται σε ολο το υπολοιπο αρθρο, και εγινε αντικειμενο αντιπαραθεσης στο νημα αυτο, οτι ενα πιο φτηνο κρανος ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ λιγοτερο ασφαλες απο ενα πανακριβο...
Φυσικα υπαρχουν λινκς στο κειμενο για να διαβασει οποιος θελει για το σκανδαλο με τις ARAI και SHOEI. |
| | | todor Member
Ηλικία : 46 Τόπος : Βόλος Registration date : 12/11/2012
| Θέμα: Απ: Τ είναι η Sharp? Κυρ Οκτ 04 2015, 18:47 | |
| ωραίο άρθρο (ακόμα το διαβάζω βέβαια....). εν ολίγοις, αυτό που καταλαβαίνω είναι ότι αν το κράνος έχει πιστοποίηση ECE 22.05 είναι ασφαλές και όλα τα άλλα είναι υποκειμενικά (άνεση, αερισμός, αεροδυναμική και τα σχετικά)
(spam on) edit: χαίρομαι που έχει την scuberth σαν σημείο αναφοράς!!!!! αλλά κατά 99 % το επόμενο κράνος μου θα είναι αυτό (για το οποίο έχω ακούσει από πάρα πολύ κόσμο ΜΟΝΟ θετικά) (spam off) |
| | | |
Παρόμοια θέματα | |
|
Παρόμοια θέματα | |
| |
Σελίδα 2 από 2 | Μετάβαση στη σελίδα : 1, 2 | |
| Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή | Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
| |
| |
| |
|