Καλησπέρα σε όλους. Η Sharp είναι έγκυρη? Τα τεστ που βαζουν αστερια, ειναι αληθηνά?
lmb990 vstromhellasforum Enthusiast
Ηλικία : 35 Τόπος : ATHENS GREECE Registration date : 01/06/2013
Θέμα: Απ: Τ είναι η Sharp? Δευ Σεπ 28 2015, 14:40
Άλλοι λένε ναι άλλοι λένε όχι....
V-Giannak
Ηλικία : 34 Τόπος : Αττική Registration date : 19/04/2012
Θέμα: Απ: Τ είναι η Sharp? Δευ Σεπ 28 2015, 14:47
Απλά σκέψου ότι είναι μη κερδοσκοπική εταιρία από την αγγλική κυβέρνηση ... Εγώ προσωπικά το εμπιστεύομαι... Μπορείς να συμπεράνεις αν είναι φερέγγυα από το ότι σχεδόν όλα τα κράνη έχουν διαφήμιση την αξιολόγηση του sharp. Επίσης όταν η shoei κυκλοφόρησε το xr1000 και χαρακτηρίστηκε με 3/5 αστεράκια, ενώ κόστιζε γύρω στα 500-550 ευρώ, η εταιρία έσπευσε να το αντικαταστήσει με το xr1100 το οποίο τελικά βγήκε 5/5...Αν ήταν αναξιόπιστο γιατί μια εταιρία κατασκευής κρανών να προβεί στην αντικατάσταση του κράνους, το οποίο κυκλοφορούσε για 6 χρόνια στο εμπόριο...?
Apsixos
Ηλικία : 44 Registration date : 09/11/2012
Θέμα: Απ: Τ είναι η Sharp? Τρι Σεπ 29 2015, 07:42
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. V-Giannak αν είναι έτσι όπως το λες, τότε γιατί να βγάλει το gt air που έχει 3/5 αστέρια;
todor Member
Ηλικία : 46 Τόπος : Βόλος Registration date : 12/11/2012
Θέμα: Απ: Τ είναι η Sharp? Τρι Σεπ 29 2015, 15:56
σιγά μη πάρεις το GT AIR....
ορίστε η καλύτερη πρόταση από το αξιόπιστο sharp...
http://sharp.direct.gov.uk/testsratings/duchinni-d832 ή http://sharp.direct.gov.uk/testsratings/mt-revenge
τέλοσπάντων....προσωπικά ΔΕΝ το θεωρώ αξιόπιστο....
lmb990 vstromhellasforum Enthusiast
Ηλικία : 35 Τόπος : ATHENS GREECE Registration date : 01/06/2013
Θέμα: Απ: Τ είναι η Sharp? Τρι Σεπ 29 2015, 16:26
Καλυτερα το πρωτο... ξεκιναει απο 59 ενω το δευτερο απο 65... δεν υπαρχει λογος για παραπανω χρηματα αφου προσφερουν το ιδιο... για shoei arai agv shark και λοιπες γνωστες μαρκες μην το σκεφτεσαι καν... χαλια μαυρα.... πληρωνεις το ονομα.... χαχαχαχαχα
todor Member
Ηλικία : 46 Τόπος : Βόλος Registration date : 12/11/2012
Θέμα: Απ: Τ είναι η Sharp? Τρι Σεπ 29 2015, 16:45
εγώ πουπήγα κι έδωσα 500 ? για το schuberth???? καλά να πάθω!!!!
lmb990 vstromhellasforum Enthusiast
Ηλικία : 35 Τόπος : ATHENS GREECE Registration date : 01/06/2013
Θέμα: Απ: Τ είναι η Sharp? Τρι Σεπ 29 2015, 17:00
todor έγραψε:
εγώ πουπήγα κι έδωσα 500 ? για το schuberth???? καλά να πάθω!!!!
Αμ εγω?? Ακομα τα κλαιω...
andreasp vstromhellasforum Fanatic
Ηλικία : 47 Τόπος : Αθήνα Registration date : 29/01/2010
Θέμα: Απ: Τ είναι η Sharp? Τρι Σεπ 29 2015, 17:56
Γιατι σας φαίνετε τόσο παράξενο ένα φθηνό κράνος να είναι αντίστοιχο ή και καλύτερο απο ένα πολύ ακριβότερο, τουλάχιστον στο θέμα της ασφάλειας? Στο προιόν "κράνος" το μόνο που αγοράζεις είναι η ασφάλεια? Είναι "ασφάλεια" που είναι για μένα και θα έπρεπε να είναι απο το σύνολο των καταναλωτών με μηχανές σαν τις δικές μας το πιο σημαντικό στοιχείο, είναι "άνεση' , είναι "θόρυβος" ή απουσία αυτού, είναι "design", είναι "trademark" με ότι αυτό συνεπάγεται. Ποιος γνωρίζει το αν η έννοια της "ασφάλειας" είναι αντιστρόφως ανάλογη του "θόρυβος" ή "design" ? Σιγουρα πάντως το κόστος ενός κράνους δεν είναι το πλαστικό και το φελιζόλ που έχει μέσα. Το κόστος των υλικών είναι απειροελάχιστο μπροστά στο συνολικό κόστος του κράνους. Θεωρώ εξαιρετικά πιθανό μία ανώνυμη εταιρία με ελάχιστα λοιπά λειτουργικά κόστη, όπως και κόστη έρευνας και ανάπτυξης, καθώς και κόστη brand, να έχει αντιγράψει ένα επώνυμο κράνος και να το παράγει με την επωνυμία της, στο 1/100 του κόστους της Shoei και της κάθε Shoei. Ειναι πολύ πιθανό το "βάλε λίγο παχύτερο φελιζόλ στο πλάι" και ας μας χαλάει την αεροδυναμική, και ας το φορέσεις στο zzr και να βουίζει/κουνάει το κεφάλι σου, προσφέρει πράσσινο ή πορτοκαλί στα πλάγια χτυπήματα, απο ότι κόκκινο στο full επώνυμο αεροδυναμικό κράνος. Όπως επίσης, είναι εξαιρετικά απίθανο να βλέπει η Shoei το κράνος της στο Sharp κόκκινο, σε αντίθεση με το πράσσινο της DUCHINNI και να κάθεται με σταυρωμένα χέρια.
Απο πότε το μοναδικό κριτήριο ποιότητας ενός προιόντος έγινε η τιμή του? Αν αύριο δηλαδή βγάλει η Shoei ακριβώς το ίδιο κράνος σαν το Shoei XR1100, με ονομασία XR2100, και το τιμολογήσει στα 2000ευρώ, αυτόματα θα είναι το super γαμάω κράνος?
lmb990 vstromhellasforum Enthusiast
Ηλικία : 35 Τόπος : ATHENS GREECE Registration date : 01/06/2013
Θέμα: Απ: Τ είναι η Sharp? Τρι Σεπ 29 2015, 18:21
Μην τον πιστευετε!!!! Αυτις εχει shoei!!!
tasos78 vstromhellasforum Enthusiast
Ηλικία : 46 Τόπος : ΚΥΜΗ - ΒΟΛΟΣ Registration date : 23/03/2011
Θέμα: Απ: Τ είναι η Sharp? Τρι Σεπ 29 2015, 18:25
andreasp έγραψε:
Απο πότε το μοναδικό κριτήριο ποιότητας ενός προιόντος έγινε η τιμή του? Αν αύριο δηλαδή βγάλει η Shoei ακριβώς το ίδιο κράνος σαν το Shoei XR1100, με ονομασία XR2100, και το τιμολογήσει στα 2000ευρώ, αυτόματα θα είναι το super γαμάω κράνος?
Spam On.....
Η αληθεια ειναι οτι τα πολλα τελευταια χρονια ειμαστε σαν λαος του φραπε, εφφε, μπουφε κλπ με αποτελεσμα να εχουμε το μοναδικο κριτιριο την τιμη..... Μονο για το ματι του διπλανου και για το πουλ μουρ..... Για δες τα super ντουπερ ουαου που το μονο που κανουν τριβαλιτσοφορτωμενα ειναι μια μακρυνη βολτα ως την φρεντοεσπρεσσοκαφετερια της γειτωνιας........ Γιατι το κρανος να μην το εχει χτυπησει η νοοτροπια του πρωην νεοπλουτου νυν νεοπτωχου...... Λεω εγω τωρα......
Spam Off
andreasp vstromhellasforum Fanatic
Ηλικία : 47 Τόπος : Αθήνα Registration date : 29/01/2010
Θέμα: Απ: Τ είναι η Sharp? Τρι Σεπ 29 2015, 18:27
lmb650 έγραψε:
Μην τον πιστευετε!!!! Αυτις εχει shoei!!!
Δεν ήξερα το Sharp όταν ψώνισα Το επόμενο δεν θα ειναι Shoei. Αν και μονο στην Shoei εχω βρει αυτη την ευκολια στο να μπαινουν και να βγαινουν τα γυαλια μυωπιας.
lmb990 vstromhellasforum Enthusiast
Ηλικία : 35 Τόπος : ATHENS GREECE Registration date : 01/06/2013
Θέμα: Απ: Τ είναι η Sharp? Τρι Σεπ 29 2015, 18:36
Αρα τα αξιζει τα λεφτα του...! Χαχαχα
todor Member
Ηλικία : 46 Τόπος : Βόλος Registration date : 12/11/2012
Θέμα: Απ: Τ είναι η Sharp? Τρι Σεπ 29 2015, 22:41
andreasp έγραψε:
Γιατι σας φαίνετε τόσο παράξενο ένα φθηνό κράνος να είναι αντίστοιχο ή και καλύτερο απο ένα πολύ ακριβότερο, τουλάχιστον στο θέμα της ασφάλειας? Στο προιόν "κράνος" το μόνο που αγοράζεις είναι η ασφάλεια? Είναι "ασφάλεια" που είναι για μένα και θα έπρεπε να είναι απο το σύνολο των καταναλωτών με μηχανές σαν τις δικές μας το πιο σημαντικό στοιχείο, είναι "άνεση' , είναι "θόρυβος" ή απουσία αυτού, είναι "design", είναι "trademark" με ότι αυτό συνεπάγεται. Ποιος γνωρίζει το αν η έννοια της "ασφάλειας" είναι αντιστρόφως ανάλογη του "θόρυβος" ή "design" ? Σιγουρα πάντως το κόστος ενός κράνους δεν είναι το πλαστικό και το φελιζόλ που έχει μέσα. Το κόστος των υλικών είναι απειροελάχιστο μπροστά στο συνολικό κόστος του κράνους. Θεωρώ εξαιρετικά πιθανό μία ανώνυμη εταιρία με ελάχιστα λοιπά λειτουργικά κόστη, όπως και κόστη έρευνας και ανάπτυξης, καθώς και κόστη brand, να έχει αντιγράψει ένα επώνυμο κράνος και να το παράγει με την επωνυμία της, στο 1/100 του κόστους της Shoei και της κάθε Shoei. Ειναι πολύ πιθανό το "βάλε λίγο παχύτερο φελιζόλ στο πλάι" και ας μας χαλάει την αεροδυναμική, και ας το φορέσεις στο zzr και να βουίζει/κουνάει το κεφάλι σου, προσφέρει πράσσινο ή πορτοκαλί στα πλάγια χτυπήματα, απο ότι κόκκινο στο full επώνυμο αεροδυναμικό κράνος. Όπως επίσης, είναι εξαιρετικά απίθανο να βλέπει η Shoei το κράνος της στο Sharp κόκκινο, σε αντίθεση με το πράσσινο της DUCHINNI και να κάθεται με σταυρωμένα χέρια.
Απο πότε το μοναδικό κριτήριο ποιότητας ενός προιόντος έγινε η τιμή του? Αν αύριο δηλαδή βγάλει η Shoei ακριβώς το ίδιο κράνος σαν το Shoei XR1100, με ονομασία XR2100, και το τιμολογήσει στα 2000ευρώ, αυτόματα θα είναι το super γαμάω κράνος?
αν συζητάμε ότι το sharp θα το δεις ΚΑΘΑΡΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ σαν δείκτη ασφάλειας, ίσως (ΙΣΩΣ) μπορεί να έχεις ένα δίκιο, αλλά πάλι το θεωρώ εξαιρετικά δύσκολο να μπορέσει με μια τιμή μονάδας στα 50-60 ? να επομιστεί το κόστος του κράνους στα υλικά που θα του παρέχουν την ασφάλεια των 5 αστέρων, πολύ απλά γιατί αν είναι σκέτη αντιγραφή κάποιου σούπερ ουάου κράνους, δε το κάνει και αυτομάτως το ίδιο ασφαλές....
και θα απαντήσω στο τελευταίο σου ερώτημα, με αντίστοιχης σοβαρότητας επιχείρημα....αν αύριο η εταιρεία ΓΙΑΤΑΠΑΝΥΓΗΡΙΑ θα σου παρουσιάσει ένα σουρωτήρι με φελιζόλ μέσα και σου βγάλει το SHARP 6 (!!!) αστέρια και έχει και 10 ?....θα πας να το πάρεις?????
edit: και όταν λέμε ασφάλεια...το κούνημα του κεφαλιού λόγω λάθους αεροδυναμικής...δεν μετράει σαν ασφάλεια??? το ότι τα γυαλιά της μυωπίας σου, τα οποία ΠΡΕΠΕΙ να φοράς, σε ενοχλούν λόγω ακατάλληλων "μαξιλαριών" στο κράνος, δεν είναι ασφάλεια??? οτιδήποτε (όχι μόνο στο κράνος) στον εξοπλισμό σου, το οποίο σου αποσπά την προσοχή, δεν είναι θέμα ασφάλειας???
andreasp vstromhellasforum Fanatic
Ηλικία : 47 Τόπος : Αθήνα Registration date : 29/01/2010
Θέμα: Απ: Τ είναι η Sharp? Τρι Σεπ 29 2015, 22:53
[quote="todor"]
andreasp έγραψε:
αν συζητάμε ότι το sharp θα το δεις ΚΑΘΑΡΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ σαν δείκτη ασφάλειας, ίσως (ΙΣΩΣ) μπορεί να έχεις ένα δίκιο, αλλά πάλι το θεωρώ εξαιρετικά δύσκολο να μπορέσει με μια τιμή μονάδας στα 50-60 ? να επομιστεί το κόστος του κράνους στα υλικά που θα του παρέχουν την ασφάλεια των 5 αστέρων, πολύ απλά γιατί αν είναι σκέτη αντιγραφή κάποιου σούπερ ουάου κράνους, δε το κάνει και αυτομάτως το ίδιο ασφαλές....
και θα απαντήσω στο τελευταίο σου ερώτημα, με αντίστοιχης σοβαρότητας επιχείρημα....αν αύριο η εταιρεία ΓΙΑΤΑΠΑΝΥΓΗΡΙΑ θα σου παρουσιάσει ένα σουρωτήρι με φελιζόλ μέσα και σου βγάλει το SHARP 6 (!!!) αστέρια και έχει και 10 ?....θα πας να το πάρεις?????
Μα μόνο το θέμα της ασφάλειας δεν διαπραγματεύεται το sharp? ή κάνω λάθος? Και ποιο είναι το κόστος του κράνους? Απο θέμα υλικού το κόστος είναι μηδενικό. Πλαστικό και φελιζόλ είναι. 10ευρω πιθανον όχι. Δεν θα το έπαιρνα. 50-60-100ευρώ όμως δεν είναι εξαιρετικά παράξενο αν η κοστολόγηση δεν εμπεριέχει λοιπά κόστη εκτός απο τα άμεσα κόστη της κατασκευής και μεταφοράς. Δεν εχω εταιρία που κατασκευάζει κράνη. Μπορώ όμως να κρίνω ότι το 90% του κόστους ενός κράνους, είναι άσχετο απο τα υλικά κατασκευής αυτούσια. Το ότι πληρώνεις παίρνεις δεν ισχύει πια όπως ίσχυε πριν απο 50 ή 100 χρόνια. Πριν απο 50 χρόνια αγόραζες έναν καναπέ που είτε απο πεύκο τον έφτιαχνε ο μάστορας είτε απο καρυδιά το κόστος ήταν τα υλικά και τα μεροκάματα. Τα μεροκάματα παραμέναν σταθερά (ή σχεδόν σταθερά) όποια και αν ήταν η 1η ύλη. Το 2015 η κοστολόγηση ενός προιόντος είναι εξαιρετικά πιο πολύπλοκη απο το "ότι πληρώνεις, παίρνεις" Για παράδειγμα (αληθινό παράδειγμα) ο καναπές του Entos που πωλείται προς 1800ευρώ και βγαίνει κατα καιρούς σε προσφορά -30% και -50% , έχει αγορά απο την Κίνα... 99δολλάρια. Τα υπόλοιπα 1700ευρώ είναι έκθεση, διαφήμιση, φώτα, προσωπικό, brand, κόστος κεφαλαίου.
Αν βρώ έναν καναπέ απο ένα συνοικιακό μαγαζί, χωρίς τα κόστη της Entos, με 500ευρώ, σημαίνει ότι είναι υποδυέστερης ποιότητας απο τον καναπέ του Entos ?
Υ.γ Είμαι και καμμένος απο καναπέ του Entos, για αυτό έχω ασχοληθεί και με το θέμα.
todor Member
Ηλικία : 46 Τόπος : Βόλος Registration date : 12/11/2012
Θέμα: Απ: Τ είναι η Sharp? Τρι Σεπ 29 2015, 23:09
στο θέμα της κοστολόγησης διαφωνώ ...η μεταφορά καταρχήν δεν έχει καμία μα καμία σχέση. Μια εταιρεία για να πετύχει τόσο χαμηλές τιμές θα πρέπει ή να έχει τζάμπα εργατικά χέρια ή πιο γενικά, τζάμπα κόστος λειτουργίας ή σκατοποιότητας υλικά ή φυσικά και τα 2...και σχετικά με το φελιζόλ...δεν είναι αυτό που βάζουν για μόνωση στην πολυκατοικία....υπάρχουν άπειρα είδη φελιζόλ και έχουν να κάνουν με την πυκνότητά τους...
anyway, αν κάποιος θεωρέι πως τον καλύπτει ένα τέτοιο κράνος, καλορίζικο...στο δικό του κεφάλι το φοράει, αν το φοράει κι όλας...
andreasp vstromhellasforum Fanatic
Ηλικία : 47 Τόπος : Αθήνα Registration date : 29/01/2010
Θέμα: Απ: Τ είναι η Sharp? Τρι Σεπ 29 2015, 23:17
todor έγραψε:
στο θέμα της κοστολόγησης διαφωνώ ...η μεταφορά καταρχήν δεν έχει καμία μα καμία σχέση. Μια εταιρεία για να πετύχει τόσο χαμηλές τιμές θα πρέπει ή να έχει τζάμπα εργατικά χέρια ή πιο γενικά, τζάμπα κόστος λειτουργίας ή σκατοποιότητας υλικά ή φυσικά και τα 2...και σχετικά με το φελιζόλ...δεν είναι αυτό που βάζουν για μόνωση στην πολυκατοικία....υπάρχουν άπειρα είδη φελιζόλ και έχουν να κάνουν με την πυκνότητά τους...
anyway, αν κάποιος θεωρέι πως τον καλύπτει ένα τέτοιο κράνος, καλορίζικο...στο δικό του κεφάλι το φοράει, αν το φοράει κι όλας...
Τα κόστη μεταφοράς είναι βασικό στοιχείο της κοστολόγησης. Κόστος μεταφοράς δεν είναι μόνο η speedex που σου έρχεται απο το louis.de Οτι φελιζόλ και να είναι, είναι απλά "τσάμπα". Οποιος έχει ασχοληθεί λίγο με κοστολόγηση προιόντος ή υπηρεσίας, καταλαβαίνει τι λέω. Τέλος πάντων.. Ο καθένας έχει την άποψη του. Για αυτό και υπάρχουν χιλιάδες προιόντα στην αγορά , για να καλύπτουν τις ανάγκες όλων μας.
todor Member
Ηλικία : 46 Τόπος : Βόλος Registration date : 12/11/2012
Θέμα: Απ: Τ είναι η Sharp? Τρι Σεπ 29 2015, 23:33
andreasp έγραψε:
todor έγραψε:
στο θέμα της κοστολόγησης διαφωνώ ...η μεταφορά καταρχήν δεν έχει καμία μα καμία σχέση. Μια εταιρεία για να πετύχει τόσο χαμηλές τιμές θα πρέπει ή να έχει τζάμπα εργατικά χέρια ή πιο γενικά, τζάμπα κόστος λειτουργίας ή σκατοποιότητας υλικά ή φυσικά και τα 2...και σχετικά με το φελιζόλ...δεν είναι αυτό που βάζουν για μόνωση στην πολυκατοικία....υπάρχουν άπειρα είδη φελιζόλ και έχουν να κάνουν με την πυκνότητά τους...
anyway, αν κάποιος θεωρέι πως τον καλύπτει ένα τέτοιο κράνος, καλορίζικο...στο δικό του κεφάλι το φοράει, αν το φοράει κι όλας...
Τα κόστη μεταφοράς είναι βασικό στοιχείο της κοστολόγησης. Κόστος μεταφοράς δεν είναι μόνο η speedex που σου έρχεται απο το louis.de Οτι φελιζόλ και να είναι, είναι απλά "τσάμπα". Οποιος έχει ασχοληθεί λίγο με κοστολόγηση προιόντος ή υπηρεσίας, καταλαβαίνει τι λέω. Τέλος πάντων.. Ο καθένας έχει την άποψη του. Για αυτό και υπάρχουν χιλιάδες προιόντα στην αγορά , για να καλύπτουν τις ανάγκες όλων μας.
η δουλειά μου στο εργοστάσιο που δουλεύω είναι να κάνω ανάλυση τιμών και να προετοιμάζω το τελικό κόστος....
πάντως σε κάτι συμφωνούμε...ο καθένας έχει την άποψή του
andreasp vstromhellasforum Fanatic
Ηλικία : 47 Τόπος : Αθήνα Registration date : 29/01/2010
Θέμα: Απ: Τ είναι η Sharp? Τρι Σεπ 29 2015, 23:49
todor έγραψε:
andreasp έγραψε:
todor έγραψε:
στο θέμα της κοστολόγησης διαφωνώ ...η μεταφορά καταρχήν δεν έχει καμία μα καμία σχέση. Μια εταιρεία για να πετύχει τόσο χαμηλές τιμές θα πρέπει ή να έχει τζάμπα εργατικά χέρια ή πιο γενικά, τζάμπα κόστος λειτουργίας ή σκατοποιότητας υλικά ή φυσικά και τα 2...και σχετικά με το φελιζόλ...δεν είναι αυτό που βάζουν για μόνωση στην πολυκατοικία....υπάρχουν άπειρα είδη φελιζόλ και έχουν να κάνουν με την πυκνότητά τους...
anyway, αν κάποιος θεωρέι πως τον καλύπτει ένα τέτοιο κράνος, καλορίζικο...στο δικό του κεφάλι το φοράει, αν το φοράει κι όλας...
Τα κόστη μεταφοράς είναι βασικό στοιχείο της κοστολόγησης. Κόστος μεταφοράς δεν είναι μόνο η speedex που σου έρχεται απο το louis.de Οτι φελιζόλ και να είναι, είναι απλά "τσάμπα". Οποιος έχει ασχοληθεί λίγο με κοστολόγηση προιόντος ή υπηρεσίας, καταλαβαίνει τι λέω. Τέλος πάντων.. Ο καθένας έχει την άποψη του. Για αυτό και υπάρχουν χιλιάδες προιόντα στην αγορά , για να καλύπτουν τις ανάγκες όλων μας.
η δουλειά μου στο εργοστάσιο που δουλεύω είναι να κάνω ανάλυση τιμών και να προετοιμάζω το τελικό κόστος....
πάντως σε κάτι συμφωνούμε...ο καθένας έχει την άποψή του
Πολύ ωραία! Συνεπώς δεν βλέπω που διαφωνούμε. Για την ακρίβεια το ίδιο λέμε νομίζω. "ή να έχει τζάμπα εργατικά χέρια ή πιο γενικά, τζάμπα κόστος λειτουργίας ή σκατοποιότητας υλικά" Απλά εσύ πιστεύεις ότι το μεγαλύτερο κόστος ενός κράνους λιανικής τιμής 500ευρώ είναι τα υλικα + εργατικά. Εγώ λέω ότι τα υλικά και τα εργατικά χέρια (το άμεσο κόστος δηλαδή) είναι ελάχιστο ποσοστό του συνολικού κόστους του. Το πλαστικό και το φελιζόλ, όποιας ποιότητας, αν μιλάμε για προιόν τελικής τιμής 500ευρώ είναι ουσιαστικά μηδέν. Προσωπικά πιστεύω ότι το "κόστος λειτουργίας" όπως λές και εσύ, ή αλλιώς το έμμεσο κόστος, μαζι με το κέρδος είναι το μεγαλύτερο ποσοστό του κόστους. Συνεπώς όποιος μπορεί να περιορίσει ή και να μηδενίσει κάποια απο αυτά τα κόστη, μπορεί να παρέχει παρεμφερές προιόν -ίσως και καλύτερο- με υποπολαπλάσιο συνολικό κόστος.
K0k0$ vstromhellasforum Fanatic
Ηλικία : 45 Τόπος : Αθηνα Registration date : 06/06/2011
Θέμα: Απ: Τ είναι η Sharp? Τετ Σεπ 30 2015, 12:18
Ψωμι για τρεις ημερες, καποιος φουρνος θα γκρεμιστηκε και ειναι απο τις λιγες φορες που θα συμφωνησω 1000% με τον Αντρεα!
Η Sharp το μονο που κανει ειναι μετρησεις αποσβεσης κρουσης σε ενα κρανος. Μετραει δηλαδη ΜΟΝΟ την ΠΑΘΗΤΙΚΗ προστασια. Για πετυχει ενα κρανος καλη βαθμολογια στην αποσβεση κρουσης το μονο που θελει ειναι απλα ενα σοβαρο κελυφος και ενα φελιζολ της προκοπης. Αυτο και μονο. Ουτε καρμπον θελει, ουτε τετραπλα στρωματα διαστημικου αφρου, ουτε αερογραφιες, ουτε ζελατινες με 8 στρωσεις αντιθαμβωτικου.
Ειναι οπως τα Crash test των αυτοκινητων. Και το Fordακι θα παρει 5 αστερια, και η Bentley θα παρει 5 αστερια. Kαι? Η τιμη που παιζει ρολο μεσα σε αυτη τη συγκριση? Ή μηπως επειδη πηραν 5 αστερια και τα δυο αυτοκινητα που εχουν διαφορα 100,000ευρω στην τιμη, ακυρωνει την αξιοπιστια του τεστ?
Προφανως υπαρχουν πολλοι περισσοτεροι παραγοντες που επηρεαζουν την ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΗ προστασια ενος κρανους. Μεγαλο ανοιγμα για τη ζελατινα, σωστη εφαρμογη σε καθε τυπο κεφαλιου, αντιθαμβωτικη ζελατινα, μαλακο εσωτερικο, καλος εξαερισμος, χαμηλα επιπεδα θορυβου, χαμηλο βαρος κτλ κτλ, ολα αυτα δεν ειναι απλα εξοπλισμος ανεσης, ειναι βοηθηματα για την ασφαλεια του αναβατη. Φυσικα οσα περισσοτερα απο αυτα εχει ενα κρανος, τοσο υψηλοτερη ειναι η τιμη του.
Αρα το DUCHINNI και το ΜΤ που δειχνετε παραπανω εχουν πολυ καλη αποσβεση κρουσεων, τελεια. Αυτο μετρανε, αυτο βαθμολογουνε. Κατα πασα πιθανοτητα θα ειναι θερμοπλαστικα, αρα ασηκωτα, οι ζελατινες θα θολωνουν απο τους 20C και κατω, στα 50χλμ ταξιδι στην εθνικη δε θα ακους χριστο και το κεφαλι σου θα κατεβαζει ποταμια το καλοκαιρι μεσα στην πολη. Αυτα τα δευτερα ομως ΔΕΝ ΤΑ ΜΕΤΡΑΕΙ Η SHARP. Crash Tests κανει μονο! Και κατα την αποψη μου καλα κανει. Γιατι?
Γιατι τα εξτρα της ενεργητικης ασφαλειας μπορεις και μονος σου να τα δεις, να τα αναγνωρισεις και να τα κρινεις, και ειναι τελειως υποκειμενικα. Crash test ομως σιγουρα δε μπορεις να κανεις και να θυμασαι μετα το αποτελεσμα...
Απο εκει και περα, σιγουρα μερικες μαρκες το εχουν παραξηλωσει. Ειδικα για τα Αραι, θεωρω οτι ειναι τα πιο υπερτιμημενα κρανη που κυκλοφορουν. Ναι, θα κρατησουν σαν πλαστικα και υφασματα 10 χρονια, ναι, εχουν καλο εξαερισμο, αλλα εως εκει. Υπαρχουν μαρκες με εξισου καλη ποιοτητα υλικων και κατασκευης, αλλα καμια δε χρεωνει το brand name οπως η Αραι! Ασε που και θορυβο εχουν και πληρωνεις μησιατικα τις αερογραφιες! Και δε θα τα συγκρινω με κρανη των 50, ουτε καν των 100ευρω! Το AGV AX8 DUAL που εχω ειναι στα μισα λεφτα απο το XD4 της Αραι. Μιλαμε στο ιδιο χρωμα, λευκο, μονοχρωμο. Και αντιθαμβωτικη εχει, και πολυ καλο εξαερσμο εχει, και πολη καλη ποιοτητα εχει και ειναι και κοντα μισο κιλο ελαφρυτερο απο το Αραι στο Μ!!! Γιατι η διπλασια τιμη ρε μαγκες?
Που να δειτε τα τεστ που απαιτουνται για να δωθει η εγκριση ECE R.22.05... Θα χασετε πασα ιδεα.
andreasp vstromhellasforum Fanatic
Ηλικία : 47 Τόπος : Αθήνα Registration date : 29/01/2010
Θέμα: Απ: Τ είναι η Sharp? Τετ Σεπ 30 2015, 12:28
K0k0$ tis Aravias έγραψε:
Ψωμι για τρεις ημερες, καποιος φουρνος θα γκρεμιστηκε και ειναι απο τις λιγες φορες που θα συμφωνησω 1000% με τον Αντρεα!
Που να δειτε τα τεστ που απαιτουνται για να δωθει η εγκριση ECE R.22.05... Θα χασετε πασα ιδεα.
Και για 6 ημέρες μην σου πώ! Θα συμφωνήσω και εγώ μαζί σου, μια που προχώρησες την σκέψη παραπέρα.
Που μπορούμε να δούμε τα τεστ για το ECE R.22.05 ?
K0k0$ vstromhellasforum Fanatic
Ηλικία : 45 Τόπος : Αθηνα Registration date : 06/06/2011
Θέμα: Απ: Τ είναι η Sharp? Τετ Σεπ 30 2015, 12:39
Εδω ειναι ο κανονισμος.
Και ενα βιντεακι παραδειγμα.
Ειναι προφανες οτι ολα τα κρανη πχ Lidl , Praktiker κτλ που εχουν σηματακι 22.05 το πηραν με το σπαθι τους. Ο 22.05 ειναι ΟΙ ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ προδιαγραφες που πρεπει να εχει ενα κρανος, δε σημαινει οτι το κρανος ειναι 100% ασφαλες!
andreasp vstromhellasforum Fanatic
Ηλικία : 47 Τόπος : Αθήνα Registration date : 29/01/2010
Θέμα: Απ: Τ είναι η Sharp? Τετ Σεπ 30 2015, 12:47
K0k0$ tis Aravias έγραψε:
Ειναι προφανες οτι ολα τα κρανη πχ Lidl , Praktiker κτλ που εχουν σηματακι 22.05 το πηραν με το σπαθι τους. Ο 22.05 ειναι ΟΙ ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ προδιαγραφες που πρεπει να εχει ενα κρανος, δε σημαινει οτι το κρανος ειναι 100% ασφαλες!
Πάντως βλέπω αρκετά 4στερα κ 5στερα Nitro και Grex που τα πουλάει το Praktiker. Lidl και Crivit δεν εχει μεσα το sharp.
Σε αντίθεση με το Vemar VTXE Alkon που ειχα παρει απο το louis.de http://sharp.direct.gov.uk/testsratings/vemar-vtxe που είχε και ένα τσουβάλι λεφτά... http://www.revzilla.com/product/vemar-vtxe-alkon-helmet
Έχει επεξεργασθεί από τον/την andreasp στις Τετ Σεπ 30 2015, 12:49, 2 φορές συνολικά
lmb990 vstromhellasforum Enthusiast
Ηλικία : 35 Τόπος : ATHENS GREECE Registration date : 01/06/2013
Θέμα: Απ: Τ είναι η Sharp? Τετ Σεπ 30 2015, 12:48
Κοκο της αραβιας εσυ τι κρανος εχεις??
K0k0$ vstromhellasforum Fanatic
Ηλικία : 45 Τόπος : Αθηνα Registration date : 06/06/2011
Θέμα: Απ: Τ είναι η Sharp? Τετ Σεπ 30 2015, 12:50
To αναφερω στο σεντονι, ενα AGV AX-8 DUAL.
Επισης εχω ενα ROCC 771 Enduro και ενα Uvex Enduro που μου εχει ξεμεινει απο παλια, και τα χρησιμοποιω εναλλαξ.
Το Rocc ειδικα περιγραφει ακριβως αυτο που λεω παραπανω. Εχει εγκριση τυπου, εχει λαβει μερος σε ιδιωτικα τεστ του γερμανικου Motorrad , ειναι ασφαλες, αλλα επειδη ειχε μονο 100?, ειναι 1600γραμμαρια, η ζελατινα ειναι της πλακας και θαμπωνει με την πρωτη, και απο τα 80 και πανω ο ΩΡΛ τριβει τα χερια του.
Εdit: Βλεπω οτι το FCMOTO απο 130? που το ειχε περσυ (με ΦΠΑ) το πηγε 190? φετος... Μαλλον πουλαει.