|
|
Συγγραφέας | Μήνυμα |
---|
pritanis
Ηλικία : 46 Τόπος : Άνω Γλυφάδα Registration date : 27/12/2008
| Θέμα: Απ: Σωληνάκια υψηλής! Σαβ Απρ 11 2009, 00:41 | |
| - GIANNHS1967 έγραψε:
- και εγώ στα 100 ευρώ τα έβαλα και είδα τεράστια βελτίωση αλλά έκανα και κάποιες βελτιώσεις ακόμη όπως 19αρα τρόμπα νισσιν και προοδευτικά ελλατήρια hyperpro μπροστά κατόπιν συμβουλής από τον φίλο kormi. Τώρα έχω σε εξέλιξη αντικατάσταση στις δαγκάνες με 4πίστονες tokico απο sv1000 για ακόμη πιο ισχυρά φρένα.
Αυτό που μου είπε σήμερα ο μάστορας ήταν ότι το καλό φρενάρισμα είναι αποτέλεσμα καλής ανάρτησης. Βέβαια οι 4πίστονες tokico πρέπει να φυσάνε, αλλά όλα αυτά τα παρελκόμενα μου είπε ότι δουλεύουν στο μέγιστο όταν υπάρχει καλή ανάρτηση. Πιστεύω ότι το καλοκαίρι θα τα καταφέρω και θα βάλω κι εγώ ανάρτηση wp πίσω και ελατήρια wp μπροστά. Επί λέξει μου είπε ότι ΅το μηχανάκι θα γίνει τούβλο΅! |
|
| |
rallistas Member
Ηλικία : 38 Τόπος : Πετρουπολη Registration date : 22/10/2008
| Θέμα: Απ: Σωληνάκια υψηλής! Σαβ Απρ 11 2009, 10:47 | |
| - pritanis έγραψε:
- Σήμερα πήγα κατόπιν παραγγελίας στο φίλο ΜΑΣΤΟΡΑ (με όλα τα γράμματα κεφαλαία) Δημήτρη Κονιδάρη στην Άνω Γλυφάδα και τοποθέτησα σωληνάκια υψηλής στο μπροστά φρένο!
Το αποτέλεσμα νομίζω ότι ξεπέρασε κάθε προσδοκία... Απορώ πως οδηγούσα τόσο καιρό... Δεν είχα φρένα... Το μηχανάκι μου είναι μοντέλο 04', οπότε είναι άνευ ABS. Πλέον, απλά τσιμπάω το φρένο και όλο το μπροστά σύστημα "βυθίζεται" άμεσα! Το προτείνω ανεπιφύλακτα! Αύριο θα ποστάρω και φωτό! Αλλος ενας με 04 εδω!Must βελτιωση πιστευω! Για την αναρτηση συμφωνω σε συναρτηση με το φρεναρισμα αλλα τουλαχιστον εγω θα κανω αλλαγες μονο μπροστα γιατι για τα γουστα μου βυθιζει αρκετα.Το πισω με καλυπτει προς το παρον! |
|
| |
GIANNHS1967 Member
Τόπος : ΑΘΗΝΑ ΣΕΡΡΕΣ Registration date : 28/05/2008
| Θέμα: Απ: Σωληνάκια υψηλής! Σαβ Απρ 11 2009, 17:43 | |
| και εγώ έμεινα παρα πολυ ευχαριστημένος με τα προοδευτικά ελλατήρια μπροστά. Είναι μονόδρομος οταν βελτιώνεις τα φρένα σε αυτό το μηχανάκι να βελτιώσεις και την ανάρτηση. τώρα σκέφτομαι να αλάξω και πίσω ελατήριο μόνο (επίσης προοδευτικό hyperpro) αλλά απο οτι μου λένε για ουσιαστική βελτίωση πρέπει να αλλαχτεί όλο το αμορτισέρ πλην όμως ξεφεύγουμε σε κόστος (1000 ευρά)
Bretsos dl 1000 ναι και εγώ είχα αίσθηση αδύναμου φρένου με τα μαμά φρένα συν οτι εφαγα και τα μουτρα μου μια φορά οπου έπαιξε βασικό ρόλο το αδύναμο φρενάρισμα.
να προσθέσω οτι είμαι με τα μαμα λάστιχα ακόμη (trailwing). αμεση προτεραιρότητα είναι η αλλαγή τους. προσανατολίζομαι σε κάτι πιο street. δεν με ενδιαφέρει το χώμα. είμαι μεταξυ metzeler z6 - conti road attack - batlewing με τη σειρά που τα γράφω. |
|
| |
WWW Member
Ηλικία : 47 Τόπος : Πάτρα Registration date : 25/10/2008
| Θέμα: Απ: Σωληνάκια υψηλής! Σαβ Απρ 11 2009, 18:11 | |
| Ας είναι καλά ο EKEINOS. Εγώ έβαλα τις 4πίστονες Nissin από CBR 900, μαζί με σωληνάκια υψηλής μπρος πίσω καθώς και τρόμπα 19άρα Nissin (μου φαινόταν αδύναμο με την 14άρα, ακόμα και όταν έβαλα τις 4πίστονες).
Έχει επεξεργασθεί από τον/την WWW στις Σαβ Απρ 11 2009, 18:17, 1 φορά |
|
| |
WWW Member
Ηλικία : 47 Τόπος : Πάτρα Registration date : 25/10/2008
| Θέμα: Απ: Σωληνάκια υψηλής! Σαβ Απρ 11 2009, 18:12 | |
| Άλλη μία από διαφορετική "άποψη" |
|
| |
WWW Member
Ηλικία : 47 Τόπος : Πάτρα Registration date : 25/10/2008
| Θέμα: Απ: Σωληνάκια υψηλής! Σαβ Απρ 11 2009, 18:13 | |
| Το ποτηράκι της 19άρας |
|
| |
WWW Member
Ηλικία : 47 Τόπος : Πάτρα Registration date : 25/10/2008
| Θέμα: Απ: Σωληνάκια υψηλής! Σαβ Απρ 11 2009, 18:15 | |
| Και μια γενικότερη άποψη από το πως κάθεται το ποτηράκι με το όλο σύνολο του τιμονιού ... Τώρα μένει να κάνω βελτιώσεις σε αναρτήσεις μπροστά - πίσω. Σίγουρα ελατήρια Ohlins μπροστά (κωδικός 8688-90) καθώς και Ohlins πίσω (κωδικός S46PR1C1S) |
|
| |
WWW Member
Ηλικία : 47 Τόπος : Πάτρα Registration date : 25/10/2008
| Θέμα: Απ: Σωληνάκια υψηλής! Σαβ Απρ 11 2009, 18:16 | |
| Τη φωτό την τσίμπησα από το αμερικάνικο Forum. Η διαφορά είναι εμφανής !!! |
|
| |
GIANNHS1967 Member
Τόπος : ΑΘΗΝΑ ΣΕΡΡΕΣ Registration date : 28/05/2008
| Θέμα: Απ: Σωληνάκια υψηλής! Σαβ Απρ 11 2009, 18:19 | |
| www πολύ ωραία δουλειά με τις 4πίστονες νισσιν. εισαι ικανοποιημένος από το αποτέλεσμα; οι αποστάτες υπήρχαν έτοιμοι η τους έφτιαξες παραγγελία; τρόμπα έχουμε την ίδια. |
|
| |
GIANNHS1967 Member
Τόπος : ΑΘΗΝΑ ΣΕΡΡΕΣ Registration date : 28/05/2008
| Θέμα: Απ: Σωληνάκια υψηλής! Σαβ Απρ 11 2009, 18:22 | |
| ohlins είχα βάλει στο προηγούμενο μηχανάκι μου μπρος πισω (tdm 900) και ειχα μείνει πολυ ευχαριστημένος αλλα έχω την αίσθηση οτι ο προοδευτικος σχεδιασμος των hyperpro ειναι ενα βήμα μπροστα. |
|
| |
WWW Member
Ηλικία : 47 Τόπος : Πάτρα Registration date : 25/10/2008
| Θέμα: Απ: Σωληνάκια υψηλής! Σαβ Απρ 11 2009, 18:25 | |
| Τους αποστάτες μου τους έδωσε έτοιμους ο φίλος EKEINOS, οπότε δεν χρειάστηκε καθόλου να ταλαιπωρηθώ.
Τώρα ως αναφορά τα φρένα ....
χμ
ταλαιπωρήθηκα και θα σου πω γιατί :
Όταν τα έβαλα, έκανα αλλαγή μόνο στα σωληνάκια υψηλής και τις 4πίστονες. Στα λίγα χιλιόμετρα, χωρίς φόρτωμα, το μηχανάκι φρέναρε άψογα, τέλεια και με μια αίσθηση που δεν την είχα ξαναδεί.. Στη συνέχεια όμως, στα πολλά χιλιόμετρα, αισθανόμουν το φρένο αδύναμο (ΜΕ τις 4πίστονες).
Περίμενα καμια 400αριά χιλιόμετρα για να στρώσουν τα τακάκια της 4πίστονης. Σταδιακά βελτιωνόταν. Ποτέ όμως δεν έφτασα την ισχύ που ήθελα, σε απότομα φρεναρίσματα με ταχύτητες πάνω από τα 120, παρά την τέλεια αίσθηση, δεν είχα ποτέ τη δύναμη που ήθελα.
Εκεί ήρθε και κόλλησε η τρομπούλα. Δυστηχώς η μαμά 14άρα, δεν είχε τη δυνατότητα να τρομπάρει αρκετά υγρά στις δαγκάνες, επειδή αυτές ως μεγαλύτερες είχαν φυσικά απαιτήσεις σε πίεση.
Μετά την αλλαγή, το μηχανάκι ΞΕΣΚΙΖΕΙ στα φρένα. Πλέον έχεις προοδευτικό φρένο που ξέρεις πάρα πολύ καλά πως θα το παίξεις. Το φρενάρεις το μηχανάκι, δεν σε φρενάρει εκείνο όπως θέλει. Φοβερή αίσθηση.
Σα να το κάνεις να "βουτάει" στα φρεναρίσματα, όσο ακριβώς το θέλεις. Δεν έχω άλλα λόγια για να το περιγράψω. Πρέπει να το νιώσεις.
ΟΜΩΣ: Η μπροστινή ανάρτηση έχει δείξει πλέον την ανεπάρκειά της, κυρίως ως προς την προφόρτιση / επαναφορά. Με τα σωληνάκια Ohlins, σίγουρα θα βελτιωθεί πάρα πολύ.
Αυτά τα λίγα |
|
| |
WWW Member
Ηλικία : 47 Τόπος : Πάτρα Registration date : 25/10/2008
| Θέμα: Απ: Σωληνάκια υψηλής! Σαβ Απρ 11 2009, 18:28 | |
| - GIANNHS1967 έγραψε:
- ohlins είχα βάλει στο προηγούμενο μηχανάκι μου μπρος πισω (tdm 900) και ειχα μείνει πολυ ευχαριστημένος αλλα έχω την αίσθηση οτι ο προοδευτικος σχεδιασμος των hyperpro ειναι ενα βήμα μπροστα.
Έχω ακούσεις πως Hyperpro είναι άριστες για χώμα ενώ Ohlins για άσφαλτο. Δεν ξέρω αν κάνω λάθος. Γιατί τα Hyperpro είναι καλύτερα στον σχεδιασμό του? Τι ξέρεις ? |
|
| |
Bretsos gold member
Τόπος : Φυλακισμένος στην Αθήνα... Registration date : 06/03/2009
| Θέμα: Απ: Σωληνάκια υψηλής! Σαβ Απρ 11 2009, 21:49 | |
| Καλησπερα!! Ριχτε και μια ματια εδω http://www.spiliotis.gr/pid.238.aspx Αξιζει τα λεφτα της.Ειναι και χειροποιητη,παιζει και αναλογα με τις αναγκες που εχει ο καθενας μας. Προσωπικα τη φοραω 2 χρονια την εβαλα σε πολυ φιλικη τιμη 700ευρω και ειναι σιγουρα 10 φορες καλυτερη απο μαμα(προσωπικη αποψη) |
|
| |
GIANNHS1967 Member
Τόπος : ΑΘΗΝΑ ΣΕΡΡΕΣ Registration date : 28/05/2008
| Θέμα: Απ: Σωληνάκια υψηλής! Σαβ Απρ 11 2009, 22:03 | |
| - WWW έγραψε:
- GIANNHS1967 έγραψε:
- ohlins είχα βάλει στο προηγούμενο μηχανάκι μου μπρος πισω (tdm 900) και ειχα μείνει πολυ ευχαριστημένος αλλα έχω την αίσθηση οτι ο προοδευτικος σχεδιασμος των hyperpro ειναι ενα βήμα μπροστα.
Έχω ακούσεις πως Hyperpro είναι άριστες για χώμα ενώ Ohlins για άσφαλτο. Δεν ξέρω αν κάνω λάθος. Γιατί τα Hyperpro είναι καλύτερα στον σχεδιασμό του? Τι ξέρεις ? Στο hyperpro το σπείρωμα ειναι αραιό στην αρχή και πυκνώνει προς το τέλος με αποτέλεσμα να είναι προοδευτικά σκληρό. Στις μικρές ανωμαλιες του δρόμου είναι μαλακό δίνοντας μια άνεση στον επιβάτη. Οσο βυθίζεται όμως σκληραίνει. Ισως αυτός είναι και ο λόγος που κάνει πιο πολυ για χώμα ή για δρόμο με ανωμαλίες. Το ohlins όντος είναι ιδανικό για επίπεδη άσφαλτο σύμφωνα με την δική μου εμπειρία τουλάχιστον. |
|
| |
Bretsos gold member
Τόπος : Φυλακισμένος στην Αθήνα... Registration date : 06/03/2009
| Θέμα: Απ: Σωληνάκια υψηλής! Σαβ Απρ 11 2009, 22:03 | |
| Αααα!! ξεχασα να πω οτι εχει και καλυψη απο servise μονο 60 ευρω αλλαγη ελατηριο,λαδια και αζωτο ετσι μου ειχαν πει. |
|
| |
pritanis
Ηλικία : 46 Τόπος : Άνω Γλυφάδα Registration date : 27/12/2008
| Θέμα: Απ: Σωληνάκια υψηλής! Κυρ Απρ 12 2009, 17:10 | |
| |
|
| |
vestromas*
Τόπος : ΑΘΗΝΑ Registration date : 07/11/2008
| Θέμα: Απ: Σωληνάκια υψηλής! Τρι Απρ 21 2009, 21:00 | |
| Πειτε ρε μαγκες μια καλη μαρκα για σωληνακια υψηλης, που να ταιριαζει στο στρωμα χωρις πατεντες. Πλησιαζει η ωρα για αλαγη |
|
| |
tazakos gold member
Ηλικία : 44 Τόπος : Καλλιθέα ,από Καβαλα Registration date : 22/05/2008
| Θέμα: Απ: Σωληνάκια υψηλής! Τετ Απρ 22 2009, 00:39 | |
| - vestromas* έγραψε:
- Πειτε ρε μαγκες μια καλη μαρκα για σωληνακια υψηλης, που να ταιριαζει στο στρωμα χωρις πατεντες.
Πλησιαζει η ωρα για αλαγη εσύ πας για αλλαγή επιπέδου.. |
|
| |
panoskon Member
Ηλικία : 44 Τόπος : Kινεττα - Αθηνα Registration date : 19/11/2008
| Θέμα: Απ: Σωληνάκια υψηλής! Τετ Απρ 22 2009, 11:16 | |
| Παιδες, ειναι αισθητη η διαφορα με την αλλαγη των σωληνακιων? Αξιζει τον κοπο και το χρημα?? Ισως ειναι χαζη η ερωτηση μου αλλα δεν εχω ιδεα!!! |
|
| |
vestromas*
Τόπος : ΑΘΗΝΑ Registration date : 07/11/2008
| Θέμα: Απ: Σωληνάκια υψηλής! Τετ Απρ 22 2009, 12:05 | |
| Απ οτι ακουω κ εγω, σιγουρα ειναι καλυτερα απο πριν, αλλα σιγουρα η παραπανω μετατροπες με τρομπες και τετραπιστονες δαγκανες θα εχουν το τελειο αποτελεσμα.
Προσωπικα θα βαλω υψηλης γιατι εχω ακουσει οτι τα σωληνακια γυρω στα 40000χλμ, ετσι και αλλιως θελουν αλαγη.
Οποτε θα βαλω τα υψηλης να γινουν λιγο καλυτερα και βλεπω στο μελλον ν θα περασω στα τουμπανοφρενα που προτινουν τα φιλαρακια απο πανω. |
|
| |
V.Stratos moderator
Ηλικία : 42 Τόπος : Βόλος Registration date : 19/08/2008
| Θέμα: Απ: Σωληνάκια υψηλής! Τετ Απρ 22 2009, 12:10 | |
| Γνώμη μου ?? Δεν θα πείραζα ΠΟΤΕ τίποτα στο Στρόμ όσο αφορά Ανάρτηση/Τακάκια/Δίσκο/Δαγκάνες Σωληνάκια/Εξατμιση κτλ.. Αν ήθελα όλα αυτά θα έπαιρνα άλλο μηχανάκι Συμφωνώ απόλυτα να μπούνε Διπλό Σταντ/Βαλίτσες/Ζελατίνες/Κάγκελα κτλ δλδ πράγματα που θα βελτιώσουν λίγο την εμφάνιση και την πρακτικότητα.. Και για να πώ και κάτι.. Πάω τη μηχανή ρε παιδιά ΤΕΖΕΣ ειλικρινά..Παντηλίκια-Σούζες.. Προχτές Ε.Ο. ήμουνα βόλτα με R1,Z-1000,FazeR 600 κτλ και στους Αγ.Θεοδώρους στην κατηφόρα ήμουνα 190χλμ (δικάβαλος+βαλίτσα), το Z-1000 πίσω μου,το FazeR έμεινε λίγο πίσω και το R1 ('07) με πέρασε με 210χλμ !!! Πήγαμε Β.Εύβοια..Σε όλες τις στροφές είμασταν μαζί..Φρένα κτλ ΔΕΝ καταπονήθηκαν Η ανάρτηση αφού έχω πειράξει λίγο σκληρότητα και rebound είναι άψογη και στημένη στα μέτρα μου..(πολλά SS kai Μonsters θα με θυμούνται από αυτή τη βόλτα..) Να δώσω 2000? για φρένα και ανάρτηση γιατί ??? Στους Αγ.Θεοδώρους δεν είπα ''Αχ και να είχα μια Ohlins..'' αλλά ''Αχ και να είχα το 1000αρι το Στρομ..'' γιατί μου λείπανε γκάζια,όχι κράτημα..Κράτημα είχα για 20-30χλμ παραπάνω να μπώ στις στροφές αλλά δεν είχα γκάζι !! Τώρα εσείς όλοι που αλλάζετε ή που ψάχνεστε να αλλάξετε,καλά κάνετε,αλλά ο λόγος είναι απλά το tuning,έχετε φράγκα και δεν ξέρετε πού να τα ξοδέψετε ή την πάτε τόσο τέζα που σας χρειαζονται ??? Και ξαναλέω μαγκιά σας και ότι γουστάρετε κάνετε,απλά στο 650αρι το ON-OFF εγώ για τέτοια δεν θα έδινα ούτε 1?.. Αν είχα ενα 600αρι άλλου είδους θα το έκανα τούμπανο.. Τώρα ΟΧΙ Φυσικά και είναι γνώμη μου _________________ ''Ride slower than your guardian angel can fly''Reveka Project |
|
| |
gatos 1000 gold member
Ηλικία : 41 Τόπος : ΔΡΑΜΑ Registration date : 23/12/2008
| Θέμα: Απ: Σωληνάκια υψηλής! Τετ Απρ 22 2009, 15:21 | |
| file strato exeis ena megalo dikio se auto pou les peri pollon xrimaton alla katalabeno kai autous pou kanoun epembaseis sta frena kai anartiseis giati toulaxiston sto 1000 eprepe na einai pio dinamika.prosopika ego pao sxedon panta diplos kai exo problima giati i mixani apla den stamataei.allo pou bithizete i mprostini anartisi kai den einai kai oti pio aneto me deutero atomo.episis kai tin piso tin exo terma sfigmeni.skeutomai oti os tora exoun pesei 3500euro stin mixani an einai na doso alla 3000 kalitera opos les na allakso mixani.pantos epimeno stin megali tsigounia tis suzuki gia to 1000. |
|
| |
vestromas*
Τόπος : ΑΘΗΝΑ Registration date : 07/11/2008
| Θέμα: Απ: Σωληνάκια υψηλής! Τετ Απρ 22 2009, 20:10 | |
| Φιλε vstrato δεν ξερω για σενα, αλλα με τα φορτωματα και τα ταξιδια το δικο μου το στρωμα, δεν πηγενε πλεον αλλο με τα μαμισια αμορτισερ.
Ειχαν γινει σαν σουμιεδες απο παλιο ντιβανι.
Με φουλ προφορτιση και το φτερο ειχε γινει ενα με την ροδα.
Κ εγω ειμαι κατα των αλαγων αμα δεν χρειαζοντε.
Οταν ομως σκοπευεις να το κρατησεις το μηχανακι και ενα εξαρτημα του τελειωσει, πρεπει να το αλαξεις. Και αμα εισαι ευχαριστημενος με το μηχανακι, του βαζεις τα καλυτερα για να γουσταρης και να κανεις ακομα περισοτερα και ποιοτικοτερα χιλιομετρα.
Επισης πρεπει να δεχτουμε και το ψωνιο του καθενος για μετατροπες και βελτιωσεις.
Αυτος που τα βγαζει τα λεφτα, αυτος ξερει που να τα χωσει και γιατι. |
|
| |
V.Stratos moderator
Ηλικία : 42 Τόπος : Βόλος Registration date : 19/08/2008
| Θέμα: Απ: Σωληνάκια υψηλής! Πεμ Απρ 23 2009, 11:22 | |
| Οταν τα έχουν φάει τα ψωμιά τους οι αναρτήσεις ΝΑΙ είμαι σύμφωνος να βάλεις κάτι καλύτερο από τα μανίσια.. Αναφέρομαι στις περιπτώσεις που πάει κάποιος να στήσει ΕΞΤΡΑ το 650 του.. Αν έχουμε τόσο drivers εδώ μέσα που ζητάν σε κάθε εκατοστό της ασφάλτου το 101% της μηχανής,τότε ειλικρινά είναι τιμή μου που βρίσκομαι εδώ και μιλάμε Kαι όπως προείπα,αυτοί καλύτερα να πάρουν και ενα CBR600RR του '00 με 2,000? Οσο για τα 1000ρια ΝΑΙ,η μαμά Suzuki έχει κάνει μλκ που το άφησε με τα ίδια όπως του 650 φρένα-αναρτήσεις κτλ.. Για μένα ενα ιδανικό 1000αρι (αλλά το κόστος θα ανέβαινε +1000? χαριστικά) θα ήταν 1) Διαφορετικές αναρτήσεις μπρος-πίσω πιο χοντρές μπουκάλες πιο σκληρά ελλατήρια 2) Τετραπίστονες μπροστά ( nisin- brembo) 3) Επιλογή για ABS με διακόπτη (όπως τα GS1200,αυτό ίσως και στα 650..) 4) 120 λάστιχο μπροστά 160 πίσω..Oπως και δήποτε 5) Αλλη ζελατίνα μπροστά πιο ψηλή 6) Και φυσικά με 100++ άλογα για να μην πουλάνε μούρη τα Adventure !! Στο 650 αυτό που με χαλάει είναι ότι δεν έχει κάποιο ψεγάδι το άτιμο.. Λίγο μόνο η ευαισθησία του ABS με ενοχλεί Υ.Γ. Η αλήθεια είναι πως όταν θα αρχίσει να τελειώνει η ανάρτηση θα βάλω μεταχειρισμένη πάνω από Στρόμ πάλι..Αφού πάλι θα κλάσει η καλή (Ohlins px) Γιατί να δώσω 1000? για 2 χρονάκια ?? _________________ ''Ride slower than your guardian angel can fly''Reveka Project |
|
| |
tazakos gold member
Ηλικία : 44 Τόπος : Καλλιθέα ,από Καβαλα Registration date : 22/05/2008
| Θέμα: Απ: Σωληνάκια υψηλής! Πεμ Απρ 23 2009, 11:31 | |
| - V.Stratos έγραψε:
Αναφέρομαι στις περιπτώσεις που πάει κάποιος να στήσει ΕΞΤΡΑ το 650 του.. Αν έχουμε τόσο drivers εδώ μέσα που ζητάν σε κάθε εκατοστό της ασφάλτου το 101% της μηχανής,τότε ειλικρινά είναι τιμή μου που βρίσκομαι εδώ... Στράτο εγώ το βλέπω από άλλη γωνία: Οι drivers θα το στρίψουν το εργαλείο και με λιωμένα αμορτισέρ ακόμη ,ΑΛΛΑ οι μή-drivers μπορεί να το χρειαστούν το κάτι καλύτερο σε κράτημα για να μην φύγουν σε καμιά στροφή! Το μαμά αμορτισέρ είναι για νορμάλ οδήγηση, αλλά ο κινητήρας πολλές φορές παρασέρνει και σε ψηλές ταχύτητες, ταχύτητες που όταν αποτελούν ταχύτητα εισόδου στην στροφή παρατηρείτε ενίοτε πλεύση της μηχανής και ασάφεια που μπορεί να οδηγήσει έναν άπειρο οδηγό σε πανικό ή και χειρότερα.. Δεν είναι απαραίτητο δηλαδή ότί όποιος βελτιώνει τις αναρτήσεις το κάνει για να μπαίνει με 180 στην στροφή που σήμερα μπαίνει μόνο μεχρι 140, μπορεί απλά να θέλει να μπει με μεγαλύτερη ασφάλεια-σιγουριά! |
|
| |
|