|
|
Συγγραφέας | Μήνυμα |
---|
KOYRKOYBINIS Member
Ηλικία : 43 Τόπος : ΚΑΜΑΤΕΡΟ Registration date : 14/06/2008
| Θέμα: Σωληνακια υψηλης Κυρ Δεκ 06 2009, 21:24 | |
| Καλησπερα σε ολους.Ερωτηση:Θελω να βαλω σε μοντελο '08 με ABS σωληνακια φρενων υψηλης να βελτιωσω λιγο την αισθηση.Που θα παω να τα παρω,τι μαρκα να ζητησω και ποσο περιπου κοστιζουν μονο για το μπροστινο συστημα?Ευχαριστω... |
|
| |
hailander Member
Ηλικία : 49 Τόπος : Σαλαμίνα-Περιστέρι Registration date : 16/06/2009
| Θέμα: Απ: Σωληνακια υψηλης Δευ Δεκ 07 2009, 08:15 | |
| Έχω την εντύπωση ότι λόγω των πολλών διακλαδώσεων,το αποτέλεσμα δεν είναι το αναμενόμενο.Σε σχέση δέ με το αποτέλεσμα που έχουν σε μοντέλα χωρίς ΑBS,καμία σχέση.Τώρα για το κόστος, πρέπει να είναι λίγο παραπάνω από 100? |
|
| |
Snakeye Member
Ηλικία : 52 Τόπος : Πατήσια, ΑΘΗΝΑ Registration date : 19/01/2008
| Θέμα: Απ: Σωληνακια υψηλης Δευ Δεκ 07 2009, 11:08 | |
| Απλά να έχεις υπόψη σου ότι τα μηχανάκια με ABS έχουν ήδη σε ένα μεγάλο ποσοστό σωληνάκια υψηλής.
Αν θες να προχωρήσεις καλύτερα να βάλεις μόνο εκεί που δεν έχει αν θυμάμε καλά απο τον κατανεμητή μέχρι την διακλάδωση των δαγκάνων και φυσικά μόνο σε εξουσιοδοτημένο γιατί πρέπει μετά να κάνεις κάτι κόλπα στην μονάδα του ABS. |
|
| |
spyrosk58 vstromhellasforum Enthusiast
Ηλικία : 66 Τόπος : Αθήνα - Νότια Registration date : 17/04/2009
| Θέμα: Απ: Σωληνακια υψηλης Δευ Δεκ 07 2009, 11:11 | |
| Σωληνάκια υψηλής σε μοντέλα με ABS συνήθως δεν βάζει κανείς. Για βελτίωση αποτελέσματος - αίσθησης βάλε 4πίστονες δαγκάνες (υπάρχει σχετικό pb γι αυτό το λόγο) |
|
| |
tazakos gold member
Ηλικία : 44 Τόπος : Καλλιθέα ,από Καβαλα Registration date : 22/05/2008
| Θέμα: Απ: Σωληνακια υψηλης Δευ Δεκ 07 2009, 12:01 | |
| η fren tubo βγάζει κιτ για την μηχανή μας, έχει όλες τις διακλαδώσεις (6-7 κομάτια) κ κοστίζει 160-200ευρά ενώ δίνει και επιλογή σε κέβλαρ ή κάρμπον με αρκετά παραπάνω χρήματα. Τώρα ως προς το αν κάποια κομάτια του κυκλώματος είναι υψηλής πιέσεως εμένα με ξενίζει αυτό πολύ. Αν θεωρήσουμε ότι έχουμε πχ 70% μεταλικό σωληνάκι υψηλής πίεσης, αυτό δεν θα έστελνε όλη την πίεση-δύναμη από το φρενάρισμα στο 30% που είναι μη υψηλής με κίνδυνο να μπαλονιάζει εκεί ευκολότερα?? |
|
| |
KOYRKOYBINIS Member
Ηλικία : 43 Τόπος : ΚΑΜΑΤΕΡΟ Registration date : 14/06/2008
| Θέμα: Απ: Σωληνακια υψηλης Δευ Δεκ 07 2009, 17:08 | |
| Για μισο λεπτο ρε παιδια!Εγω θελω το σωληνακι να ξεκινα απο την τρομπα (στο τιμονι) ,να πηγαινει μεχρι την διακλαδωση (στο μπροστινο φτερο) και απο εκει να φευγουν αλλα δυο που πανε στις δαγκανες.Ετσι δεν ειναι η διαταξη στα μοντελα με ABS ή κανω καποιο λαθος?Πηρα τηλ στο brake shop στην καλλιρροης και οταν του ειπα οτι θελω μονο για μπροστινο φρενο μου λεει δεν γινεται αυτο που θελω γιατι υπαρχει abs και παει σετ μαζι με το πισω αναγκαστικα.Μολις ζητησα περισσοτερες εξηγησεις μου ειπε να περασω απο κει γιατι ειχε πολυ δουλεια.Τι σχεση εχει το abs με το αν εγω θελω μονο μπροστα να βαλω σωληνακια?Για δειτε και την παρακατω φωτο και διαφωτειστε με... |
|
| |
mikios vstromhellasforum Fanatic
Ηλικία : 42 Τόπος : Ηράκλειο, Κρήτη Registration date : 25/02/2008
| Θέμα: Απ: Σωληνακια υψηλης Δευ Δεκ 07 2009, 20:32 | |
| στην φοτο σου, τα 2 μεγάλα σωληνάκια με αριθμούς 10 και 11 είναι μεταλλικά και πάνε πίσω πίσω, μπροστά από την πίσω ανάρτηση, όπου είναι η μονάδα ABS... μεταλλικά = υψηλής πίεσης! αυτά που θα πρέπει να αλλάξεις για να έχεις φουλ κύκλωμα υψηλής είναι τα 1 (όλα τα κομμάτια που συνδέονται στον διακλαδωτή τα έχει πακέτο) και 5 (από την τρόμπα στο τιμόνι) Περιμένω νέα σου |
|
| |
mes Member
Ηλικία : 44 Τόπος : αθηνα Registration date : 05/04/2009
| Θέμα: Απ: Σωληνακια υψηλης Τρι Δεκ 08 2009, 00:58 | |
| Εγω πιστευω οτι το προβλημα ειναι στον μικρο κατανεμητη. Το 1000 εχει τον ιδιο να βαζαμε εναν απο αυτο?? |
|
| |
tazakos gold member
Ηλικία : 44 Τόπος : Καλλιθέα ,από Καβαλα Registration date : 22/05/2008
| Θέμα: Απ: Σωληνακια υψηλης Τρι Δεκ 08 2009, 01:49 | |
| ο λόγος που ο brakeshop (τα έχουμε πει απο κοντά με τον τύπο) σου είπε μπρος πίσω μόνο είναι γιατί όπως σου είπα η μόνη εταιρία στον κόσμο που βγάζει κιτ που αλλάζει ΟΛΑ τα κομάτια του δικτύου είναι η FREN TUBO και η τιμή του είναι 220. Κα στο κιτ περιλαμβάνεται και το πισινό χωρίς να σου δίνει επιλογή μόνο μπροστινου. Βγάζει και η Galfer κιτ και καλά για abs αλλά δεν είναι σωστό μιας και αφήνει ένα κομάτι ελαστικό. Η θα έχεις ΟΛΑ τα κομάτια υψηλής ή τίποτα. Αν το σύστημα έχει 5 κομάτια πχ με αντοχή το πρώτο 10/10 το δεύτερο 10/10 το τρίτο 10/10 το τέταρτο 10/10 και το πεμπτο 5/10 τότε η αντοχή του συστήματος που κρίνεται από τον πιο αδύνατο κρίκο είναι 5/10. Η όλα υψηλής ή δεν έχεις υψηλής! |
|
| |
KOYRKOYBINIS Member
Ηλικία : 43 Τόπος : ΚΑΜΑΤΕΡΟ Registration date : 14/06/2008
| Θέμα: Απ: Σωληνακια υψηλης Τρι Δεκ 08 2009, 17:16 | |
| - tazakos έγραψε:
- ο λόγος που ο brakeshop (τα έχουμε πει απο κοντά με τον τύπο) σου είπε μπρος πίσω μόνο είναι γιατί όπως σου είπα η μόνη εταιρία στον κόσμο που βγάζει κιτ που αλλάζει ΟΛΑ τα κομάτια του δικτύου είναι η FREN TUBO και η τιμή του είναι 220. Κα στο κιτ περιλαμβάνεται και το πισινό χωρίς να σου δίνει επιλογή μόνο μπροστινου.
Βγάζει και η Galfer κιτ και καλά για abs αλλά δεν είναι σωστό μιας και αφήνει ένα κομάτι ελαστικό. Η θα έχεις ΟΛΑ τα κομάτια υψηλής ή τίποτα. Αν το σύστημα έχει 5 κομάτια πχ με αντοχή το πρώτο 10/10 το δεύτερο 10/10 το τρίτο 10/10 το τέταρτο 10/10 και το πεμπτο 5/10 τότε η αντοχή του συστήματος που κρίνεται από τον πιο αδύνατο κρίκο είναι 5/10. Η όλα υψηλής ή δεν έχεις υψηλής! Νομιζω πως εχεις δικιο,κι εγω ετσι πιστευω.Ασε που ρωτησα σε κατι μαγαζια Μιχαλακοπουλου σημερα και δεν βρηκε κανεις.Σε ενα συνεργειο δε που πηγα μου ειπε οτι υπαρχει μονο το κομματι απο την τρομπα μεχρι τον κατανεμητη,δηλαδη π...ες μπλε,δεν κανουμε απολυτως τιποτα.Αλλος μου ειπε να μετρησω τα κομματια και να φτιαξω,αλλα δεν υπαρχει τετοια περιπτωση,ή απο εργοστασιο κατασκευασμενα ή τιποτα.Και τα 220 ομως πολλα λεφτα ρε παιδι μου.Αν αλλαζαμε τρομπα και απο 14 βαζαμε καμια 19 αρα θα καναμε τιποτα και αν ναι ποιο το κοστος και τι τρομπα θα βαλουμε,χωρις να θελει και αλλες μοντες (να ταιριζει στο τιμονι χωρις κοψε ραψε)? |
|
| |
spyrakos35 Member
Ηλικία : 52 Τόπος : ΑΘΗΝΑ Registration date : 14/01/2008
| Θέμα: Απ: Σωληνακια υψηλης Τρι Δεκ 08 2009, 17:37 | |
| - KOYRKOYBINIS έγραψε:
- Αλλος μου ειπε να μετρησω τα κομματια και να φτιαξω,αλλα δεν υπαρχει τετοια περιπτωση,ή απο εργοστασιο κατασκευασμενα ή τιποτα.
και γιατί όχι παρακαλώ??? |
|
| |
KOYRKOYBINIS Member
Ηλικία : 43 Τόπος : ΚΑΜΑΤΕΡΟ Registration date : 14/06/2008
| Θέμα: Απ: Σωληνακια υψηλης Τρι Δεκ 08 2009, 17:53 | |
| Για να μην κανει τσαφ κανενα σωληνακι και αγκαλιασω καμια κολωνα!!!Στο εργοστασιο πρεσσαρονται με ειδικα μηχανηματα και οχι στο χερι! |
|
| |
spyrakos35 Member
Ηλικία : 52 Τόπος : ΑΘΗΝΑ Registration date : 14/01/2008
| Θέμα: Απ: Σωληνακια υψηλης Τρι Δεκ 08 2009, 17:55 | |
| - KOYRKOYBINIS έγραψε:
- Για να μην κανει τσαφ κανενα σωληνακι και αγκαλιασω καμια κολωνα!!!Στο εργοστασιο πρεσσαρονται με ειδικα μηχανηματα και οχι στο χερι!
σε πληροφορώ οτι έχω δει ρακορακι goodridge κομμένο στα δύο..... |
|
| |
panos gold member
Ηλικία : 53 Τόπος : Αθήνα - Αγ.Ανάργυροι Registration date : 01/02/2008
| Θέμα: Απ: Σωληνακια υψηλης Τρι Δεκ 08 2009, 18:00 | |
| αυτοί οι άνθρωποι που τα κατασκευάζουν φτιάχνουν ελαστικούς σωλήνες που αντέχουν πολλαπλάσια φορτία μέχρι και 1000-1500 bar πίεση και δεν έχουν πρόβλημα. όσο για την τρόμπα εγώ ξέρω για ανεβάσεις την πίεση ενός υδραυλικού κυκλώματος και να έχεις πιο δυνατό φρενάρισμα μειώνεις την διάμετρο της τρόμπας, μεγαλώνοντας την κερδίζεις σε ταχύτητα φρεναρίσματος αλλά όχι σε δύναμη. για πέστε μήπως κάνω λάθος. |
|
| |
spyrakos35 Member
Ηλικία : 52 Τόπος : ΑΘΗΝΑ Registration date : 14/01/2008
| Θέμα: Απ: Σωληνακια υψηλης Τρι Δεκ 08 2009, 18:11 | |
| - panos έγραψε:
όσο για την τρόμπα εγώ ξέρω για ανεβάσεις την πίεση ενός υδραυλικού κυκλώματος και να έχεις πιο δυνατό φρενάρισμα μειώνεις την διάμετρο της τρόμπας, μεγαλώνοντας την κερδίζεις σε ταχύτητα φρεναρίσματος αλλά όχι σε δύναμη.
δεν το ξέρω καθόλου αυτό αλλά αν είναι έτσι, γιατί τα hayabusa αλλάζουν τις τρόμπες με αυτές του b-king? αν είναι να τους δώσουμε τις δικές μας.... το χεσα λίγο??? χαχαχαχα |
|
| |
panos gold member
Ηλικία : 53 Τόπος : Αθήνα - Αγ.Ανάργυροι Registration date : 01/02/2008
| Θέμα: Απ: Σωληνακια υψηλης Τρι Δεκ 08 2009, 19:35 | |
| πολύ το έχεσες αλλά δεν πειράζει. αυτό που λέω είναι στην θεωρία η δύναμη είναι η πίεση και η παροχή η ταχύτητα μεγαλώνοντας την διάμετρο αλλάζεις την ταχύτητα στέλνεις πιο πολύ υγρό ενώ μειώνοντας την επειδή είναι λιγότερο το υγρό που προσπαθείς να πρεσάρεις ανεβαίνει η πίεση ασκώντας την ίδια δύναμη. αυτό χωρίς να αλλάξει τίποτα άλλο στο κύκλωμά γιατί αν βάλεις μια ακτινική ίσως ασκείς διαφορετικά την δύναμη στην τρόμπα. |
|
| |
spyrakos35 Member
Ηλικία : 52 Τόπος : ΑΘΗΝΑ Registration date : 14/01/2008
| Θέμα: Απ: Σωληνακια υψηλης Τρι Δεκ 08 2009, 22:35 | |
| - panos έγραψε:
- πολύ το έχεσες αλλά δεν πειράζει.
αυτό που λέω είναι στην θεωρία η δύναμη είναι η πίεση και η παροχή η ταχύτητα
μεγαλώνοντας την διάμετρο αλλάζεις την ταχύτητα στέλνεις πιο πολύ υγρό ενώ μειώνοντας την επειδή είναι λιγότερο το υγρό που προσπαθείς να πρεσάρεις ανεβαίνει η πίεση ασκώντας την ίδια δύναμη. αυτό χωρίς να αλλάξει τίποτα άλλο στο κύκλωμά γιατί αν βάλεις μια ακτινική ίσως ασκείς διαφορετικά την δύναμη στην τρόμπα. δεν ξερω απο θεωρία μάτια μου.... μόνο εμπειρικά μιλάω.... σοβαρά τώρα..... μεγαλώνοντας την διάμετρο δεν ασκείς και παραπάνω δύναμη ταυτόχρονα με την ταχύτητα που λες??? (εννοείται οτι μιλάμε για την δύναμη που ασκειται στα υγρά δύναμη από την τρόμπα και όχι για την πιεση στην μανέτα, έτσι?) κουλό μου ακούγεται..... σαν να λέμε οτι η πίεση (ή δύναμη) η οποία ασκείται σε ενα ποτήρι όταν το γεμίζουμε νερό είναι ίδια είτε ανοιξουμε φουλ την βρύση είτε την ανοίξουμε χαλαρά το θέμα πάντως είναι το εξής..... μπορείτε άφοβα να βάλετε χύμα σωληνάκια υψηλής πολύ πιο φτηνά από ότι τα επώνυμα και χωρίς κάποιο φόβο.... εκτός και αν ο μάστορας είναι καστανάς οπότε ότι και να βάλετε.... |
|
| |
Snakeye Member
Ηλικία : 52 Τόπος : Πατήσια, ΑΘΗΝΑ Registration date : 19/01/2008
| Θέμα: Απ: Σωληνακια υψηλης Τετ Δεκ 09 2009, 14:17 | |
| - spyrakos35 έγραψε:
σοβαρά τώρα..... μεγαλώνοντας την διάμετρο δεν ασκείς και παραπάνω δύναμη ταυτόχρονα με την ταχύτητα που λες??? (εννοείται οτι μιλάμε για την δύναμη που ασκειται στα υγρά δύναμη από την τρόμπα και όχι για την πιεση στην μανέτα, έτσι?)
Η δυναμη που ασκείς στην μανέτα είναι δεδομένη είναι ιδια και στις δύο περιπτώσεις εκτός και αν παίρνεις αναβολικά. Η τρόμπα φρένων δεν έχει υδραυλική υποβοήθηση όπως τα αμάξια για να πολλαπλασιάζει την δυναμή σου αυτό το κάνει το μοχλικό σύστημα της μανέτας. Με δεδομένο ότι η δύναμη είναι ίδια αυτό που αλλάζει είναι η διάμετρος της τρόμπας. Η πίεση (P) στο υδραυλικό κύκλωμα υπολογίζεται ως P (πίεση) = F (δύναμη) / Α (Εμβαδόν διατομής εμβόλου τρόμπας). Η 19αρα έχει μεγαλύτερο εμβαδόν από την 14αρα ή την 16αρα και συνεπώς αφού η δύναμη είναι ίδια η πίεση στο κύκλωμα για την 19αρα είναι μικρότερη. Φυσικά η 19αρα λόγο μεγαλύτερου εκτοπίσματος στέλνει μεγαλύτερο όγκο υγρών φρένων και μπορεί να κινήσει καλύτερα δαγκάνες με πολλά πιστόνια. Ελπίζω να ξεμπέρδεψα κάπως τα πράγματα.
Έχει επεξεργασθεί από τον/την Snakeye στις Τετ Δεκ 09 2009, 21:28, 1 φορά |
|
| |
spyrakos35 Member
Ηλικία : 52 Τόπος : ΑΘΗΝΑ Registration date : 14/01/2008
| Θέμα: Απ: Σωληνακια υψηλης Τετ Δεκ 09 2009, 14:54 | |
| - Snakeye έγραψε:
Με δεδομένο ότι η δύναμη είναι ίδια αυτό που αλλάζει είναι η διάμετρος της τρόμπας. Η πίεση (P) στο υδραυλικό κύκλωμα υπολογίζεται ως P (πίεση) = F (δύναμη) / Α (Εμβαδόν διατομής εμβόλου τρόμπας).
Η 19αρα έχει μεγαλύτερο εμβαδόν από την 14αρα ή την 16αρα και συνεπώς αφού η δύναμη είναι ίδια η πίεση στο κύκλωμα για την 19αρα είναι μικρότερη.
ε, τι είπα και εγώ? δώστε στα μπούσα τις τρόμπες σας.... - Snakeye έγραψε:
Φυσικά η 19αρα λόγο μεγαλύτερου εκτοπίσματος στέλνει μεγαλύτερο όγκο υγρών φρένων και μπορεί να κινήσει καλύτερα δαγκάνες με πολλά πιστόνια.
σταθείτε, όχι, γιατί η 19αρα τελικά είναι καλύτερη..... - Snakeye έγραψε:
Ελπίζω να ξεμπέρδεψα κάπως τα πράγματα. μια χαρά όλα.... |
|
| |
MILT vstromhellasforum Fanatic
Ηλικία : 60 Τόπος : Αθηνα Registration date : 06/06/2009
| Θέμα: Απ: Σωληνακια υψηλης Τετ Δεκ 09 2009, 18:24 | |
| Λοιπον παιδες για να ξεμπερδευτειτε.
Απο μοχλους φανταζομαι ολοι ξερετε. Στα υδραυλικα τωρα απλα και μπακαλιστικα: Μεγαλο εμβαδον = μικρο μηκος μοχλου = μικροτερη διαδρομη εμβολου = μεγαλυτερη δυναμη. Μικρο εμβαδον = μεγαλο μηκος μοχλου = μεγαλυτερη διαδρομη εμβολου = μικροτερη δυναμη.
Στην πραξη: Μεγαλυτερες δαγκανες = μεγαλυτερη δυναμη πεδησης = μεγαλυτερη διαδρομη μανετας = μικροτερη δυναμη στη μανετα. Μεγαλυτερη τρομπα = μικροτερη διαδρομη μανετας = μεγαλυτερη δυναμη στη μανετα.
Διατομη σωληνων: Η πιεση εντος του κυκλωματος μενει σταθερη. Μεγαλυτερη διατομη = μικροτερη ταχυτητα υγρου εντος του αγωγου. Μικροτερη διατομη = μεγαλυτερη ταχυτητα υγρου εντος του αγωγου.
Στην πραξη και τα υγρα υποκεινται σε συμπιεση (μηδαμινη σε σχεση με τα αερια) αρα η μικρη διατομη αγωγου περιεχει μικροτερη ποσοτητα υγρου και δινει πιο στιβαρη αισθηση. Επισης στην αισθηση συμβαλλει και η στιβαροτητα του αγωγου ωστε να μην ενδιδει στις πιεσεις και μεταβαλεται η διατομη του.
Υπαρχουν κι αλλα που τρεχουν σχετικα με σταθερη κυκλοφορια υγρου εντος κυκλωματος και πως ο αγωγος επηρεαζει την αντισταση ροης και την πιεση κατα σημεια αλλα εδω δεν μας απασχολουν. |
|
| |
Bretsos gold member
Τόπος : Φυλακισμένος στην Αθήνα... Registration date : 06/03/2009
| Θέμα: Απ: Σωληνακια υψηλης Τετ Δεκ 09 2009, 18:53 | |
| "Κανε οτι καταλαβες για να μην καταλαβουν οι αλλοι οτι δεν καταλαβες τιποτα. Καταλαβες;
σορρυ.... αλλα δεν μπορουσα να κρατηθω με τιποτα!! |
|
| |
KOYRKOYBINIS Member
Ηλικία : 43 Τόπος : ΚΑΜΑΤΕΡΟ Registration date : 14/06/2008
| Θέμα: Απ: Σωληνακια υψηλης Τετ Δεκ 09 2009, 19:47 | |
| Αυτο που καταλαβα εγω ειναι οτι περα απο μερικα ατομα εδω μεσα για το οποια εκφραζω το σεβασμο μου για τις γνωσεις τους ,το να αλλαξω τρομπα δεν οφελει πουθενα .Επισης ,δεν φτανει που τα φρενα μας ειναι σκετα μπουρδελα,δεν υπαρχει και μια λυση για να πουμε οτι θα τα βελτιωσουμε.Και αν υπαρχει,αυτη ειναι οικονομικα ασυμφορη. Μεχρι και για σωληνακια δηλαδη,οταν οι αλλοι θελουν 100 ευρω ,εμεις πρεπει να δωσουμε τα διπλα και βαλε,και παιζεται αν θα δουμε αποτελεσμα....... Αυτη η θελει και
Έχει επεξεργασθεί από τον/την KOYRKOYBINIS στις Τετ Δεκ 09 2009, 19:52, 1 φορά |
|
| |
KOYRKOYBINIS Member
Ηλικία : 43 Τόπος : ΚΑΜΑΤΕΡΟ Registration date : 14/06/2008
| Θέμα: Απ: Σωληνακια υψηλης Τετ Δεκ 09 2009, 19:51 | |
| Επισης,χθες στο ιταλικο ebay βρηκα μια εταιρια (πατωντας την λεξη tubo fren)η οποια πουλαει τα γνωστα σωληνακια.Τους εστειλα μηνυμα ρωτωντας τους αν διαθετουν για το δικο μας μοντελο με abs και ποσο κοστιζουν.Η απαντηση τους ηταν αυτη:
TUBES IN POLE MOUNTED ON YOUR BIKE AND HAVE DIRECT PUMP PLIERS, THE COST OF SHIPPING FOR GREECE AND A LITTLE ABOUT U.S. CARO The 40 EURO.
Αν καταλαβε καποιος τι γραφει ας μου πει κι εμενα γιατι θα ξεχασω και τα Αγγλικα που ξερω... |
|
| |
wannabe Member
Τόπος : Athens Registration date : 28/06/2009
| Θέμα: Απ: Σωληνακια υψηλης Τετ Δεκ 09 2009, 20:03 | |
| Κουρκουμπίνι,γλυκέ μου ( αυτό ακούστηκε και πολύ πρόστυχο) ο Ιταλός που σου απάντησε πέρασε την ιταλική απάντηση απο κάποιο translator στα Αγγλικά γιαυτό δεν βγάζεις νόημα. η frentubo επίσημη αντιπροσώπευση στην Ελλάδα έχει http://www.perko.gr/. πάρε ένα τηλ και ρώτα πόσο έχει το σετ. τέλος, επειδή έχεις βγει στη γύρα, ρώτα πόσο έχει ένα ρημαδοσωληνάκι απο τη τρόμπα μέχρι το διακλαδωτήρα με μήκος μαμά+8εκ, δεν χρειάζεται να είναι υψηλής και απλό κάνει. τον πιο φτηνό γράψτον εδώ ή στείλε μου πμ. όχι για μένα για τη φουκαριάρα τη πλατούλα μου. |
|
| |
bluemax
Ηλικία : 47 Τόπος : Αθηνα Registration date : 05/04/2008
| Θέμα: Απ: Σωληνακια υψηλης Πεμ Δεκ 10 2009, 11:04 | |
| λιγο αναποδα μου φαινονται τα πραγματα ρε παιδια ετσι οπως τα διαβαζω. Αν μειωνεται η δυναμη ή αυξανεται η διαδρομη,τοτε ποιος ο λογος να αναβαθμιζουν τα φρενα με 19αρες? |
|
| |
|