| Service εμπρός αναρτήσεως. | |
|
Συγγραφέας | Μήνυμα |
---|
kokkonisant
Ηλικία : 58 Τόπος : Αθήνα-Σεπόλια & Γιάννενα Ζαγόρια Registration date : 16/04/2012
| Θέμα: Service εμπρός αναρτήσεως. Κυρ Ιουν 15 2014, 01:46 | |
| Το Σάββατο το πρωί 15/6/ έκανα αντικατάσταση στις τσιμούχες και στις ξύστρες της μπροστινής αναρτήσεως και όχι μόνο. Συνοδοιπόρος στο εγχείρημα το «Home Service Manual» της «DL-650», στην Ελληνική του έκδοση και φυσικά η επί ημερών ανάγνωση πληροφοριών στο «Vstrom Hellas Forum»!!!!!!!!!!!
Οι μπουκάλες λύθηκαν «εις τα εξ ων συνετέθησαν». Πλύθηκαν όλα τα εξαρτήματά τους και οι ίδιες μόνο με νεράκι υπό πίεση, φυσήχτηκαν και σκουπίστηκαν επιμελώς, επισταμένως, ενδελεχώς και μετά θρησκευτικής ευλάβειας!!!! Λύθηκαν, πλύθηκαν, καθαρίστηκαν, φυσήχτηκαν και σκουπίστηκαν μέσα-έξω αυτές και τα εξαρτήματά τους, χωρίς όμως να μπερδευτούν τα πράγματα-εξαρτήματα της μιάς με της άλλης. Βενζίνη ή άλλου είδους καθαριστικό δεν χρησιμοποίησα και δεν χρειάζεται, εδώ που τα λέμε, εφʼ όσων υπάρχει χρόνος και υπομονή και πανάκια για καλό σκούπισμα. Στους αποστάτες και ιδιαίτερα στον ένα, είχε σχηματιστεί έντονη βρωμιά στην εξωτερική επιφάνειά του(…!!!!), η οποία δεν έφυγε με το νερό και την πίεση. Εκεί χρησιμοποίησα ντουκόχαρτο πολύ ψιλό και με περιστροφικές κινήσεις καθαρίστηκαν. Επίσης, οι μπουκάλες στην εξωτερική τους πλευρά(όχι οι μπότες), στο σημείο που είχαν επαφή με τις τσιμούχες, είχαν σχηματίσει σε μέγεθος 2-3mm μήκος και 1-2mm πλάτος, σκληρή βρωμιά που νόμιζα πως έχουν ζημιά. Έμοιαζαν με χτύπημα-φάγωμα. Με μιά πιο προσεκτική ματιά, είδα πως ήταν βρώμα και με χρησιμοποιημένο πολύ ψιλό ντουκόχαρτο και λίγο νεράκι, τρίβοντας χωρίς πίεση, με κάθετες-περιστροφικές κινήσεις και όχι κατά μήκος της μπουκάλας(όχι από πάνω προς τα κάτω), καθαρίστηκαν και αυτές. Ύστερα, με πεντακάθαρα χέρια και σε καθαρό πάγκο, έγινε το δέσιμο-μοντάρισμά τους. Έβαλα περίπου 550ml λάδι την φορά στην κάθε μία, τις δούλεψα πάνω κάτω καμιά 30αρια φορές να φύγει ο αέρας και τράβηξα-ρούφηξα το παραπάνω λάδι με ένα σωληνάκι μήκους 143mm, από το πάνω μέρος της συμπιεσμένης και χωρίς ελατήριο μπουκάλας, έχοντας την σε κάθετη θέση. Για την τοποθέτηση-πρεσάρισμα του «πάνω δαχτυλιδιού ολίσθησης» και για τις τσιμούχες, είχα φτιάξει σε φίλο τορναδόρο, ανάλογου διάστασης μπρούτζινο δαχτυλίδι.
Λάδι έβαλα το «Bel-Ray High Performance Fork Oil Viscocity 10W». Τσιμούχες και ξύστρες της Suzuki.
Χρόνος πεντέμισι ώρες με καφέ, χαλαρά και προσεκτική δουλειά. Έγινε και μικρό-ελάχιστο σφίξιμο των ρουλεμάν του τιμονιού.
Αποτέλεσμα, άριστο-τέλειο. Το μπροστινό, ούτε καινούργιο δεν είχε αυτήν την αίσθηση. Πού να άλλαζα και ελατήρια, που καλό θα ήταν να τα άλλαζα κι αυτά. Δεν πειράζει την επόμενη φορά. Σταμάτησε τελείως(τουλάχιστον προς το παρόν…!!!), αυτός ο απαίσιος ήχος, το διάσημο «γκλάνγκ», στις λακκούβες.
Πλημμύρισμα από αισθήματα χαράς και ικανοποίησης του γράφοντος και επιχειρών του εγχειρήματος. Επίσης, 150 και πλέων ευρώπουλα, που μου ζητήθηκαν ως εργασία για την παραπάνω εργασία και μόνο(χωρίς ανταλλακτικά και αναλώσιμα), παραμένουν και ζεσταίνουν την τσέπη μου!!!! Δεν σκέφτηκα να τα χρησιμοποιήσω για την αγορά καινούργιων ελατηρίων…!!!!
Θέλω να πιστεύω(κατά γνώμη μου), πως ίσως, «κανένα» συνεργείο δεν θα έκανε τόσο λεπτομερή δουλειά που έκανα εγώ, ακόμη και με 250 ευρώ για την εργασία. Φυσικά και δεν μπορώ να αποκλείσω σωστούς, ευσυνείδητους και με μεράκι επαγγελματίες που αποτελούν όμως και δυστυχώς, εξαίρεση.
Φωτογραφίες δεν έβγαλα γιατί ήμουν μόνος μου και ο χρόνος θα γινόταν πολλαπλάσιος να καθαρίζομαι σε κάθε φωτογραφία, για να κάνω χρήση της φωτογραφικής.
Εντός 15 ημερών θα γίνει 2η αντικατάσταση των μπουζί με μπουζί «ιριδίου» αυτήν τη φορά, αντικατάσταση και των πέντε ρουλεμάν και των δύο τροχών προληπτικά και για πρώτη φορά, όπως και αντικατάσταση του ψυκτικού υγρού του κυκλώματος ψύξης για δεύτερη φορά.
Προσφάτως έχουν τοποθετηθεί καινούργια λάστιχα(Metzeler Tourance Next) και αλυσιδογράναζα «Did & jt». Η μηχανή είναι του 2005 και έχει 37000χλμ. Μετά τα παραπάνω πιστεύω πως θα «μηδενίσει» ξανά το κοντέρ της ζωής-λειτουργίας της!!!!
Σημ.: Εάν οι Mods κρίνουν πως πρέπει να μεταφερθεί ας το κάνουν. |
|
| |
tgrk
Ηλικία : 54 Registration date : 17/08/2013
| Θέμα: Απ: Service εμπρός αναρτήσεως. Κυρ Ιουν 15 2014, 09:55 | |
| εναλλακτικα να προτεινω κατι που το εκανα-δοκιμασα στο δικο μου Κ5, ετοιμασα μια μιξη 10 και 15 της ιδιας μαρκας (μ αυτο που χρησιμοποιησες κι εσυ) 1 προς 1 και μειωσα τον θαλαμο αερα στα 138 mm απο τα 143 που ειναι το στανταρτ, επισης κατεβασα τις τιμονοπλακες 8 mm στα καλαμια ικανοποιητικο το αποτελεσμα και χωρις τρομερες διαφορες που πιθανων να ξενιζουν |
|
| |
Man With No Name Member
Ηλικία : 52 Τόπος : Minara City Registration date : 17/01/2008
| Θέμα: Απ: Service εμπρός αναρτήσεως. Παρ Σεπ 05 2014, 08:15 | |
| - tgrk έγραψε:
-
εναλλακτικα να προτεινω κατι που το εκανα-δοκιμασα στο δικο μου Κ5, ετοιμασα μια μιξη 10 και 15 της ιδιας μαρκας (μ αυτο που χρησιμοποιησες κι εσυ) 1 προς 1 και μειωσα τον θαλαμο αερα στα 138 mm απο τα 143 που ειναι το στανταρτ, επισης κατεβασα τις τιμονοπλακες 8 mm στα καλαμια ικανοποιητικο το αποτελεσμα και χωρις τρομερες διαφορες που πιθανων να ξενιζουν Από 8αράκι που λέει το εργοστάσιο το πήγες 12,5 με αυτό το τρόπο. Συνήθως όλοι βάζουμε 10άρι. Δηλ. δίνουμε κατά 1/4 περίπου μεγαλύτερη σκληρότητα. Εσύ το πήγες 1/2 παραπάνω. 143mm είναι στα 650cc? To manual που έχω αναφέρει 133mm. Βέβαια είναι για 1000cc και ίσως να έχει διαφορά διότι απότι έχω διαβάσει δεν έχουμε το ίδιο μπροστινό. Δεν άλλαξε η γεωμετρία της μηχανής με αυτό το τρόπο? Τα 5mm διαφορά σε πόσο λάδι παραπάνω αντιστοιχεί? Ή μήπως μείωσες την απόσταση της βίδας στο επάνω μέρος? Και κάτι τελευταίο. Μήπως μέτρησες το μήκος του ελατηρίου (στη περίπτωση που φοράς το εργοστασιακό) και αν θυμάσαι τι μήκος είχε? Αφορά το μήκος Fork oil level: 133.0 mm (5.24 in) Capacity (each leg): 505.0 ml " Adjust the height of the inner rod threads by turning the lock nut as shown. : 10.5 mm (0.41 in) >Αφορά τη βίδα και την απόσταση πριν το τελείωμα του σπειρώματος. |
|
| |
tgrk
Ηλικία : 54 Registration date : 17/08/2013
| Θέμα: Απ: Service εμπρός αναρτήσεως. Κυρ Σεπ 07 2014, 19:59 | |
| φιλε το εργοστασιο λεει suzuki SS-08, το οποιο δεν σημαινει οτι ειναι 8αρακι απαραιτητα, αν θελεις να κανεις συγκριση λαδιων χρησιμοποιησε το παρακατω link οπως θα δεις δεν υπαρχει το συγκεκριμενο οποτε πηρα ως αποδοχη το showa SS8 μιας και το πιρουνι ειναι της showa, ο συντελεστης cSt του οποιουειναι 36,8 τα λαδια που του εβαλα ηταν τα bel ray high performance fork oil (τα mineral) τα οποια εχουν το μεν 10 cSt 33 και το δε 15 εχει cSt 53 οπως καταλαβαινεις δεν βγηκε ακριβως 36,8 που θεωρητικα θα επρεπε, αλλα ετσι κι αλλιως το ηθελα πιο αργο στις αποσβεσεις απο το μαμα το θεμα ειναι οτι δεν εγινε πιο αργο παρα μονο προς το τελος της διαδρομης του κι αυτο πιστευω λογω της μειωσεις του θαλαμου αερα το ιδιο μου συναιβει στο προηγουμενο μηχανακι μου, ενα gixxer χιλιαρι k5,που αντι να του βαλω το αντιστοιχο του μαμα, συμφωνα με τον πινακα αυτον, του εβαλα το castrol fork oil S 5 αντι του 2,5 τοτε δεν πειραξα θαλαμο αερα, δεν ηθελα-δεν χρειαζοταν, και μετα την αλλαγη η λειτουργεια της αναρτησης παρεμεινε ΙΔΙΑ οπως πριν, δεν πειραξα ουτε ''μισο'' κλικ σε καμμια ρυθμιση, δοκιμαζμενο παντα στην ιδια διαδρομη με την ιδια ταχυτητα και ευτυχως γιατι η αλλαγη λαδιων εγινε λογω του οτι εσκασε μια τσιμουχα κι οχι γιατι δεν ημουν ικανοποιημενος και γιατι δεν εβρισκα τα 2,5 που θεωρητικα επρεπε σε συζητηση μου με δυο επωνυμους αναρτησαδες με ειχαν ηδη καθησυχασει απο πριν κι οτι οι ιδιοι δεν βαζουν ποτε 2,5 και δεν θα αλλαξει κατι κι ειναι οκ
το fork oil level ναι στο 650 ειναι 143 mm στο 1000αρι δεν γνωριζω, δεν ασχοληθηκα η γεωμετρια οχι δεν αλλαξε μ αυτον τον τροπο, αλλα αλλαξε κατεβαζοντας την τιμονοπλακα στα καλαμια οπως εγραψα για να βρεις ποσα ml αντιστοιχουν στα 5 mm πρεπει να κυβισεις τον συγκεκριμενο χωρο πραγμα που βαριεμαι να κανω και να ξερεις, μην ασχολησαι με τα ml ασχολησου μονο με το υψος-σταθμη λαδιου, αφου ομως κανεις ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΕΞΑΕΡΩΣΗ-ΓΕΜΙΜΑ ΤΟΥ ΕΜΒΟΛΟΥ με λαδι μην βαρεθεις-κουραστεις δωσε του τον χρονο του σε ποια βιδα αναφερεσαι ??? το μηκος του ελατηριου οχι δεν το μετρησα, πρωτον γιατι και ''καθισμενο'' να ηταν δεν θα τα αλλαζα λογω οικονομικου και γιατι στα προηγουμενα μου R1 και Gixxer ηταν παντα οκ και μαλιστα με ''δυσκολη'' χρηση και δεν εννοω σουζες τεσπα το service limit λεει η μαμα ειναι 435mm και η χωρητικοτητα σε λαδι 524 ml εκαστος, ολα αυτα για το 650 k 4- 5- 6
|
|
| |
tgrk
Ηλικία : 54 Registration date : 17/08/2013
| Θέμα: Απ: Service εμπρός αναρτήσεως. Κυρ Σεπ 07 2014, 20:01 | |
| sorry ξεχασα το link http://transmoto.com.au/Comparative-Oil-Weights-Table/ |
|
| |
kokkonisant
Ηλικία : 58 Τόπος : Αθήνα-Σεπόλια & Γιάννενα Ζαγόρια Registration date : 16/04/2012
| Θέμα: Απ: Service εμπρός αναρτήσεως. Τρι Μαρ 29 2016, 23:55 | |
| Από τότε που έκανα σέρβις στις μπουκάλες έτυχε και πήγα τρείς φορές σε συνεργείο και λαστιχάδες, οι οποίοι έλυσαν τον μπροστινό τροχό και μετά τον έσφιξαν χωρίς δυναμόκλειδο. Κάθε φορά, αμέσως μετά, επέστρεφε το πατροπαράδοτο «γκλάνγκ» του μπροστινού στις λακκούβες. Και τις τρείς φορές αλλά και στην αρχική που έκανα το σέρβις, ακολουθώ την παρακάτω διαδικασία και το «γκλάνγκ» εξαφανίζετε:
1) Ξεσφίγγω/χαλαρώνω τις δύο πάνω βίδες της πάνω τιμονόπλακας(μία δεξιά και μία αριστερά στις μπουκάλες) και κάνω μερικές βυθίσεις τους μπροστινού με πατημένο φυσικά το εμπρός φρένο. Στην συνέχεια σφίγγω «by the book» με 23Nm την κάθε μία βίδα.
2) Ξεσφίγγω/χαλαρώνω την 12αρα βίδα που κρατάει σφιγμένο/κόντρα τον άξονα/άλλεν του εμπρός τροχού που βρίσκετε στην αριστερή μπουκάλα στο κάτω μέρος. Ξεσφίγγω/χαλαρώνω τον άξονα με το άλλεν. Και ξεσφίγγω/χαλαρώνω τις τέσσερις βίδες(δύο αριστερά και δύο δεξιά) της κάτω τιμονόπλακας. Επαναλαμβάνω την διαδικασία των τριών-τεσσάρων βυθίσεων του μπροστινού. Στην συνέχεια σφίγγω πάλι «by the book» τον άξονα(65Nm), μετά την 12αρα βίδα(23Nm), μετά τις δύο κάτω βίδες της κάτω τιμονόπλακας(23Nm) και τέλος τις δύο πάνω βίδες της κάτω τιμονόπλακας(23Nm). «Γκλάνγκ» ΤΕΛΟΣ!!!!
Όποιος το δοκιμάσει και του δουλέψει ή και όχι, ας μας γράψει την εμπειρία του. Εγώ πάντως έχω ένα αθόρυβο μπροστινό, κάθε φορά, μετά την παραπάνω διαδικασία.
|
|
| |
Marcopolo gold member
Ηλικία : 68 Τόπος : ΑΘΗΝΑ Registration date : 29/01/2008
| Θέμα: Απ: Service εμπρός αναρτήσεως. Τετ Μαρ 30 2016, 06:36 | |
| δεν καταλαβαινω πως με αυτα που κανεις σταματαει ο θορυβος; δηλ ετσι .....ισιωνουν πες οι μπουκαλες;
|
|
| |
kokkonisant
Ηλικία : 58 Τόπος : Αθήνα-Σεπόλια & Γιάννενα Ζαγόρια Registration date : 16/04/2012
| Θέμα: Απ: Service εμπρός αναρτήσεως. Τετ Μαρ 30 2016, 22:49 | |
| Ούτε κι εγώ είμαι σε θέση να καταλάβω και να το εξηγήσω. Πάντως ως αποτέλεσμα αυτό εισπράττω: Τέλος το γκλάνγκ για τρείς και μία η αρχική, τέσσερις φορές. Γι' αυτό και λέω όποιος το κάνει ας μας γράψει την εμπειρία του. |
|
| |
mavras vstromhellasforum Enthusiast
Registration date : 16/06/2010
| Θέμα: Απ: Service εμπρός αναρτήσεως. Τετ Μαρ 30 2016, 23:14 | |
| μπραβο σου για την δουλεια και την φυσικα το καλο αποτελεσμα! σιγουρα το να το κανεις μονος σου ειναι πολυ πιο ικανοποιητικο, ΑΛΛΑ τα χρηματα που σου ζητησαν για εργασια ειναι εξωπραγματικα. μολις προχθες έκανα συντηρηση μπροστινου, αλλαγη ρουλεμαν μπρος-πισω-τιμονιου, αλλαγη τακακιων και η εργασια (άσε τα ανταλλακτικα) δεν ηταν ουτε καν κοντα στο κοστος που αναφερεις, ενω για την ποιοτητα της δουλειας του δεν υπαρχει χωρος αμφισβήτησης. Φυσικα μιλαω για τον Μηνα (Moto R-evolution).
και παλι μπραβο σου παντως!! |
|
| |
kokkonisant
Ηλικία : 58 Τόπος : Αθήνα-Σεπόλια & Γιάννενα Ζαγόρια Registration date : 16/04/2012
| Θέμα: Απ: Service εμπρός αναρτήσεως. Πεμ Μαρ 31 2016, 22:31 | |
| Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια φίλε. Σίγουρα, η ικανοποίηση είναι από τα κορυφαία συναισθήματα όταν τελειώνεις μία δουλειά. Ο τυπάκος(μηχανικός) τόσα ζήτησε ή μάλλον, τόσα του έλειπαν...!!! Τώρα όμως δεν μου λείπουν εμένα!!! Όσο για τον Μηνά(Moto R-evolution) που μου λες, όταν θα χρειαστώ πλέον μηχανικό θα πάω στο παλικάρι αυτό, γιατί έχω πειστεί από τα παιδιά που τον έχουν επισκεφτεί από εδώ. Βέβαια, επειδή δουλεύω σε εξουσιοδοτημένο φορτηγών Mercedes(όχι δεν είμαι μηχανικός), δεν πηγαίνω συχνά σε συνεργεία. Αλλά για κάτι εξειδικευμένο θα πάω οπωσδήποτε στον Μηνά. Μαγκιές δεν κάνω και ας έχω πλέον, χάρη στο φόρουμ και στον Γιάννη(tazakos), το Service Manual της Suzuki στα Ελληνικά. |
|
| |
888hayabusa
Registration date : 12/01/2009
| Θέμα: Απ: Service εμπρός αναρτήσεως. Παρ Απρ 08 2016, 16:53 | |
| Μπραβο για τη δουλεια σου και απ'οτι αποδεικνυετε και για το αποτελεσμα της.
Σιγουρα το να κανουμε πραγματα με τα χερια μας μας γεμιζει ικανοποιηση. Τα χρηματα που σου ζητηθηκαν γι΄αυτη την εργασια ηταν πραγματι πολλα και καλα εκανες και δεν τα εδωσες.
Μην ξεχνατε ομως οσοι διαβαζετε δυο πραγματα..
Το πιο πυκνο λαδι δεν αφηνει το μπροστινο μας να βουλιαξει γρηγορα αλλα δεν το αφηνει και να ανοιξει γρηγορα ειδικα οταν ειναι ταλαιπωρημενα τα ελατηρια μας. Ειδικα οταν βγαινουμε απο μια λακουβα ή ανωμαλια με χιλιομετρα το μπροστινο μας ταξιδευει για αρκετη ωρα στον αερα μεχρι να ανοιξουν και παλι οι μπουκαλες μας και αυτο ειναι πολυ επικοινδυνο.
Μην ξεχνατε επεισης οτι η ιδια δουλεια πρεπει να γινετε και στο πισω αμορτισερ που σιγουρα καταπονειτε περισσοτερο απο το μπροστα. |
|
| |
SOTHRHS vstromhellasforum Enthusiast
Registration date : 01/06/2008
| Θέμα: Απ: Service εμπρός αναρτήσεως. Παρ Απρ 08 2016, 23:29 | |
| - 888hayabusa έγραψε:
-
Το πιο πυκνο λαδι δεν αφηνει το μπροστινο μας να βουλιαξει γρηγορα αλλα δεν το αφηνει και να ανοιξει γρηγορα ειδικα οταν ειναι ταλαιπωρημενα τα ελατηρια μας.
Μην ξεχνατε επεισης οτι η ιδια δουλεια πρεπει να γινετε και στο πισω αμορτισερ που σιγουρα καταπονειτε περισσοτερο απο το μπροστα. χαιρομαι που το ανεφερες και ευχομαι να το καταλαβουν οι περισσοτεροι... απο τα πολυ λιγα που ξερω και ας εχω μοτο απο πιτσιρικος(βλεπεις εχω συνειδητοποιησει οτι δυστυχως για μενα δε ξερω να οδηγαω) ειναι πως πρωτα ξεκιναμε απο πισω και μετα διορθωνουμε και το μπροστα.. |
|
| |
chrisptol
Ηλικία : 37 Τόπος : Αττική-Πτολεμαϊδα Registration date : 21/04/2014
| Θέμα: Απ: Service εμπρός αναρτήσεως. Τετ Μάης 04 2016, 11:22 | |
| Μπραβο φιλε. Πολυ χρησιμες πληροφοριες. Αυτο που ηθελα να ρωτησω εγω και να μην ανοιγω αλλο θεμα κ εχο τας ψαξει σε ολο το φορουμ ειναι τι τσιμουχες ξυστρες εβαλες;;; Επειδη εχω διαρροη εδω και 5 μερες μπροστα εχω δει στο εμποριο κυκλοφορουν πολλες τσιμουχες διαφορων εταιριων και σε πολυ χαμηλες τιμες. Θα εχω θεμα αν βαλω κατι aftermarket??? εχει βαλει καποιος;;; Και αν ναι ειχε καποιο προβλημα;;; |
|
| |
zak634 Member
Ηλικία : 40 Τόπος : πατρα-διδυμοτειχο-αθηνα-πειραιας-κομοτηνη(ξαφνικα)-πατρα Registration date : 18/04/2010
| Θέμα: Απ: Service εμπρός αναρτήσεως. Τετ Μάης 04 2016, 11:44 | |
| Εγω φιλε μου που το εκανα προσφατα δε ρισκαρα για αφτερμαρκετ . . .εβαλα τα μαμισια μαζι με ξυστρες στα 55? απο σφακ. |
|
| |
kokkonisant
Ηλικία : 58 Τόπος : Αθήνα-Σεπόλια & Γιάννενα Ζαγόρια Registration date : 16/04/2012
| Θέμα: Απ: Service εμπρός αναρτήσεως. Τετ Μάης 04 2016, 23:33 | |
| - chrisptol έγραψε:
- Μπραβο φιλε. Πολυ χρησιμες πληροφοριες. Αυτο που ηθελα να ρωτησω εγω και να μην ανοιγω αλλο θεμα κ εχο τας ψαξει σε ολο το φορουμ ειναι τι τσιμουχες ξυστρες εβαλες;;; Επειδη εχω διαρροη εδω και 5 μερες μπροστα εχω δει στο εμποριο κυκλοφορουν πολλες τσιμουχες διαφορων εταιριων και σε πολυ χαμηλες τιμες. Θα εχω θεμα αν βαλω κατι aftermarket??? εχει βαλει καποιος;;; Και αν ναι ειχε καποιο προβλημα;;;
Γειά σου και Χρόνια Πολλά. Ξύστρες πήρα/είχα Suzuki, τσιμούχες από Παλλαμιδίου 71 ΑΚΡΟΝ ΕΛΛΑΣ. |
|
| |
chrisptol
Ηλικία : 37 Τόπος : Αττική-Πτολεμαϊδα Registration date : 21/04/2014
| Θέμα: Απ: Service εμπρός αναρτήσεως. Πεμ Μάης 05 2016, 16:02 | |
| Μαλιστα. Σας ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις. Πιθανον να βαλω aftermarket και οσο βγαλουνε. Ειναι μεγαλη η διαφορα στα λεφτα, και πιστευω οτι η σουζουκι δεν παραγει τσιμουχες απλα καποια εταιρια για λογαριασμο της παραγει κ απλα βαζει ενα brand κ ενα κωδικο πανω. Γνωμη μου παντα. |
|
| |
loverdos11 moderator
Ηλικία : 40 Τόπος : ΝΕΑ ΣΜΥΡΝΗ Registration date : 11/03/2012
| Θέμα: Απ: Service εμπρός αναρτήσεως. Πεμ Μάης 05 2016, 16:08 | |
| Αν το κάνεις μόνο σου μπορεί και να αξίζει το ρίσκο , αν όμως πας σε μάστορα τότε σκέψου και το κόστος του μάστορα αν σε 1 χρόνο πρέπει να ξαναλλάξεις . |
|
| |
chrisptol
Ηλικία : 37 Τόπος : Αττική-Πτολεμαϊδα Registration date : 21/04/2014
| Θέμα: Απ: Service εμπρός αναρτήσεως. Πεμ Μάης 05 2016, 16:19 | |
| Σιγουρα ετσι ειναι. 2 παιδια παντως π εχουν βαλει aftermarket ο ενας με 4 χρονια χρησης δεν εχει θεμα. Αλλα τι στο καλο;; Μια τριετια θα βγαλουν πιστευω. Ευτυχως θα εχω πολυ φθηνα εργατικα. Παντως παραδεχομαι το vstrom. Τσιμουχες στις 50000χλμ ηρθε κ η ωρα να ανοιχθουν πρωτη φορα οι βαλβιδες θα αλλαχθουν και μπουζι,λαδια,φιλτρα, και καθαρισμα τρομπας-φιλτρακι, καθαρισμος ψεκασμου, ρυθμιση TBS που δεν εχω κανει ποτε. Ουτε ραντεβου να ειχαν. Πανε τα λ7 μου. Χαχαχαχαχααχαχ. Θα επιστρεψω να ποσταρω οταν τις βαλω απο βδομαδα. Κ παλι σας ευχαριστω για τις απαντησεις οπως και πολλα παιδια που γραφουν κ βοηθανε, και γλυτωνουμε λεφτα και επιτηδιους. |
|
| |
chrisptol
Ηλικία : 37 Τόπος : Αττική-Πτολεμαϊδα Registration date : 21/04/2014
| Θέμα: Απ: Service εμπρός αναρτήσεως. Παρ Μάης 13 2016, 15:31 | |
| Εβαλα τελικα τσιμουχες κ ξυστρες aftermarket στα 34?. Με μια βδομαδα χρησης με σκισμενη τσιμουχα ειχε μεινει μεσα στην πρωτη που εσκασε 200ml κ στην αλλη 340ml. Τα λαδια μες την μαυριλα. Πλυθηκαν ολα κ μπηκε το λαδι. Πρωτη εντυπωση το μπροστινο εγινε σφιχτο και οπως πρεπει να ειναι. Το νιωθω πιο σιγουρο πλεον. |
|
| |
nick_vstrom
Ηλικία : 43 Τόπος : Κιλκίς Registration date : 28/02/2012
| Θέμα: Απ: Service εμπρός αναρτήσεως. Παρ Μάης 13 2016, 19:32 | |
| Έχει 2 μέρες που δάκρισε απο την μπροστινή τσιμούχα του τιμονιού το ένα αμορτισέρ και πέταξε λάδι. Με είπε οτι θέλω και ξίστρες και τσιμούχες και για τα δύο μπροστά 140 ευρώ [γνήσια] όλα μαζί με καινούρια λάδια αλλαγή και επισκευή. Επίσης έσκασε και το πίσω εδώ και ένα μήνα και δεν το έφτιαξα είπα να τα κάνω όλα μαζί, για το πίσω με είπε επισκευή 90 ευρώ. Σύνολο δλδ μπρος πίσω 230ευρώ. Καμιά ποιό οικονομική λύση από κανένα καλό μαστόρι προς Θεσσ/νίκη μεριά έχουμε αν όχι στην τελική το στέλνω Αθήνα το πίσω emoticon smile |
|
| |
| Service εμπρός αναρτήσεως. | |
|