Ελεγα να προχωρησω σε ριζικες αλλαγες αλλα καπου εδω μου εβαλε φρενο η τσεπι!!
Και μετα την τοποθετηση πολυ πιο δυνατων φρενων το προβλημα της μπροστινης αναρτησης εγινε επιτακτικο!!
Ετσι προτιμησα την πιο ανεξοδη οδο με την αντικατασταση των ελατηριων με πιο προοδευτικα της Γερμανικης Wirt-Federn και την κατασκευη καινουργιου αποστατη απο 5cm σε 5.5cm απο τεφλον σε τορνο.
Τα πραγματα εγιναν λιγο καλυτερα ως προς τη βυθιση (λογο ελατηριων) και πλεον οι αποστατες εχουν και φωλια που εδραζει πολυ καλυτερα το ελασμα της προφορτησης ελατηριου.
Ολα μαζι με δικη μου την τοποθετηση στοιχησαν 100ευρω τα ελατηρια και 10ευρω στον τορνο οι αποστατες.
Οι κατ'άλλα αποστατες μαμας που εκτος από'τη δουλεια που κανουν εκει μεσα λειτουργουν και σαν κουδουνηστρες επειδη η διατομη τους ειναι πολυ μικροτερη απο το καλαμι και επειδη το ελασμα της προφορτισης δεν εδραζει πουθενα με σιγουράρισα.
Και οι νεοι αποστατες απο τεφλον
patent by BretsosΟι ιδιοι αποστατες ειναι φανταζομαι και στο DL650 με τη διαφορα ομως στη
τρυπα λογο απουσιας φυσιγγιων. .