Το κατω φιλτρακι δεν κανει σχεδον τιποτα, πρεπει να εχει λασπες μεσα το τεποζιτο για να παρουσιαστει προβλημα με το κατω αφαιρουμενο φιλτρακι. Το προβλημα ειναι σχεδον παντα το αλλο, το "κρυφο", το ακριβο, το "μη επισκευασιμο" φιλτρο, το υψηλης, στο πανω μερος της αντλιας.
Οπως και να εχει, μια απλη μετρηση δεν παιρνει ουτε 10 λεπτα να την κανεις, δε θελει εργαλεια -παρα μονο ενα κομματι απο σωληνακι βενζινης μηκους περιπου 30εκ και ενα μικρο δοχειο/δοσομετρητη- και σου δινει πληρη εικονα της καταστασης.