Καλησπέρα παιδιά.
Παρέλαβα κι εγώ με τη σειρά μου όλα τα συναφή, τακάκια, δαγκάνες, αποστάτες και ξεκίνησε η τιποθέτηση.
Φωτογραφίες από όλη την τοποθέτηση δεν πρόκειται να σας δείξω, θα γίνει βαρετό το θέμα.
Εδώ απλά σας δείχνω το καμάρι μου πλέον και την χαρά που πήρα μόλις το οδήγησα με τα νέα φρένα.
Οι δαγκάνες είναι από CBR900 και τις πήρα από e-bay me 87 ευρώ σε άριστη κατάσταση.
Όταν τις πήρα, ήταν λίγο πιο βρώμικες από ότι τις βλέπετε τώρα. Καθάρισαν με νερό και με τα χέρια. Ούτε καν τρίψιμο.
Οι αποστάτες είναι από τον Αμερικάνο με την γνωστή τιμή.
Οι δαγκάνες έκατσαν κεντραρισμένες χωρίς παρατράγουδα.
Τα τακάκια είναι Ferodo Platinum, οργανικά δηλαδή. Στα τακάκια έβαλα και τα ελάσματα που είχαν τα γνήσια με τα οποία ήρθαν οι δαγκάνες.
Η τρόμπα είναι από DL1000.
Την όλη διαδικασία της τοποθέτησης την έκανε ένα φιλαράκι μου με απίστευτη λεπτομέρεια.
Όπως θα δείτε, εκτός από κόλλα σπειρωμάτων, ακόμη και σημάδια στις βίδες έβαλε για να έχουμε σαν οδηγό, αν ποτέ ξελασκάρει καμιά βίδα.
Οι εντυπώσεις από την μετατροπή;;;
ΤΕΡΑΣΤΙΕΣΟ κυριότερος λόγος βέβαια είναι οι τετραπίστονες και τα τακάκια αλλά όχι μόνο αυτός.
Λύνοντας τα παλιά, πια παλιά δηλαδή, 5.100 χλμ είχαν αλλά anyway, παρατηρήσαμε μια... δεν ξέρω πως να το πω, λαδίλα στην δεξιά δισκόπλακα την οποία και καθαρίσαμε και η υφή της άλλαξε.
Εννοείται πως καθαρίστηκαν και οι δυο φυσικά. Δεν ήθελα τα καινούρια τακάκια να πατήσουν σε λερωμένο δίσκο.
Αυτό όμως που μου έκανε περισσότερη εντύπωση, ήταν το εξωτερικό τακάκι της δεξιάς δαγκάνας.
Όταν το άγγιζα, κόλλαγε το χέρι μου. Είχε ποτίσει φαίνεται λάδι από μια διαρροή που είχα στην δεξιά τσιμούχα του καλαμιού.
Οπότε στην ουσία, φρενάριζα με την αριστερή δισκόπλακα και ίσα ίσα με την δεξιά.
Για αυτό και δεν είχα φρένο μπροστά.
Δηλαδή είχα, ικανοποιητικό όμως δεν ήταν.
Τώρα;;; Ακόμη και έντο κάνει και το abs μπαίνει πιο δύσκολα από ότι έμπαινε πριν.
Δεν παίζεται το φρενο μου παιδιά.
Πραγματικά άξιζε το κάθε ευρώ.
Και λειτουργικά σε πρώτη φάση αλλά και οπτικά σε δεύτερη φάση.
Πάμε στις φωτό τώρα.
Καταρχήν, τα τακάκια.
Εμφανής ο κωδικός για όποιον άλλον θέλει να βάλει τα ίδια.
Στο ενδεχόμενο που κάποιος θέλει μεταλικά και όχι οργανικά, ο κωδικός παραμένει ο ίδιος, με την διαφορά ότι στο τέλος αντί για P, είναι ST.
Δηλαδή, FDB2079ST
Βλέπετε το πάχος της πάστας αλλά και την ποιότητά της.
Κι εδώ μαζί με το ειδικό έλασμα για την απορρόφηση των κραδασμών αλλά και την καλύτερη αποβολή των θερμοκρασιών.
Εδώ μέσα στις δαγκάνες λίγο πριν την τοποθέτηση.
Κι εδώ τοποθετημένες. Δεν είναι κούκλες?
Πραγματικά δεν χορταίνω να τις κοιτάζω.
Τα κίτρινα σημάδια στις αλενόβιδες είναι αυτά που βάλαμε για να μας δείξουν αν κάποια βίδα ξελασκάρει.
'Οσο κι αν μπορεί να μην αρέσουν σε κάποιους, εγώ δεν ξέρω, μου αρέσουν πολύ.
Το αποκορύφωμα βέβαια, ήταν πως αφού τελειώσαμε την μετατροπή, πήγα στο Μοναστηράκι για να βρω τον Βασίλη και τον Τάσο και να πάρω και την γέφυρα που τόσο καιρό περιμέναμε.
Εννοείται πως τοποθετήθηκε επιτόπου.
Δεν είχα την υπομονή να γυρίσω σπίτι να την βάλω.
Το μόνο που μένει τώρα, είναι να βρω μια χρυσαφένια δαγκάνα και για πίσω για να δέσει.
Έχει κανείς να προτείνει πια μπορεί να ταιριάζει?