| Αλυσίδα στα χρόνια της κρίσης | |
|
|
Συγγραφέας | Μήνυμα |
---|
memas3467
Τόπος : sofia BG Registration date : 07/03/2013
| Θέμα: Απ: Αλυσίδα στα χρόνια της κρίσης Τρι Μαρ 12 2013, 00:14 | |
| ειμαι σιγουρος εως και 99% οτι εκτος απο μετα την αλλαγη μπαινουν πολυ καλητερα οι ταχυτητες αλλα οτι χαθηκε και ενα μουγκρισμα που εκανε καπου στις 5500 6000στροφες που νομιζα οτι ειναι τα καγκελα. και μου φυγαν τωρα οι υποψιες για θεμα με το tbs |
|
| |
liakosvol vstromhellasforum Enthusiast
Ηλικία : 60 Registration date : 05/10/2010
| Θέμα: Απ: Αλυσίδα στα χρόνια της κρίσης Τρι Μαρ 12 2013, 00:20 | |
| - Apache έγραψε:
- liakosvol έγραψε:
- Λοιπόν να τα πάρουμε απο την αρχή.....
Πολύς λόγος γίνεται για το πότε αλλάζουμε αλυσιδογράναζα αλλά ποιός είπε τα αλλάζουμε και τα τρία μαζί??(@γρανάζια και αλυσίδα) -Πάντα προηγείται ο έλεγχός τους. -Αλυσίδα:ελέγχουμε τον τζόγο-χαλάρωσή της αλλά και αν παίζουν οι κρίκοι της στο πίσω γρανάζι, οπότε αλλάγή αλυσίδας. -Γρανάζια: ελέγχουμε τα δόντια τους.Αν είναι στην κορυφή τους ομοιόμορφα και όχι αιχμηρά (δηλ να μην τελειώνουν σε σουβλί αλλά να τελειώνουν σε σχήμα κατσαβιδιού) τότε όλα οκ.Αλλιώς αλλαγή. Αυτά αναφέρονται στο μάνουαλ του στρώμα και μάλιστα παραστατικά και με εικόνες
Υ.ΓΚατεβάστε το μάνουαλ απο το αντίστοιχο λίνκ στο φόρουμ μας.
Αυτά! δηλαδη εσυ αλλαζεις κατι απο τα τρια...δηλαδη μονο αλυσιδα η μονο γραναζι ??? Στα 52000 χλμ έχω αλλάξει αλυσίδα μόνο ενώ τα γρανάζια μου είναι οκ. Να σημειώσω οτι λιπαίνω την αλυσίδα με 90 βαλβολίνη κάθε 600-1000 χλμ....Αν όμως χρειαστεί να αλλάξεις γρανάζι τότε συνιστώ να αλλάξεις ΚΑΙ την αλυσίδα γιατί με καταστραμένα δόντια σίγουρα θα έχει καταστραφεί και αυτή.Απλά πράγματα! Υ.Γ Τα γρανάζια τα αλλάζεις πάντα και τα δύο.
Έχει επεξεργασθεί από τον/την liakosvol στις Τρι Μαρ 12 2013, 00:23, 1 φορά |
|
| |
liakosvol vstromhellasforum Enthusiast
Ηλικία : 60 Registration date : 05/10/2010
| Θέμα: Απ: Αλυσίδα στα χρόνια της κρίσης Τρι Μαρ 12 2013, 00:21 | |
| - memas3467 έγραψε:
- σετ JT 114ευρο τοποθετημενα 94ευρο στο χερι.δεν μπορω να κανω λινκ ειμαι καινουριος
Απο ποιό κατάστημα τα αγόρασες? |
|
| |
IKARUS Member
Ηλικία : 54 Τόπος : Καπου ψιλα με θεα Registration date : 26/01/2012
| Θέμα: Απ: Αλυσίδα στα χρόνια της κρίσης Τρι Μαρ 12 2013, 00:56 | |
| Ηλια! καλα μας τα ειπες παραπανω αλλα μετα μας τα χαλασες λιγο Τα αλυσιδογραναζα τα αλλαζεις σετ, γιατι ενα απ'τα δυο να εχει παρει λιγο μετα χαλαει το αλλο,και δεν θα αντεξουν τα χιλιομετρα που πρεπει. |
|
| |
Apache vstromhellasforum Enthusiast
Ηλικία : 44 Τόπος : Αχαρναί Καρπενήσι Registration date : 20/06/2009
| Θέμα: Απ: Αλυσίδα στα χρόνια της κρίσης Τρι Μαρ 12 2013, 01:20 | |
| |
|
| |
IKARUS Member
Ηλικία : 54 Τόπος : Καπου ψιλα με θεα Registration date : 26/01/2012
| Θέμα: Απ: Αλυσίδα στα χρόνια της κρίσης Τρι Μαρ 12 2013, 01:25 | |
| |
|
| |
Επισκέπτης Επισκέπτης
| Θέμα: Απ: Αλυσίδα στα χρόνια της κρίσης Τρι Μαρ 12 2013, 01:40 | |
| Παιδια ειστε υπερβολικοι. και οσο αφορα το θεμα αλλαγης γραναζιων μαζι με αλυσιδα αλλα και οσο αφορα το θεμα φιλτρο λαδιου που ανεφερε ο φιλος πριν. σε λιγο θα πειτε οτι αλλαξτε λαδια καθε 1000χλμ και φιλτρο μετα απο καθε στροφη για να μη σπασει ποτε το μοτερ. ναι μπορει εαν δεν αλλαξεις τα γραναζια(εφοσον ειναι σε καλη κατασταση) να μειωθει ελαχιστα ο χρονος ζωης της αλυσιδας αλλα οχι τιποτα τρελο. επισης το οτι μια αλυσιδα δεν ειναι did δε σημαινει οτι ξαφνικα ενα πρωι θα κανει κρακ και θα τα κουρεψει ολα. ολες οι αλυσιδες εμφανιζουν καποια συμπτωματα που μας δινουν να καταλαβουμε οτι πανε για αλλαγη.για να κοπει πρεπει να εισαι πολυ αναισθητος,οτι και να λεμε.εκτος απο ελαχιστες εξαιρεσεις φυσικα.παντα υπαρχουν αυτες... ακολουθουμε το μανουαλ και ειμαστε κομπλε.κατι παραπανω ξερουν αυτοι.τωρα τα ,αλλαγη στα μισα χιλιομετρα απο οσα λεει το μανουαλ τα βλεπω ως περιττα εξοδα και ψυχολογικο θεμα πιο πολυ παρα κανει καλο στη μηχανη μας. |
|
| |
K0k0$ vstromhellasforum Fanatic
Ηλικία : 45 Τόπος : Αθηνα Registration date : 06/06/2011
| Θέμα: Απ: Αλυσίδα στα χρόνια της κρίσης Τρι Μαρ 12 2013, 07:19 | |
| Τι τα θες... ο μισος κοσμος καλα καλα δεν ξερει πως να ρυθμιζει την αλυσιδα του... Α ρε, που ειναι εκεινα τα Κυριακατικα μεσημερια με αλυσιδα και γρασσο στο φουρνο!!!
Μια χαλαρη αλυσιδα παιζει και να βγει απο το γραναζι σε καμια μεγαλη εκτονωση της αναρτησης... λεμε τωρα. Η ζημια γινεται απο τις τερμα καργαρισμενες αλυσιδες.
Προσωπικα οσα αλυσιδογραναζα εχω αλλαξει στη ζωη μου ηταν λογω ξεχυλωματος κρικων. Καμια δεν εσπασε ποτε, και πιστεψτε με υπηρχαν φορες που η αλυσιδα μου ακουγοταν 4 τετραγωνα παρακατω. Για να σκισεις τα γραναζια τοσο οπως λετε, πρεπει να ειναι η αλυσιδα σου τερμα σφιγμενη ή να καβαλας 150αλογα και να εχεις νευρικο καρπο. Επισης, τη σημερον ημερα, οι αλυσιδες εχουν τα o-rings, x-rings, s-rings, κτλ. Αυτα υποτιθεται οτι κρατανε μεσα εκει που πρεπει οσο λιπαντικο χρειαζεται. Με λιγα λογια οι σημερινες αλυσιδες δε θελουν λιπανση σαν αλυσιδες, αλλα περισσοτερο για να μην ξερενονται και κοβονται τα ο-ρινγκς. Αυτο που εχει πιο πολλη σημασια σημερα ειναι το σωστο καθαρισμα και τεντωμα!!!
Καλα τα λενε οι μαστοραιοι, για την τσεπουλα τους. Προσωπικα κι εγω στο Στρομ οταν αλλαξα αλυσιδα αλλαξα και γραναζια, για το γαμωτο και μονο. Βλεπεις και κανεις οπως σου ειπανε και παραπανω. Αν τα γραναζια την παλευουν, παρε μια αλυσιδουλα των 60Ε με ο-ρινγκς, ή αν δεν παιζει καθολου σαλιο παρε μια απλη των 30Ε και κανε τη δουλεια σου. Απλα η δευτερη θελει βγαλσιμο, ζεσταμα, γρασαρισμα, πασαλιμα, γενικα ταλαιπωρια. |
|
| |
memas3467
Τόπος : sofia BG Registration date : 07/03/2013
| Θέμα: Απ: Αλυσίδα στα χρόνια της κρίσης Τρι Μαρ 12 2013, 10:05 | |
| - liakosvol έγραψε:
- memas3467 έγραψε:
- σετ JT 114ευρο τοποθετημενα 94ευρο στο χερι.δεν μπορω να κανω λινκ ειμαι καινουριος
Απο ποιό κατάστημα τα αγόρασες? wheel city νεος κοσμος |
|
| |
andreasp vstromhellasforum Fanatic
Ηλικία : 47 Τόπος : Αθήνα Registration date : 29/01/2010
| Θέμα: Απ: Αλυσίδα στα χρόνια της κρίσης Τρι Μαρ 12 2013, 11:18 | |
| - Dante έγραψε:
- Παιδια ειστε υπερβολικοι.
και οσο αφορα το θεμα αλλαγης γραναζιων μαζι με αλυσιδα αλλα και οσο αφορα το θεμα φιλτρο λαδιου που ανεφερε ο φιλος πριν. σε λιγο θα πειτε οτι αλλαξτε λαδια καθε 1000χλμ και φιλτρο μετα απο καθε στροφη για να μη σπασει ποτε το μοτερ. ναι μπορει εαν δεν αλλαξεις τα γραναζια(εφοσον ειναι σε καλη κατασταση) να μειωθει ελαχιστα ο χρονος ζωης της αλυσιδας αλλα οχι τιποτα τρελο. επισης το οτι μια αλυσιδα δεν ειναι did δε σημαινει οτι ξαφνικα ενα πρωι θα κανει κρακ και θα τα κουρεψει ολα. ολες οι αλυσιδες εμφανιζουν καποια συμπτωματα που μας δινουν να καταλαβουμε οτι πανε για αλλαγη.για να κοπει πρεπει να εισαι πολυ αναισθητος,οτι και να λεμε.εκτος απο ελαχιστες εξαιρεσεις φυσικα.παντα υπαρχουν αυτες... ακολουθουμε το μανουαλ και ειμαστε κομπλε.κατι παραπανω ξερουν αυτοι.τωρα τα ,αλλαγη στα μισα χιλιομετρα απο οσα λεει το μανουαλ τα βλεπω ως περιττα εξοδα και ψυχολογικο θεμα πιο πολυ παρα κανει καλο στη μηχανη μας. Σε γενικές γραμμές, ο Ελληνας έχει θέμα με τα τροχοφόρα του. Είτε αμάξι είτε μηχανή. Ειμαστε των άκρων. Υπάρχει μια μεγάλη πλειοψηφία που είναι ψυχαναγκαστικοί με την συντήρηση του οχήματος, και υπάρχει και η άλλη πάστα που δεν πατάει σε συνεργείο αν δεν μείνει στο δρόμο. Εδω και 10 χρονια, τσακώνομαι για τα ίδια πράγματα με τον κολλητό μου. Ο άνθρωπος είναι άρρωστος! Συνθετικά γαμάω λάδια , 100ευρω στην αλλαγη, και άλλαγμα στις 5000χιλιόμετρα σε ένα Alfa 147 που έχει. Βλέπω και καθημερινά την νοοτροπία μας, στο γραφείο. Οι 9 στους 10, πιστεύουν ότι το δικό τους όχημα είναι το καλύτερο, όλα τα άλλα που πωλούνται είναι ερείπια, και το δικό τους αξίζει 30% επάνω απο όσο πουλιούνται τα αντίστοιχα. Θα γκρινιάξουν γιατί το κεφάλαιο κλοπής είναι 8000ευρώ ενώ η αξία των αντίστοιχων αυτοκινήτων στο car.gr είναι 6000ευρώ, και θα το μειώσουν, όχι όμως για να είναι σωστά ασφαλισμένο, αλλά απλά γιατί οι ασφαλιστικές είναι απατεώνες, και ενώ θα έπρεπε να το αποζημιώσουν με 8000ευρώ γιατί τόσο αξίζει (αφού φυσικά είναι καλύτερο απο όλα τα άλλα που πουλιούνται), θα τους δώσουν μόνο τα 6000ευρώ που είναι η μέση τιμή στο car.gr. Νομίζω ότι δενόμαστε συναισθηματικά με τα οχήματα μας, περισσότερο απο ότι με τους ανθρώπους! Με άλλα αντικείμενα δεν το έχω διαπιστώσει. Στο Aircondition του σπιτιού τους ας πουμε, ελάχιστοι κάνουν σέρβις, και είναι ο αέρας που αναπνεύουν! Αλλά δεν τους ενδιαφέρει. Μπορεί να λούζονται με το σαμπουαν του Lidl, αλλά για το αμάξι θα πάρουν το καλύτερο σαμπουαν με κερί που θα βρούνε. Οπου εμπλέκεται συναίσθημα, δεν μπορείς να βγάλεις άκρη... Απλά μου κάνει εντύπωση, ότι άνθρωποι, καψουρεύονται οχήματα! |
|
| |
Επισκέπτης Επισκέπτης
| Θέμα: Απ: Αλυσίδα στα χρόνια της κρίσης Τρι Μαρ 12 2013, 12:07 | |
| Αμ μπραβο το επιασες τι εννοω. Τελος παντων,να κανω μια ερωτηση και εγω. τεντωσα την αλυσιδα μου(την εβαλα πριν 1300χλμ ,μια JT με X-ring) και εχω αφησει το τζογο στα 2-3 εκατοστα με μενα πανω. παρολα αυτα μου κανει λιγο θορυβο στη κυλιση.εννοειται ειναι λαδωμενη καθε 500 χλμ με bel ray chain lube. ειναι φυσιολογικο αυτο? |
|
| |
pantwd Member
Ηλικία : 43 Τόπος : Κατερίνη Registration date : 28/04/2011
| Θέμα: Απ: Αλυσίδα στα χρόνια της κρίσης Τρι Μαρ 12 2013, 13:46 | |
| - Dante έγραψε:
- Αμ μπραβο το επιασες τι εννοω.
Τελος παντων,να κανω μια ερωτηση και εγω. τεντωσα την αλυσιδα μου(την εβαλα πριν 1300χλμ ,μια JT με X-ring) και εχω αφησει το τζογο στα 2-3 εκατοστα με μενα πανω. παρολα αυτα μου κανει λιγο θορυβο στη κυλιση.εννοειται ειναι λαδωμενη καθε 500 χλμ με bel ray chain lube. ειναι φυσιολογικο αυτο? εχω την εντυπωση πως ο σωστος τζογος στην αλυσιδα πρεπει να ειναι 2-3 εκατοστα εχοντας τοποθετημενη την μηχανη στο πλαγιο σταντ...τουλαχιστον ετσι λεει το μανιουαλ.. ΕΡΩΤΗΣΗ:οταν τεντωνουμε την αλυσιδα απο τα ρυθμιστικα(κοινως οταν σφιγγουμε τις βιδες για να ερθει πιο πισω ο τροχος), αν θελουμε να διορθωσουμε και να παμε πιο μπροστα τον τροχο για να ξετεντωσουμε την αλυσιδα, πως επιτυγχανεται?εχω δοκιμασει μια φορα και δυσκολευτικα να την διορθωσω...?? |
|
| |
terino gold member
Ηλικία : 43 Τόπος : Athens Registration date : 15/01/2008
| Θέμα: Απ: Αλυσίδα στα χρόνια της κρίσης Τρι Μαρ 12 2013, 13:49 | |
| Με τον ανάποδο τρόπο φυσικά, λασκάρεις τα ρυθμιστικά και σπρώχνεις τον τροχό μπροστά. |
|
| |
Apache vstromhellasforum Enthusiast
Ηλικία : 44 Τόπος : Αχαρναί Καρπενήσι Registration date : 20/06/2009
| Θέμα: Απ: Αλυσίδα στα χρόνια της κρίσης Τρι Μαρ 12 2013, 13:51 | |
| |
|
| |
K0k0$ vstromhellasforum Fanatic
Ηλικία : 45 Τόπος : Αθηνα Registration date : 06/06/2011
| Θέμα: Απ: Αλυσίδα στα χρόνια της κρίσης Τρι Μαρ 12 2013, 14:57 | |
| - Dante έγραψε:
- Αμ μπραβο το επιασες τι εννοω.
Τελος παντων,να κανω μια ερωτηση και εγω. τεντωσα την αλυσιδα μου(την εβαλα πριν 1300χλμ ,μια JT με X-ring) και εχω αφησει το τζογο στα 2-3 εκατοστα με μενα πανω. παρολα αυτα μου κανει λιγο θορυβο στη κυλιση.εννοειται ειναι λαδωμενη καθε 500 χλμ με bel ray chain lube. ειναι φυσιολογικο αυτο? Οσο φορτιζεται η πισω αναρτηση (δλδ οσο "καθεται" το πισω μερος) τοσο τεντωνει η αλυσιδα. Αν την εφερες στους 2-3 ποντους με εσενα πανω ειναι λιγο πιο χαλαρη απ'οσο θελει ο κατασκευαστης. Βαλτην στο πλευρικο σταντ και ξαναρυθμισε την.
Έχει επεξεργασθεί από τον/την K0k0$ tis Aravias στις Τρι Μαρ 12 2013, 18:15, 2 φορές συνολικά |
|
| |
Marcopolo gold member
Ηλικία : 68 Τόπος : ΑΘΗΝΑ Registration date : 29/01/2008
| Θέμα: Απ: Αλυσίδα στα χρόνια της κρίσης Τρι Μαρ 12 2013, 16:46 | |
| το σωστοτερο ειναι να κατσεις πανω στην σελα εσυ ,να την σηκωσεις καθετα σαν να την οδηγεις ,ισα ισα να ακουμπας τα παπουτσια σου κατω στο εδαφος κ ενας αλλος ναι κοιταξει τον τζογο που εχει η αλυσιδα σου κ να σου πει ποσα εκατοστα ειναι. αλλα σιγα μην τα κανει ετσι κανεις μας!! |
|
| |
nikSalonik Administrator
Ηλικία : 63 Τόπος : Νεάπολη θεσσαλονίκη Registration date : 09/10/2008
| Θέμα: Απ: Αλυσίδα στα χρόνια της κρίσης Τρι Μαρ 12 2013, 17:23 | |
| - MARKOS-V έγραψε:
-
αλλα σιγα μην τα κανει ετσι κανεις μας!! c est moi +1000 _________________ VIDEO απο τις εξορμησεις μας
το καλύτερο δ ώ ρ ο σ 'εναν μοτοσυκλετιστή ειναι η ...επόμενη βόλτα... ...γιατι η ζωή ειναι σαν την μοτοσυκλέτα...δεν έχει όπισθεν !!!
Vstromhellasforum...μεσα μου κι εξω μου ....
|
|
| |
K0k0$ vstromhellasforum Fanatic
Ηλικία : 45 Τόπος : Αθηνα Registration date : 06/06/2011
| Θέμα: Απ: Αλυσίδα στα χρόνια της κρίσης Τρι Μαρ 12 2013, 18:20 | |
| Αμα το πιασουμε τελειως εξονυχιστικα, για να ρυθμισουμε αλυσιδα θελουμε τα εξης:
1) Ρυθμιση του στατικου και δυναμικου SAG των αναρτησεων 2) Ξεχναμε τη βαθμονομηση του ψαλιδιου και ευθυγραμμιζουμε τον πισω τροχο με τον μπροστα με σπαγγο ή με μετρησεις απο τον αξονα του ψαλιδιου. 3) Τσεκαρουμε με λειζερ η με αλλο μεσο το πισω γραναζι να ειναι απολυτα ευθυγραμμισμενο με το μπροστινο! 4) Δε ρυθμιζουμε τους 2-3 ποντους τζογου οπου κατσει. Κανουμε μια στροφη τον πισω τροχο και βρισκουμε το σημειο που η αλυσιδα ειναι πιο τεντωμενη στον κυκλο της! Εκει θα πρεπει να δωσουμε τον τελικο τζογο. 5) Ρυθμιζουμε αλυσιδα παντα στο πλευρικο σταντ. Αν το SAG ειναι ρυθμισμενο σωστα τοτε δε χρειαζεται να ειμαστε καβαλα στη μηχανη. |
|
| |
nikolasr200 vstromhellasforum Fanatic
Τόπος : Αθήνα Registration date : 10/10/2010
| Θέμα: Απ: Αλυσίδα στα χρόνια της κρίσης Τρι Μαρ 12 2013, 19:39 | |
| αυτή η εικόνα ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα? |
|
| |
liakosvol vstromhellasforum Enthusiast
Ηλικία : 60 Registration date : 05/10/2010
| Θέμα: Απ: Αλυσίδα στα χρόνια της κρίσης Τετ Μαρ 13 2013, 19:33 | |
| |
|
| |
Marcopolo gold member
Ηλικία : 68 Τόπος : ΑΘΗΝΑ Registration date : 29/01/2008
| Θέμα: Απ: Αλυσίδα στα χρόνια της κρίσης Τετ Μαρ 13 2013, 20:20 | |
| χμ παλι πρεπει να το ξαναπω. με σωστο λαδωμα κ ρυθμιση θα ξεπερασετε τα 100.000χλμ ακομα εχω την μαμα με 108000χλμ .αλλα ειπαμε καθε 150 με 200 το 90αρι σταζει πανω της. ριχτε κ κανενα μετρημα ,που κ που, να δειτε ...ποσο εχει φθαρει η αλυσιδα σας.τζαμπα ειναι στο τελος θα με δ ιωξουν απο το φορουμ επειδη επαναλαμβανω τα ιδια κ τα ιδια σχετικα με την αλυσιδα. |
|
| |
Apache vstromhellasforum Enthusiast
Ηλικία : 44 Τόπος : Αχαρναί Καρπενήσι Registration date : 20/06/2009
| Θέμα: Απ: Αλυσίδα στα χρόνια της κρίσης Τετ Μαρ 13 2013, 20:49 | |
| - MARKOS-V έγραψε:
- χμ παλι πρεπει να το ξαναπω.
με σωστο λαδωμα κ ρυθμιση θα ξεπερασετε τα 100.000χλμ ακομα εχω την μαμα με 108000χλμ .αλλα ειπαμε καθε 150 με 200 το 90αρι σταζει πανω της. ριχτε κ κανενα μετρημα ,που κ που, να δειτε ...ποσο εχει φθαρει η αλυσιδα σας.τζαμπα ειναι στο τελος θα με διωξουν απο το φορουμ επειδη επαναλαμβανω τα ιδια κ τα ιδια σχετικα με την αλυσιδα. για πες μας φιλε μου εσυ που εισαι τοσο καλος με αυτα...και εχεις και χρονο να σταζεις 90 καθε 100 χλμ πως την μετρας την αλυσιδα ακριβως και ποσο εχει σωθει εσενα με τοσα χιλιομετρα? γιατι εγω κανω 100 την μερα και βαριεμε να την λαδωνω καθε δευτερη μερα...καιμεχρι τωρα εχω 40000... |
|
| |
Apache vstromhellasforum Enthusiast
Ηλικία : 44 Τόπος : Αχαρναί Καρπενήσι Registration date : 20/06/2009
| Θέμα: Απ: Αλυσίδα στα χρόνια της κρίσης Τετ Μαρ 13 2013, 20:50 | |
| |
|
| |
andreasp vstromhellasforum Fanatic
Ηλικία : 47 Τόπος : Αθήνα Registration date : 29/01/2010
| Θέμα: Απ: Αλυσίδα στα χρόνια της κρίσης Τετ Μαρ 13 2013, 21:06 | |
| - MARKOS-V έγραψε:
- χμ παλι πρεπει να το ξαναπω.
με σωστο λαδωμα κ ρυθμιση θα ξεπερασετε τα 100.000χλμ ακομα εχω την μαμα με 108000χλμ .αλλα ειπαμε καθε 150 με 200 το 90αρι σταζει πανω της. ριχτε κ κανενα μετρημα ,που κ που, να δειτε ...ποσο εχει φθαρει η αλυσιδα σας.τζαμπα ειναι στο τελος θα με διωξουν απο το φορουμ επειδη επαναλαμβανω τα ιδια κ τα ιδια σχετικα με την αλυσιδα. Το λάδι που έχεις χαλάσει στις 700 φορες που την έχεις λαδώσει, είναι ακριβότερο απο ένα σετ αλυσιδογράναζα! |
|
| |
K0k0$ vstromhellasforum Fanatic
Ηλικία : 45 Τόπος : Αθηνα Registration date : 06/06/2011
| Θέμα: Απ: Αλυσίδα στα χρόνια της κρίσης Τετ Μαρ 13 2013, 21:33 | |
| Ο Μαρκος εχει αυτοματο συστημα λαδωματος , κεττενραντ ή καπως ετσι. Μια σταγονα ριχνει μια στο τοσο.
Το θεμα με την αλυσιδα δεν ειναι μονο το λαδωμα. Θελει να εισαι και λογικος με το γκαζι και να μην κανεις ταρζανιες και το ανοιγοκλεινεις αποτομα, οποτε να μην ξεχειλωσει. Οπως επισης και προσεκτικο τεντωμα/χαλαρωμα για τον ιδιο λογο... |
|
| |
| Αλυσίδα στα χρόνια της κρίσης | |
|