Ηλικία : 36 Τόπος : Αθήνα / Καβάλα Registration date : 04/12/2010
Θέμα: Οδηγός μετατροπής Hella Micro De αλογόνου σε XENON Τρι Ιουν 05 2012, 04:07
Για αρκετές μέρες σκεφτόμουν το ενδεχόμενο της μετατροπής των Hella Micro De (αλογόνου) σε XENON. Το ρίσκο ήταν (πέραν του οικονομικού) εάν θα πετύχαινε, διότι δεν είναι σχεδιασμένο για χρήση με λάμπες HID. Οι 35 watt λάμπες HID ζεσταίνονται πολύ περισσότερο από τις 55 watt αλογόνου, με αποτέλεσμα να κάψει το προβολάκι, εν συνεχεία το εξωτερικό λάστιχο, τα καλώδια και να προκληθεί ακόμα και πυρκαγιά (το έχω δει και αυτό σε ξένα forum που κάνανε δοκιμές σε κινέζικα προβολάκια)!! Οπότε πειραματίστηκα πρώτα σπίτι με ένα τροφοδοτικό 13.8v 6Α-8Α που έχω, και το αποτέλεσμα ήταν άριστο. Ζεσταίνεται μεν αρκετά αλλά όχι τόσο ώστε να αποτελεί κίνδυνο για τίποτα. Και το κυριότερο, δοκιμάστηκε στο σπίτι που δεν κινείται το προβολάκι ώστε να δροσίζεται, και κυρίως ΔΕΝ ΒΡΕΧΕI ώστε να δροσίζεται περισσότερο, διότι η κανονική του χρήση θα πρέπει να είναι σε συνθήκες βροχής ή πολλής ομίχλης (δηλαδή υγρασία που με την κίνηση λειτουργεί ως ψύκτρα για το μέταλλο των Hella). Γενικώς ξέρω ότι θα κατακριθεί ίσως η προσπάθειά μου λόγω του ότι τα συγκεκριμένα έχουν σχεδιαστεί μόνο για αλογόνο ενώ υπάρχει και η Xenon έκδοση, απλά να αναφέρω ότι το έκανα για 2 λόγους: 1) διότι δεν είχα τα 500+ ευρώ για τα Xenon της Hella και 2) γιατί ήθελα να πειραματιστώ και να δω αν θα πετύχει, και πιστέψτε με είναι ωραίο να βλέπεις ότι μια προσπάθειά σου για κάτι πιάνει τόπο!
Τι θα χρειαστούμε:
- Για την μετατροπή θα χρειαστούμε καταρχάς ένα σετ προβολάκια με άρτια λάστιχα χωρίς σκισίματα και έξτρα τρύπες. Το επισημαίνω αυτό διότι αν έχουμε βραχυκύκλωμα από νερά και υγρασίες, δεν θα έχουμε να κάνουμε με 12v αλλά με 23000v με ότι αυτό συνεπάγεται. Αν σας έχουν σκιστεί, ξέρω κάποιον που κάνει εισαγωγή από Hella Γερμανίας μόνο τα πίσω λάστιχα, εδώ στην Αθήνα, ενώ η ίδια η hella greece δεν τα έχει καν σαν κωδικό.
- Ένα σετ ΧΕΝΟΝ κατά προτίμηση 3000k, εάν θα χρησιμοποιηθούν για καταστάσεις βροχής και ομίχλης (που καλό θα ήταν), ή 4300k για γενική χρήση. Οι λάμπες 6000k και πάνω ζεσταίνονται περισσότερο και θέλουν μεγαλύτερα φανάρια. Γενικώς οι πιο δροσερές λάμπες είναι οι 4300k, οτιδήποτε πολύ πάνω ή πολύ κάτω από αυτό ζεσταίνεται παραπάνω. Η δοκιμή που έκανα εγώ είναι με Η3 3000k κανονικού μεγέθους και όχι την compact Η3c. Οι compact που δοκίμασα δεν αποδίδουν τόσο καλά τα 3000k, το χρώμα τους είναι πιο κοντά στα 4300. Οι κανονικές Η3 3000k βγάζουν βαθύ χρυσαφί…
- Λίγα εκατοστά ομοαξονικό καλώδιο κεραίας tv, αυτό με το σκληρό χαλκό στη μέση.
- Κάποια “λεπτά” εργαλεία, ένα από τα οποία μπορεί να γίνει και αυτοσχέδια από το καλώδιο tv και αυτό.
Ξεκινάμε λοιπόν:
- Αρχικά, αφαιρούμε ότι καλωδίωση υπάρχει στο προβολάκι, όπως και τις λάμπες.
- Με ένα αστέρι αφαιρούμε τις 3 βίδες στο κάθε προβολάκι που κρατάνε τη βάση των Η3. Προειδοποιώ πως είναι πολύ γερά σφιγμένες. Ήδη 1 μύτη στο ένα προβολάκι είχε βγει off και αγόρασα άλλη πιο heavy για το άλλο, όπου ευτυχώς άντεξε.
- Αφαιρούμε τα κόκκινα πλαστικά καλύμματα των φυσών των λαμπών. Η μια είναι εύκολη. Η άλλη χρειάζεται να φτιάξουμε κάτι όπως αυτό που έφτιαξα εγώ από το σκληρό χαλκό του καλωδίου tv (με ένα μικρό πενσάκι το φέρνουμε όπως θέλουμε), ή να χρησιμοποιήσουμε λαβιδοτσιμπίδα που είναι λίγο σπάνια.
Ή
- Αφαιρούμε τους μεταλλικούς ακροδέκτες από τις πλαστικές φύσες. Και στους 2 πρέπει να ΣΗΚΩΣΟΥΜΕ κάποιο πλαστικό που τους κρατάει, και όχι να πιέσουμε όπως στα molex. Στις εικόνες δείχνω από ποια πλευρά πρέπει να βάλουμε το κατσαβιδάκι, όπου βρίσκεται το πλαστικό που πρέπει να απομακρύνουμε από τον ακροδέκτη. Ανασηκώνουμε και ταυτόχρονα τραβάμε ΕΛΑΦΡΑ από πίσω. Εάν σηκωθεί σωστά, βγαίνει πανεύκολα χωρίς καθόλου δύναμη. Επίσης όταν τους βγάλουμε, αφαιρούμε με προσοχή και τα λαστιχάκια.
- Αφού βγάλουμε τις φύσες, τοποθετούμε τις λάμπες στην τρύπα που έμεινε στα προβολάκια, φτιάχνοντας στήριγμα τύπου V με το σκληρό χαλκό από το ομοαξονικό και τυλίγοντας στα επάνω άκρα του, γύρω από τις βίδες. Αφού στερεώσουμε τη λάμπα στο κέντρο με το κομμάτι χαλκού, που πρέπει να είναι καλά στερεωμένο και να μην παίζει, σφίγουμε τις βίδες. Το αποτέλεσμα θα πρέπει να είναι κάπως έτσι:
- Περνάμε τους ακροδέκτες από τις τρύπες των πίσω λαστιχων
- Κλείνουμε το καπάκι με προσοχή, ώστε να μην στραβώσουν τα καλώδια μέσα, για να μείνει όσο το δυνατόν μικρότερος όγκος στο πίσω μέρος της λάμπας. Εγώ προσωπικά έκοψα και λίγο από το θερμοσυστελλόμενο που είχε από πίσω η λάμπα (σε άλλα σετ μπορεί να μην έχει καθόλου).
- Τοποθετούμε ξανά τα λαστιχάκια και τους ακροδέκτες, όπως και τις κόκκινες πλαστικές ασφάλειές τους.
- Εάν τοποθετήσουμε πιο μακριά τα ballast όπως εγώ, χρησιμοποιούμε προεκτάσεις για xenon, δεν κάνουμε ποτέ κόψε-ράψε στα καλώδια των 23Kv!!
- Επίσης εάν θέλετε χρησιμοποιείτε θερμοσυστελλόμενο από το σημείο που βγαίνουν τα καλώδια από το προβολάκι (απλά για ομορφιά), ή κάτι τέτοιο:
ΑΥΤΟ ΉΤΑΝ!! ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΠΛΕΟΝ ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΤΕ ΤΑ ΠΡΟΒΟΛΑΚΙΑ ΣΤΗ ΜΗΧΑΝΗ ΑΦΟΒΑ!!
Τα δοκίμασα στο σπίτι και δεν έχουν σχέση με τη μορφή που είχαν ως αλογόνου! Πολύ περισσότερο φως, και το κυριότερο διαυγές, ενώ το εσωτερικό λαμάκι που έχουν τα προβολάκια για να κόβει τις ακτίνες των H3 πιο ψηλά, λειτουργεί άψογα!! Θα τα τοποθετήσω σε λίγες μέρες και θα ανεβάσω φωτογραφίες ανάβοντάς τα πάνω στη μηχανή.
savaspar
Έχει επεξεργασθεί από τον/την savaspar στις Δευ Ιουλ 08 2013, 16:14, 1 φορά (Λόγος της επεξεργασίας : broken images)
vstromolado Member
Ηλικία : 40 Τόπος : Αθήνα Registration date : 26/02/2010
Θέμα: Απ: Οδηγός μετατροπής Hella Micro De αλογόνου σε XENON Τρι Ιουν 05 2012, 08:41
Ευχαριστούμε για τον κόπο και τον χρόνο που κατέβαλες για να μας το παρουσιάσεις, είμαι σίγουρος ότι και το αποτέλεσμα σε απόδοση πάνω στο μηχανάκι θα είναι πολύ καλό.
bandit vstromhellasforum Fanatic
Ηλικία : 59 Τόπος : θεσσαλονικη Registration date : 09/01/2011
Θέμα: Απ: Οδηγός μετατροπής Hella Micro De αλογόνου σε XENON Τρι Ιουν 05 2012, 11:17
V.Stratos moderator
Ηλικία : 42 Τόπος : Βόλος Registration date : 19/08/2008
Θέμα: Απ: Οδηγός μετατροπής Hella Micro De αλογόνου σε XENON Τρι Ιουν 05 2012, 11:33
Ηλικία : 39 Τόπος : Άγιος Δημήτριος Registration date : 04/08/2010
Θέμα: Απ: Οδηγός μετατροπής Hella Micro De αλογόνου σε XENON Τετ Ιουν 06 2012, 02:46
Πολύ καλό το εγχείρημα Σάββα, αναμένουμε και τις φωτό που σίγουρα θα είναι σούπερ!! Βλέπω ουρά να σχηματίζεται έξω από το σπίτι σου για τη μετατροπή αυτή.
stam gold member
Ηλικία : 40 Τόπος : πάνω στη σέλα... Registration date : 19/11/2009
Θέμα: Απ: Οδηγός μετατροπής Hella Micro De αλογόνου σε XENON Τετ Ιουν 06 2012, 10:28
μπράβο ρε φίλε! πολύ ωραίο μου φάνηκε....!
αυτό που δεν κατάλαβα ήταν το τρίγωνο χαλκού.... τι παίζει με αυτό, και γιατί χαλκός, που είναι αγώγιμος....? το στήριγμα δεν θα μπορούσε να γίνει με κάποια ροδελίτσα ή μικρό αποστάτη κάτω από κάθε βίδα...? το ότι είναι αγώγιμος, αν γίνει καμιά βρχυκύκλωση δεν θα στείλει ρεύμα πάνω στο σώμα του προβολακίου....?
και επειδή είμαι άσχετος με τα ξένον, έτσι όπως τελείωσε το πρότζεκτ, είναι έτοιμα τα καλώδια να κουμπωθούν πάνω στα μπάλλαστ? ή παρεμβάλλεται κάτι άλλο...? αν είναι να κουμπωθούν κατευθείαν, δεν είναι μικρά τα καλώδια για να φτάσουν στα μπάλλαστ που υποθετικά θα μπουν κάτω από τα φτερά της μηχανής...? σ'έπρηξα ε...?
συγχαρητήρια όμως!
massai gold member
Ηλικία : 51 Τόπος : Ίλιον Registration date : 03/11/2008
Θέμα: Απ: Οδηγός μετατροπής Hella Micro De αλογόνου σε XENON Τετ Ιουν 06 2012, 12:57
Μπράβο για την καλή διάθεση και την εξαιρετική παρουσίαση! Θα τη ''σπάσω'' σε ορισμένους, το ξέρω, αλλά πρέπει να ενημερώσω όσους δε το γνωρίζουν πως η δουλειά των συγκεκριμένων προβολέων είναι για την ομίχλη... και η ομίχλη θέλει κίτρινο φως... Από 4300Κ και πάνω για πουλ μουρ και στράβωμα του απέναντι, μιά χαρά είναι... Με 4300Κ θερμοκρασία λευκού και κάτω, κάτι κάνουμε..!
savaspar
Ηλικία : 36 Τόπος : Αθήνα / Καβάλα Registration date : 04/12/2010
Θέμα: Απ: Οδηγός μετατροπής Hella Micro De αλογόνου σε XENON Τετ Ιουν 06 2012, 13:06
stam έγραψε:
μπράβο ρε φίλε! πολύ ωραίο μου φάνηκε....!
αυτό που δεν κατάλαβα ήταν το τρίγωνο χαλκού.... τι παίζει με αυτό, και γιατί χαλκός, που είναι αγώγιμος....? το στήριγμα δεν θα μπορούσε να γίνει με κάποια ροδελίτσα ή μικρό αποστάτη κάτω από κάθε βίδα...? το ότι είναι αγώγιμος, αν γίνει καμιά βρχυκύκλωση δεν θα στείλει ρεύμα πάνω στο σώμα του προβολακίου....?
και επειδή είμαι άσχετος με τα ξένον, έτσι όπως τελείωσε το πρότζεκτ, είναι έτοιμα τα καλώδια να κουμπωθούν πάνω στα μπάλλαστ? ή παρεμβάλλεται κάτι άλλο...? αν είναι να κουμπωθούν κατευθείαν, δεν είναι μικρά τα καλώδια για να φτάσουν στα μπάλλαστ που υποθετικά θα μπουν κάτω από τα φτερά της μηχανής...? σ'έπρηξα ε...?
συγχαρητήρια όμως!
Ο σκληρός χαλκός μπαίνει καθαρά και μόνο για το στήριγμα της λάμπας, και επέλεξα αυτή τη μέθοδο διότι κρατιέται πολύ πιο σταθερά απ'ότι αν έβαζα ροδέλες. Δεν έχει σημασία αν θα είναι αγώγιμο υλικό ή όχι (με την ίδια λογική και το μεταλικό έλασμα που κρατούσε την λάμπα αλογόνου είναι αγώγιμο, όπως και οι ροδέλες που λες), διότι το ίδιο το προβολάκι δεν είναι αγώγιμο! Οπότε εαν είναι να προκληθεί βραχυκύκλωμα θα γίνει μόνο μεταξύ + και - των καλωδίων της λάμπας, γι'αυτό επέμεινα και στα άρτια λάστιχα.
Οι λάμπες είναι έτοιμες να κουμποθούν στα μπάλαστ.
Αυτό με την απόσταση το ανέφερα κάτω κάτω και είπα πως επειδή τα μπάλαστ συνήθως μπαίνουν πιο μακριά από τα προβολάκια ομίχλης, υπάρχουν προεκτάσεις, και έχω βάλει και μια φωτογραφία με την προέκταση.
Καλημέρα!
savaspar
Ηλικία : 36 Τόπος : Αθήνα / Καβάλα Registration date : 04/12/2010
Θέμα: Απ: Οδηγός μετατροπής Hella Micro De αλογόνου σε XENON Τετ Ιουν 06 2012, 13:08
massai έγραψε:
Μπράβο για την καλή διάθεση και την εξαιρετική παρουσίαση! Θα τη ''σπάσω'' σε ορισμένους, το ξέρω, αλλά πρέπει να ενημερώσω όσους δε το γνωρίζουν πως η δουλειά των συγκεκριμένων προβολέων είναι για την ομίχλη... και η ομίχλη θέλει κίτρινο φως... Από 4300Κ και πάνω για πουλ μουρ και στράβωμα του απέναντι, μιά χαρά είναι... Με 4300Κ θερμοκρασία λευκού και κάτω, κάτι κάνουμε..!
Ευχαριστώ, έτσι όπως τα λές είναι!
savaspar
Ηλικία : 36 Τόπος : Αθήνα / Καβάλα Registration date : 04/12/2010
Θέμα: Απ: Οδηγός μετατροπής Hella Micro De αλογόνου σε XENON Τετ Ιουν 06 2012, 13:21
kgalano έγραψε:
Πολύ καλό το εγχείρημα Σάββα, αναμένουμε και τις φωτό που σίγουρα θα είναι σούπερ!! Βλέπω ουρά να σχηματίζεται έξω από το σπίτι σου για τη μετατροπή αυτή.
Χαχα, Κώστα το μόνο σίγουρο είναι πως αν δεν τα δοκιμάσω πρώτα στη δική μου μηχανή, δεν κάνω πειράματα σε άλλους!! Και δυστηχώς θα αργήσω λίγες μέρες να τα βάλω (ίσως το ερχόμενο σκ), γιατί κάνω κάποιες άλλες πιο σημαντικές εργασίες στη μηχανή.
savaspar
Ηλικία : 36 Τόπος : Αθήνα / Καβάλα Registration date : 04/12/2010
Θέμα: Απ: Οδηγός μετατροπής Hella Micro De αλογόνου σε XENON Τετ Ιουν 06 2012, 13:26
Μια πολύ καλή θέση για τα ballast, απ'ότι παρατήρησα εχθές που την έκανα βίδες τη μηχανή, είναι μέσα από τα πίσω 2 φαίρινγκ. Μάλιστα το δεξί (όπως κάθεσαι), έχει και 2 άγγιστρα που μπαίνει κουτί το ballast. Δεν ξέρω γι αυτούς που έχουν abs αν εκεί έχει κάτι που γεμίζει το φαίρινγκ αλλά και πάλι, υπάρχει άπλετος χώρος.
georgaras gold member
Ηλικία : 46 Τόπος : Χίος Registration date : 24/08/2008
Θέμα: Απ: Οδηγός μετατροπής Hella Micro De αλογόνου σε XENON Τετ Ιουν 06 2012, 13:31
massai έγραψε:
Θα τη ''σπάσω'' σε ορισμένους, το ξέρω, αλλά πρέπει να ενημερώσω όσους δε το γνωρίζουν πως η δουλειά των συγκεκριμένων προβολέων είναι για την ομίχλη... και η ομίχλη θέλει κίτρινο φως...
+650 xenon και ομίχλη δεν πάνε μαζί.
savaspar
Ηλικία : 36 Τόπος : Αθήνα / Καβάλα Registration date : 04/12/2010
Θέμα: Απ: Οδηγός μετατροπής Hella Micro De αλογόνου σε XENON Τετ Ιουν 06 2012, 13:39
georgaras έγραψε:
massai έγραψε:
Θα τη ''σπάσω'' σε ορισμένους, το ξέρω, αλλά πρέπει να ενημερώσω όσους δε το γνωρίζουν πως η δουλειά των συγκεκριμένων προβολέων είναι για την ομίχλη... και η ομίχλη θέλει κίτρινο φως...
+650 xenon και ομίχλη δεν πάνε μαζί.
Δεν νομίζω πως είπε αυτό. Τα 3000k στα xenon βγάζουν πολύ καλό φως για ομίχλη, κυρίως οι Η3. Οι Η3c βγάζουν μεν κι αυτές φως για ομίχλη, αλλά μοιάζουν πιο πολύ στο χρώμα των αρχικών λαμπτήρων αλογόνου των hella. Δεν έχουν το καθε αυτού κίτρινο που έχουν οι μεγάλες Η3. Να ενημερώσω ότι πλέον πολλά ακριβά αυτοκίνητα, όπως bmw, mercedes και audi βάζουν στα προβολάκια ομίχλης τους xenon στα 3600k, ενώ στα φώτα πορείας τους 4300k.
georgaras gold member
Ηλικία : 46 Τόπος : Χίος Registration date : 24/08/2008
Θέμα: Απ: Οδηγός μετατροπής Hella Micro De αλογόνου σε XENON Τετ Ιουν 06 2012, 14:03
savaspar έγραψε:
georgaras έγραψε:
massai έγραψε:
Θα τη ''σπάσω'' σε ορισμένους, το ξέρω, αλλά πρέπει να ενημερώσω όσους δε το γνωρίζουν πως η δουλειά των συγκεκριμένων προβολέων είναι για την ομίχλη... και η ομίχλη θέλει κίτρινο φως...
+650 xenon και ομίχλη δεν πάνε μαζί.
Δεν νομίζω πως είπε αυτό. Τα 3000k στα xenon βγάζουν πολύ καλό φως για ομίχλη, κυρίως οι Η3. Οι Η3c βγάζουν μεν κι αυτές φως για ομίχλη, αλλά μοιάζουν πιο πολύ στο χρώμα των αρχικών λαμπτήρων αλογόνου των hella. Δεν έχουν το καθε αυτού κίτρινο που έχουν οι μεγάλες Η3. Να ενημερώσω ότι πλέον πολλά ακριβά αυτοκίνητα, όπως bmw, mercedes και audi βάζουν στα προβολάκια ομίχλης τους xenon στα 3600k, ενώ στα φώτα πορείας τους 4300k.
Δεν ξέρω περι αριθμών και μοντέλων, αλλα με το αμαξι του αδερφού μου VW με λάμπες xenon και ομίχλη τα ειχαμε βρει σκούρα, πολυ χειρότερα από οταν ειχαμε τις κανονικές λαμπες αλογόνου. Απο τότε ξέρουμε οτι οσο ποιο κίτρινο φως τοσο και ποιο δυνατό. Το κατάλευκο ειναι μονο για εφε και τιποτα αλλο. Τωρα αν βάλεις xenon που κιτρινίζουν πχ 3000Κ δεν ξέρω. (αλλά σε αυτή τη περίπτωση κρατας και τις μαμα, ποιο λευκές είναι )
Υ.Γ Υπόψιν Είμαι φανατικά ενάντια στα xenon φώτα οπότε δεν μπορώ να εκφέρω αντικειμενική άποψη για το θεμα .
Έχει επεξεργασθεί από τον/την georgaras στις Τετ Ιουν 06 2012, 14:15, 1 φορά
savaspar
Ηλικία : 36 Τόπος : Αθήνα / Καβάλα Registration date : 04/12/2010
Θέμα: Απ: Οδηγός μετατροπής Hella Micro De αλογόνου σε XENON Τετ Ιουν 06 2012, 14:14
georgaras έγραψε:
Δεν ξέρω περι αριθμών και μοντέλων, αλλα με το αμαξι του αδερφού μου VW με λαμπες xenon και ομίχλη τα ειχαμε βρει σκούρα, πολυ χειρότερα απο οταν ειχαμε τις κανονικες λαμπες αλογονου. Απο τοτε ξερουμε οτι οσο ποιο κίτρινο φως τοσο και ποιο δυνατό. Το κατάλευκο ειναι μονο για εφε και τιποτα αλλο.
Αναλόγως τι εννοείς κατάλευκο, και φυσικά εξαρτάται και από την ποιότητα της λάμπας. Τι εννοώ. Ζεστό λευκό θεωρείται ότι είναι κοντά στα 4300k και είναι το πιο δυνατό φως που μπορεί να παραχθεί βάσει τα watt, αλλά και το πιο φυσικό. Aπό την άλλη υπάρχει και κρύο λευκό στα 5000k. Όσο φεύγεις πάνω ή κάτω από τα 4300k τόσο η απόδοση της έντασης πέφτει. Για ομίχλη αυτό που συνηθίζεται στα αυτοκίνητα είναι 3600k σε Η3, και 3000k σε H3c. H ένταση του φωτός επίσης εξαρτάται από τη γωνία εστίασης στα προβολάκια ομίχλης. Εαν θέλεις να βλέπεις πολύ στα κοντινά και πιο λίγο στα μακρινά, εστιάζεις το προβολάκι, εντελώς οριζόντια. Αν θέλεις να έχεις ίσο φως σε όλη την διαδρομή της απόστασης που καλύπτει, εστιάζεις το προβολάκι ομίχλης πιο ψηλά, ώστε ο φακός του να φαίνεται σαν να κοιτάει τις οροφές των ερχόμενων αυτοκινήτων. Μη φοβάσαι δεν θα τους τυφλώσεις γιατί αυτά τα προβολάκια έχουν "κόφτη" των επάνω ακτινών.
georgaras gold member
Ηλικία : 46 Τόπος : Χίος Registration date : 24/08/2008
Θέμα: Απ: Οδηγός μετατροπής Hella Micro De αλογόνου σε XENON Τετ Ιουν 06 2012, 14:19
edit....
Τελος πάντων ας το αφήσουμε μιας και είμαι ενάντια στα xenon ανεξαρτήτου χρώματος και μάρκας μην ανοίγουμε αντιπαραθέσεις και βγαίνουμε εκτός θέματος.
Μπραβο πάντως για την πατέντα και το μερακι.
savaspar
Ηλικία : 36 Τόπος : Αθήνα / Καβάλα Registration date : 04/12/2010
Θέμα: Απ: Οδηγός μετατροπής Hella Micro De αλογόνου σε XENON Τετ Ιουν 06 2012, 14:29
georgaras έγραψε:
savaspar έγραψε:
Αναλόγως τι εννοείς κατάλευκο, και φυσικά εξαρτάται και από την ποιότητα της λάμπας.
Εννοώ αυτό που βάζουν οι περισσότεροι 6000Κ ας πούμε...
Τελος πάντων ας το αφήσουμε μιας και είμαι ενάντια στα xenon μην ανοίγουμε αντιπαραθέσεις και βγαίνουμε εκτος θεματος.
Μπραβο πάντως για την πατέντα και το μερακι.
Συζήτηση κάνουμε και ανταλλαγή απόψεων! Περίμενε να δεις και το αποτέλεσμα (αν η φωτογραφική είναι με το μέρος μου), όταν θα τα βάλω πάνω στη μηχανή πάντως.
Bretsos gold member
Τόπος : Φυλακισμένος στην Αθήνα... Registration date : 06/03/2009
Θέμα: Απ: Οδηγός μετατροπής Hella Micro De αλογόνου σε XENON Τετ Ιουν 06 2012, 14:56
georgaras έγραψε:
savaspar έγραψε:
georgaras έγραψε:
massai έγραψε:
Θα τη ''σπάσω'' σε ορισμένους, το ξέρω, αλλά πρέπει να ενημερώσω όσους δε το γνωρίζουν πως η δουλειά των συγκεκριμένων προβολέων είναι για την ομίχλη... και η ομίχλη θέλει κίτρινο φως...
+650 xenon και ομίχλη δεν πάνε μαζί.
Δεν νομίζω πως είπε αυτό. Τα 3000k στα xenon βγάζουν πολύ καλό φως για ομίχλη, κυρίως οι Η3. Οι Η3c βγάζουν μεν κι αυτές φως για ομίχλη, αλλά μοιάζουν πιο πολύ στο χρώμα των αρχικών λαμπτήρων αλογόνου των hella. Δεν έχουν το καθε αυτού κίτρινο που έχουν οι μεγάλες Η3. Να ενημερώσω ότι πλέον πολλά ακριβά αυτοκίνητα, όπως bmw, mercedes και audi βάζουν στα προβολάκια ομίχλης τους xenon στα 3600k, ενώ στα φώτα πορείας τους 4300k.
Δεν ξέρω περι αριθμών και μοντέλων, αλλα με το αμαξι του αδερφού μου VW με λάμπες xenon και ομίχλη τα ειχαμε βρει σκούρα, πολυ χειρότερα από οταν ειχαμε τις κανονικές λαμπες αλογόνου. Απο τότε ξέρουμε οτι οσο ποιο κίτρινο φως τοσο και ποιο δυνατό. Το κατάλευκο ειναι μονο για εφε και τιποτα αλλο. Τωρα αν βάλεις xenon που κιτρινίζουν πχ 3000Κ δεν ξέρω. (αλλά σε αυτή τη περίπτωση κρατας και τις μαμα, ποιο λευκές είναι )
Υ.Γ Υπόψιν Είμαι φανατικά ενάντια στα xenon φώτα οπότε δεν μπορώ να εκφέρω αντικειμενική άποψη για το θεμα .
Εγώ πάλι είμαι πολύ υπέρ των ξένον διότι τα ταξίδια στην εθνική έχουν γίνει πολύ ασφαλές πλέον. Στα φαναναρια της μοτο ομως..... Όπως και να έχει φίλος μπράβο,πολύ καλή δουλειά
massai gold member
Ηλικία : 51 Τόπος : Ίλιον Registration date : 03/11/2008
Θέμα: Απ: Οδηγός μετατροπής Hella Micro De αλογόνου σε XENON Τετ Ιουν 06 2012, 15:58
Όσο χαμηλότερα στην κλίμακα, τόσο πιό διαπερατός είναι ο φωτισμός (ξετρυπάει δλδ). Γι' αυτό τα φανάρια ρύθμισης κυκλοφορίας έχουν και τους εν λόγο χρωματισμούς. Και οι φάροι το ίδιο (κόκκινο - πράσινο).
Είχα βάλει bi-xenon στα 6000Κ στη μηχανή. Οκ, ήταν κινέζικα, οκ ήταν ''δεύτερης'' ποιότητας, δεν είχαν projectors ή κάτι τέτοιο. Φωτισμό εκτός πόλης, ΔΕΝ είχα... Για μέσα στην πόλη μιά χαρά ήταν. Το αποκορύφωμα ήταν όταν πηγαίνοντας στο χωριό χειμώνα, έπεσα σε ομίχλη και αναγκάστηκα να σταματήσω διότι δεν... έβλεπα μπροστά μου. Σα να μου είχες απλώσει στα 2 μέτρα λευκό σεντόνι... μιλάμε δεν έβλεπα την τυφλα μου. Το ίδιο είχα πάθει και στον Κηφισσό, όταν έβρεχε καταρρακτωδώς... κόντεψα να σκοτωθώ μέχρι να σταματήσω... Παρ' όλα αυτά τα κράτησα μέχρι που μου κάηκε μιά λάμπα (μετά από περίπου 2 χρόνια) και τότε τα ξήλωσα. Ξαναέβαλα τις αλογόνου της μάνας της (τις είχα φυλλάξει) και... θυμήθηκα τι ωραία που είναι να οδηγείς νύχτα βλέποντας...
Η απόφαση δική σας, εγώ απλώς καταθέτω τις προσωπικές μου εμπειρίες για να σας βάλω απλώς σε σκέψη
gmavrid gold member
Ηλικία : 44 Τόπος : Σέρρες-Θεσσαλονίκη Registration date : 20/02/2008
Θέμα: Απ: Οδηγός μετατροπής Hella Micro De αλογόνου σε XENON Τετ Ιουν 06 2012, 16:41
ΟΤ ΟΝ
massai έγραψε:
Η απόφαση δική σας, εγώ απλώς καταθέτω τις προσωπικές μου εμπειρίες για να σας βάλω απλώς σε σκέψη
"Λίγοι τα πιάνουν τα νοήματα Αρτέμη, λίγοι τα πιάνουν!!!"
"Εγώ Αρτέμη είμαι μαζί σου... Για τους άλλους δεν ξέρω... Αλλά εγώ είμαι μαζί σου ρε μάγκα μου... Καθάρισα!"
Στο 0:51
OT OFF
mavras vstromhellasforum Enthusiast
Registration date : 16/06/2010
Θέμα: Απ: Οδηγός μετατροπής Hella Micro De αλογόνου σε XENON Τετ Ιουν 06 2012, 22:22
αρχικα μπραβο για το φωτορεπορταζ και την αναλυτικη παρουσιαση! την ιδια μετατροπη εχω κανει και εγω εδω και καμποσο καιρο με μοναδικη διαφορα οτι χρησιμοποιησα ροδελες αντι για χαλκινο συρμα. οι ροδελες θελουν λιγο προσοχη στο σφιξιμο γιατι αν το παρακανουμε κινδυνευει να σπασει η βαση την λαμπας (το πλαστικο μερος). Παντως αν το ξαναεκανα θα δοκιμαζα σιγουρα και το χαλκινο συρμα καθως μου αρεσει σαν ιδεα.
επισης το οτι ανεβαινουμε σε βαθμους Kelvin, αρα αλλαζουμε και χρωμα στην λαμπα, ΔΕΝ μεταβαλλει την θερμοκρασια της λαμπας. Οι βαθμοι κελβιν εχουν να κανουν ΜΟΝΟ με το χρωμα και οχι την θερμοκρασια που δημιουργει η λαμπα.
τελος, σε παρακαλω στειλε μου με ενα πμ που μπορουμε να βρουμε λαστιχενια καπακια τα Hella. Δεν τα χρειαζομαι, αλλα καλο ειναι να υπαρχουν.
και παλι μπραβο!
savaspar
Ηλικία : 36 Τόπος : Αθήνα / Καβάλα Registration date : 04/12/2010
Θέμα: Απ: Οδηγός μετατροπής Hella Micro De αλογόνου σε XENON Παρ Ιουλ 13 2012, 14:28
Και οι εικόνες που σας υποσχέθηκα:
Μέρα:
Το βολτόμετρο, και με τα 4 xenon ανοιχτά, φτάνει 14,4v με στροφές, και 13,8 σε ρελαντί.
(Μη με κράξετε, μου 'χουν καεί οι ψείρες.. )
Συνεχίζεται...
massai gold member
Ηλικία : 51 Τόπος : Ίλιον Registration date : 03/11/2008
Θέμα: Απ: Οδηγός μετατροπής Hella Micro De αλογόνου σε XENON Παρ Ιουλ 13 2012, 14:31
Να και ένας άνθρωπος που χρησιμοποιεί τους προβολείς ομίχλης ως προβολείς ομίχλης... Με κίτρινες λάμπες...
savaspar
Ηλικία : 36 Τόπος : Αθήνα / Καβάλα Registration date : 04/12/2010
Θέμα: Απ: Οδηγός μετατροπής Hella Micro De αλογόνου σε XENON Παρ Ιουλ 13 2012, 14:31
Νύχτα:
kgalano vstromhellasforum Enthusiast
Ηλικία : 39 Τόπος : Άγιος Δημήτριος Registration date : 04/08/2010
Θέμα: Απ: Οδηγός μετατροπής Hella Micro De αλογόνου σε XENON Παρ Ιουλ 13 2012, 14:35
Ωραίος!!! Μπράβο για τη δουλειά!! Τα μπαλαστ που τα στερέωσες τελικά?
EDIT: Με το φανάρι πίσω τι έκανες και δείχνει τόσο φωτείνο? Του πρόσθεσες λεντάκια που έλεγες?
Οδηγός μετατροπής Hella Micro De αλογόνου σε XENON