Για όσους ενδιαφέρονται, γράφω επειδή πήρα ήδη και το έβαλα.
Ψάχνοντας για μπάρα τιμονιού μου έδειξαν ένα (πανάκριβο) της Rinhall, αλλά (ευτυχώς) ήταν κοντό και δεν έκανε.
Το μήκος του από τρύπα σε τρύπα ήταν 25cm, οπότε θα καθόταν πολύ χαμηλά, ίσως ακόμα και να "χτύπαγε" στο κάτω μέρος του τιμονιού.
Πήγα αλλού λοιπόν και βρήκα στη Μιχαλακοπούλου (εκεί στο τρίγωνο των Βερμούδων) τιμόνι από enduro με αφαιρούμενο μπαράκι (με 2 δαχτυλίδια με βίδες allen).
Δεν πουλιόταν χωριστά, αλλά όλο μαζί το τιμόνι έκανε 20 ευρώ, όταν μόνο το μπαράκι της Rinhall είχε 43 ευρώ! 'Ντάξει, ποιοτικά ήταν άριστο της Rinhall, αλλά έλεος. Σιγά μη δίνουμε ένα σκασμό λεφτά για ένα σιδεράκι που στην τελική δεν κάνει και κάποια δουλειά.
Πήρα λοιπόν όλο το τιμόνι, αφαίρεσα τη μπάρα και την έβαλα στο Stroma, καθώς και το σφουγγαράκι, ένα ανάγλυφο κίτρινο με το λογότυπο SUZUKI. (Το σωλήνα του τιμονιού τον χάρισα κατόπιν κλήρωσης σε φόρουμ σε ψηλόφτερο μέλος)
Όμορφο είναι και το τιμόνι δείχνει "πιο γεμάτο". Μη σας πω ότι πήρε και 2-3 άλογα......... στο μυαλό μου.
Λεπτομέρειες που θα σας βοηθήσουν στο ψάξιμο:
- Το μπαράκι είχε μήκος από τρύπα σε τρύπα
29cm και το πάχος του σωλήνα τιμονιού όπου έπιανε ήταν
3cm. - Το αρνητικό της υπόθεσης είναι ότι για να τοποθετηθεί πρέπει να βγουν διακόπτες-γκαζιέρα-καθρέπτες-γκριπ για να περάσουν οι κρίκοι σύνδεσης.