Φιλε μου περστικα στην καλη σου και παλι καλα που δεν χτυπησες...Εγω δεν ξερω αν θα αντιδρουσα το ιδιο λογο της μικρης εμπειριας που εχω οποτε παλι καλα...
Μη νομίζεις ότι μιλάς και σε κάποιον έμπειρο. Το strom είναι η πρώτη μου μηχανή και την έχω από το Νοέμβριο. Προηγούμενη εμπειρία από δίκυκλο μόνο με το ποδήλατο!!
Όσον αφορά το πότε θέλουν αλλαγή τα λάστιχα, αυτό που θυμάμαι από τη σχολή οδηγών είναι είτε στα 35000km είτε στα τρία χρόνια όποιο έρθει πρώτο. Δηλαδή ότι ακριβώς συμβαίνει και με το αμάξι. Άλλα είναι εμφανέστατο ότι δεν μπορεί να ισχύει κάτι τέτοιο όπως πολύ αν όχοι όλοι από εδώ παραδέχονται.
Hypersonic vstromhellasforum Enthusiast
Ηλικία : 47 Τόπος : Πετρουπολη, Καλλιθεα Registration date : 12/04/2010
,...Ισως φταιω και γω γτ φοβαμαι να πατησω πολυ το μπροστα σε αποτομο φρεναρισμα για να μην μου διπλωσει και ψαχνομαι... Το μηχανακι ειναι μοντελο 2004 και εννοειται δεν εχει ABS... ..
Οι μηχανες σταματανε με το μπροστινο. Αυτο παταμε. Το πισω ειναι επικουρικο ή για "ειδικες περιπτωσεις" οδοστρωματος......
Επισης πριν χρονια που τα μηχανακια δεν ειχαν ABS , σταματουσαν με τα φρενα τους........
Βρες ενα χωρο χωρις κινηση (το παρκιγκ ενος σουπερμαρκετ την Κυριακη ειναι ο,τι πρεπει) και παιξε με τα φρενα σου....
Bretsos gold member
Τόπος : Φυλακισμένος στην Αθήνα... Registration date : 06/03/2009
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ 1ο περαστικα 2ο δικια μου αποψη ειναι οτι πρεπει να μαθουμαι τα φρενα μας στην αρχη νομηζα οτι ειναι για γελια και ρωτουσα και εγω για αλλαγη αλλα ενα απογευμα καθως κατεβενα με ενα φυλο μου να δω την μεγαλη ΑΡΙΑΝΑΡΑ χρειαστηκα γερα φρενα τα οποια οπως εχουμαι πει ολοι δεν υπαρχουν και με της μανετες να κοντεβουν να σπασουν κανω απελπιδα κινηση αποφηγης και ΝΑ ΤΟ ΦΩΣ το ζουζουνι ακουη και περναμε με τερμα τα φρενα και με εναλαξ πλαγιασμα χωρις πτωση απο τα εμποδια που πεταχτηκαν(κουτια με 4 ροδες) και τοτε καταλαβα οτι τα φρενα δεν ειναι τοσο για την απολυτη ακινητοποιηση αλλα για τον απολυτο ελεγχο ακομα και σε κατασταση πανικου και οπως καποιο δωσανε την λυση ενα σουπερ μαρκετ οταν θα ειναι κλειστο οπως εκανα και εγω και δοκιμασα αμετρητες φορες το φρεναρησμα πανικου με πλαγιασμα της μηχανης και μου αρεσε αρκετα. 3ο την μηχανη την σταματαμε παντα με μπροστινο το πισω ειναι για ελαχιστες περηπτοσης και καλο ειναι να μην το χρεισημοποιης καθολου και να προσπαθησης να το κανεις βιομα μονο μπροστα ΜΟΝΟ
deamon Member
Ηλικία : 47 Τόπος : ΣαΛΛονίκη σε λεω Registration date : 16/02/2009
Το πίσω είναι καλό για το σταμάτημα σε φανάρια, σε φρακάρισμα στη κίνηση, μέσα στη πόλη με πολύ χαμηλές ταχύτητες και γενικός οπουδήποτε θέλεις απλά να ελαττώσεις χαλαρά ταχύτητα . . . άλλο να αλλάζεις ένα σετ τακάκια και άλλο δυο που έχουμε μπροστά. . . είπαμε λεφτά υπάρχουν αλλά που πήγαν τα λεφτά ? ? ?
Όχι κε πάρεδρε ναμ δεν είμαι τσιγκούνης . . . δεν το κάμω για μένα . . . αλλά για τα ρημάδια τα φράγκα μου ναμ. . .
mikios vstromhellasforum Fanatic
Ηλικία : 42 Τόπος : Ηράκλειο, Κρήτη Registration date : 25/02/2008
ρε σεις, σε συνδυασμό δουλεύουν τα φρένα! Πάντα και τα 2! Το πίσω βοηθάει το μπροστά. Όποιος αμφιβάλλει ας κάνει ένα πείραμα να δει πόσο παραπάνω βυθίζεται η μπροστινή ανάρτηση όταν δεν πατάμε πίσω φρένο.
Hypersonic vstromhellasforum Enthusiast
Ηλικία : 47 Τόπος : Πετρουπολη, Καλλιθεα Registration date : 12/04/2010
1. "Τρελα" ιδιοκτητη (καθε 2.000χλμ ή ...οταν σκασουν.... ) 2. Ποσα χιλιομετρα κανει και ποσο συχνα.... (για να "δουλευουν" τα λαστιχα) 3. Που παρκαρεται η μηχανη (διαφορετικη η φθορα τους σε κλειστο παρκιγκ με το πεζοδρομιο -ηλιος, υγρασια, ζεστη, κρυο κλπ) 4. Ποσο "φρεσκα" ειναι κατα την τοποθετηση (ποσο καιρο δηλ τα ειχε το μαγαζι στην αποθηκη του, αλλα και ποιες ηταν οι συνθηκες αποθηκευσης) 5. Τροπος οδηγησης-σχεση-φθορα ελαστικων (ξεκιναμε με κρυα λαστιχα και παμε φετες ή περιμενουμε να ζεσταθουν λιγο... πρινα τα καψουμε)
kafetzo έγραψε:
Hypersonic έγραψε:
Επισης πριν χρονια που τα μηχανακια δεν ειχαν ABS , σταματουσαν με τα φρενα τους........
Βασιζόμενοι δηλαδή στην τεχνολογία του ABS μείωσαν το κόστος (δηλαδή ποιότητα) των φρένων? Τόσο ανώτερα ήταν τα φρένα σε παλαιότερα μοντέλα?
Σε καμια περιπτωση.....Αντιθετως το ανεβαζει το κοστος. Το ABS βελτιωσε τα φρενα, γιατι ο σκοπος τους ειναι να σταματανε τη ροδα, αλλα οχι να την μπλοκαρουν... Θα υπαρξουν περιπτωσεις που θα τσαρουχωσεις τα φρενα, χωρις να μπλοκαρουν λογω ABS, χωρις να πεσεις, γαιτι θα κανεις ελιγμο ή θα εισαι πανω σε στροφη.... που θα πεις "αν δεν ειχα ABS θα ημουν κατω λογω μπλοκαρισμενου τροχου" .
Οταν ειχα το Transalp, χωρις ABS, ειχα στο μυαλο μου σε φρεναρισμα πανικου, μαζι με ολα τα υπολοιπα που κατεβαζει το μυαλο, ΚΑΙ το "προσοχη στις μανετες μην μπλοκαρει" και "αν μπλοκαρει, αφηνω μανετα και ξανα πατω"..... Με το ABS αυτη την εννοια δεν την εχω.... οποτε το μυαλο μπορει να διαχειριστει άλλα πραγματα...
gandalf vstromhellasforum Enthusiast
Ηλικία : 43 Τόπος : Πάτρα Registration date : 24/10/2010
ρε σεις, σε συνδυασμό δουλεύουν τα φρένα! Πάντα και τα 2! Το πίσω βοηθάει το μπροστά. Όποιος αμφιβάλλει ας κάνει ένα πείραμα να δει πόσο παραπάνω βυθίζεται η μπροστινή ανάρτηση όταν δεν πατάμε πίσω φρένο.
Εννοείται το καλύτερο φρενάρισμα όπως λέει και ο μικιος είναι και με τα 2 φρένα .... πατάμε ελάχιστα πιο γρήγορα το πίσω και αμέσως μετά το μπροστινό .... έτσι επιτυγχάνεται και καλύτερη σταθεροποίηση της μηχανής και μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος
Μάλιστα καλό είναι να μάθει κάποιος να φρενάρει και με τα 2 και με τη συγκεκριμένη σειρά στην καθημερινότητά του (ακόμα και όταν δεν του χρειάζεται πραγματικά) .... έτσι όταν ο μηγένητο γίνει στραβή, χέρι και πόδι θα συνδυαστούν αυτόματα και μηχανικά (αφού θα του έχει γίνει συνήθεια) και θα εκμεταλλευτεί το μέγιστο δυνατό φρενάρισμα (δεν θα χάσει χρόνο να σκεφτεί να πατήσει και το πίσω αλλά και ούτε θα φρενάρει μηχανικά μονάχα με το μπροστινό)...
Εμένα πάντως από προσωπικής εμπειρίας σε κατηφορική στροφή όπου ξεμύτισε αμάξι από δρόμο στην κορυφή της στροφής πάτησα ενστικτωδώς φρένα ενεργοποιήθηκε το ABS, έκανε τον κλασικό λόξιγκα το μηχανάκι και σταμάτησα - επιβράδυνα κανονικότατα ... είμαι σχεδόν σίγουρος (παρότι γενικά ενεργοποιείται λίγο νωρίτερα απ' ότι πρέπει ) ότι στη συγκεκριμένη περίπτωση με γλύτωσε από καλούλα σαβούρα ....
kafetzo Member
Ηλικία : 36 Τόπος : Αθήνα - Σεπόλια Registration date : 25/11/2010
ρε σεις, σε συνδυασμό δουλεύουν τα φρένα! Πάντα και τα 2! Το πίσω βοηθάει το μπροστά. Όποιος αμφιβάλλει ας κάνει ένα πείραμα να δει πόσο παραπάνω βυθίζεται η μπροστινή ανάρτηση όταν δεν πατάμε πίσω φρένο.
Σωστός ο mikios! Αισθητά λιγότερο βούλιαγμα σε συνδυασμό των δύο φρένων. Εγώ στην πλειοψηφία των φρεναρισμάτων μου πατάω και τα δύο ταυτόχρονα. Με ενοχλεί η τραμπάλα που γίνεται μόνο με το μπροστά.
DHMOKRITOS69 moderator
Ηλικία : 43 Τόπος : Θεσσαλονικη Registration date : 18/05/2010
ΤΟ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΜΠΡΩΣΤΑ ΤΟ ΕΓΡΑΨΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΦΥΛΟ ΠΟΥ ΦΡΕΝΑΡΗ ΜΕ ΤΟ ΠΙΣΩ ΜΟΝΟ ΑΣ ΣΥΝΗΘΙΣΗ ΝΑ ΠΑΤΑΕΙ ΤΟ ΜΠΡΩΣΤΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΜΑΘΕΙ ΤΟ ΣΥΝΔΙΑΣΜΟ ΠΟΥ ΕΝΟΕΙΤΕ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΗΤΕΡΟΣ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ Η ΜΗΧΑΝΗ ΦΡΕΝΑΡΗ ΠΟΙΟ ΟΜΟΡΦΑ ΦΥΛΙΚΑ ΠΑΝΤΑ
mikios vstromhellasforum Fanatic
Ηλικία : 42 Τόπος : Ηράκλειο, Κρήτη Registration date : 25/02/2008
...το καλύτερο φρενάρισμα ... είναι και με τα 2 φρένα .... ...με γλύτωσε από καλούλα σαβούρα ....
you shall get +1
Μπράβο μάγε, αναλυτικότατα τα έγραψες. Ο καλός οδηγός είναι αυτός που πασχίζει να έχει καλές συνήθειες. Αν είναι και αρκετά άτυχος, μια μέρα θα δοκιμαστεί πάνω σε αυτές όπως εσύ.
bandit vstromhellasforum Fanatic
Ηλικία : 59 Τόπος : θεσσαλονικη Registration date : 09/01/2011
Αν απο ΟΛΑ τα μηχανακια του κοσμου παρουμε τα ΚΑΛΥΤΕΡΑ κομματια τους, τοτε το Μοτο-Φρανκενστάιν που θα φτιαξουμε θα ειναι εννοειται το καλυτερο εργαλειο....
sartzegian Member
Ηλικία : 53 Τόπος : ΧΑΝΙΑ ΚΡΗΤΗ Registration date : 22/01/2010
Αν απο ΟΛΑ τα μηχανακια του κοσμου παρουμε τα ΚΑΛΥΤΕΡΑ κομματια τους, τοτε το Μοτο-Φρανκενστάιν που θα φτιαξουμε θα ειναι εννοειται το καλυτερο εργαλειο....
μου αρεσε αυτο που ειπες!!!
terino gold member
Ηλικία : 43 Τόπος : Athens Registration date : 15/01/2008