το οτι τα 180? για τη συμμετοχή ακούγονται πολλά αλλά μη ξεχνάς οτι έχει και 2 διανυκτερευσεις.
άν και απο πέρυσι, υπήρχε η περιρεουσα άποψη οτι το 14ο θα γίνει ηπειρο πιστευα οτι τελικά θα γίνει ευβοια και ποιό οικονομικό (κοντά στα 100?).
οι λόγοι είναι οι εξής:
- οικονομική κρίση, που πολλούς έχει τσακίσει.
- είχαν έτοιμο πλάνο για εύβοια απο πέρυσι.το είχαν βγαλει όταν περυσι με την απεργία των ναυτοεργατών υπήρξε η σκέψη αλλάγης τοποθεσίας.
πάντως, κάνοντας αντίλογο στα παραπάνω λόγια μου, θα πρέπει να παραδεκτούμε οτι τα 180? ή καλύτερα τα 187? (στα 180? θα πρέπει να προσθέσεις και άλλα 7? που είναι το περιβραχιόνιο, αν είναι η πρώτη σου φορά αλλά και να μην είναι πάλι το θές για ενθύμιο) είναι πολλά αν και έχει 2 διανυκτερεύσεις.
άμα υποθέσουμε ότι τα ξενοδοχεία που θα κλείσουν κάνουν το 100? το δίκλινο και του πούν οτι θα έρθουν 250 άτομα λογικά θα τους τα δώσουν 80? το δίκλινο άρα 40? το άτομο δηλαδή 80? το άτομο για τα δύο βράδια.
Σε αυτό αν προσθέσουμε και το κόστος της μπλούζας στα 5? (και πολλά λέω - εμείς στη ΛΕΜΑΝ τυπώνουμε τα μπλουζάκια στη τιμή των 3? το κομμάτι για παρτίδες των 50 ατόμων ... σκέψουν πόσο για 250~300 άτομα συν το κόστος του γραφίστα για το λογότυπο τα 5? είναι πολλά) επομένως ...
80? τα ξενοδοχεία (που είναι μες στη τιμή) + 5? το μπλουζάκι (που είναι μες στη τιμή) + 7 το περιβαχιόνιο (που λογικά κάνει κάτω απο 3?) έχουμε σύνολο 92?. Δηλαδή τα 95? (=187-92) είναι ένα καλό κέρδος ανα άτομο.
92? το κέρδος ανα άτομο Χ 250 άτομα = 23750?
πόσο να έχουν ξοδέψει κατα τον σχεδιασμό της διαδρομής;
πόση βενζίνη θα καταναλώσει το vanακι που ακολουθεί;
πόσο είναι το κόστος των φωτογραφιών και των επάθλων;
πιστεύω οτι ειδικά φέτος (για να μη πώ και για καμιά 2ετία ακόμα) θα έπρεπε να συμπιέσουν το κέρδος.
φυσικά ότι και να λέμε, αξία δεν έχει. 180? κύριοι είναι η συμμετοχή άμα θές αλλιώς δε πάς.
και πιστεψετεμε οτι μέχρι το μεσημέρι στις 13/3 θα έχουν κλείσει όλες οι θέσεις.
τελικά η κρίση μας έχει κάνει το ψάχνουμε πολύ ... και αυτό χαλάει τη γλύκα του όλου πράγματος