| Αλλαγή ραγισμένης δισκόπλακας | |
|
|
Συγγραφέας | Μήνυμα |
---|
Shark
Ηλικία : 46 Τόπος : Αγία Παρασκευή-Λαμία-Σαντορίνη Registration date : 10/06/2009
| Θέμα: Απ: Αλλαγή ραγισμένης δισκόπλακας Τρι Ιουν 16 2009, 14:41 | |
| Τι εγγύηση ρε παιδιά, μιλάμε για μηχανάκι 1ος 2004. Σιγά μην καλύψουν. Δεν πιστευώ ούτε στο 1000000 να δεχτουν κουβέντα. Ασε που μετά τα 2 χρονια, τα service τα έκανα μόνος me aftermarket. Κανένας εξουσιοδοτημένος δεν θα δεχτεί. Μάλλον πάω για παραγγελία όταν αλλάξω τακάκια. Τι δίσκο να βάλω παίζει κανας καλός εκτός από μαμα? |
|
| |
mikios vstromhellasforum Fanatic
Ηλικία : 42 Τόπος : Ηράκλειο, Κρήτη Registration date : 25/02/2008
| Θέμα: Απ: Αλλαγή ραγισμένης δισκόπλακας Τρι Ιουν 16 2009, 14:56 | |
| - Vassilios έγραψε:
- Τι εγγύηση ρε παιδιά, μιλάμε για μηχανάκι 1ος 2004. Σιγά μην καλύψουν. Δεν πιστευώ ούτε στο 1000000 να δεχτουν κουβέντα. Ασε που μετά τα 2 χρονια, τα service τα έκανα μόνος me aftermarket. Κανένας εξουσιοδοτημένος δεν θα δεχτεί. Μάλλον πάω για παραγγελία όταν αλλάξω τακάκια. Τι δίσκο να βάλω παίζει κανας καλός εκτός από μαμα?
στείλε το στην Ιαπωνία τότε! ίσως με την δικαιολογία "τι μπορεί να το δημιούργησε;" |
|
| |
Lordjohn vstromhellasforum Enthusiast
Ηλικία : 47 Τόπος : N. Smirni-Athens Registration date : 15/02/2008
| Θέμα: Απ: Αλλαγή ραγισμένης δισκόπλακας Τρι Ιουν 16 2009, 15:57 | |
| Ποσο παχος ειναι η δισκοπλακα σου? |
|
| |
ΑΓΓΕΛΟΣ Member
Ηλικία : 47 Τόπος : ΣΥΡΟΣ Registration date : 29/09/2008
| Θέμα: Απ: Αλλαγή ραγισμένης δισκόπλακας Τρι Ιουν 16 2009, 18:39 | |
| Φίλε ακριβώς το ίδιο έπαθα σε πίσω δισκόπλακα σε ΚΤΜ 950 και μου την άλλαξαν χωρίς μα και μου! |
|
| |
V.Stratos moderator
Ηλικία : 42 Τόπος : Βόλος Registration date : 19/08/2008
| Θέμα: Απ: Αλλαγή ραγισμένης δισκόπλακας Τρι Ιουν 16 2009, 18:45 | |
| - Vassilios έγραψε:
- Τι εγγύηση ρε παιδιά, μιλάμε για μηχανάκι 1ος 2004. Σιγά μην καλύψουν. Δεν πιστευώ ούτε στο 1000000 να δεχτουν κουβέντα. Ασε που μετά τα 2 χρονια, τα service τα έκανα μόνος me aftermarket. Κανένας εξουσιοδοτημένος δεν θα δεχτεί. Μάλλον πάω για παραγγελία όταν αλλάξω τακάκια. Τι δίσκο να βάλω παίζει κανας καλός εκτός από μαμα?
Ελληνας είσαι φίλε μου ή αλλοδαπός ?? Γιατί το λεω ?? Γιατί ένας μέσος Ελληνας θα πήγαινε σε ενα συνεργείο με ενός φίλου το Κ8 ή Κ9 θα έκανε τράμπα τις πίσω δισκόπλακες με 20? και θα πήγαινε για εγγύηση το Κ8-Κ9.. Μόλις την πάρει ή την κρατάει ή στη δίνει με μια τράμπα πάλι σε συνεργείο.. Κόστος ?? 40? περίπου.. Αν θες τις αλλάζεις και μόνος σου όμως !!! Αντε,βουρ να βρείς ένα φιλαρακι με Κ8-Κ9 που είναι μέσα στην εγγύηση.. Φιλικά, Στράτος Mafiozo _________________ ''Ride slower than your guardian angel can fly''Reveka Project |
|
| |
panoskon Member
Ηλικία : 44 Τόπος : Kινεττα - Αθηνα Registration date : 19/11/2008
| Θέμα: Απ: Αλλαγή ραγισμένης δισκόπλακας Τετ Ιουν 17 2009, 10:39 | |
| |
|
| |
Shark
Ηλικία : 46 Τόπος : Αγία Παρασκευή-Λαμία-Σαντορίνη Registration date : 10/06/2009
| Θέμα: Απ: Αλλαγή ραγισμένης δισκόπλακας Τετ Ιουν 17 2009, 12:04 | |
| H δισκόπλακα δεν είναι φαγωμένη όσον αφορά το πάχος. Τώρα για την ιδέα της τράμπας δεν είναι κακή. Θα προσπαθήσω μήπως βρω κανά γνωστό. Ευχαριστώ πάντως |
|
| |
V.Stratos moderator
Ηλικία : 42 Τόπος : Βόλος Registration date : 19/08/2008
| Θέμα: Απ: Αλλαγή ραγισμένης δισκόπλακας Τετ Ιουν 17 2009, 12:14 | |
| _________________ ''Ride slower than your guardian angel can fly''Reveka Project |
|
| |
JDVstrom Member
Ηλικία : 53 Τόπος : LGAV Registration date : 31/05/2009
| Θέμα: Απ: Αλλαγή ραγισμένης δισκόπλακας Τετ Ιουν 17 2009, 12:21 | |
| - Vassilios έγραψε:
- Τονίζω φρένα βάζω εγώ επώνυμα aftermarket (ebc, lucas) Δεν είναι χτυπημένη, και το ράγισμα είναι σε όλο το πάχος, μέχρι πίσω.
Φίλε Βασίλη, με τις φτωχές μου γνώσεις θα ήθελα να σου πω ότι τα τακάκια που χρησιμοποιείς δεν παίζουν κανένα ρόλο στο σπάσιμο της δισκοπλακας. Το crack αυτό προέρχεται από απότομη αλλαγή θερμοκρασίας, που είχε σαν συνέπεια να βρει το ποιο αδύνατο σημείο (μεταξύ τρύπας και περιφέρειας της δισκοπλακας) . από κακή η καλύτερα πολύ δυνατή χρήση των φρένων το crack πιστεύω θα ήταν circumferencial και παράλληλα στην περιφέρεια του δίσκου. Δηλαδή ανάμεσα στις τρύπες. Θυμήσου αν πέρασες με πολύ ζεστά φρένα μέσα από νερά. Εκεί πρέπει να στην έκανε. Θα συμφωνήσω με τα υπόλοιπα παιδιά ότι δεν χρειάζεται να αλλάξεις άμεσα δισκοπλακα, αφού έχει ήδη stop drill το crack από την ίδια τη δισκοπλακα. Άρα δεν πρόκειται να προχωρήσει το crack πιο πολύ. ΟΜΩΣ!! Την επόμενη φορά που θα πέσεις σε νερά με ζεστά φρένα να ξέρεις ότι θα φύγει κομμάτι γιατι έχει αδυνατίσει το σημείο. Ελπιζω να βοηθησα. JD |
|
| |
tazakos gold member
Ηλικία : 44 Τόπος : Καλλιθέα ,από Καβαλα Registration date : 22/05/2008
| Θέμα: Απ: Αλλαγή ραγισμένης δισκόπλακας Τετ Ιουν 17 2009, 12:38 | |
| μήπως σε λένε κωστέτσο? |
|
| |
Shark
Ηλικία : 46 Τόπος : Αγία Παρασκευή-Λαμία-Σαντορίνη Registration date : 10/06/2009
| Θέμα: Απ: Αλλαγή ραγισμένης δισκόπλακας Τετ Ιουν 17 2009, 14:25 | |
| Φίλε ΕΜΒ145 ευχαριστώ για την συμβουλή. Tazako έχεις π.μ. |
|
| |
Nik_Strom
Ηλικία : 45 Τόπος : ΑΘΗΝΑ Registration date : 07/03/2009
| Θέμα: Απ: Αλλαγή ραγισμένης δισκόπλακας Τετ Ιουν 17 2009, 14:41 | |
| - EMB145 έγραψε:
- Vassilios έγραψε:
- Τονίζω φρένα βάζω εγώ επώνυμα aftermarket (ebc, lucas) Δεν είναι χτυπημένη, και το ράγισμα είναι σε όλο το πάχος, μέχρι πίσω.
Φίλε Βασίλη, με τις φτωχές μου γνώσεις θα ήθελα να σου πω ότι τα τακάκια που χρησιμοποιείς δεν παίζουν κανένα ρόλο στο σπάσιμο της δισκοπλακας. Το crack αυτό προέρχεται από απότομη αλλαγή θερμοκρασίας, που είχε σαν συνέπεια να βρει το ποιο αδύνατο σημείο (μεταξύ τρύπας και περιφέρειας της δισκοπλακας) . από κακή η καλύτερα πολύ δυνατή χρήση των φρένων το crack πιστεύω θα ήταν circumferencial και παράλληλα στην περιφέρεια του δίσκου. Δηλαδή ανάμεσα στις τρύπες. Θυμήσου αν πέρασες με πολύ ζεστά φρένα μέσα από νερά. Εκεί πρέπει να στην έκανε. Θα συμφωνήσω με τα υπόλοιπα παιδιά ότι δεν χρειάζεται να αλλάξεις άμεσα δισκοπλακα, αφού έχει ήδη stop drill το crack από την ίδια τη δισκοπλακα. Άρα δεν πρόκειται να προχωρήσει το crack πιο πολύ. ΟΜΩΣ!! Την επόμενη φορά που θα πέσεις σε νερά με ζεστά φρένα να ξέρεις ότι θα φύγει κομμάτι γιατι έχει αδυνατίσει το σημείο. Ελπιζω να βοηθησα.
JD Φιλε δεν ειναι απολυτα αυτα που γραφεις..... δεν ειναι μονο ο παραγοντας θερμοκρασια Μπορει να προυπηρχε εσωτερικο κρακ που να μην εγινε αντιληπτο κατα τον ελεγχο οποτε λιγο τα ασκουμενα φορτια λιγο οι μεταβολες της θερμοκρασιας...... το αποτελεσμα ηταν να γινει αυτο που ειδαμε στη φωτο Κατα την γνωμη μου καλο θα ηταν να αλλαχθει για παν ενδεχομενο δε παιζουμε με τα φρενα |
|
| |
mikios vstromhellasforum Fanatic
Ηλικία : 42 Τόπος : Ηράκλειο, Κρήτη Registration date : 25/02/2008
| Θέμα: Απ: Αλλαγή ραγισμένης δισκόπλακας Τετ Ιουν 17 2009, 16:17 | |
| - EMB145 έγραψε:
Φίλε Βασίλη, με τις φτωχές μου γνώσεις θα ήθελα να σου πω ότι τα τακάκια που χρησιμοποιείς δεν παίζουν κανένα ρόλο στο σπάσιμο της δισκοπλακας. Το crack αυτό προέρχεται από απότομη αλλαγή θερμοκρασίας, που είχε σαν συνέπεια να βρει το ποιο αδύνατο σημείο (μεταξύ τρύπας και περιφέρειας της δισκοπλακας) . από κακή η καλύτερα πολύ δυνατή χρήση των φρένων το crack πιστεύω θα ήταν circumferencial και παράλληλα στην περιφέρεια του δίσκου. Δηλαδή ανάμεσα στις τρύπες. Θυμήσου αν πέρασες με πολύ ζεστά φρένα μέσα από νερά. Εκεί πρέπει να στην έκανε. Θα συμφωνήσω με τα υπόλοιπα παιδιά ότι δεν χρειάζεται να αλλάξεις άμεσα δισκοπλακα, αφού έχει ήδη stop drill το crack από την ίδια τη δισκοπλακα. Άρα δεν πρόκειται να προχωρήσει το crack πιο πολύ. ΟΜΩΣ!! Την επόμενη φορά που θα πέσεις σε νερά με ζεστά φρένα να ξέρεις ότι θα φύγει κομμάτι γιατι έχει αδυνατίσει το σημείο. Ελπιζω να βοηθησα.
JD μετά πάρε clearance από tower, κάνε cabin crew check, δώσε signal και pre-flight, χώσε full throttle και στο V1 κάνε rotate πωπω φίλε με ζόρισες όμως η πλάκα πολύ φιλικά |
|
| |
JDVstrom Member
Ηλικία : 53 Τόπος : LGAV Registration date : 31/05/2009
| Θέμα: Απ: Αλλαγή ραγισμένης δισκόπλακας Πεμ Ιουν 18 2009, 11:01 | |
| - Nik_Strom έγραψε:
- EMB145 έγραψε:
- Vassilios έγραψε:
- Τονίζω φρένα βάζω εγώ επώνυμα aftermarket (ebc, lucas) Δεν είναι χτυπημένη, και το ράγισμα είναι σε όλο το πάχος, μέχρι πίσω.
Φίλε Βασίλη, με τις φτωχές μου γνώσεις θα ήθελα να σου πω ότι τα τακάκια που χρησιμοποιείς δεν παίζουν κανένα ρόλο στο σπάσιμο της δισκοπλακας. Το crack αυτό προέρχεται από απότομη αλλαγή θερμοκρασίας, που είχε σαν συνέπεια να βρει το ποιο αδύνατο σημείο (μεταξύ τρύπας και περιφέρειας της δισκοπλακας) . από κακή η καλύτερα πολύ δυνατή χρήση των φρένων το crack πιστεύω θα ήταν circumferencial και παράλληλα στην περιφέρεια του δίσκου. Δηλαδή ανάμεσα στις τρύπες. Θυμήσου αν πέρασες με πολύ ζεστά φρένα μέσα από νερά. Εκεί πρέπει να στην έκανε. Θα συμφωνήσω με τα υπόλοιπα παιδιά ότι δεν χρειάζεται να αλλάξεις άμεσα δισκοπλακα, αφού έχει ήδη stop drill το crack από την ίδια τη δισκοπλακα. Άρα δεν πρόκειται να προχωρήσει το crack πιο πολύ. ΟΜΩΣ!! Την επόμενη φορά που θα πέσεις σε νερά με ζεστά φρένα να ξέρεις ότι θα φύγει κομμάτι γιατι έχει αδυνατίσει το σημείο. Ελπιζω να βοηθησα.
JD
Φιλε δεν ειναι απολυτα αυτα που γραφεις..... δεν ειναι μονο ο παραγοντας θερμοκρασια
Μπορει να προυπηρχε εσωτερικο κρακ που να μην εγινε αντιληπτο κατα τον ελεγχο οποτε λιγο τα ασκουμενα φορτια λιγο οι μεταβολες της θερμοκρασιας...... το αποτελεσμα ηταν να γινει αυτο που ειδαμε στη φωτο
Κατα την γνωμη μου καλο θα ηταν να αλλαχθει για παν ενδεχομενο δε παιζουμε με τα φρενα Φιλε Νιck, κατα την Χύτευση – επεξεργασία αν δημιουργηθούν crack δεν είναι εσωτερικά αλλά εξωτερικά. Αυτό που μπορεί να δημιουργηθεί και είναι το κατά κόρων σύνηθες είναι bubbles τα οποία εμφανίζονται στην επιφάνεια σαν cracks λόγο μεταβολής θερμοκρασίας. Κατά τα άλλα θα συμφωνήσω ότι με τα φρένα δεν παίζουν JD |
|
| |
JDVstrom Member
Ηλικία : 53 Τόπος : LGAV Registration date : 31/05/2009
| Θέμα: Απ: Αλλαγή ραγισμένης δισκόπλακας Πεμ Ιουν 18 2009, 11:03 | |
| |
|
| |
mikios vstromhellasforum Fanatic
Ηλικία : 42 Τόπος : Ηράκλειο, Κρήτη Registration date : 25/02/2008
| Θέμα: Απ: Αλλαγή ραγισμένης δισκόπλακας Πεμ Ιουν 18 2009, 14:20 | |
| |
|
| |
| Αλλαγή ραγισμένης δισκόπλακας | |
|