To Vstrom μου DL 650 K5 κάνει διάφορα κουλά τελευταία. Η μπαταρία -δύο ετών Yuasa- έχει 12,7V τάση αλλά ξελιγώνεται με το παραμικρό και δεν παίρνει μπρος το μηχανάκι. Την αντικατέστησα με άλλη μεταχειρισμένη που είχα σπίτι και το μηχανακι αναβει-σβήνει-ξανανάβει κανονικά προς το παρόν αν και το ρελαντί μου φαίνεται χαμηλό. Αύριο το πρωί δεν ξέρω τι θά κάνει..Η ερώτηση μου είναι αν σας έχει συμβεί να σας αφήνει στον τόπο μπαταρία με Voltage 12+V. Μήπως δεδομένων των αυξημένων ετών και χλμ (188000Km) πρέπει να ελεγχθεί ανορθωτής ή πηνίο? Ενίοτε σε ημέρες βροχερές ή ακόμη και με αυξημένη υγρασία ξεκινά να δουλεύει με ένα κύλινδρο και μετά από λίγο διορθώνεται και δουλεύει κανονικά. Όσες φορές το έκανε το πήγα διαδοχικά σε ηλεκτρολόγο μοτοσυκλετών (δύο φορές στον Πειραιά και μία στην Μεταμόρφωση) και είτε άλλαξαν μπουζί είτε το καλώδιο-μπουζόπιπα. Υπάρχει λέτε περίπτωση να πρόκειται για θέμα που μπορεί να προκαλείται από ρύθμιση βαλβίδων? Προγραμμάτιζα να την πάω για ρύθμιση αυτές τις μέρες αλλά με την υποψία ότι μπορεί να χρειάζεται κάτι ακόμη πιο κοστοβόρο όπως ανορθωτή ή και πηνίο προβληματίζομαι μην μπω σε συνεργείο και μου βγει κανένα κουστούμι που δεν μπορώ να το υποστηρίξω..
σιγουρα δεν φταινε οι βαλβιδες, κατα σειρα μετρας τον ανορθωτη, αν ειναι χαλασμενος τον αλλαζεις αν ειναι οκ , μετρας τα πηνια και πρατεις αναλογα δλδ επισκευη η αντικατασταση
δεν βλεπω αλλον τροπο...
Ηλεκτρολογικά δαιμόνια κλπ ηλπ
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης