Καλησπέρα σε όλους και χρόνια σας πολλά. Έχω ένα πρόβλημα με το εργαλείο (DL650 K5 160K Km) να μην παίρνει μπροστά μετά από γερή βροχή. Το ιστορικό του είναι το εξής Πέρυσι μετά από κάποιες βροχές δυσκολευόταν να πάρει μπρος. Πότε δόυλευε ο ένας κύλινδρος και πότε οι δύο και αφού άλλαξα δυο τρεις φορές μπουζί και μπουζόπιπα (μια που αυτά "έβλεπε" ο ηλεκτρολόγος που ήταν κοντά στο σπίτι μου) μετά από μια γερή βροχή σταμάτησε να παίρνει μπρος τελείως. Το πήγα λοιπόν το μηχανάκι στην πρώην αντιπροσωπεία Suzuki στο κερατσίνι και αποφάνθηκαν ότι ήθελε καθαρισμό μπεκ. Μετά από κανα 150αρι αν θυμάμαι καλά το πήρα πίσω και δυστυχώς φέτος τα προβλήματα αυτά επανήλθαν με μαθηματική ακρίβεια (Επίσης ενίοτε πετάει και ένα F1 στο ξεκάρφωτο). Χτες έβγαλα τα μπουζί και αγόρασα καινούρια με σκοπό να τα αλλάξω τις προσεχείς μέρες δεν μπορώ παρά να αναρωτιέμαι όμως αν θα πάρει προς ή είμαι ξανά για καθαρισμό μπεκ και τι βασικά φταίει και το πρόβλημα εμφανίζεται αποκλειστικά μετά από δυνατή βροχη και γενικότερα υγρασία. (Το φίλτρο αέρα είναι KN και μου είπαν ότι το καθαρίσαν κατα την επισκευή πέρυσι. Θα εκτιμούσα πολύ την βοήθεια σας καθώς λόγω της εποχής που περνάμε τα πράγματα είναι δυσκολα με τις επισκεψεις και την διαθεσιμοτητα συνεργειων. Και πάλι χρόνια σας πολλά
ChrisPoi Member
Ηλικία : 47 Τόπος : Θερμη Θεσ/νικη - Σάμος Registration date : 05/08/2010
Όταν πατάς το κουμπί της μίζας τα φώτα σβήνουν; Η μίζα γυρίζει ή ακούγεται μόνο "τακ τακ"; Το FI τι σφάλμα σου έβγαλε?
Μιζάρει κανονικά για ώρα. Η μίζα είναι σχετικά καινούρια.Δεν πρόσεξα κάτι διαφορετικό στα φωτα. Σβήνουν όπως συνήθως υποθέτω. Το FI το είδα κανα δυο φορές στο ξεκάρφωτο αλλά δεν επέμεινε. Τι άλλο έπρεπε να δω? PS. Αν εννοεις να το βαλω σε dealer mode οχι δεν το εβαλα, αλλα μου αναψες φωτιές και αύριο θα το βαλω
ChrisPoi Member
Ηλικία : 47 Τόπος : Θερμη Θεσ/νικη - Σάμος Registration date : 05/08/2010
Άρα ο διακόπτης σου δουλεύει κανονικά το ίδιο και η μίζα. Από όσο γνωρίζω στα μπουζί υπάρχουν οπές για να διώχνουν νερό που πιθανόν εισχωρεί μέσα. Ίσως είναι βουλωμένες και για αυτό σου βραχυκυκλώνει τα μπουζί μετά από βροχή.
Άρα ο διακόπτης σου δουλεύει κανονικά το ίδιο και η μίζα. Από όσο γνωρίζω στα μπουζί υπάρχουν οπές για να διώχνουν νερό που πιθανόν εισχωρεί μέσα. Ίσως είναι βουλωμένες και για αυτό σου βραχυκυκλώνει τα μπουζί μετά από βροχή.
Ακούγεται πολύ πιθανό αυτό. Ξέρει κανείς που είναι αυτές οι τρύπες να τις καθαρίσω?
Άρα ο διακόπτης σου δουλεύει κανονικά το ίδιο και η μίζα. Από όσο γνωρίζω στα μπουζί υπάρχουν οπές για να διώχνουν νερό που πιθανόν εισχωρεί μέσα. Ίσως είναι βουλωμένες και για αυτό σου βραχυκυκλώνει τα μπουζί μετά από βροχή.
Χρόνια σας πολλά και πάλι!! Λοιπόν σήμερα βρήκα ευκαιρία και καθάρισα την οπή απαγωγής νερού στο εμπρόσθιο μπουζί με ένα χοντρό καλώδιο. Δεν ξέρω αν υπάρχει κάτι ανάλογο και για το πίσω/πάνω μπουζί. Σούπερ βουλωμένη με μια πηχτή μούργα σαν πίσσα..Αμέσως μετά άλλαξα μπουζί αλλά λόγω τον ημερών βρήκα μόνο NGK 9αρι και όχι 8αρι. Στο ανταλλακτικάδικο μου είπαν ότι τώρα τον χειμώνα είναι ακόμη καλύτερο το 9αρι (μπορεί όμως να μου είπαν και παπάτζες). Παρόλα αυτά δεν παίρνει μπρός. Επισυνάπτω βίντεο κατα την προσπάθεια εκκίνησης, (τα φώτα πράγματι σβήνουν όπως ήταν και λογικό). Όπως θα δείτε έχω γεφυρώσει την μπαταρία του αυτοκινήτου για να μην "στεγνώσω" αυτή της μηχανής.
Άρα ο διακόπτης σου δουλεύει κανονικά το ίδιο και η μίζα. Από όσο γνωρίζω στα μπουζί υπάρχουν οπές για να διώχνουν νερό που πιθανόν εισχωρεί μέσα. Ίσως είναι βουλωμένες και για αυτό σου βραχυκυκλώνει τα μπουζί μετά από βροχή.
Χρόνια σας πολλά και πάλι!! Λοιπόν σήμερα βρήκα ευκαιρία και καθάρισα την οπή απαγωγής νερού στο εμπρόσθιο μπουζί με ένα χοντρό καλώδιο. Δεν ξέρω αν υπάρχει κάτι ανάλογο και για το πίσω/πάνω μπουζί. Σούπερ βουλωμένη με μια πηχτή μούργα σαν πίσσα..Αμέσως μετά άλλαξα μπουζί αλλά λόγω τον ημερών βρήκα μόνο NGK 9αρι και όχι 8αρι. Στο ανταλλακτικάδικο μου είπαν ότι τώρα τον χειμώνα είναι ακόμη καλύτερο το 9αρι (μπορεί όμως να μου είπαν και παπάτζες). Παρόλα αυτά δεν παίρνει μπρός. Επισυνάπτω βίντεο κατα την προσπάθεια εκκίνησης, (τα φώτα πράγματι σβήνουν όπως ήταν και λογικό). Όπως θα δείτε έχω γεφυρώσει την μπαταρία του αυτοκινήτου για να μην "στεγνώσω" αυτή της μηχανής.
Update: Σήμερα βρήκα ευκαιρία, έβγαλα τεπόζιτο, άλλαξα το παράπλευρο φίλτρο βενζίνης (πατέντα του φίλου από το φόρουμ πριν χρόνια) και τα σωληνάκια/κολάρα του και αφού τα κούμπωσα όλα ξανα το μηχανάκι πήρε μπρος (δύσκολα) σε ρελαντί 900 στροφές. Προσπάθησα να το ρυθμίσω και ανέβηκε στις 1300 και μετά το άφησα να δουλεύει για κανα 5λεπτο έτσι χωρίς πρόβλημα. Όταν όμως ανέβηκα να το κάνω μια βόλτα το γκάζι πνίγεται και πέφτει σε αρρυθμία. Έκανα μια βόλτα το τετράγωνο και στα μισά μου άναψε κόκκινο λαμπάκι και FI που όμως έσβησε λίγο αργότερα. Γύρισα κακήν κακώς πίσω και το παράτησα καθώς δεν μπορώ να κάνω κάτι άλλο. Η υπόθεση μου θυμίζει τρόμπα βενζίνης (είχα πριν κάποια χρόνια στο αυτοκίνητο παρόμοια συμπεριφορά μετά από ακινησία όμως). Υπάρχει περίπτωση η βροχή να επηρέασε την τρόμπα? Υπάρχει η πιθανότητα να μπάζει νερό το τεπόζιτο όταν βρέχει από κάπου? Κάθε συμβούλη καλοδεχούμενη
Update: Σήμερα βρήκα ευκαιρία, έβγαλα τεπόζιτο, άλλαξα το παράπλευρο φίλτρο βενζίνης (πατέντα του φίλου από το φόρουμ πριν χρόνια) και τα σωληνάκια/κολάρα του και αφού τα κούμπωσα όλα ξανα το μηχανάκι πήρε μπρος (δύσκολα) σε ρελαντί 900 στροφές. Προσπάθησα να το ρυθμίσω και ανέβηκε στις 1300 και μετά το άφησα να δουλεύει για κανα 5λεπτο έτσι χωρίς πρόβλημα. Όταν όμως ανέβηκα να το κάνω μια βόλτα το γκάζι πνίγεται και πέφτει σε αρρυθμία. Έκανα μια βόλτα το τετράγωνο και στα μισά μου άναψε κόκκινο λαμπάκι και FI που όμως έσβησε λίγο αργότερα. Γύρισα κακήν κακώς πίσω και το παράτησα καθώς δεν μπορώ να κάνω κάτι άλλο. Η υπόθεση μου θυμίζει τρόμπα βενζίνης (είχα πριν κάποια χρόνια στο αυτοκίνητο παρόμοια συμπεριφορά μετά από ακινησία όμως). Υπάρχει περίπτωση η βροχή να επηρέασε την τρόμπα? Υπάρχει η πιθανότητα να μπάζει νερό το τεπόζιτο όταν βρέχει από κάπου? Κάθε συμβούλη καλοδεχούμενη
Latest Update: Παρήγγειλα αντλία βενζίνης με τη σίτα μαζί και στο μεταξύ νομίζω πως είναι καλή ιδέα όταν λύσω τον μηχανισμό τρόμπας να καθαρίσω (όσο γίνεται) το ενσωματωμένο φίλτρο ψέκαζοντας βενζίνη με ανάστροφη ροή. Ακόμα επειδή υποψιάζομαι εισροή υδάτων και από την τάπα βενζίνης (όταν βρέχει καταρακτωδώς ή στο πλυντήριο) σκέφτομαι να αδειάσω το τεπόζιτο τελείως και να βάλω πάλι φρέσκια βενζίνη οστόσο δεν ξέρω πως θα το καταφέρω αυτό ακριβώς.
Δυστυχώς δεν ξέρω να σε βοηθήσω γιατί δεν το έχω με τα μηχανικά, αλλά ήθελα να σε ρωτήσω: τι αντλία παρήγγειλες; Με το καλό σου εύχομαι να ξεμπερδέψεις.
Δυστυχώς δεν ξέρω να σε βοηθήσω γιατί δεν το έχω με τα μηχανικά, αλλά ήθελα να σε ρωτήσω: τι αντλία παρήγγειλες; Με το καλό σου εύχομαι να ξεμπερδέψεις.
Μια φτηνή αντλία παρήγγειλα αλλά δεν την κούμπωσα ακόμα γιατί έχει λίγο διαφορετική καλωδώση και αυτή την ασυμβατότητα θα την διαλευκάνω το πρωί. Πέρασα σχεδόν όλη την μέρα βγάζοντας τεπόζιτο, μετά τρόμπα μετά άδειασα το τεπόζιτο με τη βοήθεια μια πλαστικής αντλίας (το πιο κουραστικό από όλα). Στο τέλος το τεπόζιτο είχε ενα κατακάθι σαν αραιή λάσπη. Το φίλτρο που μόλις άλλαξα έχει ήδη εικόνα ταλαιπωρημένου με ίχνη σκουριάς(?) Στη συνέχεια ψέκασα με WD40 όλα τα κομμάτια της τρόμπας που ειχαν ίχνη σκουριάς/αλάτων. Την έλυσα σιγά σιγά στα εξ ων συνετέθει, καθαρίζοντας στην συνέχεια και με βενζίνη. Τέλος έριξα 2-3 φορές βενζίνη στις εισαγωγές-εξαγωγές και φύσηξα με το κομπρεσέρ αντίθετα από την κανονική ροή για να ξεβουλώσει το ενσωματωμένο φίλτρο. Το τι έβγαλε δεν περιγράφεται(160Κ χλμ γαρ).
Καλό κουράγιο! Βασικό ότι μπορείς να κάνεις πράγματα μόνος σου.
Να σαι καλά. Βασικότερη η καραντίνα με τις δυσκολίες της αλλά και τον ελεύθερο χρόνο της. Ξεπέρασα τους φόβους μου και βούτηξα. Τώρα κολυμπάω να μην πνιγώ...χαχα Ελπίζω αύριο να τα κουμπώσω όλα και να μην περισσεύουν βιδες. Άμα πάρει μπρος μιλάμε για νίκη.
Λοιπόν, νομίζω τέλος καλό όλα καλά. Σήμερα το απόγευμα συναρμολόγησα και τοποθέτησα την τρόμπα. Κούμπωσα το μηχανάκι και έκανα μια βόλτα 5-6 χιλιόμετρα απροβλημάτιστα. Η δύναμη επανήλθε στο μηχανάκι που όλο τον τελευταίο χρόνο δούλευε σαν 300cc. Δεν μπορείτε να φανταστείτε την χαρά μου. Δυστυχώς μόλις μπήκα βενζινάδικο στην επιστροφή να γεμίσω και να ελένξω αέρα στα λάστιχα έσκασε -κυριολεκτικά-το παράπλευρο φίλτρο (πάλι καλά που το έπαθε μέσα στο βενζινάδικο). Πήρα ένα (πλαστικουριά) που είχε το βενζινάδικο και με πήρε η νύχτα να το τοποθετήσω στη θέση του χαλασμένου. Αύριο θα κάνω πιο εμπεριστατωμένο έλεγχο με το φως της μέρας. Εν κατακλείδι, θεωρώ ότι το πρόβλημα μου είναι τα νερά που μπαίνουν (από την τάπα βενζίνης?) και φυσικά η πεθαμένη τρόμπα (από νερά και ηλικία). Επειδή είναι πανομοιότυπο με αυτό που συνέβη πέρυσι θεωρώ ότι τσάμπα έδωσα τα λεφτάκια μου για καθαρισμό μπεκ στην πρώην αντιπροσωπεία μιας και από τότε δεν δούλεψε πότε καλά η μοτο. Το χειρότερο δε ότι πέρασα πάνω από ένα χρόνο ταλαιπωρώντας εαυτό και μοτοσυκλέτα. Άσε που είχα τρελαθεί με την πιθανότητα να πρέπει να αποχωριστώ σιγά σιγά το εργαλείο.
Καλησπέρα και από εμένα. Μετά την βροχαρα της περασμενης Πεμπτης που εκανα το Vstrom jetski πηγα σήμερα να την βάλω μπροστά αλλα τίποτα. Κανένα θόρυβο απο τη μίζα, ούτε το μικρό "τακ τακ". Φώτα έχω κανονικά, έλυσα τον διακόπτη της μίζας, τον καθάρισα εντελώς, περασα WD40 παντού. Μετά δοκίμασα αλλα τίποτα. Δοκίμασα χεράτα με το λαμάκι το εσωτερικό με τις στρογγυλές κεφαλές να κάνω γεφύρωση στα 4 λαμάκια που καταλήγουν τα καλώδια. Στα δυο κάτω που είναι τα φώτα όλα κανονικά, στο πάνω ζεύγος καμμία ανταπόκριση. Καμμία ιδέα τι άλλο να κοιτάξω????? Ευχαριστώ εκ των προτερων
Συγνώμη που το ποστάρω εδώ αλλά είναι το πιο πρόσφατο ποστ που βρήκα