|
|
Συγγραφέας | Μήνυμα |
---|
Tsakara
Ηλικία : 41 Τόπος : Κοζανη Registration date : 25/05/2009
| Θέμα: Απ: Upside down dl1000 Δευ Μάης 09 2016, 00:53 | |
| |
|
| |
lmb990 vstromhellasforum Enthusiast
Ηλικία : 35 Τόπος : ATHENS GREECE Registration date : 01/06/2013
| Θέμα: Απ: Upside down dl1000 Δευ Μάης 09 2016, 01:36 | |
| καλησπερα! ποσο σου κοστισε αν επιτρεπεται?? πως σου φαινεται μετα την μετατροπη?? |
|
| |
katzis
Ηλικία : 34 Τόπος : XANIA Registration date : 05/09/2012
| Θέμα: Απ: Upside down dl1000 Δευ Μάης 09 2016, 01:38 | |
| Ειδικα το μπροστινο ειναι φανταστικο...
|
|
| |
Tsakara
Ηλικία : 41 Τόπος : Κοζανη Registration date : 25/05/2009
| Θέμα: Απ: Upside down dl1000 Δευ Μάης 09 2016, 11:06 | |
| ΆλλΗ μοτοσυκλέτα έγινε μετά την μετατροπή. Η ανάρτηση είναι πιο σφιχτή. Όχι όμως κουραστική και αυτό το καταλαβαίνει έντονα στο φρενάρισμα στο οποίο πλέον δεν βυθίζεται τρελά όπως πρώτα. Επίσης στης ανωμαλίες του δρόμου και ιδίως στις βυθισεις κάνει πολύ καλή απορρόφηση. Τα φρένα πλέον τα δουλεύω με το ένα δάχτυλο αν και είχα τετραπιστονες και πριν. Κάνει διάφορα σε αυτό και η 17αρα πλέον μπροστά η μηχανή χαμήλωσε μια ιντζα της ζαντας. Δηλαδή αν άφηνα την 19 θα ήταν στο ίδιο ύψος περίπου. Άρα δεν τρελάθηκε και καμιά καστερ και οδηγηκα . Για μένα δηλαδή με 430 ευρώ για κομπλέ μπροστινό που μου κόστισαν τα υλικά δεν το μετανιώνω. Η ας πούμε ότι μετανιώνω που δεν το έκανα πιο πριν. |
|
| |
hristos13gr gold member
Ηλικία : 43 Τόπος : Αθήνα - Νέα Σμύρνη Registration date : 26/02/2009
| Θέμα: Απ: Upside down dl1000 Δευ Μάης 09 2016, 11:54 | |
| Για πες μας κάποιες επιπλέον πληροφορίες για το project. Εκτός από τα καλάμια, τροχό & φρένα που φαίνονται ότι έχουν αλλαχθεί, τι άλλο έχετε αλλάξει? τιμονόπλακες? ρουλεμαν? Οι φωτογραφίες είναι μικρές & δεν ειμαι σίγουρος, αλλά μου φαίνεται ότι εκτός από τον πίσω τροχό, έχει αλλαχθεί & το ψαλίδι. κούμπωσε εντάξει ή έγινε κάποια πατέντα? Με τους αισθητήρες του ABS τι έκανες ή το κατήργησες το ABS? & όλα αυτά σου κόστησαν 400€? πες μας από που να παρω 1 σετ & για μένα & 1 δευτερο να το έχω καβάτζα... |
|
| |
Tsakara
Ηλικία : 41 Τόπος : Κοζανη Registration date : 25/05/2009
| Θέμα: Απ: Upside down dl1000 Δευ Μάης 09 2016, 13:42 | |
| Τα ρουλεμάν είναι ίδια διάσταση με το Tiger. Οι τιμονοπλακες και μάνες εννοητε χρεισιμοποιηθηκαν από το Tiger. Το μόνο που χρειάστηκε ήταν μια ροδέλα 5mm πάχος για να καλύψει την απόσταση της πάνω τιμονοπλακας. Επεισης χρειάζεστε απελευθέρωση καλώδια σωληνάκια ντιζες γίνεται όμως χωρίς πατέντες .ένα μείον είναι το κλείδωμα του τιμονιού που θέλει έχτρα βάση κόλλημα που λόγο χρόνου δεν έκανα. Πίσω είναι το ίδιο ψαλίδι με δύο αποστάτες στον τόρνο για να κοντραριστεί μπαίνει συν 1,5mm κατέβασμα την πλάκα του φρενου. Εχτρα κόστος 120euro η ζάντα. Σύνολο 550. Επεισης άλλαξα λάδια ξυστρες τσιμουχες στις μπουκάλες κάνα 60ευρο τα υλικά . Και έβαλα καινούργια λάστιχα αλλά έτσι και αλλιώς τα χρειαζόμουν |
|
| |
katzis
Ηλικία : 34 Τόπος : XANIA Registration date : 05/09/2012
| Θέμα: Απ: Upside down dl1000 Δευ Μάης 09 2016, 14:01 | |
| Μπραβο!! εισ' ωραιος |
|
| |
hristos13gr gold member
Ηλικία : 43 Τόπος : Αθήνα - Νέα Σμύρνη Registration date : 26/02/2009
| Θέμα: Απ: Upside down dl1000 Δευ Μάης 09 2016, 14:25 | |
| - Tsakara έγραψε:
- Τα ρουλεμάν είναι ίδια διάσταση με το Tiger.
Οι τιμονοπλακες και μάνες εννοητε χρεισιμοποιηθηκαν από το Tiger. Το μόνο που χρειάστηκε ήταν μια ροδέλα 5mm πάχος για να καλύψει την απόσταση της πάνω τιμονοπλακας. Επεισης χρειάζεστε απελευθέρωση καλώδια σωληνάκια ντιζες γίνεται όμως χωρίς πατέντες .ένα μείον είναι το κλείδωμα του τιμονιού που θέλει έχτρα βάση κόλλημα που λόγο χρόνου δεν έκανα. Πίσω είναι το ίδιο ψαλίδι με δύο αποστάτες στον τόρνο για να κοντραριστεί μπαίνει συν 1,5mm κατέβασμα την πλάκα του φρενου. Εχτρα κόστος 120euro η ζάντα. Σύνολο 550. Επεισης άλλαξα λάδια ξυστρες τσιμουχες στις μπουκάλες κάνα 60ευρο τα υλικά . Και έβαλα καινούργια λάστιχα αλλά έτσι και αλλιώς τα χρειαζόμουν Εννοείς ότι εχεις βάλει το ψαλίδι του tiger έτσι? έτσι φαινεται στην φωτογραφία. Aν μπορείς, βαλε καμιά φωτογραφία μεγαλύτερη απο μπροστα & πίσω. χρειάστηκες νεα αλυσίδα ή έκανε αυτή? Πολυ ενδιαφέρον project αλλά αυτες τις τιμές που λες (όχι για τα αναλώσημα στις μπουκάλες) μου φαίνεται ακατορθωτο να βρεθούνε... |
|
| |
Tsakara
Ηλικία : 41 Τόπος : Κοζανη Registration date : 25/05/2009
| Θέμα: Απ: Upside down dl1000 Δευ Μάης 09 2016, 15:45 | |
| Έχω κρατήσει το ψαλίδι από το vstrom. Και το γρανάζι του με την αλυσίδα. . Όχι το γρανάζι από το Tiger έχει άλλο "βημα" με την έννοια τύπο αλυσίδας. Με κάποια έρευνα βρήκα της τιμές. Αλλά όντως ζητάνε για 2 μπουκάλες μόνο 800-1000 ευρώ. Πρόσθεσε και φρένα τιμονοπλακες κ.τ.λ δεν συνφαιρει. Με το σκεπτικό ότι δεν θέλω να αλλάξω μοτοσυκλέτα είναι καλη αναβάθμιση για την χρήση που την κάνω 90% άσφαλτος πιστεύω και για αυτό το κόστος |
|
| |
lmb990 vstromhellasforum Enthusiast
Ηλικία : 35 Τόπος : ATHENS GREECE Registration date : 01/06/2013
| Θέμα: Απ: Upside down dl1000 Δευ Μάης 09 2016, 18:55 | |
| 430 τα υλικα για μπροστα ειναι πολυ καλη τιμη αν σκεφτεις οτι τα ματρις (οτι καλυτερο παιζει για στρομ) ειναι στα ιδια λ7... μετα με τις πατεντες για κλειδωμα τιμονιου και τετοια δεν ξερω...
Βαλε αμα θες μεγαλυτερες φωτο να το δουμε!! |
|
| |
IKARUS Member
Ηλικία : 54 Τόπος : Καπου ψιλα με θεα Registration date : 26/01/2012
| Θέμα: Απ: Upside down dl1000 Δευ Μάης 09 2016, 20:42 | |
| Μπράβο βρε Tsakara! Ήθελα και γω να το κάνω αλλά πήγαινε πολύ το μαλι και μετά με πρόλαβε και η ζουζούνα μου! Για δωσε φώτο στο λαό! |
|
| |
Tsakara
Ηλικία : 41 Τόπος : Κοζανη Registration date : 25/05/2009
| Θέμα: Απ: Upside down dl1000 Δευ Μάης 09 2016, 21:42 | |
| Παιδιά θα ανεβάσω από τον υπολογιστή. Γιατί είμαι από κινητό
|
|
| |
Tsakara
Ηλικία : 41 Τόπος : Κοζανη Registration date : 25/05/2009
| Θέμα: Απ: Upside down dl1000 Τρι Μάης 10 2016, 22:58 | |
| |
|
| |
tolismas
Ηλικία : 49 Registration date : 12/03/2014
| Θέμα: Απ: Upside down dl1000 Τετ Μάης 11 2016, 10:30 | |
| |
|
| |
massai gold member
Ηλικία : 51 Τόπος : Ίλιον Registration date : 03/11/2008
| Θέμα: Απ: Upside down dl1000 Τετ Μάης 11 2016, 12:39 | |
| Ωραίος ο φίλος. Πέρα από το αισθητικό κομμάτι το οποίο κατά την άποψή μου είναι εξαιρετικό, έχεις προλάβει να δεις τη συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας με το νέο μπροστινό; Την έκανες καμιά μεγαλούτσικη βόλτα να δεις συμπεριφορά στις στροφές, στα φρεναρίσματα, ανοίγματα στις ευθείες κτλ; Το λειτουργικό κομμάτι θεωρώ πως είναι το σημαντικότερο! |
|
| |
Tsakara
Ηλικία : 41 Τόπος : Κοζανη Registration date : 25/05/2009
| Θέμα: Απ: Upside down dl1000 Τετ Μάης 11 2016, 15:11 | |
| Ναι φίλε έκανα ένα ταξιδάκι 450 Χιλ ευθεία και στροφές. Είναι πολύ καλή αναβάθμιση . Σταθερό δυνατό φρενάρισμα χωρίς και η μοτοσυκλέτα να κάνει έντονα βυθισματα. Μειωμένος χρόνος φρεναρισματος στην πιο γρήγορη οδήγηση . Δεν χτυπάει στις λακκούβες αν και έγινε πιο σφιχτή. Άνετη στην οδήγηση. Με εντυπωσίασε που όταν ο δρόμος έχει μεγάλο βαθουλομα ξαφνικά δεν χάνεις την μοτοσυκλέτα. Είναι πολύ σταθερή. Δεν έκανα ταξίδι διπλός φωρτομενος ακόμα για να έχω εντυπώσεις. Για μένα αν αποφασίσει κάποιος να το κάνει το κόλλημα είναι μόνο οικονομικό. Ούτε τεχνικό. Ούτε αποδοτικό. Έχει δουλίτσα αλλά γίνεται χωρίς "πατέντες" που κάποιος με αυτήν την αλλαγη ρισκάρει την ζωή του και του συνεπιβάτη του. Και με το αποτέλεσμα προσφέρει πιστεύω ενεργητική ασφάλεια. |
|
| |
HFK
Τόπος : Δυτική Αττική Registration date : 17/12/2014
| Θέμα: Απ: Upside down dl1000 Τρι Μάης 23 2017, 23:03 | |
| Μετά απο ένα περίπου χρόνο , ( Μάιος 2017 ) ποιες είναι πλέον οι εντυπώσεις σου ? Όσο αναφορά στις στροφές , τώρα με τον 17αρη τροχο στρίβει καλύτερα ? Αισθάνεσαι μεγαλύτερη ασφάλεια σε στρίψιμο και κράτημα ? Εχει βελτιωθεί το μπροστινό φρένο ? Επίσης έχουν επηρεαστεί τα κέντρα βάρους της μοτοσυκλέτας , πως αυτό αποδίδεται στην οδήγηση ?
Ρωτάμε, γιατί εκεί που πάσχουν τα παλιά strom είναι τα φρένα και οι αναρτήσεις που για μένα ( vstrom 1000/2003 ) είναι μαζί με τις μικροδιακοπές του injection μέχρι και λόγος πώλησης - αλλαγής μοτοσυκλέτας Όποτε βρεις χρόνο και διάθεση μας λες !! |
|
| |
Tsakara
Ηλικία : 41 Τόπος : Κοζανη Registration date : 25/05/2009
| Θέμα: Απ: Upside down dl1000 Δευ Μάης 29 2017, 00:32 | |
| Αγαπητε HFK με τοσο κρυο και βροχη εδω στην Κοζανη ξεχασαμε να οδηγαμε χαχα. Οντως ειναι εποχιακη η χρηση της μοτοσυκλετας εδω σε εμας εκτος απο κατι τολμηρους. Η αληθεια ειναι οτι απο περσι λογο δουλειας και οικογενειας δεν εκανα χιλιομετρα οποτε δεν εχω κατι πιο νεο. παρολα αυτα το συνηστω με χιλια |
|
| |
taloscreta Member
Ηλικία : 47 Τόπος : Τυμπακι Κρητη Registration date : 26/01/2015
| Θέμα: Απ: Upside down dl1000 Δευ Μάης 29 2017, 09:59 | |
| Καλημερα , να σε ρωτησω , αν θελει καποιος να κρατησει την μαμα 19αρα μπροστα μπαινει ή θελει πολυ μετατροπη ?
|
|
| |
Tsakara
Ηλικία : 41 Τόπος : Κοζανη Registration date : 25/05/2009
| Θέμα: Απ: Upside down dl1000 Δευ Μάης 29 2017, 13:13 | |
| Δεν δοκιμασα να την βαλω. Αποτε δεν μπορω να σου απαντησω σιγουρα . Το κυριο θεμα θα ειναι η ευθυγραμιση με τους δυσκους φρενων απο το thrioump. Αν και τωρα που το σκεφτομαι εχω δει με ροδα vstrom και μπουκαλες thrioump στην Καβαλα . Η μονη διαφορα και στο υψος με πριν ειναι η μια ιντζα της ζαντας. Δηλαδη αν κρατησεις την ζαντα του vstrom εισαι στα ιδια υψει και γωνιες με το πριν την μετατροπη. |
|
| |
taloscreta Member
Ηλικία : 47 Τόπος : Τυμπακι Κρητη Registration date : 26/01/2015
| Θέμα: Απ: Upside down dl1000 Τετ Νοε 15 2017, 09:12 | |
| https://www.car.gr/classifieds/bikes/photos/10813827/
Να υποθεσω οτι κι αυτο ειναι απο Tiger με τον μαμα τροχο ??? |
|
| |
Raftis
Ηλικία : 42 Registration date : 08/07/2016
| Θέμα: Απ: Upside down dl1000 Σαβ Φεβ 17 2018, 08:52 | |
| Καλημερα και απο εμενα επαναφεροντας το θεμα αυτο εχοντας μερικες ερωτησεις και επειδη θελω να το βαλω αυτο το συστημα. μπαινει ακριβως ο αξονας απο τους σταυρους του τιγρη στο λαιμο του βστρομ η θελει να παει σε τορνο και να ανοιχτει; ανεφερες οτι αντιμετωπισες προβλημα στο κλειδωμα του τιμονιου το ελυσες και αν ναι πως; στη πισω ροδα κουμπωσαν ολα σωστα; Οποτε εχεις χρονο γραψε μερικες λεπτομεριες. ευχαριστω πολυ!!! |
|
| |
|