| ΑΛΛΑΓΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ Η ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ | |
|
Συγγραφέας | Μήνυμα |
---|
nik1978
Registration date : 11/02/2014
| Θέμα: ΑΛΛΑΓΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ Η ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ Κυρ Οκτ 11 2015, 15:19 | |
| Καλησπερα στην παρεα θα ηθελα για οποιον εχει ορεξη να πει την αποψη του στον προβληματισμο που εχω...
βασικα να δωαω καποια στοιχεια μιλαμε λοιον για ενα Κ5 με 83000 χιλ χιλιομετρα. πισω αναρτηση μαμα χωρις να ξερω αν εχει γινει καποιο service γιατι την πειρα μεταχειρισμενη ,μπροστα εχει γινει αλλαγη λαδια και ρουλεμαν τιμονιου πριν 24000 χιλιαδες περιπου.
1. η μηχανη σε ταξιδι και χωρις υπερβολικο αερα μετα τα 160 ψαρευει αριστερα δεξια και σου δινει την εντυπωση σαν να ειναι στραβια η ζαντα μιλαω για τρελλο ψαρεμα σε σημειο να σε φοβιζει και να σημειωσω οτι αυτο το εκανε παντα ακομα και οταν ειχαν μπει καινουρια λαδια στο μπροστινο 2.μπροστα βυθιζει υπερβολικα με 20 να πηγαινεις αμα πατησεις αποτομα το μπροστινο μερικες φορες ειναι σαν να σερνει ο τροχος και μια φορα που χρειαστηκε με ταχυτητα περιπου 60 διπλωσε το τιμονι. αν εχεισ στριψει τιμονι τερμα αριστερα η δεξια ακομα και με τα ποδια να την τσουλας αμα πατησεις το φρενο αποτομα και δεν το ξερεισ οτι συμπερυφερεται ετσι ειναι πιθανο να σου πεσει απο ατο αποτομο και μεγακο βυθισμα που κανει. δοκιμασα σημερα και εκανα το εξης και μου φανηκε πως ειναι καλυτερα δλδ εσφηξα μπροστα περιπου μιση στροφη και πισω απο την ροδελα στο πλαι σχεδον τερμα και κατω το βιδακι το πηγα τερμα δεξια και μετα τογυρισα περιπου 1/4 αριστερα. Βγηκα λαμιας και ειχα την εντυπωση πως ειναι καλυτερα τωρα βεβαια πρεπει να την δουλεψω λιγο για να σιγουρευτω αυτο που δεν ξερω και με προβληματιζει ειναι οτι ειναι σωστο τωρα με τισ βροχες ?? γιατι στην ουσια σκληρηνα λιγο την μπροστα και παρα πολλυ την πισω.
|
|
| |
Miskin Member
Τόπος : ΑΘΗΝΑ Registration date : 25/05/2008
| Θέμα: Απ: ΑΛΛΑΓΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ Η ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ Κυρ Οκτ 11 2015, 16:19 | |
| Έχω την ίδια και γω στη μηχανή. Για πολλούς λόγους μπορεί να σου (μας) το κάνει αυτό. Εγώ άλλαξα ανάρτηση αλλά δεν είδα βελτίωση. Έβαλα μπροστά πιο χοντρό λάδι, τα ίδια. Έβαλα γέφυρα, καμία βελτίωση. Η μόνη βελτίωση που είδα με πιο χοντρά λάδια, ελατήρια και γέφυρα μπροστά, είναι στα φρένα. Οι υποψίες μου μετά πέφτουν στο μοχλικό και στα δαχτυλίδια του μπροστινού. Θέλει γενικώς αρκετό ψάξιμο. Είσαι σίγουρος ότι το μηχανάκι δεν είναι στραβό; |
|
| |
nik1978
Registration date : 11/02/2014
| Θέμα: δ Κυρ Οκτ 11 2015, 16:59 | |
| εδω υπαρχει ισως ενα θεμα. οταν αγοραστηκε το μηχανακι ειχαμε διαπιστωσει και εγω και ο μαστορας οτι ειταν χτυπυμενο μπροστα αλλα μου ειχε πει ο μαστορας οτι δεν εχει προβλημα και οτι ειναι σωστα φταγμενο το μονο που εκανε ειταν ενα τακ μπροστα οταν παταγες φρενο και σκεφτηκαμε πως οφειλεται στο ρουλεμαν τιμονιου και πςσ θελει αλλαγη λυθηκε για αλλαγη ρουλεμαν τιμονιου και εκυ προσσ εκπληξη ειδαμε οτι εχει ενα χτυπημα στο στρογγυλο πανω στο κορμο εκυ που μπαινει το ρουλεμαν με αποτελεσμα υτο να εχει γινει λιγο οβαλ ελαχιστα ομως.αυτο πρεσαριστηκε ηρθε κανονικα και η μηχανη ανεβηκε και καλιπρα και μετρηθηκε και μου ειπε ο μαστορας πως δεν εχει απολυτοσ κανενα προβλημα και οτι δεν εχει στραβωσει.αυτο εγινε με προτροπη δικη μου του ειχα πει δεν με νοιαζει το κοστος στειλε το μηχανακι να το μετρησουν θελω να ξερω αν ειναι στραβο πριν αναιβω επανω.Αυτα |
|
| |
lmb990 vstromhellasforum Enthusiast
Ηλικία : 35 Τόπος : ATHENS GREECE Registration date : 01/06/2013
| Θέμα: Απ: ΑΛΛΑΓΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ Η ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ Κυρ Οκτ 11 2015, 17:10 | |
| Το ψαρεμα στον δρομο μπορει να οφειλεται στην βαλιτσα πισω η στην ζελατινα... ενταξη ενα σερβις στο μπροστινο πρεπει να το κανεις... αλλαξε και ρουλεμαν τροχων και μοχλικου και δες το παλι... αν μενεις αθηνα υπαρχει αυτη η προσφορα : https://www.vstromhellasforum.com/t31182-topic Κανε αυτα που ειναι σχετικα φθηνα (κανα 120-150) και αν δεν φτιαξει το πραγμα κανε σερβις στο αμορτισερ (260-280) η αλλαξε το (????) χαχα... ειδικα με 83000 δεν θα ειναι και στα καλυτερα του... |
|
| |
nik1978
Registration date : 11/02/2014
| Θέμα: k Κυρ Οκτ 11 2015, 17:18 | |
| φιλε Λαμπρο την προσφορα την ξερω γιατι ο Μηνας εγινε προσφατα ο νεος μαστορας μου και θα το σηζητησω και μαζι του.το θεμα ειναι οτι με καινουρια λαδια μπροστα τοτε δλδ που τα ειχα αλλαξει το ειχα το ψαρεμα επισης επειδη προσφατα αλλαξα λαστιχα στο περιστερα μου ειπαν τα παιδια οτι τα ρουλεμαν ειναι μια χαρα |
|
| |
rafel vstromhellasforum Enthusiast
Ηλικία : 35 Τόπος : Άγιοι Ανάργυροι - Σαλαμίνα Registration date : 19/09/2014
| Θέμα: Απ: ΑΛΛΑΓΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ Η ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ Κυρ Οκτ 11 2015, 17:19 | |
| πηγαινε ενα δεκαλεπτο απο το συνεργειο να τσεκαρεις αν ειναι πρωτα το μηχανακι ισιο και μετα αποκλειεις σεναρια |
|
| |
nik1978
Registration date : 11/02/2014
| Θέμα: κ Κυρ Οκτ 11 2015, 17:21 | |
| δλδ την ιδια συμπεριφορα ειχε και πριν 30000 πουεχω κανει οσο την εχω με την μονη διαφορα οτι τωρα το μπροστινο εχει μαλακωσει και αυτο οφειλεται λογικα στα λαδια που θελουν αλλαγη |
|
| |
lmb990 vstromhellasforum Enthusiast
Ηλικία : 35 Τόπος : ATHENS GREECE Registration date : 01/06/2013
| Θέμα: Απ: ΑΛΛΑΓΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ Η ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ Κυρ Οκτ 11 2015, 17:22 | |
| Μηπως ειναι ελατωματικο το λαστιχο?? Το ειχες και πριν ειπες εε?? Οι ζαντες?? Τι πιεσεις εχεις στα ελαστικα?? 33μπροστα 36 πισω και αν εισαι φορωμενος δικαβαλος κτλ 35μπροστα 38-39 πισω... μπορει να ειναι το ρουλεμαν του μοχλικου... μπορει και η πισω αναρτηση... ξεκινα απο τα φθηνα και σιγα σιγα ανεβαινεις... |
|
| |
lmb990 vstromhellasforum Enthusiast
Ηλικία : 35 Τόπος : ATHENS GREECE Registration date : 01/06/2013
| Θέμα: Απ: ΑΛΛΑΓΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ Η ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ Κυρ Οκτ 11 2015, 17:23 | |
| Οταν πατας μπροστινο φρενο παιζει το τιμονι δεξια αριστερα?? |
|
| |
nik1978
Registration date : 11/02/2014
| Θέμα: κ Κυρ Οκτ 11 2015, 17:25 | |
| θα παω Γιαννη μεσ την βδομαδα περιμενω τηλ απο μηνα για να αλλαξω αλυσιδογραναζα.το θεμα επισης ειναι οτι αφηνεισ χερια και παει ευθεια λες και ειναι σε ραγες η τανα |
|
| |
nik1978
Registration date : 11/02/2014
| Θέμα: κ Κυρ Οκτ 11 2015, 17:26 | |
| |
|
| |
nik1978
Registration date : 11/02/2014
| Θέμα: κ Κυρ Οκτ 11 2015, 17:44 | |
| Λαμπρο απο τοτε που πειρα την μηχανη εχω κανει 30000 περιπου χιλιομετρα και τςρα ειναι το δευτερο ζευγαρι λαστιχα.οσο για το πισω αμορτισερ την ιδια συμπεριφορα ειχε η μηχανη τοτε που ειχε γραψει 54000 με τςρα που εχει γραψει 83000. οσο για το αν κουναει το τιμοινι σε μπροστινο φρενο θα σου πω οτι πατωντασ αποτομα μπροστινο φρενο παντα με λιγα χιλιομετρα βυθισει αποτομα χωρισ να κουναει τιμονι αριστερα δεξια τερματιζει δηλαδη ακους το γκουπ και μετα ειναι σαν να σερνει ο τροχος ελαχιστα και σου δινει την αισθηση οτι θα φυγεις με ποιο πολλα χιλιομετρα δεν το δοκιμαζω με φοβιζει.σημερα που τις πειραξα λιγο δηλαδη μπροστα εσφηξα μιση στοφη και πισω σχεδον τερμα αυτο που σου περιεγραψα ποιο πανω δειχνει να εχει φτιαξει λιγο δηλαδη βυθιζει οχι τοσο αποτομα νιωθεις πςσ εχει καποια αντισταση το ελατηριο μονο που τωρα νιωθω λιγο ποιο βαρυ το τιμονι μου.επισης την εβγαλα εθνικη και ενοιωσα το τρεμουλο στα 190 αλλα αυτο θελει ποιο πολλυ τσεκαρισμα να το σιγουρεψω |
|
| |
nikSalonik Administrator
Ηλικία : 63 Τόπος : Νεάπολη θεσσαλονίκη Registration date : 09/10/2008
| Θέμα: Απ: ΑΛΛΑΓΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ Η ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ Κυρ Οκτ 11 2015, 19:59 | |
| ρε φιλε μονο που διαβαζω την περιγραφη σου ιδρώνω ... πανε τσεκαρισε τη μοτοσυκλέτα διεξοδικά και μετα πειραματίσου στην συμπεριφορά της .... 1002 παραγόντες παιζουν στο να τρεμει μια μοτοσυκλέτα αλλα βεβαιώσου πρωτα οτι ειναι σεταρισμενη .... υ.γ. .... παντως τα χιλιομετρα ειναι πάρα πολλά για να συμπεριφερεται σωστα η πισινή αναρτηση ....ουτως η άλλως δεεεεεν το πισινό _________________ VIDEO απο τις εξορμησεις μας
το καλύτερο δ ώ ρ ο σ 'εναν μοτοσυκλετιστή ειναι η ...επόμενη βόλτα... ...γιατι η ζωή ειναι σαν την μοτοσυκλέτα...δεν έχει όπισθεν !!!
Vstromhellasforum...μεσα μου κι εξω μου ....
|
|
| |
K0k0$ vstromhellasforum Fanatic
Ηλικία : 45 Τόπος : Αθηνα Registration date : 06/06/2011
| Θέμα: Απ: ΑΛΛΑΓΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ Η ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ Κυρ Οκτ 11 2015, 23:19 | |
| Θα ξεκινησω λιγο περιεργα... Ποσα κιλα εισαι και αν εχεις βαλιτσα πισω.
Αυτο θα μου το απαντησεις παρακατω.
Αφου το εχεις μετρησει το μηχανακι (κανε αλλον εναν ελεγχο, δε βλαπτει) , αρχιζεις να τσεκαρεις τα κλασσικα.
1)Το βαζεις στο διπλο ή το σηκωνεις αν δεν εχεις, και αρπαζεις τον πισω τροχο και κουνας περα δωθε. Ψαχνεις για τζογο στο ψαλιδι. Αν κουναει αισθητα, τοτε βαζεις πλωρη για ρουλεμαν ψαλιδιου και μοχλικου. (ελεγχο και σφιξιμο, αν και μαλλον θα θελουν αλλαγη)
2)Το αυτο και για το μπροστινο. Με τον τροχο στον αερα, προσπαθεις να "στραβωσεις" το πηρουνι αριστερα-δεξια αλλα και μπρος-πισω. Αν παλι κουναει αισθητα, πας για ρουλεμαν λαιμου. Το γεγονος που περιγραφεις οτι αφηνεις χερια και παει τρενο μαλλον ειναι ενδεικτικο οτι η αλλαγη χρειαζεται να γινει αμεσα ...
3)Αν θες λυσε τις δαγκανες μπρος/πισω, βγαλε και την αλυσιδα απο το πισω γραναζι, και γυρνα τους τροχους με το χερι. Αν ακους θορυβο απο τα ρουλεμαν των τροχων, πας για αλλαγη.
4) Το βυθισμα στα φρενα στο στρομ με μαμα ελατηρια ειναι φυσιολογικοτατο. Ειναι ενα απο τα μεγαλα του ψεγαδια. Σε καμια περιπτωση μην προσπαθησεις να το ελαττωσεις αυξανοντας την προφορτιση απο τις βιδες στις ταπες. Πας για "βαρυτερα" ελατηρια, τα μαμα (και μπροστα και πισω) ειναι για ατομα ~80kg. Αν εισαι παραπανω, θες αλλα ελατηρια, σιγουρα. Με ενα 80αρι καθαριζεις για τα μπροστινα ελατηρια, και με 100περιπου παιρνεις και ελατηριο για το πισω. Καλο θα ηταν την ιδια στιγμη να κανεις και ενα σερβις στο πισω αμορτισερ, σιγουρα εχει τελειωσει σε αυτα τα χιλιομετρα. Θα σου προτεινα το k-shock για αυτες τις δουλειες, εχουμε και εκπτωση.
5) Ο,τι και να κανεις με τα ελατηρια των αναρτησεων, ειτε παρεις αφτερμαρκετ ή κρατησεις τα μαμα, πρεπει να ρυθμισεις τις αναρτησεις σου με συγκεκριμενο τροπο. Κανε ενα search για ρυθμιση sag. Θα στο πω απλοϊκα. Τις βιδες στις ταπες και τη ροδελα που λες στο πισω αμορτισερ δεν τα γυρναμε οπως να'ναι. Με τη μηχανη στο διπλο και τον μπροστινο τροχο στον αερα μετρας αποσταση απο πχ. την κατω τιμονοπλακα ως το κεντρο του μπροστινου αξονα. Βρισκεις ενα νουμερο Α. Κατεβαζεις απο σταντ, ανεβαινεις πανω, ξαναμετρας και βρισκεις ενα νουμερο Β. Το αποτελεσμα της πραξης Α-Β πρεπει να ειναι περιπου 4εκ. Αν ειναι μικροτερο, ΞΕΒΙΔΩΝΕΙΣ τις βιδες στις ταπες. Αν ειναι μεγαλυτερο απο 4εκ, ΒΙΔΩΝΕΙΣ τις βιδες μεχρι να δεις περιπου 4εκ διαφορα. Το ιδιο κανεις και πισω. Με τροχο στον αερα, μετρας αποσταση απο πχ βιδα χειρολαβης μεχρι κεντρο αξονα. Ανεβαινεις πανω και μετρας παλι την ιδια αποσταση. Παλι η διαφορα "τροχος στον αερα" με "μηχανη και εγω πανω" πρεπει να ειναι 5-6εκ για το πισω. Αν ειναι μικροτερη, ξεβιδωνεις λιγο τη ροδελα. Αν ειναι μεγαλυτερη, σφιγγεις ροδελα, και ξαναμετρας.
Ο μονος λογος που κουνανε τα μηχανακια που εχουν βαλιτσα πισω ειναι οτι η βαλιτσα στο στρομ ειναι τερμα πισω, κανει μεγαλο προβολο και παρολο που δεν εχεις συνεπιβατη πισω, πρεπει να δωσεις αρκετη προφορτιση, περιπου το μισο απ'οσο δινεις οταν ανεβαζεις επιβατη πανω. Αν λοιπον εχεις βαλιτσα, κανε αυτες τις μετρησεις με τη βαλιτσα πανω και να εχει μεσα οσα κουβαλας καθε μερα. |
|
| |
| ΑΛΛΑΓΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ Η ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ | |
|