| Series Regulator/Rectifier για το DL1000 του 14 | |
|
|
Συγγραφέας | Μήνυμα |
---|
Χείρων Member
Ηλικία : 60 Registration date : 30/08/2013
| Θέμα: Series Regulator/Rectifier για το DL1000 του 14 Τετ Οκτ 01 2014, 12:28 | |
| Το πιο σημαντικό ίσως χαρακτηριστικό του καινούριου DL1000 του 2014 είναι ο ανορθωτής του. Αν αληθεύουν οι φήμες τότε η Suzuki καινοτομεί υιοθετώντας για πρώτη φορά σε μοτοσυκλέτα παραγωγής την τεχνολογία "series regulator/rectifier".
Αλλά είναι κάτι παραπάνω από φήμες. Η ίδια η Suzuki δεν μπαίνει σε λεπτομέρειες αλλά αρκείται να δηλώσει:
"Performance-Enhancing Electrics A newly designed, open-type rectifier disconnects the magneto when it is not generating electricity. Plus, the magneto is more efficient than that of the previous V-Strom 1000. These two advances reduce mechanical losses, resulting in stronger torque at low and mid-range engine speeds. Plus, a 32-bit engine control module gives more precise engine management and is optimized for the single muffler, so it enhances fuel economy and allows more inear throttle response."
Εδώ περιγράφει απλά την λειτουργία ενός series R/R. Στο κάτω κάτω δεν πρόκειται για τεχνική ανάλυση αλλά για μία διαφημιστική μπροσούρα. http://www.suzuki.nl/nmg/up/ZemolcyIqD_DL1000AL4_Product_Information_new.pdf (σελιδα 07)
Μία αναφορά γίνεται κι εδώ: http://www.motorcycleconsumernews-digitalmagazine.com/mcnews/april_2014d?pg=12#pg12
Ένα άλλο στοιχείο που αποδεικνύει πως πρόκειται για "ανορθωτή σειράς" είναι ο κωδικός που του δίνει η κατασκευάστρια Shindengen: SH847AA Το αρχικό "SH" χρησιμοποιείται από την Shindengen στους series R/R που κατασκευάζει. Πχ το πρώτο και διάσημο πια μοντέλο της SH775ΑΑ.
Πρόκειται για το Suzuki Part # 32800-31J00 και η τιμή του θα είναι φυσικά; μεγαλούτσικη...
Προβλέπω συνέχεια... |
|
| |
Χείρων Member
Ηλικία : 60 Registration date : 30/08/2013
| Θέμα: Απ: Series Regulator/Rectifier για το DL1000 του 14 Πεμ Οκτ 02 2014, 00:07 | |
| Τι σημαίνει τώρα το παραπάνω στην πράξη για τον κάθε ένα τυχερό κάτοχο; Στην πράξη αυτό μπορεί να σημαίνει λιγότερα ή και καθόλου καμένα πηνία στο νέο Strom 1000. Θα θυμάστε μία κουβέντα που ξεκινήσαμε εδώ σχετικά με το σύστημα φόρτισης των μπαταριών των μοτοσυκλετών: https://www.vstromhellasforum.com/t26732-topicΕίχαμε επισημάνει τότε πως το σύστημα ανόρθωσης - ρύθμισης της τάσης στις μοτοσυκλέτες, η "παράλληλη ρύθμιση τάσης" ή "shunt regulation" όπως λέγεται, καταπονεί ασκόπως τα πηνία και συχνά τα καταστρέφει. Δευτερευόντως κλέβει ισχύ από τον κινητήρα και αυξάνει την κατανάλωση χωρίς λόγο. Η λύση θα είναι , είχαμε πει τότε, η υιοθέτηση της τεχνολογίας "ρύθμισης τάσης σειράς" ή series regulation". Δηλαδή ο εφοδιασμός των μοτοσυκλετών με έναν ανορθωτή τύπου "series regulator/rectifier" Αυτή η τεχνολογία είναι γνωστή εδώ και χρόνια και υπάρχουν αντίστοιχα aftermarket προϊόντα που έχουν πουλήσει αρκετά. Υπάρχει μάλιστα και Ελληνικής κατασκευής αντίστοιχος ανορθωτής, είχαμε πει τότε, τον οποίο δοκίμασα προσωπικά σε παλαιότερη μοτοσυκλέτα μου και ο οποίος μετά από δύο χρόνια συνεχίζει να αποδίδει εξαιρετικά. Για κάποιους μάλιστα αυτή η λύση είναι μονόδρομος όσον αφορά τις αγωνιστικές μοτοσυκλέτες όπου ακόμα και το 1/2 του ίππου είναι σημαντικό. Αυτού του είδους οι ανορθωτές εδώ και κάποια χρόνια έκαναν την εμφάνισή τους σε μικρά off road οχήματα όπως τα Polaris, σε atv σε jetski κ.α... Φιρμες όπως Canam, Bombardier, Polaris, χρησιμοποιούν κατα κόρον τον series R/R ανορθωτή της Shindengen, τον διάσημο SH775AA ή SH775AB. Αυτός ο ανορθωτής, ο SH775AB, έχει δοκιμαστεί και μάλιστα επιτυχώς και πάνω σε μοτοσυκλέτες όπως Caponord , SV, Vstrom κ.α.... Υπάρχει αρκετή αναφορά στα ξένα φόρα γι αυτόν. Αν και σε κάποιες πολύστροφες Triumph ή άλλες παρουσίασε κάποιες αστάθειες πάνω από τις 9 -10Κ στροφές. Αυτή την στιγμή υπάρχει σαν ανταλλακτικό για μοντέλα της Polaris και μάλιστα σε αρκετά φτηνή τιμή τουλάχιστον στην Αμερική. http://www.cyclepartswarehouse.com/fiche_section_detail.asp?section=4334318&category=RZR&make=Polaris&year=2012&fveh=190629 Είναι το part Νο 4012941 ή Νο8 στην τιμή των 71,06$ + 20$ μεταφορικά για Ελλάδα. Το ξέρω γιατί τον παράγγειλα και τον περιμένω. Υπάρχει και από αλλού σαν κιτ με κονέκτορες καλωδιώσεις κλπ...: http://roadstercycle.com/ Το ιδανικό θα ήταν να αναζητήσω τον SH847AA που φοράει το Vstron 1000 γιατί είναι ειδικά φτιαγμένος για μεγάλη μοτοσυκλέτα βρε αδερφέ και μάλιστα Vstrom! Aκόμα και στις φωτογραφίες του, όσες δηλαδή υπάρχουν, δείχνει πιο ...ρωμαλέος και ανθεκτικός σε Αμπέρ: https://2img.net/r/ihimg/a/img823/4845/8wj1.jpg http://www.stromtrooper.com/dl1000a-2014/195257-regulator-rectifier-model.html Όμως η τιμή του σαν suzuki oem ανταλλακτικό είναι υπερδιπλάσια οπότε.... Για να δούμε τελικά τι ανταπόκριση θα βρει αυτή η καινοτομία της Suzuki. Θα ταράξει τα νερά στην "πιάτσα"; Βέβαια ένας ανορθωτής στην πράξη είναι ένα ακαταλαβίστικο "μαύρο κουτί" κρυμμένο κάπου βαθιά μέσα στον σκελετό της μοτοσυκλέτας μας που πολλοί δεν γνωρίζουν καν την ύπαρξή του. Μέχρι την στιγμή που θα καεί ή θα κάψει το πηνίο της μοτοσυκλέτας τους... Σίγουρα δεν είναι, προς το παρόν τουλάχιστον, ένας ικανός κράχτης που να μπορεί να αυξήσει από μόνος του τις πωλήσεις ενός μοντέλου. Μέχρι την στιγμή φυσικά που το κοινό θα κορεστεί από τα ανάποδα πιρούνια και τις ακτινικές δαγκάνες. Τότε κάποια εταιρία θα ταΐσει τα παπαγαλάκια τα οποία θα αρχίσουν γραπτώς και προφορικώς να εξαίρουν "...την περίσσεια ροπής με την οποία βγαίνει εύκολα από κάθε στροφή η συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα χάρη σε αυτό το εξωτικό καινούριο εξάρτημα, το series r/r." Και όλοι πλέον θα μιλάνε για series r/r και το στόμα τους θα στάζει μέλι και τεχνογνωσία. Προς το παρόν ο κάτοχος ενός DL1000 του 2014 θα πρέπει να έχει το κεφάλι του ήσυχο όσον αφορά την καταπόνηση και τελική καταστροφή του πηνίου του. Από κάτι τέτοιο δεν κινδυνεύει πια. Πάει και τέλειωσε! Ή....μήπως η Suzuki συνεχίσει την πολιτική "εκπτώσεων" στην ποιότητα των πηνίων τώρα που δεν καταπονούνται πλέον υπερβολικά, οπότε...τι είχες Γιάννη; Δεν μένει παρά να το δούμε στην πράξη. Ας είμαστε αισιόδοξοι! ΥΓ Θέλω να πιστεύω πως και το DL650 του 2015 θα είναι πλέον εξοπλισμένο με αυτό το "μαγικό" μαύρο κουτί. |
|
| |
Miskin Member
Τόπος : ΑΘΗΝΑ Registration date : 25/05/2008
| Θέμα: Απ: Series Regulator/Rectifier για το DL1000 του 14 Δευ Φεβ 23 2015, 21:45 | |
| - Χείρων έγραψε:
- Τι σημαίνει τώρα το παραπάνω στην πράξη για τον κάθε ένα τυχερό κάτοχο;
Στην πράξη αυτό μπορεί να σημαίνει λιγότερα ή και καθόλου καμένα πηνία στο νέο Strom 1000. Θα θυμάστε μία κουβέντα που ξεκινήσαμε εδώ σχετικά με το σύστημα φόρτισης των μπαταριών των μοτοσυκλετών: https://www.vstromhellasforum.com/t26732-topic
Είχαμε επισημάνει τότε πως το σύστημα ανόρθωσης - ρύθμισης της τάσης στις μοτοσυκλέτες, η "παράλληλη ρύθμιση τάσης" ή "shunt regulation" όπως λέγεται, καταπονεί ασκόπως τα πηνία και συχνά τα καταστρέφει. Δευτερευόντως κλέβει ισχύ από τον κινητήρα και αυξάνει την κατανάλωση χωρίς λόγο.
Η λύση θα είναι , είχαμε πει τότε, η υιοθέτηση της τεχνολογίας "ρύθμισης τάσης σειράς" ή series regulation". Δηλαδή ο εφοδιασμός των μοτοσυκλετών με έναν ανορθωτή τύπου "series regulator/rectifier"
Αυτή η τεχνολογία είναι γνωστή εδώ και χρόνια και υπάρχουν αντίστοιχα aftermarket προϊόντα που έχουν πουλήσει αρκετά. Υπάρχει μάλιστα και Ελληνικής κατασκευής αντίστοιχος ανορθωτής, είχαμε πει τότε, τον οποίο δοκίμασα προσωπικά σε παλαιότερη μοτοσυκλέτα μου και ο οποίος μετά από δύο χρόνια συνεχίζει να αποδίδει εξαιρετικά.
Για κάποιους μάλιστα αυτή η λύση είναι μονόδρομος όσον αφορά τις αγωνιστικές μοτοσυκλέτες όπου ακόμα και το 1/2 του ίππου είναι σημαντικό. Αυτού του είδους οι ανορθωτές εδώ και κάποια χρόνια έκαναν την εμφάνισή τους σε μικρά off road οχήματα όπως τα Polaris, σε atv σε jetski κ.α... Φιρμες όπως Canam, Bombardier, Polaris, χρησιμοποιούν κατα κόρον τον series R/R ανορθωτή της Shindengen, τον διάσημο SH775AA ή SH775AB.
Αυτός ο ανορθωτής, ο SH775AB, έχει δοκιμαστεί και μάλιστα επιτυχώς και πάνω σε μοτοσυκλέτες όπως Caponord , SV, Vstrom κ.α.... Υπάρχει αρκετή αναφορά στα ξένα φόρα γι αυτόν. Αν και σε κάποιες πολύστροφες Triumph ή άλλες παρουσίασε κάποιες αστάθειες πάνω από τις 9 -10Κ στροφές.
Αυτή την στιγμή υπάρχει σαν ανταλλακτικό για μοντέλα της Polaris και μάλιστα σε αρκετά φτηνή τιμή τουλάχιστον στην Αμερική. http://www.cyclepartswarehouse.com/fiche_section_detail.asp?section=4334318&category=RZR&make=Polaris&year=2012&fveh=190629 Είναι το part Νο 4012941 ή Νο8 στην τιμή των 71,06$ + 20$ μεταφορικά για Ελλάδα. Το ξέρω γιατί τον παράγγειλα και τον περιμένω.
Υπάρχει και από αλλού σαν κιτ με κονέκτορες καλωδιώσεις κλπ...: http://roadstercycle.com/
Το ιδανικό θα ήταν να αναζητήσω τον SH847AA που φοράει το Vstron 1000 γιατί είναι ειδικά φτιαγμένος για μεγάλη μοτοσυκλέτα βρε αδερφέ και μάλιστα Vstrom! Aκόμα και στις φωτογραφίες του, όσες δηλαδή υπάρχουν, δείχνει πιο ...ρωμαλέος και ανθεκτικός σε Αμπέρ: https://2img.net/r/ihimg/a/img823/4845/8wj1.jpg
http://www.stromtrooper.com/dl1000a-2014/195257-regulator-rectifier-model.html
Όμως η τιμή του σαν suzuki oem ανταλλακτικό είναι υπερδιπλάσια οπότε....
Για να δούμε τελικά τι ανταπόκριση θα βρει αυτή η καινοτομία της Suzuki. Θα ταράξει τα νερά στην "πιάτσα"; Βέβαια ένας ανορθωτής στην πράξη είναι ένα ακαταλαβίστικο "μαύρο κουτί" κρυμμένο κάπου βαθιά μέσα στον σκελετό της μοτοσυκλέτας μας που πολλοί δεν γνωρίζουν καν την ύπαρξή του. Μέχρι την στιγμή που θα καεί ή θα κάψει το πηνίο της μοτοσυκλέτας τους...
Σίγουρα δεν είναι, προς το παρόν τουλάχιστον, ένας ικανός κράχτης που να μπορεί να αυξήσει από μόνος του τις πωλήσεις ενός μοντέλου. Μέχρι την στιγμή φυσικά που το κοινό θα κορεστεί από τα ανάποδα πιρούνια και τις ακτινικές δαγκάνες. Τότε κάποια εταιρία θα ταΐσει τα παπαγαλάκια τα οποία θα αρχίσουν γραπτώς και προφορικώς να εξαίρουν "...την περίσσεια ροπής με την οποία βγαίνει εύκολα από κάθε στροφή η συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα χάρη σε αυτό το εξωτικό καινούριο εξάρτημα, το series r/r." Και όλοι πλέον θα μιλάνε για series r/r και το στόμα τους θα στάζει μέλι και τεχνογνωσία.
Προς το παρόν ο κάτοχος ενός DL1000 του 2014 θα πρέπει να έχει το κεφάλι του ήσυχο όσον αφορά την καταπόνηση και τελική καταστροφή του πηνίου του. Από κάτι τέτοιο δεν κινδυνεύει πια. Πάει και τέλειωσε! Ή....μήπως η Suzuki συνεχίσει την πολιτική "εκπτώσεων" στην ποιότητα των πηνίων τώρα που δεν καταπονούνται πλέον υπερβολικά, οπότε...τι είχες Γιάννη; Δεν μένει παρά να το δούμε στην πράξη. Ας είμαστε αισιόδοξοι!
ΥΓ Θέλω να πιστεύω πως και το DL650 του 2015 θα είναι πλέον εξοπλισμένο με αυτό το "μαγικό" μαύρο κουτί.
Επειδή ψάχνομαι για ανορθωτή, μήπως μπορείς να δώσεις κάποια πληροφορία αν τελικά τον πήρες; |
|
| |
Χείρων Member
Ηλικία : 60 Registration date : 30/08/2013
| Θέμα: Απ: Series Regulator/Rectifier για το DL1000 του 14 Δευ Μαρ 09 2015, 00:40 | |
| Ναι, τον έχω στα χέρια μου εδώ και καιρό αλλά ακόμα δεν έκανα καμιά κίνηση. Ο φετεινός χειμώνας ήταν για μένα πολύ ..."βαρύς"! Η μηχανή έχει τρεις μήνες τώρα κουκουλωμένη και δεν την έχω αγγίξει. Και επειδή συνεχίζω να έχω πολλές υποχρεώσεις και την επόμενη περίοδο δεν ξέρω πότε θα κάνω κάποια κίνηση, λυπάμαι. Για ποιον λόγο ψάχνεσαι για ανορθωτή; Ο SH775AB πάντως που έχω στα χέρια μου, αν και δεν τον έχω δοκιμάσει όπως είπα, έχω διαβάσει πολύ καλά σχόλια γι αυτόν. Νομίζω πως μπορείς να τον αγοράσεις άφοβα. Αν για κάποιο λόγο βιάζεσαι να αλλάξεις ανορθωτή ίσως να προλάβεις να μας τον παρουσιάσεις πρώτος εσύ! |
|
| |
Miskin Member
Τόπος : ΑΘΗΝΑ Registration date : 25/05/2008
| Θέμα: Απ: Series Regulator/Rectifier για το DL1000 του 14 Δευ Μαρ 09 2015, 06:38 | |
| Για να μη τα ξαναγράφω, αν κάνεις τον κόπο να διαβάσεις εδώ σε γειτονικό φόρουμ θα καταλάβεις. Με λίγα λόγια ο ανορθωτής μου δεν ανεβάζει πάνω από 13.9 V σε οποιοδήποτε εύρος στροφών. Με ενδιαφέρει αν είχες πρόβλημα με τελωνεία και καθυστέρηση στην αποστολή. |
|
| |
Χείρων Member
Ηλικία : 60 Registration date : 30/08/2013
| Θέμα: Απ: Series Regulator/Rectifier για το DL1000 του 14 Δευ Μαρ 09 2015, 23:37 | |
| - Miskin έγραψε:
- Για να μη τα ξαναγράφω, αν κάνεις τον κόπο να διαβάσεις εδώ σε γειτονικό φόρουμ θα καταλάβεις. Με λίγα λόγια ο ανορθωτής μου δεν ανεβάζει πάνω από 13.9 V σε οποιοδήποτε εύρος στροφών. Με ενδιαφέρει αν είχες πρόβλημα με τελωνεία και καθυστέρηση στην αποστολή.
Τελωνείο όχι! Και η αποστολή ήρθε σε 15-20 μέρες. Να προμηθευτείς παράλληλα και κονέκτορες... Σύνολο 91 ευρώ + 20 οι κονέκτορες αν θυμάμαι καλά. |
|
| |
Miskin Member
Τόπος : ΑΘΗΝΑ Registration date : 25/05/2008
| Θέμα: Απ: Series Regulator/Rectifier για το DL1000 του 14 Τρι Μαρ 10 2015, 21:42 | |
| Τους κονέκτορες από που τους προμηθεύομαι; Από το ίδιο site; Έχεις ένα πρόχειρο link; |
|
| |
Χείρων Member
Ηλικία : 60 Registration date : 30/08/2013
| Θέμα: Απ: Series Regulator/Rectifier για το DL1000 του 14 Τετ Μαρ 11 2015, 17:39 | |
| - Miskin έγραψε:
- Τους κονέκτορες από που τους προμηθεύομαι; Από το ίδιο site; Έχεις ένα πρόχειρο link;
Furukawa 250 QLW Series R&R Connectors Εγώ τους πήρα από εδώ μαζί με διάφορα άλλα: http://www.cycleterminal.com/furukawa-qlw-250.html |
|
| |
Miskin Member
Τόπος : ΑΘΗΝΑ Registration date : 25/05/2008
| Θέμα: Απ: Series Regulator/Rectifier για το DL1000 του 14 Τετ Μαρ 11 2015, 18:27 | |
| Ευχαριστώ πολύ για τη βοήθεια! Θα παραγγείλω πρώτα τη φίσα μιας και τώρα έχω μια πορσελάνινη. Θεωρείς ότι αυτός ο ανορθωτής που πήρες είναι ανώτερος από τον SX Electronics; |
|
| |
Χείρων Member
Ηλικία : 60 Registration date : 30/08/2013
| Θέμα: Απ: Series Regulator/Rectifier για το DL1000 του 14 Τετ Μαρ 11 2015, 23:24 | |
| - Miskin έγραψε:
- Ευχαριστώ πολύ για τη βοήθεια! Θα παραγγείλω πρώτα τη φίσα μιας και τώρα έχω μια πορσελάνινη. Θεωρείς ότι αυτός ο ανορθωτής που πήρες είναι ανώτερος από τον SX Electronics;
Υπάρχει έτοιμος και ο αντάπτορας-φίσα της Triumph με κωδικό "Triumph T2500676 Harness" και μάλιστα φτηνά. Μπορείς να τον αναζητήσεις στην εδώ αντιπροσωπεία της Triumph. Αυτός είναι φτιαγμένος για τον ανορθωτή FH020AA που είναι mosfet αλλά ταιριάζει ακριβώς και στον SH775ΑΒ. https://www.google.gr/search?q=Triumph+T2500676+Harness&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=16wAVayGJcrkUczigwg&ved=0CDkQsAQ&biw=1920&bih=985 Αν είναι καλύτερος ο SH775ΑΒ από τον SX Electronics; Ο δεύτερος δουλεύει ακόμα εξαιρετικά πάνω σε ένα KLE. Σε τι να είναι καλύτερος o πρώτος; Ο SX κάνει την δουλειά του άψογα χωρίς να ζεσταίνεται και είναι καλύτερος λειτουργικά από τον μαμά kawasaki-Shindengen. Ξαναλέω πως θεωρώ αυτή την αλλαγή πάνω στο KLE όχι απλή επισκευή αλλά αναβάθμιση της λειτουργίας της μηχανής. Περιμένω να δω τα ίδια με τον SH775 και στο Strom. Πήρα τον Shindengen απλά γιατί είναι πιο "μουράτος" από τον SX και σχετικά φτηνός. Ανώτερος σε κάτι δεν νομίζω πως είναι. Και με τα μεταφορικά και τους κονέκτορες βγαίνει τελικά πιο ακριβά και δεν ξέρω αν αξίζει τον κόπο.... |
|
| |
matsos13 vstromhellasforum Enthusiast
Ηλικία : 41 Τόπος : ΑΘΗΝΑ - ΜΥΤΙΛΗΝΗ Registration date : 31/07/2011
| Θέμα: Απ: Series Regulator/Rectifier για το DL1000 του 14 Πεμ Απρ 02 2015, 12:54 | |
| Επειδη και εγω βρισκομαι πανω στην αλλαγη, Χειρων αν την εχεις κανει την μετατροπη φωτος θα ηταν ευπροσδεκτες. Αν ακομα δεν την εχεις κανει ακομα μην ξεχασεις να βγαζεις φωτος κατα τη διαρκεια για να μας φωτησεις και εμας. |
|
| |
mateo1 Member
Ηλικία : 46 Registration date : 06/11/2012
| Θέμα: Απ: Series Regulator/Rectifier για το DL1000 του 14 Σαβ Απρ 18 2015, 14:51 | |
| - Miskin έγραψε:
- Για να μη τα ξαναγράφω, αν κάνεις τον κόπο να διαβάσεις εδώ σε γειτονικό φόρουμ θα καταλάβεις. Με λίγα λόγια ο ανορθωτής μου δεν ανεβάζει πάνω από 13.9 V σε οποιοδήποτε εύρος στροφών. Με ενδιαφέρει αν είχες πρόβλημα με τελωνεία και καθυστέρηση στην αποστολή.
Διαβασα στο διπλα φορουμ το θεμα σου αν ο ανορθωτης σου ειναι ψιλοφουσκωμενος ετοιμαζεται να παραδοσει παρολα αυτα κανε μια απλη μετρηση με το μηχανακι να δουλευει μετρα με ενα πολυμετρο απο το - της μπαταριας και το - του ανορθωτη αν εχεις ταση ναι οπως το διαβασες αν κι εφοσον εχεις εστω και 0,5-1 volt εχεις διαφορα δυναμικου πραγμα που σημαινει οτι δεν γειωνει σωστα ο ανορθωτης σου μ ενα καλωδιο απο το - του ανορθωτη στο πλαισιο της μηχανης των γειωνεις και καθαρισες αν εχεις διαφορα δυναμικου στο ρελαντι θα σου δειξει το ποσο ακριβως και ανεβαζοντας στροφες το voltage αυτο θα μειωνεται |
|
| |
lmb990 vstromhellasforum Enthusiast
Ηλικία : 35 Τόπος : ATHENS GREECE Registration date : 01/06/2013
| Θέμα: Απ: Series Regulator/Rectifier για το DL1000 του 14 Σαβ Απρ 18 2015, 16:51 | |
| Όχι γείωση σε αλουμινένιο πλαίσιο... |
|
| |
mateo1 Member
Ηλικία : 46 Registration date : 06/11/2012
| Θέμα: Απ: Series Regulator/Rectifier για το DL1000 του 14 Σαβ Απρ 18 2015, 19:58 | |
| Μα έτσι κι άλλως είναι γειωμένο το πλαισιο
|
|
| |
Miskin Member
Τόπος : ΑΘΗΝΑ Registration date : 25/05/2008
| Θέμα: Απ: Series Regulator/Rectifier για το DL1000 του 14 Σαβ Απρ 18 2015, 21:46 | |
| - mateo1 έγραψε:
- Miskin έγραψε:
- Για να μη τα ξαναγράφω, αν κάνεις τον κόπο να διαβάσεις εδώ σε γειτονικό φόρουμ θα καταλάβεις. Με λίγα λόγια ο ανορθωτής μου δεν ανεβάζει πάνω από 13.9 V σε οποιοδήποτε εύρος στροφών. Με ενδιαφέρει αν είχες πρόβλημα με τελωνεία και καθυστέρηση στην αποστολή.
Διαβασα στο διπλα φορουμ το θεμα σου αν ο ανορθωτης σου ειναι ψιλοφουσκωμενος ετοιμαζεται να παραδοσει παρολα αυτα κανε μια απλη μετρηση με το μηχανακι να δουλευει μετρα με ενα πολυμετρο απο το - της μπαταριας και το - του ανορθωτη αν εχεις ταση ναι οπως το διαβασες αν κι εφοσον εχεις εστω και 0,5-1 volt εχεις διαφορα δυναμικου πραγμα που σημαινει οτι δεν γειωνει σωστα ο ανορθωτης σου μ ενα καλωδιο απο το - του ανορθωτη στο πλαισιο της μηχανης των γειωνεις και καθαρισες
αν εχεις διαφορα δυναμικου στο ρελαντι θα σου δειξει το ποσο ακριβως και ανεβαζοντας στροφες το voltage αυτο θα μειωνεται Δηλαδή μου λες να βάλω το βολτόμετρο εκεί που δείχνουν τα βελάκια; |
|
| |
mateo1 Member
Ηλικία : 46 Registration date : 06/11/2012
| Θέμα: Απ: Series Regulator/Rectifier για το DL1000 του 14 Κυρ Απρ 19 2015, 01:13 | |
| όχι βαλε το βολτόμετρο στην μέτρηση v dc τον ένα ακροδέκτη στο - της μπαταριας και τον άλλον στην φισαα που βγαίνει από τον ανορθωτή με τα 4 καλώδια σε οποιο από τα 2 μαυρα άσπρα θέλεις η φισσα βγάζει 2 μαυρα άσπρα που είναι το - και 2 μαυρα κοκκινα που είναι το συν
με το πολύμετρο στο diode test το πλην της μπαταριας με τα δυο μαυρα άσπρα καλώδια δείχνουν συνέχιση κυκλώματος χτυπάει δηλαδή το μπίπερ του πολυμετρου αν εκεί επάνω δεις τάση θα είναι σίγουρα τα βολτ που σου λείπουν απ την φόρτιση έχεις λοιπόν διαφορα δυναμικού που σημαινει όπως σου είπα ότι δεν γειώνει σωστά ο ανορθωτής παίρνεις λοιπόν ένα καλώδιο από τα μαυρα άσπρα καλώδια και το γειώνεις απευθείας είτε σε μια βίδα του πλαισιου είτε αφού διαφωνεί ο φίλος από πάνω απ ευθείας στο - της μπαταριας και θα δεις τα βολτ που σου έλειπαν απ την μέτρηση που κανεις στους πόλους της μπαταριας |
|
| |
Miskin Member
Τόπος : ΑΘΗΝΑ Registration date : 25/05/2008
| Θέμα: Απ: Series Regulator/Rectifier για το DL1000 του 14 Κυρ Απρ 19 2015, 01:17 | |
| Με τη πρώτη ευκαιρία θα το δοκιμάσω και θα ενημερώσω. |
|
| |
Miskin Member
Τόπος : ΑΘΗΝΑ Registration date : 25/05/2008
| Θέμα: Απ: Series Regulator/Rectifier για το DL1000 του 14 Τρι Ιουν 30 2015, 12:00 | |
| - Miskin έγραψε:
- Με τη πρώτη ευκαιρία θα το δοκιμάσω και θα ενημερώσω.
Σήμερα αποφάσισα να δοκιμάσω αυτό που μου είπες αλλά έχω πολλές απορίες, δε τα πάω καλά με τα ρεύματα. Το μηχανάκι πρέπει να δουλεύει για να τσεκάρω αυτά που μου γράφεις; Επίσης η φισα του ανορθωτή με τα ασπρόμαυρα καλώδια πρέπει να είναι κουμπωμένη; Έχω λυμένο το μηχανάκι και κάθομαι και ξύνω το κεφάλι μου... |
|
| |
Miskin Member
Τόπος : ΑΘΗΝΑ Registration date : 25/05/2008
| Θέμα: Απ: Series Regulator/Rectifier για το DL1000 του 14 Τρι Ιουν 30 2015, 12:14 | |
| Τελικά ξεκούμπωσα τη φίσα και με σβηστό μηχανάκι τσέκαρα στο diode test τη φίσα με τον αρνητικό πόλο και όντως κάνει τον χαρακτηριστικό ήχο άρα κλείνει κύκλωμα. Το γύρισα μετά στο V DC και μου δείχνει μηδέν. Επίσης το τσέκαρα με τον θετικό πόλο της μπαταρίας και μου έδειξε 12.75V όσα μου δείχνει και αν μετρήσω τους πόλους απευθείας. Συνεπώς δεν βλέπω κάποια απώλεια εκτός αν όλη αυτή η διαδικασία πρέπει να γίνει με το μοτέρ να δουλεύει. |
|
| |
mateo1 Member
Ηλικία : 46 Registration date : 06/11/2012
| Θέμα: Απ: Series Regulator/Rectifier για το DL1000 του 14 Τρι Ιουν 30 2015, 12:49 | |
| Ολα σωστα απλα οντως πρεπει να δουλευει το μοτερ και αν υπαρχει και καποιος να σου ανεβαζει στροφες ετσι ωστε στις 4000 να δεις την μεγιστη απωλεια αν αυτη υφισταται |
|
| |
Miskin Member
Τόπος : ΑΘΗΝΑ Registration date : 25/05/2008
| Θέμα: Απ: Series Regulator/Rectifier για το DL1000 του 14 Τρι Ιουν 30 2015, 13:03 | |
| - mateo1 έγραψε:
- Ολα σωστα
απλα οντως πρεπει να δουλευει το μοτερ και αν υπαρχει και καποιος να σου ανεβαζει στροφες ετσι ωστε στις 4000 να δεις την μεγιστη απωλεια αν αυτη υφισταται Πρέπει να είναι και η φίσα κουμπωμένη; Μα πως θα βάλω τον ακροδέκτη του πολυμετρου στην επαφή αν είναι κουμπωμένη; |
|
| |
mateo1 Member
Ηλικία : 46 Registration date : 06/11/2012
| Θέμα: Απ: Series Regulator/Rectifier για το DL1000 του 14 Τρι Ιουν 30 2015, 13:05 | |
| οχι δεν χρειαζεται να ειναι κουμπωμενη βαλε μπροσ ξεκουμπωσε και μετρα την φυσσα που βγαινει απ τον ανορθωτη |
|
| |
Miskin Member
Τόπος : ΑΘΗΝΑ Registration date : 25/05/2008
| Θέμα: Απ: Series Regulator/Rectifier για το DL1000 του 14 Τρι Ιουν 30 2015, 15:01 | |
| - mateo1 έγραψε:
- οχι δεν χρειαζεται να ειναι κουμπωμενη
βαλε μπροσ ξεκουμπωσε και μετρα την φυσσα που βγαινει απ τον ανορθωτη Με το μοτέρ σε λειτουργία δεν είδα διαφορά. Στη φίσα(θηλυκή) του ανορθωτή δίνει μηδέν απώλεια στις 4000 στρ/λ ενώ στην αρσενική 0.1V που είναι αμελητέο. |
|
| |
mateo1 Member
Ηλικία : 46 Registration date : 06/11/2012
| Θέμα: Απ: Series Regulator/Rectifier για το DL1000 του 14 Τρι Ιουν 30 2015, 15:11 | |
| Οποτε από εκεί είσαι ΟΚ.. χμμμ??? |
|
| |
mateo1 Member
Ηλικία : 46 Registration date : 06/11/2012
| Θέμα: Απ: Series Regulator/Rectifier για το DL1000 του 14 Παρ Ιουλ 03 2015, 22:57 | |
| Το λοιπόν... Ο ανορθωτής αγοράστηκε και τοποθετηκε Είναι ο ανορθωτης σειράς της ελληνικής SX
Οι πρώτες εντυπώσεις ήταν οι αναμενόμενες Τα ρευματα της μηχανής σταθεροποιήθηκαν..Ακομη και με προβολάκια αναμενα μεσα στην πολη σταματημένος η μπαταρια φορτίζει.. οριακά μεν αλλα φορτίζει.. Το μοτέρ ακούγεται ελαφρώς πιο γλυκα και η διαφορα στην αποκριση στις χαμηλές του είναι κάτι παραπάνω από αισθητή.. Δεν ξέρω αν είναι η ιδέα μου το οτι είναι και λίγο πιο γραμμική η λειτουργια του γκαζιού πλέον.. Είναι όντως μια αξιόλογη αναβάθμιση κατά την ταπεινή μου γνώμη ..
Σημειωτεον μονο ότι επειδή σιχαίνομαι αυτό το νίκελ χρώμα της ψυκτρας βάφτηκε σε μαυρο χρώμα καθαρά για αισθητικούς λογους Πιάνει με μια βίδα καθότι λίγο μεγαλύτερες οι αποστάσεις αλλα το βαρος είναι μηδαμινό |
|
| |
| Series Regulator/Rectifier για το DL1000 του 14 | |
|