|
|
Συγγραφέας | Μήνυμα |
---|
lmb990 vstromhellasforum Enthusiast
Ηλικία : 35 Τόπος : ATHENS GREECE Registration date : 01/06/2013
| Θέμα: Απ: καιει λαδι τελικα? Δευ Μαρ 09 2015, 17:30 | |
| Ρε παιδιά μην τρελαίνεστε μετα λαδια... Για μένα όπως εχω ξαναπεί 6000 ειναι πολλά και 3000 ειναι λίγα... Προσωπικά τα αλλάζω κάθε 4000 και βάζω λαδι καλό με αντιτριβιδικο (davinci με 15? το λίτρο) σε κάθε αλλαγή αλλάζω και το φίλτρο (6-7 ? κανει δεν χάθηκε ο κόσμος)
Η σουζουκι φυσικά και θέλει να υπάρχουν φθορές (σε λογικά πλαίσια μην χάσει και την αξιοπιστία της) απο τα ανταλλακτικά βγάζει...
Όσο πιο πολύ και πιο συχνά ανεβαίνει το στροφόμετρο στα κόκκινα τόσο πιο πιθανό ειναι να σου κάψει...
Αν έχεις το 650 βάλε ημισυνθετικο 15-50... Άλλαξε ξανά σε 4000 και μέτρα την ποσότητα... Αν σου έχει κάψει άλλαξε στα 3000... Αν σου έχει κάψει και τότε βάλε με αντιτριβιδικο και βρες σε ποια χλμ σύμφωνα με την οδήγηση σου δεν σου καίει...
|
|
| |
asdf1924
Registration date : 25/10/2014
| Θέμα: Απ: καιει λαδι τελικα? Δευ Μαρ 09 2015, 18:21 | |
| Αυτο θα κανω τνχ κ παλι ολους! |
|
| |
jimkopa Member
Τόπος : Πτολεμαίδα Registration date : 06/05/2013
| Θέμα: Απ: καιει λαδι τελικα? Δευ Μαρ 09 2015, 18:46 | |
| Αν εχεις λεφτα παραπανησια αλλαζεις καθε 4 000 και βαζεις λαδια πανω απο 15 ευρω/ και φιλτρο καθε φορα
αααααααν δεν εχεις λεφτα παραπανησια αλλαζεις καθε 6000 κασι βαζεις λαδια των 12 ευρω/ευρω max
ΟΛΑ τα αλλα ή αλλοι συνδιασμοι των παραπανω ...ειναι Αλλα λογια να αγαπιομαστε |
|
| |
aris_n gold member
Ηλικία : 43 Τόπος : Άθενς Registration date : 08/04/2008
| Θέμα: Απ: καιει λαδι τελικα? Δευ Μαρ 09 2015, 19:41 | |
| - BLaCkXs.... έγραψε:
- Εγω ετσι έλαβα οτι εγινες ειρωνικός στα λόγια μου αλλα δεν με πειράζει ουτε θα επεκταθώ.Κανείς νομιζω δεν μπορεί να κατακρίνει κάποιον που αλλάζει λαδια γρηγορότερα απο το επιτρεπτό όριο,δεν ειναι κατι κακό,αντιθέτως καλό κανει. Το οτι τα λαδια χάνουν την ουσία τους μου το εχουν πει μάστορες που εμπιστεύομαι(και δεν μ λενε μαλακιες για να βγάλουν λεφτά) και το εχω δει με τα ματια μου,λαδι να βγαινει απο μοτ/τα συναδέλφου κατάμαυρο μετά απο 6000 χλμ παρα κατι και να εχει χάσει την πυκνότητα του τελείως έτρεχε σαν νερό αν με καταλαβαίνεις,ενώ την ιδια στιγμη που κάναμε μαζι το σέρβις το δικο μου λαδι ηταν οπως το είχα βάλει και έτρεχε με την κλασική πυκνότητα του.Και οι δυο φορούσαμε motul απο τον ιδιο μάστορα ακριβώς. Το ειδα με τα ιδια μ τα ματια γι αυτό και υποστηρίζω την άποψη μου δεν το έβγαλα απο το κεφαλι μου και δεν σ λέω μλκιες.Επίσης εάν βρεθείς ποτέ στο κατάστημα του Στάθη στα εξαρχεια ρίξε μια ματια στη γυάλινη βιτρίνα μεσα στο μαγαζί του τα δυο βάζα που εχει σαν παράδειγμα αυτου που σ λέω με τα καμμένα λαδια και σύγκρινε τα.
Μάλιστα, με κάλυψες απόλυτα και επιβεβαίωσες αυτά που γράφω παραπάνω. Οτι δηλαδή η άποψη σου είναι εμπειρική, βασισμένη σε λεγόμενα μαστόρων και των ματιών σου. Άρα λοιπόν κάτι τεκμηριωμένο για τα 3000 χλμ δεν υπάρχει. Το χρώμα των λαδιών επέτρεψε μου να σου πω οτι είναι εως και αντένδειξη. Οι απορρυπαντικές ουσίες που έχουν τα λάδια, αν αυτές έχουν το χρόνο να απορρυπάνουν τον κινητήρα τότε τα λάδια θα είναι μαύρα, χωρίς αυτό να σημαίνει οτι τα λάδια έχουν απολέσει την λιπαντική τους ιδιότητα. Αν θες να είσαι ακριβής για αυτό που υποστηρίζεις θα πρέπει να υπολογίσεις το κινηματικό ιξώδες του λαδιού, μεταξύ άλλων παραμέτρων σε όλα τα στάδια της ζωής του και να δεις πόσο αυτό υποβαθμίζεται και πως μεταφράζεται στον πληθυσμό των ρινισμάτων μετάλλου που θα ανιχνευθούν στο λάδι που θα βγει απο τον κινητήρα. Το διδακτορικό που παρέθεσα και που πρότεινα να διαβάσει ο κάθε ενδιαφερόμενος για να μην μεταφέρει γνώμες μαστόρων κάνει αυτό ακριβώς. Χρησιμοποιεί επιστημονικά όργανα και μεθόδους για να εξάγει ασφαλή συμπεράσματα και όχι γνώμες και αυτά που βλέπουν τα μάτια μας, ειδικά σε κινητήρες εσωτερικής καύσης σε οχήματα του Στρατού με εκατομμύρια χιλιόμετρα. Αν ήταν έτσι θα καταργούσαμε τα όργανα μέτρησης και θα τα κάναμε όλα με το μάτι. Δεν είναι κακό να αλλάζεις τα λάδια σου νωρίτερα αλλα δεν είναι και κακό να τα αλλάζεις στα χιλιόμετρα που ορίζει ο κατασκευαστής. Με την δική σου λογική αν τα αλλάζεις ανα 1000 χλμ θα είναι καλύτερα (Επέτρεψε μου να σου πω οτι θα είναι καλύτερα μόνο για τον έμπορο των λιπαντικών και για τον οποιονδήποτε μάστορα θα σου τα αλλάξει). Έχω τις αμφιβολίες μου ωστόσο αν θα είναι καλύτερα για τον κινητήρα. Άρα λοιπόν ας είμαστε λίγο πιο φειδωλοί σε αυτά που προτείνουμε στον κόσμο, ειδικά όταν οι συμβουλές μας διπλασιάζουν το κόστος συντήρησης της μοτοσυκλέτας μας χωρίς μάλιστα αυτό να έχει ωφέλη για την λειτουργία της που να προκύπτουν αντικειμενικά. Αυτά έχω να πω και ο καθένας μπορεί να βγάλει τα συμπεράσματα του, να κοιτάξει τα οικονομικά του και να αποφασίσει που και πως θέλει να ξοδεύει τον μισθό του. Απλά είναι τα πράγματα. |
|
| |
DiverStrom Member
Ηλικία : 42 Τόπος : Σέρρες - Ασπροβάλτα Registration date : 02/04/2011
| Θέμα: Απ: καιει λαδι τελικα? Δευ Μαρ 09 2015, 19:50 | |
| Έλα βρε χαλαρώστε Δευτεριάτικα - μην μπαίνεται στη φάση της αντιπαράθεσης... Ειρήνη Υμήν.. |
|
| |
aris_n gold member
Ηλικία : 43 Τόπος : Άθενς Registration date : 08/04/2008
| Θέμα: Απ: καιει λαδι τελικα? Δευ Μαρ 09 2015, 19:52 | |
| |
|
| |
jimkopa Member
Τόπος : Πτολεμαίδα Registration date : 06/05/2013
| Θέμα: Απ: καιει λαδι τελικα? Δευ Μαρ 09 2015, 20:56 | |
| - aris_n έγραψε:
Μάλιστα, με κάλυψες απόλυτα και επιβεβαίωσες αυτά που γράφω παραπάνω. Οτι δηλαδή η άποψη σου είναι εμπειρική, βασισμένη σε λεγόμενα μαστόρων και των ματιών σου. Άρα λοιπόν κάτι τεκμηριωμένο για τα 3000 χλμ δεν υπάρχει. Το χρώμα των λαδιών επέτρεψε μου να σου πω οτι είναι εως και αντένδειξη. Οι απορρυπαντικές ουσίες που έχουν τα λάδια, αν αυτές έχουν το χρόνο να απορρυπάνουν τον κινητήρα τότε τα λάδια θα είναι μαύρα, χωρίς αυτό να σημαίνει οτι τα λάδια έχουν απολέσει την λιπαντική τους ιδιότητα. Αν θες να είσαι ακριβής για αυτό που υποστηρίζεις θα πρέπει να υπολογίσεις το κινηματικό ιξώδες του λαδιού, μεταξύ άλλων παραμέτρων σε όλα τα στάδια της ζωής του και να δεις πόσο αυτό υποβαθμίζεται και πως μεταφράζεται στον πληθυσμό των ρινισμάτων μετάλλου που θα ανιχνευθούν στο λάδι που θα βγει απο τον κινητήρα. Το διδακτορικό που παρέθεσα και που πρότεινα να διαβάσει ο κάθε ενδιαφερόμενος για να μην μεταφέρει γνώμες μαστόρων κάνει αυτό ακριβώς. Χρησιμοποιεί επιστημονικά όργανα και μεθόδους για να εξάγει ασφαλή συμπεράσματα και όχι γνώμες και αυτά που βλέπουν τα μάτια μας, ειδικά σε κινητήρες εσωτερικής καύσης σε οχήματα του Στρατού με εκατομμύρια χιλιόμετρα. Αν ήταν έτσι θα καταργούσαμε τα όργανα μέτρησης και θα τα κάναμε όλα με το μάτι. Δεν είναι κακό να αλλάζεις τα λάδια σου νωρίτερα αλλα δεν είναι και κακό να τα αλλάζεις στα χιλιόμετρα που ορίζει ο κατασκευαστής. Με την δική σου λογική αν τα αλλάζεις ανα 1000 χλμ θα είναι καλύτερα (Επέτρεψε μου να σου πω οτι θα είναι καλύτερα μόνο για τον έμπορο των λιπαντικών και για τον οποιονδήποτε μάστορα θα σου τα αλλάξει). Έχω τις αμφιβολίες μου ωστόσο αν θα είναι καλύτερα για τον κινητήρα. Άρα λοιπόν ας είμαστε λίγο πιο φειδωλοί σε αυτά που προτείνουμε στον κόσμο, ειδικά όταν οι συμβουλές μας διπλασιάζουν το κόστος συντήρησης της μοτοσυκλέτας μας χωρίς μάλιστα αυτό να έχει ωφέλη για την λειτουργία της που να προκύπτουν αντικειμενικά. Αυτά έχω να πω και ο καθένας μπορεί να βγάλει τα συμπεράσματα του, να κοιτάξει τα οικονομικά του και να αποφασίσει που και πως θέλει να ξοδεύει τον μισθό του. Απλά είναι τα πράγματα. Πολυ σωστη γνώμη ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ |
|
| |
shadow.gr. vstromhellasforum Enthusiast
Ηλικία : 48 Τόπος : ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Registration date : 25/05/2008
| Θέμα: Απ: καιει λαδι τελικα? Τρι Μαρ 10 2015, 13:46 | |
| aris n..εχεις ενα δικιο. στις 4.000 απλα προσθετης μια αλλαγη στα δυο service δεν κανεις κατι κακο...εαν σκεφτεις οτι μερικες αλλαγες σε μερικους πεφτουν και αναμεσα σε 1+ χρονο.....
μπορεις να μας βαλεις καποιον πινακα να δουμε κα εμεις την διαφορα σε πυκνωτητα του λαδιου πως ειναι κανουργιο και πως εισαι μετα απο 6.000 χλμ?? μετρησεις εχεις κανει εσυ η τις εχεις παρει απο αλλου??? |
|
| |
jimkopa Member
Τόπος : Πτολεμαίδα Registration date : 06/05/2013
| Θέμα: Απ: καιει λαδι τελικα? Τρι Μαρ 10 2015, 14:19 | |
| Οταν καποιος κανει 10.000 χλμ τον χρονο με με αλλαγη ακριβου λαδιου στα 3.000 θελεις 3 αλλαγες 3 Χ 50 ευρω = 150 ευρω ενω με αλλαγη στα 6 000 και σχετικα φτηνο λαδι θέλεις 75 Ευρω αν τωρα αυτα τα 75 ευρω δεν ειναι πεταμενα λεφτα ....τοτε τι ειναι?
Τωρα αν καποιος κανει 3 000 χλμ τον χρονο δεν τον πειραζει να δινει 60 ευρω για τα ακριβα λαδια και να τα αλλαζει μια φορα τον χρονο
αλλα και παλι το κανεις μονο οταν εχεις παραπανησια λεφτα αλλιως δεν υπαρχει λογικη |
|
| |
lmb990 vstromhellasforum Enthusiast
Ηλικία : 35 Τόπος : ATHENS GREECE Registration date : 01/06/2013
| Θέμα: Απ: καιει λαδι τελικα? Τρι Μαρ 10 2015, 14:28 | |
| - jimkopa έγραψε:
- Οταν καποιος κανει 10.000 χλμ τον χρονο με με αλλαγη ακριβου λαδιου στα 3.000 θελεις 3 αλλαγες 3 Χ 50 ευρω = 150 ευρω
ενω με αλλαγη στα 6 000 και σχετικα φτηνο λαδι θέλεις 75 Ευρω αν τωρα αυτα τα 75 ευρω δεν ειναι πεταμενα λεφτα ....τοτε τι ειναι?
Τωρα αν καποιος κανει 3 000 χλμ τον χρονο δεν τον πειραζει να δινει 60 ευρω για τα ακριβα λαδια και να τα αλλαζει μια φορα τον χρονο
αλλα και παλι το κανεις μονο οταν εχεις παραπανησια λεφτα αλλιως δεν υπαρχει λογικη και γιατι να βάλεις σχετικα φθηνο λάδι και να μην βάλεις το πιο φθηνο?? πχ απο πρατηριο... λαδια ειναι όλα... ο κατασκευαστης λεει καθε 6000 για να ειναι καλυμενος... αμα θες τα αλλαζεις και στις 7000... καλό στην τσέπη σου κάνει!!!! |
|
| |
aris_n gold member
Ηλικία : 43 Τόπος : Άθενς Registration date : 08/04/2008
| Θέμα: Απ: καιει λαδι τελικα? Τρι Μαρ 10 2015, 17:05 | |
| - shadow.gr. έγραψε:
- aris n..εχεις ενα δικιο.
στις 4.000 απλα προσθετης μια αλλαγη στα δυο service δεν κανεις κατι κακο...εαν σκεφτεις οτι μερικες αλλαγες σε μερικους πεφτουν και αναμεσα σε 1+ χρονο.....
μπορεις να μας βαλεις καποιον πινακα να δουμε κα εμεις την διαφορα σε πυκνωτητα του λαδιου πως ειναι κανουργιο και πως εισαι μετα απο 6.000 χλμ?? μετρησεις εχεις κανει εσυ η τις εχεις παρει απο αλλου??? Μετρήσεις όχι εγώ δεν έχω κάνει. Αυτό το έχει κάνει η suzuki η οποία λέει οτι κάθε λάδι που συναντά τις απαιτήσεις API/JASO (American Petroleum Institute/ Japanese Automotive Standards Organization) είναι κατάλληλο για χρήση στις μοτοσυκλέτες μας και χρήζει αλλαγής κάθε 6.000 χλμ. Αν θέλεις πάντως να έχεις μια αίσθηση για το τι συμβαίνει στο κινηματικό ιξώδες ενός λαδιού, παρέθεσα για τον κάθε ενδιαφερόμενο μια Διδακτορική Διατριβή πάνω στο θέμα, με αντικείμενο τα οχήματα του Στρατού Ξηράς με εκατομμύρια (κυριολεκτικά) χιλιόμετρα. Επειδή μπορεί να υπάρχει δυσκολία στο να βρεθεί η παραπάνω πηγή, κάτι ανάλογο υπάρχει δημοσιευμένο στο διαδίκτυο απο το Γερμανικό Ερευνητικό Ινστιτούτο Υλικών, Καυσίμων και Λιπαντικών Bundeswehr το οποίο έχει κάνει μια αντίστοιχη μελέτη σε κινητήρες αρμάτων μάχης. Η αναλογία δεν είναι ίδια αλλά δείχνει μια αίσθηση για το τι συμβαίνει στο λάδι καθώς αυξάνονται τα διανυθέντα χιλιόμετρα και πιο συγκεκριμένα στο κινηματικό ιξώδες του αλλά και στην Οξείδωση του, δύο απο τους σημαντικότερους παράγοντες που παίζουν ρόλο για την διάρκεια ζωής του λιπαντικού. Θα δεις λοιπόν οτι ΔΕΝ ανευρίσκεται καμία συσχέτιση μεταξύ των διανυθέντων χιλιομέτρων και την αλλαγή στο ιξώδες ή στην οξείδωση του λαδιού, όταν οι αλλαγές του ελαίου γίνονται μέσα στα όρια που δίνει ο κατασκευαστής (Για τα υπο μελέτη οχήματα ήταν τα 2500 χλμ). Μάλιστα η εξάρτηση τους είναι μια οριζόντια ευθεία γραμμή, που δείχνει οτι το λάδι όταν βγήκε απο τον κινητήρα ήταν "σαν καινούριο". Πρόσεξε λοιπόν τι σημαίνει αυτό. Οτι το όριο που βάζει ο κατασκευαστής είναι το όριο στο οποίο το λάδι λειτουργεί "σαν καινούργιο" και δεν προκαλεί σημαντικές φθορές λόγω υποβάθμισης των ιδιοτήτων του. Στην αντίθετη περίπτωση που το λάδι, για χάριν υπερβολής, είχε γίνει νερό στα μισά χιλιόμετρα χιλιόμετρα, αυτομάτως σημαίνει οτι ο κινητήρας θα είχε υποστεί σημαντικές φθορές λόγω της ελλειπούς λίπανσης και οτι κάθε φορά που θα αλλάζαμε λάδια στα 6.000 χλμ, σε περίπου 10 λόγου χάριν αλλαγές, θα παίρναμε τα πιστόνια στο χέρι (περίπου 60.000 χλμ). Στις περισσότερες μοτοσυκλέτες βλέπουμε οτι δεν συμβαίνει αυτό και μάλιστα εχουμε παραδείγματα μοτοσυκλετών με πολύ περισσότερα χιλιόμετρα απο αυτά. Η μελέτη αυτή μπορεί να βρεθει Εδώ. Αναφορικά με αυτό που λέει ο Φάνης Λάμπρος και την λογική του για να κάνουμε καλό στην τσέπη μας να τα αλλάζουμε κάθε 7.000 χλμ και ας είναι και απο το βενζινάδικο. Έχω δύο παρατηρήσεις να κάνω. Πρώτον, τα 7.000 χλμ ξεπερνούν τα χιλιόμετρα που ορίζει ο κατασκευαστής ως μέγιστο όριο καλης λειτουργίας του κινητήρα χωρίς ενδιάμεση αλλαγή λαδιών. Άρα εν γνώση του κάποιος ξεπερνά τα όρια της καλής λειτουργίας και ενδεχωμένως να πληρώσει και το αντίστοιχο αντίτιμο αν παρουσιαστεί βλάβη λόγω αυτής της παράληψης. Άρα αυτό δεν το συζητάμε. Εδω συζητάμε αν είναι προς όφελος του κινητήρα να αλλάζει το λάδι στα μισά χιλιόμετρα απο αυτά που ορίζει ο κατασκευαστής, διπλασιάζοντας ταυτόχρονα το κόστος συντήρησης της μοτοσυκλετας χωρίς ωστόσο προφανή ωφέλη. Δεύτερον: Αν το λάδι που θα πάρω απο το βενζινάδικο ή ακόμα και απο τα Lidl (για να φανώ υπερβολικός) αναγράφει οτι φτάνει ή ξεπερνά τις απαιτήσεις API/JASO MA τότε ναι θα το βάλω άφοβα. Μια μικρή παρατήρηση φίλε Φάνη Λάμπρο. Το ξέρεις οτι το λάδι Da Vinci που φοράς στο μηχανάκι σου γράφει οτι πληρεί μόνο τις προδιαγραφές API και δεν κάνει πουθενά αναφορά για JASO που είναι και ο καθ' ύλην αρμόδιος φορές πιστοποίησης λιπαντικών για Ιαπωνικούς κινητήρες; Ίσως αυτό θα έπρεπε να σε προβληματίσει περισσότερο (μαζί και εμένα που φοράω τα ίδια λάδια) απο το πότε θα αλλάζεις λάδια. Είπαμε, μεγάλα παιδιά είμαστε όλοι εδώ και ο καθένας πράττει ανάλογα με το οικονομικό του δυναμικό και τον τρόπο σκέψης του. Η δική μου ένσταση ήταν και είναι στην κατ' ανάγκη αλλαγή λαδιών στα μισά χιλιόμετρα απο αυτά που ορίζει ο κατασκευαστής χωρίς προφανή ωφέλη για την λειτουργία του κινητήρα. Αλλά με προφανέστατα ωφέλη για την τσέπη των πωλητών λαδιών και των μαστόρων που τα βάζουν.
Έχει επεξεργασθεί από τον/την aris_n στις Τρι Μαρ 10 2015, 20:07, 1 φορά |
|
| |
lmb990 vstromhellasforum Enthusiast
Ηλικία : 35 Τόπος : ATHENS GREECE Registration date : 01/06/2013
| Θέμα: Απ: καιει λαδι τελικα? Τρι Μαρ 10 2015, 19:36 | |
| |
|
| |
aris_n gold member
Ηλικία : 43 Τόπος : Άθενς Registration date : 08/04/2008
| Θέμα: Απ: καιει λαδι τελικα? Τρι Μαρ 10 2015, 19:38 | |
| - lmb650 έγραψε:
- Λάμπρο με λένε!!
Χαχα Λάμπρο συγγνώμη! Τώρα γιατί εμένα μου ήρθε Φάνη, μόνο εκείνο το δυσλειτουργικό εγκεφαλικό κύτταρο ξέρει! |
|
| |
lmb990 vstromhellasforum Enthusiast
Ηλικία : 35 Τόπος : ATHENS GREECE Registration date : 01/06/2013
| Θέμα: Απ: καιει λαδι τελικα? Τρι Μαρ 10 2015, 19:39 | |
| Πάντως ρε φιλε με το davinci ειναι πολύ ευχαριστημένος.. Στις αλλαγές δεν κοπανάει καθόλου και γενικά δεν μου καίει λάδι... Εσυ το χρησιμοποιείς καιρό;; Έχεις κανένα παράπονο;; |
|
| |
aris_n gold member
Ηλικία : 43 Τόπος : Άθενς Registration date : 08/04/2008
| Θέμα: Απ: καιει λαδι τελικα? Τρι Μαρ 10 2015, 20:00 | |
| - lmb650 έγραψε:
- Πάντως ρε φιλε με το davinci ειναι πολύ ευχαριστημένος.. Στις αλλαγές δεν κοπανάει καθόλου και γενικά δεν μου καίει λάδι... Εσυ το χρησιμοποιείς καιρό;; Έχεις κανένα παράπονο;;
Κοίτα γενικά είμαι ευχαριστημένος αλλά συγκρατημένος. Το έχω για περίπου 14.000 χλμ τώρα και δεν μου έχει κάψει καθόλου. Γενικά δεν μου έκαψε ποτέ λάδι το μηχανάκι. Ούτε το σασμάν κοπανάει στις αλλαγές. Το μόνο παράπονο που μπορώ να σκεφτώ είναι οτι, αρκετά συχνά τον τελευταίο καιρό, όταν κατεβάζω συνεχόμενα τις ταχύτητες απο 6η μέχρι 2α ή 1η κάποιες φορές το σασμάν είναι "νεκρό", δηλαδή δεν κουμπώνει η επόμενη ταχύτητα και πρέπει να αφήσω τον συμπλέκτη, να βρεί ταχύτητα και μετά να συνεχίσω να κατεβάζω. Ίσως το κάνει εξαιτίας του αντιτριβικού που έχει και μπορεί να επηρεάζει τους δίσκους, ειδικά τους δικούς μου που έχουν και 88.000 χλμ στην πλάτη. Πάντως έχω μια ας το πούμε ανησυχία που το λάδι δεν είναι μιας επώνυμης εταιρείας με οτι μπορεί να σημαίνει αυτό. |
|
| |
lmb990 vstromhellasforum Enthusiast
Ηλικία : 35 Τόπος : ATHENS GREECE Registration date : 01/06/2013
| Θέμα: Απ: καιει λαδι τελικα? Τρι Μαρ 10 2015, 20:07 | |
| Εγώ το εχω απο τις 37.000 και τώρα εχω 61.000 περίπου... Αυτό με τα κατεβάσματα πιστεύω θα στο έκανε το κάθε λάδι... Κανονικά υποτίθεται ότι δεν πρέπει να φρενάρεις με πατημένο συμπλέκτη.. Πρέπει να έχεις ταχύτητα μέσα για να σε φρενάρει και το σασμάν.. Και να κατεβάζεις σχέσεις ανάλογα με τα χλμ που έχεις... Τελοσπαντων... Η ιστορία θα δείξει για το συγκεκριμένο λάδι... Το καλό ειναι ότι άρχισαν να το χρησιμοποιούν περισσότεροι απο το φορουμ και θα δούμε πολλές απόψεις!!! |
|
| |
asdf1924
Registration date : 25/10/2014
| Θέμα: Απ: καιει λαδι τελικα? Τρι Μαρ 10 2015, 20:13 | |
| Με τουτα και με κεινα με μπερδευετε :p λογο το οτι δεν εχω κ πολυ εμπειρια με συντηρηση μηχανης θα με βοηθουσε αν απλα ελεγε ο καθενας με λιγα λογια τι κανει και πια ειναι η φυσιολογικη συμπεριφορα της συγκεκριμενης μηχανης.απο θεμα λαδιου που ξεκινησε και η κουβεντα. |
|
| |
aris_n gold member
Ηλικία : 43 Τόπος : Άθενς Registration date : 08/04/2008
| Θέμα: Απ: καιει λαδι τελικα? Τρι Μαρ 10 2015, 20:29 | |
| - asdf1924 έγραψε:
- Με τουτα και με κεινα με μπερδευετε :p λογο το οτι δεν εχω κ πολυ εμπειρια με συντηρηση μηχανης θα με βοηθουσε αν απλα ελεγε ο καθενας με λιγα λογια τι κανει και πια ειναι η φυσιολογικη συμπεριφορα της συγκεκριμενης μηχανης.απο θεμα λαδιου που ξεκινησε και η κουβεντα.
Έχεις δίκιο φίλε μου, η συζήτηση περισσότερο μπερδεύει εναν "αμύητο" στις λαδολογίες παρά του προσφέρει κάτι απόλυτα χρήσιμο. Εγώ θα σου πρότεινα να βρείς ένα καλό λάδι με οτι σημαίνει αυτό για σένα (π.χ καλό για εμένα θα ήταν ενα λάδι που οπωσδήποτε θα πληρούσε τις προδιαγραφές του κατασκευαστή - API/JASO MA και θα είχε και μια σχετικά λογική τιμή. Αυτό το βλέπει κανείς αναλόγως των οικονομικών του. Αλλαγές εγώ θα έκανα πάλι στα όρια που λέει ο κατασκευαστής, δηλαδή στα 6.000 χλμ μαζί με αλλαγή φίλτρου. Για τα δικά μου οδηγικά δεδομένα και το μέρος στο οποίο ζώ χρησιμοποιώ ημισυνθετικό 15W-50. Υπάρχει και 10W-40 αλλά αυτό το βλέπεις εσύ αναλόγως των οδηγικών σου δεδομένων και των θερμοκρασιών που επικρατούν στο μέρος που ζεις. Αν την μοτοσυκλέτα την πήρες μεταχειρισμένη καλό είναι να της αλλάξεις τα λάδια εσύ για να ξέρεις απο πότε ακριβώς να αρχίσεις να μετράς τα χιλιόμετρα αλλαγής τους και να είσαι απόλυτα βέβαιος για τα λάδια που έβαλες και πότε τα έβαλες. Επίσης σταδιακά καλό θα ήταν να αλλάξεις σχετικά σύντομα αν δεν έχουν αλλαχτεί, τα υγρά φρένων μπρός πίσω καθώς και το παραφλού. Ειδικά για το παραφλού είναι σημαντικό να χρησιμοποιήσεις ενα παραφλού ειδικά σχεδιασμένο για μοτοσυκλέτες. Έχει σημαντική επίδραση στην μακροζωία του συστήματος ψύξης. Επίσης η αλλαγή αυτών των υγρών (φρένων και παραφλού) η suzuki προτείνει να γίνεται κάθε δυο χρόνια. Αναφορικά με την καύση λαδιού απο τον κινητήρα, όντως η suzuki δίνει κάποιο επιτρεπτό όριο αναλόγως των χιλιομέτρων (δεν το θυμάμαι πιο είναι αλλά κάπου θα το βρεις εδω μέσα). Είναι ενα εξαιρετικά σημαντικό θέμα και θέλει προσοχή και παρακολούθηση. Πρέπει τακτικά να κοιτάς την στάθμη του λαδιού σου, αν είναι δυνατόν πάντα στην ίδια επίπεδη επιφάνεια για λόγους συστηματικότητας. Κατέγραφε την στάθμη και δες αν τελικά σου καει λάδια. Αν είσαι κοντά στα όρια ανοχής της suzuki ίσως να έχεις θέμα το οποίο θα επιδεινωθεί αργότερα. Για αρχή επιβεβαίωσε οτι όντως η μοτοσυκλέτα καίει λάδι. |
|
| |
lmb990 vstromhellasforum Enthusiast
Ηλικία : 35 Τόπος : ATHENS GREECE Registration date : 01/06/2013
| Θέμα: Απ: καιει λαδι τελικα? Τρι Μαρ 10 2015, 20:35 | |
| Έχουμε και λέμε λοιπόν:
ΛΑΔΙΑ κάθε 6.000 (και νωρίτερα να τα αλλάξεις κακό δεν ειναι) Φ ΛΑΔΙΟΥ κάθε δεύτερη αλλαγή (και σε κάθε αλλαγή να το αλλάζεις κακό δεν ειναι) ΜΠΟΥΖΙ κάθε 12.000 (εκτός αν έχεις ιριδιου που κρατάνε περισσότερο αλλα ειναι και πιο ακριβά) Φ ΑΕΡΑ κάθε 12.000 (εκτός αν έχεις πλενομενο που το καθαριζεις κάθε 12.000) Φ ΒΕΝΖΙΝΗΣ μια φορά τον χρόνο η μια στα δυο χρόνια (ανάλογα ποσά χλμ κανείς) ΥΓΡΑ ΦΡΕΝΩΝ κάθε 2 χρόνια (και λίγο παραπάνω να τα κρατηςεις δεν χάλασε ο κόσμος.. ΛΙΓΟ όμως όχι 7 χρονια) ΠΑΡΑΦΛΟΥ κάθε 2 χρόνια (δεν αναμειγνύουμε διαφορετικά χρώματα) ΡΥΘΜΙΣΗ ΒΑΛΒΙΔΩΝ κάθε 24.000 (ανάλογα ποσό το κυνηγάς υπολόγισε 48.000 ή 72.000) ΛΑΣΤΙΧΑ κάθε 2 χρόνια (ανάλογα την χρήση φυσικά) ΑΛΥΣΙΔΟΓΡΑΝΑΖΑ κάθε 30.000-40.000 (ανάλογα την χρήση.. Αλλάζουμε πάντα ΚΑΙ αλυσίδα ΚΑΙ γρανάζια)
Ελπίζω να σε βοήθησα!! Καλά χιλιόμετρα, καλές βόλτες και πάντα όρθιος!! |
|
| |
asdf1924
Registration date : 25/10/2014
| Θέμα: Απ: καιει λαδι τελικα? Τρι Μαρ 10 2015, 20:45 | |
| Ετσι ναι λιανα κ ωραια! Ευχαριστω κ παλι! |
|
| |
jimkopa Member
Τόπος : Πτολεμαίδα Registration date : 06/05/2013
| Θέμα: Απ: καιει λαδι τελικα? Τρι Μαρ 10 2015, 21:12 | |
| - lmb650 έγραψε:
- jimkopa έγραψε:
- Οταν καποιος κανει 10.000 χλμ τον χρονο με με αλλαγη ακριβου λαδιου στα 3.000 θελεις 3 αλλαγες 3 Χ 50 ευρω = 150 ευρω
ενω με αλλαγη στα 6 000 και σχετικα φτηνο λαδι θέλεις 75 Ευρω αν τωρα αυτα τα 75 ευρω δεν ειναι πεταμενα λεφτα ....τοτε τι ειναι?
Τωρα αν καποιος κανει 3 000 χλμ τον χρονο δεν τον πειραζει να δινει 60 ευρω για τα ακριβα λαδια και να τα αλλαζει μια φορα τον χρονο
αλλα και παλι το κανεις μονο οταν εχεις παραπανησια λεφτα αλλιως δεν υπαρχει λογικη
και γιατι να βάλεις σχετικα φθηνο λάδι και να μην βάλεις το πιο φθηνο?? πχ απο πρατηριο... λαδια ειναι όλα... ο κατασκευαστης λεει καθε 6000 για να ειναι καλυμενος... αμα θες τα αλλαζεις και στις 7000... καλό στην τσέπη σου κάνει!!!! Οταν λεω φτηνό εννοώ των 11-12 (μοτουλ,μπελ ρευ) ευρω και ακριβο πανω απο 15 με προσθετικα και οτι αλλο |
|
| |
filippos1000
Registration date : 02/06/2015
| Θέμα: Απ: καιει λαδι τελικα? Τρι Ιουν 02 2015, 17:44 | |
| ΕΓΩ ΠΑΙΔΙΑ ΕΧΩ ΕΝΑ Κ8, ΑΛΛΑΖΩ ΛΑΔΙΑ ΚΑΘΕ 5.000χιλ. ΜΟΤUL ΗΜΙΣΥΝΘΕΤΙΚΟ 15/50 KAI KAΘΕ 2η ΑΛΛΑΓΗ ΑΛΛΑΖΩ ΚΑΙ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΜΙΑ ΧΑΡΑ, ΟΥΤΕ ΚΑΙΕΙ ΟΥΤΕ ΤΙΠΟΤΑ. |
|
| |
asdf1924
Registration date : 25/10/2014
| Θέμα: Απ: καιει λαδι τελικα? Τρι Ιουν 02 2015, 20:35 | |
| Δεν καιει τελικα. Μαλλον ειχε μλκια λαδια οταν το πηρα γιατι απο τοτε που συμπμηρωσα λαδια δεν εκαψε τιποτα! Επισης σημερα αλλαξα λαδια φιλτρο μονος μου για να χω το κεφαλι μου ησυχο. Οταν κανω καπια km θα ενημερωσω παλι. Μοτυλ 5100 ημισυνθετικο 15 50 εβαλα. |
|
| |
liakosvol vstromhellasforum Enthusiast
Ηλικία : 60 Registration date : 05/10/2010
| Θέμα: Απ: καιει λαδι τελικα? Τρι Ιουν 02 2015, 21:50 | |
| Κ5 με 75000 χλμ. βάζω τα IPON ROAD TWIN και δεν έχει κάψει σταγόνα!!!!! Να σημειώσω οτι τα αλλάζω κάθε 6.000 χλμ. (ότι λέει το μανουάλι). |
|
| |
Miskin Member
Τόπος : ΑΘΗΝΑ Registration date : 25/05/2008
| Θέμα: Απ: καιει λαδι τελικα? Τρι Ιουν 02 2015, 22:21 | |
| Με τα Ipone ούτε το δικό μου έκαιγε. Αντιθέτως με τα αμερικάνικα λάδια έχω θέμα. Μου έκαψε και τα Amsoil 20W-50 full synthetic και με τα BelRay EXP 15W-50. Μιλάμε για ένα λίτρο στα 3000 χλμ. Με τα Ipone έκαιγε λιγότερο από μισό λίτρο στα 6000 χλμ. Τώρα έβαλα τα IGOL PROPULS TURING 15W-50. Έχω 93000 χλμ. |
|
| |
|