| H4 100W για την κούκλα μας! | |
|
Συγγραφέας | Μήνυμα |
---|
raphailito
Ηλικία : 35 Registration date : 24/03/2014
| Θέμα: H4 100W για την κούκλα μας! Τρι Δεκ 09 2014, 23:33 | |
| Παίδες έχω μια απορία-πρόβλημα!Δυστυχώς η πρώτη μου επαφή με τα ξένον δεν εξελίχθηκε όπως αναμενόταν(από μεριά μου τουλάχιστον).Ήθελα να ρωτήσω λοιπον αν γνωριζει κανενα τσακαλακι τι τυχη θα εχω αν τελικα επιλεξω την πολυαγαπημενη(τις ειχα στο αμαξι) αλογονου τυπου ξένον Η4 100W. Η απορια μου περισσοτερο ειναι για την θερμοκρασια που θα εκπεμπει μιας και τα φαναρια μας ειναι καπως μικρα(σε σχεση με του αυτοκινητου μου παντα στο οποιο δεν ειχα κανενα προβλημα). Σασ ευχαριστω πολυ ολους,εκ των προτέρων,για τις απαντησεις και τον χρονο σας. |
|
| |
rafel vstromhellasforum Enthusiast
Ηλικία : 35 Τόπος : Άγιοι Ανάργυροι - Σαλαμίνα Registration date : 19/09/2014
| Θέμα: Απ: H4 100W για την κούκλα μας! Τετ Δεκ 10 2014, 00:46 | |
| τι θεματακι προεκυψε με τα ξενον??? |
|
| |
raphailito
Ηλικία : 35 Registration date : 24/03/2014
| Θέμα: Απ: H4 100W για την κούκλα μας! Τετ Δεκ 10 2014, 03:55 | |
| μετασχηματιστες...περιμενω να μου ερθουν καινουργιοι.ευτυχως ο κινεζιαρης μου επεστρεψε ολο το ποσο. |
|
| |
Χείρων Member
Ηλικία : 60 Registration date : 30/08/2013
| Θέμα: Απ: H4 100W για την κούκλα μας! Τετ Δεκ 10 2014, 13:04 | |
| Αν το κάνεις θα πρέπει όπως+όπως+δήποτε να τις τροφοδοτήσεις με ρελέ από την μπαταρία. Αλλιώς διακόπτες φίσες κλπ, τσσσσουφφφφ και άντε γειά!...... Χωρίς ρελέ είναι ζήτημα αν θα φτάνουν στις λάμπες σου περισσότερα από 10,5 volt. Άρα θα ανάβουν κίτρινα και πολύ κάτω των δυνατοτήτων τους Επίσης είμαι πολύ επιφυλακτικός σχετικά με την τύχη των ντουί αν δεν βάλεις πορσελάνινα. Η αντοχή του κατόπτρου επίσης παίζεται... Με δικιά σου ευθύνη και μόνο. Ο μόνος που θα χαρεί λιγουλάκι με την αλλαγή θα είναι ο ανορθωτής. Επίσης εξαντλείς την ικανότητα της εγκατάστασης να σηκώσει επιπλέον φορτία. Πάντως κάντο να μάθουμε κι εμείς οι υπόλοιποι τι γίνεται σ αυτή την περίπτωση. Πριν κάνεις όμως οτιδήποτε άλλο έχεις δοκιμάσει να τροφοδοτήσεις δύο λαμπες ποιότητας +100%,...+130% με ρελέ; Εγώ παίρνω όρκο πως δεν χρειάζεται τίποτα επιπλέον! |
|
| |
kojo Member
Τόπος : Αθήνα - Γέρακας . Registration date : 06/05/2013
| Θέμα: Απ: H4 100W για την κούκλα μας! Τετ Δεκ 10 2014, 14:23 | |
| Εγώ θα προτείνω πάντως να γίνει ένα συγκριτικό σε φωτισμό . Αν μπορεί κάποιος να οργανώσει να βγάλει φωτό μπορούμε να μαζευτούμε να δούμε διάφορες λύσεις και την απόδοσή τους και να λυθούν πολλές απορίες . Εγώ προσφέρομαι . Εχω νέα καλωδίωση , είναι χρησιμοποιήσιμη και η μαμά , και λάμπες piaa , philips extreme και αυτές που είχε αρχικά . Αν υπάρχουν εθελοντές με xenon , led και ότι άλλο θα ήθελα να δω τη σύγκριση . |
|
| |
raphailito
Ηλικία : 35 Registration date : 24/03/2014
| Θέμα: Απ: H4 100W για την κούκλα μας! Πεμ Δεκ 11 2014, 00:19 | |
| Άντε ρε παιδιά κανείς δεν φοράει 100watt στην δικιά του ??? |
|
| |
loverdos11 moderator
Ηλικία : 40 Τόπος : ΝΕΑ ΣΜΥΡΝΗ Registration date : 11/03/2012
| Θέμα: Απ: H4 100W για την κούκλα μας! Πεμ Δεκ 11 2014, 00:48 | |
| Δεν θα βρει ευκολα κάποιον που να εχει διπλασιάσει σχεδόν τα βατ του στα φανάρια του. Πέρα από την κατανάλωση ( βατ ) λογικά θα αυξάνει και αρκετά η θερμοκρασία , μιας και τα φανάρια δεν ειναι από κρύσταλλο αλλά από πλαστικό λογικα θα σου κάνει εσωτερικά καψίματα στο φανάρι. |
|
| |
Χείρων Member
Ηλικία : 60 Registration date : 30/08/2013
| Θέμα: Απ: H4 100W για την κούκλα μας! Πεμ Δεκ 11 2014, 13:17 | |
| - kojo έγραψε:
- Εγώ θα προτείνω πάντως να γίνει ένα συγκριτικό σε φωτισμό .
Αν μπορεί κάποιος να οργανώσει να βγάλει φωτό μπορούμε να μαζευτούμε να δούμε διάφορες λύσεις και την απόδοσή τους και να λυθούν πολλές απορίες . Εγώ προσφέρομαι . Εχω νέα καλωδίωση , είναι χρησιμοποιήσιμη και η μαμά , και λάμπες piaa , philips extreme και αυτές που είχε αρχικά . Αν υπάρχουν εθελοντές με xenon , led και ότι άλλο θα ήθελα να δω τη σύγκριση . Σαν ιδέα δεν είναι άσχημη αλλά είναι κάπως δύσκολο να πραγματοποιηθεί. Κατ αρχήν κανείς μας δεν ξέρει πως πρέπει να είναι τα καλά και σωστά φώτα. Απλά φανταζόμαστε. Κι από φαντασία έχουμε μπόλικη... Η υποκειμενική μας άποψη δεν μετράει και τόσο γιατί πάλι ο καθένας αντιλαμβάνεται τα πράγματα διαφορετικά. Εγώ τόλμησα να ισχυριστώ πως έχω πολύ καλά φώτα αλλά τουλάχιστον δεν πείραξα κάτι από την "αρχιτεκτονική" τους. Έμεινα στα μαμά φώτα που σίγουρα είναι αρκετά έως πολύ σωστά και απλά τα ενίσχυσα στα σημεία. Και πάλι όμως έχω τις επιφυλάξεις μου ως προς την αυξημένη ισχύ τους. Έτσι, καλού κακού πρόσθεσα dimmer, το οποίο σε κάποιες περιπτώσεις βοήθησε κι εμένα να δω καλύτερα. Για τα φώτα σίγουρα ξέρουμε λιγότερα απ ότι πχ για τα φρένα ή τις αναρτήσεις.... Πάντως μία "δοκιμή" φώτων θα έπρεπε να ξεκινά τουλάχιστον από τον έλεγχο του βαθμού ενόχλησης των αντίθετα ερχόμενων οδηγών. Αν περνά αυτό το τεστ τότε να πάμε και παρακάτω. Αν όχι τότε απλά πρέπει να αποκλείονται. Κάτι σαν τον έλεγχο καυσαερίων στο κτεο. Γι αυτό το τεστ αρκεί ένας καθισμένος σε μία καρέκλα να κοιτά κατά πρόσωπο τα φώτα διασταύρωσης από μία απόσταση πχ 10 - 20 μέτρα. Ιδανικά θα πρέπει να μην ενοχλείται καθόλου. Κάτι σαν να κοιτά απλώς τις "ψείρες". Αν ενοχλείται κανείς έστω και μέτρια για να μην πω έστω και λίγο τότε τα φώτα δεν είναι σωστά! Από κει και πέρα αν δεν έχεις ένα αεροδρόμιο στη διάθεσή σου μια νύχτα χωρίς φεγγάρι και επιπλέον κάποια μετρητικά τι κάνεις; Πρέπει να οδηγήσεις τις υπό δοκιμή μοτό για αρκετά χιλιόμετρα σε διάφορες συνθήκες φωτισμού. Εννοείται όλες στην ίδια διαδρομή και με τις ίδιες συνθήκες. Και φυσικά πρέπει να παρατηρείς συγκεκριμένα πράγματα κάθε φορά που θα έχουν οριστεί αυστηρά εκ των προτέρων. Πρέπει δηλαδή να φτιαχτεί ένα "πρωτόκολλο" δοκιμών. Και πρέπει στο τέλος να συνταχθεί και μία έκθεση ή κείμενο που να παρουσιάζει τα αποτελέσματα οργανωμένα και τεκμηριωμένα. Διαπιστώσεις του στυλ: "ψήνει λαγούς και σιδερώνει πετραχήλια..." δηλώνουν μεν έναν ενθουσιασμό, δεν βοηθούν όμως καθόλου να καταλάβει κανείς περί τίνος ακριβώς πρόκειται. Βέβαια και μία απλή δοκιμή-παρατήρηση μπορεί να έχει την αξία της αρκεί να μπορεί κανείς να παρουσιάσει όσο το δυνατόν αντικειμενικότερα τις παρατηρήσεις. Αυτές είναι κάποιες αρχικές μου σκέψεις πάνω στην πρόταση του kojo. Καλό θα ήταν να συμβάλει ο καθένας όπως μπορεί μήπως κάποτε γίνει κάτι σαν δοκιμή... kojo, έχεις κάποιες προσωπικές παρατηρήσεις σχετικά με τις λάμπες που έχεις στην κατοχή σου ή έχεις δοκιμάσει; |
|
| |
raphailito
Ηλικία : 35 Registration date : 24/03/2014
| Θέμα: Απ: H4 100W για την κούκλα μας! Πεμ Δεκ 11 2014, 14:24 | |
| |
|
| |
Χείρων Member
Ηλικία : 60 Registration date : 30/08/2013
| Θέμα: Απ: H4 100W για την κούκλα μας! Πεμ Δεκ 11 2014, 15:09 | |
| Όταν λες "δεν τις σηκώνει το ρελέ" έχεις ρελέ; |
|
| |
kojo Member
Τόπος : Αθήνα - Γέρακας . Registration date : 06/05/2013
| Θέμα: Απ: H4 100W για την κούκλα μας! Πεμ Δεκ 11 2014, 16:05 | |
| - Χείρων έγραψε:
kojo, έχεις κάποιες προσωπικές παρατηρήσεις σχετικά με τις λάμπες που έχεις στην κατοχή σου ή έχεις δοκιμάσει;
Πρώτα από όλα θα συμφωνήσω στο ότι δεν πρέπει να ενοχλούμε τους απέναντι . Είχα xenon με μαμά κάτοπτρα και μόλις βρέθηκα απέναντι από τη μηχανή μου ( την οδηγούσε φίλος) τα έβγαλα αμέσως . Με ποιοτικές λάμπες είδα διαφορά από τις μαμά , αλλά η μεγάλη διαφορά ήταν με την αλλαγή της τροφοδοσίας . Αλλαγή και στην απόδοση και στο χρώμα του φωτισμού . Επιπλέον επειδή γίνεται σωστή διαχείρηση της δέσμης έχεις σωστό φωτισμό κοντά και μακρυά . Την ψευδαίσθηση ότι έχω καλύτερα φώτα με xenon την αντιλήφθηκα μόλις τα έβγαλα . Ενώ υπήρχε περισσότερο φως δεν διαχέονταν σωστά και δεν ήταν αξιοποιήσιμο . Λειτουργούσαν σαν φωτοβολίδες , με έβλεπαν όλοι και έβλεπα τα πάντα κοντά . Στο βάθος απόλυτο σκοτάδι . Το ίδιο αποτέλεσμα έχω και στο hayabusa μου όπου μόνο με καλωδίωση βελτίωσα τα φώτα μου . Υγ . Σε σχέση μετα φώτα του dl είναι καντηλάκι το μονό φανάρι , μέρα με τη νύχτα . Κρίμα . . . Δεν έχω δοκιμάσει ούτε έχω δει συγκριτικά φανάρι με devil eyes οπότε δεν έχω άποψη , ίσως είναι η ιδανική λύση . |
|
| |
Χείρων Member
Ηλικία : 60 Registration date : 30/08/2013
| Θέμα: Απ: H4 100W για την κούκλα μας! Πεμ Δεκ 11 2014, 16:34 | |
| - kojo έγραψε:
- ......
...... Δεν έχω δοκιμάσει ούτε έχω δει συγκριτικά φανάρι με devil eyes οπότε δεν έχω άποψη , ίσως είναι η ιδανική λύση . Ένας σωστός προτζέκτορας είναι πολύ κοντά στο να θεωρηθεί ιδανική λύση. Μιλάω όχι εκ πείρας αλλά από διαβάσματα που κάνω στο διαδίκτυο. Δεν πρέπει να είναι όλοι οι προβολείς ίδιοι ή "σωστοί". Υπάρχουν φτηνοί και ακριβοί προβολείς. Προβολείς με "θολό" φτηνό κρύσταλο που "κλέβει" σε φωτεινή απόδοση και άλλοι με πιό ποιοτικό κλπ... Επίσης κάθε ένας έχει την δέσμη του, καλή ή κακή. Ένα μειονέκτημα τους είναι ότι δεν παράγονται ειδικά για "δεξιοτίμονα" ή "αριστεροτίμονα" φώτα. Έτσι το ίχνος ή η αποκοπή της δέσμης τους δεν ταιριάζει με το ευρωπαίκό σχήμα __/ . Είναι απλά μία ευθεία γραμμή. Ένα ακόμα μειονέκτημα είναι η μάζα τους που είναι πολύ μεγαλύτερη μίας λάμπας Η4. Έτσι ίσως να καταπονούν μηχανικά τα κάτοπτρα. Το μεγαλύτερο μειονέκτημά τους όμως είναι η δύσκολη και ακριβή εγκατάστασή τους μέσα στο φανάρι. Κι αν τους εγκαταστήσεις τους "παντρεύεσαι". Δεν είναι καθόλου εύκολη η αφαίρεση ή ακόμα και η αλλαγή τους με καλύτερους. Υπάρχουν και άλλες προδιαγραφές που έτσι κι αλλιώς δεν καλύπτονται σε μία μοτό. Συστήματα πλύσης φαναριών κλπ... Απ όσο ξέρω, εργοστασιακό ξένον δεν υπάρχει σε καμία μοτοσυκλέτα, ακόμα και στις ακριβότερες cruiser που είναι εξοπλισμένες με ηχητικά συστήματα, όπισθεν κλπ.... Γιατί άραγε;.... Αλλά ας καταθέσουν την εμπειρία τους όσοι έχουν ήδη τέτοιους προτζέκτορες.... |
|
| |
| H4 100W για την κούκλα μας! | |
|