Το έχω ξαναγράψει εδώ μέσα πως η περιέλιξη του πηνίου είναι απλό πράγμα:
http://advrider.com/forums/showthread.php?t=706033&page=67
Πάντως θέλουν πολύ "ξύλο" αντιπροσωπείες, εισαγωγείς, εξαγωγείς, εργοστάσια και το κακό συναπάντημα!...
Των προ του 2008 στρομ τα πηνία τα πουλάνε περίπου 270 ευρώ αν θυμάμαι καλά.
Και τα 2008 και μετά πηνία που καίγονται και πιο συχνά τα πουλάνε 350 ευρώ!!!
Είναι για δημόσια διαπόμπευση. Πίσα και πούπουλα!!! Το ίδιο ακριβώς εξάρτημα και μάλιστα χειρότερης ποιότητας το κοστολογούν ακριβότερα από το ήδη υπερτιμημένο προηγούμενο μοντέλο.
Τιμή εξωφρενική όταν βρίσκεις aftermarket στα 139$.
http://www.electrosport.com/street-bikes/suzuki/dl650-v-strom-abs-08-09/stator-suzuki-dl650-v-strom-2008-up.html
Και μάλιστα με καλύτερης ποιότητας υλικά από της suzuki όπως ισχυρίζονται. Τους πιστεύω. Όλα τα υλικά είναι καλύτερα απ αυτά της suzuki!...
Και ο aftermarket κατασκευαστής δεν έχει την δυνατότητα να παράξει μαζικά το εξάρτημα κατά εκατομμύρια τεμάχια όπως η suzuki.
Και τελικά φτάνουμε να πληρώνουμε ένα ανταλλακτικό 50 φορές πάνω απ όσο κοστίζει στο εργοστάσιο και 20 φορές πάνω απ όσο θα έπρεπε τελικά να το αγοράζουμε!
Σκεφτείτε πως ένα δράπανο κοστίζει 20 -30 ευρώ. Και το δράπανο έχει στάτη με πυρήνα και τυλίγματα, έχει δρομέα με περιστρεφόμενα τυλίγματα και φυσικά πυρήνα, έχει συλλέκτη και ψύκτρες, έχει δύο ή τρία ρουλεμάν, έχει μειωτήρα στροφών με γρανάζια και σύστημα κρούσης. Έχει τσοκ, έχει ηλεκτρονικό dimmer και δεξιά αριστερή λειτουργία, έχει πλαστικό περιβλημα και καλώδιο τροφοδοσίας...
Όλα αυτά με 20-30 ευρώ! Το πηνίο όμως της κυρα-suzuki, μια μαλακία και μισή σαν κατασκευή, το ένα δέκατο του δράπανου και άν, κοστίζει 350 ευρώ.
Κι αν θέλετε!....
Εμείς τους κάνουμε μάγκες!...