| Νέο πίσω γρανάζι στο 1000 ? | |
|
Συγγραφέας | Μήνυμα |
---|
THEOD
Registration date : 11/05/2013
| Θέμα: Νέο πίσω γρανάζι στο 1000 ? Παρ Ιουλ 04 2014, 22:11 | |
| Φίλοι καλησπέρα, Επειδή νοιώθω ότι το γρανάζωμα του 1000ριού είναι αρκετά μακρύ από μαμά, σκέφτομαι να το κοντύνω λίγο. Πιστεύω ότι ένα ελαφρύ κόντυμα θα το κάνει πιο "αποφασιστικό" σε όλες τις ταχύτητες και επιπλέον θα κάνει κάπως πιο "πρακτική" την χρήση της πολύ overdrive 6ης που τώρα σε όλες τις άλλες περιπτώσεις πλήν αυτοκινητόδρομου είναι απλά διακοσμητική. Ξέρω ότι τώρα φοράει 17-41 και το λογικό βήμα είναι να δοκιμάσω το 17-43. Το θέμα είναι ότι η αλυσίδα είναι σε καλή κατάσταση και δεν θέλω να αλλάξω και αυτήν μόνο και μόνο για να δοκιμάσω ένα νέο γρανάζωμα (που σε τελική ανάλυση μπορεί και να μην μου "κάτσει" καλά και να ξαναγυρίσω στο μαμά). Οπότε όποιος από τους 1000άρηδες έχει σχετική εμπειρία απαντά
Αλλάζοντας σε 43άρι πίσω χωρίς να πειράξω το μπροστά, το μήκος της στάνταρ-μαμά αλυσίδας επαρκεί για αυτά τα 2 επιπλέον δόντια ή πάω αναγκαστικά σε αλλαγή σετ αλυσίδας-γραναζιών ?
Αν ναι, υπάρχει κάποια δοκιμασμένη πρόταση αγοράς για 43άρι γρανάζι ? |
|
| |
metallidhs Member
Ηλικία : 42 Τόπος : Σέρρες Registration date : 26/06/2011
| Θέμα: Απ: Νέο πίσω γρανάζι στο 1000 ? Σαβ Ιουλ 05 2014, 08:53 | |
| για την αλλυσιδα δε γνωρίζω
αλλα αν ειναι για δοκιμή γιατί δεν αλλαζεις το μπροστα γρανάζι που ειναι και αρκετά ποιο φθηνό. |
|
| |
THEOD
Registration date : 11/05/2013
| Θέμα: Απ: Νέο πίσω γρανάζι στο 1000 ? Σαβ Ιουλ 05 2014, 10:09 | |
| Φυσικά και ήταν το 1ο που σκέφτηκα. Αλλά νομίζω ότι πιο σωστή επιλογή είναι η αλλαγή του πίσω γραναζιού γιατί 1. το μπροστά σαν aftermarket δεν έχει λαστιχένιο σύνδεσμο και ακούγεται περισσότερο 2. η μικρότερη διάμετρος του 16ριού φορτίζει περισσότερο την αλυσίδα αναγκάζοντάς την να διαγράφει μικρότερο κύκλο πάνω του και επιταχύνοντας την φθορά της 3. Το κόντυμα που προσφέρει το 1 δόντι μικρότερο μπροστά είναι λίγο πιο "δραστικό" σε σχέση με τα +2 δόντια πίσω και θα ήθελα να διερευνήσω το κόντυμα της μετάδοσης με μικρό βήμα την κάθε φορά
Αν όμως δεν καταφέρω να αλλάξω το πίσω γρανάζι χωρίς αλλαγή αλυσίδας, τότε η λύση της "φθηνής" δοκιμής με την αλλαγή του μπροστά είναι μονόδρομος |
|
| |
Bretsos gold member
Τόπος : Φυλακισμένος στην Αθήνα... Registration date : 06/03/2009
| Θέμα: Απ: Νέο πίσω γρανάζι στο 1000 ? Σαβ Ιουλ 05 2014, 11:51 | |
| οι μαμα διαστασεις ειναι 17-42. Προσωπικα εχω δοκιμασει 17-43 και η διαφορα ηταν κατι παραπανω απο ικανοποιητικη, ειδικα σε σφiχτες διαδρομες ηταν αρκετα cool......αλλα η καταναλωση στα ταξιδια δεν ηταν καθολου cool. To 17-42 για εμενα ειναι ιδανικο στο κ2 που εχω. Για το μπροστα γραναζι ειναι οπως τα λες + οτι φορτιζετε αρκετα η γλιστρα στο ψαλιδι και το αποτελεσμα ειναι φθορα στο αλουμινιο του ψαλιδιου. edit. να τα αποτελεσματα απο μικροτερο γραναζι μποστα. |
|
| |
THEOD
Registration date : 11/05/2013
| Θέμα: Απ: Νέο πίσω γρανάζι στο 1000 ? Σαβ Ιουλ 05 2014, 12:30 | |
| - Bretsos έγραψε:
- οι μαμα διαστασεις ειναι 17-42.
Προσωπικα εχω δοκιμασει 17-43 και η διαφορα ηταν κατι παραπανω απο ικανοποιητικη, ειδικα σε σφiχτες διαδρομες ηταν αρκετα cool......αλλα η καταναλωση στα ταξιδια δεν ηταν καθολου cool. To 17-42 για εμενα ειναι ιδανικο στο κ2 που εχω. Για το μπροστα γραναζι ειναι οπως τα λες + οτι φορτιζετε αρκετα η γλιστρα στο ψαλιδι και το αποτελεσμα ειναι φθορα στο αλουμινιο του ψαλιδιου.
Είσαι σίγουρος για το 17-42 που γράφεις? Στο 06 που έχω εγώ το μαμά γρανάζωμα αναφέρεται παντού ως 17-41. Δεν το έχω μετρήσει ιδίοις όμασι, αλλά το έχω διασταυρώσει από αρκετές πηγές. Δεν ξέρω μήπως το 02-03 είχε λίγο διαφορετικό γρανάζωμα σε σχέση με τα 04 και μετά. Τσέκαρέ το γιατί έχω την εντύπωση ότι και τα 02-03 ερχόντουσαν κι αυτά με 17-41.... Συμφωνώ απόλυτα στο ότι αν πρέπει να αλλάξεις σχέση μετάδοσης ο καλύτερος τρόπος είναι να επέμβεις στο πίσω γρανάζι. Και υπάρχουν και αρκετοί ακόμα λόγοι που δεν αναφέρθηκα αλλά είπα να μην το κάνουμε διατριβή... Οπότε συμφωνείς μαζί μου ότι το 17-43 θα ταιριάξει καλύτερα στο μηχανάκι σε σχέση με το μαμά 17-41 εεεε ? Για την κατανάλωση δεν είμαι τόσο απαισιόδοξος... Ένα κόντυμα της τάξης του 5% δεν είναι τόσο δραστικό που να έχει σημαντικές επιπτώσεις και ναι μεν θα αυξήσει -λίγο- την κατανάλωση στις ταχύτητες 120-180 όταν κινείσαι με σταθερό γκάζι, αλλά από την άλλη θα κάνει την 6η λίγο πιο συχνά χρησιμοποιούμενη και το μηχανάκι θα επιταχύνει χωρίς απαραίτητα κατέβασμα ή με μικρότερο άνοιγμα γκαζιού και αυτό δεν είναι κακό... Φαντάζομαι ότι οι τελικές διαφορές θα είναι από πολύ μικρές έως αμελητέες. Τουλάχιστον η εμπειρία από από άλλα μηχανάκια στο παρελθόν αυτό μου δείχνει... Τελικά δεν έχω καταλάβει. Θα "καβατζάρει" η αλυσίδα μου (ουσιαστικά όχι η αλυσίδα αλλά το περιθώριο μετακίνησης προς τα εμπρός του άξονα του τροχού) τα 2 επιπλέον δόντια του πίσω ή όχι ??? Μιλάμε για περίπου 8,5 χιλιοστά μετακίνησης... |
|
| |
Bretsos gold member
Τόπος : Φυλακισμένος στην Αθήνα... Registration date : 06/03/2009
| Θέμα: Απ: Νέο πίσω γρανάζι στο 1000 ? Σαβ Ιουλ 05 2014, 14:11 | |
| Για κ2-κ3 σιγουρα φορανε 17-42, απο εκει και περα ριξε καλυτερα μια ματια στο owner manual του δικου σου μοντελου. Με 112 λινκ αλυσιδα το 17-43 μπαινει οριακα. Συνηθως (ειναι και το πιο σωστο) κανοντας μια τετοια επεμβαση αλλαζουμε ολο το πακετο (αλυσιδα & γραναζια) Οσον αφορα την καταναλωση η διαφορα ειναι αισθητη (σε ταξιδι θα το προσεξεις κυριως) γιατι ουτοσι αλλος το μηχανακι καιει αρκετα και με το μαμα γραναζομα. |
|
| |
THEOD
Registration date : 11/05/2013
| Θέμα: Απ: Νέο πίσω γρανάζι στο 1000 ? Σαβ Ιουλ 05 2014, 21:21 | |
| Φίλε Bretso κοιτάω το θέμα των γραναζιών και μάλλον ή δεν θυμάσαι καλά, ή κάπου υπάρχει λάθος στο service manual - τι να πω... Το 02 (όπως και όλα τα υπολοιπα έως το 2012 - αλλά ακόμα και το καινούργιο του 2014) φοράει 17-41 Η εικόνα είναι από το service manual του 02 Επιπλέον, ψάχνοντας λίγο το θέμα, όπου παίζει συζήτηση γύρω από το γρανάζωμα παντού όλοι αναφέρουν το 17-41 ως στάνταρ. Μου φαίνεται δύσκολο όλοι να κάνουν λάθος. Και είναι και λογικό μιας και οι κατασκευαστές αποφεύγουν όσο είναι δυνατόν να φοράνε γρανάζια με ζυγό αριθμό δοντιών για λόγους πρόωρης φθοράς Τέσπα - ακαδημαική αξία έχει. Το θέμα είναι (και αυτό μέχρι στιγμής δεν έχω καταφέρει να το βρώ κάπου με σιγουριά) αν τα 112 λινκς της αλυσίδας σε συνδυασμό με τα περιθώρια μετακίνησης του άξονα επαρκούν για 17-43 στην υπάρχουσα αλυσίδα... Θα συνεχίσω το ψάξιμο και θα ενημερώσω σχετικά αν μάθω κάτι |
|
| |
Bretsos gold member
Τόπος : Φυλακισμένος στην Αθήνα... Registration date : 06/03/2009
| Θέμα: Απ: Νέο πίσω γρανάζι στο 1000 ? Κυρ Ιουλ 06 2014, 01:10 | |
| Σου ειπα στα 112 λινκ μπαινει οριακα, το εχω κανει. |
|
| |
IKARUS Member
Ηλικία : 54 Τόπος : Καπου ψιλα με θεα Registration date : 26/01/2012
| Θέμα: Απ: Νέο πίσω γρανάζι στο 1000 ? Κυρ Ιουλ 06 2014, 13:57 | |
| Ναι σιγουρα το Κ2-Κ3 φοραει 17-41 τοσο ειχε και το δικο μου όταν τ'αλλαξα. Στα Κ3 και μετα ολοι λενε 17-42, αλλα ακομα και αυτά που πηρα που είναι Κ4 και μετα είναι 17-42, και πιστευω ότι είναι και το ιδανικο,για να μην εχουμε και μεγαλες αποκλισεις στο κοντερ στα χιλ. Το 16 μπροστα σιγουρα θα σου ξεπατωσει τη γλιστρα τις αλυσιδας,και υποψιν αντιστοιχη με 3 δοντια πισω. Τωρα αφου λεει και ο Χρηστος πως το εχει δοκιμασει και χωραει οριακα καντο δεν εχεις να χασεις τιποτα και το πολύ πολύ να σου μεινει για την επομενη φορα βρε αδερφε!
Εγω παντος που φοραω 17-42 και εβαλα και λαστιχο 160-60-17 πιο μικρη διαμετρο δηλαδή στην 6 ψαχνω και 7 και την 3 την χρησιμοποιω σχεδόν σαν 2! Δεν εχω τσεκαρει ακομα βεβαια μια συγκεκριμενη αποσταση ποσα παραπανω χιλ. μου βγαζει παντως η καταναλωσει κατεβηκε 0.5 lit./100. |
|
| |
Bretsos gold member
Τόπος : Φυλακισμένος στην Αθήνα... Registration date : 06/03/2009
| Θέμα: Απ: Νέο πίσω γρανάζι στο 1000 ? Κυρ Ιουλ 06 2014, 14:10 | |
| το part book ομως αλλα λεει, κ2,κ3,κ4 φοραει 17-42, το δικο μου μηχανακι απο μαμα ειχε 42 πισω. Αθανατη η suzuki!! Aλλα ετσι αλλα αλλιως οτι πιασει το χερι απο το σωρό. |
|
| |
IKARUS Member
Ηλικία : 54 Τόπος : Καπου ψιλα με θεα Registration date : 26/01/2012
| Θέμα: Απ: Νέο πίσω γρανάζι στο 1000 ? Κυρ Ιουλ 06 2014, 14:38 | |
| ΜΕΤΑΔΟΣΗ ΚΙΝΗΣΗΣ Συμπλέκτης . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Υγρός πολύδισκος Μετάδοση κίνησης . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 6 ταχύτητες συνεχούς εμπλοκής Επιλογή ταχυτήτων . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 1-κάτω, 5-πάνω Αρχική σχέση μετάδοσης . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 1.838 (57/31) Τελική σχέση μετάδοσης . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 2.411 (41/17) Σχέσεις ταχυτήτων, 1η . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 3.000 (36/12) 2η . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 1.933 (29/15) 3η . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 1.500 (27/18) 4η . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 1.227 (27/22) 5η . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 1.086 (25/23) 6η . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0.913 (21/23) Αλυσίδα κίνησης . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . RK 525 SMOZ7, 112 σύνδεσμοι Φαινεται μπροστα απ'τη φατσουλα στο δικο μου μανουαλ το γραναζωμα! |
|
| |
Man With No Name Member
Ηλικία : 52 Τόπος : Minara City Registration date : 17/01/2008
| Θέμα: Απ: Νέο πίσω γρανάζι στο 1000 ? Τρι Σεπ 16 2014, 23:04 | |
| THEOD τελικά έκανες την αλλαγή? |
|
| |
THEOD
Registration date : 11/05/2013
| Θέμα: Απ: Νέο πίσω γρανάζι στο 1000 ? Τετ Σεπ 17 2014, 09:58 | |
| - Man With No Name έγραψε:
- THEOD τελικά έκανες την αλλαγή?
Όχι ακόμα. Μεσολάβησε καλοκαίρι, διακοπές, και προτίμησα να βολτάρω παρά να ασχολούμαι... Το πιθανότερο να το κάνω στα πλαίσια του σέρβις των 36.000 που πλησιάζει (33.000 τώρα). Βεβαιώθηκα όμως ότι το μαμά πίσω γρανάζι είναι 41 δόντια. Μέχρι τότε το έψαχνα μόνο μέσω μανουαλ, specs κλπ και δεν το είχα ψάξει πάνω στο μηχανάκι. Δεν το έβλεπες εύκολα γιατί το γρανάζι ήταν μες την βρώμα, αλλά τελικά το εντόπισα και όντως είναι χτυπημένο πάνω του το 41Τ... |
|
| |
Man With No Name Member
Ηλικία : 52 Τόπος : Minara City Registration date : 17/01/2008
| Θέμα: Απ: Νέο πίσω γρανάζι στο 1000 ? Τετ Σεπ 17 2014, 12:27 | |
| - THEOD έγραψε:
- Man With No Name έγραψε:
- THEOD τελικά έκανες την αλλαγή?
Όχι ακόμα. Μεσολάβησε καλοκαίρι, διακοπές, και προτίμησα να βολτάρω παρά να ασχολούμαι... Το πιθανότερο να το κάνω στα πλαίσια του σέρβις των 36.000 που πλησιάζει (33.000 τώρα). Βεβαιώθηκα όμως ότι το μαμά πίσω γρανάζι είναι 41 δόντια. Μέχρι τότε το έψαχνα μόνο μέσω μανουαλ, specs κλπ και δεν το είχα ψάξει πάνω στο μηχανάκι. Δεν το έβλεπες εύκολα γιατί το γρανάζι ήταν μες την βρώμα, αλλά τελικά το εντόπισα και όντως είναι χτυπημένο πάνω του το 41Τ... Mε αφορμή αυτή τη συζήτηση το κοίταξα και εγώ και παντού αναφέρει 17/41. Από ψώνιο όμως έκατσα και μέτρησα τα δόντια πίσω (έχω βάλει το έτοιμο set της did για dl1000) και τα βρήκα 42(!) Τώρα σκεπτόμουν αν αξίζει να δώσω ένα 30άρι να το κάνω 43 δεδομένου πως δεν είμαι και σίγουρος αν θα χωρέσει. Στο ρεγουλατόρο πίσω βλέπω 4 γραμμές άρα το περιθώριο θα είναι πολύ λίγο φοβάμαι. Θυμάμαι είχες αναφέρει κάποτε στο moto μερικά πράγματα για τις διαφορές ανάμεσα σε ένα γραναζωμένο και ένα μη γραναζωμένο. Απότι θυμάμαι κατέληγες στο ότι μια απόσταση Α στο τέλος θα γινόταν και από τα ίδια οχήματα στον ίδιο χρόνο υπό ίδιες συνθήκες. Σωστά? Με το κοντέρ και τα χλμ τι γνώμη έχεις? Θα κλέβει περισσότερο? |
|
| |
THEOD
Registration date : 11/05/2013
| Θέμα: Απ: Νέο πίσω γρανάζι στο 1000 ? Τετ Σεπ 17 2014, 14:37 | |
| - Man With No Name έγραψε:
- Mε αφορμή αυτή τη συζήτηση το κοίταξα και εγώ και παντού αναφέρει 17/41. Από ψώνιο όμως έκατσα και μέτρησα τα δόντια πίσω (έχω βάλει το έτοιμο set της did για dl1000) και τα βρήκα 42(!) Τώρα σκεπτόμουν αν αξίζει να δώσω ένα 30άρι να το κάνω 43 δεδομένου πως δεν είμαι και σίγουρος αν θα χωρέσει. Στο ρεγουλατόρο πίσω βλέπω 4 γραμμές άρα το περιθώριο θα είναι πολύ λίγο φοβάμαι.
Θυμάμαι είχες αναφέρει κάποτε στο moto μερικά πράγματα για τις διαφορές ανάμεσα σε ένα γραναζωμένο και ένα μη γραναζωμένο. Απότι θυμάμαι κατέληγες στο ότι μια απόσταση Α στο τέλος θα γινόταν και από τα ίδια οχήματα στον ίδιο χρόνο υπό ίδιες συνθήκες. Σωστά? Με το κοντέρ και τα χλμ τι γνώμη έχεις? Θα κλέβει περισσότερο? Εγώ δεν μέτρησα τα δόντια ένα-ένα... Απλά το έψαξα από κοντά και πάνω στο ΜΑΜΙΣΙΟ γρανάζι είναι χτυπημένο το 41Τ. Τώρα αν η did και η κάθε aftermarket εταιρία δίνει ως στάνταρ γρανάζι 42 δοντιών δεν το ξέρω... Τώρα για το γρανάζωμα και τι αλλάζει είναι ολόκληρη ιστορία...Γενικά επικρατεί ένας μύθος ότι όταν γραναζώνεις ένα μηχανάκι αυτό γίνεται πιο γρήγορο... Μύθος είναι...Αποκτά μεν καλύτερες ΡΕΠΡΙΖ αλλά όχι και ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΕΤΙΤΑΧΎΝΣΕΙΣ - και πως θα μπορούσε άλλωστε την στιγμή που η παραγόμενη από το μοτέρ ροπή και ιπποδύναμη μένουν οι ίδιες. Ναι μεν το κοντύτερα γραναζωμένο θα γεμίσει πιο γρήγορα την κάθε ταχύτητα ξεχωριστά, αλλά από την άλλη θα περάσει πιο γρήγορα και σε χαμηλότερο χιλομετρικό όριο στην επόμενη (και άρα πιο μακριά) σχέση προκειμένου να επιτύχει τον ίδιο τελικό στόχο ταχύτητας... Το φαινόμενο (στην υπερβολή του) θα το έχεις ίσως δει στον δρόμο από κάτι υπερβολικά κοντά γραναζωμένα χωμάτινα που ενώ γεμίζουν αστραπιαία τις ταχύτητες, αλλάζουν-αλλάζουν και όλο στο ίδιο σημείο βρίσκονται... Στην πράξη ξεκινώντας από στάση ή σχεδόν από στάση και τερματίζοντας σε ένα όριο ταχύτητας που για να επιτευχθεί χρειάζονται και μερικές αλλαγές ταχυτήτων, τελικά και το κοντύτερα γραναζωμένο και το μη τον ίδιο χρόνο θα κάνουν... Το κοντέρ επηρεάζεται από το γρανάζωμα ΜΟΝΟ αν παίρνει δεδομένα ταχύτητας από το κιβώτιο ταχυτήτων (και κατ' επέκταση από τον πίσω τροχό). Αν δεν το γνωρίζεις αυτό ο καλύτερος τρόπος να βεβαιωθείς είναι να σηκώσεις το μηχανάκι σε διπλό στάντ, το μοτέρ σε λειτουργία, και με τον πίσω τροχό να περιστρέφεται ελεύθερα στον αέρα να βάλεις ταχύτητα και να ανεβάσεις στροφές. Αν το κοντέρ δείξει τα χιλιόμετρα να ανεβαίνουν τότε παίρνει δεδομένα από τον πίσω τροχό και το (έτσι κι αλλιώς υπάρχων από το εργοστάσιο) σφάλμα του θα μεγαλώσει ακριβώς κατά το ίδιο ποσοστό που θα κοντύνεις την μετάδοση. Παράδειγμα... Το κοντέρ του Στρώματος έχει από το εργοστάσιο ένα "κλέψιμο" στα χιλιόμετρα της τάξης του 8-9% σε σχέση με τα πραγματικά. Αν όντως το κοντέρ παίρνει δεδομένα από τον πίσω τροχό και το κοντύνεις κατά περίπου 6% (σύνηθες ποσοστό), τότε το συνολικό "κλέψιμο" του κοντέρ θα φθάσει τα 14-15% πάντα σε σχέση με τα πραγματικά. Έτσι κατά κανόνα εξηγούνται και κάτι ισχυρισμοί για εξωπραγματικές τελικές ταχύτητες που βλέπουν κάποιοι στα κοντέρ τους και καμαρώνουν μετά... Αν όμως το κοντέρ παίρνει δεδομένα ταχύτητας από τον μπροστινό τροχό (κλασικό σύστημα ντίζας) τότε η ακρίβεια του δεν θα επηρεαστεί από το όποιο γρανάζωμα (χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν "κλέβει" - απλά θα συνεχίσει να κλέβει όσο έκλεβε από το εργοστάσιο και δεν θα μεγαλώσει κι άλλο το κλέψιμό του με το γρανάζωμα...). |
|
| |
Man With No Name Member
Ηλικία : 52 Τόπος : Minara City Registration date : 17/01/2008
| Θέμα: Απ: Νέο πίσω γρανάζι στο 1000 ? Τετ Σεπ 17 2014, 17:32 | |
| Άρα λοιπόν εμείς με τα 1000άρια που έχουμε αισθητήρα ταχύτητας στο μπροστινό γρανάζι ,άντε γεια με τα γραναζώματα και τα 250χλμ που βλέπουμε να δείχνουν ορισμένα κοντέρ. |
|
| |
THEOD
Registration date : 11/05/2013
| Θέμα: Απ: Νέο πίσω γρανάζι στο 1000 ? Τετ Σεπ 17 2014, 18:58 | |
| - Man With No Name έγραψε:
- Άρα λοιπόν εμείς με τα 1000άρια που έχουμε αισθητήρα ταχύτητας στο μπροστινό γρανάζι ,άντε γεια με τα γραναζώματα και τα 250χλμ που βλέπουμε να δείχνουν ορισμένα κοντέρ.
Η τελική ενός μαμά dl1000 στην ευθεία είναι γύρω από τα 205 πραγματικά, άσχετα αν εκείνη την ώρα το κοντέρ φλερτάρει με τα 225... Αίντε με την αφαίρεση του περιοριστή των τελευταίων σχέσεων να καταφέρει να τσιμπήσει και 6-8 ακόμα. That's it Και αυτά τα 210-215 πραγματικά είναι ένα λογικό όριο που μπορεί κάποιος να αναμένει από μια μηχανή των 90 αλόγων τροχό με αεροδυναμική τούβλου. Από εκεί και πέρα το τι μπορεί να δείς στο κοντέρ είναι συνδυασμός εργοστασιακού κλεψίματος + κλέψιμο γραναζώματος + γκρεμίλα + ευνοικός τυφώνας και πάει λέγοντας... |
|
| |
| Νέο πίσω γρανάζι στο 1000 ? | |
|