Καθώς οι αγαπημένες μας προσφέρονται χωρίς να μιλάνε για κάθε είδους μετατροπή κάποια
στιγμή καταλήγουμε να έχουμε μια καλωδίωση στην μηχανή μας η οποία δεν ξέρουμε τελικά
που ξεκινάει και που καταλήγει. Επίσης πολλές φορές κλέβοντας από τα διάφορα καλώδια της
εργοστασιακής καλωδίωσης είτε δημιουργούμε προβλήματα είτε καταλήγουμε σε απρόσμενες
συμπεριφορές λόγω μη καλής τάσης.
Αποφάσισα λοιπόν να μετά την τελευταία προσθήκη στην μηχανή μου και αφού με
εκνεύρισε το γεγονός ότι έφαγα καμπόση ώρα να να ξαναβάλω την βίδα στον πόλο
της μπαταρίας αφού δεν έφτανε πια η κακομοίρα να συγκρατήσει τα τόσα προσθετά
να κάνω κεντρική διανομή ώστε να είναι όλα πιο τακτοποιημένα.
Μαζί με τον φίλο Νινο-Decepticon650 ξεκινήσαμε αυτή την εργασία για να έχουμε
το κεφάλι μας ήσυχο και να λυθούν κάποια μικροπροβλήματα που είχε.
πήραμε μια ασφαλειοθήκη
και ξεκινήσαμε την τακτοποίηση.(Η συγκεκριμένη δεν έχει επιστροφή φορτιών)
Επειδή δεν μου αρέσει να μένουν πράγματα ενεργά ενώ δεν λειτουργεί η μηχανή όπως
το βύσμα 12v (έβγαζα ασφάλεια όταν δεν χρειάζεται) προτίμησα να τοποθετήσω 1 ρελε
για να τροφοδοτείται όλη η εγκατάσταση μόνο όταν είναι αναμμένη η μηχανή.
Ακολουθήθηκε το παρακάτω σχέδιο
από http://www.theridingobsession.com/modification/how-to-build-an-auxiliary-power-relay/
Πήραμε ακροδέκτες και καλώδια και ξεκινήσαμε.
Κατασκευάσαμε καλώδια για κεντρική παροχή
Και με κλέφτη πήραμε διακοπτόμενο
Στην δικιά μου μηχανή πήρα από τα φώτα στοπ, ενώ στον φίλο Νίνο από εκεί που έχει πριν τον κλέφτη του
καθώς τα δικά του καλώδια δεν ήταν προσβάσιμα λόγω συναγερμού. Το διακοπτόμενο στην συγκεκριμένη περίπτωση
θα χρησιμοποιηθεί μόνο για να δίνει εντολή σε ρελε (το οποίο δεν έχει ιδιαίτερες απαιτήσεις σε ρεύμα)
Εν ώρα κατασκευής. Παρατηρούμε ότι πλέον ο θετικός πόλος μας είναι σχεδόν άδειος
Μόνο το κεντρικό καλώδιο και ο συναγερμός απέμειναν
Και περίπου το τελικό αποτέλεσμα στην δικιά μου μηχανή. Δεν τοποθετήθηκαν ακόμα φορτία
καθώς ήταν περασμένη ώρα και είχαμε να κοιτάξουμε ακόμα ενα vstrom.
Και τον φίλο Νινο
όπου τοποθετήθηκαν τα βασικά του έχτρα προβολάκια, κόρνα,12v.
Τα καλώδια συγκεντρώθηκαν όπως φαίνεται. Υπάρχουν και 2 κλέμες
Μαύρα καλώδια όπου συγκεντρώνονται οι επιστροφές από τα φορτία μας
και Πορτοκαλί όπου είναι το διακοπτόμενο το οποίο χρησιμοποιούμε για να
ενεργοποιούμε αποκλειστικά τα ρελε μας. Στην συγκεκριμένη περίπτωση
αρχικά παίρνει με την εκκίνηση της μηχανής όλη η ασφαλειοθήκη, ενώ μπορούμε
αργότερα να παρεμβάλλουμε διακόπτες που θα ενεργοποιούν έχτρα φορτία.
Όλα μαζί τοποθετήθηκαν πάνω σε κομμάτι πλαστικού για να μην τα κυνηγάμε
για την ώρα μέχρι να πάρουν την τελική τους μορφή.
Αποτέλεσμα : Σε μένα καμία διαφορά αφού όλα ήταν στους πόλους
Στον φίλο η κόρνα σπάει τζάμια και τα προβόλια 'ψήνουν' λαγούς
ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ.......................και το τελικό αποτέλεσμα λοιπόν