| Πως προστατεύουμε τις ευαίσθητες επαφές του μπουτόν εκκίνησης ή μίζας | |
|
|
Συγγραφέας | Μήνυμα |
---|
Χείρων Member
Ηλικία : 60 Registration date : 30/08/2013
| Θέμα: Πως προστατεύουμε τις ευαίσθητες επαφές του μπουτόν εκκίνησης ή μίζας Τετ Μάης 07 2014, 23:39 | |
| Είναι από τα κλασικότερα προβλήματα στα V-strom: Ξαφνικά ένα πρωί δεν έχουμε φώτα. Ή ακόμα χειρότερα δεν έχουμε ούτε μίζα. Το μπουτόν εκκίνησης ή starter button, έκαψε πάλι τις επαφές του! Το πρόβλημα προκαλείται στις επαφές από την διακοπή των φώτων την στιγμή που πατάμε το μπουτον για να πάρει μπρος ο κινητήρας. Τα φώτα μας τραβάνε γύρω στα 10 αμπερ που είναι μεγάλο φορτίο για έναν τόσο μικρό διακόπτη. Μετά από κάποιες χιλιάδες μιζιές, άναψε σβήσε τα φώτα, οι επαφές μαυρίζουν από το ηλεκτρικό τόξο (arc). Η αντίσταση επαφής τους αυξάνει και ή παύουν να κάνουν επαφή ή ακόμα χειρότερα υπερθερμαίνονται οι επαφές και λιώνουν τα πλαστικά τους. Η ζημιά μπορεί να μετατραπεί σε πολύ σοβαρή γιατί η μηχανή ακινητοποιείται. Κι επειδή δεν υπάρχουν οι επαφές σαν ανταλλακτικό αλλά ολόκληρο το δεξί σετ διακοπτών, το κόστος ξεπερνά τα 100 ευρώ. Το άλλο φορτίο του μπουτόν, η μίζα, είναι πολύ μικρό γιατί ουσιαστικά τροφοδοτεί το ρελέ της μίζας και δεν παρουσιάζει πρόβλημα στις επαφές από μόνο του. Λύσεις: α. Ριζική λύση είναι η τοποθέτηση ρελέ και στα φώτα όπως περιγράφεται αναλυτικά εδώ: https://www.vstromhellasforum.com/t11913-topicβ. Ή δεύτερη λύση είναι "συντηρητική" ή πείτε την προφύλαξη καλύτερα, και έχει να κάνει με τον τρόπο που εκκινούμε την μοτοσυκλέτα μας. Με τον τρόπο που θα περιγράψω προστατεύουμε πολύ καλά τις επαφές του μπουτον του start. Δεν είναι δικιά μου ιδέα. Κάπου εδώ μέσα το διάβασα κι εγώ αλλά δεν θυμάμαι ποιος φίλος το περιγράφει για να του αποδώσω τα εύσημα. Αν κάποιος γνωρίζει ας τον αναφέρει. Και είναι πράγματι έξυπνο: 1. Τοποθετούμε το κλειδί στον διακόπτη αλλά δεν το γυρίζουμε στην θέση λειτουργίας. 2. Πατάμε και κρατάμε πατημένο το μπουτόν της μίζας (το start). 3. Με το μπουτόν πατημένο γυρίζουμε το κλειδί στην θέση λειτουργίας. Ο "εγκέφαλος" θα κάνει το αρχικό τσεκ κανονικά και η μηχανή θα είναι έτοιμη για start. Ταυτόχρονα παρατηρούμε ότι τα φώτα μας δεν ανάβουν μέχρι στιγμής. Και είναι λογικό γιατί πατώντας το start τα κρατάμε σβηστά. 4. Για να βάλουμε μπρος την μηχανή μας, (συνεχίζουμε εν τω μεταξύ να πατάμε το start), απλά πατάμε την μανέτα του συμπλέκτη και την κρατάμε 1-2 δευτερόλεπτα ώσπου να πάρει μπροστά. 5. Πήρε μπροστά. Αφήνουμε μανέτα συμπλέκτη. Αφήνουμε (επιτέλους) το start και ανάβουν και τα φώτα!.... Τι πετυχαίνουμε με αυτό; Τα φώτα ανάβουν μία φορά και τελική. Ενώ κανονικά θα άναβαν με το κλειδί, θα τα έκοβε στην συνέχεια το μπουτόν για να δώσει ρεύμα στη μίζα, για να τα ξαναδώσει αμέσως μετά. Τώρα δεν χρειάζεται να τα κόψει και να τα ξαναδώσει. Τα δίνει άπαξ στο τέλος. Αποφεύγουμε έτσι τις μισές ηλεκτρικές επαφές και άρα αμέσως αμέσως έχουμε την μισή φθορά στις επαφές του μπουτόν. Στην πραγματικότητα τα πράγματα είναι ακόμα καλύτερα! Διότι ένας διακόπτης φθείρεται πολύ περισότερο την στιγμή που διακόπτει το φορτίο του παρά όταν το τροφοδοτεί. Και αυτό γιατί όταν οι επαφές ήδη ακουμπάνε και τις απομακρύνουμε, δημιουργείται ηλεκτρικό τόξο "arc" που σβήνει δύσκολα. Το οποίο φυσικά καίει και καταστρέφει τις επαφές. Όταν οι επαφές είναι ανοιχτές και τις πλησιάζουμε για να "κάνουν σώμα" τότε το τόξο που δημιουργείται είναι πολύ μικρότερο και πιο σύντομο με αποτέλεσμα να φθείρονται λιγότερο οι επαφές μας. Αποφεύγουμε λοιπόν με τον παραπάνω τρόπο την πολύ βλαβερή για τις επαφές μας διακοπή των φώτων και επιτρέπουμε μόνο την έναυση που είναι σχετικά πιο ακίνδυνη. Δεν αποκλείεται ετσι οι επαφές μας να μην χαλάσουν ίσως και "ποτέ"! Αλλά σίγουρα θα βγάλουν τουλάχιστον διπλάσιο χρόνο ζωής απ ότι τώρα. Ένα άλλο side effect αυτής της πρακτικής είναι οτι δεν ζορίζουμε και την μπαταρία μας άσκοπα. Σε μια καλή μπαταρία βέβαια η εκφόρτιση από τους προβολείς είναι ασήμαντη τα λίγα αυτά δεύτερα που θα ανάψουν πριν την μίζα. Όμως αν η μπαταρία μας είναι στα τελευταία της τότε τα λίγα αυτά δεύτερα μπορεί να μας στοιχίσουν ακόμα και την ακινησία της μηχανής. Ένας προληπτικός καθαρισμός των επαφών μία στο τόσο, μία φορά τον χρόνο ίσως, αν δεν θέλουμε να επέμβουμε στο ηλεκτρικό σύστημα της μηχανής εγκαθιστώντας ρελέ στα φώτα, είναι αρκετός για να επανέλθει η αγωγιμότητα στις επαφές μας. Βέβαια κάποια στιγμή οι επαφές θα χαλάσουν γιατί θα φθαρεί η επίστρωσή τους. Εγώ ακόμα δεν έβαλα ρελέ για διάφορους λόγους αλλά και από ολίγη βαρεμάρα. Βάλω δε βάλω, σύντομα θα ανοίξω τον διακόπτη για έναν προληπτικό καθαρισμό επαφών. Μάλιστα σκέφτομαι να πειραματιστώ με γράσο σιλικόνης πάνω στις επαφές.... ΥΓ Σχετικά θέματα εδώ στο φορουμ με καλό φωτογραφικό υλικό: https://www.vstromhellasforum.com/t11273-topichttps://www.vstromhellasforum.com/t14875-topicΑυτά για να μην σας κουράζω άλλο. |
|
| |
Χείρων Member
Ηλικία : 60 Registration date : 30/08/2013
| Θέμα: Απ: Πως προστατεύουμε τις ευαίσθητες επαφές του μπουτόν εκκίνησης ή μίζας Σαβ Μάης 10 2014, 03:06 | |
| Σήμερα άνοιξα κι εγώ τον διακόπτη στην Κ6 μου. Δεν ξέρω αν είχε ανοιχτεί ποτέ από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη. Πάντως τον βρήκα καθαρό εσωτερικά. Οι τέσσερις "πίστες" του μπουτόν είχαν σημάδια φθοράς, (γραμμές) από το συρσιμο και την τριβή των επαφών επάνω τους. Και ελάχιστη μαυρίλα. Τα έτριψα όλα με αλουμινένιο σύρμα κουζίνας και γιάλισαν. Εντύπωση μου έκανε πως οι πίστες κολούσαν σαν να είχαν κάποιο γράσο στην επιφάνειά τους. Λογικό μου φαίνεται εκεί να υπάρχει κάποιο λιπαντικό λόγω των τριβών. Αυτές οι επαφές δεν ακουμπάνε απλά αλλά τρίβονται η μία πάνω στην άλλη. Δυστυχώς δεν είχα γράσο σιλικόνης να βάλω και δεν ξέρω αν κάνει το απλό. Ίσως κάνει η βαζελίνη. Προς το παρόν τα καθάρισα με σπρέι επαφών με λάδι.
Και ρωτάω:
Δεν έχει παρατηρήσει κανείς εκεί την ύπαρξη λιπαντικού; Μήπως στεγνές οι επαφές καταστρέφονται πολύ γρήγορά;
|
|
| |
socrates vstromhellasforum Fanatic
Τόπος : Αθήνα, Χαλκίδα Registration date : 25/06/2010
| Θέμα: Απ: Πως προστατεύουμε τις ευαίσθητες επαφές του μπουτόν εκκίνησης ή μίζας Σαβ Μάης 10 2014, 09:28 | |
| Εγώ όταν το άνοιξα δεν είχα παρατηρήσει αυτό το λιπαντικό που λες. Είχα δει ωστόσο σημεία φθοράς στις άκρες στα δύο από τα τέσσερα καλωδιάκια εκεί που κάνουν επαφή. Από τότε ρίχνω σπρέυ επαφών κάθε φορά που πιστεύω ότι έχει περάσει υγρασία μέσα στον διακόπτη και γενικά δεν μου έχει παρουσιάσει ακόμα κάποιο πρόβλημα.
Στα σχέδια μου είναι να προχωρήσω στην ριζική λύση που αναφέρεις πιο πάνω μιας και καλύτερη προστασία θα έχουν αλλά και καλύτερα φώτα θα έχουμε χωρίς άσκοπες απώλειες. |
|
| |
DiverStrom Member
Ηλικία : 42 Τόπος : Σέρρες - Ασπροβάλτα Registration date : 02/04/2011
| Θέμα: Απ: Πως προστατεύουμε τις ευαίσθητες επαφές του μπουτόν εκκίνησης ή μίζας Κυρ Μάης 11 2014, 00:58 | |
| Ευγε που το ξαναθυμηθηκαμε... |
|
| |
leon33
Ηλικία : 51 Τόπος : Ναξος Κυκλαδων Registration date : 19/07/2008
| Θέμα: Απ: Πως προστατεύουμε τις ευαίσθητες επαφές του μπουτόν εκκίνησης ή μίζας Παρ Σεπ 05 2014, 00:12 | |
| Καλησπέρα. Σήμερα το απόγευμα είχα ενα θεματάκι με την εκκίνηση της μηχανής μου. Πήγα να ξεκινήσω πατώντας την μίζα και απλά τσιτσίριζε έκλεισα το διακόπτης και μετα απο 3-4 φορές άνοιξε κλείσε του διακόπτη πήρε κανονικά ρευμα η μίζα και ξεκίνησε. Υποθέτω οτι ειναι θεμα μπαταρίας γιατι μου άδειασε πλήρως πριν μια εβδομάδα και ειναι η μαμα (6+ χρόνια) . Διαβάζοντας το πολύ ωραίο θέματα μπαίνω στην σκέψη μήπως φταίει και κατι άλλο γιατι άκουγα όταν πατούσα το start (μιζα) άκουγα ενα κτακ κοντα στην μπαταρία . εχει σχέσει με το παραπάνω θέμα εχει τύχει σε κανένα αυτό; |
|
| |
iannag vstromhellasforum Enthusiast
Ηλικία : 46 Τόπος : Βόλος Registration date : 24/11/2010
| Θέμα: Απ: Πως προστατεύουμε τις ευαίσθητες επαφές του μπουτόν εκκίνησης ή μίζας Παρ Σεπ 05 2014, 01:43 | |
| Ένας ήχος "κτακ" , όπως λες, μου φέρνει στο μυαλό το ρελε το οποίο βέβαια ενεργοποιείται όταν γυρνάς το κλειδί και όχι όταν πατάς την μίζα. Το επόμενο που σκέφτομαι είναι τα καρβουνάκια της μίζας τα οποία δεν ξέρω πόσο κοντά στην μπαταρία είναι. |
|
| |
leon33
Ηλικία : 51 Τόπος : Ναξος Κυκλαδων Registration date : 19/07/2008
| Θέμα: Απ: Πως προστατεύουμε τις ευαίσθητες επαφές του μπουτόν εκκίνησης ή μίζας Παρ Σεπ 05 2014, 08:25 | |
| - iannag έγραψε:
- Ένας ήχος "κτακ" , όπως λες, μου φέρνει στο μυαλό το ρελε το οποίο βέβαια ενεργοποιείται όταν γυρνάς το κλειδί και όχι όταν πατάς την μίζα.
Το επόμενο που σκέφτομαι είναι τα καρβουνάκια της μίζας τα οποία δεν ξέρω πόσο κοντά στην μπαταρία είναι. και εγω κατι τετοι περνει απο το μυαλό μου αλλα δεν ξέρω το ψαχνω |
|
| |
σαλιγκάρι gold member
Ηλικία : 50 Τόπος : Περιστέρι Registration date : 11/09/2008
| Θέμα: Απ: Πως προστατεύουμε τις ευαίσθητες επαφές του μπουτόν εκκίνησης ή μίζας Παρ Σεπ 05 2014, 08:54 | |
| - leon33 έγραψε:
- iannag έγραψε:
- Ένας ήχος "κτακ" , όπως λες, μου φέρνει στο μυαλό το ρελε το οποίο βέβαια ενεργοποιείται όταν γυρνάς το κλειδί και όχι όταν πατάς την μίζα.
Το επόμενο που σκέφτομαι είναι τα καρβουνάκια της μίζας τα οποία δεν ξέρω πόσο κοντά στην μπαταρία είναι. και εγω κατι τετοι περνει απο το μυαλό μου αλλα δεν ξέρω το ψαχνω ρελεδακι μιζας. |
|
| |
leon33
Ηλικία : 51 Τόπος : Ναξος Κυκλαδων Registration date : 19/07/2008
| Θέμα: Απ: Πως προστατεύουμε τις ευαίσθητες επαφές του μπουτόν εκκίνησης ή μίζας Παρ Σεπ 05 2014, 09:56 | |
| - σαλιγκάρι έγραψε:
- leon33 έγραψε:
- iannag έγραψε:
- Ένας ήχος "κτακ" , όπως λες, μου φέρνει στο μυαλό το ρελε το οποίο βέβαια ενεργοποιείται όταν γυρνάς το κλειδί και όχι όταν πατάς την μίζα.
Το επόμενο που σκέφτομαι είναι τα καρβουνάκια της μίζας τα οποία δεν ξέρω πόσο κοντά στην μπαταρία είναι. και εγω κατι τετοι περνει απο το μυαλό μου αλλα δεν ξέρω το ψαχνω ρελεδακι μιζας. ξερουμε που ειναι αυτό πανω στην μότο; |
|
| |
leon33
Ηλικία : 51 Τόπος : Ναξος Κυκλαδων Registration date : 19/07/2008
| Θέμα: Απ: Πως προστατεύουμε τις ευαίσθητες επαφές του μπουτόν εκκίνησης ή μίζας Παρ Σεπ 05 2014, 10:33 | |
| Σήμερα δοκίμασα τον τρόπο που περιγράφει ο ``Χειρων `` εντυπωσιάστηκα με τα ποσα μικρά μυστικά κρύβονται εκεί που δεν ξέρεις. Η μοτο πήρε αμέσως χωρις ταλαιπωρία και τσιτσιρισματα μάλλον ειναι το μπουτόν που ειπε ο συνφορμιτής ποιο πάνω.
|
|
| |
Χείρων Member
Ηλικία : 60 Registration date : 30/08/2013
| Θέμα: Απ: Πως προστατεύουμε τις ευαίσθητες επαφές του μπουτόν εκκίνησης ή μίζας Τρι Σεπ 09 2014, 10:19 | |
| Το "κτακ" είναι το ρελέ της μίζας το οποίο οπλίζει μόλις πατήσουμε μίζα. Σκοπός του είναι να δώσει τροφοδοσία στη μίζα, (μιλάμε για πολλά αμπερ), η οποία θα γυρίσει τον κινητήρα. Αν η μπαταρία μας είναι ψόφια, με το που οπλίζει το ρελέ, η τάση μπροστά στο φορτίο της μίζας γονατίζει πολύ και το ρελέ ξε-οπλίζει. Μετά η τάση χωρίς φορτίο αποκαθίσταται και το ρελέ ξαναοπλίζει κοκ... Αυτό γίνεται πολλές φορές το δευτερόλεπτο και ακούμε το χαρακτηριστικό τρρρρρρ χωρίς η μίζα να περιστρέφεται. Το ρελεδάκι αυτό βρίσκεται κοντά στην μπαταρία.
Τα καρβουνάκια της μίζας βρίσκονται μέσα στη μίζα. Όταν καίγονται δεν λειτουργεί η μίζα. Αλλά δεν καίγονται συχνά.
Τελικά σε τι κατάσταση είναι η μπαταρία σου; |
|
| |
leon33
Ηλικία : 51 Τόπος : Ναξος Κυκλαδων Registration date : 19/07/2008
| Θέμα: Απ: Πως προστατεύουμε τις ευαίσθητες επαφές του μπουτόν εκκίνησης ή μίζας Τρι Σεπ 09 2014, 19:30 | |
| - Χείρων έγραψε:
- Το "κτακ" είναι το ρελέ της μίζας το οποίο οπλίζει μόλις πατήσουμε μίζα. Σκοπός του είναι να δώσει τροφοδοσία στη μίζα, (μιλάμε για πολλά αμπερ), η οποία θα γυρίσει τον κινητήρα. Αν η μπαταρία μας είναι ψόφια, με το που οπλίζει το ρελέ, η τάση μπροστά στο φορτίο της μίζας γονατίζει πολύ και το ρελέ ξε-οπλίζει. Μετά η τάση χωρίς φορτίο αποκαθίσταται και το ρελέ ξαναοπλίζει κοκ... Αυτό γίνεται πολλές φορές το δευτερόλεπτο και ακούμε το χαρακτηριστικό τρρρρρρ χωρίς η μίζα να περιστρέφεται. Το ρελεδάκι αυτό βρίσκεται κοντά στην μπαταρία.
Τα καρβουνάκια της μίζας βρίσκονται μέσα στη μίζα. Όταν καίγονται δεν λειτουργεί η μίζα. Αλλά δεν καίγονται συχνά.
Τελικά σε τι κατάσταση είναι η μπαταρία σου; άλλαξα μπαταρία γιατί νόμιζα οτι ήταν η αιτία του κακού (ήθελε και αλλαγη ) αλλα το πρόβλημα εξακουλούθησε .Έγινε επίσκεψη στα εξωτερικά ιατρεία του ηλεκτρολόγου ο οποίος μου ειπε οτι ήθελα καρβουνάκια. Δεν έπαιρνε και με ενα απλό χτύπημα στη μίζα ξύπνησε. Ετσι το χειρουργείο έγινε σήμερα το πρωί το μεσημέρι γύρο στις 2 την πήρα πίσω και μεχρι τώρα δεν μου το ξανα έκανε . Ευχαριστώ όπως και να έχει για το ενδιαφέρον |
|
| |
Χείρων Member
Ηλικία : 60 Registration date : 30/08/2013
| Θέμα: Απ: Πως προστατεύουμε τις ευαίσθητες επαφές του μπουτόν εκκίνησης ή μίζας Τρι Σεπ 09 2014, 20:52 | |
| Με γεια και καλά χιλιόμετρα! |
|
| |
D.VALMAS
Ηλικία : 41 Τόπος : ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Registration date : 09/06/2010
| Θέμα: Απ: Πως προστατεύουμε τις ευαίσθητες επαφές του μπουτόν εκκίνησης ή μίζας Πεμ Φεβ 19 2015, 21:27 | |
| Εχθες διάβασα τον τρόπο που γραφεις πιο πανω για την εκκίνηση. Πραγματικά πολυ χρήσιμο.μπραβο.Την είχα πάθει παλαιότερα. Δεν ειχα φώτα. Βέβαια πρέπει να το κάνουμε αλλάξουμε συνήθεια. |
|
| |
sotiras Member
Ηλικία : 41 Τόπος : Αθηνα Registration date : 21/02/2011
| Θέμα: Απ: Πως προστατεύουμε τις ευαίσθητες επαφές του μπουτόν εκκίνησης ή μίζας Παρ Φεβ 20 2015, 11:26 | |
| Απλα νομιζω ότι ο τροπος εκκινησης πιυ περιγραφεις ισχυει στα μοντελα απο κ7 και μετα. ΤουλαΧιστον σε κ6 που εχει φιλος δεν ισχυει. Αν το γνωριζει καποιος σιγουρα ας επιβεβαιωσει |
|
| |
mateo1 Member
Ηλικία : 46 Registration date : 06/11/2012
| Θέμα: Απ: Πως προστατεύουμε τις ευαίσθητες επαφές του μπουτόν εκκίνησης ή μίζας Παρ Φεβ 20 2015, 12:24 | |
| |
|
| |
badouras vstromhellasforum Enthusiast
Ηλικία : 58 Τόπος : Αγ.Παρασκευή-Αττική Registration date : 08/05/2009
| Θέμα: Απ: Πως προστατεύουμε τις ευαίσθητες επαφές του μπουτόν εκκίνησης ή μίζας Παρ Φεβ 20 2015, 16:42 | |
| - sotiras έγραψε:
- Απλα νομιζω ότι ο τροπος εκκινησης πιυ περιγραφεις ισχυει στα μοντελα απο κ7 και μετα. ΤουλαΧιστον σε κ6 που εχει φιλος δεν ισχυει. Αν το γνωριζει καποιος σιγουρα ας επιβεβαιωσει
- mateo1 έγραψε:
- ισχυει κανονικα
κ5 εγω k5 κι εγώ !!! Εδώ και χρόνια, μόνο με αυτό το τρόπο !!! |
|
| |
mateo1 Member
Ηλικία : 46 Registration date : 06/11/2012
| Θέμα: Απ: Πως προστατεύουμε τις ευαίσθητες επαφές του μπουτόν εκκίνησης ή μίζας Παρ Φεβ 20 2015, 17:51 | |
| - sotiras έγραψε:
- Απλα νομιζω ότι ο τροπος εκκινησης πιυ περιγραφεις ισχυει στα μοντελα απο κ7 και μετα. ΤουλαΧιστον σε κ6 που εχει φιλος δεν ισχυει. Αν το γνωριζει καποιος σιγουρα ας επιβεβαιωσει
και στο k6 τπυ φιλου σου κανονικα ισχυει κατι κανει λαθος ο φιλος το ηλεκτρικο κυκλωμα βασικα η φιλοσοφια του σε ολα τα dl ειναι ακριβως το ιδιο |
|
| |
fotisbet
Ηλικία : 34 Τόπος : πατρα Registration date : 17/09/2014
| Θέμα: Απ: Πως προστατεύουμε τις ευαίσθητες επαφές του μπουτόν εκκίνησης ή μίζας Παρ Φεβ 20 2015, 19:52 | |
| παιδεια καλησερα προσπαθω και εγω με αυτον τον τροπο και δεν γινεται παταω μιζα μετα γυριζω το κλειδι και κατευθειαν αναβουν τα φωτα εμενα δηλαδη δεν δουλευει οπως το λετε εσεις εχω μοντελο 04 650cc |
|
| |
endurasx vstromhellasforum Enthusiast
Ηλικία : 43 Τόπος : Περιστερι Registration date : 28/11/2012
| Θέμα: Απ: Πως προστατεύουμε τις ευαίσθητες επαφές του μπουτόν εκκίνησης ή μίζας Παρ Φεβ 20 2015, 20:10 | |
| Κατι μου λεει οτι σας εχουν γεφυρωσει την επαφη του συμπλεκτη!! Παιρνει μπροστα και χωρις συμπλεκτη? |
|
| |
fotisbet
Ηλικία : 34 Τόπος : πατρα Registration date : 17/09/2014
| Θέμα: Απ: Πως προστατεύουμε τις ευαίσθητες επαφές του μπουτόν εκκίνησης ή μίζας Παρ Φεβ 20 2015, 21:05 | |
| Οχι φεν περνει χωρις συμπλεκτη
|
|
| |
endurasx vstromhellasforum Enthusiast
Ηλικία : 43 Τόπος : Περιστερι Registration date : 28/11/2012
| Θέμα: Απ: Πως προστατεύουμε τις ευαίσθητες επαφές του μπουτόν εκκίνησης ή μίζας Παρ Φεβ 20 2015, 21:18 | |
| - fotisbet έγραψε:
- Οχι φεν περνει χωρις συμπλεκτη
Το kill switch ειναι σε λειτουργια? |
|
| |
fotisbet
Ηλικία : 34 Τόπος : πατρα Registration date : 17/09/2014
| Θέμα: Απ: Πως προστατεύουμε τις ευαίσθητες επαφές του μπουτόν εκκίνησης ή μίζας Παρ Φεβ 20 2015, 21:54 | |
| το δοκιμασα και με ανοιχτο και με κλειστο το kill switch και παλι τα ιδια |
|
| |
mateo1 Member
Ηλικία : 46 Registration date : 06/11/2012
| Θέμα: Απ: Πως προστατεύουμε τις ευαίσθητες επαφές του μπουτόν εκκίνησης ή μίζας Κυρ Μαρ 01 2015, 10:46 | |
| Υποθέτω εχεις νεκρά. Η διαφορετικα αν εχεις ταχύτητα το σταντ ειναι σηκωμένο |
|
| |
jimkopa Member
Τόπος : Πτολεμαίδα Registration date : 06/05/2013
| Θέμα: Απ: Πως προστατεύουμε τις ευαίσθητες επαφές του μπουτόν εκκίνησης ή μίζας Κυρ Μαρ 01 2015, 12:04 | |
| Η καλυτερη λυση ειναι να βγαλεις απο την μιζα τα φωτα και να βαλεις εξωτερικο διακοπτη ..ετσι εχεις και το πλεονεκτημα να εχεις σβηστα τα φωτα οποτε γουσταρεις ... |
|
| |
| Πως προστατεύουμε τις ευαίσθητες επαφές του μπουτόν εκκίνησης ή μίζας | |
|