Οι μπαταρίες λιθίου Shido διαθέτουν 4 κυψέλες LiFePO4 (λιθίουσιδήρου-φωσφόρου) των 3,2 βολτ συνδεδεμένες σε σειρά για να δώσουν μια Τάση Ανοιχτού Κυκλώματος (ΤΑΚ) 12,8 βολτ, μια ιδανική τάση για αξιοποίηση ως μια μπαταρία εκκίνησης για μοτοσυκλέτες. Το ηλεκτρονικό Σύστημα Διαχείρισης της Μπαταρίας ή το BMS διανέμει τη φόρτιση και αποφόρτιση ομοιογενώς και στις τέσσερις κυψέλες. Χάρη στη μικρή εσωτερική αντίστασή της, μια μπαταρία λιθίου Shido μπορεί να παράγει πολύ υψηλό ρεύμα εκκίνησης με λίγα Ah με αποτέλεσμα να δίνεται μια ισχυρή και γρήγορη εκκίνηση του οχήματος.
Πλεονεκτήματα:
Εξαιρετική ικανότητα εκκίνησης
Έως και 75% πιο ελαφριές από τις μπαταρίες μολύβδου-οξέος
Μεγάλη διατήρηση χωρητικότητας
Χαμηλή αυτοεκφόρτιση: μεγαλύτερη διάρκεια ζωής
Εξαιρετική διάρκεια ζωής: περισσότεροι από 1200 κύκλοι
Πιο οικονομικές
Εύκολη τοποθέτηση
Λιγότερη κατανάλωση καυσίμου
Υψηλής ταχύτητας επαναφόρτιση
Ασφαλείς κατά τη χρήση
Δε χρειάζονται συντήρηση
Σταθερή τάση εκφόρτισης
Δε ρυπαίνουν, χωρίς μόλυβδο και οξέα
Δείκτης χωρητικότητας
IP68 αδιαβροχοποίηση
Δυνατότερη ισχύς εκκίνησης
Η μίζα χρειάζεται επαρκές ρεύμα εκκίνησης (CCA) για να λειτουργήσει. Ανάλογα με το απαιτούμενο ρεύμα εκκίνησης, μια μπαταρία μολύβδουοξέος απαιτεί έναν αριθμό Ah για να μπορεί να παράγει αυτό το ρεύμα. Οι μπαταρίες λιθίου Shido παράγουν μια παρόμοια ή μεγαλύτερη ισχύς εκκίνησης από μια συγκρίσιμη μπαταρία μολύβδου-οξέος και με μικρότερη τιμή Ah. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι η εσωτερική αντίσταση μιας μπαταρίας λιθίου είναι περίπου τριπλάσια από μια μπαταρία μολύβδου-οξέος. Ως αποτέλεσμα, το μέγιστο ρεύμα εκκένωσης είναι 3 φορές υψηλότερο σε σχέση με μια μπαταρία μολύβδουοξέος. Ένα δυνατότερο ρεύμα εκκίνησης εγγυάται μια πιο ομαλή εκκίνηση.
Μεγαλύτερη διάρκεια ζωής
Η διάρκεια ζωής μιας μπαταρίας καθορίζεται από τον αριθμό των κύκλων φόρτισης και εκφόρτισης. Αυτό είναι περίπου 350 κύκλοι για τις μπαταρίες μολύβδου-οξέος και περίπου 1200 κύκλοι για τισ μπαταρίες λιθίου Shido (25% βάθος εκφόρτισης).
Πιο οικονομική
Για το σύνολο και τη διάρκεια ζωής της, μια μπαταρία λιθίου είναι πιο οικονομική κατά μέσο όρο περίπου 2/3 της τιμής μιας μπαταρίας μολύβδου-οξέος.
Χαμηλή αυτοεκφόρτιση
Μια μπαταρία μολύβδου-οξέος χάνει την τάση της σχετικά γρήγορα μέσω της αυτοεκφόρτισης όταν δεν χρησιμοποιείται η μοτοσικλέτα. Μετά από ένα χειμώνα ακινησίας η μπαταρία δεν έχει αρκετή δύναμη για να γυρίσει τη μίζα. Η αυτοεκφόρτιση είναι πολύ χαμηλή για μια μπαταρία λιθίου Shido. Ακόμα και μετά από δύο χρόνια ακινησίας της μοτοσικλέτα σας, μπορείτε και πάλι να ξεκινήσετε τον κινητήρα της. Σημείωση: Οι κρυμμένοι καταναλωτές ισχύος, όπως τα συστήματα συναγερμού, μπορούν να αποφορτίσουν την μπαταρία πολύ πιο γρήγορα από ό,τι μόνο μέσω της αυτόματης εκφόρτισης.
Διατήρηση χωρητικότητας
Για μια μπαταρία μολύβδου-οξέος είναι η μείωση της χωρητικότητάς της σε σχέση με την πάροδο του χρόνου. Μια καινούρια μπαταρία μολύβδου-οξέος έχει μεγαλύτερη ισχύς εκκίνησης σε σχέση με μια μπαταρία που ήδη μετράει αρκετά χρόνια ζωής. Το ρεύμα εκκίνησης μιας μπαταρίας λιθίου Shido παραμένει κατά τη διάρκεια της ζωής της σε υψηλά επίπεδα και έτσι σας εγγυάται μια ομαλή εκκίνηση για πολύ καιρό. Γενικώς θεωρείται ότι μια μπαταρία πρέπει να έχει τουλάχιστον το 80% της αρχικής της χωρητικότητας ώστε να μπορέσει να ξεκινήσει τον κινητήρα.
Ασφάλεια
Μια μπαταρία λιθίου Shido δεν χρειάζεται συντήρηση, η σύνθεσή της LiFePO4 (λιθίουσιδήρου-φωσφόρου) δεν μπορεί να εκραγεί και δεν περιέχει ουσίες επικίνδυνες για το περιβάλλον. Όλες οι μπαταρίες λιθίου Shido είναι αδιάβροχες με πιστοποίηση IP68. Οι μπαταρίες λιθίου Shido δεν γίνεται να διαρρεύσουν και μπορούν να τοποθετηθούν σε οποιαδήποτε θέση, ακόμα και ανάποδα.
πηγή : https://emotogr.blogspot.com/2019/06/mpataries-lithiou-shido-connect-bluetooth.html?fbclid=IwAR1aeB6_SMocZ0t6jvxE5ff5M7gPtgmPQeeR35aLNpQR1xbx9RcbW8gbbm0