Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.



 
ΦόρουμΕικονοθήκηLatest imagesΕγγραφήΣύνδεση

Μοιραστείτε | 
 

 Νέα νομοθεσία για τα κράνη στην ΕΕ

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω 
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
sotirispap



Registration date : 04/08/2012

Νέα νομοθεσία για τα κράνη στην ΕΕ Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Νέα νομοθεσία για τα κράνη στην ΕΕ   Νέα νομοθεσία για τα κράνη στην ΕΕ Icon_minitimeΣαβ Νοε 16 2013, 09:42

Καλημέρα παιδιά και καλές γιορτές να έχουμε. Πριν περίπου 2 μήνες ειχα κάνει ενα post και σας ρώταγε για αγορα κράνους. Μετα απο πολυ ψάξιμο ήμουνα ενα κλικ πριν την αγορα του HJC RPHA απο ενα αγγλικό site που είχαν προτείνει κάποια παιδιά απο εσάς. Μέχρι που μίλησα με έναν φίλο μου και πάγωσε η αγορα.
Ο λόγος ηταν οτι αλλάζει η νομοθεσία για τα κράνη και τις προδιαγραφές τους. Μου ανέφερε οτι υπήρχαν πολλά ατυχήματα και μυνησεις απο καταναλωτές σε εταιρίες κρανών που τα κράνη τους ηταν carbon και ζυγιζαν 800 και 900gram αλλα στην πράξη ηταν τσόφλια. Απλά οι εταιρίες στηρίζοντουσαν στο οτι είχαν βγάλει πολυ ελαφρύ κράνος. Έτσι η ΕΕ άλλαξε την νομοθεσία και σύμφωνα με τις νέες προδιαγραφές κανένα κράνος δεν πρεπει να ζυγίζει κάτω απο 1300 gram(+) (-) 50. Κάτι αντίστοιχο νομίζω ισχύει και στις ΗΠΑ. Οπότε ένας παράγοντας για αγορα κράνους που ηταν το βάρος, πρακτικά παύει να ισχύει. Σημασία εχει η κατανομή του βάρους ή αλλιως το βάρος άνα μονάδα επιφάνειας και πόσο σωστά εχει κατανανεμηθει το βάρος στο κράνος, κάτι το οποίο ΜΟΝΟ στην πράξη λογικα μπορεί να καταλάβει κάποιος αγοραστής.
Ενα άλλο κριτήριο ειναι τα test του site. sharp.direct.gov.uk. Σύμφωνα με τα παραπάνω λοιπόν θα πρεπει να βγω πάλι βόλτα σε ολα τα καταστήματα και να πάρω στα σοβαρά υπόψιν τις δοκιμές του προαναφερθέντος site και να δώ πιο κρανος μου κάθεται καλα στο κεφάλι και να το αγοράσω μέχρι τα Χριστούγεννα γιατι το προηγούμενο έκλεισε 5ετία.
Οποίες συμβουλές ή απόψεις δεκτές.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
AYTOS
moderator
moderator
AYTOS

Τόπος : Macedonia - Thessaloniki - Toumba...Από το 356 π.χ
Registration date : 07/05/2011

Νέα νομοθεσία για τα κράνη στην ΕΕ Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Νέα νομοθεσία για τα κράνη στην ΕΕ   Νέα νομοθεσία για τα κράνη στην ΕΕ Icon_minitimeΣαβ Νοε 16 2013, 10:59

Καλό θα ήταν αν έχεις κάποιο λινκ να το έβαζες για να ενημερωθούμε περισσότερο.

_________________
Alexandros  ..   ♬ ♫ ♪ ♪ ♫ ♬ 
Thessaloniki - Macedonia - Hellas - Europe - World - .............
Νέα νομοθεσία για τα κράνη στην ΕΕ 2aΝέα νομοθεσία για τα κράνη στην ΕΕ Animationmoto2222Νέα νομοθεσία για τα κράνη στην ΕΕ %25CE%25BA%25CE%25B1%25CF%2584%25CE%25AC%25CE%25BB%25CE%25BF%25CE%25B3%25CE%25BF%25CF%2582
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
https://www.opendrive.com/listen/NF81NjAwMjM4X1FQelZk#
δίας
vstromhellasforum Enthusiast
vstromhellasforum Enthusiast
δίας

Ηλικία : 42
Τόπος : Θεσσαλονίκη
Registration date : 07/06/2010

Νέα νομοθεσία για τα κράνη στην ΕΕ Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Νέα νομοθεσία για τα κράνη στην ΕΕ   Νέα νομοθεσία για τα κράνη στην ΕΕ Icon_minitimeΣαβ Νοε 16 2013, 11:23

AYTOS έγραψε:
Καλό θα ήταν αν έχεις κάποιο λινκ να το έβαζες για να ενημερωθούμε περισσότερο.
OK 
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://riding-around.blogspot.gr/
nikSalonik
Administrator
Administrator
nikSalonik

Ηλικία : 63
Τόπος : Νεάπολη θεσσαλονίκη
Registration date : 09/10/2008

Νέα νομοθεσία για τα κράνη στην ΕΕ Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Νέα νομοθεσία για τα κράνη στην ΕΕ   Νέα νομοθεσία για τα κράνη στην ΕΕ Icon_minitimeΣαβ Νοε 16 2013, 11:58

οπως και καλο θα ήταν ..αφου βγάζουν νομους οδηγίες και προδιαγραφές  για την ασφάλεια των οδηγών ...και "έμμεσα" μας υποχρεώνουν να αγοράζουμε ΑΚΡΙΒΟ εξοπλισμό "ειδικών προδιαγραφών " ...και το κανουν ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΜΑΣ ...ας μην εισπράττουν ΦΠΑ ωστε να εχουν μια πιο προσιτη τιμη πρόσκτησης οπως και στην ΑΓΓΛΙΑ ...


οχι γιατι τζαμπα υπογραφες μαζεύουμε  mouuuuuu

επι τη ευκαιρία ΡΙΧΤΕ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΣΑΣ ΕΔΩ

_________________
VIDEO απο τις εξορμησεις μας  

το καλύτερο  δ ώ ρ ο   σ 'εναν μοτοσυκλετιστή ειναι η ...επόμενη βόλτα...

   
...γιατι η ζωή ειναι σαν την μοτοσυκλέτα...δεν έχει όπισθεν !!!

Vstromhellasforum...μεσα μου κι εξω μου ....
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://insuranceate.blogspot.com
tazakos
gold member
gold member
tazakos

Ηλικία : 44
Τόπος : Καλλιθέα ,από Καβαλα
Registration date : 22/05/2008

Νέα νομοθεσία για τα κράνη στην ΕΕ Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Νέα νομοθεσία για τα κράνη στην ΕΕ   Νέα νομοθεσία για τα κράνη στην ΕΕ Icon_minitimeΣαβ Νοε 16 2013, 13:04

δεν ισχύει η εν λόγω πληροφορία. αν μπορεί ο κατασκευαστής να περάσει τις προδιαγραφές ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ακόμη και 200γρ να ζυγίζει το κράνος τότε παίρνει έγκριση. Αν είναι τσόφλι ακόμη και 2 κιλών αν δεν περάσει προδιαγραφές δεν παίρνει έγκριση τύπου.

Το 1300 δεν ισχύει πάντως, ούτε κ υπάρχει αναθεώρηση σε κάτι..αρβύλα είναι.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Minas
Member
Member
Minas

Ηλικία : 54
Τόπος : Θεσσαλονίκη
Registration date : 28/09/2011

Νέα νομοθεσία για τα κράνη στην ΕΕ Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Νέα νομοθεσία για τα κράνη στην ΕΕ   Νέα νομοθεσία για τα κράνη στην ΕΕ Icon_minitimeΣαβ Νοε 16 2013, 15:00

Αν θυμάμαι καλά, η μέθοδος Sharp είναι υποκειμενική..Θυμάμαι πάντως πως έβγαζε τα Arai για τον @ούτσο..
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Jim The Greek
Member
Member
Jim The Greek

Ηλικία : 34
Τόπος : Θεσσαλονίκη - Γκραν Κανάρια
Registration date : 02/11/2012

Νέα νομοθεσία για τα κράνη στην ΕΕ Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Νέα νομοθεσία για τα κράνη στην ΕΕ   Νέα νομοθεσία για τα κράνη στην ΕΕ Icon_minitimeΣαβ Νοε 16 2013, 15:15

niksalonik έγραψε:
οπως και καλο θα ήταν ..αφου βγάζουν νομους οδηγίες και προδιαγραφές  για την ασφάλεια των οδηγών ...και "έμμεσα" μας υποχρεώνουν να αγοράζουμε ΑΚΡΙΒΟ εξοπλισμό "ειδικών προδιαγραφών " ...και το κανουν ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΜΑΣ ...ας μην εισπράττουν ΦΠΑ ωστε να εχουν μια πιο προσιτη τιμη πρόσκτησης οπως και στην ΑΓΓΛΙΑ ...


οχι γιατι τζαμπα υπογραφες μαζεύουμε  mouuuuuu

επι τη ευκαιρία ΡΙΧΤΕ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΣΑΣ ΕΔΩ

+650
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
sotirispap



Registration date : 04/08/2012

Νέα νομοθεσία για τα κράνη στην ΕΕ Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Νέα νομοθεσία για τα κράνη στην ΕΕ   Νέα νομοθεσία για τα κράνη στην ΕΕ Icon_minitimeΣαβ Νοε 16 2013, 17:42

Παίδες sorry αν ειναι ράδιο αρβυλα αυτο που ανέφερα με την αλλαγή των προδιαγραφών. Δεν γνωρίζω γιαυτο και άνοιξα αυτο το post. Οπότε αν ειναι υποκειμενικά τα αποτελέσματα αυτού του site με πιο τρόπο μπορούμε να ξέρουμε αν το κρανος ειναι ασφαλές ή οχι. Γιατι δεν μπορεί Arai κράνος που κοστίζει σχεδόν όσο ένας μισθός τώρα πια στην Ελλάδα να μην περνάει τα crush test του εν λόγω site. Υπαρχει κάποια αξιόπιστη πηγή ?
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
socrates
vstromhellasforum Fanatic
vstromhellasforum Fanatic
socrates

Τόπος : Αθήνα, Χαλκίδα
Registration date : 25/06/2010

Νέα νομοθεσία για τα κράνη στην ΕΕ Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Νέα νομοθεσία για τα κράνη στην ΕΕ   Νέα νομοθεσία για τα κράνη στην ΕΕ Icon_minitimeΣαβ Νοε 16 2013, 18:21

Πάντως είναι αλήθεια ότι πρέπει να βγει ανανεωμένο ευρωπαϊκό ασφάλειας ECE, ενημερωμένο με τις νέες τεχνολογίες προστασίας. Το υπάρχων είναι αρκετά παλιό. To αμερικάνικο SNEL για παράδειγμα ανανεώθηκε το 2005, το 2010 και ετοιμάζεται νέα έκδοση.  

Η πιστοποίηση κράνους μοτοσυκλέτας από ανεξάρτητο τρίτο φορέα είναι πονεμένη ιστορία.
Δυστυχώς έχουμε φτάσει στο σημείο να έχουμε διαφορετικές πιστοποιήσεις με διαφορετικά κριτήρια. Κυρίως υπάρχουν οι αμερικάνικες (snel, dot), οι αγγλικές (sharp, acu) και η ευρωπαϊκή (ECE). Αυτό από μόνο του δημιουργεί μεγάλη σύγχυση (ένα κράνος μπορεί να περάσει μια πιστοποίηση και να κοπεί σε άλλη και το αντίστροφο) και φυσικά εύλογη κριτική. Πλέον έχουμε φτάσει οι εταιρίες να βγάζουν διαφορετικά μοντέλα για διαφορετικές αγορές και δεν είναι μόνο για το σχήμα του κεφαλιού. Ασιατικό με ευρωπαϊκό σχήμα κεφαλιού το καταλαβαίνω, όμως όχι το αμερικάνικο και ευρωπαϊκό που έχει ως αποτέλεσμα διαφορά σε βάρος του κράνους. Rolling Eyes 

Σε γενικές γραμμές το (αρχικό) SNEL πρότυπο απαιτεί πιο σκληρό κέλυφος σε όλα τα σημεία του κράνους (τυχαίο σημείο κρούσης και δοκιμάζεται και στην διάτρηση από αμβλύ αντικείμενο), όμως δεν εξετάζει πόσα G δέχεται το εσωτερικό του κεφαλιού μας και αν απορροφάει το κράνος την κρούση όσο πρέπει (αυτό το διορθώνουν σε νεώτερες εκδόσεις). Από την άλλη το DOT που μοιάζει με το ευρωπαϊκό δίνει σημασία και στην εσωτερική μετάδοση της κρούσης (πιο αυστηρό από το SNEL) ΟΜΩΣ δεν ελέγχει την κρούση στην περιοχή του σαγονιού (σε αντίθεση νομίζω με το Ευρωπαϊκό). Βέβαια και η κρούση στα ίδια σημεία σημαίνει ότι και οι κατασκευαστές φτιάχνουν τα κράνη τους να είναι ενισχυμένα στα σημεία αυτά και όχι σε μια τυχαία κρούση και χωρίς να υπολογίζεται τυχών διάτρηση από γωνία (διαφορά δρόμου από πίστα).

Θα μπορούσε να υπάρχει ένα ανανεωμένο (πιο αυστηρό πρότυπο) που θα λάμβανε υπόψη τις νέες τεχνολογίες και τεστ σε πιο κοντινές στην πραγματικότητα συνθήκες.


Το πόσο κοστίζει ένα κράνος δεν σημαίνει απαραίτητα ότι προσφέρει περισσότερη ή λιγότερη ασφάλεια.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Hypersonic
vstromhellasforum Enthusiast
vstromhellasforum Enthusiast
Hypersonic

Ηλικία : 47
Τόπος : Πετρουπολη, Καλλιθεα
Registration date : 12/04/2010

Νέα νομοθεσία για τα κράνη στην ΕΕ Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Νέα νομοθεσία για τα κράνη στην ΕΕ   Νέα νομοθεσία για τα κράνη στην ΕΕ Icon_minitimeΣαβ Νοε 16 2013, 21:44

socrates έγραψε:
Το πόσο κοστίζει ένα κράνος δεν σημαίνει απαραίτητα ότι προσφέρει περισσότερη ή λιγότερη ασφάλεια.

Αν 2 κρανη κοστιζουν 250? και 500?, ναι δεν σημαίνει απαραίτητα ότι προσφέρει περισσότερη ή λιγότερη ασφάλεια.

Αν κοστιζουν 50? και 250?, τοτε σημαινει....
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
socrates
vstromhellasforum Fanatic
vstromhellasforum Fanatic
socrates

Τόπος : Αθήνα, Χαλκίδα
Registration date : 25/06/2010

Νέα νομοθεσία για τα κράνη στην ΕΕ Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Νέα νομοθεσία για τα κράνη στην ΕΕ   Νέα νομοθεσία για τα κράνη στην ΕΕ Icon_minitimeΚυρ Νοε 17 2013, 09:36

Hypersonic έγραψε:
socrates έγραψε:
Το πόσο κοστίζει ένα κράνος δεν σημαίνει απαραίτητα ότι προσφέρει περισσότερη ή λιγότερη ασφάλεια.
Αν 2 κρανη κοστιζουν 250? και 500?, ναι δεν σημαίνει απαραίτητα ότι προσφέρει περισσότερη ή λιγότερη ασφάλεια.

Αν κοστιζουν 50? και 250?, τοτε σημαινει....
Η τιμή ενός προϊόντος διαμορφώνεται αθροιστικά σαν σύνολο παραγόντων όπως το επίπεδο ποιότητας,  χαρακτηριστικά, στυλ, ονομασία και συσκευασία. Όμως είναι και πολιτική των εταιριών* και παράγοντες που αφορούν κόστη λειτουργίας, και ο ανταγωνισμός. *Πουλάω σε τιμή που μπορώ να βρίσκω αγοραστές αλλά βγάζω και max κέρδος.

Επομένως σαν καταναλωτής αποφεύγω να δεχτώ αβίαστα την ρήση "ότι πληρώνεις παίρνεις", ακόμα και αν θεωρείται λογικό ότι στα 50? δεν μπορεί να υπάρξει αντικειμενικά ποιοτικό προϊόν.

Δικιά μου εκτίμηση με τα σημερινά δεδομένα. Ένα κράνος στα 200 - 300 ευρώ μπορεί να προσφέρει σε θέμα ασφάλειας ότι προσφέρει ένα κράνος των 500, και έχει ένα σημαντικό -μη αμελητέο- πλεονέκτημα… μπορεί να αντικατασταθεί σε περίπτωση φθοράς - πτώσης πολύ πιο εύκολα αν χρειαστεί. Όσο και ωραία να είναι δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι είναι αναλώσιμα. Ένα ακριβό κράνος που έχει υποστεί πτώση είναι λιγότερο ασφαλές από ένα καινούργιο κράνος έστω και αν κοστίζει λιγότερα χρήματα.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 

Νέα νομοθεσία για τα κράνη στην ΕΕ

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή 

 Παρόμοια θέματα

+
Σελίδα 1 από 1

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
 :: ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ-ΑΝΑΒΑΤΗΣ :: Κράνη-
Μετάβαση σε: