Εδώ και αρκετό καιρό φοράω μια remus hexacone.. από απόδοση δεν έλεγε κάτι, αλλά έκανε πολύ ωραίο ήχο και έδειχνε και πολύ όμορφη πάνω στη μηχανή..δεν περίμενα εξαρχής να πάρω κάτι, την είχα επιλέξει μόνο και μόνο επειδή μου άρεσε πολύ εμφανισιακά..
Σε μια πρόσφατη εξόρμηση λοιπόν..μετά από μια σχετικά γρήγορη πορεία μέχρι τη Λαμία όταν οι ρυθμοί χαλάρωσαν (Δομοκός), άρχισα να ακούω έναν διαφορετικό ήχο από την εξάτμιση..
και το αποτέλεσμα αυτό..
η ζημιά
ο ήχος
για να μπορέσω να επιστρέψω, επιστρατεύτηκε υαλόνημα που με ένα σφιχτήρα το τύλιξα γύρω από το ράγισμα..ευτυχώς άντεξε μέχρι δυο τετράγωνα πριν φτάσω στο σπίτι, όπου ο σφιχτήρας έσπασε!!!
τώρα έχω βάλει προσωρινά αλουμινοταινία, αλλά δυστυχώς φαίνεται πως οι συντονισμοί μάλλον θα την σκίσουν σύντομα..
στο δια ταύτα.. έχω στείλει ήδη email στη remusUSA (στο αντίστοιχο email της Αυστρίας μου ήρθε απάντηση ότι δεν παραδόθηκε) και έχω ανεβάσει και μέσω fb στη σελίδα τους φωτογραφίες και βίντεο.. θεωρώ απαράδεκτο μια εξάτμιση να παθαίνει τέτοια ζημιά προφανώς από υπερθέρμανση, και το λιγότερο που θα περίμενα, αν θεωρήσω ότι πρόκειται για μια μεγάλη και σοβαρή εταιρεία στον χώρο των εξατμίσεων, να προχωρήσουν σε αντικατάσταση ή επισκευή της εξάτμισης.. δεν νομίζω ότι έχει νόημα να απευθυνθώ στο Σπηλιώτη γιατί τουλάχιστον η εμπειρία μου στο παρελθόν είναι ότι οι εγχώριοι εισαγωγείς δεν αναλαμβάνουν καμία ευθύνη αν δεν το πουν τα κεντρικά, και αυτό ακριβώς έχω επισημάνει και στο email μου, ότι δεν θα δεχτώ απάντηση "απευθυνθείτε στον τοπικό σας έμπορο" γιατί υπάρχει η νοοτροπία τουλάχιστον εδώ να μην αναλαμβάνεται ευθύνη..
bandit vstromhellasforum Fanatic
Ηλικία : 59 Τόπος : θεσσαλονικη Registration date : 09/01/2011
οι carbon akrapovic βγάζουν πρόβλημα, οι remus το ίδιο. Μήπως τελικά το carbon δεν κάνει για εξάτμιση? Ή μήπως οι αναβάτες δεν έχουν βάλει το μοντέλο/έκδοση carbon εξάτμισης που προορίζετε για την δικιά τους μηχανή (αν βγάζουν οι εταιρίες)???
bandit vstromhellasforum Fanatic
Ηλικία : 59 Τόπος : θεσσαλονικη Registration date : 09/01/2011
οι carbon akrapovic βγάζουν πρόβλημα, οι remus το ίδιο. Μήπως τελικά το carbon δεν κάνει για εξάτμιση? Ή μήπως οι αναβάτες δεν έχουν βάλει το μοντέλο/έκδοση carbon εξάτμισης που προορίζετε για την δικιά τους μηχανή (αν βγάζουν οι εταιρίες)???
Η δική μου no problem... (oval).
Nikolas πριν προχωρήσεις στην οποιαδήποτε επιπλέον κίνηση κατά της Remus, σιγουρέψου ότι το μοντέλο που φοράς είναι το προτεινόμενο για vstrom, και επίσης δεν μας λες αντην πήρες καινούρια ή μεταχειρισμένη. Ενδεχομένως να ήταν "σκαλισμένη" από προηγούμενο ιδιοκτήτη....??
bandit vstromhellasforum Fanatic
Ηλικία : 59 Τόπος : θεσσαλονικη Registration date : 09/01/2011
κάπου είχα διάβαση η suzuki Πρωτεΐνη μονο Yoshimura
τετοια?
end of spam.............
υ.γ οσο για την προταση της suzuki περι εξατμισεων............... το εχουμε ξανακουβεντιασει. μεχρι και προσφατα η yoshi στην επισημη ιστοσελιδα της δεν ειχε πουθενα εξατμιση για το dl 650.
Μεταχειρισμενη ήταν και οσοι την ειχατε δει, ειχατε δει οτι ηταν σε αψογη πραγματικα κατασταση.. Δυσκολευομαι να πιστεψω οτι εξατμιση που προτεινεται σε πολυ πιο υψηλοστροφες μηχανες μεγαλυτερου κυβισμου, δεν αντεχουν τη "συμβιωση" με ενα vstrom.. Και ο bandit ανεβασε παραπανω φωτογραφιες αλλης hexacone εντελως σκασμενης.. Μαλιστα stam οταν παρατηρησα τη ζημια θυμηθηκα που με ειχες ρωτησει αν ζεσταινεται το carbon και σου χα πει οτι μεχρι τοτε δεν ειχα παρατηρησει κατι..
δεν βρήκα μέχρι στιγμής συμβατό με τη δική μου..αν εντοπίσει κάποιος ας μου πει.. μίλησα με Σπηλιώτη τι παίζει από επισκευή, και θα βγει ένα κουστουμάκι γύρω στα <250 μαζί με πετροβάμβακες, πριτσίνια κλπ κλπ κοκοψίνια..η τιμή που ρώτησα ήταν για το αλουμινένιο περίβλημα γιατί απ'ότι είδα την έβγαζε και με αλουμινένιο με ανθρακονημάτινα άκρα..!!
stam gold member
Ηλικία : 40 Τόπος : πάνω στη σέλα... Registration date : 19/11/2009
Μαλιστα stam οταν παρατηρησα τη ζημια θυμηθηκα που με ειχες ρωτησει αν ζεσταινεται το carbon και σου χα πει οτι μεχρι τοτε δεν ειχα παρατηρησει κατι..
Νικόλα μου δεν σε είχα ρωτήσει τυχαία... γνωρίζω ότι έχουν διαπιστωθεί και άλλες παρόμοιες περιπτώσεις με τις carbon, και γι' αυτό σου είπα να παρατηρήσεις τις θερμοκρασίες. Το ότι η εξάτμιση προτείνεται για μηχανές υψηλότερου κυβισμού, από μόνο του σεν λέει κάτι. Το υψηλόστροφες, λέει, ότι είναι τετρακύλινδρες. Η αλήθεια είναι ότι διαπιστώνεται ένα φαινόμενο με τα δικύλινδρα "V" μοτέρ (τουλάχιστον αυτά που επεσήμαναν), να φθείρουν πιο εύκολα τα carbon τελικά. Αυτό μάλλον οφείλεται στους κραδασμούς του μοτέρ και την αλληλοδιαεχόμενη εκκένωση των θαλάμων του κινητήρα, όπου σε αντίθεση τα Ι4 τα οποία έχουν συνεχή ροή καυσαερίου, και όχι κραδασμούς, τα δικά μας καταφέρνουν να σπάνε σε κάποιες περιπτώσεις τα τελικά. Όμως είναι και κάτι ακόμα που ανέφερα παραπάνω. Μία διαφορά στο μήκος ή στη διάμετρο του τελικού μπορεί να το σώσει ή να το καταστρέψει. Γι' αυτό ρωτάω αν ήταν φτιαγμένο για vstrom....
για το θέμα της ροής τον καυσαερίων δεν έχω άποψη, ίσως είναι πράγματι όπως τα λες, για το θέμα των κραδασμών νομίζω πως δεν πρέπει να ευθύνεται αυτό (εικασία κάνω) γιατί αν είδες το βίντεο, το carbon εκτός από το σκίσιμο πρέπει να προηγήθηκε το ότι έγινε σαν "λάστιχο" και υποθέτω ότι λάστιχο δεν έγινε λόγω κραδασμών αλλά λόγω θερμοκρασίας..!!
και τώρα εγείρεται το ερώτημα..200+ για επισκευή ή ~20-50 για επιστροφή στη μαμά και το κεφάλι ήσυχο?
bandit vstromhellasforum Fanatic
Ηλικία : 59 Τόπος : θεσσαλονικη Registration date : 09/01/2011
απ'ότι κατάλαβα στη τηλεφωνικη επικοινωνία, θεωρούν δεδομένη τη διαδικασία συντήρησης, οπότε και να πάω σε κάτι τέτοιο stam που πράγματι είναι αρκετά ωραία, πάλι θα θέλω στο πίσω μέρος του μυαλού να έχω κρατημένο το ενδεχόμενο συντήρησης άρα 150 + 30
terino gold member
Ηλικία : 43 Τόπος : Athens Registration date : 15/01/2008
......πρέπει να προηγήθηκε το ότι έγινε σαν "λάστιχο" και υποθέτω ότι λάστιχο δεν έγινε λόγω κραδασμών αλλά λόγω θερμοκρασίας..!!
Αδερφέ αν το carbon έγινε λάστιχο τότε πολύ απλά δεν ήταν κάρμπον... οι κραδασμοί σου κάνανε το θέμα κατά την ταπεινή μου άποψη. Θέμα το οποίο το έχω ακούσει πολλάκις και αν αναλογιστείς τους κραδασμούς που παράγει ο κινητήρας μας τότε είναι και το πλέον επικρατέστερο...
Το λαστιχο το γραφω σα σχημα λογου, αν δεις το βιντεο θα καταλαβεις πως ακριβως εγινε..επισης το σκισιμο κανει ορατες τις ινες αρα λογικα το καρμπον, ειναι καρμπον
loxias gold member
Ηλικία : 47 Τόπος : Βόλος Registration date : 06/07/2008
Η δικη μου η αποψη ειναι οτι εχει να κανει με τον παλμο των καυσαεριων και 2ον οτι το τελικο δεν ειναι φτιαγμενο για το μηχανακι σου. Επειδη ετυχε να ειμαι και μαρτυρας σε παρομοιες καταστασεις με akrapovic ,οπου μετα απο 3-4 αλλαγες καζανιων δεν διορθωνοταν το προβλημα ,η συμβουλη μου ειναι stay away from carbon σε V2 ,ειδικα εαν ειναι του κωλου ,σαν της remus!
Bretsos gold member
Τόπος : Φυλακισμένος στην Αθήνα... Registration date : 06/03/2009