Ηλικία : 48 Τόπος : Θεσσαλονίκη Registration date : 18/01/2012
Θέμα: Xenon ή όχι? Τετ Ιουλ 31 2013, 20:18
Καλησπέρα κύριοι
Σε μια πρόσφατη συζήτηση που είχα με τον αντιπρόσωπο της Suzuki μου είπε οτι είναι προτιμότερο να ξηλώσω τα xenon που έχω στην μηχανή γιατί υπάρχει η πιθανότητα να κάψω την μονάδα του ABS Tους έχει τύχει μου είπαν περίπτωση Το αποδίδουν στον μικρό χώρο που υπάρχει και πως η ζημιά γίνεται λόγω των επαγωγικών ρευμάτων που δημιουργούνται σε τόσο μικρό χώρο Επισης μου είπε ως επιχείρημα πως δεν υπάρχει κάποια εταιρεία που να βάζει σε μοντέλο της xenon φώτα από μαμα
Α ο λόγος που με έκανε να σκεφτώ να τα ξηλώσω είναι τα 1700 γιούρια που θέλει το ABS αν γίνει η ζημιά!!!!
Την άποψή σας..........
σαλιγκάρι gold member
Ηλικία : 50 Τόπος : Περιστέρι Registration date : 11/09/2008
Θέμα: Απ: Xenon ή όχι? Τετ Ιουλ 31 2013, 20:53
ο δικός του εγκέφαλος μάλλον είναι καμμένος
xenon και πάλι xenon!!!!
vstromolado Member
Ηλικία : 40 Τόπος : Αθήνα Registration date : 26/02/2010
Θέμα: Απ: Xenon ή όχι? Τετ Ιουλ 31 2013, 21:43
Κατά την άποψή μου αυτό που σου είπε είναι απίθανο. Από την άλλη πλευρά επειδή είχα βάλει και εγώ xenon από το 2006 που έκαναν και 500 ευρώ για το vstrom τότε.... πιστεύω ότι καλύτερα να έχεις τα μαμά φώτα. Μου χάλαγαν οι λάμπες εμένα κατά καιρούς και ένα balast 2 φορές. Η τεχνολογία φυσικά είναι καλύτερη τώρα αλλά το πιο σημαντικό... είναι ακατάλληλα για τους φανούς της vstrom. Είναι επικίνδυνα γιατί στραβώνουν τους μπροστά και τους απέναντι οδηγούς και σε πολλές χώρες του εξωτερικού είναι και παράνομα. Αν δεν ήταν φανός κατόπτρου και ήταν φανός projection τότε θα ήταν ''σωστός'' φωτισμός. Άποψή μου μη με φάτε ζωντανό και εγώ ενοχλούσα με την δυνατή μου και αχανής δέσμη φωτός και αυτός είναι και ο λόγος που τα έβγαλα.
djkostas Member
Ηλικία : 44 Τόπος : ΠΕΙΡΑΙΑΣ Registration date : 11/05/2013
Θέμα: Απ: Xenon ή όχι? Τετ Ιουλ 31 2013, 22:20
Και πολύ καλά σου είπε ο μηχανικός σου. Καμία εταιρεία δεν βάζει ξένον στην μηχανή από κατασκευή. Μόνο στα αυτοκίνητα και εκί είναι και κατάλληλα διαμορφωμένο το φανάρι και ο τύπος της λάμπας δεν είναι Η4 και Η7. Και ΝΑΙ!!!!!!!!! Υπάρχει πιθανότητα να σου καεί ακόμη κι ο εγκέφαλος, όχι μόνο η μονάδα του ABS. Η εταιρεία που δουλεύω εισάγει τις Philips και τις Narva για την ελληνική αγορά και η Philips xenon λάμπες έχουν από 80? και πάνω η καθεμιά. Το vstrom έχει δυο κάτοπτρα με Η4 λάμπες. Έλεος!!!!!!!!!! Φώτα αυτοκινήτου έχουμε. Δεν φτάνουν????????? Εγώ στο δικό μου φοράω 2 λάμπες Philips Extreme Vision Moto και έχω απίστευτα δυνατό φως. Δεν ασπρίζει κάτω, ασπροφέρνει όμως. Φέγγει 100% πιο μακρυά από την κοινή λάμπα και έχει και 3 φορές πιο ενισχυμένο νήμα. Όποτε βγαίνω εθνική δεν χρειάζεται να αννάψω μεγάλη σκάλα... Και τα microde που τα αγόρασα, μόλις έβαλα τις λάμπες και είδα πως φέγγουν, δεν μπήκα καν στην διαδικασία να τα φορέσω και τα πήρε ο Νικόλας από την Άρτα, να'ναι καλά το παλικάρι. Ούτε το ηλεκτρολογικό μου σύστημα επιβαρύνω, ούτε τους απέναντι τυφλώνω ούτε τίποτα.
vstromrider Member
Ηλικία : 39 Τόπος : brahames!!!! Registration date : 14/07/2010
Θέμα: Απ: Xenon ή όχι? Πεμ Αυγ 01 2013, 01:05
xenon και παλι xenon!
Επειδη βαζεις τις λαμπες και φεγγουν στο θεο,δεν σημαινει οτι δεν πρεπει να ρυθμισεις το φαναρι.
Μολις το κατεβασεις εισαι μια χαρα.
Δεν εχω ακουσει να εχει καψει καποιος εγκεφαλο η Abs απο xenon.
Τα μπαλαστ ειναι πισω απο το φαναρι ενω ο εγκεφαλος και το Abs ειναι στην σελα και στο ψαλιδι.
Αν ειχαν θεμα επαγωγικων ρευματων,το πρωτο που θα χαλαγε ηταν τα οργανα που ειναι και διπλα.
Τα Bmw που εχουν εγκεφαλο για ολα τα ηλεκτρικα τους,πως δεν τους καινε;
Σωστη εγκατασταση ειναι το α και το ω.
Αν βαλεις ρελε,εχεις επιπλεον την καλωδιωση Η4 και ειναι ανεξαρτητη
Αν παρεις απο τις φισες,θελει διοδο......
Η καταναλωση ειναι μικροτερη απο τις αλογονου.
Σιγουρα το κατοπτρο δεν εχει καμια σχεση με το απλο φαναρι αλλα δεν παιζει το σεναριο του καψιματος.
Ο καθενας εχει την αποψη του!
SOTHRHS vstromhellasforum Enthusiast
Registration date : 01/06/2008
Θέμα: Απ: Xenon ή όχι? Πεμ Αυγ 01 2013, 02:07
vstromrider έγραψε:
xenon και παλι xenon!
Επειδη βαζεις τις λαμπες και φεγγουν στο θεο,δεν σημαινει οτι δεν πρεπει να ρυθμισεις το φαναρι.
Μολις το κατεβασεις εισαι μια χαρα.
Δεν εχω ακουσει να εχει καψει καποιος εγκεφαλο η Abs απο xenon.
Τα μπαλαστ ειναι πισω απο το φαναρι ενω ο εγκεφαλος και το Abs ειναι στην σελα και στο ψαλιδι.
Αν ειχαν θεμα επαγωγικων ρευματων,το πρωτο που θα χαλαγε ηταν τα οργανα που ειναι και διπλα.
Τα Bmw που εχουν εγκεφαλο για ολα τα ηλεκτρικα τους,πως δεν τους καινε;
Σωστη εγκατασταση ειναι το α και το ω.
Αν βαλεις ρελε,εχεις επιπλεον την καλωδιωση Η4 και ειναι ανεξαρτητη
Αν παρεις απο τις φισες,θελει διοδο......
Η καταναλωση ειναι μικροτερη απο τις αλογονου.
Σιγουρα το κατοπτρο δεν εχει καμια σχεση με το απλο φαναρι αλλα δεν παιζει το σεναριο του καψιματος.
Ο καθενας εχει την αποψη του!
Κωστακη μαζι σου!! επιπλεον...πρωτα δοκιμαζουμε και μετα σχολιαζουμε(για να ξερουμε τι λεμε) προσωπικη αποψη εκφραζω...
endurasx vstromhellasforum Enthusiast
Ηλικία : 43 Τόπος : Περιστερι Registration date : 28/11/2012
Θέμα: Απ: Xenon ή όχι? Πεμ Αυγ 01 2013, 04:10
Με τα xenon το μονο που μπωρεις να παθεις ειναι να καψεις πηνεια γιατι τα φωτα αναβουν με το γυρισμα του κλειδιου και για αυτο το λογο βαζεις δικοπτακι και το υπολοιπο κιτακι για να εχεις την γκλαβα σου ησηχη αλλα και να αναβεις τα φωτα οπωτε εσυ θες! (να ειναι καλα τα παιδια εδω μεσα που μας ανοιγουν τα ματια!)
vstromolado Member
Ηλικία : 40 Τόπος : Αθήνα Registration date : 26/02/2010
Θέμα: Απ: Xenon ή όχι? Πεμ Αυγ 01 2013, 04:46
Συμφωνώ στο ότι δεν παθαίνει τίποτα το μηχανάκι με σωστή εγκατάσταση xenon, διαφωνώ όμως στη χρήση τους γιατί στραβώνουν ότι ρύθμιση και να τους κάνεις.
Περί απόψεως και ορέξεως...
gregDL1000 Member
Ηλικία : 47 Τόπος : Λυκόβρυση Registration date : 01/12/2008
Θέμα: Απ: Xenon ή όχι? Πεμ Αυγ 01 2013, 09:34
endurasx έγραψε:
Με τα xenon το μονο που μπωρεις να παθεις ειναι να καψεις πηνεια γιατι τα φωτα αναβουν με το γυρισμα του κλειδιου και για αυτο το λογο βαζεις δικοπτακι και το υπολοιπο κιτακι για να εχεις την γκλαβα σου ησηχη αλλα και να αναβεις τα φωτα οπωτε εσυ θες! (να ειναι καλα τα παιδια εδω μεσα που μας ανοιγουν τα ματια!)
Μία λύση στο πρόβλημα διακοπτάκι που έχω βρει εγώ είναι ένα χρονικό στέρησης. "Κάπου το έχω αναφέρει πάλι αυτό." Γυρνάς διακόπτη και τα φώτα ανάβουν μετά από μερικά δευτερόλεπτα.
vstromolado έγραψε:
Συμφωνώ στο ότι δεν παθαίνει τίποτα το μηχανάκι με σωστή εγκατάσταση xenon, διαφωνώ όμως στη χρήση τους γιατί στραβώνουν ότι ρύθμιση και να τους κάνεις.
Περί απόψεως και ορέξεως...
Για να μην μπορείς να τα ρυθμίσεις σωστά πάει να πει ότι δεν έχουν μπει σωστά μέσα στο φανάρι. Η λάμπα πρέπει να είναι κάθετα τοποθετημένη μεσα στο φανάρι. Αν κάθεται έστω και λίγο λοξά τότε για το μόνο που κάνει είναι για μπανιστήρι στα μπαλκόνια. Κατα τ'αλλα αν κατεβάσεις λίγο φανάρι είναι όλα καλα!!!!
mateo1 Member
Ηλικία : 46 Registration date : 06/11/2012
Θέμα: Απ: Xenon ή όχι? Τετ Αυγ 14 2013, 11:44
Για παμε λιγο... Να καψεις πηνια με xenon??? τσου... το ρευμα που τραβαει το ballast ειναι ιδιο με το ρευμα που τραβαει μια κοινη λαμπα το επιπλεον βολταζ δημιουργειται στο μπαλλαστ και υφισταται απο κει και περα συνεπως το να καψεις πηνια με xenon εχει τις ιδιες πιθανοτητες με το να συμβει και με τα συμβατικα φωτα επισης στα συμβατικα χρησιμοποιουμε ρελε για να αποφορτισουμε τον διακοπτη στα xenon το ζορι το τραβαει το μπαλλαστ ουτε ο διακοπτης ουτε τα πηνια
περισσοτερη καταναλωση με xenon???
εχουν ακριβως τα ιδια watt με τις συμβατικες λαμπες συνεπως η καταναλωση ειναι ακριβως η ιδια
τυφλωνουν τα xenon??? σαφως... γι αυτο ακριβως τον λογο ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η χρηση τους σε χωρες που οι νομοι και η αστυνομια ασχολειται με την οδικη ασφαλεια το μονο επιτρεπομενο σετ με xenon φωτισμο και καθ ολα νομιμο ειναι το εργοστασιακο η after market κιτ με αντιστοιχο προβολικο(προτζεκτορ) και με το αντιστοιχο διαγραμμα αναλογα την χωρα (ευρωπαικο,αμερικανικο,αγγλικο)
επισης οι εταιρειες που χρησιμοποιουν xenon στα εργοστασιακα τους φωτα φροντιζουν να αποφυγουν τις ζημιες με τα επαγωγικα ρευματα και την οποια καταστροφη της μοναδας του εγκεφαλου η οποιουδηποτε αλλου ηλεκτρονικου μερους χρησιμοποιωντας ballast με πρωτοκολλα canbus και με τις αντιστοιχες ρυθμισεις στους εγκεφαλους των οχηματων
εν κατακλειδι τα xenon φωτα ΕΙΝΑΙ πιο ισχυρα σε αποδοση φωτισμου με την ΙΔΙΑ καταναλωση με τα συμβατικα ΕΙΝΑΙ παρανομα αλλα με σωστη ρυθμιση ανεκτα αλλωστε χωρις σωστη ρυθμιση και τα συμβατικα φωτα τυφλωνουν και ειναι επικινδυνα τα σωστα xenon χρειαζονται και το αντιστοιχο προβολικο για να εχουμε το ιδανικοτερο αποτελεσμα στο θεμα φωτισμου (προσωπικα πιστευω οτι σε φωτα φρενα αναρτησεις και λαστιχα δεν χωρουν τσιγγουνιες) με τα σωστα μπαλλαστ που χρησιμοποιουν πρωτοκολλο canbus δεν παιζει πιθανοτητα βλαβης απο επαγωγικα ρευματα τωρα αν τα μπαλλαστ τα αγορασαμε 4? με δωρο ψυγειο και κινητο τηλεφωνο μην εχουμε και απαιτησεις
και τελος η εργοστασιακη θερμοκρασια στα φωτα μας ειναι τα 4300Κ προσωπικα φοραγα 6000Κ μες στην πολη μου φαινοταν οτι ειμαι γιος της δεη μολις χρειαστηκα πραγματικα φωτα την ακουσα στερεο και φυσικα κουραστηκα οσο δεν παιρνει και επισης οτιδηποτε πανω απ τις 8000Κ ειναι παρανομο
αν ξεχασα κατι ζητω ταπεινα συγγνωμη...
vstromolado Member
Ηλικία : 40 Τόπος : Αθήνα Registration date : 26/02/2010
Θέμα: Απ: Xenon ή όχι? Τετ Αυγ 14 2013, 12:31
Συμφωνώ απόλυτα σε ότι είπες και υποστηρίζω την άποψή σου.
neosos Member
Ηλικία : 48 Τόπος : Θεσσαλονίκη Registration date : 18/01/2012
Θέμα: Απ: Xenon ή όχι? Τετ Αυγ 14 2013, 13:26
Θέλω να μετατρέψω και τα προβολάκια Hella σε xenon
Προτίνετε να είναι και σε αυτά το ballast με canbus ή δεν είναι απαραίτητα μιας και η χρήση τους θα είναι καθαρά επικουρική?
mateo1 Member
Ηλικία : 46 Registration date : 06/11/2012
Θέμα: Απ: Xenon ή όχι? Τετ Αυγ 14 2013, 23:30
Κατα την προσωπικη μου γνωμη ναι... Το κοστος ειναι ελαχιστα μεγαλυτερο και προφανως η λειτουργια τους ειναι καλυτερη βασει των προδιαγραφων τους.
Χείρων Member
Ηλικία : 60 Registration date : 30/08/2013
Θέμα: Απ: Xenon ή όχι? Τρι Σεπ 03 2013, 00:10
vstromrider έγραψε:
xenon και παλι xenon!
Επειδη βαζεις τις λαμπες και φεγγουν στο θεο,δεν σημαινει οτι δεν πρεπει να ρυθμισεις το φαναρι.
Μολις το κατεβασεις εισαι μια χαρα.
Δεν εχω ακουσει να εχει καψει καποιος εγκεφαλο η Abs απο xenon.
Τα μπαλαστ ειναι πισω απο το φαναρι ενω ο εγκεφαλος και το Abs ειναι στην σελα και στο ψαλιδι.
Αν ειχαν θεμα επαγωγικων ρευματων,το πρωτο που θα χαλαγε ηταν τα οργανα που ειναι και διπλα.
Τα Bmw που εχουν εγκεφαλο για ολα τα ηλεκτρικα τους,πως δεν τους καινε;
Σωστη εγκατασταση ειναι το α και το ω.
Αν βαλεις ρελε,εχεις επιπλεον την καλωδιωση Η4 και ειναι ανεξαρτητη
Αν παρεις απο τις φισες,θελει διοδο......
Η καταναλωση ειναι μικροτερη απο τις αλογονου.
Σιγουρα το κατοπτρο δεν εχει καμια σχεση με το απλο φαναρι αλλα δεν παιζει το σεναριο του καψιματος.
Ο καθενας εχει την αποψη του!
Λάθος και πάλι λάθος!
Αν κάποιος πιστεύει πως τα "xenon" είναι τα καλύτερα φώτα εγώ να σεβαστώ την άποψή του, αρκεί να τα εγκαταστήσει στο σαλόνι του ή στην κρεβατοκάμαρά του.
Όταν όμως κάποιος τα ανάβει μπροστά στη μούρη μου ενώ εγώ οδηγώ και είμαι εκτεθειμένος τότε σίγουρα δεν μπορεί ο καθένας να έχει "την άποψή του"! Οι οργανωμένες και πολιτισμένες κοινωνίες βασίζονται σε νομοθετικές ρυθμίσεις οι οποίες μάλιστα κατά προτεραιότητα υπερασπίζονται κυρίως τους πιο αδύναμους. Και σίγουρα δεν πράττει ο καθένας "κατά την άποψή του". Γι αυτό λοιπόν σε αυτές τις κοινωνίες οι οποιεσδήποτε μετατροπές στα φωτιστικά σώματα ενός οχήματος είναι απολύτως παράνομες.
Στην Ελλάδα δεν ξερω επίσημα τι ισχύει. Νομίζετε όμως πως, αν πχ ...εγώ εμπλακώ κατα τις βραδυνές ώρες σε ατύχημα με κάποιον που έχει κιτ xenon στο όχημά του και τον σύρω στα δικαστήρια θα βρεθεί πρόεδρος που θα τον απαλλάξει αν ισχυριστώ και το αποδείξω πως τα φώτα του είναι "πειραγμένα" και τελείως εκτός εργοστασιακών προδιαγραφών; Και τι θέση θα κρατήσει άραγε η ασφαλιστική του αν το πράγμα χοντρύνει;....
Το ζήτημα φίλοι μου δεν είναι τα "καλύτερα" φώτα. Αυτό τεχνικά μπορεί να επιτευχθεί εύκολα. Μπορεί μία αυτοκινητοβιομηχανία να στήσει ακόμα και έναν από τους πυλώνες του "Καραισκάκη" πάνω στο αυτοκίνητό μας ή στη μηχανή μας. Σας φτάνουν τριάντα προβολείς "xenon" των 35Watt ? Σύνολο 1050 watts δηλαδή περίπου 1,5 ίπποι. Ελάχιστο φορτίο για τους δεκάδων ή και εκατοντάδων ίππων κινητήρες μας......
Το πρόβλημα δεν είναι λοιπόν τα δυνατά φώτα. Το πρόβλημα είναι τα μη ενοχλητικά φώτα. Και αυτό αποτελεί το όριο προς τα πάνω της ισχύος των φώτων μας. Αν ένα όχημα μπορεί να κινηθεί με ταχύτητα 300χαω αυτό δεν σημαίνει πως είναι υποχρεωμένος ο κατασκευαστής να το εφοδιάσει με φώτα που θα φέγγουν 1000 μέτρα μπροστά. Τα φώτα του δεν θα πρέπει να ενοχλούν σε καμία περίπτωση. Ακόμα και αν αυτό σημαίνει πως την νύχτα θα μπορεί να κινείται πολύ πιο αργά. Αν δεν βλέπουμε με τα εργοστασιακά φώτα του οχήματός μας, τότε δεν ενισχύουμε τα φώτα. Απλά οδηγάμε πιο αργά. Αυτό είναι όλο! Κακά τα ψέματα: Κανένα σύγχρονο όχημα δεν έχει κακά ή ανεπαρκή φώτα!
Ο νόμος αφήνει βέβαια και ένα περιθώριο μικροβελτίωσης που το εκμεταλεύονται οι κατασκευαστές και προσφέρουν τις aftermarket λάμπες με υποτιθέμενη βελτίωση +50% ή +80% μέχρι και +120%. Αλλά πάντα η ηλεκτρική ισχύς αυτών των λαμπτήρων είναι το ανώτερο 60/55W μιλώντας για λάμπες Η4. Και γράφω "υποτιθέμενη βελτίωση" γιατί αν έχει δοκιμάσει κάποιος λάμπες 100/90W που είναι βέβαια παράνομες για χρήση σε δημόσιο δρόμο, θα ξέρει πως το πραγματικό +80% σε ισχύ δεν έχει καμία σχέση με τα παραπάνω εικονικά ποσοστά. Αρκούν όμως για να δώσουν μία επιπλέον καλή βελτίωση στα ήδη καλά φώτα μας. Και προπάντων στην ψυχολογία μας......
Σχετικά με τις λάμπες xenon ή "ΗID" σωστότερα, έχει ήδη λεχθεί πως είναι ασύμβατες με τα κοινά φανάρια. 100% ασύμβατες ή όσο ασύμβατο μπορεί να είναι το diesel με τους κινητήρες των μηχανών μας. Δεν υπάρχει περίπτωση να ρυθμιστούν σωστά, και να φέξουν σωστά, όσο και αν οι εμπειρικοί πεισματάρηδες που "δοκίμασαν" και "έχουν άποψη" νομίζουν πως τα μάτια τους μπορούν να αντικαταστήσουν εργαστηριακά όργανα φωτοτεχνικών μετρήσεων και πειράματα σε ελεγχόμενες συνθήκες.
Μία λύση που μοιάζει σωστή φωτοτεχνικά είναι η εγκατάσταση ειδικών φωτιστικών σωμάτων "προτζέκτορες" μέσα στα κατοπτρα των φαναριών μας. Και μάλιστα εταιρίες όπως η morimoto έχουν κατασκευάσει plug n' play προτζέκτορες που τοποθετούνται εσωτερικά στο φανάρι και βιδώνουν απλά στην τρύπα που αφήνει το κάτοπτρο για την λάμπα. Αυτοί σίγουρα έχουν σωστή δέσμη και ίχνος. Όμως ποιός θα πιστοποιήσει την ορθότητα της εγκατάστασής τους; Θα αντέξει το βάρος τους ένα πλαστικό κάτοπτρο που σχεδιάστηκε να φέρει τα ελάχιστα γραμμάρια μία λάμπας; Και πως θα συμπεριφερθούν στα κατακόρυφα g ενός άσχημου δρόμου; Πως θα συμπεριφερθούν σε περίπτωση σύγκρουσης με άλλο όχημα ή ακόμα χειρότερα με κάποιον πεζό; Αν ήμουν ασφαλιστική εταιρία σίγουρα δεν θα δεχόμουν να πληρώσω σε μία τέτοια περίπτωση. Και αν δεν συμβαίνει τώρα σίγουρα θα γίνει αργά ή γρήγορα. Δεν είναι κορόιδα! Γι αυτό σας λέω: Αφήστε ήσυχα τα φανάρια σας.....
Κάπου είχα δει ένα ενδιαφέρον βίντεο με την διάχυση ενός συνηθισμένου xenon kit σε αντιπαραβολή με ένα ειδικό φωτιστικό hid. Θα το ψάξω και ελπίζω να το βρώ... Να πω κλείνοντας πως η τοποθέτησή μου δεν απαντά προσωπικά στον συνάδελφο "vstromrider". Απλά μου έδωσε την λαβή να τοποθετηθώ προς όλους, συμπαθούντες και μη των κιτ xenon θα τα ξαναπούμε λοιπόν!...
Χείρων Member
Ηλικία : 60 Registration date : 30/08/2013
Θέμα: Απ: Xenon ή όχι? Τρι Σεπ 03 2013, 01:27
Το βρήκα:
.....youtube.com/watch?v=X5-b_ZDulT4
Παρατηρήστε στο συνηθισμένο κιτ bi-xenon πως φωτίζονται οι πλαινοί τοίχοι και το ταβάνι. Πόσο να χαμηλώσεις αυτό το φανάρι για να μην έχεις ενοχλητική διάχυση; Ευθεία κάτω, προς τον σκουπιδοτενεκέ.
Και παρατηρήστε μετά την εγκατάσταση των σωστών projectors την πλήρη απουσία φωτός πάνω από την γραμμή που κόβει το φανάρι. Η μέρα με την νύχτα! Ναι, αυτά τα xenon σίγουρα δεν ενοχλούν και σίγουρα είναι δυνατότερα από τα φωτιστικά αλογόνου. Και ίσως μάλιστα ακόμα πιο διακριτικά και λιγότερο ενοχλητικά απ αυτά. Και σαν κερασάκι μπορεί κανείς να προσθέσει και άγγελο-ομμάτια ή διάολο-ομμάτια ή όπως αλλιώς τα ονομάζουν.
Όσοι επιμένουν σε xenon νομίζω δεν μπορούν να έχουν άλλη επιλογή από το παραπάνω. Αν μη τι άλλο από αυτοσεβασμό. Και τότε να τους βγάλω το καπέλο!
να συμπληρωσω κατι που ξεχασα να γραψω γιατι ειναι σημαντικο..
Η τροποποιηση σε φωτιστικα σωματα ειναι παρανομη... αλλα οχι γιατι το φαναρι δεν θ αντεξει ουτε γιατι το φαναρι των απλων φωτων ειναι διαφορετικο απο αυτο που χρησιμοποιει ξενον.. Η διαφορα ειναι λιγο πιο εξω..και μαλιστα αρκετα εμφανης παρολο που δεν παει κανενος το μυαλο...
Τα οχηματα που χρησιμοποιουν φωτιστικα τυπου xenon ειναι υποχρεωτικο να εχουν πλυστικο συστημα στα φαναρια τους και μαλιστα χωρις την δυνατοτητα χειρισμου του απο τον οδηγο.Με αυτοματη λειτουργια σε συναρτηση με τους υαλοκαθαριστηρες.. Παρατηρηστε λιγο ολα τα αυτοκινητα που εχουν εργοστασιακα φωτα τυπου ξενον..ολα εχουν ενα μικρο τετραγωνακι κατω απ το φαναρι τους..ειναι γι αυτο ακριβως τον λογο.. Διοτι τα ξενον αν κι εχουν τρομακτικα υψηλοτερη αποδοση απο τις κοινες λαμπες αλογονου η αποδοση τους επηρεαζεται καθετα αρνητικα απο ενα βρωμικο εξωτερικα φαναρι...
Και επισης στα εργοστασιακα φωτα τυπου ξενον η μεγαλη σκαλα ειναι ξεχωριστο σωμα και ειναι παντα φωτιστικο αλογονου...
αυτα....
vstromolado Member
Ηλικία : 40 Τόπος : Αθήνα Registration date : 26/02/2010
Θέμα: Απ: Xenon ή όχι? Τρι Σεπ 03 2013, 08:33
Ευχαριστούμε για την ανάλυση, πολύ σωστά τα γράφεις, εάν δεν είναι projection ενοχλούν αφάνταστα. Από την άλλη πλευρά όμως άντε να πείσεις τον κάθε Ελληνάρα οδηγό μηχανής ή αυτοκινήτου ότι ενοχλούν και ότι είναι παράνομα κτλ κτλ... οπότε το φαινόμενο να οδηγείς νύχτα στην εθνική και να τυφλώνεσαι από διερχόμενα αυτοκίνητα ή μηχανές από όποιο ρεύμα και να έρχονται δεν θα πάψει να υπάρχει σαν φαινόμενο...
να συμπληρωσω κατι που ξεχασα να γραψω γιατι ειναι σημαντικο..
Η τροποποιηση σε φωτιστικα σωματα ειναι παρανομη... αλλα οχι γιατι το φαναρι δεν θ αντεξει ουτε γιατι το φαναρι των απλων φωτων ειναι διαφορετικο απο αυτο που χρησιμοποιει ξενον.. Η διαφορα ειναι λιγο πιο εξω..και μαλιστα αρκετα εμφανης παρολο που δεν παει κανενος το μυαλο...
Τα οχηματα που χρησιμοποιουν φωτιστικα τυπου xenon ειναι υποχρεωτικο να εχουν πλυστικο συστημα στα φαναρια τους και μαλιστα χωρις την δυνατοτητα χειρισμου του απο τον οδηγο.Με αυτοματη λειτουργια σε συναρτηση με τους υαλοκαθαριστηρες.. Παρατηρηστε λιγο ολα τα αυτοκινητα που εχουν εργοστασιακα φωτα τυπου ξενον..ολα εχουν ενα μικρο τετραγωνακι κατω απ το φαναρι τους..ειναι γι αυτο ακριβως τον λογο.. Διοτι τα ξενον αν κι εχουν τρομακτικα υψηλοτερη αποδοση απο τις κοινες λαμπες αλογονου η αποδοση τους επηρεαζεται καθετα αρνητικα απο ενα βρωμικο εξωτερικα φαναρι...
Και επισης στα εργοστασιακα φωτα τυπου ξενον η μεγαλη σκαλα ειναι ξεχωριστο σωμα και ειναι παντα φωτιστικο αλογονου...
αυτα....
Πραγματικά συμφωνώ μαζί σου φίλε μου!
Επίσης πολύ σωστά αναφέρεις το υποχρεωτικό σύστημα πλυσίματος των φαναριών. Όλα τα δεδομένα συντείνουν πως πρακτικά είναι αδύνατη η μετατροπή των προβολέων αλογόνου σε προβολείς xenon. Γι αυτό, να το ξανατονίσω κι εγώ, δεν υπάρχει στην αγορά κανένα κιτ μετατροπής από επώνυμες εταιρίες. Αν δείτε σε κάποια συσκευασία τον λογότυπο γνωστης εταιρίας τότε είναι μαιμού! Στην καλύτερη περίπτωση το κιτ απλά χρησιμοποιεί κάποια επώνυμα εξαρτήματα. Οι μεγάλες και γνωστές εταιρίες του χώρου κατασκευάζουν τους μοναδικούς τύπους λαμπτήρων xenon που υπάρχουν επίσημα και βάσει προδιαγραφών. Αυτοί οι τύποι είναι οι: D1R, D1S, D2R, D2S και καμιά σχέση δεν έχουν οι βάσεις τους με τις γνωστές Η1, Η4, Η7 κλπ. Όλα τα αυτοκίνητα με εργοστασιακά xenon χρησιμοποιούν κάποιον από τους παραπάνω τύπους και μόνο! Οι λαμπτήρες τύπου bi-xenon κλπ είναι "κινέζικες" πατέντες. Κανένας σοβαρός κατασκευαστής δεν κατασκευάζει τέτοιους τύπους λαμπτήρων.
Συγνώμη αν γίνομαι κουραστικός αλλά το ζήτημα είναι πολύ πιο σοβαρό από μια απλή αισθητική παρέμβαση. Δεν είναι σα να αλλάζουμε απλά χρώμα στη μηχανή μας οταν τοποθετούμε κιτ xenon. Είναι κάτι σαν να πριονίζουμε την κάνη ενός κυνηγετικού....
Χείρων Member
Ηλικία : 60 Registration date : 30/08/2013
Θέμα: Απ: Xenon ή όχι? Τρι Σεπ 03 2013, 14:41
vstromolado έγραψε:
Ευχαριστούμε για την ανάλυση, πολύ σωστά τα γράφεις, εάν δεν είναι projection ενοχλούν αφάνταστα. Από την άλλη πλευρά όμως άντε να πείσεις τον κάθε Ελληνάρα οδηγό μηχανής ή αυτοκινήτου ότι ενοχλούν και ότι είναι παράνομα κτλ κτλ... οπότε το φαινόμενο να οδηγείς νύχτα στην εθνική και να τυφλώνεσαι από διερχόμενα αυτοκίνητα ή μηχανές από όποιο ρεύμα και να έρχονται δεν θα πάψει να υπάρχει σαν φαινόμενο...
Ο κάθε "Ελληνάρας οδηγός μηχανής ή αυτοκινήτου" βλαστημάει τους απέναντι όταν τον στραβώνουν με τα xenon τους και ταυτόχρονα με κάποιο μαγικό τρόπο πιστεύει πως τα δικά του xenon δεν είναι ενοχλητικά. Είναι που δεν τα έχει "φάει στη μάπα" ποτέ υπό κανονικές συνθήκες οδήγησης.
Θα μπορούσαμε λοιπόν να οργανώσουμε μία δοκιμή: Να μαζευτούμε κάποιος αριθμός μοτοσυκλετών, οι μισές με απείραχτα φωτιστικά και οι μισές με κιτ xenon. Να βρούμε έναν ήσυχο δρόμο, και αφού ανταλλάξουμε μεταξύ μας μηχανές, οι "πειραγμένοι" με τους "απείραχτους" να αρχίσουμε τα πάνω κάτω στον δρόμο με τα φώτα διασταύρωσης. Ώστε όλοι να έχουν την ευκαιρία να δουν την μοτοσυκλέτα τους να διασταυρώνεται μαζί τους ενώ και αυτοί οδηγούν. Ίσως έτσι αναθεωρηθούν κάποιες απόψεις....
dadounis Member
Ηλικία : 39 Τόπος : Αθήνα - Άνοιξη Registration date : 18/03/2012
Θέμα: Απ: Xenon ή όχι? Τρι Σεπ 03 2013, 14:55
Το είχα ποστάρει σε άλλο topic. Αν έχετε υπομονή δείτε το και αν (λέω αν) το θέλετε ...καταλάβετε ότι τα xenon μόνα τους δεν κάνουν κάτι το σπουδαίο. Επίσης αν το πιάσετε ιατρικά το θέμα...(δεν είμαι γιατρός απλά το έχω διαβάσει και στέκει για μένα), το φως που διαχέεται μπροστά σου και είναι τόσο έντονο, συστέλλει τον αμφιβληστροειδή και μειώνει την απόσταση της ορατότητάς σου σε βραδυνές ώρες (το οποίο είναι και ζητούμενο). Καθαρά δική μου άποψη. Φιλικά.
Vkonstantinos έγραψε:
Στο παρακάτω βίντεο θα δεις την χαοτική διαφορά μεταξύ των λαμπτήρων αλογόνου, απλού kit xenon και kit xenon με angel eyes.
Χείρων Member
Ηλικία : 60 Registration date : 30/08/2013
Θέμα: Απ: Xenon ή όχι? Τρι Σεπ 03 2013, 15:15
Vkonstantinos έγραψε:
Το είχα ποστάρει σε άλλο topic. Αν έχετε υπομονή δείτε το και αν (λέω αν) το θέλετε ...καταλάβετε ότι τα xenon μόνα τους δεν κάνουν κάτι το σπουδαίο. Επίσης αν το πιάσετε ιατρικά το θέμα...(δεν είμαι γιατρός απλά το έχω διαβάσει και στέκει για μένα), το φως που διαχέεται μπροστά σου και είναι τόσο έντονο, συστέλλει τον αμφιβληστροειδή και μειώνει την απόσταση της ορατότητάς σου σε βραδυνές ώρες (το οποίο είναι και ζητούμενο). Καθαρά δική μου άποψη. Φιλικά.
Έτσι ακριβώς είναι φίλε Vkonstantinos! Όταν θέλεις να δεις μακριά, εκεί που το φως του προβολέα μας θα έχει αναγκαστικά μικρή φωτεινότητα, τότε θα πρέπει η κόρη του ματιού, η "ίριδα" να διασταλεί ώστε να εισέλθει πολύ φως στο μάτι. Κάτι αντίστοιχο κάνουμε και στη φωτογραφία. Λίγος φωτισμός - μεγάλο διάφραγμα στον φακό. Όταν όμως έχουμε έντονη φωταψία κοντά μας τότε η κόρη του ματιού "κλείνει" για να μην τυφλωθούμε. Άρα η μακρυνή μας όραση αδυνατίζει πολύ. Γι αυτό δεν πρέπει να χρησιμοποιούμε τους προβολείς ομίχλης "για πλάκα" ποτέ! και πολύ περισσότερο όταν προσπαθούμε να δούμε μακριά με την μεγάλη σκάλα. Προβολείς ομίχλης μόνο σε ομίχλη ή σε πολύ κλειστούς ελιγμούς. Γι αυτό και η υπερβολική λάμψη των xenon κιτ μπροστά ακριβώς από το όχημα μας, μας "τυφλώνει" και μας εμποδίζει να δούμε πραγματικά μακριά, όσο κι αν εμείς νομίζουμε πως έχουμε "φωτάρες". Τα κιτ xenon γενικά δουλεύουν καλύτερα εντός πόλης όπου δεν χρειάζεται να βλέπουμε μακρυά. Δουλεύουν δε άριστα ακριβώς μπροστά από τις καφετέριες!
Έχει επεξεργασθεί από τον/την Χείρων στις Τρι Σεπ 03 2013, 23:46, 4 φορές συνολικά
pisherman Member
Ηλικία : 49 Τόπος : ΓΙΩΡΓΟΣ - Αθήνα, Ηράκλειο - Κρήτης Registration date : 24/10/2011
Θέμα: Απ: Xenon ή όχι? Τρι Σεπ 03 2013, 15:16
Xenon δεν θα έβαζα... α) για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο από τα κυκλώματα και τις τάσεις β) γιατί στραβώνω τους άλλους γ) γιατί είμαι υπερ-καλυμένος με ένα ζευγάρι καλά προβολάκια τύπου Led.
Xenon θα έβαζα... α) γιατί δεν πιστεύω οτι υπάρχει πρόβλημα και είναι άσχετο με τα κυκλώματα και τις τάσεις β) γιατί θα βάλω angel eyes ή devil eyes ή .... και δεν θα στραβώνω τους άλλους. γ) γιατί δεν έχω προβολάκια καλά και δεν θέλω να βάλω ή γιατί ενώ έχω προβολάκια θέλω μούρη.
Διαλέγεις και παίρνεις.
Εγώ πάντως είμαι στο πρώτο κομμάτι.
edit: από άποψη να τα ξηλώσεις, μάστορας της Suzuki μου είχε πει ότι να βάλω και οτι δεν έχω πρόβλημα με Abs κτλ. Βέβαια στην Ελλάδα ζούμε είμαστε και εδώ ο καθείς και απάνω του.
andreasp vstromhellasforum Fanatic
Ηλικία : 47 Τόπος : Αθήνα Registration date : 29/01/2010
Θέμα: Απ: Xenon ή όχι? Τετ Σεπ 04 2013, 01:54
vstromrider έγραψε:
Μολις το κατεβασεις εισαι μια χαρα.
Ειδικά σε Η4, για να μην στραβώνεις τους απέναντι (ή για την ακρίβεια να στραβώνεις λιγότερο), πρέπει να τα χαμηλώσεις ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ, που τελικά δεν βλέπεις τίποτα. Δεν κάνουν Xenon σε Η4. Σε H7 λίγο καλύτερα... Σε bullet ακόμα καλύτερα... και ιδανικά σε εργοστασιακό σύστημα με πλυστικό.
papister
Ηλικία : 46 Τόπος : Πρεβεζα Registration date : 20/03/2014
Θέμα: Απ: Xenon ή όχι? Παρ Μαρ 21 2014, 21:26
επειδη εγω την αγορασα ετοιμη με xenon kit και απ'οτι διαβασα ποιο πανω με κανατε να αλλαξω γνωμη για τα xenon,αν θελησω να αλλαξω τις λαμπες με κανονικες και οχι xenon για να λειτοργησουν θα πρεπει να ξηλωσω και το kit η απλα αλλαζω λαμπες και ειμαι κομπλε?Σας ευχαριστω...
endurasx vstromhellasforum Enthusiast
Ηλικία : 43 Τόπος : Περιστερι Registration date : 28/11/2012
Θέμα: Απ: Xenon ή όχι? Σαβ Μαρ 22 2014, 17:31
papister έγραψε:
επειδη εγω την αγορασα ετοιμη με xenon kit και απ'οτι διαβασα ποιο πανω με κανατε να αλλαξω γνωμη για τα xenon,αν θελησω να αλλαξω τις λαμπες με κανονικες και οχι xenon για να λειτοργησουν θα πρεπει να ξηλωσω και το kit η απλα αλλαζω λαμπες και ειμαι κομπλε?Σας ευχαριστω...
Ξυλωνεις ολο το κιτ η παιρνεις δυο προτζεκτορες και τα σπανε!