Γειά χαρά παιδιά.
Σήμερα θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας, μια εμπειρία που είχα με την μπαταρία μου, πραγματικά ΣΤΑ ΚΑΛΑ ΚΑΘΟΥΜΕΝΑ και χωρίς προηγούμενη προειδοποίηση
Θα πρότεινα σε όσους από εσάς δεν έχετε και μεγάλη εμπειρία από ηλεκτρικές εγκαταστάσεις ή κυκλώματα να το διαβάσετε με προσοχή. Αυτό που συνέβη σήμερα σε εμένα, πιθανόν να συμβεί σε εσάς κάποια στιγμή και ψάχνεστε τι φταίει.
Σήμερα, είχα πάει μονοήμερη εκδρομή στην Αίγινα.
Σταματάει ο συνεπιβάτης μου να δει τα δρομολόγια και σβήνω τη μηχανή.
Μόλις ήρθε, γυρίζω το κλειδί για να πατήσω την μίζα και νεκρώνουν όλα.
Σκοτάδια στο καντράν. Και όχι μόνο αυτό... Ούτε οι 2 βελόνες έκαναν το τεστ, ούτε φυσικά λειτουργούσε η μίζα.
Βάζω το κλειδί στη θέση που την κλειδώνω και εκείνη τη στιγμή οι 2 βελόνες των οργάνων κάνουν το τεστ.
(ενώ κανονικά, το τεστ γίνεται όταν το κλειδί πηγαίνει στη θέση ΟΝ).
Παράλληλα, ακούω τον συναγερμό να κάνει ένα ξεψυχισμένο μπιπ.
Πρόσεξα δε, ότι η ώρα στο display έδειχνε κανονικά, μέχρι τη στιγμή που με γυρισμένο το κλειδί στη θέση ΟΝ, πατούσα την μίζα.
Τότε, έσβηνε η ώρα.
Μου δίνει ένας κύριος ρεύμα από το αμάξι του.
Με προσοχή, μόλις έβαλα ρεύμα και γύρισα τον διακόπτη στη θέση ΟΝ, το τεστ με τις 2 βελόνες έγινε με επιτυχία και ήμουν έτοιμος να βάλω μπροστά.
Ναι, κατάφερα και έβαλα μπροστά τη μηχανή μου, αλλά καθώς οδηγούσα, το ταμπλώ άναβε και έσβηνε. Όλα αυτά εν κινήσει και πηγαίνοντας σε ένα ηλεκτρολογείο λίγο έξω από το λιμάνι της Αίγινας.
Μετά από 500 μέτρα οδήγησης και με το ταμπλώ να αναβοσβήνει σαν τρελό...
η μηχανή μου έσβησε τελείως!
Έκανα δεξιά και κάποιος περαστικός με αμάξι, με πήγε σε ένα τοπικό κατάστημα, όπου αγόρασα μια νέα μπαταρία.
Μου την τοποθέτησε το παλικάρι και όλα δείχνουν ότι είναι εντάξει.
Αξίζει να πω, ότι στο παρελθόν δεν είχα κάποια ένδειξη ότι η μπαταρία μου τα παίζει.