Ακριβώς αυτό που λέει ο Αχιλλέας...
Πχ. το micra, το jazz, το polo (με επιφύλαξη για το τελευταίο) δεν έχουν δείκτη θερμοκρασίας!
Απλά ένα λαμπάκι που είναι μπλε όταν το αυτοκίνητο είναι κρύο κι απλά σβήνει όταν πιάσει θερμοκρασία!
Οι εταιρείες, λοιπόν, το προμοτάρουν ως απόλυτη εμπιστοσύνη στους κινητήρες που έχουν κατασκευάσει...
Η αλήθεια είναι πως γλιτώνουν λεφτά... Σκέψου σε οικονομία κλίμακας...
ΥΓ1. Παρόμοιο παράδειγμα: Είχα ακούσει παλιότερα μία συνέντευξη ενός εφοπλιστή σε μία εκπομπή ο οποίος για να συμπιέσει το κόστος των γευμάτων τεμάχισε την χαρτοπετσέτα στα τέσσερα ώστε ο καθένας να χρησιμοποιεί μόνο όσο χρειάζεται...
ΥΓ2. Επίσης, κάπου διάβαζα για τρελή εξοικονόμηση (τώρα σε ταβέρνα ήταν, σε ξενοδοχείο δε θυμάμαι) με τη μείωση των ελιών στη χωριάτικη από 5 σε 4... Άτιμο πράμα η οικονομία...
ΥΓ3. Τελικά αν κάποιος αναρωτιέται γιατί δε συμβαίνει και στα αυτοκίνητα αυτό με τα ρελέ των φώτων, αν μάντευα θα έλεγα:
1) Είτε γιατί υπάρχει κάποιο πρότυπο ασφαλείας ή διαδικασία που τους υποχρεώνει να τοποθετούν
2) Είτε γιατί για το μέγεθος ενός αυτοκινήτου είναι φθηνότερη αυτή η λύση από το να τραβάς καλώδιο από τη μπαταρία στο διακόπτη του ταμπλώ και πίσω στα φώτα...