Είχα 1000άρι και παλιότερα και με 16αρι, δεν είχα πρόβλημα με την γλύστρα. Φαντάζομαι ότι πρέπει να βγεί το ψαλίδι για αλλαγή γλύστρας.
Ακούω ότι κάποιοι έχουν βάλει και 15άρι, γι'αυτό ρωτάω. Αν βάλω μεγαλύτερο πίσω(45 ας πούμε) πρέπει να αλλάξω και αλυσίδα, και αν το πείραμα αποτύχει, μου μένει τζάμπα το όλο θέμα.
Δεν είμαι αρρωστος με το γκάζι, (εντάξει , είμαι λίγο...) απλά θέλω λίγο ροπή παραπάνω.
Ξεκινάει μια χαρά ακόμη και φορτωμένο και δικάβαλο, επιταχύνει πολύ καλά από τις 3500 και άνω, αλλά στις 2000 με 3000στρ περίπου , σαν να κάνει κοιλιά. Έτσι μου φαίνεται δηλαδή. Έκεί θέλω να κερδίσω λίγο. Σκέφτομαι και Power Commander. Mήπως όμως τη γλυτώσω με ένα γραναζάκι;;